open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХ
Н А К А З
26.09.2005 N 285

Про підвищення ефективності здійснення

державного контролю за використанням

та охороною земель
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного

комітету України по земельних ресурсах

N 319 ( v0319219-05 ) від 26.10.2005 }
З метою виконання Закону України "Про державний контроль за
використанням та охороною земель" ( 963-15 ), дотримання вимог
Положення про Державну інспекцію з контролю за використанням і
охороною земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 25.12.2002 р. N 1958 ( 1958-2002-п ), та забезпечення
організації якісного, дієвого та оперативного державного контролю
за використанням і охороною земель, дотриманням землевласниками та
землекористувачами вимог чинного земельного законодавства,
веденням державного обліку і реєстрації земель, достовірністю
інформації про наявність та використання земель Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Невідкладні заходи щодо підвищення ефективності
здійснення державного контролю за використанням і охороною земель
(додаток 1).
2. Затвердити Типове положення про Управління з контролю за
використанням та охороною земель в Автономній Республіці Крим,
областях, містах Києві та Севастополі (додаток 2).
3. Затвердити граничну чисельність працівників
Республіканського комітету по земельних ресурсах Автономної
Республіки Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських
головних управлінь земельних ресурсів, Державної інспекції з
контролю за використанням і охороною земель та її територіальних
органів (додаток 3).
4. Держземінспекції:
4.1. Забезпечити організацію діяльності територіальних
органів Держземінспекції в Автономній Республіці Крим, областях,
містах Києві та Севастополі, які становлять єдину систему органів
державного контролю за використанням і охороною земель.
4.2. Подати до 20 жовтня поточного року пропозиції Голові
Комітету щодо кандидатур для призначення керівників територіальних
органів Держземінспекції.
5. Голові Рескомзему АР Крим, начальникам обласних,
Київського та Севастопольського міських головних управлінь
земельних ресурсів:
5.1. Ліквідувати відділи організації інспекторської
діяльності та здійснити комплекс необхідних організаційних заходів
щодо вивільнення працівників інспекторського складу у
відповідності до вимог трудового законодавства. { Підпункт 5.1
пункту 5 в редакції Наказу Державного комітету України по
земельних ресурсах N 319 ( v0319219-05 ) від 26.10.2005 }
5.2. Забезпечити передачу на баланс відповідних
територіальних органів Держземінспекції майна, комп'ютерної та
офісної техніки, автотранспортних засобів, які використовувались
інспекційними підрозділами (державними інспекторами), а також
поточних справ та справ постійного зберігання.
5.3. Надати допомогу відповідним територіальним органам
Держземінспекції у вирішенні питання забезпечення площами для
розміщення.
5.4. Розробити, з урахуванням установленої граничної
чисельності працівників, та до 20 жовтня поточного року подати
Управлінню бухгалтерського обліку та звітності (Челомбітько Л.А.)
для затвердження Головою Держкомзему структуру, штатний розпис
Рескомзему АР Крим та головних управлінь.
6. Наказ Держкомзему України від 17.01.2003 N 7 (зі змінами,
внесеними наказами від 12.03.2003 N 60, від 08.05.2003 N 124, від
24.06.2003 N 169, від 10.09.2003 N 229, від 30.12.2003 N 329, від
13.07.2004 N 227, від 25.08.2004 N 279, від 21.09.2004 N 303, від
01.11.2004 N 356, від 01.03.2005 N 54 і від 29.04.2005 N 114)
скасувати.
7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Комітету М.Я.Сидоренко

Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Державного комітету

України по земельних

ресурсах

26.09.2005 N 285

НЕВІДКЛАДНІ ЗАХОДИ

щодо підвищення ефективності здійснення державного

контролю за використанням і охороною земель

------------------------------------------------------------------ | N | Зміст заходу |Відповідальні за | Строк | |з/п | | виконання |виконання | |----------------------------------------------------------------| | I. Організаційні заходи | |----------------------------------------------------------------| | 1. |Створити |Держземінспекція |вересень -| | |територіальні органи |Кальніченко А.Г. |жовтень | | |Держземінспекції в |Челомбітько Л.А. | | | |Автономній |Хаменко І.Т. | | | |Республіці Крим, |Голова | | | |областях, містах |Рескомзему АР | | | |Києві та Севастополі |Крим, начальники | | | | |обласних, | | | | |Київського та | | | | |Севастопольського | | | | |міських головних | | | | |управлінь земельних | | | | |ресурсів | | |----------------------------------------------------------------| | II. Нормативно-правове забезпечення | |----------------------------------------------------------------| | 2. |Підготувати та |Кальніченко А.Г. |жовтень | | |подати на погодження |Хаменко А.Г. | | | |зацікавлених |Держземінспекція | | | |міністерств проект | | | | |постанови Кабінету | | | | |Міністрів України | | | | |"Про внесення змін | | | | |до постанови | | | | |Кабінету Міністрів | | | | |України від | | | | |24.02.2003 N 200" | | | | |(щодо уточнення | | | | |повноважень | | | | |територіальних | | | | |органів Держкомзему | | | | |України) | | | |----+------------------------+-----------------------+----------| | 3. |Розглянути питання |Кальніченко А.Г. |жовтень | | |щодо необхідності |Держземінспекція | | | |внесення змін до | | | | |Положення про | | | | |Державний комітет по | | | | |земельних ресурсах, | | | | |яке затверджене | | | | |Указом Президента | | | | |України від | | | | |14.08.2000 | | | | |N 970/2000 | | | | |( 970/2000 ) (із | | | | |змінами) | | | |----+------------------------+-----------------------+----------| | 4. |Забезпечити |Кальніченко А.Г. |вересень -| | |погодження з |Держземінспекція |жовтень | | |зацікавленими | | | | |міністерствами та | | | | |подати на розгляд до | | | | |Кабінету Міністрів | | | | |України проект | | | | |Закону України "Про | | | | |внесення змін до | | | | |Кодексу України про | | | | |адміністративні | | | | |правопорушення" | | | | |(щодо посилення | | | | |відповідальності за | | | | |порушення вимог | | | | |земельного | | | | |законодавства) | | | |----+------------------------+-----------------------+----------| | 5. |Розробити та |Держземінспекція |жовтень | | |направити на |Кальніченко А.Г. | | | |погодження з | | | | |зацікавленими | | | | |міністерствами | | | | |проект Закону | | | | |України "Про | | | | |внесення змін до | | | | |Кримінального | | | | |кодексу України" | | | | |(щодо встановлення | | | | |кримінальної | | | | |відповідальності за | | | | |самовільне зайняття | | | | |земельної ділянки) | | | |----+------------------------+-----------------------+----------| | 6. |Розробити проект |Держземінспекція |жовтень | | |Закону України "Про |Кальніченко А.Г. | | | |внесення змін до | | | | |Закону України "Про | | | | |державний контроль | | | | |за використанням та | | | | |охороною земель" | | | | |(щодо надання | | | | |інспекційним органам | | | | |більш дієвих | | | | |повноважень) | | | |----+------------------------+-----------------------+----------| | 7. |Розробити проект |Держземінспекція |листопад | | |Закону України "Про |Кальніченко А.Г. | | | |внесення змін до | | | | |деяких законодавчих | | | | |актів України" (щодо | | | | |усунення дублювання | | | | |повноважень органів | | | | |виконавчої влади та | | | | |органів місцевого | | | | |самоврядування з | | | | |питань здійснення | | | | |державного, | | | | |самоврядного та | | | | |громадського | | | | |контролю за | | | | |використанням і | | | | |охороною земель) | | | |----+------------------------+-----------------------+----------| | 8. |Розробити та подати |Держземінспекція |грудень | | |на погодження |Кальніченко А.Г. | | | |зацікавлених | | | | |міністерств проект | | | | |постанови Кабінету | | | | |Міністрів України | | | | |"Про внесення змін | | | | |до постанови | | | | |Кабінету Міністрів | | | | |України від | | | | |25.12.2002 N 1958" | | | |----+------------------------+-----------------------+----------| | 9. |Розробити та подати |Держземінспекція |листопад | | |на погодження | | | | |зацікавлених | | | | |міністерств проект | | | | |постанови Кабінету | | | | |Міністрів України | | | | |"Про затвердження | | | | |Переліку та опису | | | | |форменого одягу і | | | | |знаків розрізнення | | | | |державних | | | | |інспекторів з | | | | |контролю за | | | | |використанням та | | | | |охороною земель" | | | |----+------------------------+-----------------------+----------| |10. |Розглянути питання |Кальніченко А.Г. |жовтень | | |щодо необхідності |Альбощий Ю.М. | | | |розробки методик |Держземінспекція | | | |визначення розміру | | | | |шкоди, заподіяної | | | | |порушенням вимог | | | | |земельного | | | | |законодавства: | | | | |- Методики | | | | |визначення розміру | | | | |шкоди, заподіяної | | | | |внаслідок | | | | |самовільного | | | | |зайняття земельних | | | | |ділянок; | | | | |- Методики | | | | |визначення розміру | | | | |шкоди, заподіяної | | | | |внаслідок | | | | |нецільового | | | | |використання | | | | |земельних ділянок; | | | | |- Методики | | | | |визначення розміру | | | | |шкоди внаслідок | | | | |порушення | | | | |поверхневого | | | | |(родючого) шару | | | | |ґрунту без | | | | |спеціального дозволу | | | | |чи внаслідок | | | | |невиконання умов, | | | | |визначених у дозволі | | | |----------------------------------------------------------------| | III. Матеріально-технічні та фінансові заходи | |----------------------------------------------------------------| |11. |Забезпечити внесення |Челомбітько Л.А. |жовтень | | |відповідних змін до |Держземінспекція | | | |мережі розпорядників | | | | |бюджетних коштів у | | | | |зв'язку із | | | | |створенням | | | | |територіальних | | | | |органів | | | | |Держземінспекції | | | |----+------------------------+-----------------------+----------| |12. |Забезпечити |Держземінспекція |грудень | | |створення та | | | | |функціонування | | | | |комп'ютерної бази | | | | |даних обліку | | | | |порушень вимог | | | | |земельного | | | | |законодавства, стану | | | | |усунення виявлених | | | | |порушень та їх | | | | |негативних наслідків | | | ------------------------------------------------------------------

Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Державного комітету

України по земельних

ресурсах

26.09.2005 N 285

ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ

про Управління з контролю за використанням

та охороною земель в Автономній Республіці Крим,

областях, містах Києві та Севастополі

1. Управління з контролю за використанням та охороною земель
в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та
Севастополі (далі - Управління) є територіальним органом Державної
інспекції з контролю за використанням і охороною земель (далі -
Держземінспекція України), яка діє у складі Державного комітету
України по земельних ресурсах (далі - Держкомзем України) як
урядовий орган державного управління. Управління підзвітне та підконтрольне Держземінспекції
України і входить до єдиної системи органів Держкомзему України,
які здійснюють державний контроль за використанням та охороною
земель.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією
України ( 254к/96-ВР ), Земельним кодексом України ( 2768-14 ) та
іншими законами України, актами Президента України і Кабінету
Міністрів України, наказами Держкомзему України та
Держземінспекції України, а також цим Положенням. Основними завданнями Управлінь є: участь у межах своєї компетенції в реалізації державної
політики у сфері земельних відносин; організація і здійснення державного контролю за використанням
та охороною земель; узагальнення практики застосування законодавства з питань, що
належать до його компетенції, розроблення та подання до
Держземінспекції України пропозицій щодо його вдосконалення.
3. Управління відповідно до покладених на нього завдань: 1) організовує і здійснює державний контроль за: дотриманням органами державної влади, органами місцевого
самоврядування, підприємствами, установами, організаціями
незалежно від форми власності, громадянами України, іноземцями,
особами без громадянства, а також іноземними юридичними особами
земельного законодавства України; дотриманням встановленого порядку набуття і реалізації права
на землю, в тому числі на землі водного і лісового фонду; використанням земельних ділянок відповідно до цільового
призначення; дотриманням законодавства у процесі укладання
цивільно-правових угод, надання у користування, передачі у
власність, вилучення (викупу) земельних ділянок; веденням державного обліку і реєстрації земель, достовірністю
інформації про наявність та використання земель; розміщенням, проектуванням, будівництвом та введенням у дію
об'єктів, які негативно впливають або можуть вплинути на стан
земель; виконанням комплексу необхідних заходів щодо захисту земель
від водної і вітрової ерозії, їх псування, забруднення хімічними
та радіоактивними речовинами і стічними водами, засмічення
промисловими, побутовими та іншими відходами, недопущення
заростання бур'янами, чагарниками та дрібноліссям, селів,
підтоплення, заболочення, засолення, солонцювання, висушування,
ущільнення та інших процесів, що ведуть до погіршення стану
земель; дотриманням строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих
земельних ділянок та обов'язкового виконання заходів щодо
приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням; виконанням умов зняття, збереження і використання родючого
шару ґрунту під час проведення гірничодобувних,
геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт, пов'язаних з
порушенням ґрунтового покриву, своєчасного проведення
рекультивації порушених земель в обсягах, передбачених проектом
рекультивації земель; дотриманням правил, установленого режиму експлуатації
протиерозійних, гідротехнічних споруд, збереженням захисних
насаджень і межових знаків; дотриманням порядку відшкодування втрат
сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва; проведенням державної землевпорядної експертизи містобудівної
і землевпорядної документації; дотриманням строків розгляду заяв чи клопотань щодо набуття і
реалізації прав на землю; 2) вживає в межах своєї компетенції заходів до усунення
порушень земельного законодавства, в тому числі щодо повернення
самовільно зайнятих земельних ділянок їх власникам або
користувачам; 3) видає та анулює спеціальні дозволи на зняття та
перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок відповідно до
проектів, затверджених в установленому законом порядку; 4) бере участь у розробленні проектів нормативно-правових
актів з питань державного контролю за використанням та охороною
земель; 5) подає пропозиції Держземінспекції України щодо анулювання
ліцензій на проведення землевпорядних та землеоціночних робіт; 6) бере у разі потреби участь у роботі комісій з приймання
меліорованих, рекультивованих та інших земель, а також у
визначенні земельних ділянок для розміщення об'єктів будівництва
та у вирішенні інших питань, пов'язаних з вилученням (викупом)
земель; 7) вносить в установленому порядку до органів виконавчої
влади або органів місцевого самоврядування клопотання щодо: приведення у відповідність із законодавством прийнятих ними
рішень з питань регулювання земельних відносин, використання та
охорони земель; обмеження або зупинення освоєння земельних ділянок у разі
розробки корисних копалин, у тому числі торфу, проведення
геологорозвідувальних, пошукових та інших робіт з порушенням вимог
земельного законодавства; припинення будівництва та експлуатації об'єктів у разі
порушення вимог земельного законодавства до повного усунення
виявлених порушень і ліквідації їх наслідків; припинення права користування земельною ділянкою відповідно
до закону; 8) надає методичну допомогу і рекомендації органам виконавчої
влади, органам місцевого самоврядування, власникам та користувачам
земельних ділянок з питань використання і охорони земель; 9) вивчає і впроваджує у практику досягнення вітчизняної та
зарубіжної науки і техніки для здійснення державного контролю за
використанням та охороною земель; 10) взаємодіє з засобами масової інформації з питань
висвітлення актуальних проблем здійснення державного контролю за
використанням і охороною земель; 11) організовує роботу громадських інспекторів, надає їм
методичну та практичну допомогу, контролює та координує їх
діяльність, вживає заходів до усунення виявлених недоліків і
порушень; 12) здійснює заходи щодо професійної підготовки та
перепідготовки кадрів; 13) організовує збирання, зведення та аналіз інформації щодо
використання та охорони земель; 14) подає до Держземінспекції України, органів виконавчої
влади та органів місцевого самоврядування пропозиції щодо
фінансування заходів з охорони земель.
5. Управління та державні інспектори з контролю за
використанням і охороною земель в межах своїх повноважень мають
право: складати акти перевірок, протоколи про адміністративні
правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання
вимог земельного законодавства та розглядати відповідно до
законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також
подавати в установленому законодавством порядку до відповідних
органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до
відповідальності; давати обов'язкові для виконання вказівки (приписи) з питань
використання та охорони земель і дотримання вимог земельного
законодавства; безперешкодно обстежувати в установленому законодавством
порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та
користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо
використання та охорони земель і дотримання вимог земельного
законодавства; у разі неможливості встановлення особи правопорушника
земельного законодавства на місці вчинення правопорушення
доставляти його до органів внутрішніх справ чи місцевих органів
виконавчої влади для складання протоколу про адміністративне
правопорушення; викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для
отримання від них усних або письмових пояснень з питань,
пов'язаних з порушенням земельного законодавства; передавати до органів прокуратури, органів дізнання та
досудового слідства акти перевірок та інші матеріали про діяння, в
яких вбачаються ознаки злочину; проводити у випадках, встановлених законом, фотографування,
звукозапис, кіно- і відеозйомку як допоміжний засіб для
запобігання порушенням земельного законодавства; звертатися до органів прокуратури з клопотанням про подання
позову до суду щодо відшкодування втрат сільськогосподарського і
лісогосподарського виробництва, а також повернення самовільно чи
тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими
закінчився; залучати спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств,
установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для
розгляду питань, що належать до їх компетенції; отримувати в установленому законодавством порядку від
центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів
Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування,
підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності
і господарювання документи, матеріали та іншу інформацію,
необхідну для виконання покладених на них завдань; скликати в установленому порядку наради з питань, що належать
до їх компетенції. Управління та державні інспектори з контролю за використанням
і охороною земель мають інші права, передбачені Законом України
"Про державний контроль за використанням та охороною земель"
( 963-15 ) та іншими законами.
6. Управління видає накази організаційно-розпорядчого
характеру.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду
і звільняється з посади Головою Держкомзему України за поданням
начальника Держземінспекції України. Начальник Управління за посадою є першим заступником
Головного державного інспектора з контролю за використанням та
охороною земель відповідної адміністративно-територіальної
одиниці.
8. Начальник Управління: здійснює керівництво діяльністю Управління, несе персональну
відповідальність перед начальником Держземінспекції України і
Головою Держкомзему України за виконання покладених на Управління
завдань; призначає на посаду і звільняє з посади керівників
структурних підрозділів та інших працівників Управління (крім
своїх заступників); визначає ступінь відповідальності заступників начальника
Управління та керівників його структурних підрозділів; притягує до дисциплінарної відповідальності керівників
структурних підрозділів та інших працівників управління, крім
заступників начальника Управління; підписує видані в межах компетенції Управління накази,
організовує перевірку їх виконання; затверджує положення про структурні підрозділи Управління;
здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та цим
Положенням.
9. Начальник Управління має заступників, які призначаються на
посаду і звільняються з посади начальником Держземінспекції
України за поданням начальника Управління за погодженням з Головою
Держкомзему України. { Пункт 9 із змінами, внесеними згідно з
Наказом Державного комітету України по земельних ресурсах N 319
( v0319219-05 ) від 26.10.2005 }
10. Заступники начальника Управління за посадою є
заступниками Головного державного інспектора з контролю за
використанням та охороною земель відповідної
адміністративно-територіальної одиниці. Керівники структурних підрозділів Управління, на яких
покладено здійснення державного контролю за використанням та
охороною земель, є одночасно старшими державними інспекторами з
контролю за використанням та охороною земель відповідної
адміністративно-територіальної одиниці. Заступники начальників відділів, керівники секторів, головні,
провідні та спеціалісти I категорії, які безпосередньо здійснюють
державний контроль за використанням та охороною земель, є
одночасно державними інспекторами з контролю за використанням та
охороною земель відповідної адміністративно-територіальної
одиниці.
11. Граничну чисельність працівників Управління в межах
граничної чисельності працівників Держкомзему України, визначеної
Кабінетом Міністрів України, за поданням начальника
Держземінспекції України затверджує Голова Держкомзему України.
12. Структуру Управління затверджує начальник Управління за
погодженням з начальником Держземінспекції України.
13. Штатний розпис, кошторис та положення про Управління
затверджує начальник Держземінспекції України.
14. Управління утримуються за рахунок державного бюджету.
15. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс,
реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, печатку із
зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

Додаток 3
ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Держкомзему України

26.09.2005 N 285

ГРАНИЧНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ

----------------------------------------------------------------------- | Області |Група| Гранична чисельність | Гранична | | | |працівників Рескомзему АР Крим,| чисельність | | | | обласних, Київського та | Держзем- | | | | Севастопольського | інспекції та | | | | міських головних управлінь |територіальних| | | | земельних ресурсів | органів | | | |-------------------------------+--------------| | | |Всього|апарат|в т. ч.|підпоряд-|Всього|в т. ч.| | | | | |заступ-| ковані | |заступ-| | | | | |ників | терито- | |ників | | | | | | | ріальні | | | | | | | | | органи | | | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |АР Крим | П | 266 | 45 | 4 | 221 | 50 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Вінницького | 1 | 428 | 47 | 2 | 381 | 46 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Волинського | 2 | 352 | 41 | 2 | 311 | 30 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Дніпропетровсь- | П | 325 | 50 | 3 | 275 | 56 | 1 | |кого | | | | | | | | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Донецького | П | 476 | 55 | 3 | 421 | 70 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Житомирського | 1 | 405 | 44 | 2 | 361 | 38 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Закарпатського | 1 | 261 | 46 | 3 | 215 | 40 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Запорізького | П | 308 | 54 | 3 | 254 | 40 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Івано- | 1 | 453 | 51 | 2 | 402 | 34 | 1 | |Франківського | | | | | | | | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Київського | П | 539 | 65 | 3 | 474 | 38 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Кіровоградського| 2 | 276 | 45 | 2 | 231 | 42 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Луганського | П | 364 | 48 | 4 | 316 | 48 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Львівського | П | 634 | 76 | 3 | 558 | 50 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Миколаївського | 1 | 272 | 48 | 2 | 224 | 34 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Одеського | П | 417 | 49 | 5 | 368 | 51 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Полтавського | 1 | 332 | 46 | 2 | 286 | 42 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Рівненського | 2 | 289 | 41 | 2 | 248 | 33 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Сумського | 1 | 338 | 43 | 3 | 295 | 33 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Тернопільського | 2 | 407 | 49 | 2 | 358 | 33 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Харківського | П | 396 | 50 | 3 | 346 | 45 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Херсонського | 1 | 240 | 44 | 3 | 196 | 38 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Хмельницького | 1 | 448 | 44 | 2 | 404 | 33 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Черкаського | 1 | 438 | 49 | 4 | 389 | 40 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Чернівецького | 2 | 204 | 39 | 1 | 165 | 26 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Чернігівського | 1 | 349 | 42 | 2 | 307 | 41 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |м. Київ | П | 83 | 83 | 2 | - | 28 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |м. Севастополь | 2 | 56 | 56 | 2 | - | 14 | 1 | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Центральний | - | 140 | 140 | 3 | - | 40 | 2 | |апарат Комітету | | | | | | | | |----------------+-----+------+------+-------+---------+------+-------| |Всього: | | 9496 | 1490 | | 8006 | 1113 | | -----------------------------------------------------------------------
Начальник Управління
бухгалтерського обліку
та звітності Л.А.Челомбітько

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: