ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10
E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885
УХВАЛА
22 травня 2024 року Справа № 903/877/20 за заявою Головного управління ДПС в Одеській області
про визнання грошових вимог до боржника
по справі №903/877/20
за заявою: Товариства з обмеженою відповідальністю Фіто-Лек
до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю Агро Таб
про банкрутство
Головуючий суддя Кравчук А.М.
Секретар судового засідання Мачульська Л.В.
Представники:
від кредиторів: н/з
ліквідатор: н/з
встановив: 22.07.2023 представник Головного управління ДПС в Одеській області сформував в системі Електронний суд заяву про визнання грошових вимог в сумі 81 068 815,00 грн, в т.ч.: 81 067 795,00 грн (податки та збори) та 1 020,00 грн (штраф та пеня).
Ухвалою Господарського суду Волинської області від 11.08.2023, залишеною без змін постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 24.10.2023, у задоволенні заяви Головного управління Державної податкової служби в Одеській області про визнання грошових вимог до боржник відмовлено.
Постановою Верховного Суду від 03.04.2024 ухвалу Господарського суду Волинської області від 11.08.2023 та постанову Північно-західного апеляційного господарського суду від 24.10.2023 скасовано. Справу передано на новий розгляд до Господарського суду Волинської області.
Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 07.05.2024 справа розподілена судді Кравчук А.М.
Ухвалою суду від 08.05.2024 заяву прийнято до розгляду, судове засідання призначено на 22.05.2024 о 10 год 00 хв. Запропоновано ліквідатору до 20.05.2024 подати суду пояснення по суті заяви з врахуванням постанови Верховного Суду від 03.04.2024.
20.05.2022 надійшло клопотання ліквідатора про відкладення розгляду заяви, оскільки ним подано заяву про його відсторонення від виконання обов`язків ліквідатора ТОВ «Агро Таб», у зв`язку з чим розгляд заяви ГУ ДПС у Одеській області доцільно здійснювати з врахуванням пояснень нового ліквідатора. Заяву з кредиторськими вимогами не визнає, оскільки спірні вимоги виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство. Зазначає, що визнання спірних вимог призведе до звуження перспектив погашення кредиторських вимог 4-6 черг. Судове засідання 22.05.2024 просить проводити без його участі.
Учасники справи правом участі у судовому засіданні не скористалися, хоч були належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи (том 12, а.с. 189-195).
Враховуючи розумні строки розгляду заяви, наявність пояснень діючого ліквідатора боржника по суті заяви, суд протокольною ухвалою від 22.05.2024 у задоволенні клопотання ліквідатора про відкладення розгляду заяви відмовив.
Разом з цим, судом враховується, що за приписами статті 129 Конституції України, статті 2 ГПК України одним із завдань судочинства є своєчасний розгляд справи, що відповідає положенням статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (далі - Конвенція), згідно з якою кожен має право на справедливий розгляд його справи у продовж розумного строку незалежним і безстороннім судом.
Національним судам належить функція керування провадженнями таким чином, щоб вони були швидкими та ефективними (рішення ЄСПЛ у справі "Скордіно проти Італії"). Держави-учасниці мають організувати правові системи таким чином, щоб їх суди могли гарантувати право кожного на отримання остаточного рішення у справах, що стосуються цивільних прав і обов`язків упродовж відповідного терміну (рішення ЄСПЛ у справах "Скордіно проти Італії", "Сюрмелі проти Німеччини").
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду № 917/1369/17 від 11.06.2020.
Дослідивши матеріали справи, господарський суд -
в с т а н о в и в:
За визначенням ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.
Згідно ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.
Згідно з ч. 4 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів.
Поточними кредиторами, в силу приписів ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства, є кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.
Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів.
Ухвалою суду від 08.12.2020 відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ «Агро Таб».
27.04.2021 судом винесено постанову про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором арбітражного керуючого Перепелицю В.В.
Повідомлення про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатора оприлюднене на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 27.04.2021.
22.07.2023 на адресу суду надійшла заява ГУ ДПС у Одеській області з грошовими вимогами до боржника в сумі 81 068 815 грн 00 коп, з яких 81 067 795 грн 00 коп третя черга, 1 020 грн 00 коп шоста черга.
Заява мотивована наявністю непогашеної заборгованості боржника за податковими зобов`язаннями, підтвердженими податковими повідомленнями- рішеннями №0038730706 від 03.04.2023, №0038740706 від 03.04.2023, №0040532408 від 04.04.2023.
Ухвалою Господарського суду Волинської області від 11.08.2023, залишеною без змін постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 24.10.2023, у задоволенні заяви Головного управління Державної податкової служби в Одеській області про визнання грошових вимог до боржник відмовлено.
Постановою Верховного Суду від 03.04.2024 ухвалу Господарського суду Волинської області від 11.08.2023 та постанову Північно-західного апеляційного господарського суду від 24.10.2023 скасовано. Справу передано на новий розгляд до Господарського суду Волинської області.
Згідно правового висновку Верховного Суду, викладеного у постановах від 25.06.2020 у справі №916/1965/13, від 21.09.2020 у справі №916/2878/14, від 19.01.2021 у справі №916/4181/14, від 04.11.2020 у справі №904/9024/16, від 14.06.2023 у справі №904/5743/20, визначення статусу вимог кредитора (конкурсні чи поточні) пов`язується безпосередньо з моментом виникнення цих вимог. При цьому набуття статусу кредитора у справі про банкрутство законодавець пов`язує з наявністю у особи (як фізичної, так і юридичної) грошових вимог до боржника, поданих у встановленому законом порядку, та прийняття судом відповідної ухвали про повне або часткове визнання її вимог.
Верховний Суд у складі палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду у постанові від 14.06.2023 у справі №904/5743/20 дійшов висновку, що з огляду на положення статей 45-47 КУзПБ податковий орган, так само як і інші конкурсні кредитори, повинен подати до господарського суду вимоги до боржника щодо його грошових зобов`язань по сплаті податків і зборів, що виникли до дня відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство разом з документами, що ці зобов`язання підтверджують, а господарський суд зобов`язаний розглянути всі вимоги та заперечення проти них на підставі поданих кредитором і боржником документів, оцінити правомірність цих вимог незалежно від наявності в адміністративному суді спору щодо неузгодженого податкового зобов`язання, з якого сформована кредиторська вимога податкового органу.
У постанові Верховного Суду від 25.07.2023 у справі № 922/5231/21 та постанові судової палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду у складі Верховного суду від 14.06.2023 у справі №904/5743/20 наведено правову позицію, згідно з якою норми КУзПБ не містять заборони кредитору заявляти конкурсні вимоги до боржника у ліквідаційній процедурі.
Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 15.12.2020 у справі №904/1693/19 зазначено, що аналіз приписів податкового законодавства, в тому числі положень підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14, пункту 56.18 статті 56, пункту 57.3 статті 57 та інших положень ПК України, дає змогу дійти висновку, що грошове зобов`язання платника податків для цілей здійснення адміністрування податків та зборів може існувати як узгоджене зобов`язання, набувши статусу податкового боргу після настання моменту його сплати, що надає податковому органу можливість здійснення заходів щодо стягнення суми такого зобов`язання, а також як неузгоджене зобов`язання, коли грошове зобов`язання існує, але заходи щодо адміністрування податків та зборів податковими органами не вживаються. Однак неузгодженість суми грошового зобов`язання не означає, що зобов`язання не існує або може не враховуватися при зверненні із заявою про визнання кредиторських вимог відповідно до приписів законодавства про банкрутство.
Відповідно до пункту 36.1 статті 36, пункту 37.2 статті 37 ПК України в податковому законодавстві податковий обов`язок включає в себе обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов`язок виникає у платника податку з моменту настання обставин, з якими цей Кодекс та закони з питань митної справи пов`язує сплату ним податку.
Платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпункти 16.1.3, 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПК України).
У пункті 54.1 статті 54 ПК України визначено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (пункт 57.1 статті 57 ПК України).
Згідно ст. 203 ПК України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Сума податкового зобов`язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств, крім випадків, передбачених пунктом 137.5 цієї статті, є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. При цьому податкова декларація розраховується наростаючим підсумком. Податковий (звітний) період починається з першого календарного дня податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем податкового (звітного) періоду, крім: виробників сільськогосподарської продукції, які можуть обрати річний податковий (звітний) період, який починається з 1 липня минулого звітного року і закінчується 30 червня поточного звітного року. Для цілей оподаткування податком на прибуток до підприємств, основною діяльністю яких є виробництво сільськогосподарської продукції, належать підприємства, дохід яких від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва за попередній податковий (звітний) рік перевищує 50 відсотків загальної суми доходу (ст. 137 ПК України).
З урахуванням наведеного, можна виділити такі етапи податкового обов`язку платника податку: виникнення об`єкту оподаткування; обчислення платником суми податкового зобов`язання; подання декларації; сплата податку у визначені податковим законодавством строки.
У постанові Верховного Суду у складі судової палати з розгляду справ щодо податків, зборів та інших обов`язкових платежів Касаційного адміністративного суду від 27.09.2022 у справі № 380/7694/20 наведено висновок, що за загальним правилом обов`язок з обчислення суми податкового зобов`язання і зазначення такої у відповідній податковій декларації покладено на платників податків (крім випадків, передбачених ПК України). Строк для сплати податкового зобов`язання становить 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації (крім випадків, встановлених цим Кодексом). Якщо під час проведення перевірки контролюючий орган встановить порушення платником податків вимог податкового законодавства, що призвело до заниження у податковому (звітному) періоді суми податкового зобов`язання з відповідного податку та/або збору, обов`язок з визначення суми такого заниження покладено на контролюючий орган. За змістом статті 58 ПК України визначення контролюючим органом такої суми відбувається за кожним видом податку та/або збору шляхом надіслання (вручення) податкового повідомлення-рішення, у якому також у випадках, визначених ПК України, визначається сума штрафних (фінансових) санкцій (штрафів). Така сума коштів, до якої входить сума податкового зобов`язання та сума штрафних (фінансових) санкцій, є грошовим зобов`язанням платника податків.
Таким чином, за добросовісного виконання платником податків наведених вище етапів податкового обов`язку, платник податків уникає наслідків порушення податкового законодавства (зокрема, покладення на нього штрафних санкцій, визначених ПК України), а податковий орган, у свою чергу, може належно виконати свій обов`язок з реєстрації, перевірки та обліку платників податків тощо.
Водночас у випадку, коли платник податку в установлені строки не подає декларації або дані перевірок свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань, контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань та надіслати платнику податків ППР про обов`язок платника податків сплатити суму грошового зобов`язання.
Положеннями пункту 58.1 статті 58 ПК України передбачено, що контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків ППР, якщо сума грошового зобов`язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу.
Зазначена стаття встановлює загальні підстави і порядок надсилання ППР і не пов`язує із цією дією виникнення податкового зобов`язання у платника податку (пункти 6.15, 6.16 постанови Великої Палати Верховного Суду від 15.12.2020 у справі № 904/1693/19).
Згідно з правовими висновками, викладеними у постанові Верховного Суду у складі судової палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду від 17.01.2024 у справі № 903/51/20 (пункти 69, 70), положеннями податкового законодавства визначено обов`язок платника податків подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, за кожний встановлений ПК України звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню та обов`язок самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПК України для подання податкової декларації.
Отже, для цілей розгляду грошових вимог податкового органу до боржника у справі про банкрутство та кваліфікації їх як конкурсних чи поточних, моментом виникнення грошових вимог податкового органу в розумінні КУзПБ слід вважати перший день несплати боржником податку, що настає за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПК України.
Відповідно до здійсненого податковим органом розрахунку у ТОВ «Агро Таб» наявна непогашена податкова заборгованість/недоїмка в сумі 81 068 815 грн 00 коп, з яких:
- 1 020 грн 00 коп - адміністративні штрафи та інші санкції (заборгованість виникла в результаті несплати зобов`язань, визначених контролюючим органом за результатами податкової перевірки, а саме: ППР №0040532408 від 04.04.2023);
- 58 969 372 грн 00 коп - податок на прибуток (з урахуванням часткової сплати у сумі 46 422,00 грн (за рахунок переплати); заборгованість виникла в результаті несплати зобов`язань, визначених контролюючим органом за результатами податкової перевірки, а саме: ППР №0038740706 від 03.04.2023. Боржником подана скарга на зазначене ППР, однак рішенням ДПС України №15102/6/99-00-06-01-01-06 від 13.06.2023 скаргу залишено без задоволення, отже ППР є узгодженим);
- 22 098 423 грн 00 коп - податок на додану вартість (заборгованість виникла в результаті несплати зобов`язань, визначених контролюючим органом за результатами податкової перевірки, а саме: ППР №0038730706 від 03.04.2023; боржником подана скарга на зазначене ППР, однак рішенням ДПС України №15102/6/99-00-06-01-01- 06 від 13.06.2023 скаргу залишено без задоволення, отже ППР є узгодженим).
Згідно ст. 191.1 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, зокрема здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків; контролюють своєчасність подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів.
У відповідності до п.п. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких підстав, зокрема розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.
Ухвалою суду від 08.12.2020 відкрито провадження у справі про банкрутство боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Таб», введено процедуру розпорядженням майном боржника.
За результатами документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Агро Таб» ГУ ДПС у Волинській області складено акт №2791/07-06/40388290 від 03.03.2023, яким встановлено, зокрема (том 11, а.с. 97-108):
-заниження податку на прибуток в сумі 59 015 794 грн , в тому числі за 2019 рік в сумі 43 607952, за 2020 рік 15 407 842 грн 40 коп, завищенно від`ємне значення об`єкта оподаткування податок на прибуток в сумі 25 640 06 грн 00 коп;
- не подання боржником декларації з податку на прибуток підприємств за 2020, 2021 року;
-заниження податку на додану вартість на загальну суму 22 098 423 грн 00 коп за період з січня 2019 року по липень 2020 року та завищення суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду за серпень 2020 року 24 568 грн6 00 коп;
-платником не забезпечено зберігання первинних документів облікових та інших ресурсів, бухгалтерської звітності та інших документів, у зв`язку з чим є не можливим перевірити дотримання законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками, нарахування та сплату податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску;
-не надано для перевірки первинних документів щодо обліку виплат зареєстрованим особам та нарахування єдиного внеску.
На підставі вищевказаного акту ГУ ДПС у Волинській області винесено податкові повідомлення-рішення від 03.04.2023 (том 11, а.с. 93-96):
-№0038740706 на суму 59 015 794 грн 00 коп податок на прибуток приватних підприємств;
- № 0038730706 на суму 22 098 423 грн 00 коп податок на додану вартість;
-№0038830706 на суму 24 568 грн 00 коп розмір зменшення від`ємного значення суми податку на додану вартість (дата реєстрації 18.09.2020, період фінансово-господарської діяльності платника податку, при здійсненні якої вчинено порушення серпень 2020 року);
-№0038840706 на суму 25 640 026 грн 00 коп - розмір зменшення від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток (звітний період 2020 рік).
Згідно податкових повідомлень-рішень від 03.04.2023 сума нарахованого грошового зобов`язання підлягає сплаті протягом 10 робочих днів, що настають за днем їх отримання, а при проведенні адміністративного або судового оскарження протягом 10 робочих днів, наступних за днем узгодження.
Рішенням ДПС України від 13.05.2023 залишено без змін ППР ГУ ДПС у Волинській області від 03.04.2023 №0038740706, № 0038730706, №0038830706, №0038840706 (том 11, а.с. 109-111).
Згідно заяви ГУ ДПС у Одеській області у боржника була наявна сплата податку в сумі 46 422 грн 00 коп (за рахунок переплати), яка врахована кредитором в рахунок часткового погашення заборгованості по податку на прибуток.
Згідно ст. 64 КУзПБ кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому у третю чергу задовольняються: вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом; у шосту чергу задовольняються інші вимоги.
Судом встановлено, що вимоги ГУ ДПС у Одеській області заявлено після спливу встановленого строку для їх подання (оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство опубліковано 08.12.2020).
Таким чином, судом встановлено, що грошові вимоги ГУ ДПС у Одеській області в сумі 81 068 815 грн 00 коп є конкурсними вимогами, оскільки порушення боржником податкового законодавства допущені за період з 2019 року по серпень 2020 року, тобто до відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ «Агро Таб», у зв`язку з чим підлягають визнанню та включенню до реєстру вимог кредиторів з включенням до третьої черги (без вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів).
Крім того ГУ ДПС у Одеській області нараховано штрафні санкції в сумі 1 020 грн 00 коп, які виникли на підставі податкового повідомлення рішення від 04.04.2023 №0040532408.
В той же час, податкове повідомлення рішення від 04.04.2023 №0040532408 до заяви ГУ ДПС у Одеській області не додане, підстави нарахування та розрахунок штрафу в заяві відсутні, у зв`язку з чим суд позбавлений можливості перевірити правильність та період нарахування штрафних санкцій, а тому грошові вимоги в сумі 1 020 грн 00 коп не підлягають визнанню та включенню до реєстру вимог кредиторів.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 234-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
УХВАЛИВ:
1. Заяву Головного управління ДПС у Одеській області від 22.07.2023 з грошовими вимогами до боржника задовольнити частково.
2. Визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Таб» в сумі 81 067 795 грн 00 коп з включенням до третьої черги задоволення (без вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів).
3. У визнанні грошових вимог Головного управління ДПС у Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Таб» в сумі 1 020 грн 00 коп відмовити.
Ухвала господарського суду набирає законної сили з моменту її підписання відповідно до ч.2 ст. 235 ГПК України.
Ухвала суду підписана 22.05.2024.
Ухвали суду підлягають оскарженню до Північно-західного апеляційного господарського суду відповідно до ст.ст. 255-256, п. 17.5 Перехідних положень ГПК України.
Суддя А. М. Кравчук