МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
17.09.2007 N 558
Про забезпечення регіонів Українимедичним обладнанням для сільських лікарських
амбулаторій та фельдшерсько-акушерських пунктів
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерстваохорони здоров'я
N 674 ( v0674282-07 ) від 31.10.2007 }
Відповідно до статті 44 Закону України "Про Державний бюджет
України на 2007 рік" ( 489-16 ), по субвенції з державного бюджету
місцевим бюджетам на оснащення сільських лікарських амбулаторій та
фельдшерсько-акушерських пунктів, з метою придбання автомобілів
швидкої медичної допомоги для сільських закладів охорони здоров'я
(КПКВ 2311020) за кошти спеціального фонду у 2007 році,
по результатам процедури закупівлі, проведеної МОЗ України
(протокол Постійного тендерного комітету N 44 від 06.09.2007 р.),
Н А К А З У Ю:{ Преамбула із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
охорони здоров'я N 674 ( v0674282-07 ) від 31.10.2007 }
1. Міністру АР Крим, начальникам Головних управлінь охорони
здоров'я Дніпропетровської, Луганської, Львівської, Харківської та
Чернівецької, Головного управління охорони здоров'я та медицини
катастроф Черкаської, управління охорони здоров'я та курортів
Вінницької, управління охорони здоров'я та медицини катастроф
Одеської, управлінь охорони здоров'я обласних державних
адміністрацій, управління охорони здоров'я Севастопольської
міських державних адміністрацій:
1.1. Укласти договори про закупівлю комплектів медичного
обладнання для оснащення сільських амбулаторій та
фельдшерсько-акушерських пунктів з ТОВ "Три центральний аптечний
склад".
1.2. Розподілити закуплене медичне обладнання для оснащення
сільських амбулаторій та фельдшерсько-акушерських пунктів
відповідно до потреб лікувально-профілактичних закладів згідно
із додатком 1.
1.3. Подавати до Департаменту економіки та фінансів МОЗ
України звіт про отримання та використання медичного обладнання
для оснащення сільських амбулаторій та фельдшерсько-акушерських
пунктів, закупленого за рахунок субвенції з державного бюджету
місцевим бюджетам за формою, затвердженою наказом МОЗ України від
26.07.04 N 373 ( v0373282-04 ) "Про удосконалення організації
роботи щодо використання товарів і предметів централізованого
постачання".
Термін: щоквартальнодо 20 числа місяця,
наступного за звітним
кварталом
1.4. Забезпечити персональну відповідальність за розподілом
медичного обладнання для оснащення сільських амбулаторій та
фельдшерсько-акушерських пунктів, контроль за збереженням і
раціональним використанням.
2. Рекомендувати форму договору про закупівлю медичного
обладнання для оснащення сільських амбулаторій та
фельдшерсько-акушерських пунктів між замовниками та постачальником
згідно додатками 2 та 3.
3. Контрольно-ревізійному відділу спільно з Департаментом
розвитку медичної допомоги МОЗ України забезпечити організацію
контролю за цільовим використанням медичного обладнання для
оснащення сільських амбулаторій та фельдшерсько-акушерських
пунктів, закупленого за рахунок субвенції з державного бюджету
місцевим бюджетам у 2007 році.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра МОЗ України В.Г. Бідного.
Міністр Ю.О.Гайдаєв
Додаток 1
РОЗПОДІЛмедичного обладнання
для оснащення сільських амбулаторій
та фельдшерсько-акушерських пунктів відповідно
до потреб лікувально-профілактичних закладів
---------------------------------------------------------------------------- | N | Автономна |Комплекти медичного| Комплекти | Загальна | |з/п| республіка, | обладнання | медичного | сума | | | області і міста | для сільських | обладнання для | по наказу, | | | | амбулаторій | фельдшерсько- | грн. | | | | | акушерських | | | | | | пунктів | | | | |-------------------+------------------| | | | |К-ть,| Сума, грн. |К-ть,| Сума, грн. | | | | | од. | | од. | | | |---+------------------+-------------------+------------------+------------| | |Вартість комплекту| 75 416,99 | 27 823,00 | | |---+------------------+-------------------+------------------+------------| | 1 |АР Крим | 0 | 0,00 | 106 | 2 949 238,0|2 949 238,0 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| | 2 |Вінницька | 43 | 3 242 930,57| 49 | 1 363 327,0|4 606 257,6 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| | 3 |Волинська | 25 | 1 885 424,75| 28 | 779 044,0 |2 664 468,8 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| | 4 |Дніпропетровська | 26 | 1 960 841,74| 28 | 779 044,0 |2 739 885,7 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| | 5 |Донецька | 16 | 1 206 671,84| 18 | 500 814,0 |1 707 485,8 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| | 6 |Житомирська | 28 | 2 111 675,72| 25 | 695 575,0 |2 807 250,7 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| | 7 |Закарпатська | 38 | 2 865 845,62| 43 | 1 196 389,0|4 062 234,6 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| | 8 |Запорізька | 20 | 1 508 339,80| 25 | 695 575,0 |2 203 914,8 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| | 9 |Івано-Франківська | 30 | 2 262 509,70| 62 | 1 725 026,0|3 987 535,7 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |10 |Київська | 33 | 2 488 760,67| 38 | 1 057 274,0|3 546 034,7 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |11 |Кіровоградська | 19 | 1 432 922,81| 22 | 612 106,0 |2 045 028,8 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |12 |Луганська | 11 | 829 586,89 | 12 | 333 876,0 |1 163 462,9 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |13 |Львівська | 50 | 3 770 849,50| 57 | 1 585 911,0|5 356 760,5 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |14 |Миколаївська | 19 | 1 432 922,81| 22 | 612 106,0 |2 045 028,8 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |15 |Одеська | 40 | 3 016 679,60| 44 | 1 224 212,0|4 240 891,6 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |16 |Полтавська | 30 | 2 262 509,70| 34 | 945 982,0 |3 208 491,7 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |17 |Рівненська | 30 | 2 262 509,70| 34 | 945 982,0 |3 208 491,7 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |18 |Сумська | 20 | 1 508 339,80| 23 | 639 929,0 |2 148 268,8 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |19 |Тернопільська | 31 | 2 337 926,69| 36 | 1 001 628,0|3 339 554,7 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |20 |Харківська | 24 | 1 810 007,76| 27 | 751 221,0 |2 561 228,8 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |21 |Херсонська | 31 | 2 337 926,69| 1 | 27 823,0 |2 365 749,7 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |22 |Хмельницька | 31 | 2 337 926,69| 36 | 1 001 628,0|3 339 554,7 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |23 |Черкаська | 30 | 2 262 509,70| 34 | 945 982,0 |3 208 491,7 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |24 |Чернівецька | 27 | 2 036 258,73| 30 | 834 690,0 |2 870 948,7 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |25 |Чернігівська | 31 | 2 337 926,69| 0 | 0,0 |2 337 926,7 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |26 |м. Київ | | 0,00 | | 0,0 | 0,0 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| |27 |м. Севастополь | 1 | 75 416,99 | 1 | 27 823,0 | 103 240,0 | |---+------------------+-----+-------------+-----+------------+------------| | |Разом | 684 |51 585 221,16| 835 |23 232 205,0|74 817 426,2| ----------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
розвитку медичної допомоги М.П.Жданова
Додаток 2
ДОГОВІР ПОСТАВКИ N____медичного обладнання
для фельдшерсько-акушерських пунктів
м. Київ "__"__________ 2007 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРИ-Центральний
аптечний склад" в особі директора Ткаченко Алли Володимирівни, що
діє на підставі Статуту, назване "Постачальник", з одної сторони,
та .........., надалі "Одержувач", в особі ........, якій діє на
підставі ........, з другої сторони, в подальшому "Сторони",
відповідно до частини третьої статті 141 Закону України "Про
закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", постанови
Кабінету Міністрів України від 28.04.2006 N 603 "Про затвердження
Порядку використання в 2007 році субвенції з державного бюджету
місцевим бюджетам на оснащення сільських амбулаторій та
фельдшерсько-акушерських пунктів, придбання автомобілів швидкої
медичної допомоги для сільських закладів охорони здоров'я" та
рішення Постійного тендерного комітету МОЗ України від 06.09.2007
(протокол N 44) уклали цей Договір про наступне:
1. Предмет Договору
1.1. Відповідно до умов Договору Постачальник зобов'язується
поставити обладнання для фельдшерсько-акушерських пунктів (далі -
Обладнання), а Одержувач - перерахувати на рахунок Постачальника
кошти необхідні для виконання цього Договору, у межах коштів
виділених із бюджету, та прийняти Обладнання, яке закуповується за
кошти Державного бюджету, передбачені на фінансування видатків за
рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на
оснащення сільських амбулаторій та фельдшерсько-акушерських
пунктів, придбання автомобілів швидкої медичної допомоги для
сільських закладів охорони здоров'я (КПКВ 2311020), відповідно до
Специфікації (Додаток N 1), що додається до цього Договору і є
його невід'ємною частиною.
1.2. Виробники обладнання вказані у Специфікації.
1.3. Одержувач приймає Обладнання та здійснює контроль по
належному його зберіганню та доставці в лікувально-профілактичні
заклади охорони здоров'я відповідно до розподілу, а також контроль
за взяттям на облік закладами отриманих товарів, їх зберіганням і
раціональним використанням.
1.4. Постачальник проводить пусконалагоджувальні роботи
обладнання і навчання медичного персоналу методам роботи
з медичним обладнанням, для якого це передбачено.
1.5. Постачальник зобов'язується надати Одержувачу до даного
Договору забезпечення виконання Договору, відповідно до розділу 8
Договору та копії наступних документів: копія свідоцтва про
державну реєстрацію виробу медичного призначення, копію свідоцтва
про державну реєстрацію Постачальника, копія довідки про включення
Постачальника до ЄДРПОУ, копію свідоцтва платника ПДВ, копію форми
тендерної пропозиції.
2. Ціна і загальна сума Договору
2.1. Ціна на Обладнання включає всі витрати, пов'язані з його
доставкою Одержувачу, пусконаладкою, навчанням персоналу методам
роботи, гарантійним обслуговуванням і зазначена у Специфікації.
2.2. Валютою Договору є гривня України. Загальна вартість
Договору складає ...... (...... прописом ......) грн., в т.ч. ПДВ
на позицію 2 Специфікації ...... (...... прописом .......) грн.
2.3. За даним договором Обладнання згідно з наказом МОЗ
України від ...... 2007 N .... "Про забезпечення регіонів України
у 2007 році медичним обладнанням для сільських лікарських
амбулаторій та фельдшерсько-акушерських пунктів" передбачений для
розподілу на ...... (..... прописом ....) фельдшерсько-акушерських
пунктів ...... області.
2.4. Обсяги та загальна сума Договору можуть підлягати
зменшенню у разі зменшення реального фінансування видатків.
3. Умови та порядок розрахунків
3.1. Одержувач здійснює попередню оплату у розмірі 100%
вартості Обладнання, яке постачається згідно Специфікації.
3.2. Обладнання, яке постачається за даним Договором, внесене
до Державного реєстру лікарських засобів і виробів медичного
призначення, та внесено до Переліку лікарських засобів та виробів
медичного призначення, операції з продажу яких звільняються від
обкладання податком на додану вартість, тому операції по продажу
медичного обладнання не підлягають оподаткуванню податком
на додану вартість, окрім позиції 2 Специфікації.
3.3. Датою платежу є день перерахування грошових коштів
на рахунок Постачальника.
3.4. Грошові зобов'язання Одержувача вважаються виконаними
в момент отримання грошових коштів Постачальником.
4. Порядок та строк поставки
4.1. Постачальник забезпечує поставку митно очищених товарів
на умовах поставки (Інкотермс-2000) DDP на склади установ та
закладів Одержувача.
4.2. Строк поставки Обладнання становить не більше
ніж 90 календарних днів з дня зарахування попередньої оплати на
розрахунковий рахунок Постачальника. Конкретні адреси зазначаються
у видатковій накладній. Обладнання поставляється згідно
з графіком, що додається до договору і є його невід'ємною
частиною.
4.3. Поставка Обладнання здійснюється за рахунок
Постачальника.
4.4. Зобов'язання Постачальника щодо поставки Обладнання
вважаються виконаними у повному обсязі з моменту завершення
пусконалагоджувальних робіт обладнання, для якого це передбачено
та навчання медичного персоналу методам роботи з обладнанням.
5. Передача і приймання Обладнання, претензії
5.1. Приймання-передача Обладнання по кількості проводиться
відповідно до товаро-супровідних документів, по якості -
відповідно до документів, що засвідчують його якість та згідно
розділом 6 Договору.
5.2. Приймання та передача Обладнання оформлюється видатковою
накладною, яка підписується матеріально-відповідальними особами
Постачальника та Одержувача. В накладній відповідно до
специфікації обов'язково зазначаються номер Договору, назва
Обладнання, назва виробника, кількість, ціна за одиницю, загальна
вартість. Протягом 5 (п'яти) днів після завершення постачання всієї
кількості Обладнання, передбаченої цим Договором, проведення
монтажу обладнання та пусконалагоджувальних робіт, навчання
медичного персоналу методам роботи, між Одержувачем та
Постачальником складається двосторонній Акт. Складання Акту
не звільняє Постачальника від виконання зобов'язань, передбачених
розділом 6 цього Договору.
5.3. В разі виникнення претензій по некомплектності,
кількості чи якості Обладнання складається Дефектний Акт
відповідною комісією у складі представників Постачальника та
Одержувача. Постачальник згідно з Дефектним Актом зобов'язаний
доукомплектувати їх у 20 (двадцятиденний) строк або замінити
комплектними виробами у той же строк. У разі, якщо Постачальник
у встановлений строк не доукомплектує Обладнання або не замінить
його комплектним, Одержувач має право відмовитися від Обладнання
та вимагати повернення сплачених сум.
5.4. Доукомплектування Обладнання не звільняє Постачальника
від сплати штрафу за прострочення виконання зобов'язань, що
передбачено розділом 9 цього Договору.
5.5. Строки і порядок встановлення Одержувачем недоліків
в поставленому йому Обладнанні, які не могли бути виявлені при
звичайному його прийманні, і пред'явлення Постачальнику претензій
у зв'язку з недоліками визначаються відповідно до чинного
законодавства України.
6. Якість Обладнання та гарантія
6.1. Постачальник гарантує якість Обладнання згідно з чинним
законодавством та відповідність його медико-технічним вимогам,
встановленим тендерною документацією.
6.2. Гарантійний строк обслуговування Обладнання складає
не менше 12 місяців з дня введення в експлуатацію. Гарантійне
обслуговування полягає у виконанні робіт, пов'язаних із
забезпеченням використання обладнання за призначенням, усуненням
недоліків Обладнання для забезпечення його функціонування за
призначенням (що включає зобов'язання здійснювати заміну чи ремонт
обладнання чи окремих складових, а також регулювальні роботи).
Строк виконання робіт по виявленню причин виходу з ладу
обладнання, яке знаходиться на гарантійному обслуговуванні
становить не більше 7 календарних днів з моменту отримання
Постачальником письмового звернення Одержувача, що засвідчується
актом.
6.3. Строк усунення виявленого дефекту не може перевищувати
30 календарних днів.
6.4. Строк гарантійного обслуговування збільшується на час
перебування Обладнання в ремонті. Зазначений час обчислюється
заново від дня виконання ремонту Обладнання, що засвідчується
відповідним актом.
6.5. Якщо протягом гарантійного строку Обладнання виявиться
дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору,
Постачальник зобов'язаний замінити дефектне Обладнання. Строк гарантійного обслуговування Обладнання обчислюється
заново від дня його заміни, про що укладається відповідний акт. Всі витрати, пов'язані із заміною Обладнання неналежної
якості (транспортні витрати тощо), несе Постачальник.
6.6. Гарантії Постачальника не розповсюджуються на випадки
недодержання правил зберігання та експлуатації Обладнання.
7. Пакування та маркування
7.1. Обладнання повинне передаватися Одержувачу в упаковці,
яка відповідає характеру обладнання, забезпечує цілісність товару
та збереження його якості під час перевезення з урахуванням
можливого перевантаження під час транспортування.
7.2. Маркування на упаковці повинно бути нанесено водостійкою
фарбою і містити такі дані: найменування Постачальника,
найменування Одержувача, номер Договору, місце призначення, номер
пакувальної одиниці та їх загальна кількість, розміри пакувальної
одиниці, вагу пакувальної одиниці "брутто" та "нетто", вказівки по
транспортуванню та завантаженню-розвантаженню ("верх", "низ",
"обережно", "не кантувати", максимальну кількість у штабелі тощо).
7.3. У середині кожної упаковки повинна бути інструкція для
користувача Обладнання на українській чи російській мовах.
8. Забезпечення виконання Договору
8.1. Під час укладання Договору Постачальник надає Одержувачу
забезпечення виконання цього Договору у формі безвідкличної
банківської гарантії відповідно до Положення про порядок
здійснення банками операцій за гарантіями в національній та
іноземній валюті, затвердженого Постановою Правління Національного
банку України від 15.12.2004 N 639 в розмірі 15% від загальної
вартості цього Договору.
8.2. Одержувач має право обернути забезпечення виконання
Договору на свою користь в разі невиконання Постачальником своїх
зобов'язань за цим Договором.
8.3. Обернення забезпечення виконання Договору на користь
Одержувача не припиняє виконання зобов'язань Постачальника за цим
Договором.
8.4. Забезпечення виконання Договору повертається
Постачальнику не пізніше 10 днів після підписання двостороннього
акту згідно пункту 5.2 цього Договору.
9. Відповідальність Сторін
9.1. За кожний день порушення зобов'язань щодо строку
поставки Обладнання, за яке здійсненого попередню оплату,
Постачальник сплачує на рахунок Одержувача пеню у розмірі
подвійної облікової ставки НБУ від вартості непоставленого
Обладнання за кожний день прострочення, а за прострочення понад
30 (тридцяти) днів додатково стягується на рахунок Одержувача
штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вартості непоставленого
Обладнання.
9.2. За порушення умов зобов'язання щодо якості,
комплектності Обладнання, що передбачено пунктом 5.3 Договору,
стягується штраф на рахунок Замовника у розмірі 20 (двадцяти)
відсотків вартості неякісного (некомплектного) Обладнання.
9.3. За порушення умов зобов'язань, передбачених пунктом 6.2
Договору, Постачальник сплачує пеню на рахунок Одержувача
у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості Обладнання,
що перебуває на гарантійному ремонті, за кожний день прострочення.
9.4. Сплата пені і штрафу не звільняє Сторону, яка їх
сплатила, від виконання зобов'язань за цим Договором.
9.5. У випадку відсутності коштів субвенції з державного
бюджету місцевим бюджетам на оснащення сільських амбулаторій та
фельдшерсько-акушерських пунктів, придбання автомобілів швидкої
медичної допомоги для сільських закладів охорони здоров'я або
припинення бюджетного фінансування Одержувач не несе ніякої
майнової відповідальності перед Постачальником.
9.6. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони
несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством
України.
10. Обставини непереборної сили (форс-мажор)
10.1. Жодна із Сторін не несе відповідальності за невиконання
будь-якого з положень цього Договору, якщо це невиконання є
наслідком причин, що знаходяться поза контролем Сторін таких, як
стихійне лихо, воєнні дії, торгові ембарго (далі "форс-мажорні
обставини").
10.2. При виникненні форс-мажорних обставин, які роблять
неможливим повне або часткове виконання кожною із Сторін
зобов'язань за цим Договором, виконання умов цього Договору
відсувається відповідно до часу, протягом якого будуть діяти такі
обставини.
10.3. Якщо ці обставини будуть продовжуватися більше
6 місяців, то кожна із Сторін має право відмовитися від подальшого
виконання обов'язків за цим Договором відносно непоставленого
медичного обладнання.
10.4. Сторона, для якої створилася неможливість виконання
зобов'язань за цим Договором, повинна негайно сповістити іншу
Сторону про початок і припинення форс-мажорних обставин.
10.5. Наявність та строк дії форс-мажорних обставин
підтверджується Торгово-промисловою палатою України.
11. Вирішення спорів
11.1. Усі суперечки, які можуть виникнути із Договору,
Сторони будуть вирішувати шляхом застосування досудового
врегулювання спору (з додержанням претензійного порядку). У тому випадку, якщо Сторони не можуть самостійно дійти
згоди, спір вирішується згідно з чинним законодавством України.
12. Строк дії Договору та прикінцеве положення
12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання
представниками Сторін та діє до 31.12.2007 р.
12.2. Дія Договору припиняється: - повним виконанням Сторонами своїх зобов'язань за цим
Договором; - за згодою Сторін; - з інших підстав, передбачених чинним законодавством
України.
12.3. Цей Договір може буди змінено та доповнено за згодою
Сторін, а також в інших випадках, передбачених чинним
законодавством України.
12.4. Усі зміни, доповнення, уточнення, а також розірвання
Договору дійсні у тому випадку, якщо їх викладено у формі
додаткових угод у письмовій формі і підписані уповноваженими
представниками Сторін.
12.5. Кількість Обладнання, що є предметом Договору, може
бути скоригована в залежності від виділених асигнувань та
відповідно до пункту 2.4 цього Договору.
12.6. Жодна із Сторін не має права передавати права та
обов'язки за цим Договором третій особі без отримання письмової
згоди іншої Сторони.
12.7. Цей Договір викладено українською мовою у двох
примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для
кожної із Сторін.
ПОСТАЧАЛЬНИК ОДЕРЖУВАЧ
Додаток N 1до договору
від ....... N ....
СПЕЦИФІКАЦІЯна медичне обладнання
для фельдшерсько-акушерських пунктів
------------------------------------------------------------------ | Найменування | Торговельна |Виробник,| Ціна |Кіль-| Сума, | |обладнання для| назва товару | країна | за од., |кість| грн. | | сільської | (згідно | | грн. | | | | лікарської |реєстраційного| | | | | | амбулаторії: | посвідчення) | | | | | ------------------------------------------------------------------
Додаток N 2до договору
поставки медичного обладнання
для фельдшерсько-акушерських пунктів
------------------------------------------------------------------ | N | Найменування | Строк поставки | |п/п | | | ------------------------------------------------------------------
Додаток N 3
ДОГОВІР ПОСТАВКИ N____медичного обладнання
для сільських лікарських амбулаторій
м. Київ "__"__________ 2007 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРИ-Центральний
аптечний склад" в особі директора Ткаченко Алли Володимирівни, що
діє на підставі Статуту, назване "Постачальник", з одної сторони,
та .........., надалі "Одержувач", в особі ........, якій діє на
підставі ........, з другої сторони, в подальшому "Сторони",
відповідно до частини третьої статті 141 Закону України "Про
закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", постанови
Кабінету Міністрів України від 28.04.2006 N 603 "Про затвердження
Порядку використання в 2007 році субвенції з державного бюджету
місцевим бюджетам на оснащення сільських амбулаторій та
фельдшерсько-акушерських пунктів, придбання автомобілів швидкої
медичної допомоги для сільських закладів охорони здоров'я" та
рішення Постійного тендерного комітету МОЗ України від 06.09.2007
(протокол N 44) уклали цей Договір про наступне:
1. Предмет Договору
1.1. Відповідно до умов Договору Постачальник зобов'язується
поставити обладнання для сільських лікарських амбулаторій (далі -
Обладнання), а Одержувач - перерахувати на рахунок Постачальника
кошти необхідні для виконання цього Договору, у межах коштів
виділених із бюджету, та прийняти Обладнання, яке закуповується за
кошти Державного бюджету, передбачені на фінансування видатків за
рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на
оснащення сільських амбулаторій та фельдшерсько-акушерських
пунктів, придбання автомобілів швидкої медичної допомоги для
сільських закладів охорони здоров'я (КПКВ 2311020), відповідно до
Специфікації (Додаток N 1), що додається до цього Договору і є
його невід'ємною частиною.
1.2. Виробники обладнання вказані у Специфікації.
1.3. Одержувач приймає Обладнання та здійснює контроль по
належному його зберіганню та доставці в лікувально-профілактичні
заклади охорони здоров'я відповідно до розподілу, а також контроль
за взяттям на облік закладами отриманих товарів, їх зберіганням і
раціональним використанням.
1.4. Постачальник проводить пусконалагоджувальні роботи
обладнання і навчання медичного персоналу методам роботи
з медичним обладнанням, для якого це передбачено.
1.5. Постачальник зобов'язується надати Одержувачу до даного
Договору забезпечення виконання Договору, відповідно до розділу 8
Договору та копії наступних документів: копія свідоцтва про
державну реєстрацію виробу медичного призначення, копію свідоцтва
про державну реєстрацію Постачальника, копія довідки про включення
Постачальника до ЄДРПОУ, копію свідоцтва платника ПДВ, копію форми
тендерної пропозиції.
2. Ціна і загальна сума Договору
2.1. Ціна на Обладнання включає всі витрати, пов'язані з його
доставкою Одержувачу, пусконаладкою, навчанням персоналу методам
роботи, гарантійним обслуговуванням і зазначена у Специфікації.
2.2. Валютою Договору є гривня України. Загальна вартість
Договору складає ....... (..... прописом .....) грн., в т.ч. ПДВ
на позицій 9, 18 Специфікації ..... (..... прописом .....) грн.
2.3. За даним договором Обладнання згідно з наказом МОЗ
України від .... 2007 N ... "Про забезпечення регіонів України
у 2007 році медичним обладнанням для сільських лікарських
амбулаторій та фельдшерсько-акушерських пунктів" передбачений для
розподілу на ..... (..... прописом .....) сільських лікарських
амбулаторій ....... області.
2.4. Обсяги та загальна сума Договору можуть підлягати
зменшенню у разі зменшення реального фінансування видатків.
3. Умови та порядок розрахунків
3.1. Одержувач здійснює попередню оплату у розмірі 100%
вартості Обладнання, яке постачається згідно Специфікації.
3.2. Обладнання, яке постачається за даним Договором, внесене
до Державного реєстру лікарських засобів і виробів медичного
призначення, та внесено до Переліку лікарських засобів та виробів
медичного призначення, операції з продажу яких звільняються від
обкладання податком на додану вартість, тому операції по продажу
медичного обладнання не підлягають оподаткуванню податком
на додану вартість, окрім позицій 9, 18 Специфікації.
3.3. Датою платежу є день перерахування грошових коштів
на рахунок Постачальника.
3.4. Грошові зобов'язання Одержувача вважаються виконаними
в момент отримання грошових коштів Постачальником.
4. Порядок та строк поставки
4.1. Постачальник забезпечує поставку митно очищених товарів
на умовах поставки (Інкотермс-2000) DDP на склади установ та
закладів Одержувача.
4.2. Строк поставки Обладнання становить не більше ніж
90 календарних днів з дня зарахування попередньої оплати на
розрахунковий рахунок Постачальника. Конкретні адреси зазначаються
у видатковій накладній. Обладнання поставляється згідно
з графіком, що додається до договору і є його невід'ємною
частиною.
4.3. Поставка Обладнання здійснюється за рахунок
Постачальника.
4.4. Зобов'язання Постачальника щодо поставки Обладнання
вважаються виконаними у повному обсязі з моменту завершення
пусконалагоджувальних робіт обладнання, для якого це передбачено
та навчання медичного персоналу методам роботи з обладнанням.
5. Передача і приймання Обладнання, претензії
5.1. Приймання-передача Обладнання по кількості проводиться
відповідно до товаро-супровідних документів, по якості -
відповідно до документів, що засвідчують його якість та згідно
розділом 6 Договору.
5.2. Приймання та передача Обладнання оформлюється видатковою
накладною, яка підписується матеріально-відповідальними особами
Постачальника та Одержувача. В накладній відповідно до
специфікації обов'язково зазначаються номер Договору, назва
Обладнання, назва виробника, кількість, ціна за одиницю, загальна
вартість. Протягом 5 (п'яти) днів після завершення постачання всієї
кількості Обладнання, передбаченої цим Договором, проведення
монтажу обладнання та пусконалагоджувальних робіт, навчання
медичного персоналу методам роботи, між Одержувачем та
Постачальником складається двосторонній Акт. Складання Акту
не звільняє Постачальника від виконання зобов'язань, передбачених
розділом 6 цього Договору.
5.3. В разі виникнення претензій по некомплектності,
кількості чи якості Обладнання складається Дефектний Акт
відповідною комісією у складі представників Постачальника та
Одержувача. Постачальник згідно з Дефектним Актом зобов'язаний
доукомплектувати їх у 20 (двадцятиденний) строк або замінити
комплектними виробами у той же строк. У разі, якщо Постачальник
у встановлений строк не доукомплектує Обладнання або не замінить
його комплектним, Одержувач має право відмовитися від Обладнання
та вимагати повернення сплачених сум.
5.4. Доукомплектування Обладнання не звільняє Постачальника
від сплати штрафу за прострочення виконання зобов'язань, що
передбачено розділом 9 цього Договору.
5.5. Строки і порядок встановлення Одержувачем недоліків
в поставленому йому Обладнанні, які не могли бути виявлені при
звичайному його прийманні, і пред'явлення Постачальнику претензій
у зв'язку з недоліками визначаються відповідно до чинного
законодавства України.
6. Якість Обладнання та гарантія
6.1. Постачальник гарантує якість Обладнання згідно з чинним
законодавством та відповідність його медико-технічним вимогам,
встановленим тендерною документацією.
6.2. Гарантійний строк обслуговування Обладнання складає
не менше 12 місяців з дня введення в експлуатацію. Гарантійне
обслуговування полягає у виконанні робіт, пов'язаних із
забезпеченням використання обладнання за призначенням, усуненням
недоліків Обладнання для забезпечення його функціонування за
призначенням (що включає зобов'язання здійснювати заміну чи ремонт
обладнання чи окремих складових, а також регулювальні роботи).
Строк виконання робіт по виявленню причин виходу з ладу
обладнання, яке знаходиться на гарантійному обслуговуванні
становить не більше 7 календарних днів з моменту отримання
Постачальником письмового звернення Одержувача, що засвідчується
актом.
6.3. Строк усунення виявленого дефекту не може перевищувати
30 календарних днів.
6.4. Строк гарантійного обслуговування збільшується на час
перебування Обладнання в ремонті. Зазначений час обчислюється
заново від дня виконання ремонту Обладнання, що засвідчується
відповідним актом.
6.5. Якщо протягом гарантійного строку Обладнання виявиться
дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору,
Постачальник зобов'язаний замінити дефектне Обладнання. Строк гарантійного обслуговування Обладнання обчислюється
заново від дня його заміни, про що укладається відповідний акт. Всі витрати, пов'язані із заміною Обладнання неналежної
якості (транспортні витрати тощо), несе Постачальник.
6.6. Гарантії Постачальника не розповсюджуються на випадки
недодержання правил зберігання та експлуатації Обладнання.
7. Пакування та маркування
7.1. Обладнання повинне передаватися Одержувачу в упаковці,
яка відповідає характеру обладнання, забезпечує цілісність товару
та збереження його якості під час перевезення з урахуванням
можливого перевантаження під час транспортування.
7.2. Маркування на упаковці повинно бути нанесено водостійкою
фарбою і містити такі дані: найменування Постачальника,
найменування Одержувача, номер Договору, місце призначення, номер
пакувальної одиниці та їх загальна кількість, розміри пакувальної
одиниці, вагу пакувальної одиниці "брутто" та "нетто", вказівки по
транспортуванню та завантаженню-розвантаженню ("верх", "низ",
"обережно", "не кантувати", максимальну кількість у штабелі тощо).
7.3. У середині кожної упаковки повинна бути інструкція для
користувача Обладнання на українській чи російській мовах.
8. Забезпечення виконання Договору
8.1. Під час укладання Договору Постачальник надає Одержувачу
забезпечення виконання цього Договору у формі безвідкличної
банківської гарантії відповідно до Положення про порядок
здійснення банками операцій за гарантіями в національній та
іноземній валюті, затвердженого Постановою Правління Національного
банку України від 15.12.2004 N 639 в розмірі 15% від загальної
вартості цього Договору.
8.2. Одержувач має право обернути забезпечення виконання
Договору на свою користь в разі невиконання Постачальником своїх
зобов'язань за цим Договором.
8.3. Обернення забезпечення виконання Договору на користь
Одержувача не припиняє виконання зобов'язань Постачальника за цим
Договором.
8.4. Забезпечення виконання Договору повертається
Постачальнику не пізніше 10 днів після підписання двостороннього
акту згідно пункту 5.2 цього Договору.
9. Відповідальність Сторін
9.1. За кожний день порушення зобов'язань щодо строку
поставки Обладнання, за яке здійсненого попередню оплату,
Постачальник сплачує на рахунок Одержувача пеню у розмірі
подвійної облікової ставки НБУ від вартості непоставленого
Обладнання за кожний день прострочення, а за прострочення понад
30 (тридцяти) днів додатково стягується на рахунок Одержувача
штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вартості непоставленого
Обладнання.
9.2. За порушення умов зобов'язання щодо якості,
комплектності Обладнання, що передбачено пунктом 5.3 Договору,
стягується штраф на рахунок Замовника у розмірі 20 (двадцяти)
відсотків вартості неякісного (некомплектного) Обладнання.
9.3. За порушення умов зобов'язань, передбачених пунктом 6.2
Договору, Постачальник сплачує пеню на рахунок Одержувача
у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості Обладнання,
що перебуває на гарантійному ремонті, за кожний день прострочення.
9.4. Сплата пені і штрафу не звільняє Сторону, яка їх
сплатила, від виконання зобов'язань за цим Договором.
9.5. У випадку відсутності коштів субвенції з державного
бюджету місцевим бюджетам на оснащення сільських амбулаторій та
фельдшерсько-акушерських пунктів, придбання автомобілів швидкої
медичної допомоги для сільських закладів охорони здоров'я або
припинення бюджетного фінансування Одержувач не несе ніякої
майнової відповідальності перед Постачальником.
9.6. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони
несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством
України.
10. Обставини непереборної сили (форс-мажор)
10.1. Жодна із Сторін не несе відповідальності за невиконання
будь-якого з положень цього Договору, якщо це невиконання є
наслідком причин, що знаходяться поза контролем Сторін таких, як
стихійне лихо, воєнні дії, торгові ембарго (далі "форс-мажорні
обставини").
10.2. При виникненні форс-мажорних обставин, які роблять
неможливим повне або часткове виконання кожною із Сторін
зобов'язань за цим Договором, виконання умов цього Договору
відсувається відповідно до часу, протягом якого будуть діяти такі
обставини.
10.3. Якщо ці обставини будуть продовжуватися більше 6
місяців, то кожна із Сторін має право відмовитися від подальшого
виконання обов'язків за цим Договором відносно непоставленого
медичного обладнання.
10.4. Сторона, для якої створилася неможливість виконання
зобов'язань за цим Договором, повинна негайно сповістити іншу
Сторону про початок і припинення форс-мажорних обставин.
10.5. Наявність та строк дії форс-мажорних обставин
підтверджується Торгово-промисловою палатою України.
11. Вирішення спорів
11.1. Усі суперечки, які можуть виникнути із Договору,
Сторони будуть вирішувати шляхом застосування досудового
врегулювання спору (з додержанням претензійного порядку). У тому випадку, якщо Сторони не можуть самостійно дійти
згоди, спір вирішується згідно з чинним законодавством України.
12. Строк дії Договору та прикінцеве положення
12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання
представниками Сторін та діє до 31.12.2007 р.
12.2. Дія Договору припиняється: - повним виконанням Сторонами своїх зобов'язань за цим
Договором; - за згодою Сторін; - з інших підстав, передбачених чинним законодавством
України.
12.3. Цей Договір може буди змінено та доповнено за згодою
Сторін, а також в інших випадках, передбачених чинним
законодавством України.
12.4. Усі зміни, доповнення, уточнення, а також розірвання
Договору дійсні у тому випадку, якщо їх викладено у формі
додаткових угод у письмовій формі і підписані уповноваженими
представниками Сторін.
12.5. Кількість Обладнання, що є предметом Договору, може
бути скоригована в залежності від виділених асигнувань та
відповідно до пункту 2.4 цього Договору.
12.6. Жодна із Сторін не має права передавати права та
обов'язки за цим Договором третій особі без отримання письмової
згоди іншої Сторони.
12.7. Цей Договір викладено українською мовою у двох
примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для
кожної із Сторін.
ПОСТАЧАЛЬНИК ОДЕРЖУВАЧ
Додаток N 1до договору
від ....... N ....
СПЕЦИФІКАЦІЯна медичне обладнання
для сільських лікарських амбулаторій
------------------------------------------------------------------ | Найменування | Торговельна |Виробник,| Ціна |Кіль-| Сума, | | медичного | назва товару | країна | за од., |кість| грн. | |обладнання для| (згідно | | грн. | | | | сільської |реєстраційного| | | | | | лікарської | посвідчення) | | | | | | амбулаторії: | | | | | | ------------------------------------------------------------------
Додаток N 2до договору
поставки медичного обладнання
для сільських лікарських амбулаторій
------------------------------------------------------------------ | N | Найменування | Строк поставки | |п/п | | | ------------------------------------------------------------------
Джерело:Офіційний портал ВРУ