open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

03.06.2013  № 1057/5


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 червня 2013 р.
за № 873/23405

Про внесення до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей актових записів цивільного стану, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад в електронному вигляді

{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 2690/5 від 28.08.2019}

Відповідно до частини другої статті 12 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та з метою забезпечення внесення відділами державної реєстрації актів цивільного стану до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей актових записів цивільного стану, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад в електронному вигляді, НАКАЗУЮ:

1. Відомості актових записів про народження фізичної особи та її походження, шлюб, смерть, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад в електронному вигляді за допомогою Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі - Реєстр), передаються до відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану в день їх складання телекомунікаційними каналами зв’язку загального користування із застосуванням криптографічного захисту інформації.

2. Ці відомості актових записів цивільного стану, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад в електронному вигляді, вносяться до Реєстру відділом державної реєстрації актів цивільного стану протягом трьох робочих днів з дня надходження паперових носіїв актових записів.

3. Підключення виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад до Реєстру для складання актових записів цивільного стану в електронному вигляді здійснюється адміністратором Реєстру на підставі договору.

4. Питання організації, обслуговування та підтримки телекомунікаційних каналів зв’язку загального користування, отримання послуг кваліфікованого електронного підпису, сумісного з програмним забезпеченням Реєстру, для складання актових записів цивільного стану в електронному вигляді вирішується виконавчими органами сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад.

Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2690/5 від 28.08.2019}

5. Департаменту взаємодії з органами влади (Мартиненко С.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».

6. Цей наказ набирає чинності одночасно з набранням чинності частиною другою статті 12 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» в частині складання актових записів в електронному вигляді.

7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державної реєстраційної служби Ворону Д.М. та в.о. директора Департаменту взаємодії з органами влади Мартиненко С.В.

Міністр

О. Лавринович

ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної
реєстраційної служби України




Д. Ворона

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: