open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 12 квітня 2006 р. N 496

Київ
Про затвердження Програми розвитку

національної мережі міжнародних транспортних

коридорів в Україні на 2006-2010 роки

З метою подальшої реалізації Концепції створення та
функціонування національної мережі міжнародних транспортних
коридорів в Україні Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Програму розвитку національної мережі
міжнародних транспортних коридорів в Україні на 2006-2010 роки
(далі - Програма), що додається.
2. Міністерству транспорту та зв'язку, Державній службі
автомобільних доріг, Міністерству фінансів, Міністерству економіки
під час розроблення проектів державного бюджету на відповідний рік
передбачати кошти для фінансування визначених Програмою заходів.
3. Міністерству транспорту та зв'язку щороку до 15 квітня
наступного звітного періоду інформувати Кабінет Міністрів України
про хід виконання Програми.

Прем'єр-міністр України Ю.ЄХАНУРОВ
Інд. 21

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 12 квітня 2006 р. N 496
ПРОГРАМА

розвитку національної мережі міжнародних

транспортних коридорів в Україні

на 2006-2010 роки

Загальні положення
Із розширенням ЄС постали завдання з виконання рішень
Загальноєвропейських транспортних конференцій з формування
пан'європейських (критських) міжнародних транспортних коридорів
(далі - транспортні коридори) і транспортних зон. На території
країн - членів ЄС формується нова мультимодальна транс'європейська
транспортна мережа, а країни - нові члени ЄС і країни - кандидати
на вступ до нього - Румунія і Болгарія - залучені до виконання
широкомасштабного плану розбудови транс'європейської транспортної
системи на період до 2020 року.
Розвиток технічних можливостей взаємодії транспортних мереж і
засобів зв'язку відіграє важливу роль в економічному зростанні та
розвитку торговельних відносин із сусідніми державами. Одночасно з
розробленням планів розвитку транспортних мереж ЄС здійснює
перегляд діючої мережі транспортних коридорів з метою концентрації
ресурсів на найважливіших напрямках. Для цього утворено Групу
високого рівня, яка на основі пропозицій країн - учасниць, у тому
числі України, розробила у листопаді 2005 р. карту основних
маршрутів європейської транспортної мережі - мультимодальних осей
північного, центрального, південно-східного, південно-західного
напрямку та водних магістралей. Територією України проходить
центральна вісь, яка включає маршрути, що відповідають напрямкам
транспортних коридорів N 3, 5 і 9.
Мета та основні завдання Програми
Мета цієї Програми полягає у розбудові національної мережі
міжнародних транспортних коридорів, поліпшенні її стану та
збільшенні пропускної спроможності, вдосконаленні технології
міжнародних перевезень за принципами логістичних товаропровідних
систем. Це сприятиме реалізації державної політики щодо:
інтеграції транспортної системи України до транс'європейської
шляхом приведення стану вітчизняної транспортної мережі у
відповідність з нормами і стандартами ЄС;
ефективного транспортного забезпечення зовнішньоекономічних
зв'язків;
залучення транзитних потоків країн Європи та Азії через
територію України;
збільшення надходжень до державного бюджету від експорту
транспортних послуг.
Основними завданнями Програми є:
визначення пріоритетних напрямів і завдань у сфері розвитку
національної мережі транспортних коридорів на період до 2010 року,
етапів розширення автомобільної та залізничної мережі транспортних
коридорів у взаємодії з водним транспортом;
забезпечення надання комплексу транспортних послуг, що
відповідають стандартам ЄС;
поліпшення якості міжнародних перевезень та підвищення
конкурентоспроможності транспортних послуг;
кардинальне підвищення показників ефективності перевезень і
провадження господарської діяльності, пов'язаної з транспортом;
створення надійної матеріально-технічної бази морських і
річкових портів, яка відповідає вимогам зовнішньої торгівлі;
удосконалення технології перевезень з метою підвищення їх
швидкості, зменшення простоїв, особливо пропуску через державний
кордон;
ініціювання розроблення та запровадження разом із сусідніми
державами спільних технологій транзитних перевезень і наскрізних
тарифів;
модернізація телекомунікаційної системи та вдосконалення
міжвідомчого і міждержавного зв'язку для обміну інформацією в
пунктах пропуску через державний кордон;
забезпечення інтермодальних перевезень, відкриття нових
маршрутів контейнерних перевезень.
Шляхи та напрями розв'язання проблеми
У Програмі передбачено комплекс науково-дослідних і
проектно-конструкторських розроблень за напрямами розвитку всіх
видів транспорту та заходи з реалізації ряду інвестиційних
проектів. Для розвитку національної мережі транспортних коридорів
необхідно забезпечити:
адаптацію нормативно-правової бази із зазначених питань до
норм і стандартів ЄС;
будівництво нових автомобільних доріг, у тому числі на
концесійній основі;
реконструкцію автомагістралей;
розбудову морських торговельних портів;
будівництво та реконструкцію глибоководних причалів у
річкових портах;
реконструкцію судноплавних шлюзів та хвилезахисних споруд на
р. Дніпро;
створення транспортно-складських логістичних центрів;
проектування та будівництво залізничного тунелю (транспортний
коридор N 5).
Заходи, які необхідно здійснити для виконання Програми,
зазначено у додатку.
Фінансове забезпечення Програми
Загальний обсяг фінансування Програми і цільових
інвестиційних проектів з розвитку національної мережі транспортних
коридорів становить 15838,3 млн. гривень, у тому числі з
державного бюджету - 2293,3 млн., з яких 2214,7 млн. гривень -
кошти спеціального фонду.
Фінансування здійснюється за рахунок коштів державного
бюджету, інших джерел, зокрема кредитів вітчизняних та іноземних
банків і міжнародних організацій, а також коштів, залучених на
умовах концесії.
Виділення бюджетних коштів для забезпечення розвитку
національної мережі транспортних коридорів проводиться у порядку,
встановленому законодавством.
Очікувані результати
Виконання Програми забезпечить:
підвищення швидкості та пропускної спроможності національної
мережі транспортних коридорів;
збільшення обсягів транзитних перевезень;
підвищення пропускної спроможності морських портів;
удосконалення технології перевезень на основі логістичних
принципів та розвитку транспортно-складських комплексів;
зменшення транспортної складової частини у вартості товарів і
послуг;
скорочення часу проведення митних, прикордонних та інших
установлених законодавством контрольних процедур під час перетину
державного кордону;
поліпшення навігаційного та інформаційного забезпечення
перевезень;
скорочення часу транспортування і переробки вантажів;
розвиток системи транспортно-експедиційного обслуговування;
підвищення якості транспортних послуг;
зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод;
впровадження супутніх послуг - страхування, ремонт, технічне
обслуговування та заправка транспортних засобів.
Розвиток інфраструктури національної мережі транспортних
коридорів сприятиме підвищенню макроекономічних та соціальних
показників, розвитку підприємств галузей економіки, створенню
нових робочих місць.
Збільшення прибутку від транзитних перевезень залізничним та
морським транспортом очікується в межах 20-25 відсотків.
Виконання Програми сприятиме прискоренню європейської
інтеграції України в галузі транспорту.
Механізм управління та контролю

за виконанням Програми
Організацію, моніторинг, координацію і контроль за виконанням
Програми покладено на Мінтрансзв'язку.
Інформація про хід виконання Програми періодично
заслуховується на засіданні Міжвідомчої комісії з питань
транспортних коридорів та транзитної політики.
Контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних
коштів здійснюють спеціально уповноважені органи державної влади
відповідно до законодавства.
Результати виконання Програми визначаються на основі аналізу
статистичних даних діяльності транспортних підприємств.

Додаток

до Програми
ЗАХОДИ

щодо розвитку національної мережі міжнародних

транспортних коридорів на 2006-2010 роки

(тис. гривень)---------------------------------------------------------------------------------- |Найменування |Відпові- |Строк|Прогнозований | У тому числі для | | заходу |дальні |вико-|обсяг фінансува-|-----------------------------| | |за вико- |нан- |ння |науково- |реалізації інве-| | |нання |ня, | |дослідних |стиційних проек-| | | |рік | |робіт |тів | |-----------------+---------+-----+----------------+------------+----------------| | | | |держав-|інші |держа-|інші |держа- |інші | | | | |ний |джерела |вний |дже- |вний |джерела | | | | |бюджет | |бюджет|рела |бюджет | | |-----------------+---------+-----+-------+--------+------+-----+-------+--------| |1. Визначення |Мінтранс-|2006-| 760| | 760| | | | | вантажо- |зв'язку |2010 | | | | | | | | і пасажиро- |Мінеконо-| | | | | | | | | потоків у |міки | | | | | | | | | мережі міжна-|(виконав-| | | | | | | | | родних транс-|ці визна-| | | | | | | | | портних кори-|чаються | | | | | | | | | дорів |на | | | | | | | | | |тендерних| | | | | | | | | у тому |умовах) | | | | | | | | | числі: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |1) моніторинг | -"- | -"- | 250| | 250| | | | | транспортно- | | | | | | | | | | економічних | | | | | | | | | | зв'язків | | | | | | | | | | України | | | | | | | | | | та перевезень| | | | | | | | | | транспортними| | | | | | | | | | коридорами | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |2) аналіз тен- | -"- |2006 | 150| | 150| | | | | денцій розви-| | | | | | | | | | тку світової | | | | | | | | | | торгівлі, | | | | | | | | | | визначення | | | | | | | | | | потенційно | | | | | | | | | | можливих | | | | | | | | | | транзитних | | | | | | | | | | вантажопото- | | | | | | | | | | ків та | | | | | | | | | | розроблення | | | | | | | | | | заходів щодо | | | | | | | | | | їх залучення | | | | | | | | | | до транспор- | | | | | | | | | | тних коридо- | | | | | | | | | | рів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3) прогноз роз- |Мінтранс-|2007-| 210| | 210| | | | | витку внутрі-|зв`язку |2008 | | | | | | | | шньо-регіона-|Мінеконо-| | | | | | | | | льних та |міки | | | | | | | | | зовнішньо- | | | | | | | | | | торговельних | | | | | | | | | | потоків у | | | | | | | | | | межах міжна- | | | | | | | | | | родних тран- | | | | | | | | | | портних кори-| | | | | | | | | | дорів на | | | | | | | | | | період до | | | | | | | | | | 2020 року | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |4) підготовка |Мінтранс-|2006-| 150| | 150| | | | | пропозицій та|зв'язку |2008 | | | | | | | | техніко-еко- | | | | | | | | | | номічних | | | | | | | | | | обґрунтувань | | | | | | | | | | щодо | | | | | | | | | | розширення | | | | | | | | | | номенклатури | | | | | | | | | | та підвищення| | | | | | | | | | якості транс-| | | | | | | | | | портно-пере- | | | | | | | | | | вантажуваль- | | | | | | | | | | них, експеди-| | | | | | | | | | ційних та | | | | | | | | | | інформаційних| | | | | | | | | | послуг при | | | | | | | | | | перевезенні | | | | | | | | | | вантажів | | | | | | | | | | через мережу | | | | | | | | | | транспортних | | | | | | | | | | коридорів | | | | | | | | | | відповідно до| | | | | | | | | | норм і стан- | | | | | | | | | | дартів ЄС | | | | | | | | | |-----------------+---------+-----+-------+--------+------+-----+-------+--------| |2. Вдосконалення|Мінтранс-|2006-| 826| | 826| | | | | нормативно- |зв'язку |2010 | | | | | | | | правової бази|Мінеконо-| | | | | | | | | розвитку та |міки | | | | | | | | | розбудови на-|Мін'юст | | | | | | | | | ціональної |Держмит- | | | | | | | | | мережі міжна-|служба | | | | | | | | | родних тран- |МЗС | | | | | | | | | спортних ко- | | | | | | | | | | ридорів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | у тому | | | | | | | | | | числі: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |1) підготовка | | | | | | | | | | законопроек- | | | | | | | | | | тів: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Про фінансу- |Мінтранс-|2006-| | | | | | | | вання внутрі-|зв'язку |2007 | | | | | | | | шніх водних |Мін'юст | | | | | | | | | шляхів |Мінфін | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Про внесення |Мінтранс-|2006 | | | | | | | | змін до |зв'язку | | | | | | | | | Кодексу |Мін'юст | | | | | | | | | торговельного| | | | | | | | | | мореплавства | | | | | | | | | | України | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |2) підготовка |Держпри- | -"- | | | | | | | | проекту |кордон- | | | | | | | | | Комплексної |служба | | | | | | | | | програми |Держмит- | | | | | | | | | реконструкції|служба | | | | | | | | | та розвитку |Мінтран- | | | | | | | | | державного |сзв'язку | | | | | | | | | кордону до |Укравто- | | | | | | | | | 2015 року |дор МЗС | | | | | | | | | з передбачен-|Мінеко- | | | | | | | | | ням у ньому |номіки | | | | | | | | | будівництва, |Мінфін | | | | | | | | | реконструк- |Мін'юст | | | | | | | | | ції, облашту-| | | | | | | | | | вання та | | | | | | | | | | технічного | | | | | | | | | | оснащення | | | | | | | | | | пунктів | | | | | | | | | | пропуску | | | | | | | | | | через | | | | | | | | | | державний | | | | | | | | | | кордон | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3) аналіз і |Мінтранс-|2006-| 200| | 200| | | | | підготовка |зв'язку |2010 | | | | | | | | висновків та |МЗС | | | | | | | | | пропозицій |Мін'юст | | | | | | | | | щодо приєдна-| | | | | | | | | | ння України | | | | | | | | | | до міжнарод- | | | | | | | | | | них договорів| | | | | | | | | | з питань роз-| | | | | | | | | | витку та | | | | | | | | | | функціонуван-| | | | | | | | | | ня транспорту| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |4) підготовка | | | | | | | | | | відповідних | | | | | | | | | | актів законо-| | | | | | | | | | давства про | | | | | | | | | | приєднання | | | | | | | | | | України до: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Конвенції |Мінтранс-|2006 | | | | | | | | ЄЕК ООН про |зв'язку | | | | | | | | | процедуру |Держмит- | | | | | | | | | міжнародного|служба | | | | | | | | | митного |МЗС | | | | | | | | | транзиту |Мін'юст | | | | | | | | | при переве- | | | | | | | | | | зенні ванта-| | | | | | | | | | жів заліз- | | | | | | | | | | ничним тран-| | | | | | | | | | спортом | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Європейської|Мінтранс-|2006-| | | | | | | | угоди про |зв'язку |2007 | | | | | | | | найважливіші|МЗС | | | | | | | | | внутрішні |Мін'юст | | | | | | | | | водні шляхи | | | | | | | | | | міжнародного| | | | | | | | | | значення від| | | | | | | | | | 19 січня | | | | | | | | | | 1996 року | | | | | | | | | | ( 994_342 ) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Міжнародної | -"- |2007 | | | | | | | | конвенції | | | | | | | | | | про полегше-| | | | | | | | | | ння умов | | | | | | | | | | залізничних | | | | | | | | | | перевезень | | | | | | | | | | пасажирів і | | | | | | | | | | багажу через| | | | | | | | | | кордони від | | | | | | | | | | 10 січня | | | | | | | | | | 1952 року | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Митної |Держмит- |2007-| | | | | | | | конвенції |служба |2008 | | | | | | | | про тимчасо-|Мінтранс-| | | | | | | | | ве ввезення |зв'язку | | | | | | | | | приватних |МЗС | | | | | | | | | дорожніх |Мін'юст | | | | | | | | | перевізних | | | | | | | | | | засобів від | | | | | | | | | | 4 червня | | | | | | | | | | 1954 року | | | | | | | | | | ( 995_081 ) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Конвенції |Мінтранс-|2007-| | | | | | | | про оподат- |зв'язку |2008 | | | | | | | | кування до- |Держмит- | | | | | | | | | рожніх |служба | | | | | | | | | перевізних |МЗС | | | | | | | | | засобів, що |Мін'юст | | | | | | | | | використову-| | | | | | | | | | ються для | | | | | | | | | | міжнародного| | | | | | | | | | перевезення | | | | | | | | | | пасажирів | | | | | | | | | | від | | | | | | | | | | 14 грудня | | | | | | | | | | 1956 року | | | | | | | | | | ( 995_397 ) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Митної | -"- |2008 | | | | | | | | конвенції, | | | | | | | | | | що стосуєть-| | | | | | | | | | ся тимчасо- | | | | | | | | | | вого ввезен-| | | | | | | | | | ня дорожніх | | | | | | | | | | перевізних | | | | | | | | | | засобів для | | | | | | | | | | комерційного| | | | | | | | | | використан- | | | | | | | | | | ня, від | | | | | | | | | | 18 травня | | | | | | | | | | 1956 року | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Угоди про | -"- |2006-| | | | | | | | міжнародні | |2008 | | | | | | | | нерегулярні | | | | | | | | | | перевезення | | | | | | | | | | пасажирів | | | | | | | | | | автобусами | | | | | | | | | | (INTER BUS) | | | | | | | | | | від | | | | | | | | | | 14 квітня | | | | | | | | | | 2000 року | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Митної | -"- |2008 | | | | | | | | конвенції | | | | | | | | | | про запасні | | | | | | | | | | частини, які| | | | | | | | | | використову-| | | | | | | | | | ються для | | | | | | | | | | ремонту ва- | | | | | | | | | | гонів, від | | | | | | | | | | 15 січня | | | | | | | | | | 1958 року | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |5) підготовка |Мінтран- |2006-| 626| | 626| | | | | проектів |сзв'язку |2009 | | | | | | | | нормативних |Мін'юст | | | | | | | | | документів з |Мінеконо-| | | | | | | | | питань |міки | | | | | | | | | вдосконалення|Держмит- | | | | | | | | | організації |служба | | | | | | | | | роботи транс-| | | | | | | | | | порту, усього| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Правила |Мінтранс-|2006-| 164| | 164| | | | | перевезення |зв'язку |2007 | | | | | | | | вантажів у |Укрзаліз-| | | | | | | | | залізнично- |ниця | | | | | | | | | водному |Укрмор- | | | | | | | | | прямому |річфлот | | | | | | | | | сполученні | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Правила |Мінтранс-|2007 | 152| | 152| | | | | перевезення |зв'язку | | | | | | | | | вантажів у |Укрмор- | | | | | | | | | прямому |річфлот | | | | | | | | | водному | | | | | | | | | | сполученні | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Порядок | -"- | -"- | 80| | 80| | | | | внесення | | | | | | | | | | обов'язкових| | | | | | | | | | суднових | | | | | | | | | | зборів та | | | | | | | | | | платежів | | | | | | | | | | в річкових | | | | | | | | | | портах з | | | | | | | | | | урахуванням | | | | | | | | | | вимог ЄС | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Інструкція | -"- |2008-| 140| | 140| | | | | про прове- | |2009 | | | | | | | | дення спос- | | | | | | | | | | тережень та | | | | | | | | | | досліджень | | | | | | | | | | на суднопла-| | | | | | | | | | вних і | | | | | | | | | | гідротехніч-| | | | | | | | | | них спорудах| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Положення |Мінтранс-|2006-| 90| | 90| | | | | про транс- |зв'язку |2007 | | | | | | | | портний | | | | | | | | | | вузол (порт)| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------+---------+-----+-------+--------+------+-----+-------+--------| |3. Організація |Мінтранс-|2006-| 290| 450| 290| 450| | | | роботи транс-|зв'язку |2010 | | | | | | | | портних сис- | | | | | | | | | | тем (оптимі- | | | | | | | | | | зація транс- | | | | | | | | | | портних | | | | | | | | | | процесів), | | | | | | | | | | усього | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | у тому | | | | | | | | | | числі: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |1) використання |Мінтранс-|2006 | | 60| | 60| | | | на транспорт-|зв'язку | | | | | | | | | них коридорах|Укрзаліз-| | | | | | | | | технології |ниця | | | | | | | | | прискореного | | | | | | | | | | просування | | | | | | | | | | немаршрутизо-| | | | | | | | | | ваних | | | | | | | | | | міжнародних | | | | | | | | | | вагонопотоків| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |2) удосконалення|Мінтранс-|2006-| 130| | 130| | | | | навігаційної |зв'язку |2008 | | | | | | | | та інформа- |Укрзаліз-| | | | | | | | | ційної |ниця | | | | | | | | | системи |Укрмор- | | | | | | | | | забезпечення |річфлот | | | | | | | | | перевезень і |Укравто- | | | | | | | | | взаємодії |транс | | | | | | | | | суміжних | | | | | | | | | | видів | | | | | | | | | | транспорту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3) удосконалення| -"- |2006-| 100| | 100| | | | | технології | |2007 | | | | | | | | перевезень на| | | | | | | | | | основі | | | | | | | | | | логістичних | | | | | | | | | | принципів | | | | | | | | | | організації | | | | | | | | | | транспортно- | | | | | | | | | | перевантажу- | | | | | | | | | | вального | | | | | | | | | | процесу | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |4) розроблення і|Мінтранс-|2006-| | 40| | 40| | | | підготовка |зв'язку |2007 | | | | | | | | пропозицій |Укрзаліз-| | | | | | | | | щодо формува-|ниця | | | | | | | | | ння маршрутів|Укрмор- | | | | | | | | | і визначення |річфлот | | | | | | | | | тарифів під |Укравто- | | | | | | | | | час контрей- |транс | | | | | | | | | лерних пере- |Укравто- | | | | | | | | | везень |дор | | | | | | | | | | | | | | | | | | |5) удосконалення|Укрзаліз-|2007-| | | | | | | | організації |ниця |2010 | | | | | | | | інтермодаль- |Укрмор- | | | | | | | | | них переве- |річфлот | | | | | | | | | зень, запро- |Укравто- | | | | | | | | | вадження |транс | | | | | | | | | нових контей-| | | | | | | | | | нерних марш- | | | | | | | | | | рутів, | | | | | | | | | | збільшення | | | | | | | | | | обсягів | | | | | | | | | | контейнерних | | | | | | | | | | перевезень на| | | | | | | | | | 30 відсотків | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |6) підготовка |Мінтранс-|2006 | | 30| | 30| | | | проекту |зв'язку | | | | | | | | | типової угоди|Укрзаліз-| | | | | | | | | про обмін |ниця | | | | | | | | | електронними | | | | | | | | | | повідомлен- | | | | | | | | | | нями (докуме-| | | | | | | | | | нтами) під | | | | | | | | | | час перевезе-| | | | | | | | | | ння вантажів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |7) підготовка | -"- |2006-| | 120| | 120| | | | обґрунтування| |2007 | | | | | | | | та методики | | | | | | | | | | організації | | | | | | | | | | перевезень | | | | | | | | | | вантажів з | | | | | | | | | | використання | | | | | | | | | | мелектронної | | | | | | | | | | технології | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |8) аналіз |Мінтранс-|2006-| | 150| | 150| | | | функціонуван-|зв'язку |2007 | | | | | | | | транспортно- | | | | | | | | | | технологічних| | | | | | | | | | систем за | | | | | | | | | | напрямками | | | | | | | | | | міжнародних | | | | | | | | | | транспортних | | | | | | | | | | коридорів | | | | | | | | | | та підготовка| | | | | | | | | | пропозицій | | | | | | | | | | щодо їх | | | | | | | | | | удосконалення| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |9) підготовка |Укрзаліз-|2006 | | 50| | 50| | | | пропозицій |ниця | | | | | | | | | щодо залучен-| | | | | | | | | | ня додаткових| | | | | | | | | | обсягів | | | | | | | | | | міжнародних | | | | | | | | | | залізничних | | | | | | | | | | перевезень | | | | | | | | | | через націо- | | | | | | | | | | нальну мережу| | | | | | | | | | транспортних | | | | | | | | | | коридорів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |10) підготовка |Мінтранс-|2006-| 60| | 60| | | | | проекту |зв'язку |2007 | | | | | | | | комплексної |Мінприро-| | | | | | | | | програми роз-|ди | | | | | | | | | витку інфра- |Укрмор- | | | | | | | | | структури |річфлот | | | | | | | | | річкових | | | | | | | | | | портів для | | | | | | | | | | приймання і | | | | | | | | | | переробки | | | | | | | | | | суднових | | | | | | | | | | відходів | | | | | | | | | | відповідно до| | | | | | | | | | міжнародних | | | | | | | | | | вимог | | | | | | | | | |-----------------+---------+-----+-------+--------+------+-----+-------+--------| |4. Утворення |Мінтранс-|2006-| | 45000| | | | 45000| | транспортно- |зв'язку |2010 | | | | | | | | |Укрзаліз-| | | | | | | | | складських |ниця | | | | | | | | | (логістичних)|Укрмор- | | | | | | | | | центрів за |річфлот | | | | | | | | | напрямками |Укравто- | | | | | | | | | транспортних |транс | | | | | | | | | коридорів | | | | | | | | | |-----------------+---------+-----+-------+--------+------+-----+-------+--------| |5. Розбудова |Мінтранс-|2006-|2291400|13499600| | 1000|2291400|13498600| | транспортних |зв'язку |2010 | | | | | | | | коридорів | | | | | | | | | | (інвестиційні| | | | | | | | | | проекти) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | у тому | | | | | | | | | | числі: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |1) залізничні |Мінтранс-| -"- | | 301100| | 1000| | 300100| | транспортні |зв'язку | | | | | | | | | коридори |Укрзаліз-| | | | | | | | | |ниця | | | | | | | | | | | | | | | | | | | модернізація |Укрзаліз-|2007-| | | | | | | | телекомуніка-|ниця |2010 | | | | | | | | ційних сис- | | | | | | | | | | тем, облашту-| | | | | | | | | | вання волоко-| | | | | | | | | | нно-оптичних | | | | | | | | | | ліній зв'язку| | | | | | | | | | на напрямках:| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Київ - Зер- | -"- | -"- | | 21500| | | | 21500| | нове | | | | | | | | | | (358 кіломе-| | | | | | | | | | трів) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Ніжин - Гор-| -"- | -"- | | 9000| | | | 9000| | ностаївка | | | | | | | | | | (149 кіломе-| | | | | | | | | | трів) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | технічне | -"- | -"- | | 50000| | | | 50000| | удосконалення| | | | | | | | | | переїздів для| | | | | | | | | | забезпечення | | | | | | | | | | безпеки руху | | | | | | | | | | (200 об'єк- | | | | | | | | | | тів) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | закриття | -"- |2008-| | 3600| | | | 3600| | переїздів на | |2010 | | | | | | | | малодійових | | | | | | | | | | напрямках | | | | | | | | | | (10 об'єк- | | | | | | | | | | тів) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | проектування |Укрзаліз-|2006 | | 1000| | 1000| | | | та будівниц- |ниця |2007 | | 54000| | | | 54000| | тво тунелю на| |2008 | | 54000| | | | 54000| | перегоні | |2009 | | 54000| | | | 54000| | Бескид - Ско-| |2010 | | 54000| | | | 54000| | тарське (МТК | | | | | | | | | | N 5) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |2) автомобільні |Мінтранс-|2006-|2214700|11249000| | |2214700|11249000| | транспортні |зв'язку |2010 | | | | | | | | коридори |Укравто- | | | | | | | | | (кошти спеці-|дор | | | | | | | | | ального фон- | | | | | | | | | | ду) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво |Укравто- | -"- |1424300| 4055000| | |1424300| 4055000| | автомобільних|дор | | | | | | | | | доріг: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Львів - Кра-| -"- | -"- | 651300| 976000| | | 651300| 976000| | ковець, | | | | | | | | | | 84,4 кіломе-| | | | | | | | | | тра (транс- | | | | | | | | | | портний ко- | | | | | | | | | | ридор N 3) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Львів - Бро-| -"- |2008-| 420000| 1079000| | | 420000| 1079000| | ди, 78,8 кі-| |2010 | | | | | | | | лометра | | | | | | | | | | (транспортні| | | | | | | | | | коридори | | | | | | | | | | N 3 і 5) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Вінниця - | -"- | -"- | 353000| 2000000| | | 353000| 2000000| | Київ, | | | | | | | | | | 146 кіломет-| | | | | | | | | | рів (тран- | | | | | | | | | | спортний ко-| | | | | | | | | | ридор N 3) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | реконструкція|Укравто- |2006-| - | 2539000| | | | 2539000| | автомобільних|дор |2010 | | | | | | | | доріг: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Київ - | -"- | | | | | | | | | Харків - | | | | | | | | | | Довжанський | | | | | | | | | | (транспортний| | | | | | | | | | коридор | | | | | | | | | | Європа - | | | | | | | | | | Азія) на | | | | | | | | | | дільницях: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Пирятин - | |2008-| - | 300000| | | | 300000| | Лубни | |2010 | | | | | | | | | | | | | | | | | | Лубни - | |2006-| - | 1154000| | | | 1154000| | Решетилівка | |2010 | | | | | | | | | | | | | | | | | | Решетилі- | |2006-| - | 110000| | | | 110000| | вка - Полта-| |2008 | | | | | | | | ва | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Полтава - | |-"- | - | 475000| | | | 475000| | Валки | | | | | | | | | | (обхід Чугу-| | | | | | | | | | єва) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Ковель - | |2007-| - | 500000| | | | 500000| | Ягодин | |2010 | | | | | | | | (транспорт- | | | | | | | | | | ний коридор | | | | | | | | | | Балтійське | | | | | | | | | | море - Чорне| | | | | | | | | | море) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | капітальний | -"- |2006-| 790400| 4655000| | | 790400| 4655000| | ремонт авто- | |2010 | | | | | | | | мобільних | | | | | | | | | | доріг: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Київ - Чоп | |2006-| | 455000| | | | 455000| | (транспортні| |2007 | | | | | | | | коридори | | | | | | | | | | N 3 і 5), | | | | | | | | | | на дільниці | | | | | | | | | | Броди - | | | | | | | | | | Стрий (за | | | | | | | | | | рахунок кре-| | | | | | | | | | диту Європе-| | | | | | | | | | йського | | | | | | | | | | банку рекон-| | | | | | | | | | струкції та | | | | | | | | | | розвитку) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Київ - Чоп, | |2006-| | 1800000| | | | 1800000| | на дільниці | |2009 | | | | | | | | Броди - Жи- | | | | | | | | | | томир - Київ| | | | | | | | | | (транспорт- | | | | | | | | | | ний коридор | | | | | | | | | | N 3) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Кіпті - | |2006-| | 800000| | | | 800000| | Глухів - | |2008 | | | | | | | | Бачівськ | | | | | | | | | | (транспорт- | | | | | | | | | | ний коридор | | | | | | | | | | N 9) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Київ - Одеса| |2006-| | 335000| | | | 335000| | (Васильків -| |2010 | | | | | | | | Біла Церква | | | | | | | | | | (транспорт- | | | | | | | | | | ний коридор | | | | | | | | | | N 9) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Київ - Одеса| | -"- | | 300000| | | | 300000| | (Біла Церк- | | | | | | | | | | ва - Жашків)| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Київ - Одеса| | -"- | | 365000| | | | 365000| | (Червонозна-| | | | | | | | | | м'янка - | | | | | | | | | | Одеса) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Львів - Кі- | |2008-| | 600000| | | | 600000| | ровоград - | |2010 | | | | | | | | Знам'янка, | | | | | | | | | | на дільниці | | | | | | | | | | Тернопіль - | | | | | | | | | | Умань (тра- | | | | | | | | | | нспортний | | | | | | | | | | коридор | | | | | | | | | | Балтійське | | | | | | | | | | море - Чорне| | | | | | | | | | море) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3) морський і |Укрмор- |2006-| 76700| 1949500| | | 76700| 1949500| | річковий тра |річфлот |2010 | | | | | | | | нспорт | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво і|Укрмор- | -"- | | 1900000| | | | 1900000| | реконструкція|річфлот | | | | | | | | | об'єктів |морські | | | | | | | | | морського |порти | | | | | | | | | транспорту: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво |порт |2006-| | 130000| | | | 130000| | перевантажу- |Южний |2008 | | | | | | | | вального ком-| | | | | | | | | | плексу гене- | | | | | | | | | | ральвантажів-| | | | | | | | | | на причаліних| | | | | | | | | | N 9 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво |Микола- |2006 | | 3500| | | | 3500| | перевантажу- |ївський | | | | | | | | | вального ко- |порт | | | | | | | | | мплексу гене-| | | | | | | | | | ральних ван- | | | | | | | | | | тажів на при-| | | | | | | | | | чалі N 1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | реконструкція| -"- |2008 | | 6000| | | | 6000| | причалу N 11 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | реконструкція|Маріу- |2006 | | 47000| | | | 47000| | перевантажу- |польсь- | | | | | | | | | вального |кий порт | | | | | | | | | комплексу | | | | | | | | | | генеральних | | | | | | | | | | вантажів | | | | | | | | | | на причалі | | | | | | | | | | N 1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво | -"- |2006-| | 30000| | | | 30000| | південно-за- | |2008 | | | | | | | | хідного захи-| | | | | | | | | | сного молу | | | | | | | | | | (1300 метрів)| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво | -"- |2009-| | 25000| | | | 25000| | причалу N 23 | |2010 | | | | | | | | для відстою | | | | | | | | | | суден порто- | | | | | | | | | | вого флоту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво |Маріу- |2008-| | 150000| | | | 150000| | перевантажу- |польсь- |2010 | | | | | | | | вального |кий порт | | | | | | | | | комплексу для| | | | | | | | | | контейнерних | | | | | | | | | | вантажів на | | | | | | | | | | причалах | | | | | | | | | | N 21 і 23 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво |Бердянсь-|2006-| | 100000| | | | 100000| | перевантажу- |кий порт |2010 | | | | | | | | вального ком-| | | | | | | | | | плексу для | | | | | | | | | | контейнерів | | | | | | | | | | на причалі | | | | | | | | | | N 10 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | берегоукріп- | -"- |2006-| | 26000| | | | 26000| | лення для | |2009 | | | | | | | | розширення | | | | | | | | | | вантажних | | | | | | | | | | майданчиків | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво |Керченсь-| -"- | | 1500| | | | 1500| | перевантажу- |кий порт | | | | | | | | | вального ком-| | | | | | | | | | плексу для | | | | | | | | | | зернових ван-| | | | | | | | | | тажів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | розширення |Севасто- |2007-| | 56000| | | | 56000| | вантажного |польсь- |2010 | | | | | | | | району (Малий|кий порт | | | | | | | | | Інкерман) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | реконструкція|Ялтинсь- | -"- | | 70000| | | | 70000| | пасажирського|кий порт | | | | | | | | | терміналу | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво |Ізмаїль- |2006-| | 30000| | | | 30000| | двох причалів|ський |2010 | | | | | | | | |порт | | | | | | | | | | | | | | | | | | | завершення |Ренійсь- |2006-| | 18500| | | | 18500| | будівництва |кий порт |2008 | | | | | | | | морського | | | | | | | | | | причалу для | | | | | | | | | | суден типу | | | | | | | | | | "Ро-Ро" | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | реконструкція|Іллічі- |2006-| | 30000| | | | 30000| | причалів N 3 |вський |2007 | | | | | | | | і 4 для пере-|порт | | | | | | | | | вантаження | | | | | | | | | | контейнерів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | реконструкція| -"- |2007-| | 50000| | | | 50000| | причалу N 2 | |2008 | | | | | | | | | | | | | | | | | | реконструкція| -"- |2006-| | 114000| | | | 114000| | причалів N 7,| |2008 | | | | | | | | 8 і 9 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво | -"- |2008-| | 80000| | | | 80000| | перевантажу- | |2010 | | | | | | | | вального ком-| | | | | | | | | | плексу для | | | | | | | | | | гранульованої| | | | | | | | | | сірки та ін- | | | | | | | | | | ших навалоч- | | | | | | | | | | них вантажів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | реконструкція|Феодосі- |2006-| | 50000| | | | 50000| | причалів N 1,|йський |2009 | | | | | | | | 2 і 3 |порт | | | | | | | | | | | | | | | | | | | розширення |Одеський |2006-| | 787500| | | | 787500| | контейнерного|порт |2010 | | | | | | | | терміналу | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво | -"- |2006-| | 95000| | | | 95000| | причалів N 1,| |2007 | | | | | | | | 2 і 3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво |Укрмор- |2006-| | 49500| | | | 49500| | та реконстру-|річфлот |2010 | | | | | | | | кція об'єктів|акціонер-| | | | | | | | | річкового |на судно-| | | | | | | | | транспорту: |плавна | | | | | | | | | |компанія | | | | | | | | | |"Укрріч- | | | | | | | | | |флот" | | | | | | | | | | | | | | | | | | | будівництво |акціонер-| -"- | | 34500| | | | 34500| | глибоководно-|на судно-| | | | | | | | | го універ- |плавна | | | | | | | | | сального при-|компанія | | | | | | | | | чалу |"Укрріч- | | | | | | | | | |флот" | | | | | | | | | |Миколаї- | | | | | | | | | |вський | | | | | | | | | |річковий | | | | | | | | | |порт | | | | | | | | | | | | | | | | | | | реконструкція|Дніпро- |2006-| | 15000| | | | 15000| | вантажних |дзержи- |2007 | | | | | | | | причалів |нський | | | | | | | | | |річковий | | | | | | | | | |порт | | | | | | | | | | | | | | | | | | | модернізація |державне |2007-| 76700| | | | 76700| | | та реконст- |підприєм-|2010 | | | | | | | | рукція судно-|ство | | | | | | | | | плавних шлю- |"Укрвод- | | | | | | | | | зів та внут- |шлях" | | | | | | | | | рішніх водних| | | | | | | | | | шляхів: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | модернізація,| -"- | -"- | 56700| | | | 56700| | | реконструкція| | | | | | | | | | та капіталь- | | | | | | | | | | ний ремонт | | | | | | | | | | гідротехніч- | | | | | | | | | | них констру- | | | | | | | | | | кцій, буді- | | | | | | | | | | вель та тех- | | | | | | | | | | нологічного | | | | | | | | | | обладнання | | | | | | | | | | судноплавних | | | | | | | | | | шлюзів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | реконструк- |державне |2007-| 16000| | | | 16000| | | ція, модерні-|підприєм-|2010 | | | | | | | | зація та при-|ство | | | | | | | | | дбання |"Укрвод- | | | | | | | | | спеціального |шлях" | | | | | | | | | флоту для | | | | | | | | | | використання | | | | | | | | | | на внутрішніх| | | | | | | | | | водних шляхах| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | модернізація | -"- | -"- | 4000| | | | 4000| | | та виготовле-| | | | | | | | | | ння нових | | | | | | | | | | знаків | | | | | | | | | | навігаційного| | | | | | | | | | облаштування | | | | | | | | | | на внутрішніх| | | | | | | | | | водних шляхах| | | | | | | | | |-----------------+---------+-----+----------------------------------------------| | Будівництво |Мінтранс-|2006-|фінансування здійснюється за Програмою компле-| | глибоководно-|зв'язку |2010 |ксного розвитку Українського Придунав'я на | | го суднопла- | | |2004-2010 роки, затвердженою постановою Кабі- | | вного каналу | | |нету Міністрів України від 31 березня 2004 р. | | р. Дунай - | | |N 428 ( 428-2004-п ) | | Чорне море | | | | |-----------------+---------+-----+----------------------------------------------| | Усього | | |2293276|13545050| 1876| 1450|2291400|13543600| | | | | | | | | | | |---------------------------------+-------+--------+------+-----+-------+--------| | у тому числі кошти |2214700| | | |2214700| | | спеціального фонду | | | | | | | ----------------------------------------------------------------------------------

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: