open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.10.2006 N 356

Про затвердження нової редакції Порядку

підготовки організаційних документів в Головному

управлінні державної служби України та його

територіальних органах

З метою подальшого удосконалення організації роботи Головного
управління державної служби України та його територіальних органів
для покращення функціонування системи управління якістю
Н А К А З У Ю:
1. Наказ Головного управління державної служби України від
13 липня 2006 року N 255 ( v0255351-06 ) вважати таким, що втратив
чинність.
2. Затвердити нову редакцію Порядку підготовки організаційних
документів у Головному управлінні державної служби України та його
територіальних органах (далі - Порядок), що додається.
3. Керівникам структурних підрозділів центрального апарату та
територіальних органів Головного управління державної служби
України забезпечити приведення відповідних організаційних
документів у відповідність до вимог цього Порядку.
4. Керівникам структурних підрозділів центрального апарату та
керівникам територіальних органів Головного управління державної
служби України забезпечити неухильне виконання вимог цього
Порядку.
5. Управлінню організаційної роботи, документообігу та
контролю (Яцуба О.І.) ознайомити з цим наказом першого заступника,
заступників Начальника Головного управління державної служби
України, директора департаменту персоналу державних органів та
місцевого самоврядування, керівників структурних підрозділів
центрального апарату Головного управління державної служби України
та керівників територіальних органів Головного управління
державної служби України.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Головдержслужби Т.Мотренко

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головдержслужби

України

27.10.2006 N 356

ПОРЯДОК

підготовки організаційних документів в Головному

управлінні державної служби України та його

територіальних органах

I. Загальні положення
Цей Порядок визначає правила підготовки організаційних
документів у Головдержслужбі України та її територіальних органах. Порядок розроблено з метою приведення організації діяльності
Головного управління державної служби України та її територіальних
органів до вимог стандарту ДСТУ ISO 9001:2001. Організаційні документи є правовою основою діяльності
Головдержслужби України та її територіальних органів, містять
положення, які ґрунтуються на нормах адміністративного права і є
обов'язковими для їх виконання державними службовцями. Організаційні документи в Головдержслужбі України - це
документи, які закріплюють порядок здійснення процедур діяльності,
а також регулюють загальний порядок діяльності Головного
управління державної служби України та його територіальних органів
або порядок їх діяльності щодо виконання повноважень, віднесених
до їхньої компетенції. Порядок розроблено із врахуванням вимог:
1. Національного стандарту України ДТСУ 4163-2003
(Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації,
затвердженої наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003
N 55 ( v0055609-03 );
2. Системи управління якістю Головдержслужби України,
побудованої відповідно до вимог ДТСУ ISO 9001:2001;
3. Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших
центральних органах виконавчої влади, Раді Міністрів Автономної
Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої
постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 1997 року
N 1153 ( 1153-97-п );
4. Довідника типових професійно-кваліфікаційних характеристик
посад державних службовців, затвердженого наказом Головного
управління державної служби України від 1 вересня 1999 р. N 65
( v0065354-99 ) (із доповненнями);
5. Тимчасового регламенту Головного управління державної
служби України та його територіальних органів, затвердженого
наказом Головного управління державної служби України від
13 березня 2006 року N 72 ( v0072351-06 ).
Організаційні документи розробляються відповідно до
Конституції України ( 254к/96-ВР ), законів України, актів
Президента України, Кабінету Міністрів України та інших
нормативно-правових актів. Територіальні органи Головдержслужби України забезпечують
організацію своєї діяльності відповідно до вимог, визначених
розробленими та затвердженими Головдержслужбою України
організаційними документами (крім положень про відділи (сектори)
та посадових інструкцій). Організаційні документи в Головдержслужбі України візуються
(узгоджуються) першим заступником, заступниками Начальника
Головдержслужби України (відповідно до розподілу обов'язків), а
також юридичним управлінням та управлінням
організаційно-аналітичного забезпечення роботи керівника та
кадрової роботи, керівниками зацікавлених структурних підрозділів. Організаційні документи в обов'язковому порядку проходять
процедуру затвердження залежно від виду документа. Залежно від виду організаційні документи можуть
затверджуватися наказом Головдержслужби України (наказом
територіального органу) або рішенням колегіального органу,
безпосередньо Начальником Головдержслужби України (начальником
територіального органу), першим заступником, заступниками
Начальника Головдержслужби України. Датою організаційного документа є дата його затвердження. Враховуючи термін дії, організаційні документи відносяться до
безстрокових: вони діють до їх відміни або до затвердження нових
(виняток складає штатний розпис, який розробляється і
затверджується щорічно). У разі реорганізації Головдержслужби України та її
територіальних органів розробляються і затверджуються нові
організаційні документи. Порядок внесення змін або їх перегляду залежить від виду
організаційних документів. Розробку організаційних документів здійснюють структурні
підрозділи Головдержслужби України (територіальних органів) у
межах своєї компетенції. У територіальних органах положення про відділи та посадові
інструкції візуються юрисконсультами.
II. Види організаційних документів.
До організаційних документів відносяться: положення,
інструкції, штатні розписи, регламенти, порядки, правила.
Положення
Положення - нормативний акт, який визначає завдання,
обов'язки, права, відповідальність і організацію роботи
підприємств та установ, (їх структурних підрозділів (відділів,
секторів) та територіальних органів), а також визначає порядок
здійснення певної процедури. Положення про територіальний орган розробляється
безпосередньо цим органом відповідно до Типового положення про
управління державної служби Головдержслужби України в Автономній
Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня
2004 року N 842 ( 842-2004-п ). Положення про юридичне управління Головдержслужби України
розробляється відповідно до Загального положення про юридичну
службу міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади,
державного підприємства, установи, організації, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 1995 року
N 690 ( 690-95-п ) (із змінами та доповненнями) та з урахуванням
інших нормативних актів з питань діяльності юридичних служб
органів виконавчої влади. Обов'язковими реквізитами положень є: найменування виду
документа, дата документа, заголовок до тексту, підпис, візи
узгодження документа, гриф затвердження. Положення є:
1. Про структурні підрозділи організації (установи і т.д.),
наприклад: Положення про управління організаційної роботи,
документообігу та контролю Головного управління державної служби
України.
2. Положення про відділи та сектори у складі структурного
підрозділу організації (установи і т.д.), наприклад: Положення про
організаційний відділ управління організаційної роботи,
документообігу та контролю Головного управління державної служби
України; Положення про сектор кадрової роботи управління
організаційно - аналітичного забезпечення роботи керівника та
кадрової роботи Головного управління державної служби України.
3. Положення про колегіальний або дорадчий орган організації
(установи і т.д.) Наприклад: Положення про колегію Головного
управління державної служби України ( v0004351-06 ).
4. Про порядок здійснення певної процедури, наприклад:
Положення про відомчі заохочувальні відзнаки Головдержслужби
України.
Положення про структурний підрозділ

(відділ, сектор)

(Додатки 1, 2)
Текст положення про структурний підрозділ (відділ, сектор)
включає наступні розділи: Загальні положення. Основні завдання. Функції. Структура. Права і обов'язки. Начальник управління. Відповідальність. Взаємодія.
Загальні положення
У розділі вказуються повна офіційна назва структурного
підрозділу (відділу, сектору), чим керується структурний підрозділ
(відділ, сектор) у своїй діяльності, кому підпорядковується,
зазначається порядок планування роботи, призначення і звільнення з
посади керівника структурного підрозділу (відділу, сектору).
Основні завдання
У розділі зазначається перелік основних завдань, що
регламентують діяльність структурного підрозділу за
організаційно-юридичними ознаками та за змістом діяльності.
Функції
У розділі перераховуються функції, які виконує структурний
підрозділ (відділ, сектор) (облік, аналіз, створення банку даних,
участь у розробленні проектів організаційно-розпорядчих
документів, здійснення контролю, створення комісій для перевірки,
участь у підготовці та проведенні засідань, сприяє, готує, вносить
пропозиції і т.п.) для здійснення поставлених перед ним завдань.
Функції повинні повністю відображати специфіку діяльності
структурного підрозділу (відділу, сектору).
Структура
У розділі зазначається структура та штатна чисельність
структурного підрозділу (відділу, сектору) Головного управління
державної служби України.
Права і обов'язки
У розділі перераховуються права, якими може користуватись
структурний підрозділ (відділ, сектор) для здійснення своїх
повноважень при виконанні покладених на нього завдань та
обов'язків, що передбачають вимоги цих завдань.
Начальник управління

(відділу, сектору)
У розділі зазначається ким призначається та звільняється з
посади начальник управління (відділу, сектору), обов'язки
начальника управління (відділу, сектору), а також хто його
заступник.
Відповідальність
У розділі зазначено види відповідальності, яку будуть нести
працівники структурного підрозділу (відділу, сектору) у разі
невиконання або неналежного виконання ними своїх обов'язків.
Взаємодія
У розділі вказується перелік підрозділів і організацій з
якими взаємодіє структурний підрозділ (відділ, сектор) та з яких
питань.
Положення про структурні підрозділи центрального апарату
Головдержслужби України розробляються їх керівниками, погоджуються
із заступником Начальника Головдержслужби України (відповідно до
розподілу обов'язків), юридичним управлінням, управлінням
організаційної роботи, документообігу та контролю, управлінням
організаційно-аналітичного забезпечення керівника та кадрової
роботи і затверджуються Начальником Головдержслужби України. У територіальних органах Головдержслужби України положення
про відділ розробляється його начальником відповідно до положення
про територіальний орган, погоджується із заступником начальника
територіального органу, юрисконсультом, затверджується начальником
територіального органу. Обов'язковими реквізитами положення про структурний підрозділ
є: найменування виду документа, заголовок до тексту, підпис, візи
узгодження документа, гриф затвердження.
Інструкція
Інструкція - це організаційний документ, в якому визначаються
правила, які регулюють організаційні, науково-технічні,
технологічні, фінансові та інші спеціальні сторони діяльності
установ, підприємств, їх підрозділів та служб, а також посадових
осіб або громадян. Інструкції є:
1. Інструкції, що регулюють організаційні питання діяльності,
наприклад: Інструкція з діловодства Головдержслужби України
( v0065351-00 ), посадові інструкції та інше
2. Інструкції, що регулюють технічні, фінансові та ін.
сторони діяльності, наприклад: Інструкція з питань охорони праці
Інструкції видаються також для роз'яснення і визначення
порядку застосування законодавчих актів і розпорядчих документів
(наприклад, наказів). Текст інструкції починається, як правило, розділом "Загальні
положення", в якому вказуються мета її видання, сфера
застосування, порядок використання та інші відомості загального
характеру. Інструкція є документом постійної або тривалої дії (до заміни
новою). Текст інструкції носить вказівний характер, тут вживаються
формулювання із імперативами "повинен", "слід", "необхідно", "має
право", "не дозволяється" і т.д. Заголовок інструкції має чітко
окреслювати коло питань, об'єктів чи осіб, на які розповсюджуються
її вимоги, наприклад: "Інструкція з діловодства Головдержслужби
України" ( v0065351-00 ), "Посадова інструкція головного
спеціаліста". Текст інструкції подається від третьої особи (наприклад:
"Керівники підрозділів систематично аналізують, узагальнюють заяви
громадян") або в безособовій формі (наприклад: "Резолюція
підписується і формулюється"). Інструкція затверджується наказом Головдержслужби України.
При затвердженні інструкції наказом встановлюється початок дії
інструкції, перераховуються необхідні організаційні заходи,
зазначаються відповідальні виконавці.
Посадова інструкція
Посадова інструкція - документ, що видається з метою
регламентації організаційно-правового статусу працівника, його
конкретних завдань та обов'язків, прав, відповідальності,
забезпечує умови для його ефективної роботи. Посадова інструкція розробляється керівниками персонально на
кожного працівника відділу (сектору) у складі структурного
підрозділу (територіального органу) відповідно до положення про
них. У посадовій інструкції мають бути чітко окреслені місце та
роль державного службовця в діяльності підрозділу, межі його
повноважень та відповідальності. Підготовка та періодичне уточнення посадових інструкцій мають
забезпечувати раціональний розподіл та необхідну кооперацію праці
державних службовців при виконанні завдань та функцій відповідного
підрозділу. Як інструмент для оцінки результатів діяльності, посадові
інструкції використовуються при атестації фахівців, посадових
переміщеннях, формуванні резерву, висуненні на керівні посади,
заохоченні. Посадові інструкції можуть бути типовими і конкретними.
Типові посадові інструкції розробляються для однотипних
організацій і структурних підрозділів. При розробці посадових інструкцій необхідно забезпечити
єдиний підхід до їх побудови, формулювання змісту розділів,
послідовності їх викладу. При цьому вони повинні відображати все
коло посадових обов'язків, повноважень і відповідальності
працівника, мати чіткі й короткі формулювання, бути гнучкими й
динамічними. Посадові обов'язки керівників структурних підрозділів
центрального апарату Головдержслужби України визначаються в їх
положеннях, а працівників - у посадових інструкціях, що
розробляються згідно з вимогами, визначеними у Довіднику типових
професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних
службовців, затвердженого наказом Головного управління державної
служби України від 1 вересня 1999 р. N 65 ( v0065354-99 ) (із
доповненнями) та відповідно до Положень про відділи (сектори) у
складі структурних підрозділів центрального апарату
Головдержслужби України та територіальних органів. Посадові інструкції працівників структурних підрозділів
центрального апарату Головдержслужби України готуються
начальниками відділів (секторів) відповідних структурних
підрозділів і затверджуються першим заступником, заступниками
Начальника Головдержслужби України (відповідно до розподілу
обов'язків). Посадові інструкції працівників відділів (секторів) у складі
територіальних органів готуються їх керівниками і затверджуються
начальником територіального органу. Посадові обов'язки начальників територіальних органів
визначаються у положеннях про територіальні органи. Розподіл обов'язків між начальником територіального органу та
його заступником затверджується наказом територіального органу.
Якщо заступник начальника територіального органу є одночасно
керівником структурного підрозділу розподіл обов'язків не
готується. Посадові обов'язки заступників начальників територіальних
органів, які одночасно є керівниками структурних підрозділів, та
керівників структурних підрозділів визначаються у положеннях про
структурні підрозділи. Посадові обов'язки інших працівників територіальних органів
визначаються у посадових інструкціях, підписаних їх безпосередніми
керівниками, та затверджуються начальниками територіальних
органів. Посадові інструкції готуються у двох примірниках, один з яких
зберігається у секторі кадрової роботи (оригінал), а другий - у
начальників відповідних підрозділів (територіальних органів).
Державному службовцю видається під розписку копія посадової
інструкції. Текст посадової інструкції, як правило, складається з
наступних розділів: Загальні положення. Завдання та обов'язки. Права. Відповідальність. Взаємодія.
У правому куті першої сторінки інструкції розташовується
слово ЗАТВЕРДЖЕНО, вказуються посада керівника, ініціали та
прізвище, підпис керівника про її затвердження, а також дата
затвердження. (Додаток 3) У заголовку посадової інструкції наводиться повна назва
посади та структурного підрозділу, а також прізвище, ім'я, по
батькові працівника.
Загальні положення
Розділ включає: - найменування посади з зазначенням структурного підрозділу; - підпорядкованість працівника (вказується посадова особа,
якій безпосередньо підпорядковується працівник); - основну мету діяльності працівника (наприклад: "Забезпечує
організацію засідань колегії"); - порядок призначення на посаду та припинення виконання
посадових обов'язків; - перелік нормативних, методичних та інших документів, якими
керується працівник, що займає дану посаду; - кваліфікаційні вимоги (рівень освітньої підготовки, рівень
кваліфікації, фах, необхідний стаж роботи за фахом, відповідний
стаж державної служби, інші вимоги); - вимоги до спеціальних знань і навичок (зазначається, що
працівник повинен вміти працювати на комп'ютері та знати програмні
засоби, знати законодавство з питань охорони праці, правила
техніки безпеки та пожежної безпеки, гігієни праці).
У цьому ж розділі рекомендується мати пункт про те, кого
відповідальний працівник заміщує на час відсутності у зв'язку з
відпусткою, хворобою та іншими причинами, а також хто заміщує
його.
Завдання та обов'язки
У розділі встановлюється конкретний зміст діяльності
працівника, зокрема зазначається: - відносно самостійна ділянка роботи відповідно до положення
про підрозділ. Ділянка роботи може визначатися або тематично, або
шляхом виділення групи питань з відповідних напрямів, або
закріпленням за працівником переліку самостійних питань; - перелік видів робіт, з яких складаються функції, що
виконуються. При встановленні видів робіт слід визначати їх за
організаційно-юридичними ознаками (здійснює, організовує,
розглядає, виконує, забезпечує, контролює, бере участь, готує
тощо); Завдання та обов'язки працівника мають відповідати завданням
і функціям підрозділу та вимогам професійно-кваліфікаційної
характеристики відповідної посади. При переліку обов'язків їх слід розбити на групи: - обов'язки з розробки, підготовки або участі в складанні
документів з конкретних питань, що знаходяться в компетенції
працівника (наказів, інструкцій і т.п.); - обов'язки зі своєчасного і якісного збору, обробки, аналізу
і використанню інформації (узагальнень, звітів, правок, усної
інформації і т.п.); - обов'язки з використання працівником організаційних,
методичних, інструкторських, контрольно-інспекційних та інших форм
роботи (виїзди на місця, скликання нарад або участь у них,
проведення семінарів, консультацій, т.п.); - обов'язки з дотримання термінів виконання конкретних
завдань.
Також у цьому розділі зазначається, що працівник зобов'язаний
дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку. Виконує
інші доручення керівника відділу, начальника управління.
Права
У розділі визначаються засоби, за допомогою яких працівник
має забезпечувати у процесі своєї діяльності виконання покладених
на нього завдань та обов'язків. Наприклад, вносити пропозиції
керівнику з відповідних питань та покращення роботи, приймати
певні рішення, узгоджувати проекти документів, підписувати у межах
своєї компетенції окремі документи, виконувати обов'язки
представництва підрозділу з певних питань, брати участь у нарадах
і проводити їх, проводити у межах своєї компетенції перевірки,
готувати інформаційні матеріали, отримувати необхідну для
виконання своїх завдань та функцій інформацію від відповідних
установ і підрозділів, долучати до роботи фахівців, необхідних для
виконання поставленого завдання.
Відповідальність
У розділі зазначаються критерії оцінки роботи і ступінь
персональної відповідальності працівника. Критеріями оцінки є
об'єктивні показники, що характеризують якість і своєчасність
виконання роботи, використання наданих прав. Державний службовець несе відповідальність за неякісне або
несвоєчасне виконання посадових завдань та обов'язків,
бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм
етики поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних з
прийняттям на державну службу та її проходженням.
Взаємодія
У розділі зазначається від кого, в які терміни і яку
інформацію одержує працівник; кому, яку і в які терміни
представляє; з ким погоджує проекти документів, що готуються; з
ким спільно готує документи, а також розглядаються інші питання
інформаційних взаємозв'язків працівника з підрозділами, особами,
організаціями. Посадову інструкцію підписує керівник структурного
підрозділу, керівник відділу (сектору) у складі структурного
підрозділу. Датою введення в дію посадової інструкції є дата її
затвердження. Після затвердження посадова інструкція передається
працівнику, який проставляє на ній ознайомлювальну візу: З інструкцією ознайомлений, дата, підпис. Обов'язковими реквізитами посадової інструкції є:
найменування організації, дата, номер документа, заголовок до
тексту, візи узгодження, підпис, гриф затвердження. Посадові інструкції повинні бути замінені і наново
затверджені в наступних випадках: - при зміні назви установи, (організації, підприємства) або
структурного підрозділу; - при зміні назви посади; - при зміні прізвища працівника, що заміщує дану посаду
(тобто при звільненні колишнього працівника і заміні його іншим).
Розподіл посадових обов'язків між Начальником, першим
заступником та заступниками Начальника Головдержслужби України
встановлюється розпорядчим документом - наказом Головдержслужби
України, який готується управлінням організаційної роботи,
документообігу та контролю.
Регламенти
Регламент - організаційний документ, що встановлює порядок
організації діяльності установи, колегіального або дорадчого
органу. Види:
1. Регламент організації, установи підприємства і т.д.,
наприклад: Тимчасовий регламент Головного управління державної
служби України та її територіальних органів ( v0072351-06 ).
2. Регламент діяльності колегіального або дорадчого органу,
наприклад: Регламент підготовки та проведення засідань колегії
Головного управління державної служби України ( v0004351-06 ).
Регламенти готуються структурними підрозділами в межах
компетенції, візуються всіма структурними підрозділами
Головдержслужби України, першим заступником, заступниками
Начальника Головдержслужби України та затверджуються Начальником
Головдержслужби України. Обов'язковими реквізитами регламенту є: вид документа, дата,
номер документа, заголовок до тексту, візи узгодження документа,
підпис, гриф затвердження.
Порядки
Порядок - це організаційний документ, який відповідно до
встановлених вимог, правил і норм визначає чітку послідовність дій
певного процесу, із зазначенням способів та методів його
використання, форми та умови здійснення певної діяльності. Порядки готуються структурними підрозділами в межах
компетенції і візуються, першим заступником, заступниками
Начальника Головдержслужби України, а також юридичним управлінням,
управлінням організаційної роботи, документообігу та контролю,
управлінням організаційно-аналітичного забезпечення роботи
керівника та кадрової роботи, зацікавленими структурними
підрозділами. Затверджуються порядки Начальником Головдержслужби
України. Наприклад: Порядок підготовки та проведення нарад в
Головдержслужбі України.
Правила
Правила - нормативний документ, який містить узгоджену
сукупність правил поведінки державних службовців, громадян,
підприємств, установ та організацій у певній сфері управління. До правил належать службові документи організаційного
характеру, у яких викладаються настанови або вимоги, що
регламентують певний порядок певних дій, поведінки. Розрізняють, наприклад, правила внутрішнього трудового
розпорядку, правила підготовки методик процесів, підготовки
документальних матеріалів до здачі в архів, правила експлуатації
приладів і т.п. Правила готуються структурними підрозділами в межах
компетенції, візуються усіма зацікавленими сторонами і
затверджуються Начальником Головдержслужби України.
Правила підготовки методик процесів

у Головдержслужбі України
Методики процесів Головдержслужби України готуються в межах
компетенції структурними підрозділами, відповідальними за даний
процес. Методики процесів затверджуються Начальником Головдержслужби
і передаються структурним підрозділом, відповідальним за їх
підготовку, до секретаріату комісії з питань системи управління
якістю (відповідальному) для відповідного їх розміщення на
внутрішньому та зовнішньому веб-сайтах Головдержслужби України. Внесення змін до методик процесів здійснюється відповідним
наказом Головдержслужби, який готує структурний підрозділ,
відповідальний за дану методику процесу та передає до секретаріату
комісії з питань системи управління якістю для розміщення змін на
внутрішньому та зовнішньому веб-сайтах Головдержслужби України. Керівники структурних підрозділів несуть відповідальність за
підготовку методик, їх виконання, своєчасне внесення змін і
доповнень та передачу їх до секретаріату комісії з питань системи
управління якістю для розміщення на внутрішньому та зовнішньому
веб-сайтах Головдержслужби України.
Штатний розпис
Штатний розпис - це перелік посад в установі (організації) із
зазначенням їх кількості і розмірів посадових окладів. Штатний розпис застосовується для оформлення структури,
штатного складу і штатної чисельності організації відповідно до її
статуту (положення) і містить перелік структурних підрозділів,
найменування посад, спеціальностей, професій із вказівкою
кваліфікації. Штатний розпис візується керівниками підрозділів,
підписується завідувачем сектору кадрової роботи і головним
бухгалтером. Штатний розпис центрального апарату, кошторис видатків
Головдержслужби України затверджує Начальник Головдержслужби
України, підпис якого скріплюється гербовою печаткою із
зазначенням дати, за погодженням з Міністерством фінансів України. Штатні розписи, чисельність працівників і кошториси видатків
територіальних органів Головдержслужби України затверджує
Начальник Головдержслужби України. Зміни до штатного розпису вносяться наказом Головдержслужби
України "Про внесення змін до штатного розпису".
Управління організаційної
роботи, документообігу
та контролю
Організаційний відділ

Додаток 1

Зразок
"Затверджую"

Начальник Головдержслужби

_______________Т.Мотренко

"___" __________ 200__ року

_______________Т.Мотренко

"___" __________ 200__ року

ПОЛОЖЕННЯ

про (назва структурного підрозділу)

Головного управління державної служби України

1. Загальні положення
1.1. (Назва управління) є структурним підрозділом (чого). 1.2. У своїй діяльності керується (перелік законів, указів,
розпоряджень, постанов положень). 1.3. Планування роботи.
2. Основні завдання
2.1. Вирішення питань (залежно від напрямку роботи). 2.2. Організація і підготовка...
3. Функції
3.1. Вирішує питання (залежно від напрямку роботи). 3.2. Готує пропозиції... 3.3. Веде облік... 3.4. Забезпечує... 3.5. Бере участь...
4. Структура
4.1. Структура підрозділу Головного управління державної
служби України.
5. Права і обов'язки
5.1. Має право отримувати необхідну інформацію про... 5.2. Має право давати довідки та роз'яснення...
6. Начальник управління
6.1. Управління очолює... 6.2. Начальник управління несе відповідальність за...
7. Взаємодія
7.1. Управління взаємодіє з...

Додаток 2

Зразок
"Затверджую"

Начальник Головдержслужби

_______________Т.Мотренко

"___"___________ 200__ року

_______________Т.Мотренко

"___"___________ 200__ року

ПОЛОЖЕННЯ

про (назва відділу) (назва структурного підрозділу)

Головного управління державної служби України

1. Загальні положення
1.1. (Назва відділу) є структурним підрозділом (чого). 1.2. У своїй діяльності керується (перелік законів, указів,
розпоряджень, постанов положень). 1.3. Діяльність здійснюється на підставі планів роботи (інших
засад), затверджених керівництвом.
2. Основні завдання
2.1. Вирішення питань (залежно від напрямку роботи). 2.2. Організація і підготовка... 2.3. Інформування начальника підрозділу чи служби.
3. Функції
3.1. Вирішує питання (залежно від напрямку роботи). 3.2. Готує пропозиції... 3.3. Веде облік... 3.4. Забезпечує... 3.5. Бере участь...
4. Структура
4.1. Структура відділу (назва структурного підрозділу)
Головного управління державної служби України. 4.2. Розподіл обов'язків між працівниками.
5. Права і обов'язки
5.1. Має право отримувати необхідну інформацію про... 5.2. Має право давати довідки та роз'яснення...
6. Начальник відділу
6.1. Відділ очолює... 6.2. Начальник управління несе відповідальність за...
7. Взаємодія
7.1. Управління взаємодіє з... 7.2. Права, обов'язки і відповідальність працівників відділу
визначені цим Положенням та посадовими інструкціями, які
затверджуються заступниками Начальника Головдержслужби (відповідно
до розподілу обов'язків).

Додаток 3

Зразок
"ЗАТВЕРДЖУЮ"

Заступник Начальника

Головдержслужби

(відповідно до розподілу

обов'язків)

____________________

(ПІБ)
"___"_____________200__ р.

____________________

(ПІБ)
"___"_____________200__ р.

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

посада, назва відділу, назва управління

Головного управління державної служби України

Прізвище, ім'я, по батькові

Загальна частина Основна мета діяльності Порядок призначення Кваліфікаційні вимоги Головний спеціаліст повинен знати: Підпорядкування Керування в роботі Завдання та обов'язки 1. Здійснює .... 2. Забезпечує .... 3. Готує .... 4. Веде .... 5. Вносить пропозиції ..... 6. Бере участь .... Головний спеціаліст відділу зобов'язаний.... Права Головний спеціаліст має право..... Відповідальність Головний спеціаліст несе відповідальність ... Взаємодія
Начальник управління (назва) ________ ___________________

(підпис) (прізвище, ім'я,

по батькові)
Начальник відділу (назва) ________ __________________

(підпис) (прізвище, ім'я,

по батькові)
З посадовою інструкцією ознайомлений(на):
посада ________ _____________________________

(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
"___" ___________ 200__ року

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: