Справа № 569/15188/22
1-кс/569/4854/22
УХВАЛА
про тимчасовимй доступ до речей і документів
14 жовтня 2022 року м. Рівне
Слідча суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Рівненській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №12022180000000235, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 09.08.2022 року, щодо службових осіб комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дубенської міської ради, за ознаками кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 2 ст.364 КК України, -
В С Т А Н О В И Л А:
Слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Рівненській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, яке погоджено із прокурором прокуратури Рівненської області ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів.
В обґрунтування клопотання, зазначив, що у період 2020-2022 роки керівник комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дубенської міської ради ОСОБА_5 за участю інших підпорядкованих службових осіб, здійснює зловживання у виборі та закупівлі медикаментів, які повинні закуплятися згідно затвердженого протоколу МОЗ на лікування COVID-19, нарахування безпідставних «COVID-19 виплат» непрофільним працівникам, а також виявлення у лікарні документів по списанню медпрепаратів на лікування COVID-19 з підписами від імені працівників що їх не виконували.
Також, отримано відомості проте, що службові особи в період 2020-2022 роки комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дубенської міської ради, вчинили розкрадання бюджетних коштів в ході ремонтних робіт інфекційного та приймального відділення, облаштування укриття (бомбосховища) на суму понад 1млн. грн., шляхом завищення вартості робіт підрядником.
Будучи допитаною як свідок ОСОБА_6 , завідувачка інфекційним відділенням комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дубенської міської, надала свідчення проте, що керівник комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дубенської міської ради ОСОБА_5 здійснює зловживання у виборі та закупівлі медикаментів, які повинні закуплятися згідно затвердженого протоколу МОЗ на лікування COVID-19, нарахування безпідставних «ковідних виплат» непрофільним працівникам, а також виявлення у лікарні документів по списанню медпрепаратів на лікування COVID-19 з підписами від імені працівників що їх не виконували, а також вчинили розкрадання бюджетних коштів в ході ремонтних робіт інфекційного та приймального відділення, облаштування укриття (бомбосховища) на суму понад 1млн. грн., шляхом завищення вартості робіт підрядником.
Таким чиному слідчого,виникла необхідністьу тимчасовомудоступу доречей ідокументів,з можливістюїх вилучення(здійсненняїх виїмки),а саме: копії документи (наказ/розпорядження) про затвердження штату (розпис) працівників лікарні за 01.01.2020 по 09.08.2022; договір з ІНФОРМАЦІЯ_2 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій; ІНФОРМАЦІЯ_3 з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2»; накази про створення медичних команд боротьби з COVID-19 за 01.01.2020 по 09.08.2022; накази про призначення керівника (завідувача) медичних команд боротьби з COVID-19 за 01.01.2020 по 09.08.2022; графіки роботи медичних команд за 01.01.2020 по 09.08.2022; накази (розпорядження) щодо преміювання персоналу задіяних для боротьби з COVID-19 за 01.01.2020 по 09.08.2022 роки; схеми посадових окладів за 01.01.2020 по 09.08.2022; документи щодо запровадження/виплату та розміри надбавок, доплат, премій, винагород працівникам лікарні за 01.01.2020 по 09.08.2022 роки; накладні (корінці чеків) по виплаті наруки табанківські картки розміринадбавок,доплат,премій дляперсоналу задіянихдля боротьбиз COVID-19за 01.01.2020по 09.08.2022;копія трудовийдоговір (наказпро призначення)з директоромлікарні;копія трудовийдоговір (наказпро призначення)з заступникамидиректора;копія трудовийдоговір (наказпро призначення)головного бухгалтера;копія посадовіінструкції директора,заступників таголовного бухгалтера;відомості пронарахування премійвсім працівникамлікарні за01.01.2020по 09.08.2022;документів (актів)по списаннюмедпрепаратів налікування COVID-19за 01.01.2020по 09.08.2022;договори таакти формиКБ-2В,КБ-3щодо проведенняремонтних робіт(поточний,капітальний) приймального відділення лікарні за 01.01.2020 по 09.08.2022 роки; договори та акти форми КБ-2В, КБ-3 щодо проведення ремонтних робіт облаштування бомбосховища лікарніза 01.01.2020по 09.08.2022роки;договори,акти прийняттята відомостіпро оплатучи заборгованість по закупці медичного обладнання та медикаментів для лікарні за 01.01.2020 по 09.08.2022 роки, а саме: договір №145 від 23.03.2021 із ПП « ОСОБА_7 »; договір №263 від 25.08.2022 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; договір №340 від 13.07.2021 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; договір №399 від 09.08.2021 із ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 "; договір №559 від 19.10.2020 із ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 "; тендерну документацію переможців, на підставі яких укладено: договір №145 від 23.03.2021 із ПП « ОСОБА_7 »; договір №263 від 25.08.2022 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; договір №340 від 13.07.2021 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; договір №399 від 09.08.2021 із ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 "; договір №559 від 19.10.2020 із ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 "; договір підряду №05/03/20 від 19.03.2020 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та акти форми КБ-2В, КБ-3 до договору; договір №223 від 12.05.2021 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та акти форми КБ-2В, КБ-3 до договору; договір №556 від 06.12.2021 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » та акти форми КБ-2В, КБ-3 до договору; договір №324 від 07.07.2021 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та акти форми КБ-2В, КБ-3 до договору; документи (акт) по списанню медпрепаратів на лікування COVID-19 за 01.01.2020 по 09.08.2022 роки.
Дані документизнаходиться уволодінні Комунальногонекомерційного підприємства« ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дубенськоїміської радиЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , що підтверджується матеріалами кримінального провадження.
В клопотанні слідчий вказав. що вищевказані документи необхідні для подальшого їх використання при призначені документальної позапланової виїзної перевірки щодо дотримання чинного податкового та валютного законодавства при здійсненні фінансових операцій, достовірності ведення бухгалтерського та податкового обліку, позапланової ревізії щодо перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності, судово-економічної експертизи та судово-почеркознавчої експертизи, які можуть бути використані як доказ в суді.
Слідчий в судове засідання не з`явився, однак подав до суду заяву в якій клопотання підтримав та просив суд провести розгляд без його участі.
Згідно із ч. 2ст. 163 КПК Українислідчий суддя розглядає клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі чи документи.
Дослідивши матеріали клопотання в судовому засіданні, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає до задоволення.
Згідно положень ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий усвоєму клопотаннідовів достатньопідстав вважати,що документивказані вклопотанні тазнаходяться уволодінні Комунальногонекомерційного підприємства« ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дубенськоїміської радиЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та можуть слугувати джерелом доказів, які слугуватимуть підтвердженням/спростуванням факту вчинення кримінального правопорушення.
За наведених обставин, суд вважає клопотання слідчого обґрунтованим, наведені у ньому обставини свідчать про наявні усі підстави для його задоволення.
На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 159, 162-164, 372 КПК України, слідча суддя,-
У Х В А Л ИЛ А:
Клопотання задовольнити.
Надати слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Рівненській області ОСОБА_3 , тимчасовий доступ до речей і документів та вилучити (здійснити їх виїмку):
-копії документів (наказ/розпорядження) про затвердження штату (розпис) працівників лікарні за 01.01.2020 по 09.08.2022;
-копія договору з ІНФОРМАЦІЯ_2 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій; ІНФОРМАЦІЯ_3 з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2»;
-накази про створення медичних команд боротьби з COVID-19 за 01.01.2020 по 09.08.2022;
-накази про призначення керівника (завідувача) медичних команд боротьби з COVID-19 за 01.01.2020 по 09.08.2022;
-графіки роботи медичних команд за 01.01.2020 по 09.08.2022;
-накази (розпорядження) щодо преміювання персоналу задіяних для боротьби з COVID-19 за 01.01.2020 по 09.08.2022 роки;
-схеми (структура) посадових окладів за 01.01.2020 по 09.08.2022;
-документи щодо запровадження/виплату та розміри надбавок, доплат, премій, винагород працівникам лікарні за 01.01.2020 по 09.08.2022 роки;
-накладні (корінці чеків) по виплаті на руки та банківські картки розміри надбавок, доплат, премій для персоналу задіяних для боротьби з COVID-19 за 01.01.2020 по 09.08.2022;
-копія трудовий договір (наказ про призначення) з директором лікарні;
-копія трудовий договір (наказ про призначення) з заступниками директора;
-копія трудовий договір (наказ про призначення) головного бухгалтера;
-копія посадові інструкції директора, заступників та головного бухгалтера;
-документів (актів) по списанню медпрепаратів на лікування COVID-19 за 01.01.2020 по 09.08.2022;
-договори та акти форми КБ-2В, КБ-3 щодо проведення ремонтних робіт (поточний, капітальний) приймального відділення лікарні за 01.01.2020 по 09.08.2022 роки;
-договори та акти форми КБ-2В, КБ-3 щодо проведення ремонтних робіт облаштування бомбосховища лікарні за 01.01.2020 по 09.08.2022 роки;
-договори, акти прийняття та відомості про оплату чи заборгованість по закупці медичного обладнання та медикаментів для лікарні за 01.01.2020 по 09.08.2022 роки, а саме:
-договір №145 від 23.03.2021 із ПП « ОСОБА_7 »; договір №263 від 25.08.2022 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; договір №340 від 13.07.2021 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; договір №399 від 09.08.2021 із ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 "; договір №559 від 19.10.2020 із ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 ";
-тендерну документацію переможців, на підставі яких укладено: договір №145 від 23.03.2021 із ПП « ОСОБА_7 »; договір №263 від 25.08.2022 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; договір №340 від 13.07.2021 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; договір №399 від 09.08.2021 із ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 "; договір №559 від 19.10.2020 із ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 ";
-договір підряду №05/03/20 від 19.03.2020 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та акти форми КБ-2В, КБ-3 до договору;
-договір №223 від 12.05.2021 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та акти форми КБ-2В, КБ-3 до договору;
-договір №556 від 06.12.2021 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » та акти форми КБ-2В, КБ-3 до договору;
-договір №324 від 07.07.2021 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та акти форми КБ-2В, КБ-3 до договору;
що знаходитьсяу володінніКомунального некомерційногопідприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 »Дубенської міськоїради ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 .
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.
Ухвала залишається в силі протягом одного місяця з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідча суддя ІНФОРМАЦІЯ_10 ІНФОРМАЦІЯ_10