open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ

ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Н А К А З
21.05.2007 N 345

Про затвердження Положення про Колегію

Міністерства України з питань надзвичайних

ситуацій та у справах захисту населення від

наслідків Чорнобильської катастрофи

На виконання постанов Кабінету Міністрів України від
2 листопада 2006 року N 1539 ( 1539-2006-п ) "Про затвердження
Положення про Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій
та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської
катастрофи" та від 2 жовтня 2003 року N 1569 ( 1569-2003-п ) "Про
затвердження Загального положення про колегію центрального органу
виконавчої влади і місцевої державної адміністрації"
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Положення про Колегію Міністерства України з
питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від
наслідків Чорнобильської катастрофи (далі - Положення), що
додається.
2. Першому заступнику, заступникам Міністра, керівникам
урядових органів державного управління, департаментів та
самостійних структурних підрозділів апарату Міністерства
забезпечити особистий контроль за неухильним виконанням вимог
вищезазначеного Положення.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ МНС від
02.03.2006 N 115 ( v0115666-06 ) "Про затвердження Положення про
Колегію Міністерства України і питань надзвичайних ситуацій та у
справах захисту населення від наслідків Чорнобильської
катастрофи".
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора
Департаменту організаційно-контрольної роботи Пачківа І.В.
Міністр Н.Шуфрич

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ МНС

21.05.2007 N 345

ПОЛОЖЕННЯ

про Колегію Міністерства України з питань

надзвичайних ситуацій та у справах захисту

населення від наслідків Чорнобильської катастрофи

1. Загальні положення
1.1. Це Положення регламентує роботу Колегії Міністерства з
питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від
наслідків Чорнобильської катастрофи (далі - Колегія), яка
утворюється рішенням Міністра.
1.2. Колегія є постійним консультативно-дорадчим органом і
утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до її
компетенції, та для колективного і вільного обговорення
найважливіших напрямків діяльності МНС та підпорядкованих йому
органів управління, установ і організацій.
1.3. У своїй роботі Колегія керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента України,
Кабінету Міністрів України, Положенням про МНС ( 1539-2006-п,
1430/2005 ), іншими нормативно-правовими актами, наказами
Міністерства та цим Положенням.
1.4. Рішення про утворення Колегії МНС приймається Міністром.
2. Функції Колегії
Колегія Міністерства:
2.1. Обговорює і приймає рішення щодо перспектив і
найважливіших напрямків діяльності МНС.
2.2. Розглядає пропозиції щодо: удосконалення законодавства сфери компетенції Міністерства; забезпечення співпраці з центральними органами виконавчої
влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими
державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування під
час виконання покладених на Міністерство завдань; розширення міжнародного співробітництва у визначеній сфері
діяльності; формування та реалізації державної політики у визначеній
сфері діяльності.
2.3. Обговорює прогнози і програми соціально-економічного
розвитку сфери діяльності, інші державні програми та визначає
шляхи їх реалізації.
2.4. Розглядає питання про стан дотримання фінансової,
бюджетної дисципліни, збереження та використання державного майна,
здійснення внутрішнього фінансового контролю та усунення виявлених
недоліків.
2.5. Розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності
Міністерства, урядових органів державного управління,
територіальних органів, підприємств, установ та організацій, які
належать до сфери його управління.
2.6. Аналізує стан роботи Міністерства з питань забезпечення
прав і свобод людини і громадянина.
2.7. Розглядає результати роботи Міністерства, урядових
органів державного управління, територіальних органів,
підприємств, установ та організацій, які належать до сфери його
управління, а також інших підприємств, установ та організацій
незалежно від форми власності і підпорядкування (в межах
компетенції).
2.8. Аналізує стан дотримання законодавства з питань
державної служби, організаційно-кадрової роботи та виконавської
дисципліни.
2.9. Розглядає інші питання, пов'язані з реалізацією завдань,
покладених на Міністерство.
3. Склад Колегії
До складу Колегії входять: Міністр (голова Колегії), перший
заступник, заступники Міністра, керівники урядових органів
державного управління, що діють у складі МНС (за посадою), інші
керівні працівники Міністерства. У разі потреби - керівники інших
центральних органів виконавчої влади, територіальних органів
управління, підприємств, установ та організацій, що належать до
сфери управління МНС, народні депутати України, представники інших
органів державної влади (за згодою). Кількісний та персональний склад Колегії затверджується
Міністром. Членів Колегії затверджує та увільняє Міністр.
4. Організація роботи Колегії
4.1. Організаційною формою роботи Колегії є її засідання.
Періодичність проведення засідань Колегії визначається Міністром у
міру потреби, але не рідше одного разу на місяць. У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзні
засідання Колегії, а також спільні засідання з колегіями інших
органів виконавчої влади.
4.2. Робота Колегії проводиться відповідно до затвердженого
її головою Перспективного плану засідань Колегії на рік та
Робочого плану підготовки та проведення засідань Колегії на
квартал, в яких зазначаються питання, що необхідно розглянути,
строк подання матеріалів, особи, відповідальні за підготовку і
подання матеріалів на засідання Колегії, орієнтовна дата
проведення засідань Колегії.
4.3. Члени Колегії, керівники департаментів та самостійних
структурних підрозділів апарату Міністерства до 1 грудня та до
10 числа останнього місяця кожного кварталу подають секретарю
Колегії погоджені із заступниками Міністра - кураторами пропозиції
до проектів планів роботи Колегії на рік (квартал) за формою
(питання, що пропонується до розгляду на засіданні Колегії;
доцільний строк його розгляду; назва структурного підрозділу,
відповідального за підготовку матеріалів, прізвище та ініціали
його керівника; коротке обґрунтування доцільності розгляду питання
на засіданні Колегії).
4.4. На підставі рішень та доручень Міністра, пропозицій,
внесених членами Колегії, керівниками департаментів та самостійних
структурних підрозділів центрального апарату Міністерства, аналізу
виконання попередніх рішень Колегії секретар Колегії складає
проект плану роботи Колегії на рік (квартал) та після погодження
із заступниками Міністра подає його на розгляд і затвердження
Міністрові.
4.5. Затверджені Перспективний план засідань Колегії на рік
та Робочий план підготовки та проведення засідань Колегії на
відповідний квартал доводяться для виконання до членів Колегії,
керівників департаментів та самостійних структурних підрозділів
центрального апарату Міністерства, його територіальних органів,
підприємств, установ та організацій, які належать до сфери
управління Міністерства, не пізніше ніж за два тижні до початку
кварталу (року). У разі необхідності, план або витяги з нього надсилаються
іншим центральним і місцевим органам виконавчої влади,
підприємствам, установам та організаціям, які беруть участь у
вирішенні запропонованих до розгляду питань.
4.6. Додаткові питання до затвердженого плану засідань
Колегії можуть бути включені до порядку денного засідання Колегії
за рішенням її голови не пізніше ніж за десять днів до чергового
засідання.
4.7. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання
Колегії визначаються головою Колегії.
4.8. Підготовка проекту порядку денного засідання Колегії
згідно із затвердженим планом засідань та з урахуванням внесених
пропозицій здійснюється секретарем Колегії, який не пізніше ніж за
десять днів до засідання подає його голові Колегії для погодження.
4.9. На розгляд Колегії подаються: проект порядку денного засідання Колегії з визначенням
доповідача з кожного питання; довідка з питань порядку денного засідання Колегії з
викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій; проект рішення Колегії; список членів Колегії; список запрошених осіб, які виявили бажання взяти участь в
обговоренні питань порядку денного засідання Колегії, із
зазначенням їх прізвищ, імен та по батькові, місця роботи та
займаних посад; довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали,
звіти, діаграми, таблиці тощо), які безпосередньо стосуються
порядку денного.
4.10. Членам Колегії матеріали надаються не пізніше ніж за
три дні до засідання, а у разі проведення позачергового
засідання - не пізніше ніж за один день до засідання.
4.11. Особи, відповідальні за підготовку та подання
матеріалів на засідання Колегії, надають матеріали секретарю
Колегії не пізніше ніж за сім днів до чергового засідання.
Секретар Колегії контролює своєчасність подання матеріалів,
перевіряє правильність їх оформлення.
4.12. Керівники урядових органів державного управління,
департаментів та самостійних структурних підрозділів центрального
апарату Міністерства, його територіальних органів, відповідальні
за підготовку питання на засідання Колегії, узгоджують та
координують роботу інших структурних підрозділів, установ та
організацій, залучених до розроблення необхідних матеріалів.
4.13. Оповіщення запрошених на засідання Колегії посадових
осіб здійснюють: секретар Колегії - членів Колегії; керівники урядових органів державного управління,
департаментів та самостійних структурних підрозділів центрального
апарату Міністерства, які відповідають за підготовку питання на
засідання, додатково запрошених посадових осіб відповідно до
списку.
4.14. У разі об'єктивної неможливості своєчасної підготовки
розгляду вказаних у плані засідань Колегії питань, відповідальні
за їх підготовку заступники Міністра зобов'язані не пізніше ніж за
15 днів до визначеного терміну їх розгляду подати доповідну
записку Міністрові з обґрунтуванням (поясненням) необхідності
перенесення строку або зняття питання з розгляду на засіданні
Колегії. Рішення щодо цього приймається Міністром.
4.15. При необґрунтованому порушенні встановленого порядку та
строків подання матеріалів Міністр, за відповідними пропозиціями
секретаря Колегії, приймає рішення про зняття непідготовленого
питання з порядку денного засідання Колегії. Відповідальність за своєчасну та якісну підготовку матеріалів
на засідання Колегії несуть керівники урядових органів державного
управління, департаментів, самостійних структурних підрозділів
центрального апарату Міністерства та посадові особи, зазначені в
плані засідань Колегії, а також заступники Міністра, які
координують роботу цих підрозділів.
5. Порядок проведення засідання Колегії
5.1. Засідання Колегії проводить її голова, а у разі його
відсутності - особа, на яку покладено виконання обов'язків
Міністра.
5.2. Засідання Колегії проводиться у разі, коли у ньому
беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів
Колегії.
5.3. Члени Колегії беруть участь у засіданнях Колегії
особисто. Якщо член Колегії не може бути присутнім на засіданні, він
має право попередньо подати голові Колегії відповідні пропозиції у
письмовій формі.
5.4. Порядок денний засідання і рішення Колегії
затверджуються членами Колегії шляхом голосування.
5.5. Члени Колегії, які беруть участь у її засіданні,
реєструються. Особи, запрошені на засідання Колегії для розгляду
окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших
питань лише з дозволу голови Колегії. Голова Колегії приймає рішення щодо присутності в залі під
час засідання Колегії представників засобів масової інформації та
проведення кіно-, відео-, фотозйомки і звукозапису.
5.6. Члени Колегії та особи, запрошені для участі і розгляду
окремих питань, беруть участь в їх обговоренні, вносять
пропозиції, дають необхідні пояснення.
5.7. Головуючий на засіданні Колегії може прийняти рішення
про закритий розгляд питань порядку денного. Під час закритих засідань Колегії (закритого обговорення
окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, що
приймаються, здійснюються відповідно до законодавства.
5.8. Рішення Колегії приймаються з кожного питання порядку
денного відкритим голосуванням більшістю голосів, присутніх на
засіданні членів Колегії. За рішенням головуючого може застосовуватися процедура
таємного голосування. Думка відсутнього члена Колегії з питань порядку денного
засідання, подана у письмовій формі, розглядається на засіданні
Колегії і враховується під час голосування.
5.9. У разі проведення спільних засідань колегій двох і
більше органів виконавчої влади приймається спільне рішення.
5.10. Після засідання Колегії структурний підрозділ,
відповідальний за підготовку питань, доопрацьовує протягом десяти
днів (якщо головою Колегії не встановлено інший строк) проект
рішення Колегії з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених
під час обговорення питань порядку денного, погоджує з членами
Колегії, керівниками заінтересованих департаментів та самостійних
структурних підрозділів центрального апарату Міністерства.
5.11. Рішення Колегії проводяться в життя наказами
Міністерства. Проект наказу МНС про оголошення рішень Колегії
розробляється секретарем Колегії та погоджується першим
заступником Міністра, директором Департаменту
організаційно-контрольної роботи, начальниками Управління
правового забезпечення і відділу документального забезпечення
Департаменту організаційно-контрольної роботи.
5.12. У разі виникнення розбіжностей між головою та іншими
членами Колегії під час прийняття рішення, Міністр проводить в
життя своє рішення, доповідаючи, у разі потреби, про розбіжності,
що виникли, керівництву Кабінету Міністрів України. Члени Колегії
також можуть повідомити свою думку керівництву Кабінету Міністрів
України. Інформування здійснюється відповідно до розподілу
функціональних повноважень між Прем'єр-міністром України, Першим
віце-прем'єр-міністром України та віце-прем'єр-міністрами України.
5.13. Рішення Колегії з організаційних, процедурних і
контрольних питань вносяться до протоколу засідання (без видання
наказу).
5.14. Рішення Колегії оформляються протоколами, які
підписуються головуючим на засіданні та секретарем Колегії, який
веде протокол. Рішення спільних засідань колегій оформляються протоколами,
які підписуються головами відповідних колегій та секретарем
Колегії (працівником), який веде протокол.
5.15. Рішення Колегії доводяться до членів Колегії,
керівників департаментів та самостійних структурних підрозділів
центрального апарату Міністерства, його територіальних органів,
підприємств, установ та організацій, що належать до сфери
управління Міністерства, а також керівників інших органів
виконавчої влади, підприємств, установ та організацій незалежно
від форми власності в частині, що їх стосується.
5.16. Стенографування (технічний запис) засідань Колегії
забезпечує секретар Колегії (за його відсутності, один із
працівників відділу організації та стратегічного планування
Департаменту організаційно-контрольної роботи), який потім
оформляє стенограму засідання у вигляді протоколу.
5.17. Матеріали засідань Колегії зберігаються в установленому
порядку у секретаря Колегії.
5.18. Після підписання вищезазначених документів Міністром,
секретар Колегії забезпечує у триденний строк їх тиражування і
доведення до виконавців.
5.19. Матеріально-технічне забезпечення засідань Колегії
здійснюється Департаментом матеріально-технічного забезпечення.
6. Контроль за виконанням рішень Колегії
6.1. Контроль за виконанням рішень Колегії здійснюється
заступниками Міністра або посадовими особами, які визначені
відповідними рішеннями Колегії, і секретарем Колегії.
6.2. Керівники урядових органів державного управління,
департаментів та самостійних структурних підрозділів центрального
апарату Міністерства зобов'язані доповідати заступнику Міністра -
куратору про стан виконання заходів, передбачених наказами,
рішеннями Колегії, протокольними дорученнями, в день завершеним
терміну виконання того чи іншого заходу та інформувати письмово
секретаря Колегії.
6.3. Секретар Колегії на підставі наданої інформації
щокварталу, станом на 15 число першого місяця, наступного за
звітним кварталом, відпрацьовує та доповідає Міністрові результати
аналізу виконання рішень Колегії.
6.4. У разі виникнення ускладнень у процесі виконання рішень
Колегії або при необхідності перенесення строків виконання
відповідальні за контроль керівники Міністерства узгоджують ці
питання з Міністром та інформують секретаря Колегії про прийняте
рішення.
6.5. Колегія розглядає на своїх засіданнях стан виконання
прийнятих нею рішень.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: