open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2001 N 134
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства

транспорту та зв'язку

N 135 ( v0135650-10 ) від 15.03.2010 }
Про встановлення рівнів якості

послуг телефонного зв'язку

На виконання Законів України "Про зв'язок" ( 160/95-ВР ),
"Про захист прав споживачів" ( 1023-12 ) з метою забезпечення
користувачів послугами телефонного зв'язку гарантованої якості
відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської
діяльності з надання послуг телефонного зв'язку (крім відомчих
об'єктів), затверджених спільним наказом Державного комітету
України з питань регуляторної політики та підприємництва і
Державного комітету зв'язку та інформатизації України від
13.02.2001 N 33/16 ( z0194-01 ) і зареєстрованих в Міністерстві
юстиції 05.03.2001 N 194/5385, Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Перелік показників оцінки якості послуг
телефонного зв'язку та їх граничні нормативні рівні (додаток 1),
Методичні вказівки щодо визначення показників якості продукції
(послуг) телефонного зв'язку (додаток 2) та ввести їх у дію з
01.10.2001.
2. Операторам зв'язку:
2.1. Вжити заходів до забезпечення досягнення граничних
нормативних рівнів якості послуг телефонного зв'язку.
2.2. Забезпечити контроль за достовірністю первинного обліку
та визначенням показників оцінки якості послуг.
3. УКДЛ (Катасова Л.В.):
3.1. Розробити та погодити в установленому порядку форми
відомчої статистичної звітності.
3.2. Забезпечити інформування операторів про введення
Переліку показників оцінки якості послуг телефонного зв'язку та їх
граничні нормативні рівні, Методичних вказівок щодо визначення
показників оцінки якості та форми відомчої статистичної звітності
через друковані галузеві видання та Web-сторінку Держкомзв'язку
України.
4. Наказ Міністерства зв'язку України від 27.12.96 N 269
вважати таким, що втратив чинність.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Голови Проживальського О.П.
Голова С.О.Довгий

Додаток 1

до наказу

Держкомзв'язку України

14.09.2001 N 134

ПЕРЕЛІК

показників оцінки якості послуг телефонного зв'язку

та їх граничні нормативні рівні
------------------------------------------------------------------ | N | Найменування |Граничні нормативні| |п/п| одиничного показника | рівні показників | |---+----------------------------------------+-------------------| | |Міжміський телефонний зв'язок | | |---+----------------------------------------+-------------------| | 1 |Відсоток викликів, які надійшли по | 40 % | | |автоматичному зв'язку на вихідні | | | |напрямки і закінчилися розмовою | | |---+----------------------------------------+-------------------| | |Місцевий телефонний зв'язок | | |---+----------------------------------------+-------------------| | |Міський телефонний зв'язок | | |---+----------------------------------------+-------------------| | 1 |Відсоток пошкоджень, які усунуто в | 94,5 % | | |контрольні строки | | |---+----------------------------------------+-------------------| | |Сільський телефонний зв'язок | | |---+----------------------------------------+-------------------| | 1 |Відсоток пошкоджень, які усунуто в | 92,5 % | | |контрольні строки | | ------------------------------------------------------------------

Додаток 2

до наказу

Держкомзв'язку України

14.09.2001 N 134

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

щодо визначення показників оцінки якості

продукції (послуг) телефонного зв'язку

1. Загальні положення
1.1. Загальні терміни 1.1.1. Згідно з ДСТУ 3230-95 "Управління якістю та
забезпечення якості. Терміни та визначення": Продукція - результат діяльності чи процесів (Примітка 1.
Продукція може містити послуги, обладнання, перероблювані
матеріали, програмне забезпечення чи їхні комбінації). Послуга - результат безпосередньої взаємодії між
постачальником та споживачем і внутрішньої діяльності
постачальника для задоволення потреб споживача. Надання послуги - діяльність постачальника, необхідна для
забезпечення послуги. Якість - сукупність характеристик властивостей об'єкта, які
стосуються його здатності задовольнити установлені й передбачені
потреби. 1.1.2. Додатково Одиничний показник якості - це дійсне число, яке кількісно
характеризує одну з множини властивостей послуг підгалузі зв'язку
або внутрішньої діяльності оператора. Граничний норматив показника якості - певне число, яке
характеризує мінімальний рівень якості послуги зв'язку. 1.2. Оцінка якості продукції (послуг) телефонного зв'язку
проводиться шляхом порівняння досягнутого рівня показника з
встановленим граничним нормативом показника якості. Показник
вважається виконаним, якщо його значення дорівнює прийнятому
нормативному значенню або перевищує його.
2. Визначення рівнів показників оцінки якості

послуг телефонного зв'язку
2.1. Міжміський телефонний зв'язок Показник "Відсоток викликів, які надійшли по автоматичному
зв'язку на вихідні напрямки і закінчилися розмовою", відповідно до
Правил технічної експлуатації міжміської та внутрішньозонових
телефонних мереж зв'язку (далі - Правила), затверджених першим
заступником Міністра СРСР 02.11.87, визначається за формулою:
Кількість викликів, які закінчилися розмовою

К = ------------------------------------------------- x 100 % Кількість викликів, які надійшли по

автоматичному міжміському телефонному зв'язку

на вихідні напрямки (всього)
Дані для розрахунку показника "Відсоток викликів, які
надійшли по автоматичному зв'язку на вихідні напрямки і
закінчилися розмовою" збираються з графи 5 форми N 28 Правил у
третю середу другого місяця кварталу у години найбільшого
навантаження (ГНН) напрямків. Згідно з КНД 45-067-97 "Нормативи показників обслуговування
викликів з якості встановлених з'єднань у телефонній мережі
загального користування України", який затверджено та введено в
дію наказом Державного комітету зв'язку України від 22 квітня 1998
р. N 66, для показника встановлені наступні рівні: - 60 % та більше - високий рівень успішних спроб з'єднань; - від 30 % до 60 % - середній рівень успішних спроб з'єднань; - значення менші за 30 % відповідають низькому
(незадовільному) рівню успішних спроб встановлення з'єднань.
2.2. Місцевий телефонний зв'язок 2.2.1. Міський телефонний зв'язок (МТЗ) Показник "Відсоток пошкоджень, які усунуто в контрольні
строки" визначається за формулою:
Кількість пошкоджень МТЗ, які

усунуто в контрольні строки

К = ------------------------------------------------- x 100 % Загальна кількість виявлених пошкоджень МТЗ
Дані для розрахунку показника беруться з форм первинного
обліку Інструкції про порядок обліку заяв та усунення пошкоджень
на місцевих телефонних мережах, затвердженої наказом Державного
комітету зв'язку України від 10.10.97 N 155 ( z0498-97 ) (далі -
Інструкція), контрольного листа (додаток N 3), журналу обліку заяв
і пошкоджень (додаток N 4), підсумкового журналу щомісячного
обліку заяв і пошкоджень (додаток N 13). Для визначення кількості обліку пошкоджень, усунутих в
контрольні терміни, у зазначеній документації первинного обліку
робиться позначка про виконання або невиконання контрольного
терміну усунення пошкодження. Контрольні терміни усунення пошкоджень визначені Інструкцією
( z0498-97 ). Контрольний термін усунення станційно- та
лінійно-абонентських пошкоджень враховується з моменту надходження
заявки абонента до бюро ремонту, кабельних пошкоджень - з моменту
передачі інформації про пошкодження; пошкодження телефонів,
абонентські картки яких відкладені до другої заявки (шифр ДЗ) -
після подачі абонентом повторної заявки; за домовленістю з
абонентом на прибуття електромонтера в будь-який день тижня з
назначеного кінцевого терміну. У разі затримки усунення пошкоджень
з причин вихідного дня на підприємстві, контрольний термін
визначається з часу початку роботи цього підприємства. 2.2.2. Сільський телефонний зв'язок (СТЗ) Показник "Відсоток пошкоджень, які усунуто в контрольні
строки" визначається за формулою:
Кількість пошкоджень СТЗ,

які усунуто в контрольні строки

К = ------------------------------------------------ x 100 % Загальна кількість виявлених пошкоджень СТЗ
Дані для розрахунку показника беруться з журналу обліку заяв
усунення пошкоджень (додаток N 4 Інструкції ( z0498-97 )). Контрольні терміни усунення пошкоджень визначені Інструкцією
( z0498-97 ).

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: