open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2008 N 277

Щодо затвердження переліків питань

та визначення відповідальних

за надання роз'яснень
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного

казначейства

N 507 ( v0507506-08 ) від 08.12.2008 }

З метою гармонізації та координації роботи стосовно надання
структурними підрозділами та органами Державного казначейства
України роз'яснень з питань здійснення операцій з коштами
бюджетів, розрахунково-касового обслуговування розпорядників
бюджетних коштів, контролю бюджетних повноважень при зарахуванні
надходжень, прийнятті зобов'язань і проведенні платежів та
бухгалтерського обліку і складання звітності про виконання
бюджетів, відповідно до функцій та повноважень, визначених у
Положенні про Державне казначейство України, затвердженому
постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2005 N 1232
( 1232-2005-п ), та Типовому положенні про Головне управління
Державного казначейства в Автономній Республіці Крим, областях,
містах Києві та Севастополі, затвердженому наказом Міністерства
фінансів України від 04.04.2006 N 332 ( z0454-06 ), Н А К А З У Ю:
1. Затвердити:
1.1. Перелік питань, за якими структурні підрозділи
Державного казначейства України надають роз'яснення відповідно до
своїх функціональних обов'язків та відповідальності (додаток 1).
1.2. Перелік питань, за якими територіальні органи Державного
казначейства України надають роз'яснення відповідно до своїх
функціональних обов'язків та відповідальності (додаток 2).
2. Керівникам самостійних структурних підрозділів Державного
казначейства України та головних управлінь Державного казначейства
України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та
Севастополі забезпечити надання роз'яснень з урахуванням вимог
даного наказу.
3. Начальникам головних управлінь Державного казначейства
України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та
Севастополі закріпити за структурними підрозділами перелік питань,
за яким вони надають роз'яснення відповідно до своїх
функціональних обов'язків та відповідальності.
4. Департаменту методології з обслуговування бюджетів,
бухгалтерського обліку та звітності (Сушко Н.І.) довести цей наказ
до відома та керівництва в роботі самостійних структурних
підрозділів Державного казначейства України та Головних управлінь
Державного казначейства України в Автономній Республіці Крим,
областях, містах Києві та Севастополі.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на
заступників голови Державного казначейства України відповідно до
розподілу обов'язків.
Голова Т.Я.Слюз

Додаток 1

до наказу Державного

казначейства України

02.07.2008 N 277

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ,

за якими структурні підрозділи Державного

казначейства України надають роз'яснення

відповідно до своїх функціональних

обов'язків та відповідальності

Структурні підрозділи Державного казначейства України надають
роз'яснення іншим структурним підрозділам Державного казначейства
України, головним управлінням Державного казначейства України та,
у разі необхідності, управлінням (відділенням) Державного
казначейства, головним розпорядникам бюджетних коштів, установам
та організаціям, які безпосередньо обслуговуються в Державному
казначействі України з наступних питань.
1. Методології казначейського обслуговування бюджетів,
бухгалтерського обліку та звітності у державному секторі, яка
включає розробку, методологічну підтримку та удосконалення
розпорядчих та нормативно-правових документів, в тому числі при
виконанні пріоритетних завдань та проведенні експериментів:
1.1. Департамент методології з обслуговування бюджетів,
бухгалтерського обліку та звітності щодо: - казначейського обслуговування державного та місцевих
бюджетів, розпорядників, одержувачів бюджетних коштів; - обслуговування коштів державних цільових фондів та інших
клієнтів органами Державного казначейства України; - операційної діяльності органів Державного казначейства
України; - обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів; - єдиних правил ведення бухгалтерського обліку і складання
звітності про виконання державного та місцевих бюджетів,
кошторисів розпорядників бюджетних коштів; - порядку відкриття рахунків в органах Державного
казначейства України; - параметрів аналітичних рахунків, які відкриваються для
здійснення операцій в органах Державного казначейства України; - застосування економічної класифікації видатків.
2. Методичного керівництва правовою роботою в органах
Державного казначейства України:
2.1. Юридичний департамент щодо: - правильного застосування законодавства в органах Державного
казначейства України; - ведення претензійно-позовної роботи; - практики застосування законодавства під час представництва
інтересів органів Державного казначейства України у судах та інших
державних органах під час розгляду правових питань і спорів; - виконання судових рішень у справах про стягнення коштів з
державного бюджету та бюджетних рахунків; - укладання та виконання договорів, угод, в яких стороною є
Державне казначейство України; - підготовки проектів нормативно-правових актів або внесення
змін до чинних нормативно-правових актів; - проведення безспірного списання коштів з рахунків, на яких
обліковуються кошти державного та місцевих бюджетів і бюджетних
установ, за рішенням, прийнятим державним органом, що відповідно
до законодавства має право на його застосування.
3. Організації і проведення Комплексних (планових) перевірок
органів Державного казначейства України та перевірок підрозділів
Державного казначейства України з організації і проведення
фінансового контролю:
3.1. Департамент відомчого контролю щодо: - ефективного функціонування та вдосконалення відомчого
фінансового контролю та аудиту; - порядку підготовки, проведення та оформлення результатів
контрольних заходів; - методики здійснення контролю за діяльністю органів
Державного казначейства України та структурних підрозділів
Державного казначейства України; - організації внутрішнього аудиту органів Державного
казначейства України та структурних підрозділів Державного
казначейства України; - порядку розгляду та підготовки відповідей на звернення
громадян (скарг, заяв), депутатських звернень всіх рівнів на дії
органів казначейства; - практики застосування нормативно-правових актів при
проведенні фінансового контролю та аудиту, при підготовці та
наданні відповідей на скарги та звернення громадян.
4. Організації роботи з практичної реалізації
нормативно-правових актів та розпорядчих документів Державного
казначейства України, пріоритетних завдань та проведення
експериментів, взаємодії з учасниками бюджетного процесу,
відповідно до повноважень та відповідальності структурних
підрозділів Державного казначейства України.
4.1. Департамент видатків державного бюджету щодо: - здійснення операцій із відкриття асигнувань за загальним
фондом державного бюджету; - здійснення операцій із відкриття асигнувань у частині інших
надходжень спеціального фонду державного бюджету; - здійснення операцій із відкриття асигнувань розпорядникам,
які обслуговуються транзитними управліннями, через базові
управління Державного казначейства; - здійснення операцій із коригування відкритих асигнувань; - здійснення окремих видатків розпорядників бюджетних коштів,
рахунки яких відкриті в установах банків; - операцій по відкриттю асигнувань для здійснення видатків
резервного фонду; - операцій на кінець бюджетного року з залишками
невикористаних відкритих асигнувань за спеціальним фондом
державного бюджету; - консолідації інформації за зобов'язаннями розпорядників та
одержувачів бюджетних коштів; - реалізації діючих порядків використання бюджетних коштів,
розроблених міністерствами та іншими центральними органами
виконавчої влади, в частині відкриття асигнувань; - здійснення операцій з виконання Розпису Державного бюджету
України, зокрема операцій з обліку змін до планових показників; - ведення бази даних про мережу і внесення змін до мережі
розпорядників та одержувачів бюджетних коштів за напрямом роботи
"Мобілізаційна підготовка галузей національної економіки" (через
Сектор режимно-секретної роботи); - облік бюджетних асигнувань за напрямом роботи
"Мобілізаційна підготовка галузей національної економіки" (через
Сектор режимно-секретної роботи) в розрізі головних розпорядників
бюджетних коштів; - консолідації інформації про залишки невикористаних
відкритих асигнувань на узагальнених рахунках відкритих асигнувань
головних розпорядників та рахунках розпорядників і одержувачів
коштів в територіальних органах Державного казначейства України за
напрямками видатків, КВК ( v0604201-01 ), КПКВ, КЕКВ.
4.2. Відділ мережі та зведених показників бюджету щодо: - порядку формування бази даних мережі розпорядників коштів
державного бюджету; - забезпечення обліку бюджетних асигнувань державного бюджету
та контролю за їх дотриманням; - порядку формування і використання Єдиного реєстру
розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.
4.3. Управління бюджетних надходжень щодо: - порядку виконання бюджетів за доходами; - повернення з бюджетів податків, зборів (обов'язкових
платежів) та інших надходжень державного бюджету за поданням
відповідних органів, за якими закріплено контроль за справлянням
(стягненням) платежів до бюджету; - відшкодування податку на додану вартість органами
Державного казначейства України; - співпраці з податковими, митними органами, а також іншими
органами стягнення, яким відповідно до законодавства надано право
стягнення до бюджетів податків, зборів (обов'язкових платежів) та
інших надходжень з питань формування доходної частини державного
бюджету; - нарахування штрафів за неповне або несвоєчасне повернення
сум надмірно сплачених податків відповідно до законодавства.
4.4. Департамент видатків місцевих бюджетів та міжбюджетних
відносин щодо: - стану розрахунків державного бюджету з місцевими бюджетами
в частині міжбюджетних трансфертів між державним та місцевими
бюджетами, передбаченими законом України про державний бюджет на
відповідний рік; - надання трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам,
та коштів, що передаються до державного бюджету з місцевих
бюджетів; - здійснення операцій з виконання Розпису Державного бюджету
України, зокрема операцій з обліку змін до планових показників в
частині міжбюджетних трансфертів; - проведення взаємних розрахунків між державним бюджетом та
бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та
Севастополя; - здійснення операцій щодо відкриття асигнувань за
загальнодержавними видатками загального фонду бюджету в частині
міжбюджетних трансфертів; - здійснення операцій щодо відкриття асигнувань за
загальнодержавними видатками спеціального фонду бюджету в частині
міжбюджетних трансфертів; - інформації за зобов'язаннями місцевих бюджетів по
соціальних субвенціях, які надаються з державного бюджету.
4.5. Управління фінансових ресурсів щодо: - проведення казначейських операцій та виконання розпоряджень
на перерахування коштів в частині управління єдиним казначейським
рахунком; - проведення внутрішньосистемних розрахунків в частині
управління єдиним казначейським рахунком; - прогнозування фінансових потоків у Державному казначействі
України; - складання касового плану (прогноз руху грошових коштів по
субрахунках єдиного казначейського рахунку головних управлінь
Державного казначейства України); - покриття Державним казначейством України тимчасових касових
розривів місцевим бюджетам; - погашення середньострокових позичок, наданих місцевим
бюджетам; - розміщення місцевими бюджетами коштів на вкладні
(депозитні) рахунки в установах банків; - застосування рахунків, відкритих в установах банків на ім'я
розпорядників бюджетних коштів; - застосування рахунків групи 257 "Кошти державного та
місцевих бюджетів до виплати" Плану рахунків бухгалтерського
обліку банків України ( z0918-04 ) з метою оплати готівкою чеків
органів Державного казначейства України; - визначення переліку банків України, які залучаються до
касового обслуговування з метою оплати готівкою чеків органів
Державного казначейства України.
4.6. Департамент обслуговування кошторисів головних
розпорядників коштів та інших клієнтів щодо: - процедур відкриття рахунків у національній валюті в органах
Державного казначейства України розпорядників, одержувачів
бюджетних коштів та інших клієнтів; - дотримання вимог стосовно оформлення кошторисів, планів
асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із
загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, планів
використання бюджетних коштів, помісячних планів використання
бюджетних коштів та змін до них; - здійснення розрахунково-касового обслуговування
розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів в
частині оплати рахунків; - реєстрації в обліку органів Державного казначейства України
зобов'язань та фінансових зобов'язань розпорядників та одержувачів
бюджетних коштів.
4.7. Департамент консолідованої фінансової звітності щодо: - складання, подання та консолідації звітності про виконання
державного, місцевих та зведеного бюджетів; - складання та подання управлінської звітності в межах
компетенції Департаменту; - складання та подання звітності установами, які отримують
кошти державного або місцевих бюджетів; - застосування інструктивних документів при складанні та
консолідації звітності; - застосування методичних та інструктивних документів, які
регламентують міжвідомчі відносини в процесі обслуговування
державного та місцевих бюджетів, а також роз'яснення інформації,
наведеної у звітах, яку формує та надає Департамент консолідованої
фінансової звітності; - контролю за отриманням, складанням та консолідацією
фінансової звітності як розпорядниками бюджетних коштів, так і
підвідомчими органами Державного казначейства України.
4.8. Департамент бухгалтерського обліку операцій державного
бюджету щодо: - складання періодичної фінансової звітності установами та
організаціями, які отримують кошти державного бюджету; - відкриття, ведення та закриття рахунків для забезпечення
виконання державного бюджету, як в національній валюті, так і в
іноземній валюті; - ведення бухгалтерського обліку операцій з виконання
державного бюджету, які здійснюються в національній валюті через
рахунки, відкриті на центральному рівні Державного казначейства
України, та в іноземній валюті - через рахунки, відкриті на ім'я
Державного казначейства України в установах банків; - оформлення документів і проведення операцій для виплати
готівки розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів; - казначейського обслуговування коштів, передбачених у
спеціальному фонді державного бюджету для виконання бюджетних
програм, спрямованих на реалізацію проектів економічного та
соціального розвитку, які підтримуються Міжнародним банком
реконструкції та розвитку; - інформації, наведеної у звітах, яку формує та надає
Департамент бухгалтерського обліку операцій державного бюджету.
4.9. Департамент інформаційних технологій щодо: - застосування прикладного програмного забезпечення, яке
використовується розпорядниками бюджетних коштів для взаємодії з
інформаційною системою Державного казначейства України; - функціонування багаторівневої інформаційно-обчислювальної
системи Державного казначейства України; - обміну інформацією між Державним казначейством України та
учасниками бюджетного процесу.
4.10. Управління платіжної системи щодо: - проведення міжбанківських розрахунків та внутрішніх
платежів у національній валюті між органами Державного
казначейства України через систему електронних платежів
Національного банку України; - регламенту операційного дня Державного казначейства
України; - відкриття і закриття рахунків, створення схем акумуляції
коштів на котлові рахунки і розмежування на підставі службових
записок функціональних підрозділів Державного казначейства
України; - ходу виконання платіжних операцій у системі електронних
платежів Національного банку України та внутрішніх платежів; - оперативного стану консолідованого кореспондентського
рахунку Державного казначейства України в Національному банку
України та поточного стану субрахунків головних управлінь
Державного казначейства України; - міжбанківських та внутрішніх розрахунків, стан рахунків та
хід виконання платіжних операцій відповідно до нормативних
документів Державного казначейства України; - регламенту обміну інформацією з Національним банком
України, Державною податковою адміністрацією України, Державним
центром зайнятості, Фондом державного майна України, Державною
митною службою України, Міністерством фінансів України
відповідними підрозділами Державного казначейства України та
іншими органами.
4.11. Управління персоналу щодо: - реалізації кадрової роботи та державної служби в органах
Державного казначейства України; - документального оформлення проходження державної служби та
трудових відносин; - підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації
кадрів; - підготовки документів для заохочення та нагородження
працівників.
4.12. Департамент фінансово-господарської діяльності щодо: - складання бюджетного запиту, проектів кошторисів та
розрахунків до них, планів асигнувань органів Державного
казначейства України; - внесення змін до кошторисів та планів асигнувань органів
Державного казначейства України; - підготовки штатних розписів органів Державного казначейства
України; - організації бухгалтерського обліку та складання фінансової
звітності органами Державного казначейства України; - здійснення закупівель товарів, робіт і послуг органами
Державного казначейства України відповідно до чинного
законодавства з питань державних закупівель; - формування відмов в реєстрації зобов'язань (фінансових
зобов'язань) розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів з питань
державних закупівель; - правомірності підстав для надання відмов в реєстрації
зобов'язань (фінансових зобов'язань) територіальними органами, у
разі письмового звернення розпорядників (одержувачів) бюджетних
коштів; - вирішення питань щодо охорони та пропускного режиму на
території центрального апарату Державного казначейства України; - організації проведення технічного обслуговування та ремонту
обладнання, технічних засобів та комунікацій центрального апарату
Державного казначейства України; - організації господарського забезпечення центрального
апарату Державного казначейства України.
4.13. Сектор режимно-секретної роботи щодо: - забезпечення охорони державної таємниці та ведення
секретного діловодства.
4.14. Управління організації діловодства щодо: - порядку роботи з документами у Державному казначействі
України; - підготовки та оформлення документів; - проходження та виконання документів; - приймання, реєстрації, обліку, зберігання, оперативного
розшуку документів; - складання номенклатури справ, порядку відбору справ, що
утворилися під час діяльності структурних підрозділів та їх
зберігання; - дотримання правил обліку, зберігання та використання
печаток, штампів, бланків суворої звітності; - вимог державних стандартів України та інших
нормативно-розпорядчих документів по діловодству.
4.15. Управління захисту інформації щодо: - захисту інформації в Державному казначействі України.
4.16. Управління організаційно-розпорядчої роботи щодо: - здійснення організаційних заходів із забезпечення
проведення колегій Державного казначейства України; - участі у визначенні пріоритетних напрямів діяльності
Державного казначейства України та підготовці інформації про
виконання заходів з їх реалізації відповідно до функціональних
повноважень; - виконання доручень органів державної влади і керівництва
Державного казначейства України та дотримання вимог регламентуючих
документів з цього питання; - написання та оформлення текстів документів; - дотримання вимог діловодства та контролю за виконанням
документів.
4.17. Управління обслуговування боргових зобов'язань держави
щодо: - відкритих рахунків для обліку боргових зобов'язань держави,
заборгованості за іноземними кредитами, залученими державою та/або
під державні гарантії та зарахування надходжень до державного
бюджету по відшкодуванню такої заборгованості
підприємствами-позичальниками; - фактичних витрат державного бюджету на погашення та
обслуговування боргових зобов'язань держави, зарахування коштів
від розміщення цінних паперів та залучення кредитів; - сум, відшкодованих державному бюджету
підприємствами-позичальниками по заборгованості за іноземними
кредитами, залученими державою та/або під державні гарантії; - простроченої заборгованості перед державним бюджетом
підприємств-позичальників за іноземними кредитами, отриманими під
державні гарантії, та за субкредитними угодами, укладеними з
Міністерством фінансів України в рамках спільних проектів із
Міжнародним та Європейським банками реконструкції та розвитку; - повернення (стягнення) кредитів (позик, фінансової допомоги
наданої на поворотній основі) наданих з державного бюджету, в тому
числі за тими, що видавались до набрання чинності Бюджетним
кодексом України ( 2542-14 ); - оформлення продажу прав вимоги погашення простроченої понад
три роки заборгованості перед державою за кредитами, залученими
державою або під державні гарантії, позичками та фінансовою
допомогою, наданою на поворотній основі.
4.18. Управління зв'язків з органами державної влади,
засобами масової інформації та міжнародного співробітництва щодо: - взаємодії Державного казначейства України та територіальних
органів Державного казначейства України з місцевими органами
виконавчої влади, місцевого самоврядування, засобами масової
інформації та міжнародними фінансовими організаціями; - організації співробітництва та взаємодії з міжнародними
фінансовими організаціями, з казначействами інших країн.
4.19. Управління модернізації органів Державного казначейства
України щодо: - стратегії розвитку та модернізації системи Державного
казначейства України; - удосконалення та розвитку діючого прикладного програмного
забезпечення, а також розробки та запровадження нового прикладного
програмного забезпечення; - реалізації проектів міжнародних організацій економічного
розвитку; - розвитку та модернізації державних фінансів, у тому числі
казначейського обслуговування бюджетів; - вивчення, узагальнення, поширення і впровадження
позитивного досвіду роботи органів Державного казначейства
України, міжнародного досвіду роботи з організації, розвитку і
вдосконалення казначейської системи.

Додаток 2

до наказу Державного

казначейства України

02.07.2008 N 277

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ,

за якими територіальні органи Державного

казначейства України можуть надавати роз'яснення

відповідно до своїх функціональних обов'язків

Головні управління Державного казначейства України надають
роз'яснення: - територіальним органам Державного казначейства України
(управлінням (відділенням) Державного казначейства у районах,
містах та в районах у містах); - розпорядникам бюджетних коштів, установам та організаціям,
які безпосередньо обслуговуються в Головному управлінні Державного
казначейства України; - обласним державним адміністраціям та, у разі необхідності,
районним, міським державним адміністраціям; - органам місцевого самоврядування (обласним, міським радам
та їх структурним підрозділам); - податковим, митним органам, а також іншим органам з питань
формування доходної частини державного бюджету. Управління (відділення) Державного казначейства у районах,
містах та в районах у містах надають роз'яснення: - розпорядникам бюджетних коштів, установам та організаціям,
які безпосередньо обслуговуються в управлінні (відділенні)
Державного казначейства; - районним, міським державним адміністраціям; - органам місцевого самоврядування (міським, сільським,
селищним радам та їх виконавчим органам); - податковим, митним органам, а також іншим органам з питань
формування доходної частини державного бюджету. Органи Державного казначейства України надають роз'яснення з
питань організації роботи з практичної реалізації
нормативно-правових актів та розпорядчих документів Державного
казначейства України, проведення експериментів та організації
роботи відповідно до повноважень та відповідальності структурних
підрозділів органів Державного казначейства України щодо: - розрахунково-касового обслуговування розпорядників,
одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами
бюджетів через систему електронних платежів Національного банку
України; - управління наявними фінансовими ресурсами, що обліковуються
органом Державного казначейства України, надання на зворотній
основі позик за рахунок тимчасово вільних коштів єдиного
казначейського рахунку;(*) - відкриття, ведення та закриття рахунків в органах
Державного казначейства України; - проведення безспірного списання коштів з рахунків, на яких
обліковуються кошти державного та місцевих бюджетів і бюджетних
установ, за рішенням, прийнятим державним органом, що відповідно
до законодавства має право на його застосування; - повернення коштів, помилково або надмірно зарахованих до
бюджету, за поданням органів стягнення, яким відповідно до
законодавства надано право стягнення до бюджетів податків, зборів
(обов'язкових платежів) та інших надходжень; - нарахування штрафів за неповне або несвоєчасне повернення
суми надмірно сплачених податків відповідно до законодавства; - здійснення розподілу коштів між рівнями місцевих бюджетів
відповідно до нормативів відрахувань, визначених бюджетним
законодавством, і перерахування розподілених коштів за належністю; - проведення взаємних розрахунків між державним бюджетом та
бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та
Севастополя, а також між рівнями місцевих бюджетів у встановленому
законодавством порядку; - ведення бази даних про мережу розпорядників і одержувачів
бюджетних коштів, розподілу показників кошторисів та планів
асигнувань у розрізі розпорядників та одержувачів бюджетних
коштів;(*) - подання розпорядникам і одержувачам бюджетних коштів
витягів з розпису державного бюджету та змін до нього;(*) - ведення бухгалтерського обліку операцій з виконання
державного та місцевих бюджетів, складання звітності про виконання
державного, місцевих бюджетів, подання звіту органам виконавчої
влади в обсязі та в строки, визначені бюджетним законодавством;(*) - складання та подання звітності про виконання державного
та/або місцевих бюджетів і консолідації звітності про виконання
місцевих бюджетів;(*) - складання та подання звітності установами та організаціями,
які отримують кошти державного або місцевих бюджетів; - застосування інструктивних документів при складанні та
консолідації звітності;(*) - застосування методичних та інструктивних документів, які
регламентують міжвідомчі відносини в процесі обслуговування
державного та місцевих бюджетів; - функціонування багаторівневої інформаційно-обчислювальної
системи, внутрішньої платіжної системи, захисту інформації; - обміну інформацією між Державним казначейством України та
учасниками бюджетного процесу; - здійснення контролю бюджетних повноважень при зарахуванні
надходжень; - відповідності кошторисів та планів використання бюджетних
коштів розпису державного та/або місцевих бюджетів, фінансових
зобов'язань і платежів узятим зобов'язанням і бюджетним
асигнуванням; - цільового використання бюджетних коштів за наданими для
перевірки відповідними підтвердними первинними документами
розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів або зверненнями; - правильного застосування законодавства в органах Державного
казначейства України;(*) - практики застосування законодавства під час представництва
інтересів органів Державного казначейства України у судах та інших
державних органах під час розгляду правових питань і спорів;(*) - виконання судових рішень у справах про стягнення коштів з
державного бюджету та бюджетних рахунків;(*) - укладення та виконання договорів, угод, в яких стороною є
орган Державного казначейства України;(*) - казначейського обслуговування державного та місцевих
бюджетів; - операційної діяльності органів Державного казначейства
України;(*) - обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів; - налагодження, вдосконалення та ефективного функціонування
відомчого фінансового контролю та аудиту;(*) - здійснення операцій із відкритими асигнуваннями за
загальним фондом державного бюджету; - здійснення операцій із відкритими асигнуваннями у частині
інших надходжень спеціального фонду державного бюджету; - здійснення операцій із відкритими асигнуваннями
розпорядникам, які обслуговуються транзитними управліннями, через
базові Головні управління Державного казначейства України;(*) - здійснення операцій щодо коригування відкритих
асигнувань;(*) - операцій по відкриттю асигнувань для здійснення видатків
резервного фонду;(*) - операцій на кінець бюджетного року з залишками
невикористаних відкритих асигнувань за спеціальним фондом
державного бюджету; - діючих порядків використання бюджетних коштів, розроблених
міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, в
частині відкриття асигнувань; - операцій з виконання Розпису Державного бюджету України,
зокрема операцій з обліку змін до планових показників;(*) - здійснення операцій з виконання кошторисів бюджетних
установ; - порядку виконання бюджетів за доходами; - покриття Державним казначейством України тимчасових касових
розривів за рахунок короткострокових позик з єдиного
казначейського рахунку на поворотній основі; - дотримання вимог стосовно оформлення кошторисів, планів
асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із
загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, планів
використання бюджетних коштів, помісячних планів використання
бюджетних коштів та змін до них; - оформлення документів і проведення операцій для виплати
готівки розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів; - казначейського обслуговування коштів, передбачених у
спеціальному фонді державного бюджету для виконання бюджетних
програм, спрямованих на реалізацію проектів економічного та
соціального розвитку, які підтримуються Міжнародним банком
реконструкції та розвитку та іншими фінансовими установами; - реалізації кадрової роботи та державної служби в органах
Державного казначейства України;(*) - документального оформлення проходження державної служби та
трудових відносин;(*) - підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації
кадрів;(*) - підготовки документів для заохочення та нагородження
працівників;(*) - підготовки попередніх показників та пропозицій до
бюджетного запиту, проектів кошторисів та розрахунків до них,
планів асигнувань органів Державного казначейства України;(*) - внесення змін до кошторисів та планів асигнувань органів
Державного казначейства України;(*) - підготовки проектів штатних розписів органів Державного
казначейства України;(*) - організації бухгалтерського обліку та складання фінансової
звітності органами Державного казначейства України;(*) - здійснення закупівель товарів, робіт і послуг органами
Державного казначейства України відповідно до чинного
законодавства з питань державних закупівель;(*) - правомірність підстав для надання відмов в реєстрації
зобов'язань (фінансових зобов'язань) територіальними органами, у
разі письмового звернення розпорядників (одержувачів) бюджетних
коштів; - підготовки та оформлення документів; - проходження та виконання документів; - приймання, реєстрації, обліку, зберігання, оперативного
розшуку документів; - складання номенклатури справ, порядку відбору справ, що
утворилися під час діяльності структурних підрозділів та їх
зберігання;(*) - дотримання правил обліку, зберігання та використання
печаток, штампів, бланків суворої звітності;(*) - захисту інформації в органах Державного казначейства
України.(*) Роз'яснення засобам масової інформації можуть надаватись
структурними підрозділами органів Державного казначейства України
за підписом начальників та/або заступників начальників Головних
управлінь Державного казначейства України в Автономній Республіці
Крим, областях, містах Києві та Севастополі та управлінь
(відділень) у районах, містах та в районах у містах Державного
казначейства України, відповідно до розподілу обов'язків.
--------------- (*) - Із зазначених питань роз'яснення надають тільки головні
управління Державного казначейства України.
{ Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного
казначейства N 507 ( v0507506-08 ) від 08.12.2008 }

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: