УХВАЛА
27 травня 2019 року Cуддя Залізничного районного суду міста Львова Боровков Д.О., розглянувши позовну заяву ОСОБА_1 до Кабінету Міністрів України, Державної адміністрації залізничного транспорту України (третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Міністерство інфраструктури України) про скасування розпорядження про звільнення, визнання незаконним наказу про звільнення, поновлення на роботі та стягнення заробітної плати,
встановив:
Залізничним районним судом м. Львова у порядку спрощеного позовного провадження розглядається цивільна справа за позовом ОСОБА_1 до Кабінету Міністрів України, Державної адміністрації залізничного транспорту України (третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Міністерство інфраструктури України) про скасування розпорядження про звільнення, визнання незаконним наказу про звільнення, поновлення на роботі та стягнення заробітної плати.
19 квітня 2019 року ухвалою Залізничного районного суду м.Львова було залучено Кабінет Міністрів України в якості співвідповідача до участі у справі за позовом ОСОБА_1 до Державної адміністрації залізничного транспорту України (треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору: Кабінет Міністрів України, Міністерство інфраструктури України) про визнання незаконним наказу про звільнення, поновлення на роботі та стягнення заробітної плати, з одночасним виведенням Кабінету Міністрів України зі списку третіх осіб та прийнято до судового розгляду заяву представника позивача - адвоката Тітова О.М. про збільшення позовних вимог № 87 від 10.04.2019 року, з доданою до неї позовною заявою (в новій редакції).
Разом з тим, 23.05.2019 року представником Державної адміністрації залізничного транспорту України Коротуном О.М. подано апеляційну скаргу на ухвалу Залізничного районного суду м.Львова від 19.04.2019 року про залучення Кабінету Міністрів України в якості співвідповідача та прийняття заяви про збільшення позовних вимог № 87 від 10.04.2019 року.
Дослідивши матеріали справи, суд прийшов наступного висновку.
Судом встановлено, що 19 квітня 2019 року ухвалою Залізничного районного суду м.Львова було залучено Кабінет Міністрів України в якості співвідповідача до участі у справі за позовом ОСОБА_1 до Державної адміністрації залізничного транспорту України (треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору: Кабінет Міністрів України, Міністерство інфраструктури України) про визнання незаконним наказу про звільнення, поновлення на роботі та стягнення заробітної плати, з одночасним виведенням Кабінету Міністрів України зі списку третіх осіб та прийнято до судового розгляду заяву представника позивача - адвоката Тітова О.М. про збільшення позовних вимог № 87 від 10.04.2019 року, з доданою до неї позовною заявою (в новій редакції.
23.05.2019 року представником Державної адміністрації залізничного транспорту України Коротуном О.М. подано апеляційну скаргу на ухвалу Залізничного районного суду м.Львова від 19.04.2019 року про залучення Кабінету Міністрів України в якості співвідповідача та прийняття заяви про збільшення позовних вимог у даній справі.
Згідно пп.15.10 п.15 Розділу XIII Перехідних Положень ЦПК України в новій редакції, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи: у разі подання апеляційної скарги на ухвали суду першої інстанції, передбачені пунктами 1, 6-9, 11, 14-16, 19-23, 37-39 частини першої статті 353 цього Кодексу, чи подання касаційної скарги на ухвали суду апеляційної інстанції (крім ухвал щодо забезпечення позову, зміни заходу забезпечення позову, щодо зустрічного забезпечення, про накладення штрафу в порядку процесуального примусу, окремих ухвал) - до суду апеляційної або касаційної інстанції передаються усі матеріали.
Відповідно до п.п. 15.11 п.15 Розділу XIII Перехідних Положень ЦПК України в новій редакції подання апеляційних або касаційних скарг на ухвали суду першої або апеляційної інстанції не перешкоджає продовженню розгляду справи цим судом, крім випадків, коли до суду апеляційної або касаційної інстанції передаються всі матеріали справи.
Крім того, згідно п.п. 15.12 п.15Розділу XIII Перехідних Положень ЦПК України в новій редакції суд зобов`язаний зупинити провадження у справі до перегляду ухвали у справі в порядку апеляційного чи касаційного провадження, якщо відповідно до підпункту 15.10 цього підпункту до суду апеляційної чи касаційної інстанції направляються всі матеріали справи.
Враховуючи наведене, суд приходить до переконання, що оскільки представником відповідача подано апеляційну скаргу на ухвалу про залучення Кабінету Міністрів України в якості співвідповідача та прийняття заяви про збільшення позовних вимог, суд приходить до висновку, що провадження у справі слід зупинити.
Керуючись ст. ст. 258, 260 ЦПК України, п.15 Розділу XIII Перехідних Положень ЦПК України, суд -
постановив:
Зупинити провадження у цивільній справі за позовом ОСОБА_1 до Кабінету Міністрів України, Державної адміністрації залізничного транспорту України (третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Міністерство інфраструктури України) про скасування розпорядження про звільнення, визнання незаконним наказу про звільнення, поновлення на роботі та стягнення заробітної плати до перегляду ухвали про залучення Кабінету Міністрів України в якості співвідповідача та прийняття заяви про збільшення позовних вимог 19.04.2019 року у даній справі, в порядку апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на ухвалу суду може бути подана учасниками справи протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Учасник справи, якому ухвала не була вручена у день її проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.
Відповідно до вимог п.п. 15.5. Перехідних положень ЦПК України апеляційна скарга подається учасниками справи до апеляційного суду Львівської області через Залізничний районний суд м. Львова.
Суддя:
Оригінал ухвали.