open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 12 березня 2024 р. № 312
Київ

Про затвердження Порядку та методології проведення оцінки інвестиційного проекту із значними інвестиціями

Відповідно до абзацу чотирнадцятого частини першої статті 8 Закону України “Про державну підтримку інвестиційних проектів із значними інвестиціями в Україні” Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок та методологію проведення оцінки інвестиційного проекту із значними інвестиціями, що додаються.

2. Установити, що заявки, які були повернуті Міністерством економіки заявнику відповідно до пункту 2 розділу II “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 9 серпня 2023 р. № 3311-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реалізації інвестиційних проектів із значними інвестиціями”, можуть бути повторно подані за спрощеною процедурою, визначеною пунктами 22 - 27 Порядку та методології, затверджених цією постановою, до 1 серпня 2024 року.

3. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 67



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 березня 2024 р. № 312

ПОРЯДОК
та методологія проведення оцінки інвестиційного проекту із значними інвестиціями

Загальні питання

1. Ці Порядок та методологія визначають процедуру проведення оцінки інвестиційного проекту із значними інвестиціями (далі - оцінка).

2. У цих Порядку та методології терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про державну підтримку інвестиційних проектів із значними інвестиціями в Україні” (далі - Закон).

3. Дія цих Порядку та методології не поширюється на проекти, реалізація яких здійснюється відповідно до Порядку підготовки, реалізації, проведення моніторингу та завершення реалізації проектів економічного і соціального розвитку України, що підтримуються міжнародними фінансовими організаціями, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 27 січня 2016 р. № 70 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 16, ст. 627).

4. Оцінка проводиться Мінекономіки двома етапами не більш як 60 календарних днів з дня отримання заявки за формою згідно з додатком 1, яка включає:

проект спеціального інвестиційного договору;

техніко-економічне обґрунтування інвестиційного проекту із значними інвестиціями (далі - техніко-економічне обґрунтування), розроблене з урахуванням вимог до техніко-економічного обґрунтування інвестиційного проекту із значними інвестиціями, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19 травня 2021 р. № 515 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 43, ст. 2626);

документи, що підтверджують відповідність заявника вимогам до заявника щодо фінансової спроможності для реалізації інвестиційного проекту із значними інвестиціями, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 648 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 52, ст. 3211);

документи, що підтверджують відсутність обмежень, визначених частиною четвертою статті 7 Закону, поданих заявником з урахуванням вимог, передбачених пунктом 6 цих Порядку та методології.

У разі коли заявник здійснив значні інвестиції в об’єкт інвестування не раніше ніж за 18 місяців до дати подання заявки, разом із заявкою подаються аудиторські звіти та/або звіти про аудиторські послуги щодо огляду проміжної фінансової звітності (проміжної консолідованої фінансової звітності) та копії відповідних первинних документів, які містять всі відомості про господарські операції (отримання товарів/робіт/послуг, списання грошей для платежу) відповідно до законодавства (зокрема, видаткових накладних, митних декларацій, товарно-транспортних накладних або інших транспортних документів, актів виконаних робіт, платіжних доручень про здійснення фінансування, виписки з банківських рахунків про перерахування коштів або інші документи, що підтверджують обсяг здійснених значних інвестицій в об’єкт інвестування), для підтвердження обсягу здійснених ним значних інвестицій в об’єкт інвестування.

У разі коли на дату подання заявки відсутній аудиторський звіт за весь звітний період, в якому були здійснені значні інвестиції в об’єкт інвестування, для підтвердження обсягу здійснених значних інвестицій в об’єкт інвестування разом із заявкою подається звіт про аудиторські послуги щодо огляду проміжної фінансової звітності (проміжної консолідованої фінансової звітності), що підготовлений суб’єктом аудиторської діяльності.

У такому разі суб’єкт аудиторської діяльності, що готує аудиторський звіт, звіт про аудиторські послуги щодо огляду проміжної фінансової звітності (проміжної консолідованої фінансової звітності), повинен відповідати вимогам, визначеним пунктами 25 і 26 вимог до заявника щодо фінансової спроможності для реалізації інвестиційного проекту із значними інвестиціями, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 648.

У разі коли заявка подається разом кількома юридичними особами, разом із заявкою подається належним чином засвідчена копія договору про створення товариства або засновницького договору, або корпоративного договору щодо інвестора із значними інвестиціями (у разі, коли інвестор із значними інвестиціями утворений на дату подання заявки), або договору (договорів) про співпрацю між юридичними особами, які подали заявку, який підписаний уповноваженими представниками всіх юридичних осіб, які подали заявку, та містить таку інформацію:

зобов’язання кожної з юридичних осіб, які подали заявку, співпрацювати між собою у зв’язку з поданням заявки, а також разом реалізовувати інвестиційний проект із значними інвестиціями (далі - інвестиційний проект) та виконувати умови спеціального інвестиційного договору у разі отримання висновку про доцільність реалізації інвестиційного проекту та укладення спеціального інвестиційного договору;

реквізити усіх юридичних осіб, які подали заявку (найменування юридичної особи, ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ, місцезнаходження);

дані про частки у статутному капіталі, акції (у відсотках) у статутному капіталі інвестора із значними інвестиціями, якими володітиме кожна юридична особа, яка подала заявку, або якими володіє кожна юридична особа (у разі, коли інвестор із значними інвестиціями утворений на дату подання заявки).

Для цілей проведення оцінки значні інвестиції вважатимуться здійсненими тільки за умови наявності первинних документів, що містять всі відомості про господарську операцію згідно із законодавством та підтверджують здійснення платежів (платіжних доручень про здійснення фінансування, виписок з банківських рахунків про перерахування коштів), та первинних документів, що містять всі відомості про господарську операцію та підтверджують отримання товарів, робіт, послуг (акти виконаних робіт, видаткові накладні, митні декларації, товарно-транспортні накладні або інші транспортні документи, акти приймання- передачі тощо). Обсяг здійснених значних інвестицій визначається на підставі сум, зазначених у первинних документах, що містять всі відомості про відповідну господарську операцію згідно із законодавством. Датою здійснення значних інвестицій вважається дата останньої з подій: списання грошей для платежу або у разі, коли оплата здійснюється частинами згідно з договором, - списання грошей для здійснення останньої частини платежу із банківського рахунка в оплату товарів, робіт, послуг або отримання товарів, послуг, робіт, що підтверджується відповідними первинними документами, що містять всі відомості про господарські операції згідно із законодавством.

5. Оцінка інвестиційного проекту, фінансування якого забезпечуватиметься за рахунок залучених коштів від Міжнародної фінансової корпорації, Європейського банку реконструкції та розвитку, Європейського інвестиційного банку, інших міжнародних фінансових організацій, членом яких є Україна, або урядових фінансових організацій, що створені урядом (урядами) іноземної держави (іноземних держав), відповідно до листа-підтвердження від такої міжнародної фінансової організації про підписання кредитного договору проводиться Мінекономіки не більш як 45 календарних днів.

6. Для підтвердження відсутності обмежень, визначених пунктами 10 та 12 частини четвертої статті 7 Закону, заявник подає такі документи:

1) довідку чи інший документ, який відповідно до законодавства держави місця реєстрації заявника підтверджує відсутність обмежень, визначених пунктом 10 частини четвертої статті 7 Закону (для нерезидентів);

2) довідку чи інший документ, який відповідно до законодавства держави місця реєстрації заявника підтверджує відсутність обмежень, визначених пунктом 12 частини четвертої статті 7 Закону (для нерезидентів).

Для підтвердження відсутності обмежень, визначених частиною четвертою статті 7 Закону, уповноваженим представником заявника подається підписаний лист у паперовій або електронній формі (із дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг), яким заявник засвідчує та гарантує, що він відповідає всім вимогам, визначеним частиною четвертою статті 7 Закону, до якого додається схема відносин контролю щодо заявника із зазначенням суб’єктів господарювання, пов’язаних із заявником відносинами контролю, кінцевих бенефіціарних власників заявника та пов’язаних з ними осіб.

Якщо заявник представлений кількома юридичними особами, документи, що передбачені підпунктами 1 і 2 цього пункту, подаються щодо кожної з таких юридичних осіб.

7. Заявник може визначити інформацію та документи у складі заявки такими, що містять конфіденційну інформацію, комерційну таємницю, крім відомостей, що вносяться до реєстру інвестиційних проектів із значними інвестиціями, перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2021 р. № 805 “Про затвердження Порядку ведення реєстру інвестиційних проектів із значними інвестиціями та переліку відомостей, що вносяться до реєстру інвестиційних проектів із значними інвестиціями” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 64, ст. 4024; 2024 р., № 14, ст. 894), після підписання спеціального інвестиційного договору, про що зазначається в заявці.

Перший етап оцінки

8. Мінекономіки протягом десяти робочих днів з дня надходження документів, зазначених у пунктах 4 і 6 цих Порядку та методології, проводить перевірку відповідності заявника, інвестиційного проекту та поданих документів вимогам законодавства (у випадку, визначеному пунктом 5 цих Порядку та методології, протягом п’яти робочих днів).

9. Під час перевірки відповідності заявника, інвестиційного проекту та поданих документів установленим законодавством вимогам Мінекономіки не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

10. Під час перевірки відповідності поданих документів установленим законодавством вимогам Мінекономіки може визнати допустимими формальні (несуттєві) помилки в оформленні документів та інформації, що подається разом з ними, які не впливають на їх зміст, зокрема технічні помилки та описки.

11. У разі коли за результатами перевірки, визначеної пунктом 8 цих Порядку та методології, виявлено невідповідність заявника, інвестиційного проекту та поданих документів встановленим законодавством вимогам та обмеженням, а також, якщо Мінекономіки вже проводить оцінку, що повністю або частково збігається щодо земельної ділянки, на якій заплановано реалізацію інвестиційного проекту, проведення оцінки припиняється, про що Мінекономіки інформує заявника.

Другий етап оцінки

12. У разі коли за результатами перевірки, визначеної пунктом 8 цих Порядку та методології, не виявлено підстав для припинення проведення оцінки, визначених у пункті 11 цих Порядку та методології, Мінекономіки надсилає документи, визначені у пунктах 4 і 6 цих Порядку та методології, в електронній формі:

Мінфіну - для проведення аналізу інвестиційного проекту та проекту спеціального інвестиційного договору в частині форм та загального обсягу державної підтримки, що пропонуються до надання для реалізації інвестиційного проекту, та подання відповідних пропозицій;

Міндовкіллю - для проведення аналізу екологічних наслідків та ризиків реалізації інвестиційного проекту, проекту спеціального інвестиційного договору та подання відповідних пропозицій;

Мін’юсту - для проведення аналізу проекту спеціального інвестиційного договору, підготовки в разі потреби зауважень щодо його доопрацювання та подання відповідних пропозицій;

Антимонопольному комітетові - для проведення аналізу ризиків реалізації інвестиційного проекту, проекту спеціального інвестиційного договору, форм та загального обсягу державної підтримки, що пропонуються до надання для реалізації інвестиційного проекту, та подання відповідних пропозицій;

центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері, в якій передбачається реалізувати інвестиційний проект, - для подання відповідних пропозицій, в тому числі щодо проекту спеціального інвестиційного договору;

органу місцевого самоврядування (у разі надання державної підтримки таким органом) - для проведення аналізу ризиків реалізації інвестиційного проекту, форм та загального обсягу державної підтримки, що пропонуються до надання для реалізації інвестиційного проекту, проекту спеціального інвестиційного договору, підготовки за потреби пропозицій щодо його доопрацювання та подання відповідних пропозицій.

13. Мінфін, Міндовкілля, Мін’юст, Антимонопольний комітет, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері, в якій передбачається реалізувати інвестиційний проект, орган місцевого самоврядування протягом 20 календарних днів з дати надходження документів, що зазначені у пункті 12 цих Порядку та методології, розглядають їх і надсилають Мінекономіки результати проведеного аналізу та відповідні пропозиції або зазначають про їх відсутність (у випадку, визначеному пунктом 5 цих Порядку та методології, протягом 15 календарних днів).

14. З метою одержання інформації щодо питань, які належать до компетенції інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, Мінекономіки може залучати їх до проведення оцінки та звертатися до них із запитами для отримання відповідних пропозицій. У разі необхідності одержання додаткової інформації та/або документів, необхідних для проведення оцінки, Мінекономіки може звертатися з відповідними запитами до уповноваженої установи, державних органів, органів місцевого самоврядування, фінансових установ, юридичних та фізичних осіб. Відповідь на такі запити надається у стислий строк, що не може становити більше десяти робочих днів (у випадку, визначеному пунктом 5 цих Порядку та методології, протягом п’яти робочих днів).

15. Документи, що зазначені у пунктах 4 і 6 цих Порядку та методології, у разі неотримання Мінекономіки інформації про результати аналізу та пропозицій або інформації про їх відсутність протягом строку, передбаченого пунктами 13 і 14 цих Порядку та методології, вважаються розглянутими та проаналізованими відповідними органами без зауважень і пропозицій.

16. Мінекономіки з урахуванням наявних пропозицій Мінфіну, Міндовкілля, Мін’юсту, Антимонопольного комітету, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері, в якій передбачається реалізувати інвестиційний проект, органу місцевого самоврядування узагальнює результати аналізу інвестиційного проекту та проекту спеціального інвестиційного договору щодо:

1) аналізу фінансових, соціальних показників інвестиційного проекту, зокрема проводить перевірку:

розрахунку обсягу значних інвестицій в об’єкти інвестування, у тому числі щодо здійснених заявником в об’єкти інвестування значних інвестицій (у разі, коли значні інвестиції в об’єкти інвестування здійснено не раніше ніж за 18 місяців до дати подання заявки);

розрахунку грошових потоків інвестиційного проекту, в тому числі доходів та витрат інвестиційного проекту;

розрахунку співвідношення між грошовими коштами, отриманими в результаті реалізації інвестиційного проекту, і загальною сумою, необхідною для обслуговування боргу, зокрема повинен бути оцінений коефіцієнт покриття боргу (DSCR) у разі залучення боргового фінансування;

розрахунку показника чистої приведеної вартості (NPV), наведеного у техніко-економічному обґрунтуванні, який не може бути менше 0 (нуля);

розрахунку показника внутрішньої норми дохідності (IRR) інвестиційного проекту, наведеного у техніко-економічному обґрунтуванні, який не може бути менше ставки дисконтування (WACC), що використовується під час розрахунку показника чистої приведеної вартості (NPV) інвестиційного проекту;

результатів аналізу впливу інвестиційного проекту на бюджети всіх рівнів (бюджетної ефективності) в довгостроковій перспективі (з урахуванням впливу державної підтримки в рамках реалізації інвестиційного проекту);

2) аналізу екологічних наслідків реалізації інвестиційного проекту;

3) аналізу ризиків реалізації інвестиційного проекту, зокрема проводиться аналіз результатів кількісної та якісної оцінки ризиків, оцінки ймовірності настання ризиків і можливих наслідків для інвестиційного проекту. Наявність суттєвих фінансових, соціальних та/або екологічних ризиків, що мають високу імовірність настання та значний негативний вплив на інвестиційний проект чи навколишнє природне середовище, за відсутності дієвого механізму зменшення впливу таких ризиків, є підставою для надання висновку про недоцільність реалізації інвестиційного проекту та відмови в укладенні спеціального інвестиційного договору;

4) аналізу форм та загального обсягу державної підтримки, що пропонуються до надання для реалізації інвестиційного проекту, зокрема проводить перевірку:

загального обсягу державної підтримки та підходів до його розрахунку з урахуванням вимог методології розрахунку обсягу державної підтримки для реалізації інвестиційного проекту із значними інвестиціями, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 7 липня 2021 р. № 714 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 58, ст. 3594);

відповідності форм надання державної підтримки положенням статті 3 та пункту 3 розділу VII “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

5) аналізу проекту спеціального інвестиційного договору та підготовки в разі потреби зауважень щодо його доопрацювання, зокрема проводить перевірку відповідності положень проекту спеціального інвестиційного договору:

положенням техніко-економічного обґрунтування щодо розміру та орієнтовного графіка здійснення інвестицій, кількості створених нових робочих місць, середньої заробітної плати працівників;

вимогам законодавства.

17. У разі коли під час другого етапу виявлено невідповідність техніко-економічного обґрунтування вимогам щодо його змісту та/або проекту спеціального інвестиційного договору вимогам статті 13 Закону, наявність помилок у розрахунках та розбіжностей у поданих документах, Мінекономіки тимчасово припиняє розгляд заявки та надсилає заявнику відповідні зауваження та пропозиції для доопрацювання.

Заявник протягом 15 календарних днів може доопрацювати відповідні документи та надіслати їх до Мінекономіки для підготовки висновку, який готується протягом 15 календарних днів з дня отримання доопрацьованих документів від заявника.

Якщо заявник не подав доопрацьовані документи у визначений строк, Мінекономіки припиняє проведення оцінки, про що повідомляє заявнику.

Припинення Мінекономіки проведення оцінки не позбавляє заявника права надіслати заявку на повторний розгляд.

18. За результатами другого етапу оцінки Мінекономіки за формою, визначеною додатком 2, готує один із таких висновків:

висновок про доцільність реалізації інвестиційного проекту та укладення спеціального інвестиційного договору;

висновок про недоцільність реалізації інвестиційного проекту та відмову в укладенні спеціального інвестиційного договору.

У висновку про доцільність реалізації інвестиційного проекту та укладення спеціального інвестиційного договору зазначається, що реалізація інвестиційного проекту буде можливою за умови отримання позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля та здійснення стратегічної екологічної оцінки у разі, коли у техніко-економічному обґрунтуванні передбачено необхідність проведення оцінки впливу на довкілля та/або розроблення документів державного планування та здійснення їх стратегічної екологічної оцінки, або за результатом другого етапу оцінки встановлено наявність підстав для здійснення стратегічної екологічної оцінки та/або оцінки впливу на довкілля.

19. Підставами для надання висновку про недоцільність реалізації інвестиційного проекту та відмову в укладенні спеціального інвестиційного договору є:

подання заявником недостовірної інформації в заявці, в тому числі якщо це встановлено на підставі відповідей, наданих на запити відповідно до пунктів 13 і 14 цих Порядку та методології;

невідповідність заявника та/або інвестиційного проекту вимогам, передбаченим Законом;

обсяг державної підтримки, що пропонується в інвестиційному проекті, перевищує максимально допустимий обсяг державної підтримки, передбачений статтею 4 Закону;

виявлення під час проведення оцінки фінансових, соціальних та/або екологічних ризиків, та/або негативних наслідків, до яких може призвести його реалізація.

20. У разі необхідності доопрацювання проекту спеціального інвестиційного договору Мінекономіки разом з висновком про доцільність реалізації інвестиційного проекту та укладення спеціального інвестиційного договору надсилає заявнику зауваження до проекту спеціального інвестиційного договору з пропозицією проведення переговорів щодо умов спеціального інвестиційного договору.

Висновок надсилається заявнику та уповноваженій установі протягом п’яти робочих днів з дня його підписання.

21. Висновок про доцільність реалізації інвестиційного проекту та укладення спеціального інвестиційного договору чинний протягом року з дати його надання. У разі коли протягом зазначеного строку не укладений спеціальний інвестиційний договір, заявник повинен повторно подати нову заявку відповідно до частини першої статті 7 Закону.

Спрощена процедура

22. У разі коли заявник здійснив значні інвестиції в об’єкт інвестування не раніше ніж за 18 місяців до дати подання заявки, яку було повернуто Мінекономіки, разом із заявкою подаються аудиторські звіти та/або звіти про аудиторські послуги щодо огляду проміжної фінансової звітності (проміжної консолідованої фінансової звітності) та копії відповідних первинних документів, які містять всі відомості про господарські операції (отримання товарів/робіт/послуг, списання грошей для платежу) відповідно до законодавства (зокрема, видаткових накладних, митних декларацій, товарно-транспортних накладних або інших транспортних документів, актів виконаних робіт, платіжних доручень про здійснення фінансування, виписки з банківських рахунків про перерахування коштів або інші документи, що підтверджують обсяг здійснених значних інвестицій в об’єкт інвестування), для підтвердження обсягу здійснених ним значних інвестицій в об’єкт інвестування.

У разі коли на дату подання заявки відсутній аудиторський звіт за весь звітний період, в якому були здійснені значні інвестиції в об’єкт інвестування, для підтвердження обсягу здійснених значних інвестицій в об’єкт інвестування разом із заявкою подається звіт про аудиторські послуги щодо огляду проміжної фінансової звітності (проміжної консолідованої фінансової звітності), що підготовлений суб’єктом аудиторської діяльності.

У такому разі суб’єкт аудиторської діяльності, що готує аудиторський звіт, звіт про аудиторські послуги щодо огляду проміжної фінансової звітності (проміжної консолідованої фінансової звітності), повинен відповідати вимогам, визначеним пунктами 25 і 26 вимог до заявника щодо фінансової спроможності для реалізації інвестиційного проекту із значними інвестиціями, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 648.

23. Мінекономіки проводить оцінку на підставі заявок, які повторно подані за спрощеною процедурою, не більш як 30 календарних днів з дня отримання документів, передбачених пунктами 4 і 6 цих Порядку та методології.

24. Строк проведення перевірки відповідності заявника, інвестиційного проекту та поданих документів вимогам законодавства відповідно до пункту 8 цих Порядку та методології становить три робочих дні.

25. У разі коли за результатами перевірки, визначеної пунктом 24 цих Порядку та методології, виявлено, що заявка подана не тим самим заявником, якому вона була повернута, а також об’єкт інвестування не є аналогічним тому, який був визначений у повернутій заявці, оцінка проводиться не за спрощеною процедурою.

26. Строк розгляду документів відповідно до пунктів 13 і 14 цих Порядку та методології становить сім робочих днів з дати надходження документів, що зазначені у пунктах 4 та 6 цих Порядку та методології.

27. У разі неотримання Мінекономіки інформації про результати аналізу та пропозицій або інформації про їх відсутність протягом строку, передбаченого пунктом 26 цих Порядку та методології, документи, що зазначені у пунктах 4 та 6 цих Порядку та методології, вважаються розглянутими та проаналізованими без зауважень і пропозицій.



Додаток 1
до Порядку

ЗАЯВКА


Додаток 2
до Порядку

ВИСНОВОК
про доцільність/недоцільність реалізації інвестиційного проекту із значними інвестиціями та укладення спеціального інвестиційного договору/відмову в укладенні спеціального інвестиційного договору



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 березня 2024 р. № 312

ПЕРЕЛІК
актів Кабінету Міністрів України, що втратили чинність

1. Постанова Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 819 “Про затвердження Порядку та методології проведення оцінки інвестиційного проекту із значними інвестиціями” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 65, ст. 4116).

2. Пункт 3 змін, що вносяться до актів Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2021 р. № 1311 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 100, ст. 6592).

3. Пункт 3 змін, що вносяться до деяких актів Кабінету Міністрів України щодо інвестиційних проектів із значними інвестиціями, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2022 р. № 881 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 65, ст. 3918).

4. Постанова Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 р. № 878 “Про утворення Міжвідомчої робочої групи з питань детінізації економіки та розвитку добросовісної конкуренції” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 68, ст. 4272).

5. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 р. № 1675 “Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 р. № 878” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 100, ст. 6619).

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: