ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
_________________________________________________________________________
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 лютого 2017 р. Справа № 902/318/16
Господарський суд Вінницької області в складі головуючого судді Тісецького С.С., при секретарі судового засідання Поцалюк Н.В., розглянувши в приміщенні суду матеріали у справі
за заявою: публічного акціонерного товариства Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" (код ЄДРПОУ 20077720, 01001, м. Київ, вул. Б.Хмельницького,6)
до: ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" (код ЄДРПОУ 05538980, 23000, м. Бар, ОСОБА_2 Грушевського, буд. 3, Барський район, Вінницька область)
про банкрутство
представники:
розпорядник майна боржника ОСОБА_3
ОСОБА_1 КПТМ "Бартеплокомуненерго": ОСОБА_4, за довіреністю;
Управління ПФУ у ОСОБА_1 районі Вінницької області: ОСОБА_5, за довіреністю
ВСТАНОВИВ:
В провадженні господарського суду Вінницької області перебуває справа №902/318/16 за заявою публічного акціонерного товариства Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" № 14/2-489В від 05.04.2016 року про банкрутство ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго".
27.04.2016 року судом винесено ухвалу про порушення провадження у справі №902/318/16 про банкрутство ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго", введено процедуру розпорядження майном боржника на 115 календарних днів, до 20.08.2016 року; призначено розпорядником майна арбітражного керуючого ОСОБА_3.
29.04.2016 року на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет здійснено офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи №902/318/16 про банкрутство ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго".
Ухвалою суду від 17.08.2016 року, окрім іншого, затверджено реєстр вимог кредиторів ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго", визнавши вимоги: Публічного акціонерного товариства Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" в сумі 6 628 483,89 грн., (четверта черга задоволення), в сумі 133 673,59 грн. - пені (шоста черга задоволення) та в сумі 2 756,00 грн. - судового збору за подання заяви про визнання кредитором (перша черга задоволення); Жмеринської об'єднаної державної податкової інспекції Головного Управління ДФС у Вінницькій області в сумі 39 555,57 грн., з яких: 3 029,04 грн. - основного платежу (третя черга задоволення); 36 526,53 грн. - пені (шоста черга задоволення) та в сумі 2 756,00 грн. - судового збору за подання заяви про визнання кредитором (перша черга задоволення); призначено справу до розгляду в підсумковому судовому засіданні на 06.09.2016 року.
Ухвалою суду від 14.11.2016 року задоволено заяву Управління Пенсійного фонду України у ОСОБА_1 районі Вінницької області № 980/0628/07 від 26.09.2016р. (вх.№ 06-54/172/16 від 29.09.2016р.) про визнання кредиторських вимог до боржника; визнано грошові вимоги Управління Пенсійного фонду України у ОСОБА_1 районі Вінницької області до боржника у справі № 902/318/16 в розмірі 46 758,75 грн., (шоста черга задоволення) та 2 756,00 грн. - судового збору за подання заяви про визнання кредитором (перша черга задоволення).
В подальшому, підсумкове судове засідання неодноразово відкладалось.
Так, ухвалою суду від 25.01.2017 року продовжено строк процедури розпорядження майном боржника - ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" та повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна) ОСОБА_3 у справі № 902/318/16 - до 22.02.2017 року та відкладено підсумкове судове засідання на 22.02.2017 року.
22.02.2017 року до суду від арбітражного керуючого надійшли наступні документи:
- клопотання № 02-13/144 від 20.02.2017 року про затвердження звіту розпорядника майна про виконану роботу у даній справі; про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури;
- заява б/н від 20.02.2017 року про надання згоди на призначення ліквідатором ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" у справі №902/318/16;
- клопотання № 02-13/142 від 16.02.2017 року про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном у справі № 902/318/16 про банкрутство ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" № 02-13/141 від 16.02.2017 року; про зобов'язання НАК "Нафтогаз України" оплатити арбітражному керуючому (розпоряднику майна) ОСОБА_3 основну грошову винагороду в сумі 23952,36 грн.
В судове засідання 22.02.2017 року з'явились арбітражний керуючий та представники боржника та Управління ПФУ у ОСОБА_1 районі Вінницької області.
Інші учасники провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" в судове засідання не з'явились.
В ході розгляду справи, арбітражний керуючий підтримала клопотання № 02-13/144 від 20.02.2017 року про затвердження звіту розпорядника майна про виконану роботу у даній справі та про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Представники боржника та кредитора - Управління ПФУ у ОСОБА_1 районі Вінницької області не заперечили щодо визнання боржника банкрутом та переходу до ліквідаційної процедури.
Суд, розглянувши відповідне клопотання, дослідивши письмові докази надані на підтвердження викладених у клопотанні обставин, заслухавши учасників процесу, встановив наступне.
26.01.2017 року відбулися збори комітету кредиторів ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" (протокол № 3 від 26.01.2017 року) на яких, зокрема, було прийнято рішення: прийняти до відома звіт про виконану роботу розпорядника майна за період виконання повноважень у справі № 902/318/16 про банкрутство ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" та визнати роботу розпорядника майна достатньою, такою, що не суперечить діючому законодавству, інтересам кредиторів та банкрута; звернутись до господарського суду Вінницької області з клопотанням про визнання ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури та уповноважити подати відповідне клопотання розпорядника майна ОСОБА_3; погодити кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_3 у якості ліквідатора ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" у справі № 902/318/16 та уповноважити представника ПАК "Нафтогаз України" подати до господарського суду Вінницької області клопотання про її призначення.
Крім того, за змістом звіту розпорядника майна № 02-13/143 від 20.02.2017 року, арбітражним керуючим неодноразово направлялись листи на адресу директора та голови ліквідаційної комісії боржника щодо визначення дати та часу проведення інвентаризації; щодо надання документів боржника.
Арбітражним керуючим було направлено ряд запитів до державних установ щодо надання відомостей про наявність чи відсутність зареєстрованого майна за боржником.
26.05.2016 року отримано відповідь від Державної інспекції сільського господарства у Вінницькій області №10-02/1157/16 у якій зазначено що, за КП "Бартеплокомуненерго" в реєстрі машин Держсільгоспінспекції у Вінницькій області, сільськогосподарська техніка не зареєстрована.
31.05.2016 року отримано відповідь від Головного управління ДФС у Вінницькій області № 1646/08, в якій зазначено, що за БКП ТМ "Бартеплокомуненерго" рахується 8 рахунків.
Від Головного управління статистики у Вінницькій області надійшли копії звітності за 2013-2014 роки та зазначено, що в 2015 році БКП ТМ "Бартеплокомуненерго" не звітувало.
07.06.2016 року розпорядником майна отримано інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта, де зазначено, що за БКП ТМ "Бартеплокомуненерго" зареєстровано 3 будівлі, які належать територіальній громаді міста Бар в особі ОСОБА_1 міської ради на праві господарського відання БКП ТМ "Бартеплокомуненерго".
Від Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області надійшов лист №7777-2-7777.21-19011/2-16 від 07.06.2016 року, в якому зазначено, що відповідно поданих інформацій відділами (управліннями) Держгеокадастру у районах та містах Вінниці і Ладижині Вінницької області в Державному реєстрі земель станом на 01.01.2013 року на території області за БКП ТМ "Бартеплокомуненерго" відсутні відомості про реєстрацію земельних ділянок.
13.06.2016 року від Головного управління Національної поліції у Вінницькій області надійшла відповідь на запит у якій зазначено, що на даний момент надати інформацію щодо наявності транспортних засобів не можливо.
21.06.2016 року отримано відповідь від Управління Держпраці у Вінницькій області №1961, де зазначено, що дозволи на експлуатацію механізмів підвищеної небезпеки не видавалися.
23.06.2016 року отримано відповідь від Відділу експертної роботи, ринкового нагляду та надання адміністративних послуг №11/23.06-786 у якій зазначено, що реєстрації великовантажних та інших технологічних транспортних засобів не здійснювалось та дозволи на експлуатацію транспортів та механізмів з підвищеною небезпекою не видавались.
24.06.2016 року надійшли відповіді на запити від управління Держпраці у Кіровоградські, Вінницькій, Закарпатській областях у яких зазначено, що реєстрації великовантажних та інших технологічних транспортних засобів не здійснювалось та дозволи на експлуатацію транспортів та механізмів з підвищеною небезпекою не видавались.
01.07.2016 року надійшла відповідь від регіонального сервісного центру МВС України № 31/2-5688 у якій зазначено, що транспортні засоби за боржником не зареєстровані.
Надійшли відповіді на запити від управління Держпраці у Черкаській, Харківській, Сумській, Львівській, Полтавській, Київській, Луганській, Миколаївській, Волинській областях у яких зазначено, що реєстрації великовантажних та інших технологічних транспортних засобів не здійснювалось та дозволи на експлуатацію транспортів га механізмів з підвищеною небезпекою не видавались.
05.07.2016 року розпорядником майна отримано витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, в якому зазначено усі типи обтяжень рухомого майна БКПТМ "Бартеплокомуненерго".
07.07.2016 року надійшла відповідь від ВДВС ГТУЮ у Вінницькій області, у якій повідомляється про стягнення коштів з БКПТМ "Бартеплокомуненерго".
14.07.2016 року отримано відповідь від Головного управління Державної казначейської служби у Вінницькій області у якій зазначено, номер та місцезнаходження рахунків.
14.07.2016 року отримано відповідь від Держгеонадра України № 12103/13/1216 у якій зазначено, що відомості про видавання спеціальних дозволів відсутні.
22.07.2016 року надійшла відповідь на запит від Державіаслужби № 13.2.19-7255 у якій зазначено, що повітряні судна у державному реєстрі не було зареєстровано.
25.07.2016 року надійшли довідки від Голови ліквідаційної комісії ОСОБА_6; № 20 про відсутність заборгованості по заробітній платі; №21 про те, що з дня фактичного припинення господарської діяльності підприємства дебіторська заборгованість була списана.
Розпоряднику майна надійшла відповідь на запит від "Укргазбанку" б/н та без дати, в якій зазначено, що усі рахунки боржника закриті.
10.08.2016 року розпорядником майна отримано відповідь на запит від Управління Держпраці у Волинській області, у якій зазначено, що будь які відомості відсутні.
18.08.2016 року отримано відповідь на запит від Державної служби України з безпеки на транспорті № 5956/20/15-16, в якій зазначено, що будь-яка інформація про боржника відсутня.
Незалежним аудитором ОСОБА_7 надано звіт з питань виявлення ознаки фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства ОСОБА_1 КПТМ "Бартеплокомуненерго" за період з 01.04.2013 року по 12.09.2016 року. Так, згідно висновку аудитора, проведений аналіз фінансового стану ОСОБА_1 КПТМ "Бартеплокомуненерго" за період з 01.04.2013 року по 12.09.2016 року дозволяє зробити висновок: розрахункові показники платоспроможності, фінансової стабільності, фінансової незалежності та робочий капітал не відповідають нормативним значенням; коефіцієнти абсолютної, проміжної та загальної ліквідності не відповідають нормативним показникам. ОСОБА_8 свідчить про залежний фінансовий стан, низьку ліквідність активів та наявність ознак стійкої неплатоспроможності Барскького КПТМ "Бартеплокомуненерго". Існує суттєва невпевненість відносно спроможності підприємства погашати зобов'язання, відображені у фінансовій звітності та ефективно здійснювати в подальшому свою фінансово-господарську діяльність. Ознаки фіктивного банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства у справі № 902/318/16 про банкрутство БКПТМ "Бартеплокомуненерго" - під час аналізу не виявлено.
Викладені у звіті обставини підтверджені належними письмовими доказами.
З врахуванням встановлених обставин, суд дійшов слідуючих висновків.
Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - ОСОБА_8 про банкрутство), провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. ОСОБА_8 має пріоритет перед іншими законодавчими актами України у регулюванні відносин, пов'язаних з банкрутством суб'єктів підприємницької діяльності, за винятком випадків, передбачених цим Законом.
Згідно із приписами ч. 1, ч. 2 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди. У разі наявності обставин, що не надають комітету кредиторів можливості у встановлені строки прийняти одне з таких рішень, комітет кредиторів може прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про продовження строку процедури розпорядження майном.
Відповідно до ч. 3 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.
Частиною 1 ст. 37 Закону про банкрутство встановлено, що у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців. Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом.
Згідно із приписами ст. 1 Закону про банкрутство, банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 38 Закону про банкрутство, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника.
Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.
З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.
Згідно ч. 3 ст. 38 Закону про банкрутство, з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.
Порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство визначається Положенням затвердженим Постановою пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013 року № 16.
Відповідно до ч. 6 ст. 27 Закону про банкрутство, з дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації, або затвердження мирової угоди процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
В силу ч. 1 ст. 114 Закону про банкрутство, кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.
В силу ч. 2 ст. 4-3 ГПК України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.
Згідно ч.1 ст. 32 ГПК України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
За змістом статті 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.
Відповідно до ст. ст. 34, 43 ГПК України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування. Господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим.
Як встановлено судом, згідно протоколу № 3 від 26.01.2017 року зборів комітету кредиторів ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго", було прийнято рішення: звернутись до господарського суду Вінницької області з клопотанням про визнання ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури та уповноважити подати відповідне клопотання розпорядника майна ОСОБА_3; погодити кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_3 у якості ліквідатора ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" у справі № 902/318/16 та уповноважити представника ПАК "Нафтогаз України" подати до господарського суду Вінницької області клопотання про її призначення.
22.02.2017 року арбітражним керуючим ОСОБА_3 подано до суду заяву б/н від 20.02.2017 року про надання згоди на участь у даній справі в якості ліквідатора банкрута.
В судовому засіданні, арбітражний керуючий підтримала дану заяву.
Представники боржника та кредитора - Управління ПФУ у ОСОБА_1 районі Вінницької області не заперечили щодо даної заяви.
З огляду на вищевикладене та встановлені обставини справи, суд дійшов висновку про наявність підстав для припинення процедури розпорядження майном ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" та повноважень розпорядника майна боржника ОСОБА_3 та визнання ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором у справі № 902/318/16 арбітражного керуючого ОСОБА_3
Окрім того, в підсумковому засіданні, судом розглянуто клопотання арбітражного керуючого № 02-13/142 від 16.02.2017 року про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном у справі № 902/318/16 про банкрутство ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" № 02-13/141 від 16.02.2017 року; про зобов'язання НАК "Нафтогаз України" оплатити арбітражному керуючому (розпоряднику майна) ОСОБА_3 основну грошову винагороду в сумі 23952,36 грн.
Арбітражний керуючий, підтримала вказане клопотання у повному обсязі.
Інші учасники процесу не заперечили щодо клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_3 № 02-13/142 від 16.02.2017 року.
Відповідно до ч. 7 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника. Керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.
Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.
Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Згідно п. 37 Інформаційного листа від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про ОСОБА_8 України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI), звіти арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат повинні бути схвалені або погоджені комітетом кредиторів, а звіти за підсумками судових процедур (розпорядження майном, санації, ліквідації) - затверджені господарським судом.
Як вбачається з матеріалів справи, згідно протоколу № 3 від 26.01.2017 року зборів комітету кредиторів ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" (на зборах був присутній представник ініціюючого кредитора - ПАТ НАК "Нафтогаз України"), також було прийнято рішення: погодити витрати розпорядника майна у справі № 902/318/16 про банкрутство ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго": поштові витрати - 277,20 грн., оплата за витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна 34,00 грн.; погодити основну грошову винагороду розпорядника майна у справі № 902/318/16 про банкрутство ОСОБА_1 КПТМ "Бартеплокомуненерго" в сумі 18 348,66 грн.
Згідно протоколу № 4 від 20.02.2017 року зборів комітету кредиторів ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" (на зборах був присутній представник ініціюючого кредитора - ПАТ НАК "Нафтогаз України"), було прийнято рішення: прийняти до відома звіт про виконану роботу розпорядника майном за період з 26.01.2017 року по 20.02.2017 року у справі № 902/318/16 про банкрутство ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" та визнати роботу розпорядника майна достатньою, такою, що не суперечить діючому законодавству, інтересам кредиторам та банкрута; погодити основну грошову винагороду розпорядника майна в період з 27.01.2017 року по 20.02.2017 року у справі № 902/318/16 про банкрутство ОСОБА_1 КПТМ "Бартеплокомуненерго" в сумі 5 603,70 грн.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном у справі № 902/318/16 про банкрутство ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" № 02-13/141 від 16.02.2017 року та про зобов'язання НАК "Нафтогаз України" оплатити арбітражному керуючому (розпоряднику майна) ОСОБА_3 основну грошову винагороду в сумі 23952,36 грн.
При цьому, суд оглянувши звіт № 02-13/143 від 20.02.2017 року арбітражного керуючого (розпоряднка майна) ОСОБА_3 про виконання повноважень у справі про банкрутство ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" в період процедури розпорядження майном, дійшов висновку про його затвердження.
Відповідно до ст. 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ухвали та постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Законом.
Керуючись ст.ст. 1, 2, 4, 27, 37-41, 114, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 4, 4-1, 4-5, 22, 32-43, 115, 116 Господарського процесуального кодексу України суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Затвердити звіт № 02-13/143 від 20.02.2017 року арбітражного керуючого (розпорядника майна) ОСОБА_3 про виконання повноважень у справі № 902/318/16 про банкрутство ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" в період процедури розпорядження майном.
2. Затвердити звіт арбітражного керуючого (розпорядника майна) ОСОБА_3 про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном у справі № 902/318/16 про банкрутство ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" № 02-13/141 від 16.02.2017 року.
3. Задоволити клопотання арбітражного керуючого (розпорядника майна) ОСОБА_3 № 02-13/142 від 16.02.2017 року в частині зобов'язання НАК "Нафтогаз України" оплатити арбітражному керуючому (розпоряднику майна) ОСОБА_3 основну грошову винагороду в сумі 23 952,36 грн.
4. Стягнути з публічного акціонерного товариства Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" (01001, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6; код ЄДРПОУ 20077720, р/р 26002301921 в АТ "Ощадбанк", МФО 300465) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_3 (21050, м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38, кім. 304; код НОМЕР_1; р/р 26003010817208 ПАТ "МІБ" у м. Київ, МФО 380582) основну грошову винагороду в розмірі 23 952,36 грн.
5. Видати наказ після набрання постановою законної сили.
6. Припинити процедуру розпорядження майном ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" та повноваження розпорядника майна ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" у справі №902/318/16 ОСОБА_3 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 190 від 12.02.2013 року (адреса: 21050, м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38, кім. 304, ідент. код НОМЕР_1).
7. Визнати боржника - Барське комунальне підприємство теплових мереж "Бартеплокомуненерго" (код ЄДРПОУ 05538980, 23000, м. Бар, ОСОБА_2Грушевського, 3, Барський район, Вінницька область) у справі № 902/318/16 банкрутом.
8. Відкрити ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців.
9. Призначити ліквідатором ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" (код ЄДРПОУ 05538980, 23000, м. Бар, ОСОБА_2Грушевського, 3, Барський район, Вінницька область) у справі № 902/318/16 арбітражного керуючого ОСОБА_3 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 190 від 12.02.2013 року (адреса: 21050, м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38, кім. 304, ідент. код НОМЕР_1).
10. Ліквідатору ОСОБА_3 до завершення ліквідаційної процедури ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" по справі №902/318/16, забезпечити виконання дій та заходів, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
11. З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.
12. Ліквідатору ОСОБА_3 надавати суду щомісячно звіт про виконану роботу по справі № 902/318/16.
13. Призначити судове засідання на 27.03.2017 року - 11:00 год., в приміщенні господарського суду Вінницької області (вул. Пирогова, 29, м. Вінниця, 21018).
14. Здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника - ОСОБА_1 комунального підприємства теплових мереж "Бартеплокомуненерго" (код ЄДРПОУ 05538980, 23000, м. Бар, ОСОБА_2Грушевського, 3, Барський район, Вінницька область) у справі № 902/318/16 банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство.
15. Постанову направити згідно переліку рекомендованим листом.
Суддя Тісецький С.С.
Віддрук. прим.:
1 - до справи;
2 - ПАТ НАК "Нафтогаз України" (01001, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 6);
3 - Барське КП теплових мереж "Бартеплокомуненерго" (23000, м. Бар, ОСОБА_2 Грушевського, буд. 3, Барський район, Вінницька область);
4 - арбітражному керуючому ОСОБА_3 (21050, м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38, кім. 304);
5 - Жмеринській ОСОБА_9 у Вінницькій області (23100, м. Жмеринка, вул. Б. Хмельницького, 18, Вінницька область);
6 - Управлінню Пенсійного фонду України у ОСОБА_1 районі Вінницької області (площа Пам'яті, 17, м. Бар, Вінницька область, 23000).
7 - Відділу ДВС ОСОБА_1 районного управління юстиції (23000, м. Бар, вул. Героїв Майдану, 6, Вінницька область);
8 - Відділу державної реєстрації ОСОБА_1 районної державної адміністрації (23000, Вінницька обл., м. Бар, майдан ОСОБА_10, 18)