КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 3 серпня 2005 р. N 710
Київ
Про затвердження Державної програмирозвитку автомобільних доріг загального
користування на 2007-2011 роки
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМN 217 ( 217-2007-п ) від 14.02.2007
N 768 ( 768-2008-п ) від 03.09.2008
N 466 ( 466-2010-п ) від 16.06.2010 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну програму розвитку автомобільних доріг
загального користування на 2007-2011 роки (далі - Програма), що
додається.{ Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 217
( 217-2007-п ) від 14.02.2007 }
2. Визнати такими, що втратили чинність, акти Кабінету
Міністрів України згідно з переліком, що додається.
3. Державній службі автомобільних доріг щороку до 15 квітня
подавати Кабінетові Міністрів України звіт про хід виконання
Програми.
4. Міністерству фінансів та Державній службі автомобільних
доріг під час складання проекту Державного бюджету України на
відповідний рік передбачати кошти для виконання Програми.{ Пункт 4 в редакції Постанови КМ N 217 ( 217-2007-п ) від
14.02.2007 }
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 3 серпня 2005 р. N 710
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМАрозвитку автомобільних доріг загального
користування на 2007-2011 роки
I. Загальна частина
Ця програма ґрунтується на:
Програмі розвитку національної мережі міжнародних
транспортних коридорів в Україні на 2006-2010 роки, затвердженій
постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2006 р. N 496
( 496-2006-п );
Комплексній програмі утвердження України як транзитної
держави у 2002-2010 роках, затвердженій Законом України від
7 лютого 2002 р. N 3022-III ( 3022-14 );
Програмі створення системи інформаційного забезпечення на
автомобільних дорогах загального користування на 2002-2010 роки,
затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня
2002 р. N 586 ( 586-2002-п );
Загальнодержавній програмі формування національної
екологічної мережі України на 2000-2015 роки, затвердженій Законом
України від 21 вересня 2000 р. N 1989-III ( 1989-14 ).
Програма враховує основні положення Державної програми
розвитку автомобільних доріг загального користування на
2005-2010 роки, вимоги Закону України "Про автомобільні дороги"
( 2862-15 ), постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня
2006 р. N 865 ( 865-2006-п ) "Про затвердження переліку
автомобільних доріг загального користування державного значення"
(Офіційний вісник України, 2006 р., N 26, ст. 1886),
пріоритетність розвитку автомобільних доріг у сільській місцевості
та визначає основні напрями розвитку мережі автомобільних доріг
загального користування (далі - автомобільні дороги) та дорожньої
інфраструктури, удосконалення структури управління та фінансового
забезпечення дорожнього господарства у 2007-2011 роках, інтеграції
автомобільних доріг до загальноєвропейської транспортної мережі.
II. Мета Програми
Метою Програми є підвищення безпеки руху, швидкості,
комфортності та економічності перевезень пасажирів і вантажів
автомобільним транспортом; поліпшення транспортно-експлуатаційного
стану автомобільних доріг, мостів та дорожньої інфраструктури;
забезпечення планомірного розвитку мережі автомобільних доріг;
поліпшення технічних показників, підвищення конкурентоспроможності
автомобільних доріг щодо забезпечення транзитних перевезень і
розвитку автомобільного туризму; сприяння соціально-економічному
та екологічно збалансованому розвитку держави.
III. Шляхи і напрями виконання Програми
Проблема полягає в тому, що транспортно-експлуатаційний стан
автомобільних доріг, мостів та дорожньої інфраструктури не
забезпечує швидкого, комфортного, економічного та безпечного
перевезення пасажирів і вантажів, а отже, прискореного
соціально-економічного, екологічно збалансованого розвитку
держави, підвищення конкурентоспроможності автомобільних доріг
щодо забезпечення транзитних перевезень і розвитку автомобільного
туризму.
Розв'язання зазначеної проблеми планується здійснити за
такими напрямами:
підвищення рівня безпеки дорожнього руху та екологічної
безпеки автомобільних доріг;
розвиток автомобільних доріг, що суміщаються з міжнародними
транспортними коридорами;
розвиток мережі сільських автомобільних доріг;
поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних
доріг;
підвищення якості автомобільних доріг шляхом впровадження
прогресивних проектних рішень і сучасних технологій;
розвиток дорожньої інфраструктури та поліпшення
інформаційного забезпечення учасників дорожнього руху;
удосконалення системи управління автомобільними дорогами.
Вирішення питання забезпечення швидкого, комфортного,
економічного та безпечного перевезення пасажирів і вантажів
потребує застосування сучасних систем управління станом
автомобільних доріг та мостів, які базуються на комп'ютерних
системах (управління станом дорожніх покриттів,
аналітично-експертного управління мостами, електронного паспорта
автомобільних доріг) і враховують фактичний стан доріг та споруд,
раціональному плануванні робіт, підвищення їх якості, а також
ефективному використанні коштів.
Виконання Програми передбачається здійснити за рахунок
коштів, визначених Законами України "Про джерела фінансування
дорожнього господарства України" ( 1562-12 ), "Про податок з
власників транспортних засобів та інших самохідних машин і
механізмів" ( 1963-12 ) і "Про концесії на будівництво та
експлуатацію автомобільних доріг" ( 1286-14 ), а також
довгострокових кредитних та інвестиційних ресурсів.
Будівництво автомобільних доріг державного значення
планується здійснювати переважно за рахунок кредитів і
довгострокових фінансових інвестицій, повернення яких
передбачається із спеціального фонду державного бюджету.
IV. Основні завдання і заходи
1. Збереження від руйнування мережіавтомобільних доріг та забезпечення їх
ефективного функціонування
Дороги загального користування
Для збереження від руйнування мережі автомобільних доріг та
забезпечення їх ефективного функціонування необхідно здійснити
комплекс заходів з їх ремонту та експлуатаційного утримання на
основі даних системи управління станом дорожніх покриттів та
аналітично-експертної системи управління мостами.
Особливу увагу передбачається приділити капітальному ремонту
автомобільних доріг з високою інтенсивністю руху великовагових
транспортних засобів.
Першочергово планується здійснити роботи, спрямовані на
збереження від руйнування мережі автомобільних доріг державного
значення та вдосконалення мережі міжнародних транспортних
коридорів, для чого визначено такі основні напрями:
поліпшення технічних показників доріг і мостів;
збільшення обсягу робіт з улаштування тонкошарового покриття
з асфальтобетону та емульсійно-мінеральних сумішей за сучасними
технологіями.
Для поліпшення технічного стану мостів передбачається
здійснити такі заходи:
створити у складі експлуатаційних організацій спеціалізовані
служби і підрозділи з поточного ремонту та утримання мостів,
укомплектування їх спеціальним устаткуванням;
забезпечити постійний моніторинг стану мостів та здійснення
їх ремонту, насамперед тих, що перебувають у передаварійному
стані;
провести будівництво, реконструкцію та ремонт мостів з
використанням монолітних або збірно-монолітних залізобетонних,
металевих та сталезалізобетонних конструкцій прогінних будов і
монолітної плити проїзної частини.
Частка фінансування будівництва, реконструкції та ремонту
мостів повинна становити не менш як 15 відсотків загального обсягу
фінансування робіт з будівництва, реконструкції та ремонту
автомобільних доріг.
Вулиці і дороги комунальної власності
Протягом 2007-2011 років передбачено значно поліпшити стан
комунальних вулиць і доріг, що суміщаються з дорогами загального
користування, проїзну частину яких передбачається передати у
державну власність на баланс Укравтодору.
Заходи щодо розвитку мережі автомобільних доріг загального
користування за рахунок бюджетних коштів на 2007-2011 роки
наведені у додатку 1.
2. Розвиток мережі автомобільних доріг
Дороги державного значення
Основним завданням з розвитку доріг державного значення є
поліпшення опорної мережі автомобільних доріг, насамперед тих, що
суміщаються з національними та міжнародними транспортними
коридорами.
Для виконання завдання передбачається здійснити:
будівництво автомобільних доріг на концесійних умовах,
зокрема Львів - Краковець, Львів - Броди, Броди - Рівне,
Щербаківка - (Київ - Харків - Довжанський), західний кордон
(Косини) - Київ на ділянці від м. Вінниці до м. Києва,
Львів - Тернопіль - Вінниця - Умань - Кіровоград - Знам'янка -
Дніпропетровськ, Новомосковськ - Запоріжжя - Мелітополь -
Джанкой - Сімферополь, Одеса - Рені, великої кільцевої дороги
навколо м. Києва;
реконструкцію і капітальний ремонт автомобільних доріг за
кредитні кошти, зокрема М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ (на
Брянськ) (міжнародний транспортний коридор N 9), М-03 Київ -
Харків - Довжанський (на Ростов-на-Дону) (національний
транспортний коридор Європа - Азія), М-05 Київ - Одеса
(міжнародний транспортний коридор N 9), М-06 Київ - Чоп (на
Будапешт через Львів - Мукачеве - Ужгород) (міжнародний
транспортний коридор N 3), М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на
Люблін), М-12 Львів - Кіровоград - Знам'янка (обхід Гроздєво),
М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на Таганрог) (національний
транспортний коридор Чорноморське економічне співтовариство),
Н-02 Львів - Тернопіль, Н-05 Красноперекопськ - Сімферополь,
Р-51 Харків - Красноград - Перещепине, Перещепине - Новомосковськ,
Р-52 Дніпропетровськ - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка;
розроблення техніко-економічного обґрунтування розвитку
опорної мережі автомобільних доріг та інвестиційних пропозицій
щодо будівництва і реконструкції ряду об'єктів, зокрема
з'єднувальної дороги від автомобільної дороги М-05 Київ - Одеса до
автомобільної дороги Р-06 Ульяновка - Миколаїв (протяжністю
130 кілометрів), Новомосковськ - Сімферополь (за новим напрямком
протяжністю 440 кілометрів), Гвардійське - Сімферополь - Ялта
(протяжністю 108 кілометрів).
Обсяг робіт з розвитку основних автомобільних доріг
державного значення у 2007-2011 роках наведено у додатку 2.
Дороги місцевого значення
З метою поліпшення транспортного сполучення у сільській
місцевості, передбачається до кінця 2009 року улаштувати під'їзні
дороги з твердим покриттям до кожного сільського населеного
пункту.
Обсяг ремонтно-будівельних робіт на автомобільних дорогах
загального користування у сільській місцевості та робіт з
улаштування під'їзних доріг з твердим покриттям до сільських
населених пунктів наведено у додатках 3 і 4.
Будівництво автомобільних дорігдержавного значення в обхід населених пунктів,
в першу чергу у містах проведення фінальної частини
чемпіонату Європи 2012 року з футболу
Будівництво автомобільних доріг державного значення в обхід
населених пунктів залишається одним з основних завдань
Укравтодору.
Відповідно до положень Законів України "Про автомобільні
дороги" ( 2862-15 ), "Про Генеральну схему планування території
України" ( 3059-14 ) та на виконання Указу Президента України від
23 листопада 2007 р. N 1121 ( 1121/2007 ) "Про невідкладні заходи
із забезпечення безпеки дорожнього руху", Державної цільової
програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини
чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої постановою
Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2010 р. N 357
( 357-2010-п ) (Офіційний вісник України, 2010 р., N 39,
ст. 1297), передбачається збудувати у період до 2011 року
автомобільні дороги та їх окремі черги в обхід 31 населеного
пункту, через які проходять дороги державного значення, -
м. Калинівка (Вінницька область), мм. Устилуг і Луцьк (Волинська
область), смт П'ятихатки (Дніпропетровська область),
м. Дніпропетровськ, м. Донецьк, с. Ракошине (Мукачівський район
Закарпатської області), мм. Кагарлик і Біла Церква (Київська
область), мм. Луганськ, Перевальськ і Артемівськ, смт Михайлівка
(Луганська область), мм. Стрий і Рава-Руська (Львівська область),
мм. Вознесенськ і Первомайськ (Миколаївська область), м. Одеса,
м. Кобеляки (Полтавська область), с. Верба (Дубенський район
Рівненської області), м. Охтирка (Сумська область), мм. Бережани і
Теребовля (Тернопільська область), мм. Валки і Чугуїв (Харківська
область), с. Посад-Покровське (Білозерський район Херсонської
області), м. Дунаївці (Хмельницька область), с. Бабанка (Уманський
район Черкаської області), м. Городище (Черкаська область),
м. Чернівці, північно-східний обхід м. Києва.{ Абзац десятий пункту 2 розділу IV із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 466 ( 466-2010-п ) від 16.06.2010 }
Обсяг та джерела фінансування зазначеного будівництва
наведені у додатку 7.{ Пункт 2 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 768 ( 768-2008-п ) від 03.09.2008 }
3. Підвищення рівня безпеки дорожнього руху,дорожнього сервісу та інформаційного
забезпечення учасників дорожнього руху
Підвищення рівня безпеки дорожнього руху передбачається
здійснити шляхом виконання в необхідному обсязі робіт з
облаштування автомобільних доріг сучасними технічними засобами
організації дорожнього руху, постійного моніторингу рівня
аварійності для оперативного виявлення ділянок концентрації
дорожньо-транспортних пригод та виконання комплексних заходів із
забезпечення безпечних умов руху на таких ділянках.
Інформаційне забезпечення учасників дорожнього руху повинно
здійснюватися шляхом:
нанесення високоефективної дорожньої розмітки, встановлення
дорожніх знаків, зокрема маршрутного орієнтування, та інших
засобів інформаційного облаштування доріг, зокрема системи
повідомлення про складні метеорологічні умови;
організації робіт з оперативного реагування на зміни у стані
автомобільних доріг, погодні умови, надзвичайні ситуації та
дорожньо-транспортні пригоди, спричинені недоліками в утриманні
доріг;
надання учасникам дорожнього руху інформації про стан
автомобільних доріг і умови проїзду ними;
впровадження сучасних електронних засобів організації
дорожнього руху, дорожнього зв'язку та інтернет-технологій.
Будівництво об'єктів дорожнього сервісу передбачається
здійснити за рахунок видатків державного та місцевих бюджетів
(майданчики відпочинку, автобусні зупинки, аварійний зв'язок) і за
рахунок недержавних інвестицій (мотелі, кемпінги, автозаправні
станції, станції технічного обслуговування, термінали тощо) згідно
із затвердженими перспективними схемами розміщення об'єктів
дорожнього сервісу на магістральних, регіональних та
територіальних автомобільних дорогах, будівництво яких
здійснюється за рахунок недержавних інвестицій.
За кошти недержавних інвестицій планується будівництво нових
та реконструкція існуючих об'єктів дорожнього сервісу трьох
категорій:
малі (обмежений перелік послуг - заправка пальним, роздрібна
торгівля або харчування);
середні (більш широкий перелік послуг, зокрема, додаткова
можливість дрібного ремонту автомобіля, відпочинку, зв'язку тощо);
великі (повний комплекс послуг високого рівня).
Процес будівництва повинен регулюватися шляхом визначення
відповідних технічних умов до таких об'єктів та контролю за їх
дотриманням.
Виділення земельних ділянок під об'єкти дорожнього сервісу
здійснюється на конкурентних засадах, а залучення до їх
будівництва інвесторів - на конкурсних засадах у встановленому
законодавством порядку.
4. Охорона навколишнього природного середовища у процесіпроектування, будівництва, реконструкції, ремонту та
утримання автомобільних доріг з урахуванням потреб
формування екомережі країни
Охорона навколишнього природного середовища у процесі
будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних
доріг здійснюється відповідно до законів України, ратифікованих
Україною міжнародних конвенцій та угод щодо охорони навколишнього
середовища шляхом зниження впливу на нього дорожньої складової
автомобільно-дорожнього комплексу, зокрема:
збільшення частки заходів з охорони навколишнього природного
середовища у проектній документації на будівництво, реконструкцію
і капітальний ремонт об'єктів дорожнього господарства;
будівництва ефективних водовідвідних та водоочисних споруд і
конструкцій, укріплення укосів з метою запобігання розвитку
ерозії;
оснащення дорожньо-експлуатаційних підрозділів машинами і
механізмами для збирання та утилізації відходів і порубаних
залишків з їх подрібненням;
впровадження новітніх технологій утримання доріг насамперед у
зимовий період;
недопущення необґрунтованої фрагментації територій шляхом
визначення під час виконання вишукувальних робіт оптимального
варіанта розміщення автомобільних доріг з метою забезпечення
формування і збереження територій та об'єктів екомережі;
будівництва та облаштування переходів для міграції тварин
(спеціальні труби в тілі земляного полотна, віадуки та естакади
над природними ландшафтами, транспортні тунелі під ними тощо),
захисних парканів, шумозахисних стінок на автомагістралях і в разі
потреби на інших автомобільних дорогах державного значення;
збільшення під час будівництва, реконструкції та капітального
ремонту об'єктів дорожнього господарства частки витрат на
створення та утримання зелених насаджень у смугах відведення
автомобільних доріг і захисних насаджень уздовж автомобільних
доріг з обов'язковою заміною на більш газо- та пиловитривалі
породи дерев (липа, ясень, клен, явір тощо);
передбачення в проектній документації компенсаційних заходів
і їх здійснення під час будівництва автомобільних доріг на
територіях та об'єктах екомережі;
впровадження нових технологій, конструкцій і матеріалів у
процесі будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг
з метою зменшення рівня шуму та обсягу викидів забруднювальних
речовин в атмосферне повітря під час руху автомобілів та виконання
ремонтно-будівельних робіт, виготовлення, транспортування,
укладання асфальтобетонного покриття тощо.
З метою забезпечення виконання заходів з охорони
навколишнього природного середовища проводитиметься спеціальний
екомоніторинг, який передбачає:
обов'язковий розгляд відповідними технічними радами
проектувальників та органів, що затверджують проектну документацію
на будівництво і реконструкцію автомобільних доріг, результатів
оцінювання впливу на навколишнє природне середовище об'єктів, що
проектуються;
контроль за повнотою і точністю включення до проектної
документації положень, схвалених технічними радами, нагляд за
реалізацією природоохоронних заходів та за будівництвом
природоохоронних і захисних споруд, аналіз у процесі виконання
будівельних робіт ефективності передбачених у проектній
документації заходів та їх корегування (у разі потреби);
спостереження за роботою водовідвідних, водоочисних,
протиерозійних, шумозахисних та інших природоохоронних споруд.
Заходи щодо охорони навколишнього природного середовища,
обсяг їх фінансування та строки виконання визначатимуться під час
розроблення проектної документації на будівництво, реконструкцію
та капітальний ремонт об'єктів у матеріалах оцінки впливу на
навколишнє природне середовище.
5. Підвищення ефективності інноваційної таінвестиційної діяльності
Підвищення ефективності інноваційної та інвестиційної
діяльності забезпечуватиметься шляхом впровадження новітніх
технологій і залучення недержавних інвестицій у будівництво,
реконструкцію та капітальний ремонт автомобільних доріг.
Інвестиційна політика повинна спрямовуватися насамперед на
залучення додаткових недержавних коштів, необхідних для збільшення
обсягу робіт з розвитку автомобільних доріг державного значення,
зокрема на умовах концесії.
Триватиме співпраця з Європейським банком реконструкції та
розвитку щодо фінансування робіт з ремонту міжнародної
автомобільної дороги М-06 Київ - Чоп у напрямку м. Києва.
Передбачається відновити співпрацю із Світовим банком,
Європейським інвестиційним банком та іншими міжнародними
фінансовими організаціями. Активізується робота щодо залучення
грантів Європейського Союзу.
Науково-технічна політика повинна спрямовуватися на
розв'язання найбільш актуальних проблем розвитку дорожнього
господарства, забезпечення належної якості дорожніх робіт шляхом
розроблення і впровадження прогресивних проектних рішень, сучасних
матеріалів та новітніх технологій, систем контролю за станом
автомобільних доріг, нормативно-технічного забезпечення
функціонування дорожнього господарства, його технічного
переоснащення, модернізації виробничої бази, оновлення
матеріально-технічної бази проектних і науково-дослідних
організацій, розвитку інформаційних технологій та дорожнього
зв'язку, енерго- і ресурсозбереження.
Передбачається нарощування виробничих потужностей державних
дорожньо-експлуатаційних підприємств (закупівля мобільного
комплексу для виробництва та монтажу споруд і будівель
автомобільних доріг та виробничих баз), проектних інститутів і
науково-дослідних установ.
6. Інституціональні зміни та удосконалення правовихзасад функціонування дорожнього господарства
Інституціональні зміни та удосконалення правових засад
функціонування дорожнього господарства планується спрямувати на:
оптимізацію мережі автомобільних доріг відповідно до вимог
розвитку економіки держави;
реформування існуючої системи утримання автомобільних доріг
державного значення шляхом запровадження регіонально-лінійного
принципу їх обслуговування спеціалізованими
дорожньо-експлуатаційними підприємствами;
виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального
ремонту доріг на конкурсних засадах із запровадженням міжнародних
принципів укладення контрактів на спорудження об'єктів цивільного
будівництва (FIDIC).
Удосконалення правових засад функціонування дорожнього
господарства передбачається здійснювати шляхом внесення змін до
відповідних нормативно-правових актів.
7. Відкритість і прозорість у роботіорганів управління
Відкритість і прозорість у роботі всіх органів управління
дорожнім господарством забезпечується шляхом:
регулярного інформування громадськості про діяльність
Укравтодору через засоби масової інформації;
розміщення на відповідних веб-сторінках в Інтернет інформації
про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти державного і
місцевих бюджетів;
надання можливості користувачам автомобільних доріг
отримувати через Інтернет інформацію про стан автомобільних доріг
і умови руху ними, заходи з підвищення рівня безпеки.
8. Соціальний захист та підготовка кадрів
Діяльність щодо соціального захисту та підготовки кадрів
передбачається спрямовувати на:
забезпечення високопродуктивної зайнятості працівників;
створення висококваліфікованого кадрового резерву на всіх
рівнях управління дорожньою галуззю;
здійснення комплексу заходів щодо дотримання встановлених
нормативів безпеки і гігієни праці, запобігання випадкам
виробничого травматизму;
сприяння оздоровленню та відпочинку працівників у
санаторно-курортних закладах і будинках відпочинку;
забезпечення лікування та оздоровлення працівників -
учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у
Лікувально-реабілітаційному центрі імені В.Т. Гуца;
підготовку та підвищення кваліфікації працівників.
V. Очікувані результати
Виконання Програми дасть змогу забезпечити:
зменшення щорічних втрат внутрішнього валового продукту в
результаті поліпшення стану автомобільних доріг на суму
8,3 млрд. гривень;
збільшення надходжень до державного бюджету від транзитних
перевезень на суму близько 3,2 млрд. гривень, податків до
державного та місцевих бюджетів - на суму близько 2 млрд. гривень;
поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних
доріг і приведення його у відповідність з вимогами нормативних
документів, створення належної дорожньої інфраструктури;
зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод;
інтеграцію автомобільних доріг України до європейської
транспортної мережі;
поліпшення транспортного сполучення із сільськими населеними
пунктами;
зменшення складової транспортних витрат у вартості товарів і
послуг;
залучення до державного бюджету 31 млн. гривень від
будівництва автозаправних станцій;
збільшення обсягів дорожніх робіт та розвиток дорожньої
будівельної індустрії;
створення понад 80 тис. робочих місць у дорожній і суміжних
галузях та понад 20 тис. робочих місць у результаті розвитку
дорожньої інфраструктури та туристичного сервісу;
удосконалення системи управління автомобільними дорогами;
усунення умов, що сприяють корупції;
підвищення ефективності використання бюджетних коштів;
залучення недержавних джерел фінансування для будівництва,
реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг;
зменшення на 25-30 відсотків негативного впливу автомобільних
доріг, що будуються, на навколишнє середовище за рівнем шуму,
забруднення атмосферного повітря, водних ресурсів та ґрунту; на
5-10 відсотків обсягу зникнення представників флори і фауни
внаслідок провадження транспортно-дорожньої діяльності та питомого
обсягу використання природних ресурсів;
зниження рівня забруднення за межами смуги відведення земель,
водних об'єктів і атмосферного повітря;
збереження територій та об'єктів природного заповідного
фонду, пам'яток культури, об'єктів археології тощо.
VI. Обсяг та джерела фінансування
Джерела фінансування Програми визначаються відповідно до
Законів України "Про джерела фінансування дорожнього господарства
України" ( 1562-12 ) і "Про податок з власників транспортних
засобів та інших самохідних машин і механізмів" ( 1963-12 ).
Фінансування будівництва автомагістралей Львів - Краковець,
Львів - Броди, Броди - Рівне, Щербаківка - (автомобільна дорога
Київ - Харків), західний кордон (Косини) - Київ на ділянці від
м. Вінниці до м. Києва, великої кільцевої автомобільної дороги
навколо м. Києва здійснюватиметься на концесійних засадах
відповідно до вимог Закону України "Про концесії на будівництво та
експлуатацію автомобільних доріг" ( 1286-14 ).
Розвиток інших автомобільних доріг, наведених у додатку 2,
передбачається здійснити за рахунок довгострокових кредитів
міжнародних фінансових організацій, зокрема Європейського банку
реконструкції та розвитку, Світового банку, Європейського
інвестиційного банку та комерційних банків, які залучатимуться під
низькі відсотки.
Орієнтовний обсяг та джерела фінансування Програми наведено у
додатку 5.
Обсяг видатків, необхідних для повернення кредитів протягом
2007-2011 років, наведено у додатку 6.
VII. Організація виконання заходів Програми
Координація діяльності та систематичний контроль за
виконанням передбачених Програмою заходів, ефективним та цільовим
використанням коштів її виконавцями, а також залучення до
виконання Програми в установленому законодавством порядку
підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності
та відомчого підпорядкування покладається на Укравтодор.
{ Державна програма в редакції Постанови КМ N 217 ( 217-2007-п )
від 14.02.2007 }
Додаток 1щодо розвитку мережі автомобільних доріг
загального користування за рахунок
бюджетних коштів на 2007-2011 роки
млн. гривень
------------------------------------------------------------------ |Найменування заходу | Усього | У тому числі за роками | | | |----------------------------------| | | | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |За рахунок | | | | | | | |державного бюджету | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Розвиток мережі та | 22566 |4086,1|4784 |4806 |4554,7|4335,2| |утримання | | | | | | | |автомобільних доріг | | | | | | | |загального | | | | | | | |користування | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |будівництво, | 13966,1|2341,6|3031,6|3040 |2857 |2695,9| |реконструкція, | | | | | | | |ремонт та утримання | | | | | | | |автомобільних доріг | | | | | | | |державного значення | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |з них: | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |будівництво та | 3822,6| 653,9| 820,4| 835,2| 807,8| 705,3| |реконструкція | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |капітальний ремонт | 3344,6| 525,2| 819,2| 801,3| 638,9| 560 | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |у тому числі: | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |співфінансування | 1097,4| 209,7| 395,2| 343,6| 148,9| | |спільних з МФО | | | | | | | |проектів та групи | | | | | | | |управління проектами| | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |капітальний ремонт | 2247,2| 315,5| 424 | 457,7| 490 | 560 | |інших доріг | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |поточний ремонт та | 6798,9|1162,5|1392 |1403,5|1410,3|1430,6| |утримання | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Будівництво, | 6978,4|1434,4|1435,2|1441,8|1366,4|1300,6| |реконструкція, | | | | | | | |ремонт та утримання | | | | | | | |автомобільних доріг | | | | | | | |місцевого значення | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |з них: | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |будівництво та | 2167,2| 430 | 512,6| 504,6| 400 | 320 | |реконструкція | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |капітальний ремонт | 1248,9| 265 | 222,2| 231,7| 260 | 270 | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |поточний ремонт та | 3562,3| 739,4| 700,4| 705,5| 706,4| 710,6| |утримання | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Розвиток виробничих | 1450 | 280 | 285 | 290 | 295 | 300 | |потужностей | | | | | | | |дорожньо- | | | | | | | |експлуатаційних | | | | | | | |підприємств | | | | | | | |дорожньої галузі | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Розвиток виробничих | 50 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | |потужностей науково-| | | | | | | |дослідних, проектних| | | | | | | |інститутів та інших | | | | | | | |підприємств | | | | | | | |дорожньої галузі | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Прикладні наукові | 81,2| 12,7| 14,5| 16,2| 17,9| 19,9| |розробки у сфері | | | | | | | |дорожнього | | | | | | | |господарства | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Утримання медичних | 35,8| 6,5| 6,8| 7,1| 7,5| 7,9| |закладів дорожньої | | | | | | | |галузі для | | | | | | | |реабілітації | | | | | | | |учасників ліквідації| | | | | | | |наслідків аварії на | | | | | | | |Чорнобильській | | | | | | | |атомній | | | | | | | |електростанції | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Міжнародна та | 4,5| 0,9| 0,9| 0,9| 0,9| 0,9| |концесійна | | | | | | | |діяльність | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Погашення | 10810,6|1063,8|1605,7|2031 |2726,8|3383,3| |зобов'язань за | | | | | | | |кредитами, | | | | | | | |отриманими під | | | | | | | |гарантію Кабінету | | | | | | | |Міністрів України | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Усього за рахунок | 33376,6|5149,9|6389,7|6837 |7281,5|7718,5| |державного бюджету | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |За рахунок місцевих | | | | | | | |бюджетів | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Будівництво, | 2481,1| 431,2| 464 | 496,5| 528,8| 560,6| |реконструкція, | | | | | | | |ремонт та утримання | | | | | | | |автомобільних доріг | | | | | | | |місцевого значення | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Усього за рахунок | 35857,7|5581,1|6853,7|7333,5|7810,3|8279,1| |бюджетних коштів | | | | | | | ------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------ |Найменування заходу | Усього | У тому числі за роками | | | |----------------------------------| | | | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |За рахунок | | | | | | | |державного бюджету | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Розвиток мережі та | 22566 |4086,1|4784 |4806 |4554,7|4335,2| |утримання | | | | | | | |автомобільних доріг | | | | | | | |загального | | | | | | | |користування | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |будівництво, | 13966,1|2341,6|3031,6|3040 |2857 |2695,9| |реконструкція, | | | | | | | |ремонт та утримання | | | | | | | |автомобільних доріг | | | | | | | |державного значення | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |з них: | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |будівництво та | 3822,6| 653,9| 820,4| 835,2| 807,8| 705,3| |реконструкція | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |капітальний ремонт | 3344,6| 525,2| 819,2| 801,3| 638,9| 560 | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |у тому числі: | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |співфінансування | 1097,4| 209,7| 395,2| 343,6| 148,9| | |спільних з МФО | | | | | | | |проектів та групи | | | | | | | |управління проектами| | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |капітальний ремонт | 2247,2| 315,5| 424 | 457,7| 490 | 560 | |інших доріг | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |поточний ремонт та | 6798,9|1162,5|1392 |1403,5|1410,3|1430,6| |утримання | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Будівництво, | 6978,4|1434,4|1435,2|1441,8|1366,4|1300,6| |реконструкція, | | | | | | | |ремонт та утримання | | | | | | | |автомобільних доріг | | | | | | | |місцевого значення | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |з них: | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |будівництво та | 2167,2| 430 | 512,6| 504,6| 400 | 320 | |реконструкція | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |капітальний ремонт | 1248,9| 265 | 222,2| 231,7| 260 | 270 | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |поточний ремонт та | 3562,3| 739,4| 700,4| 705,5| 706,4| 710,6| |утримання | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Розвиток виробничих | 1450 | 280 | 285 | 290 | 295 | 300 | |потужностей | | | | | | | |дорожньо- | | | | | | | |експлуатаційних | | | | | | | |підприємств | | | | | | | |дорожньої галузі | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Розвиток виробничих | 50 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | |потужностей науково-| | | | | | | |дослідних, проектних| | | | | | | |інститутів та інших | | | | | | | |підприємств | | | | | | | |дорожньої галузі | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Прикладні наукові | 81,2| 12,7| 14,5| 16,2| 17,9| 19,9| |розробки у сфері | | | | | | | |дорожнього | | | | | | | |господарства | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Утримання медичних | 35,8| 6,5| 6,8| 7,1| 7,5| 7,9| |закладів дорожньої | | | | | | | |галузі для | | | | | | | |реабілітації | | | | | | | |учасників ліквідації| | | | | | | |наслідків аварії на | | | | | | | |Чорнобильській | | | | | | | |атомній | | | | | | | |електростанції | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Міжнародна та | 4,5| 0,9| 0,9| 0,9| 0,9| 0,9| |концесійна | | | | | | | |діяльність | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Погашення | 10810,6|1063,8|1605,7|2031 |2726,8|3383,3| |зобов'язань за | | | | | | | |кредитами, | | | | | | | |отриманими під | | | | | | | |гарантію Кабінету | | | | | | | |Міністрів України | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Усього за рахунок | 33376,6|5149,9|6389,7|6837 |7281,5|7718,5| |державного бюджету | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |За рахунок місцевих | | | | | | | |бюджетів | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Будівництво, | 2481,1| 431,2| 464 | 496,5| 528,8| 560,6| |реконструкція, | | | | | | | |ремонт та утримання | | | | | | | |автомобільних доріг | | | | | | | |місцевого значення | | | | | | | |--------------------+--------+------+------+------+------+------| |Усього за рахунок | 35857,7|5581,1|6853,7|7333,5|7810,3|8279,1| |бюджетних коштів | | | | | | | ------------------------------------------------------------------
{ Додаток 1 в редакції Постанови КМ N 217 ( 217-2007-п ) від
14.02.2007 }
Додаток 2з розвитку основних магістральних
автомобільних доріг у 2007-2011 роках
---------------------------------------------------------------------------------------------- |Номер | Найменування | Найменування |Усього | У тому числі за роками, | Рік | |дороги| автомобільної | регіону |млн. гри- |----------------------------------|вве- | | |дороги (ділянки) | |вень | млн. гривень |дення | | | | | -------- |----------------------------------|в | | | | |потужність| 2007 | 2008 | 2009 | 2010 |2011 |експ- | | | | |(кіломет- | | | | | |луата-| | | | |рів) | | | | | |цію | |--------------------------------------------------------------------------------------------| | Кошти концесіонерів | |--------------------------------------------------------------------------------------------| | |Львів - Краковець|Львівська | 981 | 50 | 120 | 190 | 270 | 351 | 2011 | | | |область | ----- | | | | | | | | | | | 84,4 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Щербаківка - |Харківська | 1080 | | 60 | 280 | 360 | 380 | 2011 | | |(Київ - Харків |область | ------ | | | | | | | | |Довжанський) | | 48,7 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Львів - Броди |Львівська | 775 | 5 | 60 | 180 | 250 | 280 | 2012 | | | |область | ------ | | | | | | | | | | | 78,8 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Броди - Рівне |Рівненська | 860 | | 20 | 180 | 290 | 370 | 2012 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 48 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Вінниця - Київ |Вінницька | 250 | | | 50 | 100 | 100 | 2015 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 50 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Житомирська | 5 | | | | | 5 | 2015 | | | |область | -- | | | | | | | | | | | 50 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Київська | 90 | | | | 40 | 50 | 2015 | | | |область | -- | | | | | | | | | | | 46 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Велика кільцева |Київська | 5700 | |1000 |1000 |1400 |2300 | 2015 | | |автомобільна |область | ---- | | | | | | | | |дорога навколо | | 206 | | | | | | | | |м. Києва | | | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Львів - |Львівська | 300 | | | 100 | 100 | 100 | 2014 | | |Тернопіль - |область | --- | | | | | | | | |Вінниця - | | 50 | | | | | | | | |Умань - |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Знам'янка - |Тернопільська | 250 | | | | 100 | 150 | 2015 | | |Дніпропетровськ |область | --- | | | | | | | | | | | 50 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Хмельницька | 250 | | | | 100 | 150 | 2016 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 132 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Вінницька | 600 | | | 200 | 200 | 200 | 2017 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 143 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Черкаська | 600 | | | 200 | 200 | 200 | 2012 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 37 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Кіровоградська| 150 | | | | 50 | 100 | 2014 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 87 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Новомосковськ - |Дніпропет- | 200 | | | | 50 | 150 | 2015 | | |Запоріжжя - |ровська | --- | | | | | | | | |Мелітополь - |область | 46 | | | | | | | | |Джанкой - |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Сімферополь |Запорізька | 350 | | | | 100 | 250 | 2016 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 194 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Херсонська | 150 | | | | 50 | 100 | 2017 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 60 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Автономна | 150 | | | | 50 | 100 | 2017 | | | |Республіка | --- | | | | | | | | | |Крим | 120 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Одеса - Рені |Одеська | 300 | | | | 100 | 200 | 2016 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 327 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Разом | | 13041 | 55 |1260 |2380 |3810 |5536 | | | | | | ------- | | | | | | | | | | | 1857,9 | | | | | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------| | Кредитні кошти ** | |--------------------------------------------------------------------------------------------| |М-02 |Кіпті - Глухів |Чернігівська | 693 | 693 | | | | | 2007 | | |Бачівськ (на |область | --- | | | | | | | | |Брянськ) | | 93 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Сумська | 625 | 625 | | | | | 2007 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 98 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |М-03 |Київ - Харків - |Київська | 1256*** | | 351,8| 417,2| 487 | | 2010 | | |Довжанський (на |область | ------- | | | | | | | | |Ростов-на-Дону) | | 87 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Полтавська | 279*** | | 100 | 100 | 79 | | | | | |область | ------ | | | | | | | | | | | 31 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Полтавська | 370 | 170 | | | | 200 | 2016 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 216 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Харківська | 380 | | | | 180 | 200 | 2016 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 91 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |М-04 |Знам'янка - |Дніпропет- | 720 | | 20 | 225 | 225 | 250 | 2016 | | |Луганськ - |ровська | --- | | | | | | | | |Ізварине (на |область | 153 | | | | | | | | |Волгоград через |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Дніпропетровськ, |Донецька | 1140 | 250 | 30 | 300 | 260 | 300 | 2013 | | |Донецьк) |область | ---- | | | | | | | | | | | 187 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Луганська | 968 | 238 | 30 | 245 | 205 | 250 | 2018 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 130 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |М-05 |Київ - Одеса |Київська | 883 | | | 350 | 283 | 250 | 2012 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 140 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Черкаська | 200 | | | 100 | 100 | | 2010 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 20 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Одеська | 972 | 442 | 530 | | | | 2008 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 60 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |М-06 |Київ - Чоп (на |Київська | 510 | | | 200 | 200 | 110 | 2011 | | |Будапешт через |область | --- | | | | | | | | |Львів, Мукачеве | | 54 | | | | | | | | |Ужгород) |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Житомирська | 1363,4***| | 660 | 700 | 3,4| | 2010 | | | |область | ---------| | | | | | | | | | | 172 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Рівненська | 1349,8***| 455,5| 624,4| 270,9| | | 2008 | | | |область | ---------| | | | | | | | | | | 188 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Львівська | 472,1***| 407,4| 64,7| | | | 2008 | | | |область | ------- | | | | | | | | | | | 183 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |М-07 |Київ - Ковель - |Київська | 20 | 20 | | | | | 2007 | | |Ягодин (на |область | -- | | | | | | | | |Люблін) | | 3 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Житомирська | 791 | 200 | 189 | 200 | 117 | 100 | 2011 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 120 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Рівненська | 330 | 80 | 60 | 100 | 90 | | 2010 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 87 | | | | | | | | | |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Волинська | 360 | 60 | 60 | 100 | 140 | | 2010 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 133 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |М-12 |Львів - |Черкаська | 75 | 75 | | | | | | | |Кіровоград - |область | -- | | | | | | | | |Знам'янка (обхід | | 5 | | | | | | | | |Гроздєво) | | | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |М-14 |Одеса - |Миколаївська | 200 | 100 | 100 | | | | 2008 | | |Мелітополь - |область | --- | | | | | | | | |Новоазовськ (на | | 10 | | | | | | | | |Таганрог) |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Херсонська | 306 | 70 | 236 | | | | 2008 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 18 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |Н-05 |Краснопере- |Автономна | 300 | 70 | 20 | 70 | 70 | 70 | 2014 | | |копськ - Сімфе- |Республіка | --- | | | | | | | | |рополь |Крим | 115 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |(протизсувні |Автономна | 390 | 250 | 110 | 10 | 10 | 10 | 2011 | | |роботи) |Республіка | | | | | | | | | | |Крим | | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |М-18 |Харків - |Автономна | 50 | 50 | | | | | | | |Сімферополь - |Республіка | -- | | | | | | | | |Алушта - Ялта |Крим | 6 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |Р-51 |Харків - |Харківська | 1037 | 622 | 415 | | | | 2008 | | |Красноград - |область | ------ | | | | | | | | |Перещепине | | 122,6 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Перещепине - |Дніпропет- | 500 | 500 | | | | | 2007 | | |Новомосковськ |ровська | ----- | | | | | | | | | |область | 30,6 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |Р-52 |Дніпропетровськ -|Дніпропет- | 270 | | | 50 | 60 | 160 | 2011 | | |Царичанка - |ровська | --- | | | | | | | | |Кобеляки - |область | 19 | | | | | | | | |Решетилівка |--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | | |Полтавська | 210 | | | 50 | 60 | 100 | 2012 | | | |область | --- | | | | | | | | | | | 75 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |(ліквідація | | 505*** | | 150 | 205 | 150 | | 2009 | | |аварійно- | | | | | | | | | | |небезпечних місць| | | | | | | | | | |концентрації | | | | | | | | | | |дорожньо- | | | | | | | | | | |транспортних | | | | | | | | | | |пригод) | | | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |(придбання | | 400 | 200 | 200 | | | | | | |обладнання та | | | | | | | | | | |механізмів для | | | | | | | | | | |ремонту та | | | | | | | | | | |утримання | | | | | | | | | | |автомобільних | | | | | | | | | | |доріг) | | | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |Разом | | 17925,3 | 5561,9|3950,9|3693,1|2719,4|2000 | | | | | | ------- | | | | | | | | | | | 2642,2 | | | | | | | |------+-----------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| | |у тому числі: | | | | | | | | | |------------------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |кошти МФО | | 5225,3 | 861,9|1950,9|1693,3| 719,4| | | |------------------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |іноземні кредити | | 12700 | 4700 |2000 |2000 |2000 |2000 | | |------------------------+--------------+----------+-------+------+------+------+-----+------| |Усього | | 30966,3* | 5616,9|5210,9|6073,1|6529,4|7536 | | | | | -------- | | | | | | | | | | 4500,1 | | | | | | | ----------------------------------------------------------------------------------------------
_________________* У чисельнику - кошти, які будуть освоєні у 2007-2011 роках,
у знаменнику - потужність об'єктів з урахуванням освоєних раніше
коштів та коштів, що будуть освоєні до введення об'єктів в
експлуатацію після 2011 року.
** У разі надання Укравтодору Законом про Державний бюджет
України на відповідний рік повноважень щодо залучення кредитів.
*** Кредит МФО.
{ Додаток 2 в редакції Постанови КМ N 217 ( 217-2007-п ) від
14.02.2007 }
Додаток 3ремонтно-будівельних робіт на автомобільних дорогах
місцевого значення
-------------------------------------------------------------------- |Види робіт |Одиниця |2007 |2008 |2009 |2010 |2011 |Усього| | |виміру |рік |рік |рік |рік |рік | | |-------------+----------+------+------+------+------+------+------| |Усього |млн. |1434,4|1435,2|1441,8|1366,4|1300,6|6978,4| | |гривень | | | | | | | | |----------+------+------+------+------+------+------| | |кілометрів| 407 | 730,7| 599,2| 440 | 403 |2579,9| |-------------+----------+------+------+------+------+------+------| |У тому числі:| | | | | | | | |-------------+----------+------+------+------+------+------+------| |будівництво |млн. | 420 | 512,6| 504,6| 400 | 320 |2157,2| |та |гривень | | | | | | | |реконструкція|----------+------+------+------+------+------+------| |доріг |кілометрів| 187 | 515,7| 381,2| 200 | 160 |1443,9| | | | | | | | | | |-------------+----------+------+------+------+------+------+------| |капітальний |млн. | 275 | 222,2| 231,7| 260 | 270 |1258,9| |ремонт доріг |гривень | | | | | | | | |----------+------+------+------+------+------+------| | |кілометрів| 220 | 215 | 218 | 240 | 243 |1136 | |-------------+----------+------+------+------+------+------+------| |поточний |млн. | 739,4| 700,4| 705,5| 706,4| 710,6|3562,3| |ремонт та |гривень | | | | | | | |утримання | | | | | | | | |доріг | | | | | | | | --------------------------------------------------------------------
{ Додаток 3 в редакції Постанови КМ N 217 ( 217-2007-п ) від
14.02.2007 }
Додаток 4ремонтно-будівельних робіт з улаштування
під'їзних доріг з твердим покриттям
до сільських населених пунктів
------------------------------------------------------------------------------------ |Найменування |Кіль- |Обсяг | У тому числі за роками | |регіону |кість |фінан- |--------------------------------------------------| | |під'їз-|сування, | 2007 | 2008 | 2009 | | |дів |тис. |----------------+----------------+----------------| | | |гривень |кіль- |обсяг |кіль- |обсяг |кіль- |обсяг | | | | |кість |фінан- |кість |фінан- |кість |фінан- | | | | |під'їз-|сування,|під'їз-|сування,|під'їз-|сування,| | | | |дів |тис. |дів |тис. |дів |тис. | | | | | |гривень | |гривень | |гривень | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Автономна | 6 | 666 | 4| 300 | 2| 366| | | |Республіка | | | | | | | | | |Крим | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Волинська | 1| 2100 | 1| 2100 | | | | | |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Запорізька | 1| 2345 | 1| 2345 | | | | | |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Луганська | 5| 20280 | 3| 13500 | 2| 6780| | | |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Львівська | 15| 25901 | 9| 12229 | 6| 13672| | | |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Миколаївська | 8| 68036,3| 4| 13849,3| 1| 3187| 3| 51000| |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Одеська | 30| 185813 | 8| 36433 | 9| 66820| 13| 82560| |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Полтавська | 9| 24350 | 4| 16250 | 5| 8100| | | |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Рівненська | 31| 124534 | 10| 36624 | 21| 87910| | | |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Сумська | 89| 77700 | 25| 15670 | 38| 30030| 26| 32000| |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Тернопільська| 2| 8400 | 1| 2700 | 1| 5700| | | |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Харківська | 45| 115630 | 13| 40950 | 26| 55680| 6| 19000| |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Хмельницька | 5| 17350 | 1| 450 | 4| 16900| | | |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Чернівецька | 8| 35705,1| 3| 7705,1| 5| 28000| | | |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |Чернігівська | 115| 494340 | 23| 59340 | 35| 205000| 57| 230000| |область | | | | | | | | | |-------------+-------+---------+-------+--------+-------+--------+-------+--------| |УСЬОГО | 370|1203150,4| 110|260445,4| 155| 528145| 105| 414560| | | | | | | | | | | ------------------------------------------------------------------------------------
{ Додаток 4 в редакції Постанови КМ N 217 ( 217-2007-п ) від
14.02.2007 }
Додаток 5та джерела фінансування робіт з розвитку автомобільних
доріг загального користування на 2007-2011 роки
(млн. гривень)-------------------------------------------------------------------------- | Джерело фінансування | Обсяг коштів | | робіт |-----------------------------------------------| | |Усього | у тому числі за роками | | |за |---------------------------------------| | |2007- | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | | |2011 | | | | | | | |роки | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Спеціальний фонд | | | | | | | |державного бюджету | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Акцизний збір з |12825 | 1989,8| 2452,8| 2624,5| 2795,1| 2962,8| |вироблених | | | | | | | |нафтопродуктів і | | | | | | | |транспортних засобів | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Акцизний збір з | 4885,2| 757,9| 934,3| 999,7| 1064,7| 1128,6| |імпортованих | | | | | | | |нафтопродуктів і | | | | | | | |транспортних засобів | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Ввізне мито на |15483,4| 2402,2| 2961,2| 3168,5| 3374,5| 3577 | |нафтопродукти, | | | | | | | |транспортні засоби та | | | | | | | |шини до них | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Плата за проїзд | 153,6| | 34,8| 37,2| 39,6| 42 | |автомобільними дорогами,| | | | | | | |що входить до складу | | | | | | | |єдиного збору, який | | | | | | | |справляється у пунктах | | | | | | | |пропуску через державний| | | | | | | |кордон | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Плата за проїзд | 29,4| | 6,6| 7,1| 7,6| 8,1| |автомобільними дорогами | | | | | | | |транспортних засобів та | | | | | | | |інших самохідних машин і| | | | | | | |механізмів, вагові або | | | | | | | |габаритні параметри яких| | | | | | | |перевищують нормативні, | | | | | | | |що справляється поза | | | | | | | |пунктами пропуску через | | | | | | | |державний кордон | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Разом |33376,6|5149,9*| 6389,7| 6837 | 7281,5| 7718,5| |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Місцеві бюджети | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Податок з власників | 2405,1| 418 | 449,8| 481,3| 512,6| 543,4| |транспортних засобів та | | | | | | | |інших самохідних машин | | | | | | | |і механізмів | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Плата за придбання | 76 | 13,2| 14,2| 15,2| 16,2| 17,2| |торгових патентів | | | | | | | |пунктами продажу | | | | | | | |нафтопродуктів | | | | | | | |(автозаправними | | | | | | | |станціями, заправними | | | | | | | |пунктами) | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Разом | 2481,1| 431,2| 464 | 496,5| 528,8| 560,6| |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Інші джерела | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Кредитні ресурси |17925,3| 5561,9| 3950,9| 3693,1| 2719,4| 2000 | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |у тому числі: | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |кредит ЄБРР за Другим | 472,1| 407,4| 64,7| | | | |проектом "Ремонт | | | | | | | |автомобільної дороги | | | | | | | |Київ - Чоп" | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |кредит ЄБРР за Третім | 1356,6| 217,1| 651,5| 484,6| 3,4| | |проектом "Ремонт | | | | | | | |автомобільної дороги | | | | | | | |Київ - Чоп" | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |кредит Європейського | 1356,6| 237,4| 632,9| 486,3| | | |інвестиційного банку за | | | | | | | |Третім проектом "Ремонт | | | | | | | |автомобільної дороги | | | | | | | |Київ - Чоп" | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |кредит Світового банку | 2040 | | 601,8| 722,2| 716 | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |кредити на розвиток |12700 | 4700 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | |основних магістральних | | | | | | | |доріг та закупівлю | | | | | | | |технологічного | | | | | | | |обладнання | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Кошти концесіонерів за |13041 | 55 | 1260 | 2380 | 3810 | 5536 | |проектами будівництва | | | | | | | |автомобільних доріг | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |у тому числі: | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Львів - Краковець | 981 | 50 | 120 | 190 | 270 | 351 | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Львів - Броди | 775 | 5 | 60 | 180 | 250 | 280 | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Броди - Рівне | 860 | | 20 | 180 | 290 | 370 | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Щербаківка - (Київ - | 1080 | | 60 | 280 | 360 | 380 | |Харків - Довжанський) | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Львів - Тернопіль - | 2150 | | | 500 | 750 | 900 | |Вінниця - Умань - | | | | | | | |Знам'янка - | | | | | | | |Дніпропетровськ | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Новомосковськ - | 850 | | | | 250 | 600 | |Запоріжжя - Сімферополь | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Одеса- Рені | 300 | | | | 100 | 200 | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Вінниця - Київ | 345 | | | 50 | 140 | 155 | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |велика кільцева | 5700 | | 1000 | 1000 | 1400 | 2300 | |автомобільна дорога | | | | | | | |навколо м. Києва | | | | | | | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |Усього інші джерела |30966,3| 5616,9| 5210,9| 6073,1| 6529,4| 7536 | |------------------------+-------+-------+-------+-------+-------+-------| |УСЬОГО |66824 |11198 |12064,6|13406,6|14339,7|15815,1| --------------------------------------------------------------------------
* Сума за винятком субвенцій з державного бюджету місцевим
бюджетам на будівництво, реконструкцію та ремонт доріг комунальної
власності в сумі 500 млн. гривень і міському бюджету м. Запоріжжя
на будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в сумі
250 млн. гривень.
{ Додаток 5 в редакції Постанови КМ N 217 ( 217-2007-п ) від
14.02.2007 }
Додаток 6видатків з виконання боргових зобов'язань за кредитами,
залученими для розвитку мережі автомобільних доріг,
протягом 2007-2011 років
------------------------------------------------------------------ | | Сума видатків на погашення та | |Найменування та| обслуговування кредитів, млн. гривень | | загальна |------------------------------------------------| |сума кредиту | Усього за | у тому числі за роками | | |2007-2011 роки|---------------------------------| | | | 2007 | 2008 |2009 | 2010 | 2011 | |---------------+--------------+------+------+-----+------+------| |Виконання | 10810,6 |1063,8|1605,7|2031 |2726,8|3383,3| |боргових | | | | | | | |зобов'язань за | | | | | | | |рахунок коштів | | | | | | | |спеціального | | | | | | | |фонду | | | | | | | |державного | | | | | | | |бюджету | | | | | | | |---------------+--------------+------+------+-----+------+------| |у тому числі: | | | | | | | |---------------+--------------+------+------+-----+------+------| |кредит ЄБРР за | 341,4 | 74,8| 72,2| 68,1| 64,8| 61,5| |проектом | | | | | | | |"Відновлення | | | | | | | |автомагістралі | | | | | | | |М-06 Київ - Чоп| | | | | | | |та реформа | | | | | | | |фінансування | | | | | | | |сектора | | | | | | | |автодоріг" | | | | | | | |(75 млн. євро) | | | | | | | |---------------+--------------+------+------+-----+------+------| |кредит ЄБРР за | 409,6 | 20 | 101 |100,3| 96,2| 92,1| |Другим проектом| | | | | | | |"Ремонт | | | | | | | |автомобільної | | | | | | | |дороги Київ - | | | | | | | | Чоп" (100 млн.| | | | | | | |євро) | | | | | | | |---------------+--------------+------+------+-----+------+------| |кредит Дойче | 3181,7 | 756,2| 708,9|640,2| 572,2| 504,2| |Банку АГ за | | | | | | | |проектом | | | | | | | |реконструкції | | | | | | | |автодороги | | | | | | | |Київ - Одеса | | | | | | | |(480 млн. | | | | | | | |доларів США) | | | | | | | |---------------+--------------+------+------+-----+------+------| |кредит Дойче | 470,6 | 52,8| 56,5|128,5| 120,4| 112,4| |Банку АГ за | | | | | | | |проектом | | | | | | | |реконструкції | | | | | | | |автодороги | | | | | | | |Київ - Одеса | | | | | | | |(100 млн. | | | | | | | |доларів США) | | | | | | | |---------------+--------------+------+------+-----+------+------| |кредит | 1399 | 153,7| 164,3|292,7| 405,1| 383,2| |відповідно до | | | | | | | |статті 15 | | | | | | | |Закону України | | | | | | | |"Про Державний | | | | | | | |бюджет України | | | | | | | |на 2006 рік" | | | | | | | |( 3235-15 ) | | | | | | | |(1800 млн. | | | | | | | |гривень) | | | | | | | |---------------+--------------+------+------+-----+------+------| |кредит ЄБРР за | 449,3 | 1,5| 23,8| 67 | 152,4| 204,6| |Третім проектом| | | | | | | |"Ремонт | | | | | | | |автомобільної | | | | | | | |дороги | | | | | | | |Київ - Чоп" | | | | | | | |(200 млн. євро)| | | | | | | |---------------+--------------+------+------+-----+------+------| |кредит | 357 | 4,8| 23,3| 62,9| 90,5| 175,5| |Європейського | | | | | | | |інвестиційного | | | | | | | |банку за Третім| | | | | | | |проектом | | | | | | | |"Ремонт | | | | | | | |автомобільної | | | | | | | |дороги Київ - | | | | | | | |Чоп" | | | | | | | |(200 млн. євро)| | | | | | | |---------------+--------------+------+------+-----+------+------| |кредит | 422,9 | | 19,1| 80,5| 142,7| 180,6| |Світового банку| | | | | | | |(400 млн. | | | | | | | |доларів США) | | | | | | | |---------------+--------------+------+------+-----+------+------| |кредити | 3779,1 | | 436,6|590,8|1082,5|1669,2| |іноземних | | | | | | | |банків, які | | | | | | | |будуть залучені| | | | | | | |для розвитку | | | | | | | |основних | | | | | | | |магістральних | | | | | | | |доріг та | | | | | | | |закупівлю | | | | | | | |технологічного | | | | | | | |обладнання | | | | | | | |протягом | | | | | | | |2007-2011 років| | | | | | | ------------------------------------------------------------------
{ Додаток 6 в редакції Постанови КМ N 217 ( 217-2007-п ) від
14.02.2007 }
Додаток 7та джерела фінансування будівництва
автомобільних доріг державного значення
в обхід населених пунктів
------------------------------------------------------------------ | Джерела | Обсяг | У тому числі за роками | | фінансування | фінансування, |-------------------------| | | млн. гривень |2008 | 2009 |2010 | 2011 | |-------------------+------------------+-----+------+-----+------| |Кошти державного | 1426,6 |223,6|245,3 |448,3|545,4 | |бюджету | | | | | | |-------------------+------------------+-----+------+-----+------| |Кредитні кошти* | 1263,1 | | 320 | 435 |508,1 | |-------------------+------------------+-----+------+-----+------| |Усього | 2725,7 |223,6|565,3 |883,3|1053,5| |-------------------+------------------+-----+------+-----+------| |у тому числі по | 1091,15 |63,17|265,18|336,3|426,5 | |об'єктах підготовки| | | | | | |до проведення в | | | | | | |Україні фінальної | | | | | | |частини чемпіонату | | | | | | |Європи 2012 року з | | | | | | |футболу | | | | | | ------------------------------------------------------------------
_______________* У разі надання Укравтодору згідно із Законом про Державний
бюджет України на відповідний рік повноважень щодо залучення
кредитів.
{ Порядок доповнено додатком 7 згідно з Постановою КМ N 768
( 768-2008-п ) від 03.09.2008 }
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 3 серпня 2005 р. N 710
ПЕРЕЛІКактів Кабінету Міністрів України,
що втратили чинність
1. Пункти 4.3, 5.2.1-5.2.4, 5.2.7 і 5.2.8 додатка до Програми
створення та функціонування національної мережі міжнародних
транспортних коридорів в Україні, затвердженої постановою Кабінету
Міністрів України від 20 березня 1998 р. N 346 ( 346-98-п ), а
також пункти 2.2 і 2.3 цього додатка в частині, що стосується
дорожнього господарства.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2002 р.
N 586 ( 586-2002-п ) "Про затвердження Програми створення системи
інформаційного забезпечення на автомобільних дорогах загального
користування на 2002-2010 роки" (Офіційний вісник України,
2002 р., N 18, ст. 937).
3. Додаток 13 до постанови Кабінету Міністрів України від
23 вересня 2002 р. N 1405 ( 1405-2002-п ) "Про орієнтовні обсяги
введення в експлуатацію будівництва, реконструкції і відновлення
об'єктів соціальної сфери села" (Офіційний вісник України,
2002 р., N 39, ст. 1809) в частині, що стосується дорожнього
господарства.
4. Підпункти 7 і 8 пункту 1 та підпункт 6 пункту 6 плану
заходів щодо виконання у 2002-2005 роках Комплексної програми
утвердження України як транзитної держави у 2002-2010 роках,
схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від
16 листопада 2002 р. N 659 ( 659-2002-р ).
5. Пункти 3.2, 3.5-3.8, 3.11-3.14, 5.3, 7.4-7.7 додатка до
Державної програми забезпечення безпеки руху на автомобільних
дорогах, вулицях міст, інших населених пунктів і залізничних
переїздах на 2003-2007 роки, схваленої розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 29 січня 2003 р. N 56 ( 56-2003-р )
(Офіційний вісник України, 2003 р., N 15, ст. 191).
Джерело:Офіційний портал ВРУ