open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

03.06.2013  № 1057/5


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 червня 2013 р.
за № 873/23405

Про внесення до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей актових записів цивільного стану, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських рад в електронному вигляді

{Назва із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 506/5 від 15.02.2022}

{Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції
№ 2690/5 від 28.08.2019
№ 506/5 від 15.02.2022}

{У тексті Наказу слова «(крім міст обласного значення)» виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 506/5 від 15.02.2022}

Відповідно до частини другої статті 12 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та з метою забезпечення внесення відділами державної реєстрації актів цивільного стану до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей актових записів цивільного стану, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських рад в електронному вигляді, НАКАЗУЮ:

1. Відомості актових записів про народження фізичної особи та її походження, шлюб, смерть, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських рад в електронному вигляді за допомогою Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі - Реєстр), передаються до відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану в день їх складання телекомунікаційними каналами зв’язку загального користування із застосуванням криптографічного захисту інформації.

2. Ці відомості актових записів цивільного стану, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських рад в електронному вигляді, вносяться до Реєстру відділом державної реєстрації актів цивільного стану протягом трьох робочих днів з дня надходження паперових носіїв актових записів.

3. Підключення виконавчих органів сільських, селищних, міських рад до Реєстру для складання актових записів цивільного стану в електронному вигляді здійснюється адміністратором Реєстру на підставі договору.

4. Питання організації, обслуговування та підтримки телекомунікаційних каналів зв’язку загального користування, отримання послуг кваліфікованого електронного підпису, сумісного з програмним забезпеченням Реєстру, для складання актових записів цивільного стану в електронному вигляді вирішується виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.

Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2690/5 від 28.08.2019}

5. Департаменту взаємодії з органами влади (Мартиненко С.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».

6. Цей наказ набирає чинності одночасно з набранням чинності частиною другою статті 12 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» в частині складання актових записів в електронному вигляді.

7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державної реєстраційної служби Ворону Д.М. та в.о. директора Департаменту взаємодії з органами влади Мартиненко С.В.

Міністр

О. Лавринович

ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної
реєстраційної служби України




Д. Ворона

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: