УХВАЛА
27 грудня 2018 року
Київ
справа №804/7661/17
адміністративне провадження №К/9901/54913/18
Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Бучик А.Ю., розглянувши клопотання Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про зупинення виконання постанови Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 04 червня 2018 року у справі № 804/7661/17 за позовом Публічного акціонерного товариства "ДТЕК "Дніпрообленерго" до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, треті особи - Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Дніпропетровській області, Державна інспекція з експлуатації електричних станцій та мереж - інспекторська група по Дніпровському регіону, про скасування постанови, визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії,
УСТАНОВИВ:
Ухвалою Верховного Суду від 23 липня 2018 року відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг на постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 04 червня 2018 року у справі за вищезазначеним позовом.
Відповідач направив клопотання про зупинення виконання постанови Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 04 червня 2018 року.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 340 Кодексу адміністративного судочинства України суддя-доповідач в порядку підготовки справи до касаційного розгляду вирішує питання про зупинення виконання судових рішень, які оскаржуються.
Згідно із частиною першою статті 375 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції за заявою учасника справи або за своєю ініціативою може зупинити виконання оскаржуваного судового рішення або зупинити його дію (якщо рішення не передбачає примусового виконання) до закінчення його перегляду в касаційному порядку.
Про зупинення виконання або зупинення дії судового рішення постановляється ухвала (частина друга статті 375 Кодексу адміністративного судочинства України).
Відповідно до статті 129-1 Конституції України судове рішення є обов'язковим до виконання.
Розгляд питання про зупинення виконання оскаржуваних судових рішень має на меті не допустити порушення прав, свобод та охоронюваних законом інтересів, як особи, що подала касаційну скаргу, так і інших осіб, які беруть участь у справі, якщо такі наслідки можуть настати у зв'язку з виконанням оскаржуваних судових рішень.
В свою чергу, для зупинення виконання оскаржуваних судових рішень необхідна наявність поважних причин, які б давали підстави для зупинення виконання судового рішення.
Скаржник зазначає, що не зупинення оскаржуваного рішення призведе до остаточного вирішення даної справи, та матиме наслідком фактичне позбавлення відповідача права на касаційне оскарження.
Підстави, наведені заявником не вказують на необхідність задоволення даного клопотання.
Керуючись статтями 248, 340, 375 Кодексу адміністративного судочинства України, -
УХВАЛИВ:
Відмовити у задоволенні клопотання Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про зупинення виконання постанови Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 04 червня 2018 року у справі № 804/7661/17.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання, є остаточною та оскарженню не підлягає.
...........................
А.Ю. Бучик,
Суддя Верховного Суду