open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2009 N 202

Про затвердження Порядку здійснення

внутрішнього фінансового контролю

за діяльністю підприємств, установ,

організацій, що належать до сфери

управління МОЗ України

На виконання Закону України "Про державну
контрольно-ревізійну службу в Україні" ( 2939-12 ) та згідно з
постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2002 N 685
( 685-2002-п ) "Про здійснення міністерствами, іншими центральними
органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю"
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок здійснення внутрішнього фінансового
контролю за роботою підприємств, установ, організацій, що належать
до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України
(додається).
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ МОЗ України від
15 листопада 2002 року N 414 ( v0414282-02 ) "Про затвердження
Порядку організації і проведення ревізій (перевірок)
фінансово-господарської діяльності підприємств, установ і
організацій, підпорядкованих МОЗ України", із змінами і
доповненнями, внесеними наказом МОЗ України від 10 січня 2005 року
N 6 ( v0006282-05 ).
3. Начальнику Контрольно-ревізійного відділу МОЗ України
забезпечити дотримання вимог цього Порядку при проведенні
контрольних заходів фінансово-господарської діяльності
підприємств, установ і організацій, що належать до сфери
управління Міністерства охорони здоров'я України.
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр В.М.Князевич

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

охорони здоров'я України

01.04.2009 N 202

ПОРЯДОК

здійснення внутрішнього фінансового

контролю за діяльністю підприємств, установ,

організацій, що належать до сфери управління

Міністерства охорони здоров'я України

1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено на підставі Закону України "Про
державну контрольно-ревізійну службу в Україні" ( 2939-12 ),
постанов Кабінету Міністрів України від 22.05.2002 N 685
( 685-2002-п ) "Про здійснення міністерствами, іншими центральними
органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю" та
від 20.04.2006 N 550 ( 550-2006-п ) "Про затвердження Порядку
проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою",
Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.2006 N 1542
( 1542-2006-п ), з урахуванням вимог Стандартів державного
фінансового контролю за використанням бюджетних коштів, державного
і комунального майна, затверджених наказами Головного
контрольно-ревізійного управління України від 09.08.2002 N 168
( z0756-02 ) і від 13.07.2004 N 185 ( z0940-04 ), з метою
забезпечення дотримання фінансової дисципліни на підприємствах, в
установах, організаціях, що належать до сфери управління
Міністерства охорони здоров'я України (далі - МОЗ України,
Міністерство). Порядок визначає механізм здійснення Контрольно-ревізійним
відділом МОЗ України контрольних заходів і реалізації їх
матеріалів.
1.2. Діяльність Контрольно-ревізійного відділу МОЗ України
спрямовується на здійснення ним попереднього, поточного та
подальшого фінансового контролю, забезпечення за дорученням
керівництва МОЗ України достовірною інформацією про використання
фінансових ресурсів, оцінку ефективності господарської діяльності,
виявлення й запобігання порушенням, що перешкоджають законному та
ефективному використанню державного майна, бюджетних коштів.
1.3. Під час організації та проведення Контрольно-ревізійним
відділом МОЗ України (далі - Контрольно-ревізійний відділ)
внутрішнього фінансового контролю належить керуватися положеннями
Конституції ( 254к/96-ВР ), законів, актів Президента, Кабінету
Міністрів України, рішеннями Колегії та вимогами наказів
МОЗ України, іншими нормативно-правовими актами з питань
фінансово-господарської діяльності (далі - нормативно-правові
акти) та цим Порядком.
2. Визначення термінів
Внутрішній фінансовий контроль - це контроль, який
здійснюється суб'єктом фінансового контролю (Контрольно-ревізійний
відділ) щодо суб'єкта господарювання, який належить до
МОЗ України; документація об'єкта контролю - первинні та зведені
бухгалтерські документи, облікові регістри, меморіальні ордери,
головні й касові книги, матеріали інвентаризацій, фінансова
звітність, а також розпорядчі документи суб'єкта господарювання,
його керівництва з питань, пов'язаних з організацією
бухгалтерського обліку й фінансової звітності тощо; документування результатів контрольного заходу - формування
масиву документально зафіксованої інформації констатувального й
аналітичного характеру, що повинна забезпечувати розкриття теми
контрольного заходу; збитки - грошові або матеріальні витрати, здійснені суб'єктом
господарювання всупереч вимогам чинного законодавства; втрата або
пошкодження його майна; неодержані суб'єктом господарювання
доходи, які б він одержав, якби зобов'язання боржника були
виконані в межах строку позовної давності; придбання матеріалів та
обладнання (послуг) за цінами, що перевищують ціни, які визначені
за результатами торгів; контрольний захід - це сукупність способів і методичних
прийомів фінансового контролю, які застосовуються суб'єктом
фінансового контролю в межах повноважень, визначених Конституцією
України ( 254к/96-ВР ) та іншими актами законодавства, що
регулюють його діяльність, і спрямовані на повний комплекс
(систему) або окремі процеси (етапи) фінансово-господарської
діяльності суб'єктів господарювання, пов'язаної з використанням
коштів, майна; об'єкт контролю - підконтрольна установа, а саме:
підприємства, установи, організації, що належать до сфери
управління МОЗ України, включаючи його структурні та відокремлені
підрозділи, які не є юридичними особами, щодо якого
Контрольно-ревізійний відділ має повноваження та підстави для
проведення контрольного заходу відповідно до законодавства; офіційна документація - службовий двосторонній документ (акт,
довідка), що підтверджує проведення контрольного заходу,
відображає його результати та є носієм інформації про виявлені й
систематизовані за економічною однорідністю недоліки у
фінансово-господарській діяльності суб'єкта господарювання,
порушення законодавства України посадовими особами суб'єкта
господарювання; супровідна документація офіційного характеру; плановий контрольний захід - ревізія (перевірка) у
підконтрольних установах, яка передбачена у плані
контрольно-ревізійної роботи Контрольно-ревізійного відділу і
проводиться за місцезнаходженням такої підконтрольної установи чи
за місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого
проводиться ревізія (перевірка), не частіше ніж один раз на
календарний рік; позаплановий контрольний захід - контрольний захід, що не
включений до відповідних планів проведення контрольних заходів і
здійснюється в межах компетенції суб'єкта фінансового контролю за
дорученнями його керівника, у разі звернень органів державної
влади (у тому числі правоохоронних органів) та органів місцевого
самоврядування, суб'єктів господарювання і громадян; подальший фінансовий контроль - вид фінансового контролю,
який здійснюється після закінчення строку виконання управлінського
рішення; попередній фінансовий контроль - вид фінансового контролю,
який передує прийняттю управлінського рішення; поточний фінансовий контроль - вид фінансового контролю, який
здійснюється на стадії виконання управлінського рішення; перевірка - вид фінансового контролю, об'єктом якого є окремі
процеси (етапи) фінансово-господарської діяльності, суб'єкта
господарювання; правоохоронні органи - органи прокуратури, внутрішніх справ,
служби безпеки; програма контрольного заходу - документ, що визначає тему й
основні завдання та питання контрольного заходу; ревізія - це вид фінансового контролю, об'єктом якого є
повний комплекс (система) фінансово-господарської діяльності
суб'єкта господарської діяльності; робочі матеріали - допоміжні записи, у яких посадова особа,
яка здійснює контрольний захід, фіксує отриману в його процесі
інформацію; робочий план - документ, що складається на основі програми
контрольного заходу й визначає конкретні завдання та їх
виконавців, строк виконання цих завдань; суб'єкт господарювання - підприємство, установа, організація,
що належать до сфери управління МОЗ України, мають статус
юридичної особи та їх відокремлені підрозділи без статусу
юридичної особи; супровідна документація - листування з питань діяльності
суб'єкта господарювання; управлінські рішення - нормативно-правові акти, письмові чи
усні розпорядження, рішення посадових осіб суб'єктів
господарювання, на яких в установленому порядку покладено
виконання організаційно-розпорядчих, адміністративно-господарських
та консультативно-дорадчих функцій або які виконують такі функції
в межах спеціальних повноважень, що вплинули або можуть у
подальшому вплинути на фінансово-господарську діяльність суб'єкта
господарювання; фінансова дисципліна - дотримання суб'єктом господарювання
визначених нормативно-правовими актами фінансово-правових норм; фінансовий контроль - функція дослідження суб'єктом
фінансового контролю об'єкта фінансового контролю, спрямована на
забезпечення дотримання законності, ефективності та економічної
доцільності в ході формування, володіння, використання і
відчуження об'єктів права власності.
3. Основні завдання і форми

внутрішнього фінансового контролю
3.1. Внутрішній фінансовий контроль Міністерства охорони
здоров'я України в установах, організаціях, підприємствах, що
належать до сфери управління МОЗ України, здійснює
Контрольно-ревізійний відділ у формі ревізій, перевірок, оцінки,
розслідування та вивчення (далі - контрольні заходи)
фінансово-господарської діяльності, використання і збереження
фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильності
визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, стану
і достовірності бухгалтерського обліку та фінансової звітності,
додержання встановленого порядку закупівлі товарів, робіт і послуг
за державні кошти;
3.2. Контрольно-ревізійний відділ контролює: дотримання фінансово-бюджетної, кошторисної дисципліни; збереження і цільове використання бюджетних коштів і коштів,
які підлягають перерахуванню до державних цільових фондів; збереження і використання державного майна в т.ч. земельних
ресурсів; ефективність використання матеріальних і фінансових ресурсів; своєчасність документального оформлення господарських
операцій, а також причини непродуктивних витрат і втрат; економічний стан підприємств, установ та організацій,
результати виконання виробничих та фінансових планів; правильність ведення бухгалтерського обліку та складання
фінансової звітності, своєчасність і повноту відображення в обліку
фінансових, кредитних та розрахункових операцій, а також
законність їх здійснення, виконання зобов'язань перед бюджетом і
кредиторами; стан дебіторської і кредиторської заборгованості; додержання встановленого порядку закупівлі товарів (робіт,
послуг) за державні кошти; дотримання порядку формування, встановлення та застосування
цін і тарифів; стан виконання заходів, спрямованих на усунення недоліків,
виявлених попереднім контрольним заходом; виконання інших завдань з питань, визначених наказами
керівника Міністерства в межах компетенції Контрольно-ревізійного
відділу.
4. Планування та періодичність

проведення контрольного заходу
4.1. Контрольні заходи у суб'єктів господарювання МОЗ України
проводяться, як правило, на підставі планів проведення контрольних
заходів, проекти яких складаються Контрольно-ревізійним відділом
на півріччя, затверджуються керівництвом і повинні містити
інформацію про: тему контрольного заходу; назву об'єкта контролю й місце його розташування; строк проведення такого контрольного заходу; період, за який перевірятиметься об'єкт контролю.
4.2. Для запобігання дублювання контрольних заходів
Контрольно-ревізійний відділ подає затверджені плани проведення
таких заходів на погодження Головному контрольно-ревізійному
управлінню України (далі - ГоловКРУ) у встановленому ним порядку.
4.3. Об'єкти контролю включаються Контрольно-ревізійним
відділом до проекту плану проведення контрольних заходів з
урахуванням встановленої періодичності проведення таких заходів.
До плану не включаються об'єкти контролю, у яких: попередній контрольний захід з тих самих питань проводився
менше ніж один рік тому; контрольний захід проведено державними контрольними органами
з тих самих питань і за той самий період.
4.4. Внесення змін до плану проведення контрольних заходів
здійснюється у тому ж порядку, що і його затвердження.
4.5. Позапланові контрольні заходи проводяться за наказом
керівника Міністерства. Про рішення щодо проведення позапланового
контрольного заходу інформується ГоловКРУ за 10 днів до початку
такого заходу або в день реєстрації наказу.
5. Організація і проведення контрольних заходів
5.1. Проведенню планового контрольного заходу має передувати
підготовка, яка передбачає вивчення наявних у суб'єкта контролю
матеріалів, що стосуються фінансово-господарської діяльності
суб'єкта господарювання.
5.2. Проведення планового чи позапланового контрольного
заходу здійснюються згідно з наказом керівництва МОЗ України.
5.3. Для проведення планових і позапланових контрольних
заходів призначається комісія або робоча група, до складу якої
входять посадові особи Контрольно-ревізійного відділу із
залученням необхідних фахівців інших структурних підрозділів
МОЗ України, а також інших підвідомчих суб'єктів господарювання
(за згодою).
5.4. Головою комісії або робочої групи для проведення
планового контрольного заходу призначається посадова особа
Контрольно-ревізійного відділу.
5.5. У разі проведення позапланового контрольного заходу
пріоритетність у призначенні голови комісії або робочої групи
надається структурному підрозділу МОЗ України, що ініціює
перевірку чи є відповідальним виконавцем доручення.
5.6. Наказ про проведення контрольного заходу повинен містити
відомості про: посади, прізвища, імена й по батькові членів комісії (робочої
групи) з проведення контрольного заходу; назву об'єкта контролю; період, за який перевірятиметься діяльність суб'єкта
господарювання; строк проведення контрольного заходу; строк, протягом якого голова комісії або робочої групи
повинен доповісти керівництву про результати контрольного заходу; підстава проведення контрольно-ревізійного заходу. Службові особи Контрольно-ревізійного відділу зобов'язані
пред'явити керівнику суб'єкта господарювання, який підлягає
контролю, копію наказу про призначення контрольного заходу.
5.7. У ході підготовки до контрольного заходу посадовими
особами Контрольно-ревізійного відділу складається в двох
примірниках програма контрольного заходу, в якій визначаються
найменування об'єкта контролю, тема, період та питання, що
підлягають ревізії (перевірці) відповідно до компетенції. Програма
затверджується керівником Міністерства чи його заступником, форму
якої наведено у додатку 1 до цього Порядку. Під час проведення контрольного заходу для повноти
дослідження питань посадовими особами Контрольно-ревізійного
відділу можуть вноситися за письмовим погодженням з керівником
Міністерства чи його заступником зміни до програми контрольного
заходу. Один примірник програми контрольного заходу видається
керівнику об'єкта контролю чи його заступнику під розписку на
примірнику Міністерства для ознайомлення. Якщо керівник об'єкта
контролю чи його заступник відмовляється від підпису, але не
заперечує проти проведення контрольного заходу, це зазначається у
вступній частині акта (довідки, протоколу).
5.8. Міністерство при проведенні планового контрольного
заходу повідомляє об'єкт контролю про дати її початку та
закінчення одним із способів: а) особисто під розписку керівнику або головному бухгалтеру
об'єкта контролю; б) через канцелярію (діловодну службу) з відміткою на
примірнику листа Міністерства про дату реєстрації в журналі
вхідної кореспонденції об'єкта контролю та підписом працівника
канцелярії (загального відділу), який здійснив реєстрацію; в) факсограмою з відміткою на примірнику листа Міністерства
про дату реєстрації в журналі вхідної кореспонденції об'єкта
контролю та підписом працівника канцелярії (загального відділу),
який здійснив реєстрацію. Плановий контрольний захід розпочинається не раніше ніж через
10 календарних днів після надіслання об'єкта контролю
повідомлення. Про проведення позапланового контрольного заходу не
повідомляється.
5.9. На підставі програми проведення контрольного заходу
головою комісії (робочої групи) складається робочий план його
проведення, форму якого наведено у додатку 2 до цього Порядку. Під
час проведення контрольного заходу головою комісії (робочої групи)
можуть вноситися до робочого плану зміни чи доповнення.
5.10. З метою запобігання порушенням членами комісії або
робочої групи, що здійснюють контрольний захід, законодавства або
прав посадових осіб суб'єкта господарювання, Контрольно-ревізійний
відділ під час формування складу комісії (робочої групи) та
проведення таких заходів забезпечує: недопущення залучення до проведення контрольного заходу
посадових осіб, що мають родинні зв'язки з посадовими особами
суб'єкта господарювання, діяльність яких перевіряється, або які
раніше працювали у суб'єкті господарювання на керівних посадах; участь у його проведенні не менше ніж трьох членів комісії
або робочої групи.
5.11. Строк проведення контрольного заходу визначається з
урахуванням обсягу роботи, яку потрібно виконати під час
проведення контрольного заходу, але він не може перевищувати
30 робочих днів для планового та 15 - для позапланового
контрольного заходу. В окремих випадках, у разі особливої
складності контрольного заходу, цей строк може бути продовжений
керівником Міністерства на підставі доповідної записки голови
комісії або робочої групи, але на строк не більше 15 календарних
днів для планового контрольного заходу та 5 - для позапланового
контрольного заходу, про що видається наказ, який надсилається
керівництву суб'єкта господарювання та посадовим особам, яких
залучено до проведення контрольного заходу.
5.12. Посадові особи Міністерства (голова комісії, робочої
групи) зобов'язані розписатися в журналі реєстрації перевірок
об'єкта контролю (у разі його наявності).
5.13. Керівники об'єкта контролю забезпечують посадовим
особам Міністерства (членам комісії, робочої групи) місце для
роботи, створення умов для зберігання документів, можливість
користування зв'язком, комп'ютерною, розмножувальною та іншою
технікою, а також надання інших послуг для виконання службових
обов'язків.
5.14 Контрольний захід проводиться шляхом: документальної перевірки, що передбачає контроль за
установчими, фінансовими, бухгалтерськими (первинними і зведеними)
документами, статистичною та фінансовою звітністю, господарськими
договорами, розпорядчими та іншими документами об'єкта контролю,
пов'язаними з плануванням і провадженням фінансово-господарської
діяльності, веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової
звітності (далі - документи об'єкта контролю). У разі ведення
бухгалтерського обліку з використанням електронних засобів
зберігання і обробки інформації на вимогу посадової особи
Міністерства керівник об'єкта контролю повинен забезпечити
оформлення відповідних документів на паперовому носії. Надання
документів об'єкта контролю посадовим особам Міністерства (членам
комісії, робочої групи) забезпечується керівником об'єкта чи його
заступником; фактичної перевірки, що передбачає контроль за наявністю
грошових сум, цінних паперів, бланків суворої звітності, оборотних
і необоротних активів, інших матеріальних і нематеріальних
цінностей шляхом проведення інвентаризації, обстеження та
контрольного обміру виконаних робіт, правильністю застосування
норм витрат сировини і матеріалів, виходу готової продукції і
природних втрат шляхом організації контрольних запусків у
виробництво, контрольних аналізів готової продукції та інших
аналогічних дій за участю відповідних спеціалістів. Посадові особи
Міністерства (члени комісії, робочої групи) мають право вимагати
від керівників об'єкта контролю організацію та проведення
фактичної перевірки в присутності посадових осіб Міністерства та
за участю матеріально-відповідальних осіб, а у разі перевірки
обсягу виконаних робіт - також представників суб'єкта
господарювання - виконавців робіт. Документальна і фактична перевірки проводяться щодо
дотримання вимог законів та інших нормативно-правових актів.
5.15. Перелік і обсяг відомостей про результати контрольного
заходу на об'єкті контролю не підлягають розголошенню до їх
повного документування в акті (довідці, протоколі), крім випадків,
передбачених законодавством. Для дослідження питань, передбачених програмою контрольного
заходу, члени комісії мають право отримувати на об'єкті контролю
перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю.
5.16. У разі виявлення порушень законодавства, контроль за
дотриманням якого віднесено до компетенції відділу, посадові особи
Міністерства повинні вимагати від працівників об'єкта контролю,
причетних до виявлених порушень, письмові пояснення, які по
закінченню контрольного заходу надаються керівництву Міністерства. Якщо працівники об'єкта контролю відмовляються від надання
письмових пояснень, цей факт фіксується в акті (довідці,
протоколі) контрольного заходу. Для з'ясування окремих обставин фінансово-господарської
діяльності об'єкта контролю посадові особи Міністерства (члени
комісії, робочої групи) можуть вимагати письмові пояснення від
працівників об'єкта контролю, а також інформацію від інших осіб,
які мали правові відносини з об'єктом контролю. Пояснення оформляються на ім'я керівника Міністерства, який
призначив контрольний захід, з обов'язковим зазначенням дати.
Особам, від яких вимагаються пояснення, вручається під особистий
підпис про отримання відповідний перелік питань.
5.17. Якщо під час контрольного заходу виявлено факти
порушення законодавства, вжиття заходів щодо яких не належить до
компетенції Міністерства (Контрольно-ревізійного відділу),
зокрема, з питань обігу готівки, валютних операцій, формування
об'єкта та/або бази оподаткування, ціноутворення, дотримання
антимонопольного законодавства та інших, посадові особи
Міністерства письмово повідомляють про це керівнику Міністерства
чи його заступнику, які забезпечують інформування відповідних
державних органів про такі факти.
5.18. Для підтвердження викладених в акті (довідці,
протоколі) контрольного заходу фактів порушень посадові особи
Міністерства у разі потреби та спірних питань отримують від
об'єкта контролю завірені копії документів, які засвідчують
відповідні порушення, і долучають їх до матеріалів контрольного
заходу. Якщо керівники об'єкта контролю відмовляються від надання
завірених копій документів, це зазначається в акті (довідці,
протоколі) контрольного заходу.
5.19. У разі відсутності бухгалтерського обліку на об'єкті
контролю, недопущення посадових осіб Міністерства до проведення
ревізії та ненадання необхідних для перевірки документів,
наявності інших об'єктивних і незалежних від Міністерства
обставин, що унеможливлюють або перешкоджають проведенню
контрольного заходу, посадовою особою Міністерства складається акт
із зазначенням таких фактів, який підписується та вручається
об'єкту контролю у тому ж порядку, що і акт (довідка, протокол)
контрольного заходу. За таких обставин контрольний захід не вважається проведеним
і Міністерство має право вдруге організувати та провести
контрольний захід на об'єкті контролю, зокрема, в плановому
порядку, протягом того ж календарного року. Про факти недопущення посадових осіб Міністерства до
проведення контрольного заходу, ненадання необхідних для перевірки
документів та інші незалежні від Міністерства обставини, що
перешкоджають проведенню контрольного заходу, Міністерство
письмово інформує правоохоронні органи для вжиття заходів,
передбачених законодавством. На підставі акта про відсутність бухгалтерського обліку
Міністерство пред'являє письмові вимоги об'єкту контролю щодо
приведення обліку у відповідність із законодавством.
5.20. Якщо відсутність належного бухгалтерського обліку
окремих операцій об'єкта контролю дає можливість проводити
контрольний захід з інших питань програми, такий контрольний захід
проводиться за цими питаннями. Міністерство пред'являє письмову
вимогу об'єкту контролю щодо приведення обліку у відповідність із
законодавством. Факт відсутності належного бухгалтерського обліку
окремих операцій об'єкта контролю фіксується в акті (довідці,
протоколі) контрольного заходу.
5.21. Керівник об'єкта контролю повинен забезпечити
поновлення бухгалтерського обліку в строк не більш як два місяці з
дати надіслання Міністерством відповідної вимоги. Посадовим особам
Контрольно-ревізійного відділу забороняється брати участь у
поновленні бухгалтерського обліку на об'єкті контролю.
6. Права, обов'язки та відповідальність

членів комісії
6.1. Члени комісії (робочої групи) мають право: перевіряти під час проведення контрольного заходу у суб'єкта
господарювання виконання кошторисних призначень, грошові,
фінансові, бухгалтерські та інші документи, наявність коштів і
цінностей; перевіряти та здійснювати контроль господарської діяльності
згідно п. 3.2 Порядку; контролювати правильність списання палива, інших матеріальних
цінностей, а також розрахунків за спожиту тепло та електроенергію,
повноту оприбуткування грошових і матеріальних цінностей, вимагати
від керівника об'єкта контролю здійснення контрольних обмірів
виконаних робіт; вимагати від керівника суб'єкта господарювання проведення
інвентаризації основних фондів, товарно-матеріальних цінностей,
перевірки наявних коштів і розрахунків, у разі потреби -
опечатувати каси й касові приміщення, склади, комори, сховища,
архіви тощо; вимагати від керівника суб'єкта господарювання, щоб
матеріально відповідальні особи обов'язково брали участь у
проведенні інвентаризації, перевірки довірених їм цінностей, у
контрольних обмірах виконаних робіт, в інших аналогічних діях,
спрямованих на перевірку стану збереження грошових коштів,
матеріальних цінностей та діяльності матеріально відповідальних
осіб і обов'язкового засвідчення зазначеними особами своїми
підписами результатів інвентаризацій, перевірок; безперешкодного доступу у приміщення всіх підрозділів об'єкта
контролю з метою з'ясування питань, пов'язаних з проведенням
контрольного заходу; отримувати від посадових осіб суб'єкта господарювання
письмові пояснення з питань, що виникають у ході проведення
контрольного заходу; вимагати від керівництва суб'єкта господарювання усунення
встановлених порушень і виявлених недоліків.
6.2. Члени комісії або робочої групи зобов'язані: неухильно дотримуватися вимог нормативно-правових актів; проводити контрольний захід відповідно до програми та
робочого плану його проведення; під час проведення контрольного заходу неухильно
дотримуватися повноти, об'єктивності, достовірності його
результатів; на будь-якій стадії контрольного заходу приймати від
посадових осіб суб'єкта господарювання письмові пояснення
обставин, мотивів, причин і умов учинення порушень, долучати ці
пояснення до матеріалів контрольного заходу.
7. Права та обов'язки посадових осіб суб'єктів

господарювання, діяльність яких перевіряється
7.1. Посадові особи суб'єктів господарювання, діяльність яких
перевіряється, мають право: на будь-якій стадії проведення контрольного заходу подавати
комісії або робочій групі усні та письмові пояснення з питань
контрольного заходу; надавати пояснення з питань, що стосуються державної
таємниці, з урахуванням вимог Закону України "Про державну
таємницю" ( 3855-12 ) від 21.09.99 N 1079 ( 1079-14 ) (із змінами
і доповненнями); інші права, передбачені нормативно-правовими актами, чинними
на момент перевірки.
7.2. Керівництво суб'єкта господарювання зобов'язане: забезпечити членам комісії або робочої групи належні умови
для ефективного проведення контрольного заходу, а саме: надавати у
встановлений термін інформацію, матеріали (довідки, статистичні
дані), документи (копії та витяги з документів), окремі приміщення
з технічним оснащенням і засобами зв'язку; на вимогу голови комісії або робочої групи проводити
інвентаризацію матеріальних цінностей, грошових коштів і
розрахунків, не перешкоджати опечатуванню кас і касових приміщень,
складів, комор, архівів, інших сховищ; надавати членам комісії або робочої групи письмові пояснення
щодо порушень і недоліків, виявлених у ході контрольного заходу; уживати невідкладних заходів для усунення виявлених у ході
контрольного заходу порушень і недоліків, відшкодування завданих
збитків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних
у вчиненні порушень, у встановленому законодавством порядку.
8. Особливості проведення контрольних заходів

за зверненням правоохоронних органів
8.1. За зверненням правоохоронного органу Міністерство,
відповідно до наказу керівництва Міністерства, в межах своєї
компетенції проводить планові та позапланові контрольні заходи за
місцезнаходженням об'єкта контролю.
8.2. Звернення правоохоронного органу розглядається
Міністерством, якщо воно підписане керівником відповідного органу
чи його заступником, і містить: повну назву об'єкта контролю, дані про його місцезнаходження,
організаційно-правову форму; інформацію про належність об'єкта контролю до підконтрольних
установ; обґрунтування необхідності проведення контрольного заходу; перелік питань, на які відповідно до компетенції Міністерства
необхідно дати відповідь; зазначення періоду проведення контрольного заходу на об'єкті
контролю.
8.3. У разі отримання від правоохоронного органу звернень
стосовно проведення контрольних заходів з питань, що не належать
до компетенції МОЗ України, протягом 10 днів з дня отримання
такого звернення дається обґрунтована письмова відповідь про
неможливість проведення контрольних заходів у суб'єкта
господарювання.
8.4. Для проведення контрольного заходу за зверненням
правоохоронного органу складається відповідно до компетенції
Міністерства (Контрольно-ревізійного відділу), на підставі питань,
що містяться у зверненні, постанові слідчого або прокурора,
рішенні суду, програма контрольного заходу.
8.5. Звернення правоохоронного органу, постанова слідчого або
прокурора, рішення суду долучаються до матеріалів контрольного
заходу і залишаються в Міністерстві.
9. Документування результатів і формування

матеріалів контрольного заходу,

порядок їх опрацювання й використання
9.1. Документування результатів контрольного заходу
здійснюється з метою надання керівництву Міністерства, наказом
якого було призначене проведення контрольного заходу, і
керівництву суб'єкта господарювання повної та достовірної
інформації про результати проведення заходу.
9.2. Результати контрольного заходу оформляються актом
(довідкою, протоколом), який складається на паперовому носії
державною мовою і повинен мати наскрізну нумерацію сторінок. На
першому титульному аркуші акта (довідки, протоколу) контрольного
заходу, зазначається назва документа (акт, довідка, протокол),
дата і номер, місце складення (назва міста, села чи селища) та
номер примірника. Акт (довідка, протокол) контрольного заходу містить: вступну частину, в якій зазначаються підстава для проведення
контрольного заходу, тема контрольного заходу, повна назва об'єкта
контролю, його місцезнаходження, відомості про
організаційно-правову форму та форму власності, дати початку і
закінчення контрольного заходу, період, який підлягав контрольному
заходу, перелік посадових осіб Контрольно-ревізійного відділу та
залучених спеціалістів, що проводили контрольний захід, період,
який підлягав фінансовому контролю у суб'єкта господарювання;
перелік посадових осіб, що здійснювали керівництво суб'єктом
господарювання протягом цього періоду; перелік посадових осіб, які відповідали за
фінансово-господарську діяльність об'єкта контролю у період, що
підлягав ревізії (перевірці); констатуючу частину, в якій наведено інформацію про
результати контрольного заходу в розрізі кожного питання програми
із зазначенням, за який період, яким способом (вибірковим,
суцільним), а також висновок про наявність або відсутність
порушень законодавства. Виявлені допущені об'єктом контролю порушення законодавства,
контроль за дотриманням якого віднесено до компетенції
Контрольно-ревізійного відділу, фіксуються в констатуючій частині
акта (довідки, протоколу) контрольного заходу з обов'язковим
посиланням на норми законів чи інших нормативно-правових актів,
які порушено, та зазначенням винних у їх допущенні осіб.
9.3. За результатами проведення контрольного заходу з окремих
питань програми посадовими особами Контрольно-ревізійного відділу
та залученими спеціалістами, що проводили контрольний захід в
складі групи, можуть складати окремі довідки, які підписуються
відповідною посадовою особою Міністерства та працівниками об'єкта
контролю, що є відповідальними з цих питань. Довідки складаються в
одному примірнику, видаються керівнику групи для прийняття рішення
щодо включення до акта (довідки, протоколу) контрольного заходу
викладених в них фактів та долучаються до матеріалів контрольного
заходу. На вимогу об'єкта контролю йому можуть бути видані копії
довідок спеціалістів.
9.4. Акт (довідка, протокол) підписується керівником
ревізійної групи та керівником і головним бухгалтером
(бухгалтером) суб'єкта господарювання, а також за необхідності
іншими працівниками об'єкта. У разі проведення посадовими особами Контрольно-ревізійного
відділу і залученими спеціалістами контрольного заходу в складі
групи акт (довідка, протокол) підписується керівником групи. Потреба в ознайомленні з актом (довідкою, протоколом)
контрольного заходу та його підписанні іншими працівниками об'єкта
контролю, зокрема колишніми керівником і головним бухгалтером, що
є відповідальними за фінансово-господарську діяльність об'єкта
контролю у період, що підлягає ревізії (перевірці), визначається
посадовою особою Контрольно-ревізійного відділу самостійно.
9.5 Акт (довідка, протокол) контрольного заходу
централізованої бухгалтерії, яка обслуговує декілька бюджетних
установ, підписується керівником ревізійної групи, керівником
органу, при якому утворена централізована бухгалтерія, і головним
бухгалтером. Із змістом акта (довідки, протоколу) контрольного
заходу перед підписанням ознайомлюють керівників зазначених
установ, у фінансово-господарській діяльності яких виявлено
недоліки та порушення, про що вони повинні поставити свої підписи.
9.6. Акт (довідка, протокол) контрольного заходу складається
у трьох примірниках.
9.7. Після складення акта (довідки, протоколу) керівник
ревізійної групи підписує всі його примірники та забезпечує
реєстрацію в журналі реєстрації актів (довідок, протоколу)
контрольних заходів. Перший і третій примірники акта (довідки, протоколу)
надаються для ознайомлення і підписання об'єкта контролю у строк
не пізніше ніж 5 робочих днів (якщо інший термін не передбачено
наказом на проведення контрольного заходу) після закінчення
контрольного заходу одним із таких способів: а) особисто під розписку керівнику або головному бухгалтеру
об'єкта контролю; б) через канцелярію (діловодну службу) з відміткою на
примірнику акта (довідки) Міністерства про дату реєстрації в
журналі вхідної кореспонденції об'єкта контролю та підписом
працівника канцелярії (загального відділу), який здійснив
реєстрацію; в) рекомендованим поштовим відправленням з повідомленням. При
цьому на примірнику акта, що залишається в Міністерстві,
зазначаються реквізити поштового повідомлення, яке долучається до
матеріалів контрольного заходу.
9.8. Керівник, головний бухгалтер та інші визначені
працівники об'єкта контролю зобов'язані ознайомитися з актом
(довідкою, протоколом) та у разі погодження з викладеними у ньому
фактами підписати отримані примірники акта (довідки, протоколу). У
разі наявності заперечень (зауважень) щодо змісту акта (довідки,
протоколу) контрольного заходу керівник, головний бухгалтер чи
інші особи підписують його із запереченнями. Підписані примірники акта (довідки, протоколу) об'єкт
контролю зобов'язаний повернути до Міністерства
(Контрольно-ревізійному відділу) у строк не пізніше ніж 3 робочих
дні після отримання. У разі ненадходження до Міністерства
(Контрольно-ревізійного відділу) підписаних примірників акта
(довідки, протоколу) протягом зазначеного строку посадові особи
Контрольно-ревізійного відділу засвідчують це актом про відмову
від підпису, що складається у трьох примірниках, один з яких
видається об'єкту контролю способом, визначеним у пункті 9.6 цього
Порядку. Після складення акта про відмову від підпису Міністерство має
право здійснити належні заходи щодо реалізації результатів
контрольного заходу. У разі неповернення об'єктом контролю першого і третього
примірників акта (довідки, протоколу) Міністерство у передбачених
цим Порядком та законодавством випадках подає правоохоронним
органам акт про відмову від підпису, належним чином завірену копію
другого примірника акта (довідки, протоколу) контрольного заходу
та долучає оригінал цього примірника до матеріалів контрольного
заходу.
9.9. Після надходження підписаних керівником і головним
бухгалтером об'єкта контролю першого і третього примірників акта
(довідки, протоколу) контрольного заходу орган служби не пізніше
наступного робочого дня з моменту отримання видає об'єкту контролю
другий примірник акта (довідки, протоколу) контрольного заходу.
9.10. У разі підписання акта (довідки, протоколу) із
запереченнями (зауваженнями) керівник об'єкта контролю у строк не
пізніше ніж 5 робочих днів після повернення Міністерству акта
(довідки, протоколу) повинен подати йому письмові заперечення
(зауваження). Якщо протягом цього строку заперечення (зауваження)
щодо акта (довідки, протоколу) не надійдуть, то Міністерство має
право вжити відповідних заходів для реалізації результатів
ревізії. Рішення про розгляд заперечень (зауважень), що надійшли з
порушенням встановленого строку, приймає керівник Міністерства.
9.11. Контрольно-ревізійний відділ аналізує правильність
обґрунтувань, викладених у запереченнях (зауваженнях), і в строк
не пізніше ніж 15 робочих днів після отримання заперечень
(зауважень) дає на них письмовий висновок, який затверджується
керівником Міністерства або його заступником (форма висновку на
заперечення (зауваження) наведена у додатку N 3 до цього Порядку).
9.12. З метою уточнення викладених у запереченнях
(зауваженнях) фактів посадові особи Контрольно-ревізійного відділу
мають право вимагати від об'єкта контролю необхідні для перевірки
документи та додаткові пояснення.
9.13. Справа з матеріалами контрольного заходу формується
відповідно до додатка 4 цього Порядку. Опис справи контрольного
заходу складається за формою, наведеною в додатку 5 до цього
Порядку.
9.14. До справи обов'язково додається розшифровка результатів
контрольного заходу, форму якої наведено в додатку 6 до цього
Порядку.
9.15. Оформлена належним чином справа контрольного заходу
залишається на зберіганні у суб'єкта контролю до закінчення строку
зберігання, після чого передається в установленому порядку до
архіву.
9.16. У разі залучення посадових осіб Контрольно-ревізійного
відділу до участі в контрольних заходах, що проводяться
правоохоронними органами, результати таких контрольних заходів
оформляються довідкою, яка складається та підписується
спеціалістом із зазначенням посади та назви органу, у якому він
працює.
9.17. При здійсненні контрольних заходів
Контрольно-ревізійний відділ в межах своєї компетенції може у
встановленому порядку отримувати від правоохоронних органів
необхідну допомогу та інформацію, що сприяє прискоренню виконання
та забезпеченню належної якості здійснення цих заходів посадовими
особами Контрольно-ревізійного відділу.
9.18. У разі залучення посадових осіб Контрольно-ревізійного
відділу до участі в комісійних перевірках Міністерства за наказами
керівника Міністерства, результати таких контрольних заходів
оформляються довідкою, яка складається та підписується
спеціалістом із зазначенням посади та назви органу, у якому він
працює, та керівником і головним бухгалтером (бухгалтером)
суб'єкта господарювання, а також за необхідності іншими
працівниками об'єкта. Довідка надається керівнику робочої групи в
установлені наказом на здійснення контрольного заходу терміни. Після підписання довідки усіма членами комісії (робочої
групи) керівником комісії (робочої групи) копія довідки надається
Контрольно-ревізійному відділу для оформлення справи та здійснення
реалізації результатів контрольного заходу в частині питань, які
перевірялися спеціалістом Контрольно-ревізійного відділу.
10. Реалізація результатів контрольного заходу
10.1. У міру виявлення контрольним заходом порушень
законодавства посадові особи Контрольно-ревізійного відділу, не
чекаючи закінчення контрольного заходу, мають право усно
рекомендувати керівникам об'єкта контролю невідкладно вжити
заходів для їх усунення та запобігання у подальшому.
10.2. Після закінчення контрольного заходу голова комісії
(робочої групи) письмово доповідає керівнику
Контрольно-ревізійного відділу про результати його проведення з
конкретними пропозиціями щодо шляхів (форм) реалізації матеріалів
у формі висновку, форму якого наведено у додатку 7 до цього
Порядку. Керівник Контрольно-ревізійного відділу доповідає керівнику
Міністерства (або заступнику Міністра, на якого покладено контроль
за виконанням наказу про проведення контрольного заходу), що видав
цей наказ, та забезпечує реалізацію зазначених матеріалів. У разі залучення спеціаліста Контрольно-ревізійного відділу
до комісійної перевірки, відповідний спеціаліст у триденний термін
після закінчення контрольного заходу доповідає керівнику
Контрольно-ревізійного відділу про результати його проведення та
готує пропозиції щодо шляхів (форм) реалізації матеріалів, які
направляються голові комісії (робочої групи).
10.3. Про усунення виявлених контрольним заходом фактів
порушення законодавства цей об'єкт контролю у строк, який вказано
в акті (довідці, протоколі), визначений вимогою про їх усунення,
повинен інформувати Міністерство з поданням завірених копій
первинних, розпорядчих та інших документів, що підтверджують
усунення порушень.
10.4. З метою усунення порушень керівник суб'єкта
господарювання у разі відсутності заперечень або зауважень до акта
(довідки, протоколу) за результатами контрольного заходу
зобов'язаний протягом 7 робочих днів з дня підписання акта
(довідки, протоколу) провести розгляд результатів проведення
контрольного заходу, розробити план заходів щодо усунення
виявлених порушень і недоліків із зазначенням конкретних строків
їх усунення та прийняти управлінські рішення щодо притягнення до
відповідальності посадових осіб, винних у скоєнні порушень.
10.5. Керівник суб'єкта господарювання у разі відсутності
заперечень та зауважень до офіційного документа за результатами
контрольного заходу зобов'язаний не пізніше 15 робочих днів надати
розпорядчі документи, наведені в додатку 8 до цього Порядку
(зразкова форма плану заходів щодо усунення порушень та недоліків,
виявлених у ході контрольного заходу).
10.6. Інформація про стан виконання плану заходів щодо
усунення виявлених порушень і недоліків керівництвом суб'єкта
господарювання надсилається щомісячно до 25-го числа місяця,
наступного після місяця проведення контрольного заходу.
Контрольно-ревізійному відділу, який здійснював контрольний захід,
до повного їх усунення.
10.7. Контрольно-ревізійний відділ готує у разі потреби у
строк, що не перевищує одного місяця з дня підписання акта
(довідки, протоколу), проект розпорядчого документа за
результатами здійсненого контрольного заходу і після підписання
його керівником Міністерства направляє на виконання керівнику
суб'єкта господарювання.
10.8. У разі проведення контрольного заходу на підставі
звернення правоохоронних органів, а також коли контрольний захід,
проведений з інших підстав, виявив порушення, за які передбачено
кримінальну відповідальність або які містять ознаки корупційних
діянь, за рішенням керівника Міністерства, матеріали таких
контрольних заходів передаються до правоохоронних органів.
Матеріали, що передаються до правоохоронних органів, повинні
містити: супровідний лист про те, коли, ким і за який період
проводився контрольний захід; інформацію про суть виявлених порушень і зловживань; перелік нормативно-правових актів, положення яких порушено; відомості про розмір завданих збитків; оригінали або належним чином завірені копії офіційної
документації (акта, довідки), документів, що підтверджують факти
виявлених зловживань; пояснення посадових осіб суб'єкта господарювання; за наявності заперечень чи зауважень посадових осіб суб'єкта
господарювання до офіційної документації контрольного заходу -
висновки Контрольно-ревізійного відділу щодо результатів їх
розгляду, що додаються до супровідного листа, та інше.
10.9. У разі коли діями чи бездіяльністю працівників об'єкта
контролю державі або підконтрольній установі заподіяна матеріальна
шкода, Міністерство ставить вимоги перед керівником об'єкта
контролю щодо пред'явлення цивільних позовів до винних осіб. У разі коли діями чи бездіяльністю керівника об'єкта контролю
державі або підконтрольній установі заподіяна матеріальна шкода,
Контрольно-ревізійний відділ подає матеріали контрольного заходу
до юридичного управління для пред'явлення цивільного позову до
керівника цього об'єкта контролю.
10.10. За результатами проведеного контрольного заходу
Контрольно-ревізійний відділ подає пропозиції керівнику
Міністерства для вжиття заходів: притягнення до адміністративної, дисциплінарної та
матеріальної відповідальності винних у допущенні порушень
працівників об'єктів контролю; звернення до суду в інтересах держави щодо усунення виявлених
ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання
активів, а також стягнення у дохід держави коштів, одержаних за
незаконними договорами, без встановлених законом підстав або з
порушенням вимог законодавства; застосування заходів впливу за порушення бюджетного
законодавства.
10.11. За рішенням керівництва Міністерства інформація про
результати контрольного заходу виноситься на обговорення на
колегіях, нарадах та може оприлюднюватися через засоби масової
інформації.
10.12. Контрольно-ревізійний відділ здійснює контроль за
усуненням об'єктами контролю порушень законодавства за
результатами аналізу їх зворотного інформування про вжиті заходи,
а також під час наступних контрольних заходів цих об'єктів
контролю, систематично вивчає матеріали контрольних заходів і на
підставі їх узагальнення вносять відповідним структурним
підрозділам Міністерства пропозиції щодо перегляду
нормативно-правових актів, усунення причин і умов, що сприяли
порушенням законодавства.
11. Звітність за результатами

проведених контрольних заходів
11.1. Контрольно-ревізійний відділ за результатами проведених
контрольних заходів щокварталу до 5 числа місяця, що настає за
звітним періодом, складає та подає до ГоловКРУ звіт за
формою 11-ревізія ( z0232-03 ) та пояснювальну записку, яка
містить узагальнену інформацію про виявлені факти порушень
фінансової дисципліни та вжиття заходів щодо їх усунення у
порядку, встановленому наказом ГоловКРУ від 11.03.2003 N 55
( z0232-03 ) "Про затвердження форми звіту про
контрольно-ревізійну роботу N 11-ревізія та Інструкції щодо її
заповнення", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України
21.03.2003 за N 232/7553 (перелік відомостей, що повинні міститися
у пояснювальній записці до Звіту про контрольно-ревізійну роботу
підрозділу внутрішнього фінансового контролю (форма N 11-ревізія)
( z0232-03 ), наведено в додатку 9 до цього Порядку).
Начальник
контрольно-ревізійного
відділу МОЗ України С.М.Трут

Додаток 1

до пункту 5.8 Порядку

здійснення внутрішнього

фінансового контролю

за роботою підприємств,

організацій та установ,

що належать

до сфери управління

Міністерства охорони

здоров'я України

ПРОГРАМА

проведення контрольного заходу окремих питань

фінансово-господарської діяльності

__________________________________________________________________
(назва підприємства, організації, установи, що належить до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України)
Мета контрольного заходу: _______________
Строк проведення: з ______ по ___________
Період, що підлягає контролю: ___________
Основні питання, що підлягають перевірці:

Додаток 2

до пункту 5.10 Порядку

здійснення внутрішнього

фінансового контролю

за роботою підприємств,

організацій та установ,

що належать

до сфери управління

Міністерства охорони

здоров'я України
"Затверджую"
____________________________

(посада)
____________________________

(ініціали, прізвище)
____________________________

(дата)

РОБОЧИЙ ПЛАН

проведення контрольного заходу
________________________________________________

(найменування об'єкта контролю та за який період

проводиться контрольний захід)

------------------------------------------------------------------ | N | Питання | Період, |Дати початку| Спосіб |Відповідальний| |з/п|програми | який |і закінчення| перевірки | виконавець | | |перевірки|підлягає | перевірки | (ревізії) | (П.І.Б., | | |(ревізії)|перевірці| (ревізії) | питання | посада) | | | |(ревізії)| питання | програми | | | | | | програми | (суцільний,| | | | | | | вибірковий)| | ------------------------------------------------------------------
Голова комісії (робочої групи)
____________ ______________ ____________________
(посада) (підпис, дата) (ініціали, прізвище)
З Робочим планом ознайомлені:
____________ _______________ ____________________
(посада) (підпис, дата) (ініціали, прізвище)
____________ ______________ ____________________
(посада) (підпис, дата) (ініціали, прізвище)

Додаток 3

до пункту 9.13 Порядку

здійснення внутрішнього

фінансового контролю

за роботою підприємств,

організацій та установ,

що належать

до сфери управління

Міністерства охорони

здоров'я України
"Затверджую"
____________________________

(посада)
____________________________

(ініціали, прізвище)
____________________________

(дата)

ВИСНОВОК

за зауваженнями (запереченнями)

до акта (довідки)
____________________________________

(дата складання)
контрольного заходу
_____________________________________

(повна назва суб'єкта господарювання)

------------------------------------------------------------------ | Спірна частина акта | Зміст заперечень | Висновок | | (довідки) | | | ------------------------------------------------------------------
Голова комісії (робочої групи)
______________ ______________ ____________________
(посада) (підпис, дата) (ініціали, прізвище)
Примітки:
1. Витяги з офіційної документації, а також зауваження
(заперечення) заносяться до форми із зазначенням номерів сторінок
і абзаців документів.
2. У графі "Висновок" вчиняється запис про прийняття
зауваження (заперечення) і наводиться нова редакція конкретного
акта (довідки), у разі відхилення зауваження (заперечення)
зазначаються правові підстави для цього.

Додаток 4

до пункту 9.15 Порядку

здійснення внутрішнього

фінансового контролю

за роботою підприємств,

організацій та установ,

що належать

до сфери управління

Міністерства охорони

здоров'я України

СТРУКТУРА

справи за результатами контрольного заходу

1. Опис справи.
2. Розшифровка результатів контрольного заходу.
3. Листування Контрольно-ревізійного відділу з питань
виконання обов'язкових заходів для усунення виявлених порушень та
недоліків, наказ про заходи стосовно усунення виявлених порушень
та недоліків. За результатами перевірок за скаргами або заявами
громадян до справи додаються копії відповідей.
4. Копії документів (квитанцій) суб'єкта господарювання про
відшкодування збитків і незаконних витрат.
5. Доповідні, службові записки з питань контрольного заходу; листування з іншими органами державної влади, правоохоронними
та контрольними органами.
6. Копія наказу про проведення контрольного заходу.
7. Копії доручень керівництва МОЗ України, звернень
правоохоронних органів, органів державної влади, суб'єктів
державного фінансового контролю щодо необхідності проведення
контрольного заходу.
8. Робочий план контрольного заходу.
9. Зауваження або заперечення керівника (колишнього
керівника), головного бухгалтера суб'єкта господарювання до акта
(довідки, протоколу).
10. Висновок МОЗ України до зауваження або заперечення.
11. Примірник акта (довідки).
12. Акти, довідки, протоколи членів комісії (робочої групи) з
окремих питань контрольного заходу.
13. Матеріали зустрічних перевірок.
14. Матеріали інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей і
каси.
15. Інші довідкові матеріали (статистичні, звітні дані тощо).
Примітки:
1. Не включаються до справи документи, що не стосуються
контрольного заходу.
2. Усі аркуші сформованої справи нумеруються чорним графітним
олівцем на полі праворуч, угорі.
3. Нумерація аркушів починається з останньої сторінки справи.
4. Кожна папка справа повинна містити не більше 250 аркушів.
5. У разі отримання додаткових документів про відшкодування
збитків і нецільових витрат ці документи додаються до сформованої
справи.
6. Внутрішній опис справи підписує посадова особа, яка його
склала.
7. Внутрішній опис справи складається на кожну окрему папку
та загальний опис, який долучається в останню папку справи.

Додаток 5

до пункту 9.15 Порядку

здійснення внутрішнього

фінансового контролю

за роботою підприємств,

організацій та установ,

що належать

до сфери управління

Міністерства охорони

здоров'я України

ВНУТРІШНІЙ ОПИС
документів справи N ________

------------------------------------------------------------------ | N | Індекс | Дата | Заголовок | Номери | Примітка| | з/п| документа |документа | документа | аркушів | | | | | | | справи | | ------------------------------------------------------------------
Виконавець:
________________ ________________ ____________________

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

Додаток 6

до пункту 9.16 Порядку

здійснення внутрішнього

фінансового контролю

за роботою підприємств,

організацій та установ,

що належать

до сфери управління

Міністерства охорони

здоров'я України

РОЗШИФРОВКА

результатів контрольного заходу
____________________________________________

(найменування суб'єкта господарювання)

------------------------------------------------------------------ | N | Показники | Кількість/сума | | | | (грн.) | |-----+-------------------------------------+--------------------| | 1 | 2 | 3 | |-----+-------------------------------------+--------------------| | I |Проведено ревізій та перевірок, в | | | |т.ч. зустрічних звірок (разом) | | | |Перевірено підприємств, установ і | | | |організацій (разом) | | | |у тому числі установ і організацій, | | | |які отримували бюджетні кошти | | | |з них бюджетних установ і організацій| | | |Кількість підприємств, установ і | | | |організацій, у яких виявлено | | | |фінансові порушення (разом) | | | |у тому числі підприємств, установ | | | |і організацій, які отримували | | | |бюджетні кошти | | | |з них бюджетних | | | |установ і організацій | | |-----+-------------------------------------+--------------------| | II |Виявлено порушень, що призвели до | | | |втрат фінансових і матеріальних | | | |ресурсів держави: | | | |1. Недоотримання фінансових | | | |ресурсів: | | | |кількість підприємств, установ | | | |і організацій | | | |сума, тис.грн. | | | |у тому числі: бюджетом | | | |бюджетними установами і організаціями| | | |державними підприємствами | | | |2. Фінансових порушень, | | | |що призвели до збитків: | | | |кількість підприємств, | | | |установ і організацій | | | |сума, тис.грн. | | | |у тому числі бюджетних ресурсів | | | |з них державного бюджету | | | |із загальної суми таких порушень, | | | |виявлених в бюджетних | | | |установах і організаціях: | | | |кількість | | | |сума, тис.грн. | | | |2.1. Незаконних витрат ресурсів: | | | |кількість підприємств, | | | |установ і організацій | | | |сума, тис.грн. | | | |у тому числі бюджетних ресурсів | | | |з них державного бюджету | | | |із загальної суми в бюджетних | | | |установах і організаціях: | | | |кількість | | | |сума, тис.грн. | | | |2.2. Нецільових витрат | | | |бюджетних коштів: | | | |кількість підприємств, установ і | | | |організацій | | | |сума, тис.грн. | | | |з них коштів державного бюджету | | | |з загальної суми в бюджетних | | | |установах і організаціях: | | | |кількість | | | |сума, тис.грн. | | | |2.3. Недостач ресурсів: | | | |кількість установ і організацій | | | |сума, тис.грн. | | | |у тому числі | | | |в бюджетних установах: | | | |кількість | | | |сума, тис.грн. | | |-----+-------------------------------------+--------------------| | III |Виявлено інших порушень фінансової | | | |дисципліни | | | |(разом, тис.грн.): | | | |1. Завищення кредиторської | | | |заборгованості за розрахунками з | | | |фізичними та юридичними особами | | | |2. Заниження в обліку | | | |вартості активів | | | |3. Заниження в обліку сум боргових | | | |зобов'язань | | | |4. Зайве отримання бюджетних коштів | | | |унаслідок завищених асигнувань | | | |5. Узяття до сплати зобов'язань, | | | |що перевищують бюджетні асигнування | | | |6. Зарахування коштів, належних | | | |бюджету одного рівня, до | | | |бюджету іншого рівня | | | |7. Лишки грошових коштів і | | | |товарно-матеріальних цінностей | | | |8. Безпідставне завищення | | | |собівартості продукції | | | |(робіт, послуг) | | |-----+-------------------------------------+--------------------| | IV |Ужиті заходи за підсумками ревізій та| | | |перевірок, тис.грн.: | | | |1. Надійшло фінансових ресурсів | | | |(разом) | | | |У тому числі: до бюджету | | | |у дохід бюджетних установ | | | |і організацій | | | |у дохід державних підприємств | | | |2. Відшкодовано збитків (разом) | | | |у тому числі за рахунок винних осіб | | | |2.1. Незаконних витрат фінансових | | | |і матеріальних ресурсів | | | |з них бюджетних ресурсів | | | |у тому числі державного бюджету | | | |2.2. Нецільових витрат | | | |бюджетних коштів | | | |з них коштів державного бюджету | | | |2.3. Недостач фінансових | | | |і матеріальних ресурсів | | | |з них у бюджетних установах | | | |і організаціях | | | |3. Усунуто інших порушень | | | |фінансової дисципліни | | | |(разом) | | | |3.1. Попереджено незаконних | | | |видатків | | | |3.2. Поновлено в обліку вартість | | | |активів | | | |3.3. Поновлено в обліку сум | | | |боргових зобов'язань | | | |3.4. Зараховано в поточне | | | |фінансування зайво отриманих | | | |бюджетних коштів | | | |3.5. Унесено змін до кошторисів | | | |3.6. Перераховано/зараховано коштів | | | |до відповідних бюджетів | | | |3.7. Оприбутковано лишків грошових | | | |коштів і товарно-матеріальних | | | |цінностей | | | |3.8. Зменшено собівартість продукції | | | |(робіт, послуг) | | | |4. Ужитими заходами забезпечено | | | |погашення | | | |дебіторської заборгованості | | | |кредиторської заборгованості | | | |5. Передано матеріалів до | | | |правоохоронних органів: | | | |кількість справ | | | |на суму збитків | | | |6. Направлено матеріалів до органів | | | |державної податкової служби | | | |та установ | | | |Національного банку України: | | | |кількість справ | | | |на суму фінансових санкцій | | | |7. Прийнято управлінських | | | |рішень за результатами контрольних | | | |заходів (разом) | | | |У тому числі: | | | |рішень колегій | | | |наказів | | | |службових розпоряджень | | | |інших | | | |8. Притягнуто до | | | |дисциплінарної, матеріальної | | | |відповідальності (осіб разом) | | | |у тому числі звільнено | | | |із займаних посад | | ------------------------------------------------------------------
"___" ____________ 200 _ р.
Керівник ревізійної групи
Примітка. Ця форма заповнюється по кожному суб'єкту
господарювання і є додатком до форми 11 - ревізія, що затверджена
наказом ГоловКРУ України від 11.03.2003 N 55 ( z0232-03 ).

Додаток 7

до пункту 10.2 Порядку

здійснення внутрішнього

фінансового контролю

за роботою підприємств,

організацій та установ,

що належать

до сфери управління

Міністерства охорони

здоров'я України

ВИСНОВОК

до матеріалів контрольного заходу ___________

" " ____________ 200_ року
I. Зауваження щодо якості матеріалів контрольного заходу,
дотримання термінів його проведення: _____________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
II. Рекомендації щодо усунення недоліків по якості матеріалів
контрольного заходу: _____________________________________________
__________________________________________________________________
III. Завдання щодо реалізації ревізійних матеріалів: ________
__________________________________________________________________
Начальник
Контрольно-ревізійного
відділу МОЗ України __________________ __________________
Із висновком ознайомлений.
" " ____________ 200_ р. _______________ __________________

(ПІДПИС) (П.І.Б.)
IV. Рекомендації та завдання щодо реалізації ревізійних
матеріалів виконано. Матеріали контрольного заходу прийнято
" " ____________ 200 _ р.
Начальник
Контрольно-ревізійного
відділу МОЗ України __________________ __________________

Додаток 8

до пункту 10.2 Порядку

здійснення внутрішнього

фінансового контролю

за роботою підприємств,

організацій та установ,

що належать

до сфери управління

Міністерства охорони

здоров'я України
"Затверджую"

Керівник суб'єкта

господарювання
____________________________

(підпис, ініціали, прізвище)
____________________________

(дата)

ПЛАН ЗАХОДІВ

щодо усунення порушень та недоліків,

виявлених у ході контрольного заходу

(ревізії, перевірки)

фінансово-господарської діяльності
______________________________________

(найменування суб'єкта господарювання)

------------------------------------------------------------------ |N з/п| Стислий | Захід| Особа, | Строк | Відмітка | | | зміст | |відповідальна|виконання|відповідальної| | | порушень | |за виконання | заходу | особи про | | | | | заходу | | виконання | | | | | (прізвище, | | заходу | | | | | ініціали, | | | | | | | посада) | | | ------------------------------------------------------------------
_________________________________________________

(посада особи, відповідальної за складення плану)
___________________ ______________________
(підпис, дата) (ініціали, прізвище)

Додаток 9

до пункту 10.2 Порядку

здійснення внутрішнього

фінансового контролю

за роботою підприємств,

організацій та установ,

що належать

до сфери управління

Міністерства охорони

здоров'я України

ПЕРЕЛІК

відомостей, що повинні міститися у пояснювальній

записці до Звіту про контрольно-ревізійну

роботу підрозділу внутрішнього

фінансового контролю (форма N 11 - ревізія)

( z0232-03 )

1. Інформація про результати контрольних заходів: кількість проведених ревізій та перевірок; кількість перевірених суб'єктів господарювання; кількість суб'єктів господарювання, в яких виявлено фінансові
порушення; кількість та суми виявлених порушень, що призвели до втрат
фінансових і матеріальних ресурсів держави та інших порушень
фінансової дисципліни, з наведенням прикладів; заходи, яких вжито за підсумками ревізій та перевірок, і стан
усунення порушень, виявлених контрольним заходом; чисельність ревізорів (штатна та фактична), причини наявності
вакансій у контрольно-ревізійному підрозділі.
2. Інформація про виконання п. 4 Указу Президента України від
25.12.2001 N 1251 ( 1251/2001 ) "Про зміцнення фінансової
дисципліни та запобігання правопорушенням у бюджетній сфері" щодо
посилення взаємодії між контрольно-ревізійними підрозділами
міністерств та органами державної контрольно-ревізійної служби і
правоохоронними органами: - заходи, яких вжито за результатами спільних ревізій та
перевірок; - загальна кількість звернень правоохоронних органів
(прокуратури, МВС, СБУ) про проведення ревізій та перевірок, з
неї: а) прийнято до виконання; б) відмовлено в проведенні ревізій чи перевірок; - загальна кількість переданих до правоохоронних органів
матеріалів ревізій та перевірок із зазначенням загальної суми
збитків, у тому числі за власною ініціативою; - за переданими матеріалами ревізій та перевірок: а) порушено кримінальних справ; б) відмовлено в порушенні кримінальних справ; в) ведеться слідство.
3. Інформація про виконання п. 10 розпорядження Кабінету
Міністрів України від 19.10.2002 N 588-р ( 588-2002-р ) "Про
погашення кредиторської та дебіторської заборгованості у бюджетній
сфері": - заходи, які вживалися Контрольно-ревізійним підрозділом для
зменшення сум дебіторської та кредиторської заборгованості, їх
ефективність; - приклади погашення за результатами контрольних заходів
кредиторської та дебіторської заборгованості за звітний період із
зазначенням первинних сум та сум погашення цієї заборгованості у
суб'єкта господарювання.
4. Пропозиції з удосконалення контрольно-ревізійної роботи
підрозділів внутрішнього фінансового контролю, у тому числі щодо
координації дій із суб'єктами державного фінансового контролю та
правоохоронними органами.
5. Короткий зміст результатів контрольних заходів, проведених
суб'єктами державного фінансового контролю.
Примітка. Пояснювальна записка підписується керівником
контрольно-ревізійного підрозділу.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: