ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
________________________________________________________________________________
УХВАЛА
про затвердження ліквідаційного балансу
"27" травня 2021 р. Справа № Б-48/08-04
Господарський суд у складі:
суддя Міньковський С.В.
при секретарі судового засідання Чернова В.О.
за участю :
ліквідатора : Кокорева Е.О., свідоцтво №1614 від 12.08.2013;
представника ГУ ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу ДПС України : Климова А.С., згідно витягу з ЄДР ,
розглянувши справу за заявою ТОВ "Енергоінвест", м. Балаклія
до ВАТ "Куп`янський цукровий комбінат", м. Куп`янськ
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
КОРОТКИЙ ЗМІСТ СПРАВИ.
Ухвалою господарського суду від 28.01.2004 було порушено справу про банкрутство ВАТ "Куп`янський цукровий комбінат",
Ухвалою суду від 17.11.2004, в підготовчому засіданні, введено процедуру розпорядження майном боржника та призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Шапілова С.А.
Ухвалою суду від 28.02.2005 затверджено реєстр конкурсних кредиторів в кількості 25 осіб на суму 56 937 698 грн., з внесеними до реєстру вимогами банку АКІБ „Укрсиббанк" на загальну суму 21065668,99 грн., які забезпечені заставою майна.
Постановою суду від 01.06.2011 ВАТ "Куп`янський цукровий комбінат" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Шапілова А.С., якого зобов`язано виконати ліквідаційну процедуру у відповідності до приписів ст.ст. 22-32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.13.
Ухвалою суду від 15.12.15 звільнено ліквідатора Шапілова А.С. від виконання обов`язків ліквідатора у даній справі та призначено ліквідатором арбітражного керуючого Капустіна В.В.
Ухвалою суду від 28.07.16 звільнено арбітражного керуючого Капустіна В.В. від виконання обов`язків ліквідатора ВАТ "Куп`янський цукровий комбінат" та призначено ліквідатором по справі арбітражного керуючого Кокорева Е.О., якого суд зобов`язав завершити ліквідаційну процедуру.
До суду 27.01.2021 надано повний звіт ліквідатора, в якому він посилається на завершення ліквідаційної процедури банкрута та просить суд затвердити ліквідаційний звіт та закрити провадження у справі про банкрутство.
В судових засіданнях 28.01.2021, 25.02.2021 та 08.04.2021 судом постановлялись протокольні ухвали про відкладення розгляду звіту ліквідатора, в зв`язку з розглядом судом заяви ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди.
В судовому засіданні 27.04.2021 судом було постановлено протокольну ухвалу про відкладення розгляду звіту ліквідатора на 27.05.2021.
26.05.2021 до суду від ліквідатора надійшов уточнений звіт та реєстр вимог кредиторів ВАТ "Куп`янський цукровий комбінат" (вх. № 12270)
Присутній в судовому засіданні ліквідатор повідомив суд, що ним було вжито всіх необхідних заходів щодо ліквідаційної процедури банкрута, тому він просить суд затвердити звіт та ліквідаційний баланс та закрити провадження у справі.
Представник кредитора - ГУ ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу ДПС України не заперечує проти затвердження звіту та ліквідаційного балансу банкрута.
Уповноважені представники інших кредиторів в судове засідання 27.05.2021 не з`явились, про причини неявки не повідомили,про час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином.
Суд зазначає, що направлення листа рекомендованою кореспонденцією на дійсну адресу є достатнім для того, щоб вважати повідомлення належним, оскільки отримання зазначеного листа адресатом перебуває поза межами контролю відправника, у цьому випадку суду.
Аналогічний висновок викладено у постанові Великої Палати Верховного Суду від 25.04.2018 року у справі №800/547/17, постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 27.11.2019 року у справі №913/879/17, від 21.05.2020 у справі № 10/249-10/19, від 15.06.2020 у справі №24/260-23/52-Б.
Судом встановлено, що всіх учасників справи повідомлено про дату, час та місце розгляду справи належним чином, про що свідчать повідомлення наявні в матеріалах справи.
Приймаючи до уваги принципи змагальності та диспозитивності господарського процесу, які закріплені п. 4 ч. 3 ст. 129 Конституції України, ст. 13 та ст. 74 ГПК України, суд вважає, що господарським судом в межах наданих йому повноважень сторонам створені усі належні умови для надання доказів у справі, неявка представників сторін не перешкоджає вирішенню спору та є підстави для розгляду звіту ліквідатора за наявними у справі матеріалами.
Одночасно, застосовуючи положення ГПК України та Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" при розгляді справи, суд зазначає, що частиною 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачено право особи на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку, який кореспондується з обов`язком добросовісно користуватися наданими законом процесуальними правами, утримуватись від дій, що зумовлюють затягування судового процесу, та вживати надані процесуальним законом заходи для скорочення періоду судового провадження (пункт 35 рішення від 07.07.1989 року Європейського суду з прав людини у справі "Юніон Еліментарія Сандерс проти Іспанії" (Alimentaria Sanders S.A. v. Spain).
НОРМИ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ ЗАСТОСУВАННЮ.
18.10.2018 прийнятий новий Кодекс України з процедур банкрутства, який набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання чинності цим Кодексом. Кодекс України з процедур банкрутства почав діяти з 21.10.2019.
Відповідно до ч. 4 Прикінцевих та Перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ухвалою від 01.11.2019 судом здійснено перехід на норми нового Кодексу України з процедур банкрутства.
Таким чином, подальший розгляд справи про банкрутство ВАТ "Куп`янський цукровий комбінат" повинен відбуватись за нормами нового Кодексу України з процедур банкрутства.
Проте, згідно ст. 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.
За цих обставин, оскільки ВАТ "Куп`янський цукровий комбінат" визнано банкрутом 01.06.2011, тобто під час дії Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в редакції до 19.01.2013 (далі - Закон про банкрутство), ліквідаційну процедуру попередніми ліквідаторами було здійснено за нормами, діючими на той час, тобто під час дії Закону про банкрутство в редакції до 19.01.13, суд доходить висновку про застосування до даних правовідносин норм Закону про банкрутство у відповідній редакції та нового Кодексу України з процедур банкрутства.
Відповідно до ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ І ВИСНОВОК СУДУ.
Розглянувши наданий суду звіт про роботу ліквідатора і документи, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, суд встановив, що ліквідатором були здійснені наступні заходи в ліквідаційній процедурі.
Так, на виконання приписів ст. 25 Закону про банкрутство попереднім ліквідатором проведено інвентаризацію майнових активів банкрута станом на 01.06.2011, за результатами якої ліквідатором було виявлено майно, балансова вартість якого становила 25 748 820,42 грн. (том №64)
В подальшому, після проведення вищезазначеної інвентаризації, попереднім ліквідатором було сформовано ліквідаційну масу та здійснено продаж майна банкрута на загальну суму 4732841,64 грн., про що свідчить перелік ліквідаційної маси та відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори, який доданий до ліквідаційного звіту (том №86, а.с. 17-62).
Судом встановлено, що за рахунок продажу майна банкрута було погашено частину кредиторських вимогу загальній сумі 8623542,53 грн., в тому числі, погашено кредиторських вимог першої черги на суму 2203,00 грн. (визнано 7243,00 грн.), 1875612,30 вимог другої черги (визнано 2180758,05 грн.), вимог третьої черги на суму 237611,46 грн. (визнано 3550051,52 грн.), вимоги четвертої черги погашені в сумі 6508115,77 грн. (визнано 56534532,73 грн.), вимоги шостої черги не погашено (визнано 177661,95 грн.).
З метою виявлення додаткового майна банкрута ліквідатором було направлено запити до Територіального управління Держгірпромнагляду по Харківській області, Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області, Державної інспекції сільського господарства в Харківській області, Регіонального сервісного центру МВС в Харківській області, Державної інспекції України з безпеки на транспорті, Державної Авіаційної служби, Харківської обласної митниці, Департаменту цивільного захисту Харківської державної адміністрації, Управління Держгеокадастру у м. Харкові, Харківській області, Департаменту регулювання депозитарної та розрахунково-клірингової діяльності НЦЦПФР, Фонду державного майна України, Східного територіального Управління НКЦПФР, ПАТ Національний депозитарій, ВДВС Куп`янського МУЮ Харківської області, ГТУЮ у Харківській області, ДВС України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, з відповідей яких вбачається відсутність будь-якого майна у банкрута.
Ліквідатором надано Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку надано заяву про зупинення обігу акцій від 07.06.2011 № 07/06-01.
Розпорядженням № 74-ХА-З від 29.06.2011 Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку зупинено обіг акцій ВАТ "Куп`янський цукровий комбінат".
Розпорядженнями Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку №184-ДР-С-А та №185-ДР-С-А від 09.12.2020 було скасовано реєстрацію випуску акцій банкрута. Довідка комісії підтверджує відсутність у банкрута не скасованих випусків акцій.
Також ліквідатором передано у власність територіальної громади майно, що не увійшло до статутного фонду банкрута при приватизації (електромережі м. Куп`янська).
Судом встановлено, що на балансі банкрута обліковувались об`єкти рухомого і нерухомого майна, що не увійшло в процесі приватизації до статутного фонду банкрута.
У відповідності до ч. 7 ст. 61 Кодексу з процедур банкрутства у разі ліквідації підприємства-банкрута, зобов`язаного згідно із законодавством передати територіальній громаді об`єкти житлового фонду, в тому числі гуртожитки, дитячі дошкільні заклади та об`єкти комунальної інфраструктури, арбітражний керуючий передає, а орган місцевого самоврядування приймає такі об`єкти без додаткових умов у порядку, встановленому законом.
Щодо об`єктів нерухомого майна державної власності, суд зазначає наступне. Як свідчать матеріали справи селищним радам (Дворічанській, Кіслівській, Піски-Радівській, Граківській, Борівській) у 2014 - 2020 роках та об`єднаним територіальним громадам у 2020 році ліквідатором неодноразово надсилались пропозиції прийняти нерухоме майно у власність.
Враховуючи, що деякі органи влади територіальних громад відмовились або взагалі не відреагували на такі пропозиції ліквідатора, арбітражним керуючим Кокоревим Е.О. було подано до суду заяви про зобов`язання територіальних громад прийняти об`єкти державного майна, що не увійшли до статутного капіталу банкрута при приватизації.
Після розгляду заяв ліквідатора, на підставі інформації, що була надана Регіональним відділенням фонду Державного майна України та відповідними сільськими радами, судом було встановлено, що частина об`єктів нерухомого майна знаходиться в аварійному стані або взагалі зруйнована.
На підставі цього, ухвалами від 13.02.2020 заяви ліквідатора щодо зобов`язання сільських рад прийняти державне майно, що знаходиться на балансі задоволено частково.
Зобов`язано відповідні сільські ради прийняти майно:
- автодорога Топольський бурякопункт (інв. № 439, адреса: Харківська обл., Дворічанський р-н, с. Тополі)
- уборна Граківського бурякопункту (рік вводу 1968, адреса: Харківська обл., Чугуївський р-н, с. Гракове, інв.№ 793/17147),
- ж/б 3-кв (Граківський бурякопункт, рік вводу 1951, інв. №152/17136, адреса: Харківська обл., Чугуївський р-н, с. Гракове).
- ж/б 5-кв, Дворічанський бурякопункт (рік вводу 1957, Харківська обл., Дворічанський р-н, смт Дворічна),
- льох вхідний Дворічанського бурякопункту (рік вводу 1972, адреса: Харківська обл., Дворічанський р-н, смт Дворічна, інв.№415/17-129).
В решті заявлених вимог ліквідатора про зобов`язання прийняти у власність нерухоме майно судом відмовлено. Зазначені ухвали набрали законної сили і не оскаржені.
Суд зазначає, що вищевказане майно знаходиться на обліку і під контролем Регіонального відділення фонду державного майна України по Харківський, Донецький та Луганський областях.
Щодо рухомого державного майна, що не увійшло до статутного капіталу банкрута при приватизації, судом встановлено наступне.
З матеріалів справи вбачається, що ліквідатором не було встановлено місцезнаходження такого майна. Однак, ліквідатор отримав інформацію від Регіонального відділення фонду державного майна України про те, що попереднім ліквідатором Шапіловим С.А. таке майно було передано на зберігання фізичній особі ОСОБА_1 та ТОВ "Алмаз Дон".
29.07.2019 ліквідатором було направлено ОСОБА_1 та ТОВ "Алмаз Дон" вимоги про повернення вказаного майна, проте відповіді на вимоги ліквідатор не отримав, що стало підставою для звернення ліквідатора до зазначених вище осіб про повернення майна з відповідального зберігання.
Ухвалою від 13.02.2020 та 03.03.2020 в задоволенні заяв про повернення майна ліквідатору відмовлено.
В зв`язку з неможливістю встановити місцезнаходження рухомого державного майна у відповідності до п. 4 Порядку списання об`єктів державної власності 8 листопада 2007 р. N 1314 (далі Порядок) ліквідатором було підготовлено заяву про списання об`єктів рухомого майна, пакет документів (у відповідності до вимог Порядку) та направлено зазначені документи до Регіонального відділення фонду державного майна України по Харківський, Донецький та Луганський областях у 16.03.2020 року.
Таким чином судом встановлено, що ліквідатор в ході ліквідаційної процедури здійснив всі необхідні і можливі дії щодо передачі у власність територіальних громад об`єктів нерухомого майна, що не увійшли при приватизації до статутного капіталу банкрута та щодо списання об`єктів рухомого майна встановити місцезнаходження яких неможливо.
Документи ВАТ "Куп`янський цукровий комбінат", які підлягають довгостроковому зберіганню, передані на зберігання до архівного відділу виконавчого комітету Куп`янської міської ради, про що свідчить акти про прийняття -передавання справ на державне зберігання від 22.09.2011 року, від 22.11.2011, від 28.03.2012, від 23.05.2012, від 15.03.2013, 18.03.2013 (том №68) та акти приймання-передавання документів № №3,5 від 03.05.2018 року (том №86, а.с 74-78)
Судом встановлено, що за період з 01.06.2011 по 31.08.2017 на поточний рахунок надійшло 21001044,80 грн., в тому числі, отримано коштів за реалізовані активи та надані послуги 20662326,52 грн., гарантійний внесок переможця аукціону 83883,05 грн., повернення коштів від кредиторів 126883,95 грн., інші надходження 127951,28 грн.
Зазначені суми були розподілені наступним чином (всього витрат з 01.06.2011 по дату закриття рахунку - 21030178,91 грн.):
- витрати на розрахунково-касове обслуговування у розмірі 31568,00 грн.;
- оплата податків у розмірі 893922,64 грн. (в вищезазначену графу не включено погашення вимог 3 черги - 237611,46 грн;
- інші витрати (оплата послуг та придбання ТМЦ) у розмірі 6144545,68 грн.,
- виплата заробітної плати і вихідної допомоги при звільненні у розмірі 1865199,55 грн.,
- господарські витрати та відрядження у розмірі 89103,31 грн.,
- сплата за електроенергію у розмірі 2408437,00 грн.,
- оплата ЄСВ у розмірі 878959,40 грн.;
- виплата пенсій у розмірі 86193,62 грн.,
- винагорода ліквідатора Шапілова у розмірі 5722,00 грн.,
- винагорода ліквідатора Кокорева Е.О. у розмірі 2984,18 грн.,
- погашення кредиторської заборгованості згідно з реєстром вимог кредиторів в рамках процедури ліквідації у розмірі 8623542,53 грн.
З метою з`ясування думки кредиторів щодо проведеної роботи ліквідатора стосовно банкрута, 20.08.2020 ліквідатором було проведено засідання комітету кредиторів ВАТ "Куп`янський цукровий комбінат", на якому ліквідатор звітував перед комітетом кредиторів про результати своєї діяльності. Відповідно до протоколу від 20.08.2020 на засіданні зборів комітету кредиторів „за" схвалення ліквідаційного звіту проголосувало 56075,22 голосів, "проти" - не було.
У зв`язку з відсутністю коштів кредиторські вимоги першої та наступних черг реєстру вимог кредиторів не погашалися.
Ліквідатором складений реєстр непогашених вимог кредиторів на загальну суму 53 826 496,87 грн. Вищевказані вимоги ліквідатором не було задоволено та залишено неоплаченими у зв`язку з відсутністю майнових активів та грошових коштів у банкрута.
Згідно з п. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 передбачено, що вимоги кредиторів не задоволені за недостатністю майна вважаються погашеними.
Разом з тим, 18.10.2018 прийнятий новий Кодекс України з процедур банкрутства, який набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання чинності цим Кодексом. Кодекс України з процедур банкрутства почав діяти з 21.10.2019.
Відповідно до ч. 4 Прикінцевих та Перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Отже, господарський суд при прийнятті рішення про затвердження звіту арбітражного керуючого після визнання боржника банкрутом та після набрання чинності Кодексу України з процедур банкрутства, повинен керуватися саме цими нормами.
Проте, згідно ст. 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.
За цих обставин, суд доходить висновку про необхідність перевірки вжиття ліквідатором заходів для проведення ліквідаційної процедури по банкруту на підставі ст.ст. 22-32 Закону про банкрутство в редакції до 19.01.13 (за нормами якого боржника визнано банкрутом) та перевіряє наявність підстав для закриття провадження у справі про банкрутство за нормами нового Кодексу України з процедур банкрутства.
Крім того, суд зазначає, що, як Законом про банкрутство в редакції до 19.01.2013 (статті 25, 26, 32) (що був чинним на час відкриття ліквідаційної процедури боржника), так і чинним Кодексом України з процедур банкрутства (далі - Кодекс) (статті 61, 62, 65) передбачена певна сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків, які додаються до звіту ліквідатора (керуючого реалізацією) і є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури.
Згідно з частиною третьою статті 12 Кодексу під час реалізації своїх прав та обов`язків арбітражний керуючий зобов`язаний діяти добросовісно, розсудливо та з метою, з якою ці права та обов`язки надано (покладено).
Одним з критеріїв добросовісності дій ліквідатора на стадії затвердження судом ліквідаційного звіту є отримання арбітражним керуючим інформації стосовно майна банкрута з максимально актуалізованою інформацією відносно дати подання господарському суду на затвердження звіту ліквідатора.
Отже, обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів, спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів, щодо їх належного здійснення (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі).
Як встановлено судом, все майно, яке було включено до ліквідаційної маси банкрута, реалізовано ще попередніми ліквідаторами Шапіловим С.А та Капустіним В.В. Ліквідатором Кокоревим Е.О. вжито додаткових заходів з метою виявлення активів, проте будь-яких активів виявлено не було, про що суду надав актуальну інформацію.
Згідно ч. 6 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені через у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.
Відповідно до ч.2 ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута
На підставі вищенаведеного, оскільки арбітражним керуючим Кокоревим Е.О. проведені всі необхідні заходи щодо ліквідаційної процедури банкрута, а також враховуючи, що строк ліквідаційної процедури у даній справі триває понад 10 років, що не відповідає принципу розумності строку розгляду справ судом, суд доходить висновку про повноту виконаних арбітражним керуючим дій у справі про банкрутство ВАТ "Куп`янський цукровий комбінат".
За таких обставин, в зв`язку з відсутністю у банкрута будь-яких активів, які можна було б направити на погашення кредиторської заборгованості, суд вважає за необхідне затвердити ліквідаційний баланс, звіт ліквідатора та закрити провадження по справі.
Керуючись ст.ст. 31, 32, п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013, ст.61,ст.65, п. 5 ч. 1, ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 233-235 України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Затвердити наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс.
2. Ліквідувати юридичну особу - ВАТ "Куп`янський цукровий комбінат", код ЄДРПОУ 00373215, місцезнаходження: 63702, Харківська область, м. Куп`янськ, вул. Фрунзе, 3.
3. Визнати вимоги кредиторів, що не задоволені за недостатністю майна, погашеними.
Визнати вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений строк або відхилені господарським судом, погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.
Визнати погашеними вимоги кредиторів:
- ТОВ "Енергоінвест", код 31461558 в сумі 65 448,00 грн.;
- ХОВ фонду соціального захисту інвалідів, код 14070760 в сумі 126 175,00 грн.;
- ВД ХОВ Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, код 21224442 у сумі 27 246,86 грн.;
- Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області у сумі 309 685,75 грн.;
- Українсько-литовське СП "Інтеркаучук", код 24386599 в сумі 22 795,58 грн.;
- ДК "Газ України" НАК "Нафтогаз України", код 31301827 в сумі 8044,54 грн.;
- ГУ ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, код ВП 43983495 в сумі 3276626,09 грн.
- ТОВ "Укррос-зерно", код 30212223 в сумі 68006,44 грн.;
- ТОВ "Юмекс", код 30859697 в сумі 118751,53 грн.;
- ТОВ "Презенс", код 25271467 в сумі 1053357,49 грн.;
- ТОВ "Укррос-транс", код 30056859 в сумі 830 000,00 грн.;
- ТОВ "Аграрно-інвестиційний союз" , код 31450661 в сумі 7444188,00 грн.;
- ПАТ "Укргазвидобування" в особі ГПУ "Шебелинкагазвидобування", код 00153146 в сумі 127332,59 грн.;
- ДП "Юрінформ плюс" , код 31643584 в сумі 50000,00 грн.;
- АК "Харківобленерго", код 00131954 в сумі 1191,18 грн.;
- ПАТ "Укртрансгаз" в особі філії УМГ "Харківтрансгаз", код 25698645 в сумі 661175,10 грн.;
- ВАТ "Пальмірський цукровий завод" , код 00373497 в сумі 24746,98 грн.;
- Куп`янський міськрайцентр зайнятості, код 21247874 в сумі 8567,11 грн.;
- Житлово-комунальне підприємство № 1, код 32329969 в сумі 11889,76 грн.;
- ВАТ "Приколотнянський ОЕЗ" , код 00373913 в сумі 14969,45 грн.;
- КП ТВО "Харківкомунпромвод" , код 03361709 в сумі 15983,53 грн.;
- Філія "АГРОГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ", код 37143298 в сумі 158341,13 грн.;
- ТОВ "Оскол", код 31507031 в сумі 96300,00 грн.;
- СПД Фотченко В`ячеслав Михайлович, код НОМЕР_1 в сумі 44085,05 грн.;
- Антимонопольний комітет України в сумі 4162,41 грн.;
- ТОВ "Кернел-Трейд", код 31454383 в сумі 39 211 297,63 грн.;
- Куп`янське об`єднане УПФУ Харківської області, код 40384269 в сумі 46129,67 грн..
4. Провадження у справі закрити.
5. Зобов`язати державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та передати органам, які здійснювали облік, відповідне повідомлення про зняття юридичної особи з обліку.
6. Ухвалу направити ліквідатору, кредиторам, власнику майна, державному органу питань банкрутства, державному реєстратору, РВ ФДМУ по Харківській, Донецькій та Луганській областях.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена протягом десяти днів з дня складення повного судового рішення.
Ухвалу підписано 28.05.2021.
Суддя Міньковський С.В.