Справа №293/342/17
Провадження № 2-а/293/12/2017
УХВАЛА
06 квітня 2017 року смт Черняхів
Суддя Черняхівського районного суду Житомирської області Бруховський Є.Б., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Міністерства оборони України з участю третьої особи: ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправним та скасування рішення, зобов"язання нарахувати та виплатити одноразову грошову допомогу, -
ВСТАНОВИВ:
04.04.2017 року до Черняхівського районного суду Житомирської області надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Міністерства оборони України з участю третьої особи: ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправним та скасування рішення, зобов"язання нарахувати та виплатити одноразову грошову допомогу у зв"язку як інваліду 2 групи.
Вивчивши матеріали позовної заяви, приходжу до слідуючого висновку.
Статтею 18 КАС України визначено предметну підсудність адміністративних справ.
Частиною 1 ст.24 КАС України встановлено, що адміністративні справи, предметом оскарження в яких є рішення, дії чи бездіяльність Кабінету Міністрів України, міністерства чи іншого центрального органу виконавчої влади, Національного банку України, їхньої посадової чи службової особи, виборчої комісії (комісії з референдуму), члена цієї комісії розглядаються і вирішуються в окружному адміністративному суді колегією у складі трьох суддів.
Приписами п.1 Положення про Міністерство оборони України , затвердженого постановою КМУ від 26.11.2014 року № 671 встановлено, що Міністерство оборони України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Прийняття рішення про виплату чи про відмову у виплаті одноразової допомоги є виключно компетенцією Міністерства оборони України.
Враховуючи, що відповідачем у даній справі є Міністерство оборони України, а предметом позову - визнання протиправним та скасування рішення Міністерства оборони України та зобов"язання його вчинити дії щодо нарахування та виплати одноразової грошової допомоги у зв"язку із інвалідністю, даний спір має розглядатися окружним адміністративним судом відповідно до вимог статей 18 та 24 КАС України.
Аналогічна правова позиція викладена в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 18 лютого 2014 року в адміністративній справі № К/9991/59612/11.
Таким чином, позовна заява відповідно до п.6 ч.3 ст.108 КАС України підлягає поверненню позивачу, як не підсудна Черняхівському районному суду.
Враховуючи те, що позивач звільнений від сплати судового збору за подання позову до суду, суд не вирішує питання про його повернення позивачу у відповідності до вимог ст. 7 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 року № 3674- VІ.
Керуючись статтями 18, 24, п.6 ч.3 ст.108 КАС України, суд -
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Міністерства оборони України з участю третьої особи: ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправним та скасування рішення, зобов"язання нарахувати та виплатити одноразову грошову допомогу у зв"язку із інвалідністю, повернути позивачеві як такий, що не підсудний Черняхівському районному суду Житомирської області для подання до належного суду - Житомирського окружного адміністративного суду .
Копію ухвали про повернення адміністративного позову невідкладено надіслати особі, яка його подала, разом з позовом та усіма додатками до нього.
Ухвала може бути оскаржена до Житомирського апеляційного адміністративного суду протягом 5 днів з дня отримання її копії через Черняхівський районний суд Житомирської області.
Головуючий- суддя: Є.Б. Бруховський
Копія:вірно