ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
04 серпня 2020 року СєвєродонецькСправа № 812/1407/16
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Петросян К.Є., розглянувши матеріали заяви Головного управління ДФС у Луганській області про визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню у справі № 812/1407/16 за адміністративним позовом публічного акціонерного товариства Луганськтепловоз до Офісу великих платників податків ДФС, Головного управління ДФС у Луганській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Головне управління Державної казначейської служби України у Харківський області, про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
03.08.2020 до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява Головного управління ДФС у Луганській області про визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню у справі № 812/1407/16 за адміністративним позовом публічного акціонерного товариства Луганськтепловоз до Офісу великих платників податків ДФС, Головного управління ДФС у Луганській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Головне управління Державної казначейської служби України у Харківський області, про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії.
Розглянувши матеріали вказаної заяви, суд зазначає таке.
Відповідно до частин другої та третьої статті 166 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) заяви, клопотання і заперечення подаються в письмовій або усній формі. У випадках, визначених цим Кодексом, заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі. Заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом. У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.
Вимоги до форми та змісту письмової заяви, клопотання, заперечення визначені статтею 167 КАС України.
Частиною першою статті 167 КАС України встановлено, що будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: 1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України; 2) найменування суду, до якого вона подається; 3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі; 4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; 5) підстави заяви (клопотання, заперечення); 6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); 7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.
Вимога вказати в заяві по суті справи, скарзі, заяві, клопотанні або запереченні ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України стосується лише юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України. Іноземна юридична особа подає документ, що є доказом її правосуб`єктності за відповідним законом іноземної держави (сертифікат реєстрації, витяг з торгового реєстру тощо).
До заяви, скарги, клопотання чи заперечення, які подаються на стадії виконання судового рішення, в тому числі в процесі здійснення судового контролю за виконанням судових рішень, додаються докази їх надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).
Дослідженням відомостей з комп`ютерної програми Діловодство спеціалізованого суду судом встановлено, що відповідачами у справі №812/1407/16 є Офіс великих платників податків ДФС, Головне управління ДФС у Луганській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Головне управління Державної казначейської служби України у Харківський області.
Оглядом заяви про визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню встановлено, що заявником в якості відповідачів зазначено Офіс ВПП ДПС та Головне управління Державної казначейської служби України у Луганській області, боржником Головне управління ДФС та надано докази надіслання заяви про визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню засобами електронного зв`язку вказаним особам.
Отже, заявником неправильно зазначено сторін по справі та, відповідно не надано доказів надіслання заяви про заміну сторони виконавчого провадження іншим учасникам справи.
Відповідно до частини другої статті 167 КАС України, якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.
Враховуючи, що заява Головного управління ДФС у Луганській області про визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню у справі № 812/1407/16 містить істотні недоліки, які перешкоджають її розгляду в десятиденний строк у судовому засіданні, суд вважає за необхідне повернути її заявнику без розгляду.
Керуючись статтями 7, 161, 166, 167, 256, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Заяву Головного управління ДФС у Луганській області про визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню у справі № 812/1407/16 за адміністративним позовом публічного акціонерного товариства Луганськтепловоз до Офісу великих платників податків ДФС, Головного управління ДФС у Луганській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Головне управління Державної казначейської служби України у Харківський області, про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, - повернути заявнику без розгляду.
Копію ухвали разом з заявою і доданими до неї документами невідкладно надіслати заявнику.
Роз`яснити заявнику, що повернення заяви без розгляду не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Суддя К.Є. Петросян