І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
за справою про адміністративне правопорушення
справа № 3-9/10
15 лютого 2010 року суддя Першотравенського міського суду Дніпропетровської області Бондарьова ГМ
розглянувши матеріали адміністративної справиякі надійшли від контрольноревізійного відділу у місті Першотравенську відносно
ОСОБАІНФОРМАЦІЯуродженки ІНФОРМАЦІЯ Федераціїгромадянки УкраїнизаміжняІНФОРМАЦІЯпрацюючої начальником відділу з питань молоді та спорту виконавчого комітету Першотравенської міської Радипроживає в ІНФОРМАЦІЯ
в скоєнні адміністративного правопорушенняпередбаченого ст ч КУпАП
ВСТАНОВИВ :
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення серії ДКРС № 040911 від 25 листопада 2009 рокускладеного начальником контрольноревізійного відділу в мПершотравенська ОСОБА вбачаєтьсящо ОСОБА вмінюється те що при проведенні ревізії фінансовогосподарської діяльності міського відділу з питань молоді та спорту виконавчого комітету Першотравенської міської Ради за період з 2007-2008 та завершений період 2009 рокуакт ревізії від 10.11.2009 року № 200-24/8 виявлені порушення законодавства при здійсненні закупівель товарівробіт і послуг за державні коштизокрема на підставі наказу начальника відділу молоді від 12.02.2008 року № 12 утворено тендерний комітет у складі 4 осібтоді як законодавством вимагається у складі 5 осібПри цьому зміни до наказу від 12.02.2008 року № 12 напротязі періоду з 01.02.2008 року по 02.10.2009 року не вносились щодо кількості членів тендерного комітетуТакож в порушення законодавства не проведено приведення у відповідність із вимогами наказу Положення про порядок створення та головні функції тендерного комітету щодо організації та проведення закупівель товарівробіт і послуг за державні коштищо затверджено наказом керівника 12.02.2008 рокуПорушення не усунено станом на 02.10.2009 рокущо є порушенням п Тимчасового положення про закупівлю товарівробіт і послугзатвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2008 року № 274 п наказу Міністерства економіки України «Про затвердження Типового положення про тендерний комітет» від 20.05.2009 року № 470.
Вказаним ОСОБА вмінюється скоєння адміністративного правопорушенняпередбаченого ч ст КУпАП - порушення законодавства про здійснення закупівлі товарівробіт і послуг за державні кошти
ОСОБА вчинення вказаного адімнправопорушення не визналанадавши суду заперечення зі змісту яких вбачаєтьсящо на підставі Закону України від 22.02.2000 року № 1490-111 «Про закупівлю товарівробіт і послуг за державні кошти» зі змінами ,складено наказ від 12.02.2008 року № 12 «Про утворення тендерного комітету міського відділу з питань молоді та спорту та Положення про його роботу» затверджено склад тендерного комітету у кількості 5 осібдодаток додається
Контрольноревізійним відділом в місті Першотравенську застосовано посилання на п Тимчасового Положення про закупівлю товарівробіт і послуг за державні коштизатвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2008 року № 274,яке також не виключає секретаря зі складу тендерного комітетудодаток 2/
Посилання на п наказу міністерства економіки України від 20.05.2009 року № 470 «Про затвердження Типового положення про тендерний комітет» застосовано необґрунтованотому що тендерний комітет взагалі не проводив процедуру закупівель у 2008 році ,також не передбачалося і не проведено у 2009 році
У зв»язку з кадровими змінами міського відділу з питань молоді та спорту та його структурного підрозділу ДЮСШ «Шахтар»,на підставі наказу Міністерства економіки України від 20.05.2009 року № 470 «Про затвердження Типового положення про тендерний комітет» видано наказивід 27 листопада 2009 року № 84/2 «Про внесення змін до складу тендерного комітету міського відділу з питань молоді та спорту»; від 27 листопада 2009 року № 84/3 «Про затвердження Положення про тендерний комітет міського відділу з питань молоді та спорту»/додаток 3,4/.
На теперішній час діє постанова Кабінету Міністрів України від 19 листопада 2008 року « 1017»Про внесення змін до Положення про закупівлю товарівробіт і послуг за державні кошти»,п якої не виключає зі складу тендерного комітету секретарядодаток 5/.
Вивчивши матеріали адміністративної справи та надане вищезазначене заперечення суд приходить до наступного
Згідно ст КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються відомості про особу порушника місцечас і суть адміністративного правопорушення та інші відомості необхідні для вирішення справи
Аналізуючи змісту порушень викладених у протоколі про адміністративне правопорушення серії ДКРС № 040911 від 25 листопада 2009 року суд вважає безпідставним звинувачення ОСОБА у вказаних порушеннях згідно протоколу зі слідуючих підстав
Згідно ч ст КУпАП передбачена адміністративна відповідальність посадових осіб за
-здійснення закупівлі товарівробіт і послуг за державні кошти без застосування визначених законом процедур
-застосування процедур закупівлі з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарівробіт і послуг за державні коштив тому числі оформлення тендерної документації з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарівробіт і послуг за державні коштиоцінка тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої тендерної пропозиціїщо міститься у тендерній документаціїукладення з учасникомщо став переможцем торгівдоговору про закупівлю товарів ,робіт і послуг за державні кошти за цінами і обсягами ,які не відповідають вимогам тендерної документації
-не оприлюднення інформації щодо закупівлі товарівробіт і послуг за державні кошти відповідно до вимог законодавстванедотримання умов захисту вітчизняного ринку
-неподання в установленому порядку звіту про результати здійснення процедури закупівлі товарівробіт і послугвідображення недостовірних відомостей у звіті про результати здійснення зазначеної процедуринепроходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель відповідно до вимог закону
-ненадання інформаціїдокументів та матеріалів у випадкахпередбачених законом
Як вбачається з диспозиції вказаної ч ст КУпАП в ній перераховано вичерпний перелік конкретних порушень законодавства про здійснення закупівлі товарівробіт і послуг за державні коштиякий розширеному тлумаченно не підлягає
А як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА серії ДКРС № від 25 листопада 2009 року їй вміняється
-.ОСОБАщо на підставі наказу начальника відділу молоді від 12 лютого 2008 року № 12 утворено тендерний комітет у складі 4 осібтоді як законодавством вимагається у складі 5 осібпри цьому зміни до наказу від 12 лютого 2008 року № 12 напротязі періоду з 01 лютого 2008 року по 02 жовтня 2009 року не вносились щодо кількості членів тендерного комітету
Аналізуючи вказане вмінене ОСОБА адміністративне правопорушення суд вважає його безпідставнимоскільки на підставі Закону України від 22.02.2000 року № 1490-111 «Про закупівлю товарівробіт і послуг за державні кошти» зі змінами ,ОСОБА складено наказ від 12.02.2008 року № 12 «Про утворення тендерного комітету міського відділу з питань молоді та спорту та Положення про його роботу» затверджено склад тендерного комітету у кількості 5 осіб копія наказу надана суду в додатку до запереченьдодаток № 1/,з якого вбачаєтьсящо вказаним наказом начальником відділу з питань молоді та спорту ОСОБА затверджено склад тендерного комітету в кількості 5 осібголова тендерного комітетузаступник начальника міського відділу з питань молоді та спорту ОСОБААзаступника голови тендерного комітетуначальника міського відділу з питань молоді та спорту ОСОБАчленів тендерного комітетуОСОБАдиректора ДЮСШ «Шахтра»;ОСОБА –бухгалтера ДЮСШ «Шахтар»; та секретаря тендерного комітету МСараєвої тендерного комітетузавідуючої господарством
Тому посилання начальника контрольноревізійного відділу в місті Першотравенську на порушення ОСОБА п Тимчасового Положення про закупівлю товарівробіт і послуг за державні коштизатвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2008 року № 274 є безпідставнимоскільки вказане діюче законодавство не виключає секретаря зі складу тендерного комітетудодаток 2 до заперечень
На теперішній час діє постанова Кабінету Міністрів України від 19 листопада 2008 року № 1017 «Про внесення змін до Положення про закупівлю товарівробіт і послуг за державні кошти»,п якої не виключає зі складу тендерного комітету секретарядодаток 5 до заперечень
-. Посилання в протоколі про адмінправопорушення відносно ОСОБА на тещо ОСОБА в порушення законодавства не проведено приведення у відповідність із вимогами наказу Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення закупівель товарівробіт і послуг за державні коштищо затверджено наказом керівника 12 лютого 2008 рокупорушення не усунуто станом на 02 жовтня 2009 рокущо є порушенням п Тимчасового положення про закупівлю товарів ,робіт і послуг ,затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2008 року № 274 ,п наказу Міністерства економіки України «Про затвердження Типового положення про тендерний комітет» від 20.05.2009 року № 470,як на підставу притягнення її до адміністративної відповідальності за ч ст КУпАП ,суд вважає безпідставнимтому що тендерний комітет міського відділу з питань молоді та спорту взагалі не проводив процедуру закупівель у 2008 році ,також не передбачалося і не проведено їх у 2009 році
А як зазначено судом вище ч ст КУпАП містить вичерпний перелік правопорушеньякі дають підстави для застосування адмінвідповідальності за їх вчиненнятобто вказаною статтею передбачена відповідальність за порушення законодавства при здійсненні закупівель товарівробіт і послуг за державні кошти
-здійснення закупівлі товарів ,робіт і послуг за державні кошти без застосування визначених законом процедур
-застосування процедури закупівлі з порушенням законодавства про здійснення закупівель
-не оприлюднення інформації щодо закупівлі товарів ,робіт і послуг
-неподання звіту про результати здійсненні процедури закупівель
-ненадання інформаціїдокументів та матеріалів у випадкахпередбачених законом тоді як вбачається з матеріалів адмінсправи ,заперечень та додатків до заперечень тендерний комітет взагалі не проводив процедуру закупівель у 2008 році та 2009 році
Тобто ч ст КУпАП передбачає відповідальність за конкретні порушення при конкретних діяхбездіяльності посадових осіб при проведенні конкретних процедур закупівель товарівробітпослуг за державні кошти ,які безпосередньо вказані в диспозиції ч ст КУпАП
У диспозиції ч ст -14 КУпАП не вказано такого адміністративного правопорушення посадової особи як не приведення посадовою особою Положення про створення тендерного комітету у відповідність зі змінами в законі ,якщо відсутність таких змін та незатвердження Положення про тендерний комітет з врахуванням змін у законодавстві не застосовувалося фактично посадовою особою при проведенні конкретних закупівель товарівробіт і послуг за державні кошти після змін в законодавстві
Тому суд вважаєщо посилання в протоколі на порушення п наказу міністерства економіки України від 20.05.2009 року № 470 «Про затвердження Типового положення про тендерний комітет» застосовано необґрунтованотому що тендерний комітет міського відділу з питань молоді та спорту взагалі не проводив процедуру закупівель у 2008 році ,також не передбачалося її і не проведено у 2009 році
У зв»язку з кадровими змінами міського відділу з питань молоді та спорту та його структурного підрозділу ДЮСШ «Шахтар»,на підставі наказу Міністерства економіки України від 20.05.2009 року № 470 «Про затвердження Типового положення про тендерний комітет» ОСОБА видано наказивід 27 листопада 2009 року № 84/2 «Про внесення змін до складу тендерного комітету міського відділу з питань молоді та спорту»; від 27 листопада 2009 року № 84/3 «Про затвердження Положення про тендерний комітет міського відділу з питань молоді та спорту»/додаток 3,4 до заперечень
На теперішній час діє постанова Кабінету Міністрів України від 19 листопада 2008 року № 1017»Про внесення змін до Положення про закупівлю товарівробіт і послуг за державні кошти»,п якої не виключає зі складу тендерного комітету секретарядодаток 5 до заперечень
Враховуючи вищенаведене складу адміністративного правопорушення передбаченого ч ст КУпАП в діях ОСОБА не вбачаєтьсятому справа підлягає закриттю
На підставі викладеногокеруючись ст ч ст 280, 283, 284 КУпАП -
П О С Т А Н О В И В :
Провадження в справі про адміністративне правопорушення передбачене ч 1 ст КУпАП у відношенні ОСОБА закрити в звязку з відсутністю складу адміністративного правопорушення
Постанова судді набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги чи протесту прокурора за винятком постанов про застосування стягнення передбаченого ст КУпАП
Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена або на неї може бути внесено протест прокурора до апеляційного суду Дніпропетровської області через Першотравенський міський суд протягом десяти днів з дня винесення постанови
Суддя /ОСОБА