open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна

МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД, ТЕРИТОРІЙ ТА ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

05.06.2024  № 512


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 липня 2024 р.
за № 1019/42364

Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

Відповідно до абзацу п’ятого пункту 8 розділу XI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про управління відходами», пункту 8 Положення про Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2015 року № 460 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2022 року № 1400), та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із законодавством України НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Зміни до деяких нормативно-правових актів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, що додаються.

2. Департаменту комунальних послуг забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.

3. Сектору зовнішніх комунікацій забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Виконувач обов’язків Міністра

В. Шкураков

ПОГОДЖЕНО:


Голова Антимонопольного комітету України


Міністр соціальної політики України


Міністр захисту довкілля
та природних ресурсів України


Голова Державної служби України
з питань безпечності харчових продуктів
та захисту споживачів


Голова Державної регуляторної служби України


Голова Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сферах енергетики та комунальних послуг


Перший заступник Міністра
цифрової трансформації України


Виконавчий директор Всеукраїнської Асоціації
органів місцевого самоврядування
«Асоціація міст України»


Перший заступник Голови
Спільного представницького органу
об’єднань профспілок


Президент Конфедерації роботодавців України


Керівник Секретаріату
Спільного представницького органу
сторони роботодавців на національному рівні





П. Кириленко


О. Жолнович




Р. Стрілець






С. Ткачук


О. Кучер






В. Тарасюк




О. Вискуб






О. Слобожан






О. Шубін


О. Мірошниченко






Р. Іллічов


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
розвитку громад, територій
та інфраструктури України
05 червня 2024 року № 512


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 липня 2024 р.
за № 1019/42364

ЗМІНИ
до деяких нормативно-правових актів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

1. У Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 червня 2018 року № 130, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 26 червня 2018 року за № 753/32205:

1) пункт 3 розділу I викласти в такій редакції:

«3. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законах України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про управління відходами»;

2) у пункті 4 розділу II:

в абзаці першому слова «поводження з» замінити словом «управління»;

абзац другий викласти в такій редакції:

«загальний розмір планованого тарифу на послугу з управління побутовими відходами для кінцевого споживача, поданого до органу, уповноваженого встановлювати тарифи, встановлені тарифи окремо за кожною операцією з управління побутовими відходами (збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів), та видами побутових відходів (змішані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні, відходи зелених насаджень) та їх структура; витрати адміністратора послуги з управління побутовими відходами (у разі його визначення);»;

абзац третій виключити.

У зв’язку з цим, абзаци четвертий-сьомий вважати відповідно абзацами третім-шостим;

в абзаці третьому слова «складових тарифу» замінити словами «складових тарифів на операції та/або витрат адміністратора послуги з управління побутовими відходами (у разі його визначення), що входять до тарифу на послугу з управління побутовими відходами».

2. У Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення, затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12 вересня 2018 року № 239, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2018 року за № 1172/32624:

1) у розділі I:

у пункті 1 після слів «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», «Про житлово­комунальні послуги» доповнити словами «, «Про управління відходами»»;

пункт 2 викласти в такій редакції:

«2. Цей Порядок застосовується органами місцевого самоврядування під час:

розгляду розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги (послуги з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, управління побутовими відходами, а також операції збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів) і поширюється на суб’єктів господарювання, зазначених у пункті 1 цього Порядку;

встановлення тарифів на операції із збирання та перевезення побутових відходів, запропонованих переможцем конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів у конкурсних пропозиціях.»;

у пункті 3:

в абзаці другому слова «поводження з» замінити словом «управління»;

абзац сьомий викласти в такій редакції:

«Інші терміни вживаються у значеннях, наведених у Законах України «Про житлово-комунальні послуги», «Про теплопостачання», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про управління відходами», постановах Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» та від 26 вересня 2023 року № 1031 «Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів.»;

у пункті 5 слова та цифри «Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 року № 1010» замінити словами та цифрами «Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 26 вересня 2023 року № 1031».

2) у розділі II:

у підпункті 2 пункту 1 слова «провадження відповідних видів ліцензованої діяльності» замінити словами «централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії, діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», та дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»;

в абзаці першому пункту 2 слова «поводження з» замінити словом «управління»;

пункти 10, 11 викласти в такій редакції:

«10. У разі встановлення тарифів у сфері управління побутовими відходами (тарифу на послугу з управління побутовими відходами (далі - послуга), а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів (далі - операції з управління побутовими відходами) заявником додатково надаються:

1) розрахунок повної собівартості операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 33);

розрахунок загальновиробничих витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 34);

розрахунок адміністративних витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 35);

розрахунок витрат на збут, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 36);

розрахунок інших операційних витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 37);

розрахунок фінансових витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 38);

розрахунок витрат на адміністрування послуги з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 39);

розрахунок середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами (примірну форму розрахунку наведено у додатку 40).

2) річний план надання послуги з управління побутовими відходами (примірну форму наведено у додатку 41);

3) копія наказу суб’єкта господарювання про встановлення норм витрат матеріальних, енергетичних ресурсів, паливно-мастильних матеріалів та шин;

4) план інформаційно-комунікаційних заходів, які заплановані у витратах на збут (примірну форму наведено у додатку 42);

5) копії статистичної звітності за базовий період і період, що передує базовому, а також із початку поточного року:

форма № 1 «Баланс (Звіт про фінансовий стан)» (додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 року № 73, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 року за № 336/22868);

форма № 2 «Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)» (додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 року № 73, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 року за № 336/22868);

форма № 1-ПВ (квартальна) «Звіт із праці», затверджена наказом Державної служби статистики України від 15 квітня 2024 року № 117;

форма № 2-підприємництво (річна) «Структурне обстеження підприємства», затверджена наказом Державної служби статистики України від 12 вересня 2023 року № 266;

форма № 2-ОЗ ІНВ (річна) «Звіт про наявність і рух необоротних активів, амортизацію та капітальні інвестиції», затверджена наказом Державної служби статистики України від 12 вересня 2023 року № 264;

форма № 11-мтп (річна) «Звіт про постачання та використання енергії», затверджена наказом Державної служби статистики України від 25 травня 2022 року № 107;

форма № 4-мтп (річна) «Звіт про використання та запаси палива», затверджена наказом Державної служби статистики України від 26 травня 2022 року № 109;

форма № 2ТП-водгосп (річна) «Звіт про використання води», затверджена наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 16 березня 2015 року № 78, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 квітня 2015 року за № 382/26827 (у редакції наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 24 січня 2022 року № 49);

форма № 2-інвестиції (квартальна) «Звіт про капітальні інвестиції», затверджена наказом Державної служби статистики України від 12 вересня 2023 року № 264;

форма № 1-ТПВ (річна) «Звіт про поводження з твердими побутовими відходами», затверджена наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 19 вересня 2006 року № 308;

форма № 2-ТП (повітря) (річна) «Звіт про викиди забруднюючих речовин і парникових газів в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викидів», затверджена наказом Державної служби статистики України від 08 червня 2022 року № 159;

форма № 1-екологічні витрати (річна) «Звіт про витрати на охорону навколишнього природного середовища», затверджена наказом Державної служби статистики України від 08 червня 2022 року № 155;

звіт про витрати виробництва та фінансові показники діяльності суб’єктів господарювання від надання послуг з поводження з побутовими відходами за примірною формою № 4 про витрати виробництва та фінансові показники діяльності суб’єктів господарювання від надання послуги з поводження з побутовими відходами / послуги з управління побутовими відходами, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 28 березня 2024 року № 262 «Про забезпечення моніторингу стану розрахунків за житлово-комунальні послуги та інших показників у сфері житлово-комунального господарства».

Податкова декларація з податку на прибуток підприємства, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року № 897, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2015 року за № 1415/27860 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 20 лютого 2023 року № 101);

Податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16 червня 2015 року № 560, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 липня 2015 року за № 783/27228 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 18 лютого 2022 року № 83);

Податкова декларація екологічного податку, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17 серпня 2015 року № 715, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 вересня 2015 року за № 1052/27497.

Суб’єкт господарювання (заявник) може надавати до органу місцевого самоврядування додаткові розрахункові та обґрунтувальні матеріали, які потрібні для підтвердження витрат, що вносяться до складу тарифів.

Якщо послуги з управління побутовими відходами надаються окремими суб’єктами господарювання, що забезпечують збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів, розрахунки, документи та матеріали, передбачені у пункті 10 цього Порядку, визначаються під час формування комплекту документів, що додається до заяви про встановлення тарифів на послугу/операції з управління побутовими відходами, для кожного суб’єкта господарювання окремо з урахуванням особливостей його діяльності (збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів).

11. Комплект документів, що подається для встановлення тарифів на послугу з управління побутовими відходами, формується згідно з переліком, наведеним у додатку 43 до цього Порядку.»;

3) у пункті 2 розділу IV слова та цифри «26 липня 2006 року № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами»» замінити словами та цифрами «26 вересня 2023 року № 1031 «Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів»»;

4) у пункті 1 розділу VI слова «послуг із поводження з» замінити словами «послуги з управління»;

5) додатки 33-43 до цього Порядку викласти в новій редакції, що додаються.

Директор Департаменту
комунальних послуг



Н. Хоцянівська


Додаток 33
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(підпункт 1 пункту 10 розділу II)

ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку повної собівартості операцій з управління побутовими відходами

(без податку на додану вартість)


з/п

Показник

Код рядка

Фактично за базовий період
_____ рік

Передбачено діючим тарифом

Планований період
_____ рік

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

А

Б

В

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

Виробнича собівартість, усього, зокрема:

001










1.1

прямі матеріальні витрати, зокрема:

002










1.1.1

паливно-мастильні матеріали

003










1.1.2

матеріали для ремонту засобів механізації

004










1.1.3

електроенергія

005










1.1.4

послуги сторонніх підприємств

006










1.1.6

інші прямі матеріальні витрати

007










1.2

прямі витрати на оплату праці

008










1.3

інші прямі витрати, зокрема:

009










1.3.1

єдиний внесок на загальнообовязкове державне соціальне страхування працівників

010










1.3.2

амортизація основних виробничих засобів та нематеріальних активів, безпосередньо повязаних із наданням послуги

011










1.3.3

інші прямі витрати

012










1.4

загальновиробничі витрати

013










2

Адміністративні витрати

014










3

Витрати на збут

015










4

Інші операційні витрати

016










5

Фінансові витрати

017










6

Усього витрат повної собівартості*

018










7

Витрати на відшкодування втрат

019










8

Планований прибуток*

020










8.1

податок на прибуток

021










8.2

чистий прибуток, зокрема:

022










8.2.1

Дивіденди

023










8.2.2

резервний фонд (капітал)

024










8.2.3

на розвиток виробництва (виробничі інвестиції)

025










8.2.4

інше використання прибутку

026










9

Вартість операцій з управління побутовими відходами для споживачів

027










10

Обсяг операцій з управління побутовими відходами (тис.м-3, тис.т):

028


×

×


×

×


×

×

11

Тариф на операції з управління побутовими відходами

029

×



×



×



______________________________
(керівник)

_____________
(підпис)

____________________________________
(прізвище, імя та по батькові (за наявності)

«____» ____________ 20___ року



__________
Примітка.



× - суб’єктом господарювання не заповнюється.
Розрахунок повної собівартості операцій з управління побутовими відходами здійснюється окремо за операціями на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів.

__________
* Без урахування списання безнадійної дебіторської заборгованості та нарахування резерву сумнівних боргів.



Додаток 34
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(підпункт 1 пункту 10 розділу II)

ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку загальновиробничих витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами

(без податку на додану вартість)


з/п

Складові загальновиробничих витрат

Код рядка

Фактично за базовий період
_____ рік

Передбачено діючим тарифом

Планований період
_____ рік

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

А

Б

В

1

2

3

4

5

6

7

8

9


Загальновиробничі витрати на здійснення операцій з управління побутовими відходами усього, зокрема:

001










1

Витрати на оплату праці загальновиробничого персоналу:

002










1.1

витрати на оплату праці

003










1.2

єдиний внесок на загальнообовязкове державне соціальне страхування працівників

004










1.3

витрати на оплату службових відряджень

005










1.4.

витрати з підготовки та перепідготовки кадрів

006










2

Амортизація основних засобів загальновиробничого (цехового, дільничного, лінійного) призначення

007










3

Витрати на утримання та експлуатацію основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення, усього, зокрема:

008










3.1

витрати на утримання виробничих приміщень:

009










3.1.1

опалення

010










3.1.2

освітлення

011










3.1.3

дезінфекція

012










3.1.4

дератизація

013










3.1.5

водопостачання

014










3.1.6

водовідведення

015










3.1.7

інші витрати на утримання виробничих приміщень

016










3.2

витрати на ремонт основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення

017










3.3

витрати на страхування основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення

018










3.4

витрати на операційну оренду основних засобів та необоротних активів загальновиробничого призначення

019










4

Витрати на вдосконалення технології та організації виробництва

020










5

Витрати на охорону праці та дотримання вимог техніки безпеки

021










5.1


022










5.2


023










5.3


024










6

Витрати на охорону навколишнього природного середовища

025










7

Витрати на охорону обєктів виробничого та загальновиробничого призначення:

026










7.1

пожежна охорона

027










7.2

сторожова охорона

028










7.3

утримання санітарних зон

029










8

Витрати на обслуговування виробничого процесу:

030










8.1

Витрати на здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю послуг з управління побутовими відходами:

031










8.2


032










8.3


033










9

Витрати на оплату послуг спеціалізованих підприємств:

034










9.1

проведення планових перевірок стану обладнання

035










9.2

виконання регламентних робіт

036










9.3

освоєння нових потужностей

037










9.4


038










10

Витрати на паливо-мастильні матеріали, усього, зокрема (розшифрувати):

039










10.1

бензин

040










10.2

дизельне паливо, л

041










10.3

мазут, л

042










10.4


043










11

Витрати на сплату податків, зборів:

044










11.1


045










11.2


046










11.3


047










12

Інші витрати загальновиробничого призначення операцій з управління побутовими відходами:

048










12.1


049










______________________________
(керівник)

_____________
(підпис)

____________________________________
(прізвище, імя та по батькові (за наявності)

__________
Примітка.



Розрахунок загальновиробничих витрат здійснюється окремо за операціями на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів.


Додаток 35
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(підпункт 1 пункту 10 розділу II)

ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку адміністративних витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами

(без податку на додану вартість)

№ з/п

Складові загальновиробничих витрат

Код рядка

Фактично за базовий період
_____ рік

Передбачено діючим тарифом

Планований період
_____ рік

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

А

Б

В

1

2

3

4

5

6

7

8

9


Адміністративні витрати на здійснення операцій з управління побутовими відходами, усього:

001










1

Витрати на оплату праці апарату управління підприємством та іншого адміністративного персоналу

002










2

Єдиний внесок на загальнообовязкове державне соціальне страхування працівників

003










3

Витрати на службові відрядження

004










4

Витрати на підготовку і перепідготовку кадрів

005










5

Витрати на малоцінні та швидкозношувані предмети

006










6

Витрати на придбання канцелярських товарів

007










7

Витрати на придбання періодичних професійних видань

008










8

Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальногосподарського використання, визначена відповідно до вимог Податкового кодексу України

009










9

Витрати на утримання основних засобів, необоротних матеріальних і нематеріальних активів адміністративного використання:

010










9.1

витрати на ремонт

011










9.2

витрати на оренду

012










9.3

витрати на страхування майна

013










9.4

витрати на утримання основних засобів адміністративного призначення:

014










9.4.1

опалення

015










9.4.2

освітлення

016










9.4.3

сторожова охорона

017










9.4.4

пожежна охорона

018










9.4.5

дератизація

019










9.4.6

водопостачання

020










9.4.7

водовідведення

021










9.4.8


022










10

Витрати на оплату професійних послуг:

023










10.1

юридичні

024










10.2

аудиторські

025










10.3

з оцінки майна

026










10.4


027










11

Витрати на оплату послуг звязку, усього, зокрема (розшифрувати):

028










11.2

поштовий

029










11.3

телефонний

030










11.4

інтернет

031










11.5

радіозвязок

032










12

Витрати на оплату послуг банків:

033










12.1

розрахунково-касове обслуговування

034










12.2


035










13

Витрати, повязані зі сплатою податків, зборів, крім тих, що вносяться до виробничої собівартості:

036










13.1


037










14

Витрати на розвязання спорів у судах

038










15

Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів для потреб апарату управління підприємством:

039










15.1

Бензин

040










15.2

дизельне паливо, л

041










15.3

мазут, л

042










15.4


043










15.6


044










16

Інші адміністративні витрати, усього, зокрема (розшифрувати):

045










16.1


046










16.2


047










______________________________
(керівник)

_____________
(підпис)

____________________________________
(прізвище, імя та по батькові (за наявності)

__________
Примітка.



Розрахунок адміністративних витрат здійснюється окремо за операціями на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів.


Додаток 36
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(підпункт 1 пункту 10 розділу II)

ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку витрат на збут, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами

(без податку на додану вартість)

№ з/п

Складові витрат на збут

код рядка

Фактично за базовий період
_____ рік

Передбачено діючим тарифом

Планований період
_____ рік

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

А

Б

В

1

2

3

4

5

6

7

8

9


Витрати на збут операцій з управління побутовими відходами

001










1

Витрати на оплату праці персоналу, що безпосередньо здійснює збут операцій з управління побутовими відходами споживачам

002










2

Єдиний внесок на загальнообовязкове державне соціальне страхування працівників

003










3

Витрати на оплату службових відряджень

004










4

Витрати на підготовку та перепідготовку персоналу

005










5

Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів, що безпосередньо задіяні у збуті операцій з управління побутовими відходами

006










6

Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, безпосередньо повязаних зі збутом операцій з управління побутовими відходами

007










7

Витрати на оплату інформаційних послуг, безпосередньо повязаних зі збутом операцій з управління побутовими відходами

008










8

Витрати на канцелярські товари і виготовлення розрахункових документів про оплату операцій з управління
побутовими відходами

009










9

Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахунку коштів споживачів за операції з управління побутовими відходами

010










10

Інші витрати збуту:

011










10.1.


012










______________________________
(керівник)

_____________
(підпис)

____________________________________
(прізвище, імя та по батькові (за наявності)

__________
Примітка.



Розрахунок витрат на збут здійснюється окремо за операціями на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів.


Додаток 37
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(підпункт 1 пункту 10 розділу II)

ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку інших операційних витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами

(без податку на додану вартість)

№ з/п

Статті витрат

Код рядка

Фактично за базовий період
_____ рік

Передбачено діючим тарифом

Планований період
_____ рік

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

А

Б

В

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

Інші операційні витрати, повязані зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами, зокрема (розшифрувати):

001










1.1


002










1.2


003










1.3


004










1.4


005










1.5


006










1.6


007










______________________________
(керівник)

_____________
(підпис)

____________________________________
(прізвище, імя та по батькові (за наявності)

__________
Примітка.



Розрахунок інших операційних витрат здійснюється окремо за операціями на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів.


Додаток 38
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(підпункт 1 пункту 10 розділу II)

ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку фінансових витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами

(без податку на додану вартість)

№ з/п

Статті витрат

Код рядка

Фактично за базовий період
_____ рік

Передбачено діючим тарифом

Планований період
_____ рік

сума витрат, усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

сума витрат, усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

сума витрат, усього,
тис.грн

грн/м3

грн/т

А

Б

В

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

Фінансові витрати, повязані зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами, усього:

001










1.1

витрати із сплати відсотків за користування отриманими кредитами, позиками, витрати, за договором фінансового лізингу (оренди)

002










1.2

витрати, повязані із запозиченнями (кредитами, позиками)

003










1.3


004










1.4


005










1.5


006










______________________________
(керівник)

_____________
(підпис)

____________________________________
(прізвище, імя та по батькові (за наявності)

__________
Примітка.



Розрахунок фінансових витрат здійснюється окремо за операціями на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів.


Додаток 39
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(підпункт 1 пункту 10 розділу ІІ)

ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку витрат на адміністрування послуги з управління побутовими відходами

(без податку на додану вартість)

№ з/п

Показник

Код рядка

Фактично за базовий період _____ рік

Передбачено діючим тарифом

Планований період _____ рік

усього,
тис. грн

грн/м3

грн/т

усього,
тис. грн

грн/м3

грн/т

усього,
тис. грн

грн/м3

грн/т

А

Б

В

1

2

3

4

5

6

7

8

9


Адміністративні витрати на здійснення операцій з управління побутовими відходами, усього:

001










1

Витрати на оплату праці апарату управління підприємством та іншого адміністративного персоналу

002










2

Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників

003










3

Витрати на службові відрядження

004










4

Витрати на підготовку і перепідготовку кадрів

005










5

Витрати на малоцінні та швидкозношувані предмети

006










6

Витрати на придбання канцелярських товарів

007










7

Витрати на придбання періодичних
професійних видань

008










8

Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальногосподарського використання, визначена відповідно до вимог Податкового кодексу України

009










9

Витрати на утримання основних засобів, необоротних матеріальних і нематеріальних активів адміністративного використання:

010










9.1

витрати на ремонт

011










9.2

витрати на оренду

012










9.3

витрати на страхування майна

013










9.4

витрати на утримання основних засобів адміністративного призначення:

014










9.4.1

опалення

015










9.4.2

освітлення

016










9.4.3

сторожова охорона

017










9.4.4

пожежна охорона

018










9.4.5

дератизація

019










9.4.6

водопостачання

020










9.4.7

водовідведення

021










9.4.8


022










10

Витрати на оплату професійних послуг:

023










10.1

юридичні

024










10.2

аудиторські

025










10.3

з оцінки майна

026










10.4


027










11

Витрати на оплату послуг зв’язку, усього, зокрема (розшифрувати):

028










11.2

поштовий

029










11.3

телефонний

030










11.4

інтернет

031










11.5

радіозв’язок

032










12

Витрати на оплату послуг банків:

033










12.1

розрахунково-касове обслуговування

034










12.2


035










13

Витрати, пов’язані
зі сплатою податків, зборів, крім тих, що вносяться до виробничої собівартості:

036










13.1


037










14

Витрати на розв’язання спорів у судах

038










15

Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів для потреб апарату управління підприємством:

039










15.1

Бензин

040










15.2

дизельне паливо, л

041










15.3

мазут, л

042










15.4


043










15.6


044










16

Інші адміністративні витрати, усього, зокрема (розшифрувати):

045










16.1


046










16.2


047











Витрати на збут операцій з управління побутовими відходами

048










1

Витрати на оплату праці персоналу, що безпосередньо здійснює збут операцій з управління побутовими відходами споживачам

049










2

Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників

050










3

Витрати на оплату службових відряджень

051










4

Витрати на підготовку та перепідготовку персоналу

052










5

Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів, що безпосередньо задіяні у збуті операцій з управління
побутовими відходами

053










6

Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, безпосередньо пов’язаних зі збутом операцій з управління
побутовими відходами

054










7

Витрати на оплату інформаційних послуг, безпосередньо пов’язаних зі збутом операцій з управління
побутовими відходами

055










8

Витрати на канцелярські товари і виготовлення розрахункових документів про оплату операцій з управління
побутовими відходами

056










9

Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахунку коштів споживачів за операції з управління побутовими відходами

057










10

Інші витрати збуту:

058










10.1.


059










1

Інші операційні витрати, пов’язані зі здійсненням операцій з управління побутовими відходами, зокрема (розшифрувати):

060










1.1


061










1.2


062










1.3


063










1.4


064










1.5


065











Всього











______________________________
(керівник)

_____________
(підпис)

____________________________________
(прізвище, імя та по батькові (за наявності)

«____» ____________ 20___ року



__________
Примітка.



× - суб’єктом господарювання не заповнюється.
Розрахунок повної собівартості операцій з управління побутовими відходами здійснюється окремо за операціями на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів.

__________
* Без урахування списання безнадійної дебіторської заборгованості та нарахування резерву сумнівних боргів.



Додаток 40
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(підпункт 1 пункту 10 розділу II)

ПРИМІРНА ФОРМА
розрахунку середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами


Додаток 41
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(підпункт 2 пункту 10 розділу II)

ПРИМІРНА ФОРМА
річного плану надання послуги з управління побутовими відходами



Додаток 42
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(підпункт 4 пункту 10 розділу ІІ)

ПРИМІРНА ФОРМА
плану інформаційно-комунікаційних заходів, які заплановані у витратах на збут

№ з/п

Найменування заходу

Кількість заходів, од.

Період реалізації

Запланований обсяг фінансування,
тис.грн

Очікуваний результат

1






2






3






______________________________
(керівник)

_____________
(підпис)

____________________________________
(прізвище, імя та по батькові (за наявності)

«____» ____________ 20___ року



__________
Примітка.



Визначення інформаційно-комунікаційних заходів, які заплановані у витратах на збут, здійснюється окремо за операціями на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів.


Додаток 43
до Порядку розгляду органами місцевого
самоврядування розрахунків тарифів
на теплову енергію, її виробництво,
транспортування та постачання, а також
розрахунків тарифів на комунальні
послуги, поданих для їх встановлення
(пункт 11 розділу II)

ПЕРЕЛІК
документів, що подаються для встановлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами на __________ рік

№ з/п

Зміст

Посилання на документ

1

Заява за встановленою формою

(стор. ____ - ____)

2

Пояснювальна записка (обґрунтування потреби встановлення тарифу)

(стор. ____ - ____)

3

Інформація про суб’єкта господарювання (заявника)

(стор. ____ - ____)

4

Інформація про середньооблікову чисельність персоналу суб’єкта господарювання (заявника)

(стор. ____ - ____)

5

Копія штатного розпису суб’єкта господарювання

(стор. ____ - ____)

6

Копія колективного договору суб’єкта господарювання (за наявності)

(стор. ____ - ____)

7

Інвестиційна програма суб’єкта господарювання (за наявності)

(стор. ____ - ____)

8

Копії установчих документів (статуту, витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань тощо)

(стор. ____ - ____)

9

Копії розпорядчих документів про облікову політику підприємства з визначенням бази розподілу здійснених витрат

(стор. ____ - ____)

10

Копії договорів, укладених з організаціями, підприємствами та суб’єктами господарювання для забезпечення надання комунальних послуг

(стор. ____ - ____)

11

Інформація щодо балансової вартості основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів

(стор. ____ - ____)

12

Розрахунки тарифів та їх складових

(стор. ____ - ____)

13

Річний план надання послуг

(стор. ____ - ____)

14

Копія наказу про встановлення норм витрат матеріальних, енергетичних ресурсів, паливно-мастильних матеріалів та шин

(стор. ____ - ____)

15

План інформаційно-комунікаційних заходів, які заплановані у витратах на збут

(стор. ____ - ____)


  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: