open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 805/1224/15-а
Моніторити
Ухвала суду /03.12.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /24.10.2018/ Касаційний адміністративний суд Постанова /24.10.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /10.10.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /03.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /03.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Постанова /25.07.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.07.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.07.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Рішення /30.05.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.05.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /25.04.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /26.03.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /26.03.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.03.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.02.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /23.01.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /18.01.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /25.02.2016/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.08.2015/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /17.07.2015/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /17.06.2015/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /17.06.2015/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.06.2015/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.06.2015/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.04.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /28.04.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /28.04.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд
Це рішення містить правові висновки
Це рішення містить правові висновки
emblem
Це рішення містить правові висновки Справа № 805/1224/15-а
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /03.12.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /24.10.2018/ Касаційний адміністративний суд Постанова /24.10.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /10.10.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /03.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /03.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Постанова /25.07.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.07.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.07.2018/ Донецький апеляційний адміністративний суд Рішення /30.05.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.05.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /25.04.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /26.03.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /26.03.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.03.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.02.2018/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /23.01.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /18.01.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /25.02.2016/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.08.2015/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /17.07.2015/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /17.06.2015/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /17.06.2015/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.06.2015/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.06.2015/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.04.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /28.04.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /28.04.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд

ВЕРХОВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23.01.2018 м. Київ

справа № 805/1224/15-а

провадження № К/9901/2514/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

головуючого - Бучик А.Ю. (суддя-доповідач),

суддів - Гімона М.М., Мороз Л.Л.,

учасники справи:

позивач - Публічне акціонерне товариство "ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля",

відповідач - Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,

третя особа - Державне підприємство "Енергоринок",

розглядаючи в порядку письмового провадження касаційну скаргу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг на постанову Донецького окружного адміністративного суду у складі судді Толстолуцької М.М. від 28 квітня 2015 року та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду у складі колегії суддів: Каботинської С.В., Васильєвої І.А., Казначеєва Е.Г. від 17 червня 2015 року, -

встановив:

Публічне акціонерне товариство "ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля" звернулось з адміністративним позовом, в якому, з урахуванням зміни до позовної заяви, просило: визнати бездіяльність відповідача незаконною; зобовязати відповідача поновити дії щодо місячного врахування сум дотацій та компенсацій втрат від постачання електроенергії пільговим категоріям споживачів, що проживають/розміщені у зоні проведення АТО, шляхом прийняття постанови про врахування суми дотаційних сертифікатів при розрахунку оптової ринкової ціни на електроенергію згідно встановленого законодавством порядку; зобовязати відповідача компенсувати позивачу суми недоотриманої компенсації втрат від постачання електроенергії пільговим категоріям споживачів, за період листопад-грудень 2014 року та січень-березень 2015 року, у розмірі 21 092 612,00 грн., шляхом збільшення на зазначену суму розміру дотацій для компенсації втрат від постачання електроенергії пільговим категоріям споживачів у відповідній постанові про врахування суми дотаційних сертифікатів при розрахунку оптової ринкової ціни на електроенергію.

Постановою Донецького апеляційного адміністративного суду від 17 червня 2015 року визнано бездіяльність Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг щодо не нарахування дотацій для компенсації втрат від постачання електроенергії пільговим категоріям споживачів, що знаходяться на території проведення антитерористичної операції, незаконною. Зобов'язано Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг - поновити з квітня 2015 р. дії щодо щомісячного врахування сум дотацій для компенсації втрат від постачання електроенергії пільговим категоріям споживачів, що проживають/розміщені у зоні проведення АТО, шляхом прийняття постанови про врахування суми дотаційних сертифікатів при розрахунку оптової ринкової ціни на електроенергію згідно встановленого законодавством порядку. Зобов'язано Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг - компенсувати ПАТ «ДТЕК ПЕМ - Енерговугілля» суми недоотриманої компенсації втрат від постачання електроенергії пільговим категоріям споживачів, за період листопад - грудень 2014 року та січень - березень 2015 року, у розмірі 21 092 612,00 гривень, шляхом збільшення на зазначену суму рівними долями в період з травня 2015 року по жовтень 2015 року розміру дотацій для компенсації втрат від постачання електроенергії пільговим категоріям споживачів у відповідній постанові про врахування суми дотаційних сертифікатів при розрахунку оптової ринкової ціни на електроенергію.

Ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 17 червня 2015 року постанову Донецького окружного адміністративного суду від 28 квітня 2015 року залишено без змін.

В касаційній скарзі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг просить скасувати ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 17 червня 2015 року та постанову Донецького окружного адміністративного суду від 28 квітня 2015 року у справі № 805/1224/15-а. Вказує, що висновок апеляційної інстанції про те, що Рішення РНБО від 04 листопада 2014 року носить рекомендаційний характер не тільки не відповідає чинним вимогам законодавства, а й прямо суперечить Конституції України та Закону україни "Про раду національної безпеки та оборони України". Зазначає, що зобов'язання скаржника компенсувати втрати від постачання електроенергії пільговим категоріям споживачів за період листопад-грудень 2014 року та січень-березень 2015 року у розмірі 21092612,00 грн. певним шляхом, а саме; шляхом збільшення на зазначену суму категоріям споживачів у відповідній постанові про врахування суми дотаційних сертифікатів при розрахунку оптової ринкової ціни на електроенергію - виходить за межі повноважень суду визначених статтею 162 КАС України, що свідчисть про грубе порушення судом першої інстанції вимог процесуального права, що не було досліджено судом апеляційної інстанції.

В додаткових поясненнях до касаційної скарги Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг покликається на неможливість визначення, згідно яких саме листів ПАТ "ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля" та доданих до них заяв, відповідач має компенсувати суму у розмірі 21092612,00 грн., оскільки сума наданих до Комісії розрахунків більша та становить 23149200,00 грн .

Публічним акціонерним товариством "ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля" та третьою особою відгук на касаційну скаргу до суду не подано.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 10 серпня 2015 року відкрито касаційне провадження за скаргою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Відповідно до п. 4 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції Закону №2147-VIII) справа № 805/1224/15-а передана до Верховного Суду.

Касаційна скарга підлягає частковому задоволенню з таких підстав.

Судами попередніх інстанції встановлено, що Публічне акціонерне товариство "ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля" зареєстровано в якості юридичної особи згідно Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Воно є ліцензіатом з постачання електричної енергії за регульованим тарифом.

Позивачем відповідно до Постанови Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України від 13 червня 1996 року № 15/1 «Про затвердження Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з постачання електричної енергії за регульованим тарифом», Постанови НКРЕ України від 26. лютого 2001 року № 184 «Про затвердження Положення про порядок надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електроенергії побутовим споживачам», Постанови НКРЕ України від 16 листопада 2006 року № 1487 «Про затвердження Положення про порядок надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електроенергії споживачам за тарифами, диференційованими за періодами часу», Постанови НКРЕ України від 26 липня 2007 року № 996 «Про затвердження Порядку надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електричної енергії міському електричному транспорту за тарифами, встановленими на рівні, як для населення», Постанови НКРЕ України від 18 січня 2007 року № 27 «Про затвердження Порядку надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат при здійсненні постачання електроенергії побутовим споживачам, які розраховуються за тарифами, диференційованими за періодами часу», Постанови НКРЕ України від 21 лютого 2008 року № 198 «Про затвердження Порядку надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електричної енергії, яка використовується для зовнішнього освітлення населених пунктів» направлялись у період листопад - грудень 2014 року, січень - березень 2015 року розрахунки, звіти, заяви та підтверджуючі матеріали до територіального представництва НКРЕКП для компенсації втрат від постачання електроенергії пільговим категоріям споживачів, які знаходяться на території проведення антитерористичної операції.

За результатами розгляду заяв позивача на отримання компенсації втрат за період листопад - грудень 2014 року, січень - березень 2015 року Територіальним підрозділом НКРЕКП у Донецькій області прийнято висновки щодо надання позивачу компенсації витрат.

Позивачем у відповідності до вищезазначених норм порядків отримані висновки, заяви та розрахунки суми компенсації втрат подано до відповідача.

За результатом поданих позивачем документів НКРЕКП було виключено з розрахунків суми, що повинні компенсувати втрати від поставки електроенергії споживачам, що сплачують за спожиту електроенергію за пільговими тарифами та знаходяться на території проведення антитерористичної операції.

Таким чином, позивач не отримав у листопаді-грудні 2014 року, січні-березні 2015 року сум дотацій для компенсації втрат від постачання електроенергії пільговим категоріям споживачів, у звязку з тим, що відповідач виключив з розрахунків суми, що повинні компенсувати втрати від поставки електроенергії споживачам, що сплачують за спожиту електроенергію за пільговими тарифами та знаходяться на території проведення антитерористичної операції.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції , з чим погодився суд апеляційної інстанції, покликався на те, що позивач надав усі необхідні заяви, розрахунки та підтверджуючі матеріали до територіального представництва НКРЕКП, а останній надав висновки про обгрунтованість надання дотаційних сертифікатів позивачу, а тому у відповідача не було правових підстав для не наданання дотацій для компенсацій втрат від поставкиелектроенергії споживачам, що сплачують за спожиту електроенергію за пільговими тарифами та знаходяться на території проведення антитерористичної операції.

Колегія суддів частково погоджується з висновком судів попередніх інстанцій, виходячи з наступного.

Усі постачальники електричної енергії України повинні отримувати ліцензію на здійснення цієї діяльності та дотримуватися Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з постачання електричної енергії за регульованим тарифом, що затверджені Постановою Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України від 13.06.1996 року № 15/1 (надалі - Умови та Правила).

Згідно пункту 3.8.2. Умов та Правил ліцензіат повинен постачати електричну енергію споживачам, які мають право користуватися пільговими тарифами.

Пункт 3.8.3. Умов та Правил передбачає, що ліцензіат повинен готувати та вести точні записи розміру дотацій, які надаються споживачам, що мають право користуватися пільговими тарифами або одержувати інші дотації, згідно з іншими дотаційними програмами, яким він постачає електроенергію та надавати цю інформацію НКРЕ на її вимогу. Ліцензіат повинен протягом 30 днів від дати видачі ліцензії: а) підготувати перелік споживачів, які мають право користуватись пільговими тарифами або одержувати інші дотації; б) визначити структуру пільгових тарифів або дотацій для кожного із споживачів, які мають право на такі пільги або дотації; в) визначити обсяг електроенергії, яку споживають споживачі, що мають право на пільги та дотації; г) підготувати розрахунок обсягу необхідних дотацій для споживачів, що мають право на пільги та дотації. Ліцензіат повинен щомісяця поновлювати цю інформацію і зберігати її протягом 12 місяців. Цими ж Умовами та Правилами (пункт 3.8.4.) встановлено право ліцензіата на одержання дотаційних сертифікатів від НКРЕ, які повинні дорівнювати сумі дотацій, наданих ліцензіатом споживачам, що мають право на користування пільговими тарифами або на отримання інших дотацій, згідно з дотаційними програмами, якщо ці дотації не покриваються іншими джерелами фінансування. Ліцензіат має право використовувати одержані дотаційні сертифікати згідно з умовами їх обігу на оптовому ринку електричної енергії.

Положенням про порядок надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електроенергії побутовим споживачам, затвердженим Постановою НКРЕ № 184 від 26.02.2001 встановлено порядок надання дотаційних сертифікатів. Так, сума компенсації втрат розраховується Національною комісією регулювання електроенергетики України виходячи з обсягів споживання електричної енергії та прогнозованої середньої закупівельної ціни, що подаються до НКРЕ. Пунктом 4 Постанови НКРЕ № 184 встановлено, що розрахунок прогнозованої середньої закупівельної ціни, підписаний уповноваженою особою, надсилається ліцензіатом поштою і надається факсом або в електронному вигляді в термін не пізніше 3 днів з дати затвердження НКРЕ рівня прогнозованої оптової ринкової ціни на розрахунковий місяць. НКРЕ має право не розрахувати ліцензіату суму компенсації втрат у поточному місяці тільки у разі ненадання ліцензіатом НКРЕ необхідних для розрахунку даних у зазначений термін. Отже, вказана норма містить лише одну умову та не містить відкритого переліку чи будь-яких інших обмовок. Компенсація втрат надається щомісяця ліцензіатам, які здійснюють постачання електричної енергії населенню, населеним пунктам та на побутові потреби релігійних організацій за затвердженими НКРЕ тарифами (п. 5 ПНКРЕ № 184). Рішення НКРЕ щодо надання компенсації втрат оформлюється постановою та надсилається не пізніше ніж за 2 робочих дні до початку наступного місяця (місяця, в якому буде здійснена компенсація втрат): ліцензіатам, ДП «Енергоринок», територіальним представництвам НКРЕ.

При визначенні оптової ціни в наступному розрахунковому місяці розпорядник системи розрахунків (ДП «Енергоринок») враховує розмір суми компенсації втрат. У разі надходження до розпорядника системи розрахунків постанови НКРЕ, якою встановлюється розмір суми компенсації втрат, після початку розрахункового місяця, сума цієї компенсації розподіляється на відповідну кількість днів розрахункового місяця (п. 7 ПНКРЕ № 184).

Судами попередніх інстанції вірно встановлено, що позивачем виконані вимоги нормативних актів щодо подання усіх необхідних заяв, розрахунків та підтверджуючих матеріалів до територіального представництва НКРЕКП. Фактів надання недостовірної інформації встановлено не було. Територіальне представництво НКРЕКП надавало висновки про обґрунтованість надання дотаційних сертифікатів ПАТ "ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля". Отже, позивачем дотримані всі умови, які дають право на отримання компенсації втрат від здійснення постачання електричної енергії споживачам, а територіальними підрозділами НКРЕКП підтверджене таке право шляхом надання відповідних висновків.

Разом з тим, 04 листопада 2014 року РНБО України прийняло рішення «Про стан забезпечення енергетичної безпеки держави та невідкладні заходи щодо сталого проведення опалювального сезону 2014/2015 року» (введено в дію Указом Президента України від 14 листопада 2014 року № 876), яким було доручено змінити порядок забезпечення електричною енергією споживачів на окремих територіях Донецької та Луганської областях та оплати ними спожитої електричної енергії з урахуванням припинення розрахунків учасниками оптового ринку електричної енергії України, що здійснюють діяльність на цих територіях.

На підставі цього рішення НКРЕКП проінформувало енергопостачальні компанії, що здійснюють ліцензовану діяльність у Донецькій та Луганській областях, про необхідність ведення окремого обліку та надання інформації щодо компенсації втрат від здійснення постачання електричної енергії пільговим категоріям споживачів по споживачах, які знаходяться у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, та на решті території. Враховуючи рішення РНБО, 30 січня 2015 року НКРЕКП провело нараду щодо роботи на оптовому ринку електричної енергії України ліцензіатів, які продовжують здійснювати ліцензовану діяльність на території, органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, і яка стосувалась, у тому числі, і питання дотацій енергопостачальним компаніям, що провадять діяльність на непідконтрольній українській владі території в зоні проведення антитерористичної операції, у зв'язку з постачанням електроенергії окремим пільговим категоріям споживачів.

Протоколом наради НКРЕКП від 30 січня 2015 року № 2/17.2/39-15 було вирішено не враховувати енергопостачальним компаніям, які здійснюють постачання електроенергії, у тому числі на непідконтрольній українській владі території, дотації (компенсації втрат). Крім того, цим протоколом передбачено здійснити запит до таких енергопостачальних компаній з метою отримання інформації щодо фактичних обсягів споживання електроенергії населенням у листопаді 2014 року на підконтрольній українській владі території за формою звітності № 4-НКРЕ, після чого здійснити коригування сум дотацій (компенсації втрат) по листопаду 2014 року шляхом врахування обсягів споживання електричної енергії лише на підконтрольній українській владі території.

Суди попередніх інстанцій дійшли вірного висновку, що НКРЕКП виключає з розрахунків суми, що повинні компенсувати втрати від поставки електроенергії споживачам, що знаходяться у зоні проведення АТО і сплачують за спожиту електроенергію за пільговими тарифами.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції, висновки якого підтримав апеляційний суд, зробив виносок про те, що протокол наради НКРЕКП від 30 січня 2015 року не є нормативним документом та не відміняє нормативно-правові акти, а саме: Постанови НКРЕ № 184, 1487, 996, 27, 198, - якими встановлено право ліцензіата та порядок одержання дотаційних сертифікатів від НКРЕ, які повинні дорівнювати сумі дотацій, наданих ліцензіатом споживачам, що мають право на користування пільговими тарифами або на отримання інших дотацій, згідно з дотаційними програмами, якщо ці дотації не покриваються іншими джерелами фінансування.

Також, суди зазначили, що позивачем були виконанні усі умови порядків шляхом подання усіх необхідних заяв, розрахунків, звітів до територіального представництва НКРЕКП, з подальшим направленням документів та висновків територіального представництва НКРЕКП до центрального апарату НКРЕКП. Фактів ненадання всієї інформації або надання позивачем (ліцензіатом) недостовірної інформації встановлено не було. Крім того, суми компенсації не є спірними у даній справі.

Разом з тим, зобов'язуючи відповідача компенсувати ПАТ «ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля» суми недоотриманої компенсації втрат від постачання електроенергії пільговим категоріям споживачів за період листопад - грудень 2014 року та січень - березень 2015 року у розмірі 21092612,00 грн., суди не врахували, що згідно з матеріалами, які були надані позивачем до комісії, сума дотацій за спірний період становила значно більшу суму, а саме - 23149200,00 грн.

Отже судами першої та апеляційної інстанцій не надано належної оцінки та не встановлено, згідно яких саме листів та розрахунків ПАТ «ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля» відповідач повинен компенсувати суми недоотриманої компенсації втрат від постачання електроенергії пільговим категоріям споживачів.

Таким чином, Верховний Суд приходить до висновку, що судами попередніх інстанцій не було враховано всіх обставин справи, що мають значення для правильного вирішення спору.

Враховуючи те, що суд касаційної інстанції не має права встановлювати або вважати доведеними обставини, що не були встановлені у рішенні або постанові суду чи відхилені ним, вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими, збирати чи приймати до розгляду нові докази або додатково перевіряти докази, оскаржувані судові рішення підлягають скасуванню з направленням справи на новий розгляд до суду першої інстанції відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 349 КАС України.

Керуючись ст.ст. 349, 353, 355, 356, 359 Кодексу адміністративного судочинства України, -

постановив:

Касаційну скаргу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг задовольнити частково.

Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 28 квітня 2015 року та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 17 червня 2015 року скасувати, справу № 805/1224/15-а направити на новий судовий розгляд до суду першої інстанції.

Постанова є остаточною та оскарженню не підлягає.

Головуючий А.Ю. Бучик

судді М.М. Гімон

Л.Л. Мороз

Джерело: ЄДРСР 71789612
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку