open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 1 вересня 2021 р. № 932
Київ

Про затвердження Типового положення про територіальну комісію з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах

Відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 4 Закону України “Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення” Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Типове положення про територіальну комісію з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах, що додається.

2. Обласним, Київській міській державним адміністраціям забезпечити прийняття рішень територіальними комісіями з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах про узгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах та подання копій протоколів засідань зазначених комісій до Міністерства розвитку громад та територій.

Прем'єр-міністр України

Д.ШМИГАЛЬ

Інд. 37



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 вересня 2021 р. № 932

ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про територіальну комісію з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах

1. Територіальна комісія з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах (далі - територіальна комісія) є тимчасовим органом, що утворюється обласними, Київською міською держадміністраціями (далі - місцева держадміністрація) для реалізації положень Закону України “Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення” в частині розгляду та підтвердження обсягів заборгованості з різниці в тарифах на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, на теплову енергію, послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води (у тому числі у разі заміни сторони у зобов’язанні та/або у разі правонаступництва), послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, установам і організаціям, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, що постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення населенню, а також організаціям та установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії, послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, та залишилася непогашеною станом на 1 червня 2021 р. (далі - заборгованість з різниці в тарифах).

2. Територіальна комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Мінрегіону, нормативно-правовими актами НКРЕКП, іншими актами законодавства, розпорядженнями обласної, Київської міської держадміністрації, а також цим Типовим положенням.

3. Основними завданнями територіальної комісії є:

1) розгляд розрахунків обсягів заборгованості з різниці в тарифах та проведення їх аналізу, здійснених відповідно до Методики визначення заборгованості з різниці в тарифах, затвердженої Кабінетом Міністрів України, та документів, наданих теплопостачальними та теплогенеруючими організаціями, підприємствами централізованого водопостачання і водовідведення (далі - суб’єкти господарювання), які підтверджують розрахунки обсягів заборгованості з різниці в тарифах (далі - підтвердні документи);

2) прийняття рішення про узгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах.

Рішення приймається протягом двох тижнів з дня подання суб’єктом господарювання до територіальної комісії заяви, розрахунків обсягів заборгованості з різниці в тарифах та підтвердних документів.

4. Перелік підтвердних документів, які додаються до заяви:

1) розрахунки обсягів заборгованості з різниці в тарифах, здійснені відповідно до Методики визначення обсягів заборгованості з різниці в тарифах, затвердженої Кабінетом Міністрів України;

2) копії рішень органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про встановлення (затвердження) тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, на теплову енергію, послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води (у тому числі в разі заміни сторони у зобов’язанні та/або у разі правонаступництва), послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, установам і організаціям, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, що постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення населенню, а також організаціям та установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів;

3) копії звернень суб’єкта господарювання до органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про встановлення (затвердження) тарифів на теплову енергію та комунальні послуги (за наявності);

4) звіти про витрати на виробництво та фінансові показники діяльності підприємств за формами, затвердженими наказом Держжитлокомунгоспу від 16 грудня 2004 р. № 224 “Про затвердження звітності за формами 1С (звіт про витрати на виробництво послуг)”, наказом Мінрегіону від 21 грудня 2015 р. № 326 “Про моніторинг стану реформування і розвитку житлово-комунального господарства”, наказом Мінрегіону від 16 грудня 2019 р. № 312 “Про здійснення моніторингу стану розрахунків за житлово-комунальні послуги та інших показників у сфері житлово-комунального господарства”, наказами Держстату “Про затвердження форм державного статистичного спостереження № 1-підприємництво (річна), “Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 11-мтп (річна) “Звіт про постачання та використання енергії”, щодо:

надання послуг з теплопостачання (форма № 1С-теплопостачання);

надання послуг з водопостачання та водовідведення (форма № 1С-водопостачання, водовідведення);

структурного обстеження підприємства (форма № 1-підприємництво (річна);

постачання та використання енергії (№ 11 МТП (річна).

Звіти, зазначені в цьому підпункті, подаються суб’єктом господарювання за відповідний період, в якому виникла заборгованість з різниці в тарифах;

5) звіти за формами, затвердженими постановою НКРЕ від 14 квітня 2011 р. № 606 “Про затвердження форм звітності НКРЕ у сфері теплопостачання і централізованого водопостачання та водовідведення”, та/або постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, від 11 жовтня 2013 р. № 202 “Про затвердження Правил організації звітності, що подається до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг” та/або постановою НКРЕКП від 31 травня 2017 р. № 717 “Про затвердження Правил організації звітності, що подається суб’єктами господарювання у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг”, а саме:

звіти про використання палива ліцензіатом з виробництва теплової енергії (форма звітності № 1-НКРЕ-виробництво теплової енергії) та/або виробництво теплової енергії та використання енергетичних ресурсів (форма звітності № 1-НКП-тепло) та/або звіти про виробництво теплової енергії та використання енергетичних ресурсів (форма звітності № 1-НКРЕКП-тепло);

звіти про обсяги транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільними) тепловими мережами і нормативні технологічні витрати теплової енергії (форма звітності № 2-НКРЕ-тепло) та/або звіти про транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільними) тепловими мережами (форма звітності № 2-НКП-тепло) та/або звіти про виробництво, транспортування, постачання теплової енергії (баланс теплової енергії) (форма звітності № 2-НКРЕКП-тепло);

звіти про розрахунки за спожиту теплову енергію (форма звітності № 5-НКРЕ-тепло) та/або звіти про розрахунки за спожиту теплову енергію та послуги з транспортування теплової енергії (форма звітності № 3-НКП-тепло) та/або звіти про стан розрахунків за реалізовану теплову енергію і транспортування теплової енергії” (форма звітності № 3-НКРЕКП-тепло);

звіти про обсяги натуральних показників ліцензіатів з централізованого водопостачання та/або водовідведення (форма № 4-НКП-водопостачання/водовідведення) та/або звітні та розрахункові дані про обсяги споживання електроенергії для провадження діяльності з централізованого водопостачання та/або водовідведення та розрахунки з енергопостачальниками (форма звітності № 4-НКРЕКП-водопостачання/водовідведення);

звіти про розрахунки за централізоване водопостачання (форма № 5-НКП-водопостачання) та/або звітні та розрахункові дані про розрахунки за послуги з централізованого водопостачання та/або водовідведення” (форма звітності № 5-НКРЕКП-водопостачання/водовідведення);

звіти про розрахунки за централізоване водовідведення (форма № 6-НКП-водовідведення) та/або звітні та розрахункові дані про обсяги діяльності з централізованого водопостачання та/або водовідведення (форма звітності № 6-НКРЕКП-водопостачання/водовідведення);

звіти про фінансові результати та виконання кошторису витрат з ліцензованих видів діяльності (форма звітності № 6-НКРЕ-ЖКК) та/або звіти про фінансові результати та виконання кошторису витрат з ліцензованих видів діяльності (форма звітності № 8-НКП-ЖКК) та/або звіти про фінансові результати та виконання структури тарифів за видами діяльності ліцензіата (форма звітності № 8-НКРЕКП-водопостачання/водовідведення, форма звітності № 8-НКРЕКП-тепло);

звіти про фінансові результати та виконання кошторису витрат з ліцензованих видів діяльності (форма № 8-НКП-ЖКК) та/або звіти про фінансові результати та виконання структури тарифів за видами діяльності ліцензіата (форма звітності № 8-НКРЕКП-водопостачання/водовідведення).

Звіти, зазначені в цьому підпункті, подаються суб’єктами господарювання, для яких тарифи встановлювалися НКРЕ та/або Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг та/або НКРЕКП за відповідний період їх регулювання зазначеними органами, з урахуванням періоду, в якому виникла заборгованість з різниці в тарифах.

5. Заява, розрахунки обсягів заборгованості з різниці в тарифах та підтвердні документи подаються суб’єктом господарювання до територіальної комісії в паперовому та електронному вигляді, засвідчуються підписом керівника або іншої уповноваженої особи суб’єкта господарювання та скріплюються печаткою (у разі наявності).

Відповідальність за достовірність поданих розрахунків обсягів заборгованості з різниці в тарифах та підтвердних документів несе керівник суб’єкта господарювання.

6. Територіальна комісія відповідно до покладених на неї завдань:

1) розглядає та аналізує подані суб’єктами господарювання розрахунки обсягів заборгованості з різниці в тарифах та підтвердні документи, за результатами чого підтверджує обсяги заборгованості з різниці в тарифах;

2) під час проведення засідання заслуховує уповноважених представників суб’єктів господарювання, що подали розрахунки для узгодження обсягів заборгованості різниці в тарифах та підтвердні документи;

3) приймає рішення про узгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах протягом двох тижнів з дня подання суб’єктом господарювання заяви та підтвердних документів;

4) оформлює рішення про узгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах протоколом;

5) подає суб’єкту господарювання копію протоколу про узгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах.

7. Територіальна комісія має право:

1) отримувати від суб’єктів господарювання інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;

2) залучати до участі у своїй роботі представників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів (за згодою).

8. Територіальна комісія утворюється у складі голови, заступника голови, членів та секретаря.

9. До складу територіальної комісії входять:

1) заступник голови місцевої держадміністрації, який в межах своєї компетенції координує діяльність у сфері житлово-комунального господарства (голова територіальної комісії);

2) представники структурного підрозділу місцевої держадміністрації з питань фінансів;

3) представники структурного підрозділу місцевої держадміністрації з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу;

4) представники територіального органу Держаудитслужби;

5) представники територіального органу НКРЕКП;

6) представники територіального органу Держпродспоживслужби;

7) представники територіального органу ДПС.

До складу територіальної комісії можуть залучатися за згодою представники територіального органу Національної поліції, регіонального органу СБУ, представники об’єднань організацій роботодавців, які визнані репрезентативними на галузевому рівні соціального діалогу в сфері житлово-комунального господарства, інші представники.

10. Персональний склад територіальної комісії та регламент роботи територіальної комісії затверджуються місцевими держадміністраціями.

11. Формою діяльності територіальної комісії є засідання.

Засідання територіальної комісії вважається правоможним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин загального складу територіальної комісії.

Засідання територіальної комісії можуть проводитися дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій, зокрема відеоконференцзв’язку, за умови забезпечення надійної автентифікації всіх членів територіальної комісії.

12. На своїх засіданнях територіальна комісія приймає рішення про узгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах шляхом голосування.

13. У разі наявності у членів територіальної комісії реального чи потенційного конфлікту інтересів вони повідомляють про це голову територіальної комісії на засіданні до прийняття рішення з питання, щодо якого існує такий конфлікт, та не беруть участі в голосуванні щодо прийняття рішення з відповідного питання.

14. Рішення вважається схваленим, якщо за нього проголосувало більш як дві третини всіх присутніх на засіданні членів територіальної комісії.

Протокол засідання підписується в день проведення такого засідання головою та всіма членами територіальної комісії, присутніми на засіданні, але не менш як двома третинами її повного складу.

У разі проведення засідання дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій, зокрема відеоконференцзв’язку, протокол засідання територіальної комісії складається в електронній формі, погоджується всіма членами територіальної комісії, присутніми на засіданні комісії, та підписується головуючим на засіданні і секретарем, шляхом накладення електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

Копія протоколу територіальної комісії надсилається суб’єкту господарювання не пізніше п’яти робочих днів з дати засідання територіальної комісії.

15. Територіальна комісія може прийняти рішення щодо неузгодження заборгованості з різниці в тарифах у разі невідповідності розрахунків обсягів заборгованості з різниці в тарифах Методиці визначення заборгованості з різниці в тарифах, затвердженій Кабінетом Міністрів України, та/або підтвердним документам, та/або ненадання підтвердних документів, визначених цим Типовим положенням.

У разі неприйняття територіальною комісією позитивного рішення про узгодження заборгованості з різниці в тарифах суб’єкт господарювання може повторно звернутися до територіальної комісії з відповідною заявою після усунення невідповідностей.

У разі повторного звернення суб’єкта господарювання територіальна комісія забезпечує розгляд заяви та підтвердних документів не пізніше семи календарних днів з дня подання заяви.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: