open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 102 від 22.02.2001 Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

13 березня 2001 р.

за N 221/5412

Про затвердження Інструкції щодо складання державної

статистичної звітності про наявність торговельних

суден за формою N 2-вод

Відповідно до статті 14 Закону України "Про державну
статистику" ( 2614-12 ), Програми реформування державної
статистики на період до 2002 року, затвердженої постановою
Кабінету Міністрів України від 27.06.98 N 971 ( 971-98-п ), та з
метою подальшого вдосконалення обліку та звітності з водного
транспорту Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Інструкцію щодо складання державної
статистичної звітності про наявність торговельних суден за формою
N 2-вод (додається).
2. Управлінню статистики послуг, транспорту та зв'язку (Голуб
О.В.): 2.1. Визначити необхідний тираж, підготувати і передати
фінансово-економічному управлінню оригінал затвердженої Інструкції
для тиражування. 2.2. Здійснювати методологічне керівництво обліком та
звітністю про наявність торговельних суден.
3. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.)
забезпечити фінансування виготовлення даної Інстррукції. 4. Управлінню справами (Москот В.Ф.) забезпечити контроль за
своєчасним тиражуванням і розсиланням зазначених бланків
Інструкції до Головного управління статистики в Автономній
Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських
управлінь статистики. 5. Головному управлінню статистики в Автономній Республіці
Крим, обласним, Київському та Севастопольському міським
управлінням статистики довести вищезазначену Інструкцію до відома
підприємств, установ та організацій - юридичних осіб усіх форм
власності та видів діяльності, які мають на балансі торговельні
судна, а також вантажні і пасажирські причали. 6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Комітету Остапчука Ю.М.
Голова Комітету О.Г.Осауленко
Погоджено:
Заступник Міністра
транспорту України В.В.Севрюков
Затверджено

Наказ Держкомстату України

22.02.2001 N 102
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

13 березня 2001 р.

за N 221/5412
Інструкція

щодо складання державної статистичної звітності

про наявність торговельних суден за формою N 2-вод
1. Загальні положення
Інструкція щодо складання державної статистичної звітності
про наявність торговельних суден за формою N 2-вод "Звіт про
наявність власних торговельних суден" (далі - Інструкція) створена
з метою одержання всебічної та вичерпної статистичної інформації
про кількісні та якісні характеристики морського і річкового флоту
України. Дія Інструкції поширюється на підприємства, установи і
організації (далі - підприємства) - юридичні особи всіх форм
власності та видів економічної діяльності, які мають на балансі: - торговельні судна; - вантажні та пасажирські причали.
2. Основні терміни та їх тлумачення
Основні терміни, які використовуються в Інструкції,
відповідають термінам Кодексу торговельного мореплавства України
( 176/95-ВР ), Глосарію по статистиці транспорту (Євростат, ЕКМТ,
ЄЕК ООН 1994 р.). 2.1. Торговельне судно (далі - судно) - самохідна чи
несамохідна плавуча споруда, що використовується: - для перевезення вантажів, пасажирів, багажу і пошти, для
рибного чи іншого морського промислу, розвідки і добування
корисних копалин, рятування людей і суден, що зазнають лиха на
воді, буксирування інших суден та плавучих об'єктів, здійснення
гідротехнічних робіт чи піднімання майна, що затонуло; - для несення спеціальної державної служби (охорона
промислів, санітарна і карантинна служба, захист від забруднення
тощо); - для наукових, навчальних і культурних цілей; - для спорту; - для інших потреб з іншою метою. 2.2. За районами плавання судна поділяються: - на річкові, призначені для судноплавства по внутрішніх
водних шляхах (річках, озерах, каналах) без права виходу в море; - морські, призначені для судноплавства у морських
територіальних водах України з виходом у нейтральні та
територіальні води інших країн; - змішаного типу "ріка-море", призначені для судноплавства по
внутрішніх водних шляхах (річках, озерах, каналах) з правом виходу
в море. 2.3. За наявністю двигуна судна поділяються на самохідні, які
оснащені самостійною рухомою установкою (двигуном), та
несамохідні, які не мають власної рухомої установки (двигуна) і
рух яких здійснюється за допомогою самохідних суден. 2.4. За призначенням судна поділяються на транспортні,
рибальські, спеціального призначення, технічні,
службово-допоміжні. 2.4.1. Основними типами транспортних суден є: - пасажирські - для перевезень пасажирів та їх багажу; - вантажні - для перевезення вантажів (універсальні,
контейнеровози, докові, баржевози, ліхтеровози, накатні (Ро-Ро),
наливні, навалочні (балкери), лісовозні, рефрижераторні): наливні, призначені для перевезення вантажів у стані рідини; суховантажні, призначені для перевезення сипучих та
генеральних вантажів; - вантажопасажирські - призначені одночасно для перевезень
пасажирів і вантажів. 2.4.2. Основними типами рибальських суден є: - промислові, призначені для промислу риби, китів, тюленів,
моржів або інших живих ресурсів моря (траулери, сейнери,
тунцелови, риболовні боти, сіткопідіймачі, китобійні та краболовні
судна); - промислово-переробні, призначені для промислу та обробки
власного улову (морозильні траулери-рибозаводи, великі сардинні
траулери - рибоконсервні заводи, морозильні траулери, судна для
переробки оселедців, крабів, рибоконсервні плавучі бази, рибомучні
судна, морозильні судна). 2.4.3. Основними типами суден спеціального призначення є: - науково-дослідницькі, експедиційні, гідрологічні,
гідрографічні, гідрометеорологічні, навчальні, призначені для
виконання наукових досліджень та навчальних робіт; - китобази, рибобази та інші судна, призначені для переробки
живих ресурсів моря і не зайняті їх ловом; - бурові, добувні, призначені для розвідки, буріння і
добування корисних копалин; - криголами, призначені для розчищення шляхів і забезпечення
умов судноплавства у зимовий період; - рятувальні судна, буксири рятувальні, аварійно-рятувальні
судна, призначені для виконання рятувальних робіт; - патрульні судна, призначені для несення патрульної служби; - хімозачисні станції, призначені для виконання робіт з
очищення суден від бруду. 2.4.4. Основними типами технічних суден є: - земснаряди, землесоси, гідропісконавантажувачі, грунтовозні
шаланди, грунтовозні судна, призначені для виконання робіт з
підтримки габаритів водного шляху та акваторії порту; - нафтозбірні судна, призначені для збору з водної поверхні
залишків нафтопродуктів або інших наливних вантажів; - плавучі доки та майстерні, ремонтні майстерні, призначені
для виконання технічного обслуговування інших суден. 2.4.5. Основними типами службово-допоміжних суден є: - буксирні, призначені для буксирування, штовхання,
одночасного буксирування або штовхання суден, барж, плотів; - рейдово-маневрові, судна забезпечення паливом та продуктами
життєзабезпечення, призначені для обслуговування флоту; - лоцманські, роз'їзні, протипожежні, водолазні, санітарні,
асенізаційні, агітаційні, призначені для обслуговування портового
господарства; - плавучі крани, кранові судна, буксири для завезення якорів,
зерноперевантажувачі, призначені для здійснення вантажопідйомних
операцій; - інші (понтони, дебаркадери, брандвахти, плавучі копри,
плавучі готелі, плавучі ресторани). 2.5. Основними технічними характеристиками торговельних суден
є: - валова місткість (куб. метр) - найбільший об'єм корпусу та
приміщень на судні як інженерної споруди, окрім об'єму рульової
рубки, камбузів, туалетів, усіх світлових люків та східних мілких
рубок; - вантажопідйомність (т) - максимальна вага (брутто) вантажу,
яку може прийняти судно на борт; - дейдвейт (т) - різниця між водотоннажністю судна до
вантажної ватерлінії, що відповідає призначеному літньому
надводному борту у воді із щільністю 1,025 т/куб.м, та
водотоннажністю порожнього судна; - водотоннажність (т) - об'єм підводної частини судна без
вантажу, палива, мастила, баластної, прісної, котельної води в
цистернах, стічних вод, запасів на судні, а також без пасажирів,
але з водою, паливом у судових системах та механізмах; - потужність (кВт) - механічна потужність головної силової
установки, яку може розвити двигун судна (кілька двигунів); один
кВт дорівнює 1,36 к.с.; - пасажиромісткість (пасажирів) - максимально допустима
кількість пасажирів, яку може перевозити судно. 2.6. Причал - берегова споруда або природний берег, який
призначено для здійснення відправки пасажирів та перевантаження
вантажів. Механізований причал - берегова споруда, оснащена
постійно закріпленими береговими і плавучими
навантажувально-розвантажувальними механізмами.
3. Документи первинного обліку
Документами первинного обліку наявності торговельних суден є: - технічний паспорт; - класифікаційне свідоцтво; - мірильне свідоцтво; - міжнародне мірильне свідоцтво; - пасажирське свідоцтво; - свідоцтво про безпеку вантажного судна стосовно обладнання
та забезпечення; - свідоцтво про придатність до плавання. Документом первинного обліку про морський (річковий) причал
порту (пристані) є технічний паспорт.
4. Порядок складання державної статистичної звітності

про наявність торговельних суден
4.1. Державну статистичну звітність за формою N 2-вод "Звіт
про наявність власних торговельних суден" ( v0254202-99 )
складають один раз на рік за станом на 31 грудня підприємства -
юридичні особи всіх форм власності та видів економічної
діяльності, які мають на балансі торговельні судна, а також
причали. Обліку підлягає інвентарна кількість наявних торговельних
суден, причалів, що перебувають на балансі підприємства незалежно
від їх придатності до експлуатації та технічного стану,
місцезнаходження (на території України або в інших державах) з
урахуванням таких, що здані в оренду іншим підприємствам. Звіт не складають іноземні підприємства - власники
торговельних суден, які знаходяться на території України, та
підприємства, що орендують судна або причали. До звіту не включаються дані про наявність маломірного флоту
- пасажирських суден місткістю до 12 чоловік та потужністю
головних двигунів менше 55 кВт, рибальських суден з потужністю
головного двигуна менше 50 кВт, вантажних транспортних суден
потужністю енергетичного обладнання менше 100 кВт або валовою
місткістю до 80 рег. тонн. 4.2. Державна статистична звітність за формою N 2-вод
( v0254202-99 ) складається за типами та призначенням суден за
такими технічними характеристиками: валова місткість,
вантажопідйомність, дейдвейт, потужність, пасажиромісткість. Дані про судна, що не придатні для експлуатації, заповнюють
на підставі технічного паспорта (рік побудови, реєстраційна
потужність, повна вантажопідйомність - дейдвейт, чиста
вантажопідйомність, пасажиромісткість). Дані про судна, що придатні для експлуатації, заповнюють на
підставі документів про проходження класифікаційного та
конвекційного нагляду: - класифікаційного свідоцтва (тип, рік побудови, валова
місткість, дейдвейт, сумарна потужність); - мірильного свідоцтва (рік побудови, валова місткість) або
міжнародного мірильного свідоцтва (рік побудови, валова місткість,
пасажиромісткість); - пасажирського свідоцтва (валова місткість,
пасажиромісткість); - свідоцтва про безпеку вантажного судна щодо обладнання та
забезпечення (валова місткість, дейдвейт); - свідоцтва про придатність до плавання (валова місткість,
рік побудови, потужність). 4.3. Облік суден у державній статистичній звітності за формою
N 2-вод ( v0254202-99 ) передбачає групування за ознаками: - "за віком (з моменту побудови)" - до 5 років, від 5 до 10
років, від 10 до 20 років, від 20 років і більше стосовно Правил
регістру України; - "нові судна" - судна, побудовані у звітному році; - "за вантажопідйомністю": - для річкових суден - до 249 тонн, від 250 до 399 тонн, від
400 до 649 тонн, від 650 до 999 тонн, від 1000 до 1499 тонн, від
1500 до 2999 тонн, 3000 тонн і більше; - для морських суден - до 500 тонн, від 500 до 1000 тонн, від
1000 до 2000 тонн, від 2000 до 3000 тонн, 3000 тонн і більше. 4.4. Звіт про наявність торговельних суден за формою N 2-вод
( v0254202-99 ) заповнюється відповідно до даної Інструкції,
підписується керівником підприємства, який несе адміністративну
відповідальність згідно з чинним законодавством за неподання
органам державної статистики даних про проведення державних
статистичних спостережень або подання їх недостовірними, не в
повному обсязі, не за формою, передбаченою звітно-статистичною
документацією, чи із запізненням.
Начальник управління статистики
послуг, транспорту та зв'язку О.В.Голуб

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: