open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 824/128/17-а
Моніторити
Ухвала суду /20.12.2019/ Касаційний адміністративний суд Постанова /20.12.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /09.09.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /06.11.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /02.10.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.09.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /18.09.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.08.2017/ Вищий адміністративний суд України Постанова /13.07.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.05.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.05.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Постанова /19.04.2017/ Чернівецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.03.2017/ Чернівецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.02.2017/ Чернівецький окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 824/128/17-а
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /20.12.2019/ Касаційний адміністративний суд Постанова /20.12.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /09.09.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /06.11.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /02.10.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.09.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /18.09.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.08.2017/ Вищий адміністративний суд України Постанова /13.07.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.05.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.05.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Постанова /19.04.2017/ Чернівецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.03.2017/ Чернівецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.02.2017/ Чернівецький окружний адміністративний суд

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 квітня 2017 р. м. Чернівці Справа № 824/128/17-а

13 год. 43 хв.

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Брезіної Т.М.,

за участю:

секретаря судового засідання Ковальчук Т.С.,

позивача ОСОБА_1 ,

представника відповідача не з`явився,

представника третьої особи Марусяка М.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління Міністерства внутрішніх справ України в Чернівецькій області, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області про визнання незаконними рішення та зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

В поданому до суду адміністративному позові позивач просив суд винести рішення, яким визнати незаконними довідки від 31.03.2008 р. №13/4787 та від 05.06.2012 р. №13/4787 про розміри грошового забезпечення для перерахунку призначеного пенсійного забезпечення, визнати протиправними дії посадових осіб Управління МВС України в Чернівецькій області щодо неналежної підготовки довідок від 31.03.2008 р. №13/4787 та від 05.06.2012 р. №13/4787 про розміри грошового забезпечення для перерахунку призначеного пенсійного забезпечення, зобов`язати Управління МВС України в Чернівецькій області підготувати довідки за 2008 рік та за 2012 рік про розмір грошового забезпечення за прирівняною посадою, начальника Головного управління МНС України в Чернівецькій області, з урахуванням посадового окладу за посадою в розмірі 1670 грн та з урахуванням введених з 2008 р. нових додаткових видів грошового забезпечення по цій посаді відповідно до додатків 18; 27 до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 р. №1294, підготувати супровідний лист до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області про направлення відповідних довідок для проведення перерахунку призначеного ОСОБА_1 пенсійного забезпечення, починаючи з 01.01.2008 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що з 17.12.2002 р. ОСОБА_1 звільнений з посади начальника Відділу пожежної безпеки УМВС України в Чернівецькій області у званні полковника внутрішньої служби. З 17.12.2002 р. позивачу призначена пенсія за вислугу років, як ветерану органів внутрішніх справ. З 01.01.2008 р. Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області позивачу був проведений перерахунок раніше призначеної пенсії на підставі довідки від 31.03.2008 р. №13/4787, виданої відповідачем. Підставою для перерахунку пенсії у вказаній довідці зазначається змінений розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 за посадою начальника відділу пожежної безпеки УМВС (неіснуючої на той час в штаті УМВС), тобто були зафіксовані тільки ті складові грошового забезпечення позивача, які передували перерахунку пенсії, в тому числі занижений розмір посадового окладу по неіснуючій у той час, в штаті УМВС, посаді начальника пожежної безпеки УМВС в сумі 1250 гривень. Крім того, позивач зазначив, що 05.06.2012 р. відповідачем була видана довідка про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсійного забезпечення ОСОБА_1 №13/4787, яка також включала в себе занижений посадовий оклад за неіснуючою на той час посадою начальника відділу пожежної безпеки УМВС в сумі 1250 гривень. Позивач не погоджується з вказаними довідками, оскільки вважає, що посада начальника відділу пожежної безпеки УМВС є прирівняною до посади начальника Головного управління МНС України в Чернівецькій області, грошове забезпечення за якою передбачається в сумі 1670 гривень.

Позивач 08.12.2016 р. з приводу порушеного питання звертався до голови ліквідаційної комісії УМВС України в Чернівецькій області з проханням видати або направити до Пенсійного фонду України довідку за встановленим зразком, в якій зазначити посадовий оклад в сумі 1670 грн, який відповідає посаді начальника Головного управління МНС України в Чернівецькій області (начальника ДСНС України у Чернівецькій області), що за своїм структурним рівнем в системі цивільного захисту (пожежної безпеки) та функціональністю, є рівноцінною посаді начальника Відділу пожежної безпеки УМВС в Чернівецькій області, з якої позивач був звільнений в грудні 2002 року. Однак, згідно наданої відповіді голови ліквідаційної комісії УМВС України в Чернівецькій області на вказане звернення зазначалось про відсутність механізму прирівнювання посад працівників органів внутрішніх справ до поліцейських.

06.01.2017 р. позивач повторно звернувся до відповідача із вказаною заявою, однак листом відповідача від 19.01.2017 р. ОСОБА_1 проінформовано, що нормами чинного законодавства не визначено відповідності посади начальника Відділу пожежної безпеки УМВС України в Чернівецькій області посаді начальника самостійного відділу УМВС.

31.01.2017 р. ОСОБА_1 в черговий раз звернувся до відповідача із проханням видати довідку про перерахунок пенсії позивачу за прирівняною посадою - начальника Головного управління МНС України в Чернівецькій області та надав додаткові докази та обґрунтування. Однак, зважаючи на ухилення відповідача від розгляду по суті порушеного питання, позивач змушений звернутись до суду з метою захисту порушеного права.

Позивач в судовому засіданні підтримав заявлений позов та просив суд задовольнити позовні вимоги.

Відповідач про дату, час та місце проведення розгляду справи був належним чином повідомлений. Однак, в судове засідання не з`явився, заперечень проти позову або заяви про визнання позову не подавав.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій областів судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги ОСОБА_1 та надав суду письмові пояснення та правову позицію по суті спору, в яких відмітив, що посада начальника Відділу пожежної безпеки УМВС України в Чернівецькій області є прирівняною за функціональними обов`язками до посади начальника Головного управління України у Чернівецькій області, а відтак оскаржувані довідки від 31.03.2008 р. №13/4787 та від 05.06.2012 р. №13/4787 є протиправними та не відповідають вимогам чинного законодавства.

Судом встановлені такі обставини та відповідні їм правовідносини.

Згідно наказу Міністерства внутрішніх справ України від 16.11.2002 р. №453 о/с полковника внутрішньої служби ОСОБА_1 начальника відділу пожежної безпеки Управління МВС України в Чернівецькій області звільнено зі служби за віком. (а.с. 14).

31.03.2008 р. відповідачем було видано довідку №13/4787 про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 про те, що відповідно до Постанови КМУ від 07.11.2007 р. №1294 розмір грошового забезпечення за нормами, чинними на 01.01.2008 р. за посадою ВПБ УМВС становить: посадовий оклад - 1250 грн, оклад за військовим званням полковник міліції 135 грн, надбавка за вислугу років 40% 554 грн, надбавка за виконання особливо важливих завдань 50% 969,50 грн, надбавка за службу в умовах режимних обмежень 15% 187,50 грн, премія 43% 1331,28 гривень. (а.с. 14а).

05.06.2012 р. Управління Міністерства внутрішніх справ України в Чернівецькій області було видано довідку №13/4787 про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 про те, що відповідно до Постанови КМУ від 07.11.2007 р. №1294 розмір грошового забезпечення за нормами, чинними на 01.04.2012 р. за посадою ВПБ УМВС становить: посадовий оклад - 1250 грн, оклад за військовим званням полковник міліції 135 грн, надбавка за вислугу років 40% 554 грн, надбавка за виконання особливо важливих завдань 50% 969,50 грн, надбавка за службу в умовах режимних обмежень 15% 187,50 грн, премія 113,8% 3523,25 гривень. (а.с. 14б).

08.12.2016 р., 06.01.2017 р. та 31.01.2017 р. позивач звертався до відповідача з проханням надати письмову довідку про його грошове забезпечення як пенсіонера МВС, з урахуванням розмірів грошового забезпечення за посадою на момент перерахунку пенсії, що є відповідною посаді, з якої він звільнився зі служби начальника головного управління ДСНС у Чернівецькій області, а також з урахуванням додаткового виду грошового забезпечення виплачених премій в 2002 р., для подання її до управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області. (а.с. 15-23).

Відповідачем 20.12.2016 р. підготовлено та направлено на адресу позивача відповідь на його лист від 08.12.2016 р., в якому зазначено про відсутність механізму прирівнювання посад у відповідності до постанов КМУ №988 від 11.11.2015 р., №947 від 18.11.2015 року. Крім того, відповідачем 19.01.2017 р. на лист позивача від 06.01.2017 р. було надано відповідь, в якій зазначається, що грошове забезпечення позивача визначене по посаді, яка входила до структури УМВС України в Чернівецькій області, а саме «начальник самостійного відділу УМВС України в Чернівецькій області», розмір посадового окладу якого становить 1250 гривень. (а.с. 47-49).

До матеріалів справи було додано функціональні обов`язки посади начальника відділу пожежної безпеки Управління МВС України в Чернівецькій області, Положення про управління Міністерства надзвичайних ситуацій в Чернівецькій області, як правонаступника відділу пожежної безпеки Управління МВС України в Чернівецькій області, структуру Територіального управління Міністерства надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області, Положення про Головне управління Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи в Чернівецькій області. (а.с. 37-46, 60-62, 109-110, 123-129).

23.01.2017 р. позивач звертався до Управління ДСНС у Чернівецькій області з листом, в якому просив надати інформацію щодо правонаступництва відділу пожежної безпеки Управління МВС України в Чернівецькій області та просив надати довідку про розмір основних та додаткових видів грошового забезпечення начальника територіального органу державного управління МНС України, станом на січень 2008 р., як підставу для перерахунку пенсійного забезпечення позивача. На вказаний лист Управління ДСНС у Чернівецькій області 30.01.2017 р. надано відповідь та відповідні документи на запитувану інформацію. (а.с. 50 - 51).

Позивачем додано до матеріалів справи відомості про заохочення за час проходження служби на посаді начальника відділу пожежної безпеки Управління МВС України в Чернівецькій області. (а.с. 104).

До матеріалів справи також було додано Схему посадових окладів осіб начальницького складу органів внутрішніх справ для апарату головних управлінь, управлінь МВС в Автономній Республіці Крим, областях, м. Севастополі, лінійних управлінь на залізницях управління МВС на транспорті, з якого розмір посадового окладу начальника управління, самостійного відділу встановлено в сумі 1150-1250 грн, Схему посадових окладів начальницького складу головних управлінь, управлінь ДСНС в Автономній Республіці Крим, областях, м. Севастополі за основними типовими посадами, з якого розмір начальника головного управління, управління встановлено в сумі 1670 гривень. Крім того, до матеріалів справи було додано Додаткові види грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту. (а.с. 63-65).

До вказаних правовідносин суд застосовує такі положення закону та робить висновки по суті спору.

Згідно положень ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема, з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд зобов`язаний перевірити дотримання вказаних критеріїв суб`єктом владних повноважень при прийнятті оскаржуваного рішення, вчиненні дій чи допущенні бездіяльності.

Згідно з ч.3ст.43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб»від 9 квітня 1992 pоку N 2262-XII, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин (далі Закон N 2262-XII), передбачено, що пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, та у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.5 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно доЗакону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженогопостановою КМУ від 13.02.2008 № 45, в редакції від 13.02.2008 р. (далі - Порядок №45) встановлено, що для перерахунку пенсій враховуються: посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років у розмірах, встановлених КМУ або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим (спеціальним) званням; щомісячні надбавки, доплати та підвищення, конкретні розміри яких за відповідними посадами (категоріями) установлені Кабінетом Міністрів України - у зазначених розмірах у момент виникнення права на перерахунок; інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати підвищення та щомісячна преміяу середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою у тому державному органі, звідки особа звільнилась на пенсію.

Пунктом 6 Порядку № 45 визначено, що відповідною вважається посада, яка за класифікаційними характеристиками, зокрема назвою, розміром посадового окладу, функціональністю та організаційним рівнем підрозділу у структурі органу (організації, установи, військової частини тощо) прирівнюється до посади, з якої особа була звільнена.

Судом встановлено, що відповідно до вимог постанови КМ України «Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу» від 07.11.2007 року №1294 (далі Постанова №1294) танаказу МВС України «Про впорядкування структури та умов грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ» від 31.12.2007 року №499 не передбачено посади начальника відділу пожежної безпеки Управління МВС України, з якої було звільнено позивача за віком, згідно наказу Міністерства внутрішніх справ України від 16.11.2002 р. №453 о/с.

Як встановлено судом, додатками № 18 і № 27 до Постанови №1294 визначено грошове забезпечення осіб рядового та начальницького складу служби цивільного захисту МНС України, до складу якого у 2003 році передано органи і підрозділи державної пожежної охорони.

Згідно зі ст. 2 Закону України „Про правові засади цивільного захисту 24 червня 2004 року N 1859-IV, чинного на момент виникнення спірних правовідносин, визначено правову основу цивільного захисту, а ч. 2 розділу ХІV цього Закону встановлено, що органи і підрозділи цивільного захисту є правонаступниками органів і підрозділів державної пожежної охорони.

Відповідно до п. 1 Указу Президента України "Про заходи щодо вдосконалення державного управління у сфері пожежної безпеки, захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій" №47/2003 від 27 січня 2003 року (далі Указ №47/2003) Міністерству України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи передано Державний департамент пожежної безпеки як урядовий орган державного управління, вивівши його зі складу Міністерства внутрішніх справ України, та підпорядковані Департаменту органи управління, заклади, установи і підрозділи згідно з переліком.

Згідно з п. 5 Указу №47/2003 установлено, що до прийняття законодавчих та інших нормативно-правових актів: порядок проходження служби особами рядового і начальницького складу державної пожежної охорони Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи регламентується Положенням про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ; за особами рядового і начальницького складу, членами їх сімей, працівниками державної пожежної охорони Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи зберігаються умови грошового та матеріального забезпечення, заробітна плата, пільги та інші соціальні гарантії (включаючи медичне обслуговування, санаторно-курортне та пенсійне забезпечення), встановлені відповідно до законодавства для працівників органів внутрішніх справ та членів їх сімей.

А тому, з аналізу зазначених норм законодавства та у відповідності до вимог п. 6 Порядку № 45 суд дійшов до висновку, що відповідною необхідно вважати посаду, яка за класифікаційними характеристиками, зокрема назвою, розміром посадового окладу, функціональністю та організаційним рівнем підрозділу у структурі органу (організації, установи, військової частини тощо) прирівнюється до посади, з якої ОСОБА_1 був звільнений.

Так, під час судового розгляду справи було досліджено функціональні обов`язки посади начальника відділу пожежної безпеки Управління МВС України в Чернівецькій області, Положення про управління Міністерства надзвичайних ситуацій в Чернівецькій області, як правонаступника відділу пожежної безпеки Управління МВС України в Чернівецькій області, структуру Територіального управління Міністерства надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області та Положення про Головне управління Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи в Чернівецькій області, як правонаступника Територіального управління Міністерства надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області.

З аналізу вказаних доказів вбачається, що посада начальника відділу пожежної безпеки Управління МВС України в Чернівецькій області за класифікаційними характеристиками, функціональністю та організаційним рівнем є відповідною посаді начальника Територіального управління Міністерства надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області, посадовий оклад якого складає 1670 гривень. А тому висновок відповідача про відповідність посади начальника відділу пожежної безпеки Управління МВС України в Чернівецькій області посаді начальника самостійного відділу УМВС України в Чернівецькій області суд вважає неправомірним та необґрунтованим.

Крім того, суд звертає увагу, що відповідно до додаток 27 до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 р. №1294 передбачає додаткові види грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, який включає: надбавку за кваліфікаційну категорію, відсотків посадового окладу; надбавку за кваліфікацію, відсотків посадового окладу; надбавку за безперервний стаж на шифрувальній роботі, відсотків посадового окладу; надбавку за операторське обслуговування і збереження засобів засекреченого автоматичного зв`язку, відсотків посадового окладу; доплату за службу в нічний час, відсотків посадового окладу; надбавку за особливі умови служби, пов`язані з підвищеним ризиком для життя, відсотків посадового окладу; надбавку за роботу в захисних ізолювальних дихальних апаратах, відсотків посадового окладу за одну годину роботи; курсантську посадову надбавку, відсотків посадового окладу; підвищення посадового окладу за результатами чергової екзаменаційної сесії, відсотків посадового окладу; винагорода за стрибки з парашутом, відсотків мінімального посадового окладу командира парашутно-рятувальної групи; надбавку за службу у високогірних місцевостях, відсотків посадового окладу; винагороду за водолазні роботи; одноразові виплати - винагорода за розшук піднімання, розмінування та знешкодження вибухових предметів, відсотків мінімального посадового окладу начальника обслуги піротехнічної групи.

Таким чином, зазначення відповідачем у довідках від 31.03.2008 р. №13/4787 та від 05.06.2012 р. №13/4787 про розміри грошового забезпечення для перерахунку призначеного пенсійного забезпечення посадовий оклад ОСОБА_1 відповідно до посадового окладу начальника самостійного відділу УМВС України в Чернівецькій області є неправомірним, а позовні вимоги щодо визнання незаконними довідки від 31.03.2008 р. №13/4787 та від 05.06.2012 р. №13/4787 про розміри грошового забезпечення для перерахунку призначеного пенсійного забезпечення та визнання протиправними дії посадових осіб Управління МВС України в Чернівецькій області щодо неналежної підготовки довідок від 31.03.2008 р. №13/4787 та від 05.06.2012 р. №13/4787 про розміри грошового забезпечення для перерахунку призначеного пенсійного забезпечення підлягають задоволенню.

Як встановлено судом, позивач неодноразово звертався до Управління МВС України в Чернівецькій області з проханням підготувати довідки за 2008 рік та за 2012 рік про розмір грошового забезпечення за прирівняною посадою, начальника Головного управління МНС України в Чернівецькій області, однак згідно наданих відповідей відповідач відмовив ОСОБА_1 та наполягав, що підстав для перерахунку вказаних сум не має, оскільки посада начальника відділу пожежної безпеки Управління МВС України в Чернівецькій області відповідає посаді начальника самостійного відділу УМВС України в Чернівецькій області.

У зв`язку із зазначеним та на підставі визнання судом протиправним висновку відповідача щодо відповідності посади начальника відділу пожежної безпеки Управління МВС України в Чернівецькій області посаді начальника самостійного відділу УМВС України в Чернівецькій області, суд вважає за необхідне зобов`язати Управління МВС України в Чернівецькій області підготувати довідки за 2008 рік та за 2012 рік про розмір грошового забезпечення за прирівняною посадою, начальника Головного управління МНС України в Чернівецькій області, з урахуванням посадового окладу за посадою в розмірі 1670 грн та з урахуванням введених з 2008 р. нових додаткових видів грошового забезпечення по цій посаді відповідно до додатків 18; 27 до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 р. №1294.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання відповідача підготувати супровідний лист до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області про направлення відповідних довідок для проведення перерахунку призначеного ОСОБА_1 пенсійного забезпечення, починаючи з 01.01.2008 р. суд робить наступні висновки.

На думку суду, звертаючись до суду з вказаною позовною вимогою, позивач обрав невірний спосіб захисту порушеного права, оскільки такі повноваження вказаного органу є його обов`язком, встановленим нормами чинного законодавства. Відтак, така позовна вимога задоволенню не підлягає. Крім того, суд вважає, що задовольняючи вимогу про зобов`язання Управління МВС України в Чернівецькій області підготувати довідки за 2008 рік та за 2012 рік про розмір грошового забезпечення за прирівняною посадою, начальника Головного управління МНС України в Чернівецькій області, з урахуванням посадового окладу за посадою в розмірі 1670 грн та з урахуванням введених з 2008 р. нових додаткових видів грошового забезпечення по цій посаді відповідно до додатків 18; 27 до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 р. №1294, відповідач самостійно повинен направити до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області відповідні довідки для проведення перерахунку призначеного ОСОБА_1 пенсійного забезпечення, починаючи з 01.01.2008 року.

Таким чином, в цій частині позовних вимог суд відмовляє позивачу у його задоволенні.

Відповідно до вимог ст. 86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

З врахуванням встановлених обставин, виходячи із заявлених позовних вимог, та доказів, зібраних у справі, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги необхідно задовольнити частково.

На підставі викладеного та керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 94, 158-163, 167 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов задовольнити частково.

2. Визнати протиправними довідки від 31.03.2008 р. №13/4787 та від 05.06.2012 р. №13/4787 видані УМВС України в Чернівецькій області про розміри грошового забезпечення для перерахунку призначеного пенсійного забезпечення щодо ОСОБА_1 .

3. Визнати протиправними дії посадових осіб Управління МВС України в Чернівецькій області щодо неналежної підготовки довідок від 31.03.2008 р. №13/4787 та від 05.06.2012 р. №13/4787 про розміри грошового забезпечення для перерахунку призначеного пенсійного забезпечення щодо ОСОБА_1 .

4. Зобов`язати Управління МВС України в Чернівецькій області підготувати довідки за 2008 рік та за 2012 рік про розмір грошового забезпечення за прирівняною посадою, начальника Головного управління МНС України в Чернівецькій області, з урахуванням посадового окладу за посадою в розмірі 1670 грн та з урахуванням введених з 2008 р. нових додаткових видів грошового забезпечення по цій посаді відповідно до додатків 18; 27 до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 р. №1294.

5. В решті позову відмовити.

6. Повернути позивачу за рахунок бюджетних асигнувань відповідача сплачений судовий збір у розмірі 1280 гривень.

У відповідності до ст.ст. 185-186 КАС України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, проголошення вступної та резолютивної частини рішення, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дні отримання копії постанови.

Згідно статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмовити у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Т.М. Брезіна

Постанова в повному обсязі складена 26 квітня 2017 р.

Джерело: ЄДРСР 66218931
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку