Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 8 розділу XI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про управління відходами», пункту 8 Положення про Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2015 року № 460 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2022 року № 1400), та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із законодавством України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до деяких нормативно-правових актів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, що додаються.
2. Департаменту комунальних послуг забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
3. Сектору зовнішніх комунікацій забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ПОГОДЖЕНО: |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ЗМІНИ
до деяких нормативно-правових актів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
1. У Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 червня 2018 року № 130, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 26 червня 2018 року за № 753/32205:
1) пункт 3 розділу I викласти в такій редакції:
«3. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законах України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про управління відходами»;
2) у пункті 4 розділу II:
в абзаці першому слова «поводження з» замінити словом «управління»;
абзац другий викласти в такій редакції:
«загальний розмір планованого тарифу на послугу з управління побутовими відходами для кінцевого споживача, поданого до органу, уповноваженого встановлювати тарифи, встановлені тарифи окремо за кожною операцією з управління побутовими відходами (збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів), та видами побутових відходів (змішані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні, відходи зелених насаджень) та їх структура; витрати адміністратора послуги з управління побутовими відходами (у разі його визначення);»;
У зв’язку з цим, абзаци четвертий-сьомий вважати відповідно абзацами третім-шостим;
в абзаці третьому слова «складових тарифу» замінити словами «складових тарифів на операції та/або витрат адміністратора послуги з управління побутовими відходами (у разі його визначення), що входять до тарифу на послугу з управління побутовими відходами».
2. У Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення, затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12 вересня 2018 року № 239, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2018 року за № 1172/32624:
1) у розділі I:
у пункті 1 після слів «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», «Про житловокомунальні послуги» доповнити словами «, «Про управління відходами»»;
пункт 2 викласти в такій редакції:
«2. Цей Порядок застосовується органами місцевого самоврядування під час:
розгляду розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги (послуги з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, управління побутовими відходами, а також операції збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів) і поширюється на суб’єктів господарювання, зазначених у пункті 1 цього Порядку;
встановлення тарифів на операції із збирання та перевезення побутових відходів, запропонованих переможцем конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів у конкурсних пропозиціях.»;
у пункті 3:
в абзаці другому слова «поводження з» замінити словом «управління»;
абзац сьомий викласти в такій редакції:
«Інші терміни вживаються у значеннях, наведених у Законах України «Про житлово-комунальні послуги», «Про теплопостачання», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про управління відходами», постановах Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» та від 26 вересня 2023 року № 1031 «Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів.»;
у пункті 5 слова та цифри «Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 року № 1010» замінити словами та цифрами «Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 26 вересня 2023 року № 1031».
2) у розділі II:
у підпункті 2 пункту 1 слова «провадження відповідних видів ліцензованої діяльності» замінити словами «централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії, діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», та дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»;
в абзаці першому пункту 2 слова «поводження з» замінити словом «управління»;
пункти 10, 11 викласти в такій редакції:
«10. У разі встановлення тарифів у сфері управління побутовими відходами (тарифу на послугу з управління побутовими відходами (далі - послуга), а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів (далі - операції з управління побутовими відходами) заявником додатково надаються:
1) розрахунок повної собівартості операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 33);
розрахунок загальновиробничих витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 34);
розрахунок адміністративних витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 35);
розрахунок витрат на збут, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 36);
розрахунок інших операційних витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 37);
розрахунок фінансових витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 38);
розрахунок витрат на адміністрування послуги з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 39);
розрахунок середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 40).
2) річний план надання послуги з управління побутовими відходами (примірну форму наведено у додатку 41);
3) копія наказу суб’єкта господарювання про встановлення норм витрат матеріальних, енергетичних ресурсів, паливно-мастильних матеріалів та шин;
4) план інформаційно-комунікаційних заходів, які заплановані у витратах на збут (примірну форму наведено у додатку 42);
5) копії статистичної звітності за базовий період і період, що передує базовому, а також із початку поточного року:
форма № 1 «Баланс (Звіт про фінансовий стан)» (додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 року № 73, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 року за № 336/22868);
форма № 2 «Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)» (додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 року № 73, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 року за № 336/22868);
форма № 1-ПВ (квартальна) «Звіт із праці», затверджена наказом Державної служби статистики України від 15 квітня 2024 року № 117;
форма № 2-підприємництво (річна) «Структурне обстеження підприємства», затверджена наказом Державної служби статистики України від 12 вересня 2023 року № 266;
форма № 2-ОЗ ІНВ (річна) «Звіт про наявність і рух необоротних активів, амортизацію та капітальні інвестиції», затверджена наказом Державної служби статистики України від 12 вересня 2023 року № 264;
форма № 11-мтп (річна) «Звіт про постачання та використання енергії», затверджена наказом Державної служби статистики України від 25 травня 2022 року № 107;
форма № 4-мтп (річна) «Звіт про використання та запаси палива», затверджена наказом Державної служби статистики України від 26 травня 2022 року № 109;
форма № 2ТП-водгосп (річна) «Звіт про використання води», затверджена наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 16 березня 2015 року № 78, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 квітня 2015 року за № 382/26827 (у редакції наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 24 січня 2022 року № 49);
форма № 2-інвестиції (квартальна) «Звіт про капітальні інвестиції», затверджена наказом Державної служби статистики України від 12 вересня 2023 року № 264;
форма № 1-ТПВ (річна) «Звіт про поводження з твердими побутовими відходами», затверджена наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 19 вересня 2006 року № 308;
форма № 2-ТП (повітря) (річна) «Звіт про викиди забруднюючих речовин і парникових газів в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викидів», затверджена наказом Державної служби статистики України від 08 червня 2022 року № 159;
форма № 1-екологічні витрати (річна) «Звіт про витрати на охорону навколишнього природного середовища», затверджена наказом Державної служби статистики України від 08 червня 2022 року № 155;
звіт про витрати виробництва та фінансові показники діяльності суб’єктів господарювання від надання послуг з поводження з побутовими відходами за примірною формою № 4 про витрати виробництва та фінансові показники діяльності суб’єктів господарювання від надання послуги з поводження з побутовими відходами / послуги з управління побутовими відходами, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 28 березня 2024 року № 262 «Про забезпечення моніторингу стану розрахунків за житлово-комунальні послуги та інших показників у сфері житлово-комунального господарства».
Податкова декларація з податку на прибуток підприємства, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року № 897, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2015 року за № 1415/27860 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 20 лютого 2023 року № 101);
Податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16 червня 2015 року № 560, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 липня 2015 року за № 783/27228 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 18 лютого 2022 року № 83);
Податкова декларація екологічного податку, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17 серпня 2015 року № 715, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 вересня 2015 року за № 1052/27497.
Суб’єкт господарювання (заявник) може надавати до органу місцевого самоврядування додаткові розрахункові та обґрунтувальні матеріали, які потрібні для підтвердження витрат, що вносяться до складу тарифів.
Якщо послуги з управління побутовими відходами надаються окремими суб’єктами господарювання, що забезпечують збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів, розрахунки, документи та матеріали, передбачені у пункті 10 цього Порядку, визначаються під час формування комплекту документів, що додається до заяви про встановлення тарифів на послугу/операції з управління побутовими відходами, для кожного суб’єкта господарювання окремо з урахуванням особливостей його діяльності (збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів).
11. Комплект документів, що подається для встановлення тарифів на послугу з управління побутовими відходами, формується згідно з переліком, наведеним у додатку 43 до цього Порядку.»;
3) у пункті 2 розділу IV слова та цифри «26 липня 2006 року № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами»» замінити словами та цифрами «26 вересня 2023 року № 1031 «Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів»»;
4) у пункті 1 розділу VI слова «послуг із поводження з» замінити словами «послуги з управління»;
5) додатки 33-43 до цього Порядку викласти в новій редакції, що додаються.
Додаток 33 |
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку повної собівартості операцій з управління побутовими відходами
(без податку на додану вартість)
№ | Показник | Код рядка | Фактично за базовий період | Передбачено діючим тарифом | Планований період | ||||||
усього, | грн/м3 | грн/т | усього, | грн/м3 | грн/т | усього, | грн/м3 | грн/т | |||
А | Б | В | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1 | Виробнича собівартість, усього, зокрема: | 001 | |||||||||
1.1 | прямі матеріальні витрати, зокрема: | 002 | |||||||||
1.1.1 | паливно-мастильні матеріали | 003 | |||||||||
1.1.2 | матеріали для ремонту засобів механізації | 004 | |||||||||
1.1.3 | електроенергія | 005 | |||||||||
1.1.4 | послуги сторонніх підприємств | 006 | |||||||||
1.1.6 | інші прямі матеріальні витрати | 007 | |||||||||
1.2 | прямі витрати на оплату праці | 008 | |||||||||
1.3 | інші прямі витрати, зокрема: | 009 | |||||||||
1.3.1 | єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників | 010 | |||||||||
1.3.2 | амортизація основних виробничих засобів та нематеріальних активів, безпосередньо пов’язаних із наданням послуги | 011 | |||||||||
1.3.3 | інші прямі витрати | 012 | |||||||||
1.4 | загальновиробничі витрати | 013 | |||||||||
2 | Адміністративні витрати | 014 | |||||||||
3 | Витрати на збут | 015 | |||||||||
4 | Інші операційні витрати | 016 | |||||||||
5 | Фінансові витрати | 017 | |||||||||
6 | Усього витрат повної собівартості* | 018 | |||||||||
7 | Витрати на відшкодування втрат | 019 | |||||||||
8 | Планований прибуток* | 020 | |||||||||
8.1 | податок на прибуток | 021 | |||||||||
8.2 | чистий прибуток, зокрема: | 022 | |||||||||
8.2.1 | Дивіденди | 023 | |||||||||
8.2.2 | резервний фонд (капітал) | 024 | |||||||||
8.2.3 | на розвиток виробництва (виробничі інвестиції) | 025 | |||||||||
8.2.4 | інше використання прибутку | 026 | |||||||||
9 | Вартість операцій з управління побутовими відходами для споживачів | 027 | |||||||||
10 | Обсяг операцій з управління побутовими відходами (тис.м-3, тис.т): | 028 | × | × | × | × | × | × | |||
11 | Тариф на операції з управління побутовими відходами | 029 | × | × | × |
______________________________ | _____________ | ____________________________________ | ||
«____» ____________ 20___ року |
__________ |
|
__________
* Без урахування списання безнадійної дебіторської заборгованості та нарахування резерву сумнівних боргів.
Додаток 34 |
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку загальновиробничих витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами
(без податку на додану вартість)
№ | Складові загальновиробничих витрат | Код рядка | Фактично за базовий період | Передбачено діючим тарифом | Планований період | ||||||
усього, | грн/м3 | грн/т | усього, | грн/м3 | грн/т | усього, | грн/м3 | грн/т | |||
А | Б | В | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Загальновиробничі витрати на здійснення операцій з управління побутовими відходами усього, зокрема: | 001 | ||||||||||
1 | Витрати на оплату праці загальновиробничого персоналу: | 002 | |||||||||
1.1 | витрати на оплату праці | 003 | |||||||||
1.2 | єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників | 004 | |||||||||
1.3 | витрати на оплату службових відряджень | 005 | |||||||||
1.4. | витрати з підготовки та перепідготовки кадрів | 006 | |||||||||
2 | Амортизація основних засобів загальновиробничого (цехового, дільничного, лінійного) призначення | 007 | |||||||||
3 | Витрати на утримання та експлуатацію основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення, усього, зокрема: | 008 | |||||||||
3.1 | витрати на утримання виробничих приміщень: | 009 | |||||||||
3.1.1 | опалення | 010 | |||||||||
3.1.2 | освітлення | 011 | |||||||||
3.1.3 | дезінфекція | 012 | |||||||||
3.1.4 | дератизація | 013 | |||||||||
3.1.5 | водопостачання | 014 | |||||||||
3.1.6 | водовідведення | 015 | |||||||||
3.1.7 | інші витрати на утримання виробничих приміщень | 016 | |||||||||
3.2 | витрати на ремонт основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення | 017 | |||||||||
3.3 | витрати на страхування основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення | 018 | |||||||||
3.4 | витрати на операційну оренду основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення | 019 | |||||||||
4 | Витрати на вдосконалення технології та організації виробництва | 020 | |||||||||
5 | Витрати на охорону праці та дотримання вимог техніки безпеки | 021 | |||||||||
5.1 | 022 | ||||||||||
5.2 | 023 | ||||||||||
5.3 | 024 | ||||||||||
6 | Витрати на охорону навколишнього природного середовища | 025 | |||||||||
7 | Витрати на охорону об’єктів виробничого та загальновиробничого призначення: | 026 | |||||||||
7.1 | пожежна охорона | 027 | |||||||||
7.2 | сторожова охорона | 028 | |||||||||
7.3 | утримання санітарних зон | 029 | |||||||||
8 | Витрати на обслуговування виробничого процесу: | 030 | |||||||||
8.1 | Витрати на здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю послуг з управління побутовими відходами: | 031 | |||||||||
8.2 | 032 | ||||||||||
8.3 | 033 | ||||||||||
9 | Витрати на оплату послуг спеціалізованих підприємств: | 034 | |||||||||
9.1 | проведення планових перевірок стану обладнання | 035 | |||||||||
9.2 | виконання регламентних робіт | 036 | |||||||||
9.3 | освоєння нових потужностей | 037 | |||||||||
9.4 | 038 | ||||||||||
10 | Витрати на паливо-мастильні матеріали, усього, зокрема (розшифрувати): | 039 | |||||||||
10.1 | бензин | 040 | |||||||||
10.2 | дизельне паливо, л | 041 | |||||||||
10.3 | мазут, л | 042 | |||||||||
10.4 | 043 | ||||||||||
11 | Витрати на сплату податків, зборів: | 044 | |||||||||
11.1 | 045 | ||||||||||
11.2 | 046 | ||||||||||
11.3 | 047 | ||||||||||
12 | Інші витрати загальновиробничого призначення операцій з управління побутовими відходами: | 048 | |||||||||
12.1 | 049 |
______________________________ | _____________ | ____________________________________ |
__________ |
|
Додаток 35 |
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку адміністративних витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами
(без податку на додану вартість)
№ з/п | Складові загальновиробничих витрат | Код рядка | Фактично за базовий період | Передбачено діючим тарифом | Планований період | ||||||
усього, | грн/м3 | грн/т | усього, | грн/м3 | грн/т | усього, | грн/м3 | грн/т | |||
А | Б | В | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Адміністративні витрати на здійснення операцій з управління побутовими відходами, усього: | 001 | ||||||||||
1 | Витрати на оплату праці апарату управління підприємством та іншого адміністративного персоналу | 002 | |||||||||
2 | Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників | 003 | |||||||||
3 | Витрати на службові відрядження | 004 | |||||||||
4 | Витрати на підготовку і перепідготовку кадрів | 005 | |||||||||
5 | Витрати на малоцінні та швидкозношувані предмети | 006 | |||||||||
6 | Витрати на придбання канцелярських товарів | 007 | |||||||||
7 | Витрати на придбання періодичних професійних видань | 008 | |||||||||
8 | Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальногосподарського використання, визначена відповідно до вимог Податкового кодексу України | 009 | |||||||||
9 | Витрати на утримання основних засобів, необоротних матеріальних і нематеріальних активів адміністративного використання: | 010 | |||||||||
9.1 | витрати на ремонт | 011 | |||||||||
9.2 | витрати на оренду | 012 | |||||||||
9.3 | витрати на страхування майна | 013 | |||||||||
9.4 | витрати на утримання основних засобів адміністративного призначення: | 014 | |||||||||
9.4.1 | опалення | 015 | |||||||||
9.4.2 | освітлення | 016 | |||||||||
9.4.3 | сторожова охорона | 017 | |||||||||
9.4.4 | пожежна охорона | 018 | |||||||||
9.4.5 | дератизація | 019 | |||||||||
9.4.6 | водопостачання | 020 | |||||||||
9.4.7 | водовідведення | 021 | |||||||||
9.4.8 | 022 | ||||||||||
10 | Витрати на оплату професійних послуг: | 023 | |||||||||
10.1 | юридичні | 024 | |||||||||
10.2 | аудиторські | 025 | |||||||||
10.3 | з оцінки майна | 026 | |||||||||
10.4 | 027 | ||||||||||
11 | Витрати на оплату послуг зв’язку, усього, зокрема (розшифрувати): | 028 | |||||||||
11.2 | поштовий | 029 | |||||||||
11.3 | телефонний | 030 | |||||||||
11.4 | інтернет | 031 | |||||||||
11.5 | радіозв’язок | 032 | |||||||||
12 | Витрати на оплату послуг банків: | 033 | |||||||||
12.1 | розрахунково-касове обслуговування | 034 | |||||||||
12.2 | 035 | ||||||||||
13 | Витрати, пов’язані зі сплатою податків, зборів, крім тих, що вносяться до виробничої собівартості: | 036 | |||||||||
13.1 | 037 | ||||||||||
14 | Витрати на розв’язання спорів у судах | 038 | |||||||||
15 | Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів для потреб апарату управління підприємством: | 039 | |||||||||
15.1 | Бензин | 040 | |||||||||
15.2 | дизельне паливо, л | 041 | |||||||||
15.3 | мазут, л | 042 | |||||||||
15.4 | 043 | ||||||||||
15.6 | 044 | ||||||||||
16 | Інші адміністративні витрати, усього, зокрема (розшифрувати): | 045 | |||||||||
16.1 | 046 | ||||||||||
16.2 | 047 |
______________________________ | _____________ | ____________________________________ |
__________ |
|
Додаток 36 |
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку витрат на збут, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами
(без податку на додану вартість)
№ з/п | Складові витрат на збут | код рядка | Фактично за базовий період | Передбачено діючим тарифом | Планований період | ||||||
усього, | грн/м3 | грн/т | усього, | грн/м3 | грн/т | усього, | грн/м3 | грн/т | |||
А | Б | В | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Витрати на збут операцій з управління побутовими відходами | 001 | ||||||||||
1 | Витрати на оплату праці персоналу, що безпосередньо здійснює збут операцій з управління побутовими відходами споживачам | 002 | |||||||||
2 | Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників | 003 | |||||||||
3 | Витрати на оплату службових відряджень | 004 | |||||||||
4 | Витрати на підготовку та перепідготовку персоналу | 005 | |||||||||
5 | Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів, що безпосередньо задіяні у збуті операцій з управління побутовими відходами | 006 | |||||||||
6 | Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, безпосередньо пов’язаних зі збутом операцій з управління побутовими відходами | 007 | |||||||||
7 | Витрати на оплату інформаційних послуг, безпосередньо пов’язаних зі збутом операцій з управління побутовими відходами | 008 | |||||||||
8 | Витрати на канцелярські товари і виготовлення розрахункових документів про оплату операцій з управління | 009 | |||||||||
9 | Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахунку коштів споживачів за операції з управління побутовими відходами | 010 | |||||||||
10 | Інші витрати збуту: | 011 | |||||||||
10.1. | 012 |
______________________________ | _____________ | ____________________________________ |
__________ |
|
Додаток 37 |
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку інших операційних витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами
(без податку на додану вартість)
№ з/п | Статті витрат | Код рядка | Фактично за базовий період | Передбачено діючим тарифом | Планований період | ||||||
усього, | грн/м3 | грн/т | усього, | грн/м3 | грн/т | усього, | грн/м3 | грн/т | |||
А | Б | В | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1 | Інші операційні витрати, пов’язані зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами, зокрема (розшифрувати): | 001 | |||||||||
1.1 | 002 | ||||||||||
1.2 | 003 | ||||||||||
1.3 | 004 | ||||||||||
1.4 | 005 | ||||||||||
1.5 | 006 | ||||||||||
1.6 | 007 |
______________________________ | _____________ | ____________________________________ |
__________ |
|
Додаток 38 |
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку фінансових витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами
(без податку на додану вартість)
№ з/п | Статті витрат | Код рядка | Фактично за базовий період | Передбачено діючим тарифом | Планований період | ||||||
сума витрат, усього, | грн/м3 | грн/т | сума витрат, усього, | грн/м3 | грн/т | сума витрат, усього, | грн/м3 | грн/т | |||
А | Б | В | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1 | Фінансові витрати, пов’язані зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами, усього: | 001 | |||||||||
1.1 | витрати із сплати відсотків за користування отриманими кредитами, позиками, витрати, за договором фінансового лізингу (оренди) | 002 | |||||||||
1.2 | витрати, пов’язані із запозиченнями (кредитами, позиками) | 003 | |||||||||
1.3 | 004 | ||||||||||
1.4 | 005 | ||||||||||
1.5 | 006 |
______________________________ | _____________ | ____________________________________ |
__________ |
|
Додаток 39 |
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку витрат на адміністрування послуги з управління побутовими відходами
(без податку на додану вартість)
№ з/п | Показник | Код рядка | Фактично за базовий період _____ рік | Передбачено діючим тарифом | Планований період _____ рік | ||||||
усього, | грн/м3 | грн/т | усього, | грн/м3 | грн/т | усього, | грн/м3 | грн/т | |||
А | Б | В | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Адміністративні витрати на здійснення операцій з управління побутовими відходами, усього: | 001 | ||||||||||
1 | Витрати на оплату праці апарату управління підприємством та іншого адміністративного персоналу | 002 | |||||||||
2 | Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників | 003 | |||||||||
3 | Витрати на службові відрядження | 004 | |||||||||
4 | Витрати на підготовку і перепідготовку кадрів | 005 | |||||||||
5 | Витрати на малоцінні та швидкозношувані предмети | 006 | |||||||||
6 | Витрати на придбання канцелярських товарів | 007 | |||||||||
7 | Витрати на придбання періодичних | 008 | |||||||||
8 | Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальногосподарського використання, визначена відповідно до вимог Податкового кодексу України | 009 | |||||||||
9 | Витрати на утримання основних засобів, необоротних матеріальних і нематеріальних активів адміністративного використання: | 010 | |||||||||
9.1 | витрати на ремонт | 011 | |||||||||
9.2 | витрати на оренду | 012 | |||||||||
9.3 | витрати на страхування майна | 013 | |||||||||
9.4 | витрати на утримання основних засобів адміністративного призначення: | 014 | |||||||||
9.4.1 | опалення | 015 | |||||||||
9.4.2 | освітлення | 016 | |||||||||
9.4.3 | сторожова охорона | 017 | |||||||||
9.4.4 | пожежна охорона | 018 | |||||||||
9.4.5 | дератизація | 019 | |||||||||
9.4.6 | водопостачання | 020 | |||||||||
9.4.7 | водовідведення | 021 | |||||||||
9.4.8 | 022 | ||||||||||
10 | Витрати на оплату професійних послуг: | 023 | |||||||||
10.1 | юридичні | 024 | |||||||||
10.2 | аудиторські | 025 | |||||||||
10.3 | з оцінки майна | 026 | |||||||||
10.4 | 027 | ||||||||||
11 | Витрати на оплату послуг зв’язку, усього, зокрема (розшифрувати): | 028 | |||||||||
11.2 | поштовий | 029 | |||||||||
11.3 | телефонний | 030 | |||||||||
11.4 | інтернет | 031 | |||||||||
11.5 | радіозв’язок | 032 | |||||||||
12 | Витрати на оплату послуг банків: | 033 | |||||||||
12.1 | розрахунково-касове обслуговування | 034 | |||||||||
12.2 | 035 | ||||||||||
13 | Витрати, пов’язані | 036 | |||||||||
13.1 | 037 | ||||||||||
14 | Витрати на розв’язання спорів у судах | 038 | |||||||||
15 | Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів для потреб апарату управління підприємством: | 039 | |||||||||
15.1 | Бензин | 040 | |||||||||
15.2 | дизельне паливо, л | 041 | |||||||||
15.3 | мазут, л | 042 | |||||||||
15.4 | 043 | ||||||||||
15.6 | 044 | ||||||||||
16 | Інші адміністративні витрати, усього, зокрема (розшифрувати): | 045 | |||||||||
16.1 | 046 | ||||||||||
16.2 | 047 | ||||||||||
Витрати на збут операцій з управління побутовими відходами | 048 | ||||||||||
1 | Витрати на оплату праці персоналу, що безпосередньо здійснює збут операцій з управління побутовими відходами споживачам | 049 | |||||||||
2 | Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників | 050 | |||||||||
3 | Витрати на оплату службових відряджень | 051 | |||||||||
4 | Витрати на підготовку та перепідготовку персоналу | 052 | |||||||||
5 | Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів, що безпосередньо задіяні у збуті операцій з управління | 053 | |||||||||
6 | Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, безпосередньо пов’язаних зі збутом операцій з управління | 054 | |||||||||
7 | Витрати на оплату інформаційних послуг, безпосередньо пов’язаних зі збутом операцій з управління | 055 | |||||||||
8 | Витрати на канцелярські товари і виготовлення розрахункових документів про оплату операцій з управління | 056 | |||||||||
9 | Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахунку коштів споживачів за операції з управління побутовими відходами | 057 | |||||||||
10 | Інші витрати збуту: | 058 | |||||||||
10.1. | 059 | ||||||||||
1 | Інші операційні витрати, пов’язані зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами, зокрема (розшифрувати): | 060 | |||||||||
1.1 | 061 | ||||||||||
1.2 | 062 | ||||||||||
1.3 | 063 | ||||||||||
1.4 | 064 | ||||||||||
1.5 | 065 | ||||||||||
Всього |
______________________________ | _____________ | ____________________________________ | ||
«____» ____________ 20___ року |
__________ |
|
__________
* Без урахування списання безнадійної дебіторської заборгованості та нарахування резерву сумнівних боргів.
Додаток 40 |
ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами
Додаток 41 |
ПРИМІРНА ФОРМА
річного плану надання послуги з управління побутовими відходами
Додаток 42 |
ПРИМІРНА ФОРМА
плану інформаційно-комунікаційних заходів, які заплановані у витратах на збут
№ з/п | Найменування заходу | Кількість заходів, од. | Період реалізації | Запланований обсяг фінансування, | Очікуваний результат |
1 | |||||
2 | |||||
3 |
______________________________ | _____________ | ____________________________________ | ||
«____» ____________ 20___ року |
__________ |
|
Додаток 43 |
ПЕРЕЛІК
документів, що подаються для встановлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами на __________ рік
№ з/п | Зміст | Посилання на документ |
1 | Заява за встановленою формою | (стор. ____ - ____) |
2 | Пояснювальна записка (обґрунтування потреби встановлення тарифу) | (стор. ____ - ____) |
3 | Інформація про суб’єкта господарювання (заявника) | (стор. ____ - ____) |
4 | Інформація про середньооблікову чисельність персоналу суб’єкта господарювання (заявника) | (стор. ____ - ____) |
5 | Копія штатного розпису суб’єкта господарювання | (стор. ____ - ____) |
6 | Копія колективного договору суб’єкта господарювання (за наявності) | (стор. ____ - ____) |
7 | Інвестиційна програма суб’єкта господарювання (за наявності) | (стор. ____ - ____) |
8 | Копії установчих документів (статуту, витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань тощо) | (стор. ____ - ____) |
9 | Копії розпорядчих документів про облікову політику підприємства з визначенням бази розподілу здійснених витрат | (стор. ____ - ____) |
10 | Копії договорів, укладених з організаціями, підприємствами та суб’єктами господарювання для забезпечення надання комунальних послуг | (стор. ____ - ____) |
11 | Інформація щодо балансової вартості основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів | (стор. ____ - ____) |
12 | Розрахунки тарифів та їх складових | (стор. ____ - ____) |
13 | Річний план надання послуг | (стор. ____ - ____) |
14 | Копія наказу про встановлення норм витрат матеріальних, енергетичних ресурсів, паливно-мастильних матеріалів та шин | (стор. ____ - ____) |
15 | План інформаційно-комунікаційних заходів, які заплановані у витратах на збут | (стор. ____ - ____) |