open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

ОФІС ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА

НАКАЗ

20.10.2022  № 223

Про затвердження Положення про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Офісу Генерального прокурора

З метою належної організації роботи з документами, що містять службову інформацію, на виконання вимог Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора від 27.09.2022 № 199, керуючись статтею 9 Закону України "Про прокуратуру", НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Офісу Генерального прокурора, що додається.

2. Комісії з питань роботи із службовою інформацією Офісу Генерального прокурора, першим заступникам та заступникам Генерального прокурора, керівникам структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора забезпечити неухильне дотримання вимог Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора від 27.09.2022 № 199.

3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Генерального прокурора України від 26.07.2017 № 220 "Про затвердження Положення про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Генеральної прокуратури України".

4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника чи заступника Генерального прокурора згідно з розподілом обов'язків.

Генеральний прокурор

А. Костін


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генерального прокурора
20 жовтня 2022 року № 223

ПОЛОЖЕННЯ
про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Офісу Генерального прокурора

1. Загальні положення

1.1. Це Положення визначає порядок організації та засади діяльності Комісії з питань роботи із службовою інформацією Офісу Генерального прокурора (далі - Комісія).

1.2. Комісія є постійно діючим органом Офісу Генерального прокурора, створеним із метою організації роботи з документами, що містять службову інформацію, відповідно до положень Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора від 27.09.2022 № 199.

1.3. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією, законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами Генерального прокурора, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.

2. Завдання та повноваження Комісії

2.1. Основними завданнями Комісії є:

- складення на підставі пропозицій структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора та з урахуванням вимог законодавства Переліку відомостей, що становлять службову інформацію (далі - Перелік відомостей), і подання його на затвердження Генеральному прокурору;

- перегляд документів Офісу Генерального прокурора з грифом "Для службового користування" з метою його підтвердження або скасування;

- розгляд документів Офісу Генерального прокурора з грифом "Для службового користування" на предмет встановлення в них відомостей, що містять відкриту інформацію, яка може використовуватися під час опрацювання запитів на публічну інформацію;

- розслідування на підставі рішення Генерального прокурора фактів втрати документів з грифом "Для службового користування" та розголошення службової інформації;

- розгляд питання щодо присвоєння грифа "Для службового користування" документам, що містять службову інформацію, не передбачену Переліком відомостей, за поданням осіб, якими підписується такий документ;

- вивчення та проведення оцінки матеріалів, із якими планується ознайомити іноземні делегації, групи, окремих іноземних громадян та осіб без громадянства або які будуть їм передані.

2.2. З метою виконання покладених завдань Комісія має право:

- контролювати дотримання структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора, окремими працівниками вимог щодо роботи з документами та іншими матеріальними носіями інформації, що містять службову інформацію;

- вимагати від структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора у випадках втрати документів з грифом "Для службового користування" розшуку зазначених документів та надання письмових пояснень;

- заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора про причини втрати документів з грифом "Для службового користування";

- надавати Генеральному прокурору пропозиції щодо вдосконалення системи обліку, зберігання, використання, знищення та охорони службової інформації;

- інформувати керівництво Офісу Генерального прокурора з питань, що належать до компетенції Комісії.

3. Склад Комісії

3.1. Склад Комісії затверджується наказом Генерального прокурора.

3.2. Головою Комісії призначається один із перших заступників чи заступників Генерального прокурора, який згідно з розподілом обов'язків відповідає за стан організації роботи підрозділу з питань документального забезпечення. Одночасно визначаються заступник голови та секретар Комісії з числа працівників цього підрозділу.

3.3. До складу Комісії також входять працівники структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора, в яких створюється службова інформація, а також режимно-секретного органу, підрозділів з питань мобілізаційної роботи, інформаційних технологій, розгляду запитів на публічну інформацію.

4. Організація роботи Комісії

4.1. Комісія здійснює свою роботу у формі засідань, які проводяться у разі необхідності.

4.2. Засідання Комісії є правомочним у разі участі в ньому не менше ніж двох третин від її складу.

4.3. Засідання скликаються за рішенням голови Комісії та забезпечуються секретарем Комісії, який складає протоколи, доводить прийняті Комісією рішення до відома структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора або підрозділів, за ініціативою яких скликано засідання Комісії, складає звітність про виконану роботу, веде документацію та забезпечує її збереженість.

4.4. Рішення Комісії приймаються більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні, оформлюються протоколом, а за необхідності - актом, які підписуються головою (у разі його відсутності - заступником) і секретарем Комісії, та набирають чинності з моменту їх затвердження Генеральним прокурором.

Департамент
документального забезпечення
Офісу Генерального прокурора


{Текст взято з сайту Офісу Генерального прокурора http://www.gp.gov.ua}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: