open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 102 від 22.02.2001 Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

13 березня 2001 р.

за N 221/5412
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної

служби статистики

N 47 ( z0360-15 ) від 13.02.2015 }
Про затвердження Інструкції щодо складання державного

статистичного спостереження за формою N 2-вод "Звіт
про наявність власних морських і річкових суден, вантажних

та пасажирських причалів-набережних
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного

комітету статистики

N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005

N 551 ( z1280-06 ) від 27.11.2006 }

Відповідно до статті 14 Закону України "Про державну
статистику" ( 2614-12 ), Програми реформування державної
статистики на період до 2002 року, затвердженої постановою
Кабінету Міністрів України від 27.06.98 N 971 ( 971-98-п ), та з
метою подальшого вдосконалення обліку та звітності з водного
транспорту Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Інструкцію щодо складання державного
статистичного спостереження за формою N 2-вод "Звіт про наявність
власних морських і річкових суден, вантажних та пасажирських
причалів-набережних. { Пункт 1 в редакції Наказу Державного
комітету статистики N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005, із змінами,
внесеними згідно з Наказом Державного комітету статистики N 551
( z1280-06 ) від 27.11.2006 }
2. Управлінню статистики послуг, транспорту та зв'язку (Голуб
О.В.): 2.1. Визначити необхідний тираж, підготувати і передати
фінансово-економічному управлінню оригінал затвердженої Інструкції
для тиражування. 2.2. Здійснювати методологічне керівництво обліком та
звітністю про наявність торговельних суден.
3. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.)
забезпечити фінансування виготовлення даної Інстррукції. 4. Управлінню справами (Москот В.Ф.) забезпечити контроль за
своєчасним тиражуванням і розсиланням зазначених бланків
Інструкції до Головного управління статистики в Автономній
Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських
управлінь статистики. 5. Головному управлінню статистики в Автономній Республіці
Крим, обласним, Київському та Севастопольському міським
управлінням статистики довести вищезазначену Інструкцію до відома
підприємств, установ та організацій - юридичних осіб усіх форм
власності та видів діяльності, які мають на балансі торговельні
судна, а також вантажні і пасажирські причали. 6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Комітету Остапчука Ю.М.
Голова Комітету О.Г.Осауленко
Погоджено:
Заступник Міністра
транспорту України В.В.Севрюков
Затверджено

Наказ Держкомстату України

22.02.2001 N 102
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

13 березня 2001 р.

за N 221/5412
Інструкція

щодо складання державного статистичного спостереження

за формою N 2-вод "Звіт про наявність власних морських

і річкових суден, вантажних та пасажирських

причалів-набережних
{ Назва Інструкції в редакції Наказу Державного комітету
статистики N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005, із змінами,
внесеними згідно з Наказом Державного комітету статистики N 551
( z1280-06 ) від 27.11.2006 }
( У тексті Інструкції назву форми "Звіт про наявність власних
торговельних суден" замінено на "Звіт про наявність власних
морських і річкових суден, вантажних та пасажирських
причалів-набережних" згідно з Наказом Державного комітету
статистики N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005 )
( У тексті Інструкції слова "державна статистична звітність"
у всіх відмінках замінено словами "державне статистичне
спостереження" у відповідному відмінку згідно з Наказом
Державного комітету статистики N 303 ( z1308-05 ) від
11.10.2005 )

1. Загальні положення
Інструкція щодо складання державного статистичного
спостереження про наявність торговельних суден за формою N 2-вод
"Звіт про наявність власних морських і річкових суден, вантажних
та пасажирських причалів-набережних" (далі - Інструкція) створена
з метою одержання всебічної та вичерпної статистичної інформації
про кількісні та якісні характеристики морського і річкового флоту
України. Дія Інструкції поширюється на підприємства, установи і
організації (далі - підприємства) - юридичні особи всіх форм
власності та видів економічної діяльності, які мають на балансі: - морські і річкові судна, крім малих; ( Абзац третій пункту
1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету
статистики N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005 ) - вантажні та пасажирські причали.
2. Основні терміни та їх тлумачення
Основні терміни, які використовуються в Інструкції,
відповідають термінам Кодексу торговельного мореплавства України
( 176/95-ВР ), Глосарію по статистиці транспорту (Євростат, ЕКМТ,
ЄЕК ООН 1994 р.). 2.1. Торговельне судно (далі - судно) - самохідна чи
несамохідна плавуча споруда, що використовується: - для перевезення вантажів, пасажирів, багажу і пошти, для
рибного чи іншого морського промислу, розвідки і добування
корисних копалин, рятування людей і суден, що зазнають лиха на
воді, буксирування інших суден та плавучих об'єктів, здійснення
гідротехнічних робіт чи піднімання майна, що затонуло; - для несення спеціальної державної служби (охорона
промислів, санітарна і карантинна служба, захист від забруднення
тощо); - для наукових, навчальних і культурних цілей; - для спорту; - для інших потреб з іншою метою. 2.2. За районами плавання судна поділяються: - на річкові, призначені для судноплавства по внутрішніх
водних шляхах (річках, озерах, каналах) без права виходу в море; - морські, призначені для судноплавства у морських
територіальних водах України з виходом у нейтральні та
територіальні води інших країн; - змішаного типу "ріка-море", призначені для судноплавства по
внутрішніх водних шляхах (річках, озерах, каналах) з правом виходу
в море. 2.3. За наявністю двигуна судна поділяються на самохідні, які
оснащені самостійною рухомою установкою (двигуном), та
несамохідні, які не мають власної рухомої установки (двигуна) і
рух яких здійснюється за допомогою самохідних суден. 2.4. За призначенням судна поділяються на транспортні,
рибальські, спеціального призначення, технічні,
службово-допоміжні. 2.4.1. Основними типами транспортних суден є: - пасажирські - для перевезень пасажирів та їх багажу; - вантажні - для перевезення вантажів (універсальні,
контейнеровози, докові, баржевози, ліхтеровози, накатні (Ро-Ро),
наливні, навалочні (балкери), лісовозні, рефрижераторні): наливні, призначені для перевезення вантажів у стані рідини; суховантажні, призначені для перевезення сипучих та
генеральних вантажів; - вантажопасажирські - призначені одночасно для перевезень
пасажирів і вантажів. 2.4.2. Основними типами рибальських суден є: - промислові, призначені для промислу риби, китів, тюленів,
моржів або інших живих ресурсів моря (траулери, сейнери,
тунцелови, риболовні боти, сіткопідіймачі, китобійні та краболовні
судна); - промислово-переробні, призначені для промислу та обробки
власного улову (морозильні траулери-рибозаводи, великі сардинні
траулери - рибоконсервні заводи, морозильні траулери, судна для
переробки оселедців, крабів, рибоконсервні плавучі бази, рибомучні
судна, морозильні судна). 2.4.3. Основними типами суден спеціального призначення є: - науково-дослідницькі, експедиційні, гідрологічні,
гідрографічні, гідрометеорологічні, навчальні, призначені для
виконання наукових досліджень та навчальних робіт; - китобази, рибобази та інші судна, призначені для переробки
живих ресурсів моря і не зайняті їх ловом; - бурові, добувні, призначені для розвідки, буріння і
добування корисних копалин; - криголами, призначені для розчищення шляхів і забезпечення
умов судноплавства у зимовий період; - рятувальні судна, буксири рятувальні, аварійно-рятувальні
судна, призначені для виконання рятувальних робіт; - патрульні судна, призначені для несення патрульної служби; - хімозачисні станції, призначені для виконання робіт з
очищення суден від бруду. 2.4.4. Основними типами технічних суден є: - земснаряди, землесоси, гідропісконавантажувачі, грунтовозні
шаланди, грунтовозні судна, призначені для виконання робіт з
підтримки габаритів водного шляху та акваторії порту; - нафтозбірні судна, призначені для збору з водної поверхні
залишків нафтопродуктів або інших наливних вантажів; - плавучі доки та майстерні, ремонтні майстерні, призначені
для виконання технічного обслуговування інших суден. 2.4.5. Основними типами службово-допоміжних суден є: - буксирні, призначені для буксирування, штовхання,
одночасного буксирування або штовхання суден, барж, плотів; - рейдово-маневрові, судна забезпечення паливом та продуктами
життєзабезпечення, призначені для обслуговування флоту; - лоцманські, роз'їзні, протипожежні, водолазні, санітарні,
асенізаційні, агітаційні, призначені для обслуговування портового
господарства; - плавучі крани, кранові судна, буксири для завезення якорів,
зерноперевантажувачі, призначені для здійснення вантажопідйомних
операцій; - інші (понтони, дебаркадери, брандвахти, плавучі копри,
плавучі готелі, плавучі ресторани). 2.5. Основними технічними характеристиками торговельних суден
є: - валова місткість (куб. метр) - найбільший об'єм корпусу та
приміщень на судні як інженерної споруди, окрім об'єму рульової
рубки, камбузів, туалетів, усіх світлових люків та східних мілких
рубок; - вантажопідйомність (т) - максимальна вага (брутто) вантажу,
яку може прийняти судно на борт; - дейдвейт (т) - різниця між водотоннажністю судна до
вантажної ватерлінії, що відповідає призначеному літньому
надводному борту у воді із щільністю 1,025 т/куб.м, та
водотоннажністю порожнього судна; - водотоннажність порожнього судна (т) - об'єм підводної
частини судна без вантажу, палива, мастила, баластної, прісної,
котельної води в цистернах, стічних вод, запасів на судні, а також
без пасажирів, але з водою, паливом у судових системах та
механізмах; ( Абзац четвертий пункту 2.5 із змінами, внесеними
згідно з Наказом Державного комітету статистики N 303 ( z1308-05 )
від 11.10.2005 ) - потужність (кВт) - механічна потужність головної силової
установки, яку може розвити двигун судна (кілька двигунів); один
кВт дорівнює 1,36 к.с.; - пасажиромісткість (пасажирів) - максимально допустима
кількість пасажирів, яку може перевозити судно. 2.6. Причал - гідротехнічна споруда (або їх комплекс), яка
функціонує у складі порту або самостійно і призначена для підходу,
швартування, стоянки та обслуговування суден, посадки і висадки
пасажирів, вантажних операцій тощо. Механізований причал -
берегова споруда, оснащена закріпленими береговими і плавучими
навантажувально-розвантажувальними механізмами. ( Пункт 2.6 в
редакції Наказу Державного комітету статистики N 303 ( z1308-05 )
від 11.10.2005 )
3. Документи первинного обліку
Документами первинного обліку наявності торговельних суден є: - загальносуднова специфікація; ( Абзац перший пункту 3 із
змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету статистики
N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005 ) - класифікаційне свідоцтво або обмірне свідоцтво; ( Абзац
пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного
комітету статистики N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005 ) - мірильне свідоцтво; - міжнародне мірильне свідоцтво; - пасажирське свідоцтво; - свідоцтво про безпеку вантажного судна стосовно обладнання
та забезпечення; - свідоцтво про придатність до плавання для суден під
прапором України. ( Абзац пункту 3 із змінами, внесеними згідно з
Наказом Державного комітету статистики N 303 ( z1308-05 ) від
11.10.2005 ) Документом первинного обліку про морський (річковий) причал
порту (пристані) є: свідоцтво про реєстрацію причалу (пристані); свідоцтво про придатність причалу (пристані) до
експлуатації.( Абзац пункту 3 в редакції Наказу Державного комітету статистики
N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005 )
4. Порядок складання звіту
( Назва пункту 4 в редакції Наказу Державного комітету статистики
N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005 )

4.1. Державне статистичне спостереження за формою N 2-вод
"Звіт про наявність власних морських і річкових суден, вантажних
та пасажирських причалів-набережних" ( v0254202-99 ) складають
один раз у три роки за станом на 31 грудня підприємства - юридичні
особи всіх форм власності та видів економічної діяльності, які
мають на балансі торговельні судна, а також причали. Обліку
підлягає інвентарна кількість наявних торговельних суден,
причалів, що перебувають на балансі підприємства незалежно від їх
придатності до експлуатації та технічного стану, місцезнаходження
(на території України або в інших державах) з урахуванням таких,
що здані в оренду іншим підприємствам. { Абзац перший пункту 4.1
із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету
статистики N 551 ( z1280-06 ) від 27.11.2006 } Звіт не складають іноземні підприємства - власники
торговельних суден, які знаходяться на території України, та
підприємства, що орендують судна або причали. До звіту не включаються дані про наявність малих суден -
пасажирських суден місткістю до 12 чоловік та потужністю головних
двигунів менше 55 кВт, рибальських суден з потужністю головного
двигуна менше 50 кВт, вантажних транспортних суден потужністю
енергетичного обладнання менше 100 кВт або валовою місткістю до
80 рег. тонн.( Пункт 4.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного
комітету статистики N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005 ) 4.2. Державне статистичне спостереження за формою N 2-вод
( v0254202-99 ) складається за типами та призначенням суден за
такими технічними характеристиками: валова місткість,
вантажопідйомність, дейдвейт, потужність, пасажиромісткість. Дані про судна, що не придатні для експлуатації, заповнюють
на підставі загальносуднової специфікації (рік побудови,
реєстраційна потужність, повна вантажопідйомність - дейдвейт,
чиста вантажопідйомність, пасажиромісткість). Дані про судна, що придатні для експлуатації, заповнюють на
підставі документів про проходження класифікаційного та
конвекційного нагляду: - класифікаційного свідоцтва або обмірного свідоцтва (тип,
рік побудови, валова місткість, дейдвейт, сумарна потужність); - мірильного свідоцтва (рік побудови, валова місткість) або
міжнародного мірильного свідоцтва (рік побудови, валова місткість,
пасажиромісткість); - пасажирського свідоцтва (валова місткість,
пасажиромісткість); - свідоцтва про безпеку вантажного судна щодо обладнання та
забезпечення (валова місткість, дейдвейт); - свідоцтва про придатність до плавання для суден під
прапором України (валова місткість, рік побудови, потужність). 4.3. Облік суден у державному статистичному спостереженні за
формою N 2-вод ( v0254202-99 ) передбачає групування за ознаками: - "за віком (з моменту побудови)" - до 5 років, від 5 до 10
років, від 10 до 20 років, від 20 років і більше стосовно Правил
регістру України; - "нові судна" - судна, побудовані у звітному році; - "за вантажопідйомністю".

( Абзац п'ятий пункту 4.3 виключено на підставі Наказу
Державного комітету статистики N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005 )

( Абзац шостий пункту 4.3 виключено на підставі Наказу
Державного комітету статистики N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005 )

4.4. Судна змішаного типу "ріка-море", призначені для
судноплавства внутрішніми водними шляхами (річками, озерами,
каналами) з правом виходу в море, рахуються до річкового флоту та
у розділах 1.1, 1.3 показують дейдвейт. Валову місткість згідно з Міжнародною конвенцією про
обмірювання суден 1969 року (МК-69) ( 995_145 ) заповнюють судна,
які працюють у закордонному сполученні, крім річки Дунай (згідно з
протоколом Міжнародної конвенції про обмірювання суден 1969 року,
до якої приєдналась Україна). Суднобудівні та судноремонтні заводи, які мають на балансі
суднобудівні і судноремонтні причали, включають їх до рядка 3051.
( Пункт 4.4 в редакції Наказу Державного комітету статистики N 303
( z1308-05 ) від 11.10.2005 )
5. Порядок подання звіту
Звіт державного статистичного спостереження за формою N 2-вод
"Звіт про наявність власних морських і річкових суден, вантажних
та пасажирських причалів-набережних" (один раз у три роки)
( v0363202-04 ) заповнюється і підписується керівником
підприємства, який несе адміністративну відповідальність за його
повноту та достовірність згідно з чинним законодавством.{ Інструкцію доповнено пунктом 5 згідно з Наказом Державного
комітету статистики N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005, із змінами,
внесеними згідно з Наказом Державного комітету статистики N 551
( z1280-06 ) від 27.11.2006 }
( Інструкція із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного
комітету статистики N 303 ( z1308-05 ) від 11.10.2005 )
Начальник управління статистики
послуг, транспорту та зв'язку О.В.Голуб

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: