КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Явід 29 січня 2003 р. N 56-р
Київ
Про схвалення Державної програмизабезпечення безпеки руху на автомобільних
дорогах, вулицях міст, інших населених пунктів
і залізничних переїздах на 2003-2007 роки
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМN 710 ( 710-2005-п ) від 03.08.2005 }
1. Схвалити Державну програму забезпечення безпеки руху на
автомобільних дорогах, вулицях міст, інших населених пунктів і
залізничних переїздах на 2003-2007 роки (далі - Програма).
Міністерствам, іншим центральним та місцевим органам
виконавчої влади розробити і затвердити відповідні галузеві та
регіональні програми.
2. Мінфіну, Раді міністрів Автономної Республіки Крим,
обласним Київській та Севастопольській міським держадміністраціям
під час складання проектів державного та відповідних місцевих
бюджетів передбачати в межах реальних можливостей кошти, необхідні
для здійснення визначених у Програмі заходів, починаючи з
2004 року.
3. Контроль за виконанням Програми покласти на МВС та
Мінтранс.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 21
СХВАЛЕНОрозпорядженням Кабінету Міністрів України
від 29 січня 2003 р. N 56-р
Державна програмазабезпечення безпеки руху на автомобільних
дорогах, вулицях міст, інших населених
пунктів і залізничних переїздах на 2003-2007 роки
В умовах прискорених темпів автомобілізації, високої
інтенсивності дорожнього руху особливої гостроти набуває проблема
забезпечення безпеки дорожнього руху, вирішення якої спрямоване на
збереження життя і здоров'я громадян.
За останні п'ять років в Україні зареєстровано 173,2 тис.
дорожньо-транспортних пригод (далі - ДТП), в яких загинуло майже
28 тис. і травмовано понад 191 тис. осіб.
Щорічно в дорожньо-транспортних пригодах гине 5,2 - 6,0 тис.
і отримують травми різного ступеня тяжкості 37 - 40 тис. осіб.
Кожні 16 хвилин у державі трапляється дорожня пригода. Майже
кожні 2 години гине людина. В середньому за добу в ДТП гине 14 і
отримує травми різного ступеня тяжкості понад 100 осіб.
Більше 90 відсотків від загальної кількості смертельно
травмованих - це особи працездатного віку. Число постраждалих у
ДТП у декілька разів перевищує число постраждалих на інших видах
транспорту.
У 2002 році зареєстровано 34,5 тис. ДТП, в яких загинуло
майже 6 тис. і отримало травми близько 38 тис. осіб. Кількість
загиблих на 100 травмованих у ДТП становить майже 15 осіб. У
ДТП загинуло 289 і травмовано більше 4 тис. дітей. З вини
власників індивідуального транспорту трапилося майже 22 тис. ДТП,
в яких загинуло більше 3,8 тис., а поранено 26,2 тис. осіб. 476
ДТП сталося з вини водіїв автобусів, у яких загинуло 81 і
травмовано 656 осіб. Поява в останні роки на ринку транспортних
послуг майже 15 тисяч перевізників, які не мають профільної освіти
та досвіду організації перевезень, погіршує стан безпеки на
дорогах. Особливе занепокоєння викликає зростання кількості ДТП з
тяжкими наслідками.
Таке становище пояснюється тим, що у більшості міністерств та
інших центральних органів виконавчої влади України належним чином
не організовано виконання вимог Закону України "Про дорожній рух"
( 3353-12 ) і рішень Кабінету Міністрів України щодо забезпечення
безаварійної експлуатації підвідомчого автомобільного транспорту.
В багатьох автогосподарствах заходи з профілактики ДТП не
плануються, облік порушень Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ),
допущених водіями, не ведеться, заходи реагування до порушників не
вживаються. Не виконуються вимоги статті 11 Закону України "Про
дорожній рух" ( 3353-12 ) щодо створення служб безпеки руху в
автогосподарствах чи введення посад фахівців з безпеки дорожнього
руху. Служби безпеки дорожнього руху діють лише у великих
автогосподарствах. Загальна їх кількість порівняно з попереднім
роком зменшилась на 9,6 відсотків. У зв'язку з реформуванням
міністерств та відомств значна частина підприємств і організацій
змінила форму власності та вийшла з-під їхнього підпорядкування,
що негативно позначилося на організації роботи з безпеки
дорожнього руху.
Не на належному рівні здійснюються передбачені цим Законом
( 3353-12 ) заходи щодо охорони здоров'я і контролю за умовами
праці водіїв, організації проведення в автогосподарствах їх
передрейсових і післярейсових медичних оглядів. Перевірки
засвідчили, що такі огляди проводяться лише в третині
автогосподарств.
Міністерством освіти і науки України не в повному обсязі
виконуються вимоги Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ) в
частині організації профілактичної роботи серед дітей. У першу
чергу в навчально-виховних закладах не проводяться практичні
заняття, необхідні для закріплення відповідних навичок поведінки
на вулично-дорожній мережі.
Враховуючи стан аварійності, негативні тенденції її розвитку,
а також щорічне збільшення кількості транспортних засобів і
зниження темпів розбудови доріг, запропонована Державна програма
забезпечення безпеки руху на автомобільних дорогах, вулицях міст,
інших населених пунктів і залізничних переїздах на 2003-2007 роки
(далі - Програма) спрямована на вдосконалення системи державного
управління безпекою дорожнього руху та базується на пріоритетних
заходах по забезпеченню охорони життя і здоров'я громадян,
збереження майна та підвищення безпеки дорожнього руху.
Мета та головні напрямки Державної програмизабезпечення безпеки руху на автомобільних дорогах,
вулицях міст, інших населених пунктів і залізничних
переїздах на 2003-2007 роки
Головними напрямками Програми є створення безпечних та
комфортних умов руху на вулично-дорожній мережі держави шляхом
здійснення комплексу заходів з удосконалення структури управління
безпекою дорожнього руху на державному та регіональному рівнях,
координацією діяльності центральних органів виконавчої влади в
цьому напрямку, уточнення і чіткого розмежування сфери їх
повноважень. Для підвищення ефективності управління безпекою
дорожнього руху необхідно забезпечити перехід до використання
сучасних методів і технологій, створення правових,
фінансово-економічних і організаційних механізмів взаємодії
центральних та регіональних органів у сфері забезпечення безпеки
дорожнього руху. Реалізація положень Програми передбачає
врахування міжнародних норм та стандартів безпеки руху і дозволить
довести безпеку дорожнього руху до міжнародного рівня та
забезпечити інтеграцію України у міжнародне співтовариство.
Головні напрямки здійснення комплексу взаємопов'язаних
заходів Програми:
- 1. Удосконалення державної системи управління безпекою
дорожнього руху.
- 2. Удосконалення профілактичної та освітньої діяльності у
сфері безпеки дорожнього руху.
- 3. Науково-технічне забезпечення безпеки дорожнього руху.
- 4. Забезпечення безпеки руху на пасажирському
автотранспорті.
- 5. Впровадження передових технологій та новітніх технічних
засобів, комплексів та систем керування і нагляду за дорожнім
рухом.
- 6. Розвиток та вдосконалення засобів інформатизації
Державтоінспекції МВС України на базі новітніх комп'ютерних
технологій.
- 7. Підвищення експлуатаційних показників та рівня безпеки
руху на автомобільних дорогах загального користування.
Заходи з реалізації головних напрямків Програми та обсяги їх
фінансування наведено в додатку до цієї Програми.
Удосконалення державної системи управліннябезпекою дорожнього руху
Цей напрямок передбачає вдосконалення законодавства у сфері
безпеки дорожнього руху, забезпечення реалізації державної
політики, спрямованої на охорону життя та здоров'я громадян,
поліпшення умов безпеки на вулично-дорожній мережі. Зазначена мета
реалізується шляхом аналізу відповідної нормативної бази та
внесення змін і доповнень до нормативно-правових актів,
гармонізованих з європейськими вимогами.
При цьому передбачається внесення змін і доповнень до
нормативно-правових актів стосовно вдосконалення організації
дорожнього руху, забезпечення безпечних умов руху на
вулично-дорожньої мережі та підвищення ефективності контролю за
виконанням вимог правил, норм і стандартів у сфері дорожнього
руху.
Основні заходи щодо реалізації напрямку наведено в додатку до
цієї Програми (Напрямок 1).
Удосконалення профілактичної та освітньоїдіяльності у сфері безпеки дорожнього руху
Основна мета цього напрямку полягає у розвитку і
вдосконаленні роз'яснювально-пропагандистської діяльності щодо
забезпечення безпеки дорожнього руху серед населення шляхом:
- організації системи правового інформування різних
соціальних і вікових груп населення щодо вимог чинного
законодавства в галузі забезпечення безпеки дорожнього руху;
- значного підвищення ефективності профілактики дитячого
дорожньо-транспортного травматизму (вдосконалення у
загальноосвітніх навчальних закладах роботи щодо забезпечення
безпеки дорожнього руху, активізація діяльності загонів юних
інспекторів руху, підготовка методичних посібників з питань
безпеки дорожнього руху, сценаріїв передач, програм тощо);
- проведення оглядів організації профілактичної роботи з
безпеки дорожнього руху;
- створення телепрограм на регіональному і місцевому
телебаченні для висвітлення найбільш актуальних проблем
забезпечення безпеки дорожнього руху;
- систематичного проведення регіональних і
загальноукраїнських конкурсів телерадіопрограм і публікацій у
засобах масової інформації, а також друкованої продукції щодо
висвітлення проблем забезпечення безпеки дорожнього руху;
- активізації взаємодії зі спілкою автомобілістів та іншими
громадськими організаціями з питань забезпечення безпеки
дорожнього руху.
Передбачається вдосконалити процес навчання громадян правил
поведінки на дорогах і організації підготовки водіїв, підвищення
рівня їх кваліфікації з використанням сучасних
навчально-методичних матеріалів та оновлених програм навчання.
Основні заходи щодо реалізації напрямку наведено в додатку до
цієї Програми (Напрямок 2).
Науково-технічне забезпеченнябезпеки дорожнього руху
Забезпечення безпечних і комфортних умов руху на
вулично-дорожній мережі досягається шляхом здійснення комплексу
заходів з розробки та прийняття нормативно-правових актів,
державних стандартів та відомчих документів, що регламентують
безпеку дорожнього руху. При цьому передбачається розроблення
нормативно-правових актів стосовно організації виробництва,
технічного обслуговування та ремонту технічних засобів регулювання
дорожнього руху, державних стандартів, які визначають вимоги до
обладнання доріг, безпечності конструкції транспортних засобів та
порядок перевірки їх технічного стану.
Основні заходи щодо реалізації напрямку наведено в додатку до
цієї Програми (Напрямок 3).
Забезпечення безпеки руху на пасажирськомуавтотранспорті
Метою напрямку є вдосконалення організації пасажирських
перевезень, забезпечення створення конкурентного середовища та
регулювання відносин між суб'єктами господарювання на ринку
пасажирських перевезень, що дозволить покращити стан організації
перевезень пасажирів автомобільним транспортом, забезпечити
виконання необхідних обсягів та якості перевезень. Передбачається
вдосконалити нормативну базу, підвищити рівень державного
регулювання на ринку пасажирських перевезень, створити дієву
систему державного контролю за дотриманням вимог та норм безпеки
дорожнього руху при здійсненні пасажирських перевезень, а також
покращити рівень професійної підготовки водіїв з метою
забезпечення безпеки руху пасажирів.
Основні заходи щодо реалізації напрямку наведено в додатку до
цієї Програми (Напрямок 4).
Впровадження передових технологій та новітніхтехнічних засобів, комплексів та систем керування
і нагляду за дорожнім рухом
Для вдосконалення керування дорожнім рухом передбачається
розроблення та впровадження сучасних методів, технологій і систем
моніторингу та керування, що дасть можливість забезпечити нагляд
за дорожнім рухом та реалізацію програм забезпечення його безпеки.
Передбачається створення технічних засобів і систем
автоматизованого контролю за дорожнім рухом для запобігання
виникненню заторів, місць концентрації ДТП. Метою цього напрямку є
технічне переоснащення вулично-дорожньої інфраструктури держави на
рівні найсучасніших технологій організації та регулювання
дорожнього руху. Це дозволить значно поліпшити стан забезпечення
безпеки дорожнього руху в цілому і, зокрема, знизити рівень
аварійності та тяжкості її наслідків на вулично-дорожній мережі
України.
Основні заходи щодо реалізації напрямку наведено в додатку до
цієї Програми (Напрямок 5).
Розвиток та вдосконалення засобів інформатизаціїДержавтоінспекції МВС України на базі новітніх
комп'ютерних технологій
Основною метою напрямку є використання сучасних інформаційних
технологій, забезпечення підрозділів Державтоінспекції сучасною
комп'ютерною технікою, розвиток і вдосконалення інформаційного
обліку даних щодо транспортних засобів та учасників дорожнього
руху. При цьому передбачається розроблення та впровадження у
практичну діяльність підрозділів ДАІ сучасних автоматизованих
інформаційних систем ДАІ на базі новітніх систем керування базами
даних, удосконалення інформаційно-обчислювальної мережі
департаменту Державтоінспекції МВС України, розвиток вторинних
інформаційних мереж рівня район - область тощо. Використання
сучасних інформаційних технологій дасть змогу проводити
безперервний моніторинг процесу організації дорожнього руху,
включаючи збір статистичної інформації.
Основні заходи щодо реалізації напрямку наведено в додатку до
цієї Програми (Напрямок 6).
Підвищення експлуатаційних показників та рівнябезпеки руху на автомобільних дорогах
загального користування
Метою цього напрямку є розроблення і впровадження
організаційних та інженерно-технічних заходів, спрямованих на
забезпечення збереження життя і майна учасників дорожнього руху,
поліпшення умов руху. Програмою передбачається приведення у
належний стан доріг, вулиць та залізничних переїздів, встановлення
та заміна дорожніх знаків, транспортних бар'єрних огороджень,
нанесення ліній дорожньої розмітки, усунення причин виникнення
місць концентрації ДТП, удосконалення організації руху транспорту.
Основні заходи щодо реалізації напрямку наведено в додатку до
цієї Програми (Напрямок 7).
Фінансове і матеріально-технічне забезпечення Програми
Фінансування заходів Програми передбачається здійснювати за
рахунок коштів Державного бюджету, бюджету місцевих державних
адміністрацій, власних коштів підприємств, а також джерел, не
заборонених законодавством.
Витрати, пов'язані з будівництвом, реконструкцією, ремонтом
та утриманням автомобільних доріг, здійснюватимуться відповідно до
джерел, визначених законодавством.
Система фінансового забезпечення повинна створити стабільні
умови для вдосконалення безпеки дорожнього руху, забезпечення
безпечних і комфортних умов руху на вулично-дорожній мережі.
У сфері матеріально-технічного забезпечення передбачається
розроблення практичних заходів щодо створення умов для
забезпечення безпеки дорожнього руху з використанням сучасних
інформаційних технологій, впровадження сучасних методів,
технологій і систем моніторингу та керування.
Організація контролю за ходом реалізації Програми
Програма розрахована на 2003-2007 роки і має бути реалізована
шляхом проведення організаційних та інженернотехнічних заходів,
передбачених головними напрямками.
Контроль за виконанням заходів Програми здійснює Міністерство
внутрішніх справ та Міністерство транспорту України.
Оцінка ефективності і соціально-економічнихрезультатів реалізації Програми
У результаті реалізації Програми очікується значне поліпшення
стану забезпечення безпеки дорожнього руху на вулично-дорожній
мережі України та зменшення кількості постраждалих у ДТП, суттєве
покращання умов дорожнього руху і регулювання транспортних потоків
на дорогах, а також удосконалення системи підготовки та
перепідготовки водіїв. Велике значення має і забезпечення
безпечного перевезення небезпечних вантажів, міжнародних
пасажирських перевезень тощо.
Додатокдо Державної програми забезпечення
безпеки руху на автомобільних дорогах,
вулицях міст, інших населених пунктів
і залізничних переїздах на 2003-2007 роки
Головні напрямки та заходиреалізації Державної програми забезпечення
безпеки руху на автомобільних дорогах, вулицях міст,
інших населених пунктів і залізничних переїздах
на 2003-2007 роки
--------------------------------------------------------------------- | N | Зміст заходу | Термін | Обсяг |Відповідальні | | з/п | |виконання |фінансування,| виконавці | | | | | тис. | | | | | | гривень | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |-------------------------------------------------------------------| | Напрямок 1. Удосконалення державної системи управління безпекою | | дорожнього руху | |-------------------------------------------------------------------| |1.1 |Розроблення |2003-2005 | - | МВС, | | |законопроектів щодо | | | Мінтранс, | | |внесення змін та | | | Укравтодор | | |доповнень до: | | | | | |- Закону України "Про| | | | | |дорожній рух"; | | | | | |( 3353-12 ) | | | | | |- Закону України "Про| | | | | |транспорт"; | | | | | |( 232/94-ВР ) | | | | | |- Закону України "Про| | | | | |автомобільні дороги";| | | | | |- Кодексу України про| | | | | |адміністративні | | | | | |правопорушення | | | | | |( 80731-10, | | | | | |( 80732-10 ) | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |1.2 |Розроблення проектів |2004-2005 | 40* | Мінтранс, | | |законів України: | | | МВС | | |---------------------+----------+-------------| | | |- "Про міський | 2004 | 20* | | | |пасажирський | | | | | |транспорт загального | | | | | |користування" | | | | | |---------------------+----------+-------------| | | |- "Про державний | 2005 | 20* | | | |спеціалізований фонд | | | | | |безпеки дорожнього | | | | | |руху" | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |1.3 |Розроблення Положення| 2003 | 15* | Мінтранс | | |про | | | | | |консультаційно- | | | | | |впроваджувальні | | | | | |центри із | | | | | |запровадження | | | | | |стандартів систем | | | | | |ISO 9000 2000, | | | | | |ISO 14000 | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |1.4 |Розроблення | 2003 | - | Мінтранс, | | |нормативно-правових | | | МВС | | |актів щодо | | | | | |вдосконалення | | | | | |організації | | | | | |перевезень пасажирів | | | | | |і вантажів | | | | | |автомобільним | | | | | |транспортом та | | | | | |забезпечення належної| | | | | |якості пасажирських | | | | | |перевезень | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |1.5 |Розроблення | 2003 | 20* | МВС | | |нормативно-правових | | | | | |актів стосовно | | | | | |організації | | | | | |підприємницької | | | | | |діяльності в сфері | | | | | |виробництва, | | | | | |впровадження, | | | | | |технічного | | | | | |обслуговування та | | | | | |ремонту технічних | | | | | |засобів регулювання | | | | | |дорожнього руху | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |1.6 |Внесення пропозицій |2003-2004 | - | Місцеві | | |до нормативно- | | | державні | | |правових актів та | | |адміністрації | | |розроблення Положення| | | | | |щодо примусової | | | | | |евакуації | | | | | |транспортних засобів | | | | | |на спеціальні | | | | | |майданчики у разі | | | | | |порушення правил | | | | | |паркування | | | | | |транспортних засобів | | | | | |або створення | | | | | |перешкод чи | | | | | |блокування проїзної | | | | | |частини доріг | | | | |-------------------------------------------------------------------| |Напрямок 2. Удосконалення профілактичної та освітньої діяльності у | | сфері безпеки дорожнього руху | |-------------------------------------------------------------------| |2.1 |Вдосконалення системи|2003-2005 | 20* | МВС | | |організації навчання | | | | | |водіїв | | | | | |автомототранспорту, | | | | | |розроблення | | | | | |Положення про систему| | | | | |підготовки, | | | | | |перепідготовки та | | | | | |підвищення | | | | | |кваліфікації водіїв | | | | | |автомототранспорту | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |2.2 |Забезпечення |2003-2005 | 20* | Міністерство | | |акредитації | | | освіти і | | |інженерно- | | | науки, | | |педагогічних | | | МВС | | |працівників | | | | | |навчальних закладів | | | | | |усіх форм власності, | | | | | |які проводять | | | | | |підготовку водіїв, | | | | | |розроблення Переліку | | | | | |вимог до рівня | | | | | |кваліфікації фахівців| | | | | |цієї категорії | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |2.3 |Вдосконалення |2003-2007 | 50* | МВС | | |діяльності навчальних| | | | | |закладів усіх форм | | | | | |власності, які | | | | | |проводять підготовку | | | | | |водіїв, створення | | | | | |автоматизованої | | | | | |інформаційної системи| | | | | |їх обліку та | | | | | |визначення вимог до | | | | | |їх діяльності | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |2.4 |Включення до | 2003 | - | Міністерство | | |Державного стандарту | | | освіти і | | |загальної середньої | | | науки, | | |освіти та відповідних| | | МВС | | |навчальних програм | | | | | |вивчення учнями | | | | | |загальноосвітніх | | | | | |навчальних закладів | | | | | |питань з безпеки | | | | | |дорожнього руху | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |2.5 |Розроблення | 2003 | 300* | Міністерство | | |навчально-методичного| | | освіти і | | |комплексу з безпеки | | | науки, | | |дорожнього руху | | | МВС | | |(посібника для учнів,| | | | | |навчально- | | | | | |методичного посібника| | | | | |для вчителів, | | | | | |контролюючих і | | | | | |навчальних | | | | | |комп'ютерних програм,| | | | | |плакатів) | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |2.6 |Розроблення сучасних | 2004 | 35* | Міністерство | | |навчальних програм | | | освіти і | | |для навчальних | | | науки, | | |закладів системи | | | МВС | | |загальної середньої і| | | | | |професійно-технічної | | | | | |освіти та оптимізація| | | | | |умов підготовки учнів| | | | | |з робітничої професії| | | | | |"водій транспортних | | | | | |засобів" | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |2.7 |Вивчення суспільної |2003-2007 | 20* | МВС | | |думки щодо заходів із| | | | | |забезпечення безпеки | | | | | |дорожнього руху | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |2.8 |Забезпечення видання |2003-2007 | 50* | МВС | | |довідкової | | | | | |літератури, іншої | | | | | |друкованої продукції | | | | | |з питань забезпечення| | | | | |безпеки дорожнього | | | | | |руху | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |2.9 |Спільно з |2003-2007 | - | МВС | | |підрозділами | | | | | |Всеукраїнської спілки| | | | | |автомобілістів | | | | | |забезпечити | | | | | |проведення навчально-| | | | | |роз'яснювальної | | | | | |роботи серед | | | | | |власників | | | | | |індивідуальних | | | | | |транспортних засобів | | | | | |з питань забезпечення| | | | | |безпеки дорожнього | | | | | |руху | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |2.10 |Розроблення і |2003-2007 | 50* | МВС | | |впровадження нових | | | | | |форм і методів | | | | | |навчання, здійснення | | | | | |відповідних | | | | | |профілактичних | | | | | |заходів, спрямованих | | | | | |на попередження | | | | | |дорожньо-транспортних| | | | | |пригод за участю | | | | | |пішоходів, шляхом | | | | | |організації | | | | | |безперервної | | | | | |навчально- | | | | | |роз'яснювальної | | | | | |роботи та формування | | | | | |свідомості громадян | | | | | |щодо необхідності | | | | | |дотримання вимог | | | | | |безпеки дорожнього | | | | | |руху | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |2.11 |Створення щомісячної |2003-2007 | 1250* | Державний | | |тематичної навчально-| | | комітет | | |ігрової передачі для | | |інформаційної | | |школярів на | | | політики, | | |центральних каналах | | | телебачення | | |радіо та телебачення | | | та | | | | | |радіомовлення,| | | | | | МВС | |-------------------------------------------------------------------| |Напрямок 3. Науково-технічне забезпечення безпеки дорожнього руху | |-------------------------------------------------------------------| |3.1 |Забезпечення |2005-2007 | 300* | Мінтранс, | | |здійснення державного| 2005 | 100* | МВС | | |контролю за | 2006 | 100* | | | |дотриманням режимів | 2007 | 100* | | | |праці і відпочинку | | | | | |водіїв перевізників | | | | | |усіх форм власності з| | | | | |використанням | | | | | |сучасних технологій | | | | | |та технічних засобів | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.2 | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.3 |Розроблення та | 2003 | - | МВС, | | |реєстрація в | | | Мінтранс | | |Міністерстві юстиції | | | | | |Правил перевезення | | | | | |небезпечних вантажів | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.4 |Залучення |2003-2007 | - | МВС | | |спеціалістів | | | | | |контрольно-технічних | | | | | |комісій підрозділів | | | | | |Всеукраїнської спілки| | | | | |автомобілістів до | | | | | |перевірки технічного | | | | | |стану самостійно | | | | | |сконструйованих | | | | | |причепів | | | | | |індивідуальних | | | | | |власників з | | | | | |використанням наявної| | | | | |матеріально-технічної| | | | | |бази | | | | |-------------------------------------------------------------------| | Розроблення державних стандартів: | |-------------------------------------------------------------------| |3.5 | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.6 | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.7 | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.8 | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.9 |ДСТУ "Вимоги до |2004-2005 | 90* | Мінтранс | | |безпечності | 2004 | 45* | | | |конструкції дорожніх | 2005 | 45* | | | |транспортних засобів.| | | | | |Методи перевірки" | | | | |-----+-------------------------------------------------------------| |3.10 |ДСТУ, які: | | |-------------------------------------------------------------| | |- регламентують | 2003 | 10* | Мінтранс, | | |навантаження на вісь | | | МВС | | |та повну масу | | | | | |вантажних | | | | | |автомобілів, | | | | | |автобусів, | | | | | |автопоїздів; | | | | | |---------------------+----------+-------------| | | |- встановлюють | 2003 | 20* | | | |технічні вимоги до | | | | | |безпечності | | | | | |газобалонних | | | | | |автомобілів та | | | | | |автобусів і методів | | | | | |їх випробувань; | | | | | |---------------------+----------+-------------| | | |- встановлюють вимоги| 2003 | 15* | | | |щодо обов'язкової | | | | | |перевірки технічного | | | | | |стану після | | | | | |технічного | | | | | |обслуговування і | | | | | |ремонту | | | | | |автотранспортних | | | | | |засобів; | | | | | |---------------------+----------+-------------+--------------| | |- встановлюють | 2003 | 15* | МВС | | |технічні вимоги до | | | | | |засобів організації | | | | | |та керування дорожнім| | | | | |рухом | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.11 | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.12 | |-------------------------------------------------------------------| | Розроблення галузевих нормативних документів | |-------------------------------------------------------------------| |3.13 | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.14 | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.15 |Технічних регламентів|2004-2007 | 60* | Мінтранс | | |з підтвердження | | | | | |відповідності | | | | | |продукції на | | | | | |автомобільному | | | | | |транспорті, що | | | | | |підлягає | | | | | |обов'язковому | | | | | |підтвердженню | | | | | |відповідності щодо | | | | | |безпеки для життя та | | | | | |здоров'я людей, майна| | | | | |та охорони довкілля | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.16 |Інструкції про | 2003 | 10* | Мінтранс | | |порядок встановлення | | | | | |відповідності засобів| | | | | |технічного | | | | | |обслуговування і | | | | | |ремонту дорожніх | | | | | |транспортних засобів | | | | | |(ДТЗ) вимогам | | | | | |законодавства щодо | | | | | |безпеки експлуатації | | | | | |ДТЗ | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.17 |ГСТУ "Світлоповертачі| 2003 | 10* | МВС | | |дорожні. Загальні | | | | | |технічні вимоги. | | | | | |Правила | | | | | |застосування" | | | | |-------------------------------------------------------------------| | Розроблення рекомендацій | |-------------------------------------------------------------------| |3.18 |Забезпечення | 2003 | 10* | Укравтодор | | |технології проведення| | | | | |робіт з нанесення | | | | | |горизонтальної | | | | | |дорожньої розмітки | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.19 |Визначення методики | 2004 | 150* | МВС, | | |оцінки збитків | | | Мінтранс, | | |народногосподарського| | | НАН | | |комплексу України від| | | | | |дорожньо-транспортних| | | | | |пригод | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |3.20 |Забезпечення |2003-2004 | 20* | МВС | | |реалізації вимог щодо| | | | | |організації | | | | | |маршрутного | | | | | |орієнтування на | | | | | |вулично-дорожній | | | | | |мережі держави | | | | |-------------------------------------------------------------------| | Напрямок 4. Забезпечення безпеки руху на пасажирському | | автотранспорті | |-------------------------------------------------------------------| |4.1 |Запровадження |2003-2004 | 250* | Мінтранс, | | |обов'язкового | 2003 | 100* | МВС | | |використання на | 2004 | 150* | | | |транспортних засобах,| | | | | |які здійснюють | | | | | |перевезення | | | | | |пасажирів, | | | | | |тахографів, | | | | | |обладнання ними | | | | | |пасажирського | | | | | |автотранспорту та | | | | | |доопрацювання | | | | | |нормативно-правої | | | | | |бази щодо | | | | | |забезпечення | | | | | |обов'язкового | | | | | |контролю за режимом | | | | | |роботи водіїв, | | | | | |проведенням | | | | | |передрейсових та | | | | | |післярейсових | | | | | |медичних оглядів | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |4.2 |Розроблення | 2003 | - | Мінтранс, | | |нормативних актів | | | МВС | | |щодо організації | | | | | |системи державного | | | | | |контролю на | | | | | |автомобільному | | | | | |транспорті, порядку | | | | | |перевірки дотримання | | | | | |водіями автобусів | | | | | |вимог безпеки | | | | | |дорожнього руху при | | | | | |перевезенні | | | | | |пасажирів | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |4.3 |Створення мережі |2003-2007 | 500* | МВС | | |учбових центрів для | 2003 | 100* | | | |формування навичок | 2004 | 100* | | | |безпечного керування | 2005 | 100* | | | |автотранспортом в | 2006 | 100* | | | |екстремальних умовах | 2007 | 100* | | | |і для підготовки та | | | | | |перепідготовки | | | | | |водіїв, що здійснюють| | | | | |перевезення пасажирів| | | | | |та небезпечних | | | | | |вантажів | | | | |-------------------------------------------------------------------| |Напрямок 5. Впровадження передових технологій та новітніх технічних| | засобів, комплексів та систем керування і нагляду за дорожнім | | рухом | |-------------------------------------------------------------------| |5.1 |Створення пересувної |2003-2005 | 1500* | МВС | | |лабораторії для | 2003 | 450* | | | |проведення | 2004 | 600* | | | |випробувань технічних| 2005 | 450* | | | |засобів регулювання | | | | | |дорожнього руху, | | | | | |вимірів геометричних | | | | | |параметрів | | | | | |автомобільних доріг | | | | | |та визначення їх | | | | | |технічно- | | | | | |експлуатаційних | | | | | |характеристик | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |5.2 |Створення та |2003-2007 | 3375** | Місцеві | | |запровадження систем | 2003 | 675** | державні | | |автоматизованого | 2004 | 675** |адміністрації,| | |контролю за дорожнім | 2005 | 675** | МВС, | | |рухом | 2006 | 675** | Мінтранс | | | | 2007 | 675** | | | | | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |5.3 | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |5.4 |Розробка і | 2003 | 200* | МВС | | |впровадження в | | | | | |регіонах програмного | | | | | |забезпечення по | | | | | |проектуванню дорожніх| | | | | |знаків | | | | | |індивідуального | | | | | |проектування | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |5.5 |Створення на базі |2003-2007 | 2000* | МВС | | |Науково-дослідного | 2003 | 400* | | | |центру з безпеки | 2004 | 400* | | | |дорожнього руху МВС | 2005 | 400* | | | |України | 2006 | 400* | | | |випробувальної | 2007 | 400* | | | |лабораторії та | | | | | |полігону для | | | | | |перевірки технічного | | | | | |стану транспортних | | | | | |засобів, які | | | | | |виготовляються на | | | | | |території України, на| | | | | |відповідність діючим | | | | | |нормативам та | | | | | |стандартам з питань | | | | | |безпеки дорожнього | | | | | |руху та проведення | | | | | |сертифікаційних | | | | | |випробовувань | | | | | |дорожніх транспортних| | | | | |засобів | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |5.6 |Оснащення підрозділів|2003-2007 | 2700* | МВС | | |дорожньо-патрульної | 2003 | 540* | | | |служби | 2004 | 540* | | | |Державтоінспекції МВС| 2005 | 540* | | | |України приладами та | 2006 | 540* | | | |устаткуванням для | 2007 | 540* | | | |контролю за | | | | | |утриманням | | | | | |автомобільних доріг у| | | | | |безпечному для руху | | | | | |стані | | | | |-------------------------------------------------------------------| | Напрямок 6. Розвиток та вдосконалення засобів інформатизації | | Державтоінспекції МВС України на базі новітніх комп'ютерних | | технологій | |-------------------------------------------------------------------| |6.1 |Вдосконалення |2003-2004 | 200* | МВС | | |автоматизованої | 2003 | 100* | | | |інформаційної системи| 2004 | 100* | | | |(АІС) "Інтегрований | | | | | |банк даних про | | | | | |транспортні засоби" | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |6.2 |Розроблення та |2003-2004 | 175* | МВС | | |впровадження АІС | 2003 | 75* | | | |"Водій" і | 2004 | 100* | | | |"Адмінпрактика" на | | | | | |загальнодержавному | | | | | |рівні | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |6.3 |Розвиток вторинних |2003-2007 | 3800* | МВС | | |мереж інформаційно- | 2003 | 760* | | | |обчислювальних систем| 2004 | 760* | | | |АІС "Інтегрований | 2005 | 760* | | | |банк даних про | 2006 | 760* | | | |транспортні засоби", | 2007 | 760* | | | |"Водій" та | | | | | |"Адмінпрактика" з | | | | | |метою їх впровадження| | | | | |до рівня підрозділів | | | | | |ДАІ міськрайорганів | | | | | |внутрішніх справ | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |6.4 |Впровадження системи |2003-2004 | 1600* | МВС | | |автоматизованого | 2003 | 800* | | | |обміну базами даних | 2004 | 800* | | | |ввезених та | | | | | |зареєстрованих | | | | | |транспортних засобів | | | | | |між Держмитслужбою та| | | | | |Державтоінспекцією | | | | | |МВС України | | | | |-------------------------------------------------------------------| |Напрямок 7. Підвищення експлуатаційних показників та рівня безпеки | | руху на автомобільних дорогах загального користування | |-------------------------------------------------------------------| |7.1 |Обладнання | | | Мінтранс | | |охоронюваних | | | | | |залізничних переїздів| | | | | |на дорогах загального| | | | | |користування | | | | | |шлагбаумами для | | | | | |перекриття доріг на | | | | | |всю ширину проїзної | | | | | |частини щорічно: | | | | | |- 20 переїздів | 2003 | 700** | | | |- 30 переїздів | 2004 | 1050** | | | |- 50 переїздів | 2005 | 17650** | | | |- 75 переїздів | 2006 | 2625** | | | |- 125 переїздів | 2007 | 4375** | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.2 |Створення |2003-2004 | 80000** | Місцеві | | |спеціалізованих служб| | | державні | | |організації | | |адміністрації | | |дорожнього руху при | | | | | |місцевих державних | | | | | |адміністраціях | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.3 |Забезпечити |2003-2007 | 100** | Місцеві | | |обладнання наявного | | | державні | | |гужового транспорту | | |адміністрації | | |та мопедів і | | | | | |велосипедів | | | | | |світлоповертачами | | | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.4 | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.5 | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.6 | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.7 | |-------------------------------------------------------------------| | Облаштування залізничних переїздів на залізницях України: | |-------------------------------------------------------------------| |7.8 |Вкладання гумово- |2003-2007 | 30000** |Укрзалізниця | | |кордових настилів | 2003 | 6000** | | | | | 2004 | 6000** | | | | | 2005 | 6000** | | | | | 2006 | 6000** | | | | | 2007 | 6000** | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.9 |Ремонт переїздів із |2003-2007 | 11250** |Укрзалізниця | | |заміною настилу | 2003 | 2250** | | | | | 2004 | 2250** | | | | | 2005 | 2250** | | | | | 2006 | 2250** | | | | | 2007 | 2250** | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.10 |Покращання видимості |2003-2007 | 6850** |Укрзалізниця | | |на перегонах | 2003 | 1370** | | | | | 2004 | 1370** | | | | | 2005 | 1370** | | | | | 2006 | 1370** | | | | | 2007 | 1370** | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.11 |Капітальний ремонт та|2003-2007 | 50000** |Укрзалізниця | | |модернізація | 2003 | 10000** | | | |переїздів | 2004 | 10000** | | | | | 2005 | 10000** | | | | | 2006 | 10000** | | | | | 2007 | 10000** | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.12 |Перегляд |2003-2007 | 18000** | Місцеві | | |категорійності із | 2003 | 3600** | державні | | |закриттям | 2004 | 3600** |адміністрації,| | |малодіяльних | 2005 | 3600** | залізниці | | |переїздів | 2006 | 3600** | | | | | 2007 | 3600** | | |-------------------------------------------------------------------| |Будівництво шляхопроводів на перетинанні залізниць з автомобільними| | дорогами: | |-------------------------------------------------------------------| |7.13 |Донецька залізниця |2003-2007 | 40000* | Мінтранс | | | | 2003 | 8000* | | | | | 2004 | 8000* | | | | | 2005 | 8000* | | | | | 2006 | 8000* | | | | | 2007 | 8000* | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.14 |Львівська залізниця |2003-2007 | 150000* | Мінтранс | | | | 2003 | 30000* | | | | | 2004 | 30000* | | | | | 2005 | 30000* | | | | | 2006 | 30000* | | | | | 2007 | 30000* | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.15 |Одеська залізниця |2003-2007 | 105000 | Мінтранс | | | | 2003 | 21000* | | | | | 2004 | 21000* | | | | | 2005 | 21000* | | | | | 2006 | 21000* | | | | | 2007 | 21000* | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.16 |Придніпровська |2003-2007 | 40000* | Мінтранс | | |залізниця | 2003 | 8000* | | | | | 2004 | 8000* | | | | | 2005 | 8000* | | | | | 2006 | 8000* | | | | | 2007 | 8000* | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.17 |Південно-західна |2003-2007 | 78000* | Мінтранс | | |залізниця | 2003 | 15600* | | | | | 2004 | 15600* | | | | | 2005 | 15600* | | | | | 2006 | 15600* | | | | | 2007 | 15600* | | |-----+---------------------+----------+-------------+--------------| |7.18 |Південна залізниця |2003-2007 | 55000* | Мінтранс | | | | 2003 | 11000* | | | | | 2004 | 11000* | | | | | 2005 | 11000* | | | | | 2006 | 11000* | | | | | 2007 | 11000* | | |---------------------------+----------+-------------+--------------| |Всього: | 2003 | 170580* | | | | | 64615** | | | |----------+-------------+--------------| | | 2004 | 161730* | | | | | 64965** | | | |----------+-------------+--------------| | | 2005 | 160255* | | | | | 41565** | | | |----------+-------------+--------------| | | 2006 | 151200* | | | | | 26540** | | | |----------+-------------+--------------| | | 2007 | 151200* | | | | | 28290** | | | |----------+-------------+--------------| | |2003-2007 | 794965* | | | | | 225975** | | ---------------------------------------------------------------------
_______________* Кошти Державного бюджету
** Кошти місцевих бюджетів
{ Додаток із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 710
( 710-2005-п ) від 03.08.2005 }
Джерело:Офіційний портал ВРУ