Деякі питання використання коштів, що надходять на рахунки для залучення добровільних внесків (благодійних пожертв) на підтримку України
{Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 829 від 08.08.2023}
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 516 від 03.05.2022
№ 586 від 13.05.2022
№ 616 від 17.05.2022
№ 655 від 07.06.2022
№ 713 від 24.06.2022
№ 879 від 29.07.2022
№ 975 від 30.08.2022
№ 980 від 02.09.2022
№ 1070 від 27.09.2022
№ 1195 від 21.10.2022
№ 1383 від 16.12.2022
№ 243 від 17.03.2023
№ 413 від 28.04.2023
№ 416 від 28.04.2023
№ 587 від 09.06.2023
№ 762 від 21.07.2023
№ 819 від 04.08.2023
№ 829 від 08.08.2023
№ 1249 від 27.11.2023
№ 118 від 02.02.2024
№ 268 від 08.03.2024
№ 587 від 21.05.2024}
{Установити, що кошти із спеціального рахунка для збору коштів на підтримку Збройних Сил, перерахування яких військовим частинам Збройних Сил, інших військових формувань, підрозділи яких ведуть воєнні (бойові) дії на лінії бойового зіткнення, було до набрання чинності Постановою КМ № 268 від 08.03.2024 погоджено з Міністерством оборони відповідно до абзацу третього підпункту 1 пункту 3 Порядку, затвердженого цією Постановою, та не здійснено, перераховуються таким військовим частинам та використовуються ними лише для задоволення першочергових потреб, зазначених в підпункті 1 пункту 2 Постанови КМ № 268 від 08.03.2024}
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок використання рахунків для залучення добровільних внесків (благодійних пожертв) на підтримку України “UNITED24”, що додається.
{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 829 від 08.08.2023}
із спеціального рахунка для збору коштів на підтримку Збройних Сил кошти використовуються для фінансування заходів, пов’язаних з відсіччю збройної агресії Російської Федерації проти України;
{Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1249 від 27.11.2023}
до припинення чи скасування воєнного стану пункт 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 63, ст. 2029, № 99, ст. 3224) не застосовується під час використання коштів із спеціального рахунка для збору коштів на підтримку Збройних Сил;
державні органи, зазначені у підпункті 1 пункту 3 Порядку, затвердженого цією постановою, можуть застосовувати положення абзацу дев’ятого пункту 3 зазначеного Порядку до діючих договорів, укладених до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2022 р. № 1070 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2022 р. № 472” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 80, ст. 4838).
{Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1383 від 16.12.2022; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 829 від 08.08.2023}
{Пункт 2 в редакції Постанови КМ № 1070 від 27.09.2022}
3. Пункт 4 Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 р. № 856 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 80, ст. 2736), доповнити підпунктом 114 такого змісту:
“114) забезпечує обробку та оприлюднення інформації про використання коштів, що надходять на офіційні рахунки для пожертв на підтримку України “United24”;”.
4. Міністерству охорони здоров’я:
за погодженням із Національним банком забезпечити відкриття поточного рахунка для надходження коштів у національній та іноземній валюті від фізичних та юридичних осіб, резидентів і нерезидентів як благодійна пожертва, гуманітарна допомога, гранти та дарунки для задоволення потреб охорони здоров’я;
у тижневий строк підготувати та внести на розгляд Кабінету Міністрів України проект акта Кабінету Міністрів України щодо порядку використання коштів з рахунка для задоволення потреб охорони здоров'я.
41. Міністерству цифрової трансформації за погодженням із Національним банком забезпечити відкриття поточного рахунка для надходження коштів у національній та іноземній валюті від фізичних та юридичних осіб, резидентів і нерезидентів як благодійна пожертва, гуманітарна допомога, гранти та дарунки для забезпечення протидії інформаційним загрозам з боку держави-агресора, кіберзахисту, відновлення та розвитку цифрової інфраструктури держави.
{Абзац другий пункту 41 виключено на підставі Постанови КМ № 829 від 08.08.2023}
{Постанову доповнено пунктом 41 згідно з Постановою КМ № 516 від 03.05.2022}
42. Міністерству освіти і науки:
за погодженням із Національним банком забезпечити відкриття поточного рахунка для надходження коштів у національній та іноземній валюті від фізичних та юридичних осіб, резидентів і нерезидентів як благодійна пожертва, гуманітарна допомога, гранти та дарунки для задоволення потреб освіти і науки;
у тижневий строк підготувати та внести на розгляд Кабінету Міністрів України проект акта Кабінету Міністрів України щодо порядку використання коштів з рахунка для задоволення потреб освіти і науки.
{Постанову доповнено пунктом 42 згідно з Постановою КМ № 586 від 13.05.2022}
43. Міністерству культури та інформаційної політики за погодженням із Національним банком забезпечити відкриття поточного рахунка для надходження коштів у національній та іноземній валюті від фізичних та юридичних осіб, резидентів і нерезидентів як благодійної пожертви, гуманітарної допомоги, грантів та дарунків для задоволення потреб культури, мистецтв, креативних індустрій, охорони і збереження культурної спадщини, культурних цінностей, підтримки суб’єктів у сфері медіа.
{Постанову доповнено пунктом 43 згідно з Постановою КМ № 616 від 17.05.2022; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 118 від 02.02.2024}
44. Міністерству молоді та спорту за погодженням із Національним банком забезпечити відкриття поточного рахунка для надходження коштів у національній та іноземній валюті від фізичних та юридичних осіб, резидентів і нерезидентів як благодійна пожертва, гуманітарна допомога, ґранти та дарунки для задоволення потреб фізичної культури і спорту, молодіжної політики.
{Постанову доповнено пунктом 44 згідно з Постановою КМ № 655 від 07.06.2022; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 975 від 30.08.2022}
45. Міністерству у справах ветеранів за погодженням із Національним банком забезпечити відкриття поточного рахунка для надходження коштів у національній та іноземній валюті від фізичних та юридичних осіб, резидентів і нерезидентів як благодійна пожертва, гуманітарна допомога, гранти та дарунки для забезпечення соціального захисту ветеранів війни та членів їх сімей.
{Постанову доповнено пунктом 45 згідно з Постановою КМ № 980 від 02.09.2022}
за погодженням із Національним банком забезпечити відкриття поточного рахунка для надходження коштів у національній та іноземній валюті від фізичних та юридичних осіб, резидентів і нерезидентів як благодійна пожертва, гуманітарна допомога, гранти та дарунки для фінансування заходів гуманітарного розмінування;
у тижневий строк підготувати та внести на розгляд Кабінету Міністрів України проект акта Кабінету Міністрів України щодо порядку використання коштів з рахунка для фінансування заходів гуманітарного розмінування.
{Постанову доповнено пунктом 46 згідно з Постановою КМ № 413 від 28.04.2023}
5. Міністерству інфраструктури з Міністерством розвитку громад та територій у тижневий строк підготувати та внести на розгляд Кабінету Міністрів України пропозиції щодо порядку використання коштів з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури”.
6. Рекомендувати Національному банку подавати щодня:
Міністерству цифрової трансформації інформацію про рух коштів на рахунках для залучення добровільних внесків (благодійних пожертв) на підтримку України “UNITED24”;
{Абзац другий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 829 від 08.08.2023}
Міністерству оборони інформацію про обсяги надходження коштів на спеціальний рахунок для збору коштів на підтримку Збройних Сил.
7. Взяти до відома, що на рахунки, відкриті у Національному банку відповідно до пунктів 4-46 цієї постанови, надходять добровільні внески (благодійні пожертви) від фізичних та юридичних осіб приватного права та/або публічного права відповідно до пункту 56 розділу VI “Прикінцеві та перехідні положення” Бюджетного кодексу України.
{Постанову доповнено пунктом 7 згідно з Постановою КМ № 829 від 08.08.2023}
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ПОРЯДОК
використання рахунків для залучення добровільних внесків (благодійних пожертв) на підтримку України “UNITED24”
1. Цей Порядок регулює питання використання рахунків, відкритих у Національному банку для залучення добровільних внесків (благодійних пожертв) на підтримку України “UNITED24”, на які надходять через Єдиний державний вебпортал для збору пожертв на підтримку України “United24” (далі - Портал United24) кошти від фізичних та юридичних осіб приватного права та/або публічного права для фінансування заходів, пов’язаних з відсіччю збройної агресії проти України та ліквідацією її наслідків, національної безпеки та оборони, відновлення, підтримки і розвитку України, надання гуманітарної допомоги, та надання інформації про використання коштів із зазначених рахунків.
2. Для цілей цього Порядку рахунками для залучення добровільних внесків (благодійних пожертв) на підтримку України “UNITED24” вважаються відкриті у Національному банку спеціальний рахунок для збору коштів на підтримку Збройних Сил, рахунок для фінансування заходів гуманітарного розмінування, рахунок “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури”, рахунок для задоволення потреб освіти і науки та рахунок для задоволення потреб охорони здоров’я (далі - рахунки UNITED24).
3. Кошти, що надходять на рахунки UNITED24, використовуються:
1) Міноборони - із спеціального рахунка для збору коштів на підтримку Збройних Сил з урахуванням обсягів коштів, наявних на зазначеному рахунку, та особливостей їх залучення.
{Абзац перший підпункту 1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 587 від 21.05.2024}
Кошти із зазначеного рахунка можуть використовуватися також СБУ, МВС, Національною поліцією, Адміністрацією Держприкордонслужби, ДСНС, Національною гвардією, Адміністрацією Держспецзв’язку та іншими державними органами, що здійснюють керівництво військовими формуваннями та правоохоронними органами, іншими державними органами, задіяними у відсічі збройної агресії проти України, для задоволення потреб їх підрозділів, територіальних підрозділів та подолання наслідків збройної агресії за погодженням із Міноборони з урахуванням обсягів коштів, наявних на рахунку, та особливостей їх залучення;
{Абзац другий підпункту 1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 587 від 21.05.2024}
{Дію абзацу третього підпункту 1 пункту 3 зупинено на підставі Постанови КМ № 268 від 08.03.2024} Кошти із спеціального рахунка для збору коштів на підтримку Збройних Сил за погодженням з Міноборони можуть перераховуватися військовим частинам Збройних Сил, інших військових формувань, підрозділи яких ведуть воєнні (бойові) дії на лінії бойового зіткнення, у розмірі, що не перевищує 10000 тис. гривень на календарний рік для однієї військової частини, та використовуватися зазначеними військовими частинами для задоволення першочергових потреб;
{Підпункт 1 пункту 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1249 від 27.11.2023}
Кошти із спеціального рахунка для збору коштів на підтримку Збройних Сил з урахуванням обсягів коштів, наявних на зазначеному рахунку, та особливостей їх залучення за погодженням з Міноборони можуть перераховуватися державному підприємству Міністерства оборони України “Агенція оборонних закупівель”, державному підприємству Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” (далі - державні підприємства) для здійснення оборонних закупівель.
{Підпункт 1 пункту 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 587 від 21.05.2024}
Кошти із спеціального рахунка для збору коштів на підтримку Збройних Сил зараховуються державним органам, державним підприємствам на рахунки, відкриті в органах Казначейства згідно з кодом класифікації доходів бюджету 25020200 “Надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об’єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб”, для використання в установленому порядку.
{Підпункт 1 пункту 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 587 від 21.05.2024}
Мінцифри забезпечує взаємодію з Національним банком з питань надання інформації щодо надходження коштів на спеціальний рахунок для збору коштів на підтримку Збройних Сил та обсягів коштів, що використовуються (перераховуються) із зазначеного рахунка.
{Підпункт 1 пункту 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 587 від 21.05.2024}
2) Мінінфраструктури - з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури”;
3) МОЗ - з рахунка для задоволення потреб охорони здоров’я;
4) МОН - з рахунка для задоволення потреб освіти і науки;
5) Мінекономіки - з рахунка для фінансування заходів гуманітарного розмінування.
Державні органи, зазначені у цьому пункті, можуть здійснювати використання коштів, що надходять на рахунки UNITED24, за участю інших суб’єктів з дотриманням законодавства про проведення закупівель, зокрема в умовах воєнного стану.
Державні органи, зазначені у підпункті 1 цього пункту, з метою відсічі збройної агресії проти України можуть передбачати в договорах про закупівлю товарів у вітчизняних суб’єктів господарювання попередню оплату таких товарів в обсягах до 70 відсотків їх вартості на строк не більше 12 місяців. Розмір та строк попередньої оплати товарів у зазначених межах визначаються з урахуванням необхідності, що обґрунтовується, зокрема, циклом виробництва товару.
4. Для прийняття рішення щодо розподілу та/або передачі коштів з рахунка для фінансування заходів гуманітарного розмінування, рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури”, рахунка для задоволення потреб освіти і науки та рахунка для задоволення потреб охорони здоров’я міністерства, визначені у підпунктах 2-5 пункту 3 цього Порядку, утворюють відповідні комісії.
Положення про комісії та їх персональний склад затверджуються відповідними міністерствами.
У складі комісії загальна кількість представників відповідного міністерства та представників підприємств, установ та організацій, які належать до сфери його управління, повинна становити менше половини загальної кількості членів комісії.
До складу комісій також можуть входити представники центральних органів виконавчої влади та за згодою - представники інших державних органів, комітетів Верховної Ради України, громадських об’єднань, представники партнерів з розвитку та виконавців проектів міжнародної технічної допомоги.
Комісія затверджує регламент роботи комісії, в якому визначаються організаційні питання діяльності комісії та проведення її засідань.
Формою роботи комісії є відкрите засідання. Засідання можуть проводитися у режимі аудіо- чи відеоконференції.
Рішення комісії оформляється протоколом, що оприлюднюється на офіційних веб-сайтах міністерств.
Інформація про дату, час, місце, порядок денний, матеріали, що надаються членам комісії до розгляду на засіданні комісії, оприлюднюються на офіційних веб-сайтах міністерств не менш як за один робочий день до проведення засідання.
5. Розподіл та/або передача коштів з рахунків, визначених у підпунктах 2-5 пункту 3 цього Порядку, здійснюється згідно з порядками, визначеними Кабінетом Міністрів України (далі - порядки використання коштів).
У порядках використання коштів визначаються, зокрема:
положення щодо відкриття нових бюджетних програм, включаючи трансферти місцевим бюджетам (у разі потреби);
положення щодо підготовки рішення Кабінету Міністрів України щодо розподілу та/або передачі коштів;
напрями використання коштів з відповідних рахунків та суб’єкти, які можуть отримувати кошти;
положення щодо діяльності комісії для розподілу та/або передачі коштів, рішення, які може прийняти комісія за результатами розгляду пропозиції (звернення, заявки), та порядок їх прийняття;
строк повідомлення заявникам про прийняте рішення (не може перевищувати десяти робочих днів з дня прийняття відповідного рішення);
положення щодо повернення залишку коштів;
форма, за якою оприлюднюється інформація про використання коштів з відповідних рахунків;
положення щодо операцій з перерахування, використання, відображення в бухгалтерському обліку про виконання державного бюджету та складення звітності про надходження та використання коштів, які здійснюються в установленому законодавством порядку, зокрема відповідно до Положення про особливості казначейського обслуговування коштів, отриманих головними розпорядниками коштів державного бюджету на рахунки, відкриті в Національному банку України, затвердженого Мінфіном;
положення щодо оприлюднення на офіційних веб-сайтах відповідних міністерств інформації про суму отриманих коштів, перелік товарів, робіт і послуг, придбаних (наданих) за рахунок коштів протягом звітного періоду, із зазначенням загальної кількості зазначених товарів, робіт і послуг та загальної суми здійснених видатків за кожним видом зазначених товарів, робіт і послуг, залишок коштів на відповідних рахунках, подані пропозиції (звернення, заявки), розподіл та/або передачу коштів з відповідних рахунків (перелік суб’єктів, які отримали кошти, із зазначенням суми та напряму використання коштів за кожним суб’єктом) та звітів про використання коштів та виконання запланованих заходів.
6. На Порталі United24 можуть оголошуватися та проводитися цільові залучення коштів на конкретні потреби в межах напрямів використання коштів з рахунків UNITED24 (далі - цільові залучення).
Цільові залучення проводяться з урахуванням особливостей, визначених у порядках використання коштів.
Цільові залучення ініціюють міністерства, інші державні органи, визначені в пункті 3 цього Порядку, та подають до Мінцифри інформацію про цільові залучення (перелік потреб, оголошення про початок та закінчення залучення відповідної суми для фінансування конкретної потреби, інші відомості, необхідні для оголошення і проведення цільового залучення) для оприлюднення на Порталі United24.
7. Для забезпечення прозорості використання коштів в межах рахунків UNITED24, ефективного звітування за отримані добровільні внески (благодійні пожертви) перед фізичними та юридичними особами приватного права та/або публічного права, перевірки надходження та витрат коштів на зазначених рахунках державні органи, визначені в пункті 3 цього Порядку, надають в установленому законодавством порядку інформацію суб’єктам аудиторської діяльності, залученим до відповідних заходів.
8. Державні органи, військові частини, державні підприємства, що використовують кошти із спеціального рахунка для збору коштів на підтримку Збройних Сил, подають Міноборони інформацію про використання коштів, що надані із спеціального рахунка для збору коштів на підтримку Збройних Сил, для фінансування заходів, пов’язаних з відсіччю збройної агресії проти України, за формою, визначеною Міноборони, один раз на тиждень.
{Абзац перший пункту 8 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1249 від 27.11.2023, № 587 від 21.05.2024}
Міноборони, МОЗ, Мінінфраструктури, Мінекономіки та МОН подають щотижня до Мінцифри інформацію про використання коштів з рахунків UNITED24 за формою згідно з додатком.
{Дію абзацу третього пункту 8 зупинено на підставі Постанови КМ № 268 від 08.03.2024} Військові частини, що отримали кошти із спеціального рахунка для збору коштів на підтримку Збройних Сил відповідно до абзацу третього підпункту 1 пункту 3 цього Порядку, інформують головного розпорядника бюджетних коштів, до мережі якого вони включені, про отримання та використання таких коштів.
{Пункт 8 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1249 від 27.11.2023}
9. Казначейство на підставі звітів МОЗ, Мінінфраструктури, Мінекономіки та МОН складає щомісяця звіти про надходження і використання коштів щодо відповідних рахунків та не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним місяцем, подає зазначені звіти Верховній Раді України, Президентові України, Кабінетові Міністрів України, Рахунковій палаті та Мінфіну.
10. Мінцифри узагальнює інформацію, подану відповідно до абзацу другого пункту 8 цього Порядку, та щотижня оприлюднює або оновлює відповідну інформацію на Порталі United24.
{Порядок в редакції Постанови КМ № 829 від 08.08.2023}
ІНФОРМАЦІЯ
про витрати із спеціального рахунка для збору коштів на підтримку Збройних Сил (Міноборони)
На потреби центральних органів виконавчої влади, діяльність яких координується через Міністра внутрішніх справ
Порядковий номер | Найменування витрат, придбаних товарів | Ціна за одиницю, гривень | Кількість, одиниць | Сума, гривень |
На потреби Національної поліції | ||||
1 | ||||
... | ||||
На потреби Державної прикордонної служби | ||||
1 | ||||
... | ||||
На потреби Національної гвардії | ||||
1 | ||||
... | ||||
На потреби ДСНС | ||||
1 | ||||
... |
Порядковий номер | Найменування витрат, придбаних товарів | Ціна за одиницю, гривень | Кількість, одиниць | Сума, гривень |
1 | ||||
... |
На потреби інших державних органів, задіяних у відсічі збройної агресії проти України
Порядковий номер | Найменування витрат, придбаних товарів | Ціна за одиницю, гривень | Кількість, одиниць | Сума, гривень |
Найменування державного органу* | ||||
1 | ||||
... |
__________
* Зазначається найменування державного органу, задіяного у відсічі збройної агресії проти України, на потреби якого використовуються кошти.
ІНФОРМАЦІЯ
про витрати з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури” (Мінінфраструктури)
Перелік об’єктів, на яких розпочато відновлювальні роботи
Порядковий номер | Найменування об’єкта, на якому розпочато відновлювальні роботи | Витрачено коштів, гривень |
1 | ||
... |
Перелік об’єктів, на яких завершено відновлювальні роботи
Порядковий номер | Найменування об’єкта, на якому завершено відновлювальні роботи | Опис проведених відновлювальних робіт | Витрачено коштів, гривень |
1 | |||
... |
ІНФОРМАЦІЯ
про витрати з рахунка для задоволення потреб охорони здоров’я (МОЗ)
Інформація щодо медичного забезпечення
Порядковий номер | Найменування витрат, придбаних товарів | Ціна за одиницю, гривень | Кількість, одиниць | Сума, гривень |
Лікарські засоби | ||||
1 | ||||
... | ||||
Імунобіологічні препарати (вакцини) | ||||
1 | ||||
... | ||||
Витратні матеріали | ||||
1 | ||||
... | ||||
Медичні вироби (зокрема, медичне обладнання) та допоміжні засоби до них | ||||
1 | ||||
... | ||||
Спеціалізований санітарний транспорт та мобільні госпіталі | ||||
1 | ||||
... | ||||
Інше медичне забезпечення | ||||
_____________ |
|
|
|
ІНФОРМАЦІЯ
про відновлення закладів охорони здоров’я
Перелік закладів охорони здоров’я, в яких розпочато відновлювальні роботи
Порядковий номер | Найменування закладу охорони здоров’я, в якому розпочато відновлювальні роботи | Витрачено коштів, гривень |
1 | ||
... |
Перелік закладів охорони здоров’я, в яких завершено відновлювальні роботи
Порядковий номер | Найменування закладу охорони здоров’я, в якому завершено відновлювальні роботи | Опис проведених відновлювальних робіт | Витрачено коштів, гривень |
1 | |||
... |
ІНФОРМАЦІЯ
про витрати з рахунка для задоволення потреб освіти і науки (МОН)
Порядковий номер | Найменування витрат, придбаних товарів | Ціна за одиницю, гривень | Кількість, одиниць | Сума, гривень |
1 | ||||
... | ||||
Відновлення роботи державних та комунальних закладів освіти і наукових установ, що пошкоджені/знищені внаслідок бойових дій, придбання засобів навчання та обладнання | ||||
1 | ||||
... | ||||
Придбання підручників, посібників, навчальних матеріалів | ||||
1 | ||||
... | ||||
Придбання комп’ютерного та іншого обладнання, програмного забезпечення | ||||
1 | ||||
... | ||||
Придбання шкільних автобусів для закладів загальної середньої освіти | ||||
1 | ||||
... | ||||
Відновлення та модернізація мережі дослідницької та інноваційної інфраструктури | ||||
1 | ||||
... | ||||
Інші потреби у забезпеченні безпечного освітнього середовища | ||||
1 | ||||
... |
ІНФОРМАЦІЯ
про витрати з рахунка для фінансування заходів гуманітарного розмінування (Мінекономіки)
Інформація про забезпечення гуманітарного розмінування
Порядковий номер | Найменування витрат, придбаних товарів | Ціна за одиницю, гривень | Кількість, одиниць | Сума, гривень | |
Обладнання, матеріали, засоби для виконання національної програми протимінної діяльності | |||||
1 | |||||
... | |||||
Технічні засоби | |||||
1 | |||||
... | |||||
Засоби персонального захисту | |||||
1 | |||||
... | |||||
Допоміжні засоби | |||||
1 | |||||
... | |||||
Спеціальні транспортні засоби | |||||
1 | |||||
... | |||||
Послуги та роботи | |||||
1 | |||||
... | |||||
____________ |
|
|
|
{Додаток із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 586 від 13.05.2022, № 616 від 17.05.2022, № 655 від 07.06.2022, № 713 від 24.06.2022, № 975 від 30.08.2022, № 980 від 02.09.2022, № 243 від 17.03.2023, № 416 від 28.04.2023, № 762 від 21.07.2023; в редакції Постанови КМ № 829 від 08.08.2023}