open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
04.04.2006 N 332
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

19 квітня 2006 р.

за N 454/12328

Про затвердження Типового положення

про Головне управління Державного казначейства

України в Автономній Республіці Крим,

областях, містах Києві та Севастополі
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом

Міністерства фінансів

N 573 ( z0354-08 ) від 14.04.2008 }

З метою реалізації пункту 10 Положення про Державне
казначейство України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 21.12.2005 N 1232 ( 1232-2005-п ), Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Типове положення про Головне управління
Державного казначейства України в Автономній Республіці Крим,
областях, містах Києві та Севастополі, що додається.
2. Департаменту реформування бюджетної системи
(Книшенко І.Ф.) у встановленому порядку подати цей наказ на
державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра фінансів України Мярковського А.І та голову Державного
казначейства України Шлапака О.В. відповідно до функціональних
обов'язків.
Міністр В.Пинзеник

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

фінансів України

04.04.2006 N 332
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

19 квітня 2006 р.

за N 454/12328

ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ

про Головне управління Державного казначейства України

в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві

та Севастополі

1. Головне управління Державного казначейства України в
Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі
(далі - Головне управління) є територіальним органом Державного
казначейства України, який утворюється Державним казначейством
України за погодженням з Міністром фінансів України.
2. Головне управління у своїй діяльності керується
Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента
України і Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами
Міністерства фінансів України та Державного казначейства України,
а також цим Положенням. Для виконання покладених на Головне управління завдань у
районах, містах та в районах у містах головою Державного
казначейства України за погодженням з Міністром фінансів можуть
утворюватися управління (відділення), що є відокремленими
структурними підрозділами Головного управління і не мають статусу
юридичної особи. Начальники управлінь (відділень) у районах,
містах та в районах у містах призначаються на посаду і
звільняються з посади Міністром фінансів України за поданням
голови Державного казначейства України.
3. Основним завданням Головного управління є: забезпечення казначейського обслуговування державного та
місцевих бюджетів на основі ведення єдиного казначейського
рахунка, що передбачає: розрахунково-касове обслуговування розпорядників і
одержувачів бюджетних коштів; контроль за здійсненням бюджетних повноважень при зарахуванні
надходжень, прийнятті зобов'язань та проведенні платежів за цими
зобов'язаннями; у межах своїх повноважень контроль за дотриманням учасниками
бюджетного процесу бюджетного законодавства; ведення бухгалтерського обліку і складання звітності про
виконання державного та місцевих бюджетів.
4. Головне управління відповідно до покладених на нього
завдань: 1) здійснює розрахунково-касове обслуговування розпорядників,
одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами
бюджетів через систему електронних платежів Національного банку
України; 2) управляє наявними фінансовими ресурсами, що ним
обліковуються, надає на зворотній основі позики за рахунок
тимчасово вільних коштів єдиного казначейського рахунку; 3) відкриває, веде та закриває рахунки в органах Головного
управління; 4) провадить безспірне списання коштів з рахунків, на яких
обліковуються кошти державного та місцевих бюджетів і бюджетних
установ, за рішенням, прийнятим державним органом, що відповідно
до закону має право на його застосування; 5) повертає кошти, помилково або надмірно зараховані до
бюджету, за поданням органів стягнення, яким відповідно до
законодавства надано право стягнення до бюджетів податків, зборів
(обов'язкових платежів) та інших надходжень; 6) нараховує штрафи за неповне або несвоєчасне повернення
суми надмірно сплачених податків відповідно до законодавства; 7) здійснює розподіл коштів між рівнями місцевих бюджетів
відповідно до нормативів відрахувань, визначених бюджетним
законодавством, і перерахування розподілених коштів за належністю; 8) проводить взаємні розрахунки між державним бюджетом та
бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та
Севастополя, а також між рівнями місцевих бюджетів у встановленому
законодавством порядку; 9) веде базу даних про мережу розпорядників і одержувачів
бюджетних коштів, розподіл показників кошторисів та планів
асигнувань у розрізі розпорядників та одержувачів бюджетних
коштів; 10) подає розпорядникам і одержувачам бюджетних коштів витяг
з розпису державного бюджету та зміни до нього; 11) веде бухгалтерський облік операцій з виконання державного
та місцевих бюджетів, складає звітність про виконання державного,
місцевих бюджетів, подає звіт органам законодавчої та виконавчої
влади в обсязі та в строки, визначені бюджетним законодавством; 12) приймає звіти від розпорядників та одержувачів бюджетних
коштів та консолідує форми звітності; 13) забезпечує функціонування багаторівневої
інформаційно-обчислювальної системи, внутрішньої платіжної
системи, уживає заходів до захисту інформації; 14) у межах своїх повноважень виконує контрольні функції,
пов'язані із: здійсненням бюджетних повноважень при зарахуванні надходжень; дотриманням методології бюджетного процесу з питань складання
відповідних бюджетів, кошторисів та планів використання бюджетних
коштів; відповідністю кошторисів та планів використання бюджетних
коштів розпису державного та місцевих бюджетів; відповідністю платежів узятим зобов'язанням та бюджетним
асигнуванням; витрачанням бюджетних коштів у процесі проведення перевірки
відповідності підтвердних первинних документів розпорядників та
одержувачів бюджетних коштів бюджетним асигнуванням та вимогам
бюджетного законодавства; дотриманням правил валютного контролю за операціями, що
проводять у національній валюті через кореспондентські рахунки
банків-нерезидентів бюджетні установи, які обслуговуються Головним
управлінням; дотриманням єдиних правил ведення бухгалтерського обліку,
складенням звітності про виконання кошторисів бюджетних установ; здійсненням інших повноважень учасників бюджетного процесу
відповідно до законодавства; 15) надає консультаційну допомогу учасникам бюджетного
процесу з питань, що належать до його компетенції; 16) здійснює добір, розстановку та підвищення кваліфікації
працівників Головного управління; 17) виконує відповідно до законодавства функції, пов'язані із
аналізом діяльності розпорядників коштів державного та місцевих
бюджетів; 18) виконує відповідно до законодавства контрольно-наглядові
функції, пов'язані із діяльністю його управлінь (відділень); 19) виконує інші функції, що випливають з покладених на нього
завдань.
5. Головне управління має право: 1) відкривати поточні рахунки в іноземній валюті та рахунки
для виплат готівкою в уповноважених банках; 2) залучати працівників інших державних органів, спеціалістів
і фахівців-експертів для розгляду питань, що належать до його
компетенції; 3) ініціювати, у межах наданих законодавством повноважень,
припинення асигнувань та зупиняти проведення операцій з бюджетними
коштами в разі вчинення учасником бюджетного процесу бюджетного
правопорушення; 4) надавати послуги (у тому числі платні), пов'язані з
обслуговуванням бюджетних коштів, у порядку, визначеному Кабінетом
Міністрів України; 5) вимагати в межах повноважень від посадових осіб органів
державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств,
установ і організацій дотримання установленого порядку
казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів,
ведення бухгалтерського обліку, складання звітності; 6) звертатися до суду, у тому числі в разі виявлення
бюджетного правопорушення; 7) брати участь та проводити конференції, семінари і наради з
питань, що належать до його компетенції; 8) одержувати в установленому порядку від органів державної
влади, органів місцевого самоврядування, розпорядників та
одержувачів бюджетних коштів, підприємств, установ, організацій і
банків пояснення, довідки, інформацію, необхідні для виконання
покладених на нього завдань.
6. Головне управління в межах своїх повноважень видає накази
організаційно-розпорядчого характеру та контролює їх виконання.
7. Головне управління очолює начальник, який призначається на
посаду і звільняється з посади Міністром фінансів за поданням
голови Державного казначейства України.
8. Начальник Головного управління може мати не більше
чотирьох заступників, які призначаються на посаду і звільняються з
посади Міністром фінансів України за поданням голови Державного
казначейства України. За виняткових обставин окремим рішенням Міністра фінансів за
поданням голови Державного казначейства України може бути
визначено іншу чисельність заступників начальника Головного
управління в межах граничної чисельності працівників Державного
казначейства України та коштів, передбачених на його утримання.
{ Пункт 8 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства фінансів
N 573 ( z0354-08 ) від 14.04.2008 }
9. Начальник Головного управління: 1) здійснює керівництво діяльністю Головного управління, несе
персональну відповідальність за виконання покладених на Головне
управління завдань і здійснення ним своїх повноважень; 2) призначає на посаду та звільняє з посади керівників
структурних підрозділів та інших працівників Головного управління,
крім заступників начальника Головного управління та начальників
управлінь (відділень) у містах, районах, районах у містах; 3) визначає ступінь відповідальності заступників начальника
Головного управління та керівників структурних підрозділів,
начальників управлінь (відділень) у містах, районах, районах у
містах, інших працівників Головного управління; 4) притягає до дисциплінарної відповідальності керівників
структурних підрозділів та інших працівників Головного управління,
крім заступників начальника Головного управління та начальників
управлінь (відділень) у містах, районах, районах у містах; 5) готує подання голові Державного казначейства України для
прийняття відповідних рішень Міністром фінансів України щодо
притягнення до дисциплінарної відповідальності заступників
начальника Головного управління та начальників управлінь
(відділень) у містах, районах, районах у містах; 6) уживає заходів щодо забезпечення ефективності роботи
працівників Головного управління; 7) затверджує положення про структурні підрозділи Головного
управління та, за погодженням з головою Державного казначейства
України, затверджує положення про управління (відділення) у
містах, районах, районах у містах; 8) забезпечує дотримання працівниками трудової, виконавської
дисципліни та законодавства про державну таємницю; 9) здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та
Положенням про Головне управління.
10. Для погодження вирішення питань, що належать до
компетенції Головного управління, обговорення найважливіших
напрямів його діяльності в Головному управлінні утворюється
колегія у складі начальника, його заступників, окремих керівників
структурних підрозділів, управлінь (відділень) у містах, районах,
районах у містах. До складу колегії можуть залучатися представники інших
органів державної влади, громадських організацій, науковці (за їх
згодою). Персональний склад колегії затверджує голова Державного
казначейства України за поданням начальника Головного управління. Рішення колегії впроваджуються у життя наказами Головного
управління.
11. Штатний розпис та кошторис Головного управління
затверджує голова Державного казначейства України. Типову структуру Головного управління затверджує Міністр
фінансів за поданням голови Державного казначейства України . Структуру Головного управління затверджує голова Державного
казначейства України в межах граничної чисельності працівників
Державного казначейства України.
12. Головне управління утримується за рахунок коштів
державного бюджету в межах коштів, передбачених на утримання
Державного казначейства України. Умови оплати праці працівників
Головного управління визначаються Кабінетом Міністрів України.
13. Головне управління є юридичною особою, має самостійний
баланс, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм
найменуванням.
Заступник директора Департаменту
реформування бюджетної системи І.Ф.Книшенко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: