ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1
У Х В А Л А
про закриття підготовчого провадження та призначення
справи до судового розгляду по суті
12 липня 2019 року м. Київ № 640/10934/19
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Донця В.А., секретар судового засідання Сом П.А., здійснюючи підготовче провадження в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Інфокс" до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про визнання протиправною та скасування постанови,
за участю представників:
позивача - адвокат Горьова Н.М., адвокат Сивак А.Л.;
відповідача - Смикалов В.Р.,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфокс" звернулось до суду з позовом про визнання протиправною та скасування постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 31.05.2019 №923 "Про накладання штрафу на Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфокс" за порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, здійснення заходів державного регулювання" в частині пункту 2, яким передбачено вжиття заходів державного регулювання - зобов`язано департамент регулювання відносин у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, підготувати та винести на засідання НКРЕКП проект рішення щодо встановлення (зміни) тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення ТОВ "Інфокс" (Філія "Інфоксводоканал") шляхом його коригування в сторону зменшення, на суму 11406647 тис. грн. (без податку на додану вартість), у тому числі: зменшення в структурі тарифу через недофінансування на суму 160364,1 тис. грн. (без податку на додану вартість) та економію коштів ІП 2017 року 288,37 тис. грн. (без податку на додану вартість).
У підготовче судове засідання, 12.07.2019, прибули представники сторін.
Під час підготовчого засідання представники позивача вимоги підтримали. Представники пояснили, що відповідач прийнявши оскаржувану постанову щодо коригування тарифів для позивача в сторону зменшення, вийшов за межі повноважень, оскільки застосування такого виду заходу державного регулювання не передбачено вимогами чинного законодавства. На думку представників, відповідачем під час прийняття оскаржуваного рішення не враховано обставин щодо зменшення витрат на електроенергію, підкачку холодної води сторонніми організаціями та інших статей витрат, сплату позивачем податку на прибуток, здійснення витрат у складі адміністративних витрат та витрат на збут, перефінансування фінансових витрат, неврахування різниці між виставленими та оплаченими рахунками, коригування тарифів, отриманих в результаті Інвестиційної програми за 2017 рік.
Представник відповідача наведені доводи заперечив, зазначивши про прийняття оскаржуваної постанови в межах повноважень відповідно до статей 2, 22 Закону України "Про національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг". За твердженням представника, встановлення під час перевірки недофінансування затверджених структур тарифів на загальну суму 190759,1 тис. грн. призвело до отримання позивачем додаткового доходу. Також представник наголосив, що під час перевірки та прийняття оскаржуваної постанови були враховані всі об`єктивні обставини, зазначені позивачем, щодо недофінансування, тому відповідні аргументи позивача є необґрунтованими.
Судом відмовлено в задоволенні клопотання представника позивача про допит заступника директора департаменту економіки - начальника планово-економічного відділу філії "Інфоксводоканал" ТОВ "Інфокс" ОСОБА_1 в якості свідка, оскільки клопотання обґрунтоване наданням пояснень на підтвердження позовних вимог, а не встановленням обставин. Натомість, судом запропоновано представникам позивача надати письмові пояснення з питань здійснення витрат філією "Інфоксводоканал" ТОВ "Інфокс", фінансування інвестиційної програми.
З огляду на те, що під час підготовчого засідання з`ясовано зміст позовних вимог, обставини, що заперечуються сторонами, докази, якими сторони обґрунтовують свої доводи та заперечення, суд вважає за можливе закрити підготовче провадження та призначити справу до судового розгляду по суті.
Керуючись статтею 183 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У ХВАЛИВ:
Закрити підготовче провадження та призначити адміністративну справу до судового розгляду по суті в судовому засіданні, яке відбудеться 20 вересня 2019 року о 14:30 год. у приміщенні Окружного адміністративного суду міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1, зала судового засідання №7.
Відповідно до частини другої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення суддею. Кодексом адміністративного судочинства України не передбачено оскарження ухвали про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.
Повний текст ухвали складено 29 липня 2019 року.
Суддя В.А. Донець