open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
15.03.2010 N 162

Про внесення Змін до Методичних рекомендацій

щодо складання плану-графіка проведення планових

виїзних перевірок суб'єктів господарювання,

затверджених наказом ДПА України

від 28.03.2008 N 201

З метою удосконалення організації роботи із формування
плану-графіка проведення перевірок суб'єктів господарювання та на
виконання пунктів 1 та 11 Національного плану дій з поліпшення
адміністрування податків, затвердженого розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 14.10.2009 N 1217-р ( 1217-2009-р ), щодо
запровадження періодичного перегляду критеріїв ризику діяльності
платників податків, які використовуються під час планування
перевірок, та розробки системи ризиків, притаманних сфері
транснаціонального трансферного ціноутворення, Н А К А З У Ю:
1. Внести Зміни до Методичних рекомендацій щодо складання
плану-графіка проведення планових виїзних перевірок суб'єктів
господарювання, затверджених наказом ДПА України від 28.03.2008
N 201 ( v0201225-08 ) (далі - Методичні рекомендації), згідно з
додатком.
2. Головам державних податкових адміністрацій в АР Крим,
областях, мм. Києві та Севастополі забезпечити дотримання
Методичних рекомендацій ( v0201225-08 ) з урахуванням зазначених
змін починаючи з II кварталу 2010 року.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Рубан Н.І.
Голова С.В.Буряк

Додаток

до наказу ДПА України

15.03.2010 N 162

ЗМІНИ

до методичних рекомендацій

щодо складання плану-графіка проведення планових

виїзних перевірок суб'єктів господарювання

( v0201225-08 )

1. Підрозділ "Критерії відбору суб'єктів господарювання -
юридичних осіб" викласти у новій редакції такого змісту: "До критеріїв високої категорії ризику належать такі: 1) рівень зростання податків, неадекватний рівню зростання
валових доходів або рівень сплати податків, неадекватний рівню
сплати податків по відповідній галузі, або рівень податкової
віддачі менше 1 відсотка, якщо середній рівень податкової віддачі
по галузі перевищує 1 відсоток; 2) декларування суми скоригованих валових витрат на рівні
суми скоригованих валових доходів; 3) декларування від'ємного значення об'єкта оподаткування
податком на прибуток; 4) декларування податкових зобов'язань з податку на додану
вартість менше або на рівні податкового кредиту; 5) декларування залишку від'ємного значення, який після
бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту
наступного податкового періоду (рядок 26 декларації з ПДВ)
( za350-10 ), у сумі понад 100 тис.грн.; 6) наявність розбіжностей у платника податків згідно з
Системою автоматизованого співставлення податкового зобов'язання
та податного кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України
(заниження податкового зобов'язання/завищення податкового
кредиту); 7) подання платником податків податкової декларації з податку
на додану вартість ( za350-10 ) за звітний податковий період,
складеної з урахуванням податкових накладних, виписаних в іншому,
ніж звітний, податковому періоді; 8) відхилення понад 10 відс. між задекларованими у декларації
з ПДВ обсягами операцій на митній території України та
задекларованими у деклараціях з податку на прибуток ( z0271-03 )
доходами від продажу товарів (робіт, послуг). 9) наявність відносин з контрагентами, які знаходяться у
розшуку, не звітують, збанкрутували тощо; 10) наявність інформації правоохоронних органів, підрозділів
податкової міліції, юридичних підрозділів органів державної
податкової служби щодо взаємовідносин із суб'єктами
господарювання: реєстрацію яких скасовано у судовому порядку; щодо яких порушено кримінальну справу; щодо яких заведено оперативно-розшукову справу. До критеріїв середньої категорії ризику належать такі: 1) сума інших витрат перевищує 10 відсотків суми скоригованих
валових витрат; 2) обсяги операцій із пов'язаними особами або неплатниками
податку на прибуток перевищують 10 відсотків суми скоригованих
валових витрат; 3) обсяг податкових пільг з податку на прибуток перевищує
1 млн. гривень; 4) подання платником податків уточнюючих розрахунків
податкової звітності з податку на прибуток у бік зменшення
податкових зобов'язань; 5) сума відшкодованих з бюджету сум ПДВ перевищує сплату
податку на прибуток; 6) заявлені до відшкодування суми ПДВ за попередній рік
перевищують 1,2 млн. гривень; 7) одноразове декларування сум ПДВ до відшкодування у значних
обсягах (більше ніж 100 тис.грн.); 8) коригування платником податків податкової звітності з
податку на додатку вартість в обсягах 10 або більше відсотків
податкових зобов'язань та/або податкового кредиту; 9) зарахування від'ємного значення різниці поточного звітного
(податкового) періоду у зменшення суми податкового боргу з податку
на додану вартість попереднього періоду (рядок 22.1 декларації з
ПДВ) ( za350-10 ) у сумі понад 100 тис. гривень; 10) здійснення експортних операцій товарів, нетипових
основному виду діяльності підприємства (нетиповий експорт); 11) наявність інформації підрозділів податкової міліції про
ухилення суб'єкта господарювання від оподаткування та (або)
своєчасного погашення податкового боргу; 12) наявність інформації підрозділів боротьби з відмиванням
доходів, одержаних злочинним шляхом, про надходження узагальнених
матеріалів від Держфінмоніторингу України; 13) наявність інформації підрозділів оподаткування юридичних
осіб про встановлення порушень порядку погашення векселів,
авальованих банком (податкових розписок), які видаються до
отримання спирту етилового. До критеріїв незначної категорії ризику належать такі: 1)
сума сумнівної (безнадійної) заборгованості перевищує 10 відсотків
суми скоригованих валових витрат; 2) декларування від'ємного значення суми скоригованого
валового доходу; 3) несвоєчасне нарахування та сплата податку на додану
вартість; 4) адреса суб'єкта господарювання співпадає з адресою,
занесеною до інформаційної бази як "адреса масової реєстрації"
платників податків (до створення такої бази відбір здійснюється за
результатами аналізу реєстраційних даних платників); 5) здійснення зовнішньоекономічних операцій через
нерезидентів (нерезидентів-засновників), зареєстрованих в офшорних
зонах чи країнах зі спрощеним режимом оподаткування; 6) виплата доходів (відсотки, роялті, лізинг) нерезидентам,
зареєстрованим в офшорних зонах чи зонах зі спрощеним режимом
оподаткування; 7) наявність взаємовідносин з суб'єктами господарювання, які
знаходяться на спрощеній системі оподаткування та є керівниками,
засновниками або співробітниками даного підприємства; 8) наявність порушень, виявлених під час перевірок дотримання
суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари
(послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових
патентів і ліцензій; 9) інші показники, що свідчать про можливість заниження
податкових зобов'язань суб'єктом господарювання."
2. Підрозділ "Порядок відбору до плану-графіка суб'єктів
господарювання - фізичних осіб" доповнити такими ризиками: "18) наявність взаємовідносин суб'єктів господарювання -
юридичних осіб з суб'єктами господарювання - фізичними особами,
які знаходяться на спрощеній системі оподаткування та є
керівниками, засновниками або співробітниками даного підприємства; 19) наявність порушень, виявлених під час перевірок
дотримання суб'єктами господарювання порядку проведення
розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу
готівки, наявності торгових патентів і ліцензій."
3. Пункт 4 підрозділу "Критерії ризиків діяльності
банківських установ" викласти у такій редакції: "декларування банківською установою податкової віддачі з
податку на прибуток, меншої за середній показник податкової
віддачі по групі. Податкова віддача з податку на прибуток банківських установ
визначається за формулою:
НСПП

ПНБ 1 = ------ , ВД
де (ПНБ1) розраховується як співвідношення нарахованої суми
податку на прибуток НСПП (графа 12) до валового доходу ВД
(графа 03) декларації з податку на прибуток" ( z0271-03 ). Усі показники для розрахунків податкової віддачі по податку
на прибуток банківських установ визначаються: на I квартал - за
даними декларації з податку на прибуток за 9 місяць року, на який
проводиться планування, а для II, III, IV кварталів - за даними
декларації з податку на прибуток за рік, що передує року, на
квартал якого проводиться планування.".
4. У підрозділі "Порядок відбору до плану-графіка суб'єктів
господарювання - юридичних осіб" абзац одинадцятий виключити.
Директор Департаменту
податкового контролю
юридичних осіб І.М.Удачина

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: