ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
03 серпня 2023 року м. ПолтаваСправа № 440/2582/20
Суддя Полтавського окружного адміністративного суду Гіглава О.В., розглянувши у порядку письмового провадження заяву ОСОБА_1 про визнання протиправними дій, вчинених суб`єктом владних повноважень на виконання рішення суду в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
21 травня 2020 року ОСОБА_1 звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області про: - визнання протиправною бездіяльності ГУПФУ в Полтавській області щодо не призначення з 22.11.2019 ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 ) основної державної пенсії по інвалідності відповідно до частини третьої статті 59 пенсії військовослужбовцям, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи згідно Закону України №796-ХІІ "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"; - скасування рішення від 18.12.2019 за №164250001078, винесеного Відділом з питань перерахунків пенсій №7 управління застосування пенсійного законодавства ГУПФУ в Полтавській області про призначення ОСОБА_1 державної основної пенсії по інвалідності згідно статті 54 Закону №796-ХІІ в редакції Закону №76-VІІІ від 28.12.2014 із застосуванням підпункту 1 пункту 11 Порядку та пункту 9-1 затвердженого Постановою КМУ №1210 від 23.11.2011, як особі з інвалідністю другої групи, основний розмір пенсії по інвалідності у розмірі відшкодування фактичних збитків, який становить 2620,80 грн; - зобов`язання ГУПФУ в Полтавській області скасувати запис у пенсійній справі ОСОБА_1 про причини інвалідності "Каліцтво/захворювання, пов`язане з ліквідацією аварії на ЧАЕС в період проходження ВС" та внести запис, який зазначений в довідці МСЕК сер. 7-66 ВЛ№0141271 від 01.12.2005; - зобов`язання ГУПФУ в Полтавській області здійснити призначення з 22.11.2019 ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 ) основної державної пенсії по інвалідності, обчисленої з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року (5х4173,00 грн=20865,00 грн) відповідно до частини третьої статті 59 Закону України №796-ХІІ "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", як мінімальна соціальна гарантія, запроваджена законодавцем згідно висновків Конституційного Суду України, викладених у рішенні від 25.04.2019 №1-р(ІІ)/2019 у справі №3-14/2011 (402/19, 1737/19) без застосування формули, зазначеної в постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1210 "Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", та провести виплату з урахуванням раніше виплачених сум; - зобов`язання ГУПФУ в Полтавській області у разі зміни розміру мінімальної заробітної плати, проводити перерахунок основної державної пенсії ОСОБА_1 виходячи з розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року; - визнання протиправною бездіяльності ГУПФУ в Полтавській області щодо не призначення з 22.11.2019 ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 ) додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю у відповідності до статті 50 Закону №796-ХІІ; - зобов`язання ГУПФУ в Полтавській області призначити ОСОБА_1 додаткову пенсію за шкоду, заподіяну здоров`ю з 22.11.201 у відповідності до статті 50 Закону №796-ХІІ у розмірі 75% мінімальної пенсії за віком, виходячи із мінімального розміру пенсії за віком встановленого частиною першою статті 28 Закону №1058-ХІІ та провести відповідні виплати.
Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 25.06.2020 у справі №440/2582/20 позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вул. Соборності, буд. 66, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 13967927) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії задоволено частково. Визнано протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області щодо не призначення з 22 листопада 2019 року ОСОБА_1 основної державної пенсії по інвалідності відповідно до частини третьої статті 59 Закону України №796-ХІІ "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", як військовослужбовцю, який брав участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи. Визнано протиправним та скасовано рішення від 18 грудня 2019 року за №164250001078, винесене Відділом з питань перерахунків пенсій №7 управління застосування пенсійного законодавства Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області, про призначення ОСОБА_1 з 22 листопада 2019 року державної основної пенсії по інвалідності згідно статті 54 Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" в редакції Закону №76-VІІІ від 28.12.2014 із застосуванням підпункту 1 пункту 11, пункту 9-1 Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року №1210, як особі з інвалідністю ІІ групи. Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області здійснити призначення з 22 листопада 2019 року ОСОБА_1 основної державної пенсії по інвалідності, обчисленої з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року відповідно до частини третьої статті 59 Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та провести виплату такої пенсії з урахуванням раніше виплачених сум. Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області скасувати запис у пенсійній справі ОСОБА_1 про причини інвалідності "Каліцтво/захворювання, пов`язане з ліквідацією аварії на ЧАЕС в період проходження ВС" та внести запис, який зазначений у довідці МСЕК про групу та причину інвалідності, яка пов`язана із виконанням службових обов`язків з ліквідації наслідків на ЧАЕС у 1986 році №0141271 та виписці із акту огляду МСЕК про результати визначення ступеня втрати працездатності у відсотках від 01 грудня 2005 року №0141271 про встановлення ОСОБА_1 ІІ групи інвалідності у зв`язку із захворюванням, пов`язаним з виконанням службових обов`язків з ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 19.10.2020 у справі №440/2582/20 апеляційні скарги ОСОБА_1 та ГУПФУ в Полтавській області залишені без задоволення, а рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 25.06.2020 у справі №440/2582/20 залишене без змін.
28.12.2020 до суду від ОСОБА_1 надійшла заява про визнання протиправними дій, вчинених суб`єктом владних повноважень по виконанню рішення суду, в якій заявник просить суд:
- визнати протиправними дії ГУПФУ в Полтавській області щодо невиконання у повному обсязі рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 25.06.2020 у справі №440/2582/20;
- визнати протиправним та скасувати рішення №164250001078 від 17.11.2020 ГУПФУ в Полтавській області про проведення перерахунку пенсії ОСОБА_1 на виконання рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 25.06.2020 у справі №440/2582/20;
- зобов`язати ГУПФУ в Полтавській області усунути причини і умови невиконання у повному обсязі рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 25.06.2020 у справі №440/2582/20.
Згідно з витягом з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 28.12.2020 вказану заяву передано для розгляду судді Супруну Є.Б.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 11.01.2021 у справі №440/2582/20 (суддя Супрун Є.Б.) заяву ОСОБА_1 про визнання протиправними дій Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області, вчинених на виконання рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 25.06.2020 у справі №440/2582/20 за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - залишено без задоволення.
Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 15.05.2023 апеляційну скаргу ОСОБА_1 задоволено. Ухвалу Полтавського окружного адміністративного суду від 11.01.2021 у справі № 440/2582/20 скасовано. Адміністративну справу №440/2582/20 за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії направлено до Полтавського окружного адміністративного суду для продовження розгляду заяви ОСОБА_1 від 28.12.2020, поданої в порядку статті 383 КАС України.
Справа №440/2582/20 повернулася до суду 28.06.2023, що підтверджується даними на вхідному штампі суду.
Ухвалою суду від 03.07.2023 поновлено ОСОБА_1 строк звернення до суду із заявою в порядку статті 383 КАС України; заяву ОСОБА_1 про визнання протиправними дій, вчинених суб`єктом владних повноважень з виконання рішення суду призначено до розгляду у порядку письмового провадження. Встановлено ГУПФУ в Полтавській області строк для подання до суду заперечень на вказану заяву до 10.07.2023.
14.07.2023 до суду від ГУПФУ в Полтавській області надійшли заперечення на заяву ОСОБА_1 в порядку 383 КАС України, у яких управління наполягає на тому, що при виконанні рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 25.06.2020 у справі №440/2582/20 останнє діяло на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, у зв`язку з чим заява ОСОБА_1 не підлягає задоволенню.
Оцінюючи обґрунтованість заяви ОСОБА_1 про визнання протиправними дій, вчинених суб`єктом владних повноважень по виконанню рішення суду в порядку, передбаченому статтею 383 КАС України по адміністративній справі №440/2582/20, суд виходить з наступного.
Згідно з приписами статті 383 Кодексу адміністративного судочинства України особа-позивач, на користь якої ухвалено рішення суду, має право подати до суду першої інстанції заяву про визнання протиправними рішень, дій чи бездіяльності, вчинених суб`єктом владних повноважень - відповідачем на виконання такого рішення суду, або порушення прав позивача, підтверджених таким рішенням суду.
Заяву, зазначену у частині першій цієї статті, може бути подано протягом десяти днів з дня, коли позивач дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів, але не пізніше дня завершення строку пред`явлення до виконання виконавчого листа, виданого за відповідним рішенням суду.
У разі відповідності заяви вимогам, зазначеним у цій статті, вона підлягає розгляду та вирішенню в порядку письмового провадження або в судовому засіданні на розсуд суду протягом десяти днів з дня її отримання. Неприбуття в судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розгляду такої заяви.
У разі невідповідності заяви вказаним вище вимогам вона ухвалою суду, прийнятою в порядку письмового провадження, повертається заявнику. Така ухвала суду може бути оскаржена.
За відсутності обставин протиправності відповідних рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень - відповідача та порушення ним прав, свобод, інтересів особи-позивача, суд залишає заяву без задоволення. За наявності підстав для задоволення заяви суд постановляє ухвалу в порядку, передбаченому статтею 249 цього Кодексу.
Як слідує зі змісту заяви ОСОБА_1 в порядку 383 КАС України та додаткових письмових обґрунтувань до вказаної заяви, останній в якості підстав для винесення окремої ухвали посилається на протиправність дій та рішення від 17.11.2020 ГУПФУ в Полтавській області, які свідчать про невиконання у повному обсязі рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 25.06.2020 у справі №440/2582/20.
Так, на переконання заявника, пенсійним органом при виконанні судового рішення всупереч висновкам його резолютивної частини безпідставно під час перерахунку пенсії застосовано формулу, передбачену пунктом 9-1 Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1210 "Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", а також застосовано положення статті 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" в редакції Закону №79-VІІІ від 28.12.2014. Також пенсійний орган при виконанні судового рішення не скасував запис в пенсійній справі ОСОБА_1 "Каліцтво/захворювання, пов`язане з ліквідацією аварії на ЧАЕС в період проходження ВС" та не вніс в пенсійну справу вірний запис про причину інвалідності, який зазначений у довідці №0141271 МСЕК про групу та причину інвалідності, яка пов`язана із виконанням службових обов`язків з ліквідації наслідків на ЧАЕС у 1986 році, тобто пенсійний орган по надуманим мотивам вніс в пенсійну справу дані, які не відповідають фактичним документам пенсійної справи.
З`ясовуючи питання виконання ГУПФУ в Полтавській області рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 25.06.2020 у справі №440/2582/20 судом встановлено, що на виконання зазначеного судового рішення, залишеного без змін постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 19.10.2020, ОСОБА_1 було проведено перерахунок пенсії згідно з частиною 3 статті 59 Закону №796-ХІІ з 22.11.2019 та прийнято рішення 164250001078 від 17.11.2020, яким скасовано рішення 164250001078 від 18.12.2020.
Рішення 164250001078 від 17.11.2020 направлено листом від 25.11.2020 №1600-0304-8/66036 на адресу ОСОБА_1 звичайним поштовим відправленням, про що свідчить витяг з реєстру відправлених листів №6622.
Матеріалами пенсійної справи ОСОБА_1 підтверджується, що останньому призначена та виплачується пенсія за нормами статті 54 та частини 3 статті 59 Закону №796-ХІІ.
Суд зауважує, що всім особам з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеним до категорії 1, право на отримання пенсії визначається згідно зі статтею 54 Закону №796-ХІІ, якою передбачено, що умови, порядок призначення та мінімальні розміри пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв`язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначаються актами Кабінету Міністрів України з відповідних питань.
При цьому, обчислення розміру пенсії проводиться відповідно до статей 56, 57, 59 вказаного Закону №796-ХІІ в залежності від характеру участі в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.
На виконання судового рішення у справі №440/2582/20 при проведенні перерахунку пенсії ОСОБА_1 відповідачем застосовано частину 3 статті 59 Закону №796-ХІІ, яка визначає порядок обчислення розміру пенсії військовослужбовців, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, а зазначена у рішенні 164250001078 від 17.11.2020 умова призначення пенсії - стаття 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", відповідає вимогам чинного законодавства.
За викладених обставин, твердження ОСОБА_1 про те, що при виконанні рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 25.06.2020 у справі № 440/2582/20 управлінням не враховано вимоги частини 3 статті 59 Закону №796-ХІІ є безпідставними та такими, що не відповідають фактичним обставинам.
Стосовно правомірності застосування пенсійним органом під час перерахунку пенсії позивача формули, передбаченої пунктом 9-1 Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1210 "Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", то суд зауважує, що згідно з висновками суду, зазначеними безпосередньо у рішенні від 25.06.2020 у справі № 440/2582/20, пунктом 1 Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1210, передбачено, що він визначає механізм обчислення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв`язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи відповідно до статей 54, 57 і 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
Згідно з пунктом 9-1 вказаного Порядку за бажанням військовослужбовців, зокрема військовозобов`язаних, призваних на військові збори, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження військової служби (військових зборів) і внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, за формулою: П=Зс х К зс х Кв/100 %, де П - розмір пенсії; Зс - середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, визначається як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки; Кзс - середньомісячний коефіцієнт заробітної плати, який враховується під час обчислення пенсії; Кв - розмір відшкодування фактичних збитків (у відсотках). Середньомісячний коефіцієнт заробітної плати, який враховується під час обчислення пенсії (Кзс), визначається за формулою: Кзс = Зп (мін) х 5) / Зс1, де Зп(мін) - розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року; Зс 1 - середня заробітна плата (дохід) в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески за рік, що передує відповідному року. Розмір відшкодування фактичних збитків (Кв) визначається як відсоток втрати працездатності, визначений органами медико-соціальної експертизи. У разі зміни розміру мінімальної заробітної плати проводиться перерахунок зазначених пенсій виходячи з розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.
Отже, постанова Кабінету Міністрів України 23.11.2011 №1210, яка визначає механізм обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, прийнята з метою практичної реалізації норми закону, а саме: частини третьої статті 59 Закону №796-XII, а відтак в частині встановлення формули їй не суперечить.
Відповідно до статті 117 Конституції України Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов`язковими до виконання.
Таким чином, в силу наведеної норми Конституції України відповідач зобов`язаний при обчисленні пенсії відповідно до пункту 9-1 Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 23.11.2011 №1210, застосовувати формулу, зазначену у цьому пункті Порядку.
При цьому, суд зауважує, що за змістом пункту 9-1 Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, п`ятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, це лише вихідний показник для обчислення пенсії, який сам по собі не враховує індивідуальних особливостей кожного окремого пенсіонера (зокрема, розміру відшкодування фактичних збитків (у відсотках)), а тому застосування формули, наведеної у пункті 9-1 Порядку №1210, дозволяє визначити розмір пенсії індивідуально для кожного пенсіонера із врахуванням його особливостей. Незастосування ж вказаної формули при обчисленні пенсії призведе до встановлення єдиного розміру пенсії для всіх пенсіонерів безвідносно до особливостей кожного, що в свою чергу не сприятимете належному та справедливому пенсійному забезпеченню окремо взятого пенсіонера.
Водночас, визнання неконституційним положення частини третьої статті 59 Закону №796-XII в частині словосполучення "дійсної строкової" не призвело до зміни формули, передбаченої пунктом 9-1 Порядку №1210, за якою проводиться обчислення пенсії. Постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 №543 положення абзацу першого пункту 9-1 Порядку №1210 приведено лише у відповідність з приписами частини третьої статті 59 Закону № 796-XII (з урахуванням Рішення Конституційного Суду України від 25 квітня 2019 року № 1-р(II)/2019), а зміни формули, за якою розраховується пенсія, не відбулось.
Твердження позивача на неможливість застосування при призначенні йому основної та додаткової пенсії Порядку №1210, оскільки вказаний Порядок регулює питання призначення пенсії особам з інвалідністю та не поширюється на призначення пенсії особам з інвалідністю внаслідок війни суд відхиляє, оскільки безпосередньо в даному порядку передбачено, що останній визначає механізм обчислення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв`язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи відповідно до статей 54, 57 і 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
За викладених обставин, вказані висновки судового рішення у справі №440/2582/20 свідчать про правомірність дій ГУПФУ в Полтавській області щодо обчислення розміру пенсії ОСОБА_1 відповідно до вимог частини 3 статті 59 Закону №796-XII за бажанням особи з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, та з одночасним урахуванням формули, передбаченої пунктом 9-1 Порядку №1210.
Відтак, доводи ОСОБА_1 стосовно того, що управління спеціально ухиляється та не виконує рішення суду №440/2582/20 в частині призначення пенсії відповідно до частини 3 статті 59 Закону №796-ХІІ, суд вважає безпідставними.
Матеріалами справи підтверджується, що відповідно до проведеного перерахунку пенсії ОСОБА_1 на виконання рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 25.06.2020 у справі №440/2582 розмір пенсії останнього з 22.11.2019 склав 9290,85 грн, в тому числі: 8235,65 грн - основний розмір пенсії (11765,20802 грн. х 70%); 50,00 грн - цільова допомога інвалідам війни 2 групи; 379,60 грн - додаткова пенсія інвалідам 2 групи з числа ліквідаторів аварії на ЧАЕС; 625,60 грн - підвищення інвалідам армії, прирівняних до інвалідів війни 2 групи.
Поряд з цим, суд також вважає за доцільне відмітити ту обставину, що управлінням був направлений лист до Пенсійного фонду України від 01.07.2021 №1600-0304-5/45511 з проханням надання методичної допомоги у вирішенні питання правомірності проведеного управлінням перерахунку пенсії ОСОБА_1 на виконання рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 25.06.2020 у справі №440/2582/20.
Пенсійний фонд України у своєму листі від 30.07.2021 за №2600-030102-9/36978 погодився з прийнятим рішенням щодо обчислення пенсії ОСОБА_1 на виконання судового рішення від 25.06.2020 у справі №440/2582/20 та зазначив, що в електронну пенсійну справу внесено запис про причину інвалідності, як зазначено у довідці медико-соціальної експертної комісії №0141271 та виписці із акта огляду медико-соціальної експертної комісії про результати визначення ступеня втрати працездатності у відсотках 01.12.2015 №0141271 (протокол перерахунку пенсії ОСОБА_1 від 23.02.2022 мається в матеріалах справи).
Відтак, зважаючи на встановлені обставини, суд доходить висновку про безпідставність доводів заяви ОСОБА_1 про визнання протиправними дій, вчинених суб`єктом владних повноважень на виконання рішення суду від 25.06.2020 у цій справі, а тому вказану заяву слід залишити без задоволення.
На підставі викладеного, керуючись статтями 248, 256, 383 Кодексу адміністративного судочинства України,
У Х В А Л И В:
Заяву ОСОБА_1 про визнання протиправними дій, вчинених суб`єктом владних повноважень на виконання рішення Полтавськогго окружного адміністративного суду від 25.06.2020 у справі №440/2582/20 за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії залишити без задоволення.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею, але може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її підписання безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду.
Суддя О.В. Гіглава