open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО

ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства охорони

навколишнього природного

середовища України

06.07.2005 N 245

( z0829-05 )
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

29 липня 2005 р.

за N 831/11111

ПОЛОЖЕННЯ

про Проект організації території національного

природного парку, охорони, відтворення

та рекреаційного використання його природних

комплексів і об'єктів

1. Загальні положення
1.1. Положення про Проект організації території національного
природного парку, охорони, відтворення та рекреаційного
використання його природних комплексів і об'єктів (далі -
Положення) розроблено відповідно до Законів України "Про охорону
навколишнього природного середовища" ( 1264-12 ),
"Про природно-заповідний фонд України" ( 2456-12 ),
"Про планування і забудову територій" ( 1699-14 ),
"Про землеустрій" ( 858-15 ), "Про Червону книгу України"
( 3055-14 ), Земельного ( 2768-14 ), Лісового ( 3852-12 ) та
Водного ( 213/95-ВР ) кодексів України, постанови Кабінету
Міністрів України від 25.08.2004 N 1094 ( 1094-2004-п )
"Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою з
організації та встановлення меж територій природно-заповідного
фонду, іншого природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та
історико-культурного призначення", інших актів чинного
законодавства та визначає завдання, зміст, порядок розроблення і
затвердження Проекту.
1.2. Проект організації території національного природного
парку, охорони, відтворення та рекреаційного використання його
природних комплексів і об'єктів (далі - Проект організації
території НПП) розробляється з метою забезпечення ефективного
виконання завдань, покладених на національний природний парк,
комплексного науково обґрунтованого використання та зонування його
території, визначення заходів, необхідних для охорони, відтворення
та рекреаційного використання цінних природних комплексів та
історико-культурних об'єктів, розвитку наукових досліджень,
екологічної освіти, моніторингу довкілля та рекреаційної
діяльності, здійснення будівництва, реконструкції та реставрації
об'єктів, формування інженерно-транспортної інфраструктури,
виконання інших завдань. Проект організації території НПП розробляється згідно з
чинним законодавством.
1.3. Проект організації території НПП розробляється на всю
територію національного природного парку, яка враховує землі,
надані парку в постійне користування, а також землі, які
зараховані до складу парку без вилучення їх у землевласників чи
землекористувачів.
1.4. Проект організації території НПП розробляється
спеціалізованою проектною організацією. Технічне завдання на його
розробку погоджується Державною службою заповідної справи
Міністерства охорони навколишнього природного середовища України і
затверджується центральним органом виконавчої влади або іншим
органом, у віданні якого перебуває національний природний парк.
Технічне завдання готується з урахуванням орієнтовного змісту
Проекту організації території НПП (додаток) та природних
особливостей національного природного парку, пріоритетів розвитку
соціально-економічної сфери з визначенням строків тощо.
1.5. Основними завданнями, виконання яких має забезпечувати
Проект організації території НПП, є: комплексна оцінка території парку, її господарського
використання та запасів природних ресурсів, біологічного та
ландшафтного різноманіття, історико-культурних об'єктів, стану
інженерно-транспортної інфраструктури, системи зв'язку, медичного
забезпечення, побутового обслуговування, рекреаційного,
лікувально-оздоровчого та бальнеологічного потенціалу та інших
особливостей національного природного парку; визначення довго- та короткострокових, оперативних завдань
розвитку національного природного парку, охорони, відтворення та
рекреаційного використання його природних комплексів та об'єктів,
найбільш ефективних шляхів їх вирішення; проведення науково обґрунтованого функціонального зонування
території національного природного парку, встановлення
територіально диференційованого режиму охорони, використання та
відтворення природних комплексів, біологічного і ландшафтного
різноманіття, історико-культурних комплексів і об'єктів; визначення пріоритетів науково-дослідної, еколого- та
культурно-освітньої діяльності парку, їх територіальної
організації; розроблення заходів для здійснення моніторингу довкілля,
насамперед типових, унікальних та інших особливо цінних природних
комплексів, а також видів тварин і рослин, рослинних угруповань та
типів природних середовищ, занесених до Червоної книги України,
Зеленої книги України, додатків міжнародних конвенцій та угод,
стороною яких є Україна, Європейського Червоного списку видів
тварин і рослин, що перебувають під загрозою зникнення у світовому
масштабі, Червоної книги Міжнародного союзу охорони природи
(IUCN), списків регіонально рідкісних та зникаючих видів рослин і
тварин, історико-культурних об'єктів; розроблення пропозицій щодо будівництва та реконструкції
об'єктів, необхідних для забезпечення діяльності національного
природного парку, інженерного облаштування та благоустрою
території, розвитку транспортної мережі, системи зв'язку,
побутового обслуговування населення тощо, виконання відповідних
проектних робіт; розроблення заходів з метою здійснення природоохоронних,
протиерозійних, протизсувних та протипожежних робіт, відновлення
порушених природних комплексів, берегоукріплення, запобігання
змінам гідрологічного режиму території національного природного
парку; забезпечення з урахуванням загальнодержавних, регіональних та
місцевих потреб, а також інтересів місцевих жителів сталого
ведення лісового, сільського господарств, зокрема виробництва
екологічно чистих продуктів харчування, рекреації, туризму,
мисливства та рибальства, місцевих промислів, іншої господарської
діяльності на території національного природного парку, яка чинним
законодавством не заборонена, створення таким чином нових робочих
місць; організації економічно, соціально та екологічно ефективного
управління національним природним парком, забезпечення діяльності
його служби охорони, інших підрозділів, залучення місцевих жителів
та громадськості до виконання відповідних завдань; визначення загального обсягу запланованих на розрахунковий
період необхідних заходів та їх орієнтовної вартості, прогноз
ефективності запропонованих заходів.
1.6. Проект організації території НПП передбачає встановлення
територіально диференційованого режиму охорони, відтворення та
використання природних комплексів та інших об'єктів національного
природного парку з урахуванням їх природоохоронних, оздоровчих,
наукових, рекреаційних та історико-культурних цінностей, інших
особливостей.
1.7. У межах території національного природного парку
виділяються такі функціональні зони: заповідна зона - призначена для збереження та відновлення
найбільш цінних, насамперед корінних, природних комплексів
відповідно до режиму, визначеного законом для природних
заповідників; зона регульованої рекреації - територія, в межах якої
створюються умови для короткострокового перебування, відпочинку та
оздоровлення відвідувачів парку, а її режим встановлюється
відповідно до вимог, встановлених для охоронних зон природних
заповідників; зона стаціонарної рекреації - призначена для розміщення
готелів, мотелів, кемпінгів, інших об'єктів обслуговування
відвідувачів парку; господарська зона - сюди відносяться населені пункти, землі,
на яких здійснюється господарська діяльність з додержанням
загальних вимог щодо охорони навколишнього природного середовища.
1.8. У заповідній зоні Проектом організації території НПП для
збереження і відтворення корінних природних комплексів, проведення
науково-дослідних робіт та виконання інших завдань у національному
природному парку може допускатись: виконання відновлювальних робіт на землях з порушеними
корінними природними комплексами, а також здійснення заходів щодо
запобігання змінам природних комплексів національного природного
парка внаслідок антропогенного впливу - відновлення гідрологічного
режиму, збереження та відновлення рослинних угруповань, що
історично склалися, видів рослин і тварин, які зникають, тощо; здійснення протипожежних і санітарних заходів, що
не порушують режиму заповідної зони національного природного
парка; спорудження у встановленому порядку будівель та інших
об'єктів, необхідних для виконання поставлених перед національним
природним парком завдань; збір колекційних та інших матеріалів,
виконання робіт, передбачених планами довгострокових стаціонарних
наукових досліджень, проведення екологічної освітньо-виховної
роботи.
1.9. У межах заповідної зони не може проектуватись будь-яка
господарська та інша діяльність, що суперечить цільовому
призначенню цієї зони, порушує природний розвиток процесів та явищ
або створює загрозу шкідливого впливу на його природні комплекси
та об'єкти, а саме: будівництво споруд, шляхів, лінійних та інших об'єктів
транспорту і зв'язку, не пов'язаних з діяльністю національного
природного парку, розведення вогнищ, влаштування місць відпочинку
населення, стоянка транспорту, а також проїзд і прохід сторонніх
осіб, прогін свійських тварин, пересування механічних транспортних
засобів, за винятком шляхів загального користування, лісосплав,
проліт літаків та вертольотів нижче 2000 метрів над землею,
подолання літаками звукового бар'єра над територією заповідної
зони та інші види штучного шумового впливу, що перевищують
установлені нормативи; геологорозвідувальні роботи, розробка корисних копалин,
порушення ґрунтового покриву та гідрологічного і гідрохімічного
режимів, руйнування геологічних відслонень, застосування хімічних
засобів, усі види лісокористування, а також заготівля кормових
трав, лікарських та інших рослин, квітів, насіння, очерету,
випасання худоби, вилов і знищення диких тварин, порушення умов їх
оселення, гніздування, інші види користування рослинним і
тваринним світом, що призводять до порушення природних комплексів; мисливство, рибальство, інтродукція нових видів тварин і
рослин, проведення заходів з метою збільшення чисельності окремих
видів тварин понад допустиму науково обґрунтовану ємність угідь,
збирання колекційних та інших матеріалів, за винятком матеріалів,
необхідних для виконання наукових досліджень.
1.10. У зоні регульованої рекреації може бути передбачене
здійснення спортивного рибальства та мисливства, огляд особливо
мальовничих і пам'ятних місць, улаштування та відповідне
обладнання туристичних маршрутів і екологічних стежок; у цій зоні
не можуть проектуватися рубки лісу головного користування,
промислове рибальство і промислове добування мисливських видів
тварин, інша діяльність, яка може негативно вплинути на стан
природних комплексів та об'єктів цієї зони та заповідної зони.
1.11. Проект організації території НПП розробляється з
терміном виконання передбачених ним заходів протягом 10-20 років.
У разі необхідності до Проекту в установленому порядку можуть бути
внесені зміни чи доповнення.
1.12. Проект організації території НПП містить відповідні
картографічні та планово-картографічні матеріали з пояснювальними
текстами, розрахунками, таблицями, ілюстративними матеріалами. Основні планово-картографічні матеріали Проекту організації
території НПП виконуються у масштабі не меншому 1:25000.
На ключові ділянки, полігони тощо планово-картографічні матеріали
виконуються у масштабі 1:1000 чи 1:5000. Оглядові карти району
розташування національного природного парку виконуються у масштабі
1:100000. Картографічні та планово-картографічні матеріали для Проекту
організації території НПП розробляються з використанням
геоінформаційних систем (далі - ГІС).
2. Організація розроблення Проекту організації території НПП
2.1. Розроблення Проекту організації території НПП містить
три етапи: підготовчий, базовий та завершальний, відповідно до
яких складається кошторис витрат.
2.2. На підготовчому етапі розроблення Проекту організації
території НПП виконується комплекс робіт, спрямованих на збирання
відомостей про природні умови та ресурси, історико-культурні,
рекреаційні об'єкти, соціально-економічний розвиток та іншої
доступної інформації про територію національного природного парку
та регіон його розташування. Формуються основні підходи до
зонування території національного природного парку, визначення
перспектив соціально-економічного розвитку території парку,
організації наукових досліджень, моніторингу довкілля, розвитку
рекреаційної діяльності, уточнюються межі парку на
планово-картографічних матеріалах та в природних умовах,
розчищаються просіки, окружні межі, виготовляються і
встановлюються межові знаки та аншлаги.
2.3. Підготовчий етап завершується першою виробничою нарадою
робочої групи проектувальників, представників замовника та
науково-технічної ради національного природного парку, на якій
аналізуються установчі документи щодо парку, вимоги законодавства,
визначаються обсяг та репрезентативність зібраної на підготовчому
етапі інформації, картографічні та інші матеріали попередніх
проектних робіт та досліджень на території парку та прилеглих
територіях. За підсумками обговорення визначаються основні вимоги
щодо проведення базового етапу підготовки Проекту організації
території НПП, зокрема щодо функціонального зонування території
парку, її поділу на квартали, відділення, філіали, обходи тощо,
таксації та оцінки лісів, земель, визначення рекреаційного
потенціалу парку, необхідності проведення додаткових досліджень,
залучення для цього відповідних експертів, установ чи організацій,
уточнення завдань, передбачених технічним завданням на розроблення
проекту. Протокол першої виробничої наради підписується
уповноваженими представниками виконавця та замовника робіт. У разі
необхідності внесення змін або доповнень до рішень, прийнятих на
першій виробничій нараді, можуть бути скликані одна чи кілька
технічних нарад.
2.4. На базовому етапі розроблення Проекту організації
території НПП виконуються основні польові та камеральні роботи з
метою виконання завдань, передбачених технічним завданням та
рішеннями, прийнятими на першій виробничій нараді.
2.5. Після завершення польового періоду проводиться технічна
нарада робочої групи проектувальників та представників замовника,
на якій підбиваються підсумки польових робіт та оцінюється якість
зібраної інформації та виконаних робіт, їх відповідність
нормативно-правовим, нормативним та методичним документам,
узгоджуються проблемні питання та пропозиції щодо основних
проектних рішень.
2.6. На завершальному етапі здійснюється підготовка Проекту
організації території НПП з відповідними планово-картографічними
та іншими матеріалами в друкованому та електронному вигляді.
2.7. Попередній варіант Проекту організації території НПП
розглядається на другій виробничій нараді робочої групи
проектувальників, представників замовника та науково-технічної
ради національного природного парку, за результатами якої
узгоджуються основні показники та положення цього Проекту.
Протокол другої виробничої наради оформлюється в порядку,
встановленому для оформлення протоколу першої виробничої наради.
2.8. Для участі у виробничих та технічних нарадах з питань
Проекту організації території НПП запрошуються представники
зацікавлених центральних та місцевих органів виконавчої влади,
інших державних органів, наукових установ, громадських
організацій.
3. Порядок затвердження Проекту організації території НПП
3.1. Доопрацьований з урахуванням рішень, прийнятих на другій
виробничій нараді, Проект організації території НПП схвалюється
науково-технічною радою національного природного парку,
погоджується землекористувачами та землевласниками,
територіальними органами земельних ресурсів, містобудування,
архітектури та охорони культурної спадщини,
санітарно-епідеміологічною службою, державним управлінням екології
та природних ресурсів у області (або містах Києві чи Севастополі)
або Республіканським комітетом екології та природних ресурсів
Автономної Республіки Крим, державною адміністрацією області (або
міст Києва, Севастополя) або Радою міністрів Автономної Республіки
Крим, центральним органом виконавчої влади або іншого органу, у
віданні якого перебуває національний природний парк, і подається
до Державної служби заповідної справи Міністерства охорони
навколишнього природного середовища України.
3.2. Проект організації території НПП розглядається на
засіданні науково-технічної ради або колегії Державної служби
заповідної справи Міністерства охорони навколишнього природного
середовища України за участі виконавця Проекту організації
території НПП та представників центрального органу виконавчої
влади або іншого органу, у віданні якого перебуває національний
природний парк, та цього національного природного парку. У разі
необхідності Проект із зауваженнями та пропозиціями може бути
повернений виконавцю для доопрацювання.
3.3. Схвалений Проект організації території НПП подається до
Міністерства охорони навколишнього природного середовища України
на затвердження відповідним наказом.
4. Заключні положення
4.1. Вимоги Положення є обов'язковими під час розроблення та
затвердження Проекту організації території НПП незалежно від
підпорядкування національного природного парку.
4.2. Проект організації території НПП подається у друкованому
вигляді в 3-х примірниках (по одному для адміністрації
національного природного парку, Державної служби заповідної справи
Міністерства охорони навколишнього природного середовища України
та центрального органу виконавчої влади або іншого органу, у
віданні якого перебуває національний природний парк) та на
магнітному носії.
4.3. Стан реалізації Проекту організації території НПП
щорічно аналізується науково-технічною радою відповідного
національного природного парку. Про результати оцінки та заходи,
вжиті для їх урахування у діяльності парку, інформується Державна
служба заповідної справи Міністерства охорони навколишнього
природного середовища України.
Перший заступник начальника
Державної служби заповідної справи М.Стеценко

Додаток

до пункту 1.4

Положення про Проект

організації території

національного природного

парку, охорони, відтворення

та рекреаційного

використання його природних

комплексів і об'єктів

ОРІЄНТОВНИЙ ЗМІСТ

Проекту організації території національного

природного парку, охорони, відтворення та

рекреаційного використання його

природних комплексів і об'єктів

Вступ
Довгострокові завдання охорони, відтворення та рекреаційного
використання природних комплексів і об'єктів національного
природного парку (НПП). Чинники, які сприятимуть виконанню цих
завдань.
1. Загальні відомості про НПП
1.1. Місцезнаходження, склад земель, межі та загальна площа
НПП.
1.2. Організація та використання території в минулому.
1.3. Обсяги та характер виконаних проектних та вишукувальних
робіт.
2. Природні умови та ресурси. Заходи для збереження

біорізноманіття та ландшафтів
2.1. Геологія.
2.2. Геоморфологія.
2.3. Клімат.
2.4. Гідрографія.
2.5. Ґрунти.
2.6. Флора та рослинність. 2.6.1. Видове та ценотичне різноманіття та його збереження. 2.6.2. Рідкісні та зникаючі види рослин, типові та рідкісні
рослинні угруповання Зеленої книги України та планування їх
збереження. 2.6.3. Шляхи мінімізації впливу антропогенних чинників на
рослинний світ. 2.6.4. Збереження різноманіття флори ex-situ.
2.7. Тваринний світ. 2.7.1. Видове різноманіття та його збереження. 2.7.2. Рідкісні та зникаючі види тварин та планування їх
збереження. 2.7.3. Шляхи мінімізації впливу антропогенних чинників на
тваринний світ. 2.7.4. Вплив окремих представників фауни на рослинність. 2.7.5. Регулювання чисельності окремих видів фауни. 2.7.6. Збереження різноманіття фауни ex-situ.
2.8. Ландшафтне різноманіття. 2.8.1. Колишня та сучасна ландшафтна структура. 2.8.2. Особливості антропогенної трансформованості
ландшафтів. 2.8.3. Відновлення корінних ландшафтів. 2.8.4. Різноманіття типів природних середовищ та збереження
рідкісних типів природних середовищ (за Бернською конвенцією)
( 995_032 ).
2.9. Моніторинг довкілля. 2.9.1. Стан та ефективність сучасної системи моніторингу
довкілля. 2.9.2. Перспективи розвитку системи моніторингу довкілля. 2.9.3. Забезпечення вільного доступу громадськості до
інформації щодо стану довкілля.
2.10. Наукові дослідження. 2.10.1. Огляд історії та основних результатів наукових
досліджень. 2.10.2. Стан та перспективи інвентаризації флори та фауни,
рослинних угруповань. 2.10.3. Екологічні особливості видів флори та фауни. 2.10.4. Стан та перспективи досліджень геології,
геоморфології, клімату та мікрокліматичної диференціації, ґрунтів. 2.10.5. Стан та перспективи досліджень ландшафтів та типів
природних середовищ. 2.10.6. Дослідження антропогенних чинників впливу на природні
комплекси та об'єкти.
3. Соціально-економічна характеристика регіону

розташування НПП на сучасному етапі та прогноз

його розвитку. Заходи щодо збереження

природних комплексів та об'єктів

історико-культурної спадщини
3.1. Населення. 3.1.1. Відомості про населені пункти. 3.1.2. Склад населення та дані щодо його зайнятості. 3.1.3. Пропозиції щодо підвищення рівня зайнятості населення,
створення робочих місць, розв'язання інших соціальних проблем.
3.2. Промисловість. 3.2.1. Розвиток промисловості в минулому, на сучасному етапі
та в перспективі. 3.2.2. Особливості негативного впливу промисловості на
довкілля. 3.2.3. Пропозиції щодо подальшого розвитку промисловості,
зменшення її негативного впливу на довкілля.
3.3. Сільське господарство. 3.3.1. Розвиток сільського господарства в минулому, на
сучасному етапі та в перспективі. 3.3.2. Особливості негативного впливу сільського господарства
на довкілля. 3.3.3. Пропозиції щодо подальшого розвитку сільського
господарства, зменшення його негативного впливу на довкілля.
3.4. Лісове господарство. 3.4.1. Землі лісового фонду. 3.4.1.1. Розподіл земель лісового фонду. 3.4.1.2. Характеристика земель лісового фонду, їх динаміки. 3.4.1.3. Аналіз лісогосподарської діяльності у попередні роки
та її сучасних тенденцій. 3.4.2. Проект використання та відновлення лісів. 3.4.2.1. Основні види рубок та їх загальні та щорічні обсяги. 3.4.2.2. Використання недеревних рослинних ресурсів лісу. 3.4.2.3. Лісовідновлення. 3.4.3. Збереження лісових екосистем. 3.4.3.1. Охорона лісу від шкідників та хвороб. Лісозахист. 3.4.3.2. Негативний вплив на лісові екосистеми та здійснення
природоохоронних заходів. 3.4.3.3. Збереження пралісів та інших корінних лісових
природних комплексів.
3.5. Транспорт і зв'язок. 3.5.1. Стан та перспективи розвитку транспорту, шляхів
сполучення, системи обслуговування транспорту, враховуючи аспекти
впливу на довкілля. 3.5.2. Стан та перспективи розвитку системи зв'язку.
3.6. Охорона здоров'я. 3.6.1. Стан системи охорони здоров'я. 3.6.2. Перспективи розвитку системи охорони здоров'я.
3.7. Збереження історико-культурної спадщини. 3.7.1. Стан об'єктів історико-культурної спадщини та завдання
щодо її відновлення. 3.7.2. Система закладів культури та перспективи їх розвитку.
3.8. Мисливське господарство. 3.8.1. Організація мисливського господарства. 3.8.2. Видовий склад та чисельність мисливських видів тварин. 3.8.3. Стан та перспективи розвитку мисливського
господарства.
3.9. Рибне господарство. 3.9.1. Видовий склад та запаси риб. 3.9.2. Стан та перспективи розвитку рибного господарства. 3.9.3. Заходи щодо розвитку рибного господарства.
4. Заходи щодо розвитку рекреації
4.1. Рекреаційні ресурси території. 4.1.1. Природні та естетичні цінності. 4.1.2. Етнографічні особливості території. 4.1.3. Кліматичні та бальнеологічні ресурси.
4.2. Стан та перспективи використання рекреаційних ресурсів,
розвитку готельного господарства, інших об'єктів довгострокової та
короткострокової рекреації.
4.3. Розвиток мережі туристичних маршрутів та екологічних
стежок.
4.4. Рекреаційний благоустрій території НПП.
4.5. Забезпечення безпеки відвідувачів НПП.
4.6. Забезпечення відвідувачів інформацією.
4.7. Залучення організацій та місцевого населення до
рекреаційної діяльності на території НПП.
4.8. Стан та перспективи розвитку побутового обслуговування.
4.9. Стан та перспективи розвитку системи громадського
харчування.
4.10. Стан та перспективи розвитку народних промислів.
4.11. Кадрове та наукове забезпечення рекреаційної
діяльності.
5. Планування території НПП
5.1. Аналіз попереднього досвіду планування території.
5.2. Функціональне зонування території НПП. 5.2.1. Обґрунтування системи функціонального зонування НПП. 5.2.2. Визначення площ та меж функціональних зон НПП. 5.2.3. Режим використання, охорони та відтворення природних
ресурсів у межах функціональних зон.
6. Організація управління діяльністю НПП
6.1. Структура управління та господарської діяльності,
маркетинг.
6.2. Кадрове забезпечення.
6.3. Міжнародна діяльність.
6.4. Охорона від порушень природоохоронного режиму.
6.5. Робота з громадськістю, екологічна освіта.
6.6. Матеріально-технічне забезпечення.
6.7. Капітальне будівництво.
6.8. Інженерне та протипожежне впорядкування території НПП.
6.9. Основні техніко-економічні показники та розрахунок
витрат на утримання НПП.
6.10. Очікувана ефективність запроектованих заходів.
6.11. Моніторинг за реалізацією заходів, запланованих
Проектом організації території НПП.
7. Заходи на виконання головних завдань НПП
Додатки
1. Копія Указу Президента України про створення НПП.
2. Копія Положення про НПП.
3. Копії документів, що посвідчують право на земельну ділянку
НПП.
4. Карти і картосхеми: розташування територій та ділянок НПП, М 1:100000; сучасного використання території на топографічній основі,
М 1:50000 - 1:25000; господарських, сільськогосподарських, природних та інших
чинників, що обмежують використання території НПП для вирішення
рекреаційних та природоохоронних завдань; природних ландшафтів, рослинного покриву, місць поширення
рідкісних та зникаючих видів флори, фауни, рослинних угруповань,
занесених до Зеленої книги України, типів природних середовищ у
НПП; функціонального зонування території НПП (М 1:50000 -
1:25000); розподілу лісових земель за переважаючими породами дерев
(кущів) на території НПП (М 1:50000 - 1:25000); розміщення історико-культурних та рекреаційних об'єктів; екологічних стежок та туристичних маршрутів; протипожежного впорядкування території НПП (М 1:50000 -
1:25000); проектний план.
5. Картографічні матеріали у форматі ГІС.
6. Узагальнений план дій щодо розвитку НПП.
7. Довгострокові ліміти природокористування.
8. Таксаційні описи.
9. Проектувальні відомості.
Перший заступник начальника
Державної служби заповідної справи М.Стеценко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: