ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1
У Х В А Л А
08 січня 2019 року м. Київ № 640/18930/18
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Амельохіна В.В., розглянувши без виклику учасників справи клопотання представника відповідача про передачу справи за предметною підсудністю у адміністративній справі
за позовом
ОСОБА_1
до
Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області
про
визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування наказу,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом про визнання протиправними дій з призначення та проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та скасування наказу на проведення такої перевірки.
Ухвалою суду від 15 листопада 2018 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
03 січня 2019 року через канцелярію суду представником відповідача подано клопотання про передачу справи за предметною підсудністю до Львівського окружного адміністративного суду. Подане клопотання обґрунтовано тим, що єдине зареєстроване місце проживання позивача: м. Львів, вул. Григоровича, 5, а тому, оскільки жодних доказів наявності зареєстрованого у встановленому законом порядку місця проживання (перебування, знаходження) позивачем не подано, дана справа, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 29 Кодексу адміністративного судочинства України, має бути передана на розгляд до Львівського окружного адміністративного суду.
Розглянувши матеріали справи та клопотання, суд зазначає наступне.
Статтею 25 Кодексу адміністративного судочинства України, яка регулює підсудність за вибором позивача передбачено, що адміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об'єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Якщо така особа не має місця проживання (перебування) в Україні, тоді справу вирішує адміністративний суд за місцезнаходженням відповідача.
У разі невизначеності цим Кодексом територіальної підсудності адміністративної справи така справа розглядається адміністративним судом за вибором позивача.
При цьому, суд звертає увагу, що, виходячи з положень Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" місце перебування - адміністративно-територіальна одиниця, на території якої особа проживає строком менше шести місяців на рік.
Місце проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає, а також спеціалізовані соціальні установи, заклади соціального обслуговування та соціального захисту, військові частини.
Як вбачається з наданої позивачем копії паспорту громадянина України, ОСОБА_1 19.12.2018р. зареєстрована в АДРЕСА_1.
Таким чином, суд приходить до висновку, що м. Київ, є місцем реєстрації ОСОБА_1.
Враховуючи викладене вище, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання відповідача, та відповідно для передачі вказаної справи на розгляд до Львівського окружного адміністративного суду.
Керуючись статтями 12, 25, 29, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, -
УХВАЛИВ:
Відмовити Головному управлінню Державної фіскальної служби у Львівській області в задоволенні клопотання про передачу справи за предметною підсудністю до Львівського окружного адміністративного суду.
Відповідно до ч. 2 ст. 256 КАС України ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями). Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя В.В. Амельохін