open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

НАКАЗ

04.10.2011  № 75

Про організацію роботи щодо координації взаємодії Міністерства з органами законодавчої та виконавчої влади

{Із змінами, внесеними згідно з Наказами
Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 228 від 05.03.2013
№ 540 від 12.05.2014
№ 427 від 27.04.2015}

З метою забезпечення координації взаємодії з органами законодавчої та виконавчої влади з питань супроводження проектів законодавчих актів та опрацювання інших нормативно-правових актів НАКАЗУЮ:

1. Затвердити такі, що додаються:

Положення про супроводження посадовими особами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України законопроектів у комітетах та на пленарних засіданнях Верховної Ради України;

Порядок опрацювання структурними підрозділами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України матеріалів до засідання Кабінету Міністрів України та засідань урядових комітетів.

{Абзац третій пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 540 від 12.05.2014}

2. Першому заступнику Міністра, заступнику Міністра, заступнику Міністра - керівнику апарату забезпечити представлення та супроводження в комітетах та на пленарних засіданнях Верховної Ради України законопроектів, розроблених Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.

3. Керівникам структурних підрозділів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України забезпечити:

додержання вимог зазначених Положення та Порядку працівниками відповідних структурних підрозділів;

супроводження в комітетах Верховної Ради України законопроектів, які належать до компетенції Міністерства економічного розвитку і торгівлі України;

інформування відділу координації взаємодії з Адміністрацією Президента України, Верховною Радою України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України та іншими державними органами департаменту забезпечення роботи Міністра (патронатна служба) про результати розгляду та супроводження законопроектів у комітетах Верховної Ради України.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Перший віце-прем'єр-міністр
України - Міністр
економічного розвитку
і торгівлі України







А.П. Клюєв




ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
04.10.2011  № 75

ПОЛОЖЕННЯ
про супроводження посадовими особами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України законопроектів у комітетах та на пленарних засіданнях Верховної Ради України

1. Загальні положення

1.1. Організаційне забезпечення та координація взаємодії Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) з Верховною Радою України здійснюються відділом координації взаємодії з Адміністрацією Президента України, Верховною Радою України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України та іншими державними органами департаменту забезпечення роботи Міністра (патронатна служба) (далі - відділ).

1.2. Порядок супроводження, передбачений цим Положенням, є обов'язковим для всіх працівників Мінекономрозвитку.

2. Організація взаємного зв'язку та інформування щодо супроводження проектів законодавчих актів, розробником яких є Мінекономрозвитку

2.1. Інформування керівництва Мінекономрозвитку щодо супроводження законопроектів у комітетах та на пленарних засіданнях Верховної Ради України здійснює відділ відповідно до орієнтовного графіка засідань комітетів Верховної Ради України та розкладу засідань Верховної Ради України.

2.2. Щоп'ятниці відділ отримує у Верховній Раді України графік засідань комітетів на наступний тиждень та до 16 години подає керівництву на затвердження графік участі посадових осіб Мінекономрозвитку в засіданнях комітетів Верховної Ради України.

2.3. У засіданнях Комітету з питань економічної політики, Комітету з питань промислової політики та підприємництва та Спеціальної контрольної комісії з питань приватизації Верховної Ради України беруть участь перший заступник Міністра, заступник Міністра, заступник Міністра - керівник апарату, керівники самостійних структурних підрозділів Мінекономрозвитку.

{Пункт 2.3 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 228 від 05.03.2013, № 427 від 27.04.2015}

2.4. В інших комітетах Верховної Ради України законопроекти можуть супроводжуватися першим заступником Міністра, заступником Міністра, заступником Міністра - керівником апарату, керівниками структурних підрозділів та заступниками керівників структурних підрозділів Мінекономрозвитку, відповідальними за їх супроводження.

2.5. Щодня відділ уточнює зміни у порядку денному роботи комітетів Верховної Ради України на поточному тижні та негайно інформує керівництво Мінекономрозвитку та керівників структурних підрозділів про зміни щодо часу та місця проведення засідань.

2.6. У разі необхідності за зверненням керівника структурного підрозділу Мінекономрозвитку відділ замовляє у Верховній Раді України одноразові перепустки для осіб, які супроводжують законопроекти в комітетах Верховної Ради України.

2.7. Керівники самостійних структурних підрозділів Мінекономрозвитку повинні оперативно інформувати відділ про результати розгляду та супроводження законопроектів у комітетах Верховної Ради України.

3. Супроводження проектів законодавчих актів

3.1. Посадова особа Мінекономрозвитку, яка представляє (супроводжує) законопроект на пленарному засіданні Верховної Ради України, повинна мати при собі:

3.1.1. Тези доповіді про законопроект, який представляється (супроводжується), згідно з додатком.

3.1.2. Перелік можливих питань із запропонованими відповідями.

3.1.3. Примірник тексту законопроекту з відповідними матеріалами.

3.1.4. Висновок комітету Верховної Ради України, який визначений головним із підготовки і попереднього розгляду законопроекту (у разі його наявності).

3.1.5. Висновок Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України (у разі його наявності).

3.1.6. Додаткові аналітичні та інформаційно-довідкові матеріали до законопроекту, підготовлені відповідним структурним підрозділом Мінекономрозвитку.

3.2. Посадова особа Мінекономрозвитку, яка представляє (супроводжує) законопроект при розгляді його на засіданні комітету (комісії) Верховної Ради України, повинна мати при собі:

3.2.1. Тези доповіді щодо законопроекту, який представляється (супроводжується).

3.2.2. Примірник тексту законопроекту з відповідними матеріалами.

3.2.3. Висновок головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України (у разі його наявності).

3.2.4. Додаткові аналітичні та інформаційно-довідкові матеріали до законопроекту, підготовлені відповідним структурним підрозділом Мінекономрозвитку.

3.3. Підготовку документів, зазначених у підпунктах 3.1.1, 3.1.2, 3.1.6, 3.2.1, 3.2.4 цього Положення, забезпечує структурний підрозділ Мінекономрозвитку, який відповідає за супроводження відповідного законопроекту у Верховній Раді України.

3.4. Забезпечення посадових осіб Мінекономрозвитку, які супроводжують законопроект у Верховній Раді України, документами, зазначеними у підпунктах 3.1.3, 3.1.4, 3.1.5, 3.2.2, 3.2.3, здійснює відділ.

3.5. Документи, зазначені у пункті 3.3 цього Положення, подаються структурними підрозділами Мінекономрозвитку до відділу за підписом керівника самостійного структурного підрозділу.

3.6. Підготовлений пакет документів подається відділом посадовій особі, яка представляє (супроводжує) законопроект у Верховній Раді України.

3.7. Посадова особа Мінекономрозвитку під час представлення та супроводження законопроекту:

3.7.1. Доповідає про законопроект на засіданні комітету Верховної Ради України, дає пояснення щодо окремих його норм, відповідає на запитання, подає в разі необхідності членам комітету додаткові аналітичні та інформаційно-довідкові матеріали.

3.7.2. Доповідає про законопроект на пленарному засіданні під час його розгляду в першому читанні, відповідає на запитання, виступає із заключним словом.

3.7.3. За результатами розгляду законопроекту в першому читанні бере участь у його підготовці комітетом Верховної Ради України до другого читання або повторного першого читання.

3.7.4. У разі існування зауважень щодо пропозицій і правок до законопроекту, який готується до другого читання, аргументує свою позицію під час розгляду законопроекту комітетом та на пленарному засіданні Верховної Ради України в другому читанні, наполягає в разі необхідності на їх обговоренні.

4. Участь у розгляді законопроектів, унесених до Верховної Ради України народними депутатами України

4.1. Відділ здійснює моніторинг законопроектів, унесених до Верховної Ради України народними депутатами України, та координує підготовку самостійними структурними підрозділами Мінекономрозвитку висновку стосовно таких законопроектів.

4.2. Керівники самостійних структурних підрозділів Мінекономрозвитку опрацьовують законопроекти і готують висновок з обов'язковим визначенням чіткої принципової позиції та подають відділу для подальшої передачі Секретаріату Кабінету Міністрів України. Висновок повинен бути завізований керівництвом Мінекономрозвитку.

4.3. Посадові особи висловлюють позицію Кабінету Міністрів України щодо законопроектів, унесених до Верховної Ради України народними депутатами України, під час розгляду законопроекту комітетом та на пленарному засіданні Верховної Ради України.

Директор департаменту
забезпечення роботи Міністра
(патронатна служба)





І.Ф. Череповська




Додаток
до пункту 3.1.1 Положення

ДОПОВІДЬ
про проект Закону України
(повна назва законопроекту, реєстраційний номер)

1. Суть законопроекту. Стисло та чітко викладається суть та головні проблеми (питання), на розв'язання яких спрямований законопроект, та результати, яких планується досягти.

2. Фінансово-економічне обґрунтування. Надати фінансово-економічне обґрунтування законопроекту, розрахунок необхідних матеріальних і фінансових витрат. їх обсяг та джерела покриття. Пояснити, яка ситуація є на сьогодні і як вона зміниться з прийняттям цього законопроекту, як це вплине на економіку та бюджет, навести узагальнені статистичні дані, які б переконували в необхідності прийняття акта.

3. У разі наявності міжнародного досвіду порівняти з іншими країнами.

4. Пропозиції щодо прийняття за основу законопроекту та їх мотивація.

5. Аналіз висновку Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України. У разі коли в експертному висновку є зауваження та пропозиції, надається позиція Мінекономрозвитку щодо кожного з них.

6. Інформація про альтернативні законопроекти (у разі наявності).

___________________________________
(Посада керівника самостійного
структурного підрозділу)

__________
(Підпис)

______________________
(Ініціали та прізвище)

__________
Примітка.



Доповідь повинна бути на двох сторінках.
У разі коли є посилання на абревіатури чи специфічні терміни, обов'язково надавати розшифрування.
Під час розгляду законопроекту у другому читанні повинна бути аргументована позиція Міністерства щодо підтримки чи непідтримки позиції комітету Верховної Ради України щодо врахування чи відхилення пропозицій та правок суб'єктів законодавчої ініціативи до законопроекту.




ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
04.10.2011  № 75
(у редакції наказу Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
12.05.2014  № 540)

ПОРЯДОК
опрацювання структурними підрозділами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України матеріалів до засідання Кабінету Міністрів України та урядових комітетів

1. Цей Порядок визначає механізм розгляду структурними підрозділами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) проектів законодавчих, інших нормативно-правових актів, проектів експертних висновків Кабінету Міністрів України до законопроектів, ініційованих народними депутатами України, та пропозицій до протокольного рішення Кабінету Міністрів України (далі - матеріали), які повинні розглядатися на засіданні Кабінету Міністрів України та урядових комітетів.

2. Після одержання в Секретаріаті Кабінету Міністрів України матеріалів до засідання Кабінету Міністрів України та урядових комітетів відділ координації взаємодії з Адміністрацією Президента України, Верховною Радою України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України та іншими державними органами департаменту забезпечення роботи Міністра (патронатна служба) (далі - відділ) здійснює розгляд одержаних матеріалів та протягом години з моменту одержання забезпечує їх передавання головним виконавцям для опрацювання.

3. Доповіді та довідкові матеріали з питань порядку денного засідання Кабінету Міністрів України щодо проектів, головним розробником яких є Мінекономрозвитку, готуються за формою згідно з додатком 1. У разі наявності розбіжностей із заінтересованими органами виконавчої влади додається інформація про вжиті заходи щодо їх урегулювання та погодження проекту. До матеріалів у разі потреби додаються відповідні розрахунки, обґрунтування, пояснення щодо необхідності прийняття акта та наслідків його реалізації в довільній формі.

Доповіді та довідкові матеріали з питань порядку денного засідання урядового комітету щодо проектів, головним розробником яких є Мінекономрозвитку, готуються за формою згідно з додатком 4.

4. До інших питань порядку денного засідання Кабінету Міністрів України довідки готуються за формою згідно з додатком 2. До матеріалів у разі потреби додаються попередні зауваження Мінекономрозвитку до проекту, інформаційно-аналітичні матеріали та оцінка (прогноз) економічних наслідків під час упровадження запропонованого нормативно-правового акта.

До інших питань порядку денного засідання урядового комітету довідки готуються за формою згідно з додатком 5.

5. Довідки (матеріали) щодо пропозицій до протокольного рішення Кабінету Міністрів України з питання організації виконання прийнятого Закону України готуються за формою згідно з додатком 3.

6. Довідки до проектів експертних висновків Кабінету Міністрів України до законопроектів, ініційованих народними депутатами України, готуються за формою згідно з додатком 6.

7. Доповіді з питань порядку денного засідання Кабінету Міністрів України та урядових комітетів щодо проектів, головним розробником яких є Мінекономрозвитку, невідкладно подаються структурними підрозділами Міністерства до відділу за підписом керівника самостійного структурного підрозділу.

Довідкові та аналітичні матеріали, підготовлені до засідання Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, подаються структурними підрозділами Міністерства до відділу у стислі терміни за підписом керівника самостійного структурного підрозділу (у разі відсутності зауважень Мінекономрозвитку до проекту довідку може бути надано за підписом керівника структурного підрозділу (начальника управління чи відділу).

8. Відділ координує роботу структурних підрозділів Мінекономрозвитку з метою якісного підготування і вчасного подання матеріалів до засідання Кабінету Міністрів України та урядових комітетів відповідно до встановленого порядку і здійснює попередній їх розгляд.

Матеріали, підготовлені неналежним чином, повертаються відділом виконавцям для негайного доопрацювання.

9. Підготовлений до засідання Кабінету Міністрів України та урядових комітетів пакет документів подається відділом керівництву Мінекономрозвитку в установленому порядку для участі в засіданні Кабінету Міністрів України чи урядового комітету.

{Порядок в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 540 від 12.05.2014}

Директор
департаменту забезпечення
роботи Міністра
(патронатна служба)







І.Ф. Череповська




Додаток 1
до пункту 2 Порядку

ДОПОВІДЬ
про проект _____________________________________________
                        (повна назва нормативно-правового акта)


До засідання Кабінету Міністрів України
___ ____________ 20__ року

1. Питання № ____ (згідно з порядком денним засідання).

Стисло та чітко викладається суть та головні проблеми (питання) проекту (три - чотири ключових повідомлення), на розв'язання яких спрямовано проект акта, та результати, яких планується досягти.

2. Економічні обґрунтування.

Дається оцінка (прогноз) економічних наслідків у разі впровадження запропонованого нормативно-правового акта. Повідомляється, яка ситуація є на сьогодні і як вона зміниться з прийняттям цього акта, як це вплине на економіку та бюджет, наводяться узагальнені статистичні дані, які б переконували в необхідності прийняття акта.

3. Оцінка регуляторного впливу.

Зазначається, чи має проект акта регуляторний характер, та оцінюється його регуляторний вплив, а також дається обґрунтування відповідності проекту регуляторного акта принципам державної регуляторної політики.

4. Погодження.

У разі коли позиції органів виконавчої влади не збігаються, зазначаються суть розбіжностей, можливі наслідки врахування чи неврахування зауважень і пропозицій та вжиті заходи щодо їх урегулювання. Розбіжності наводяться у вигляді порівняльної таблиці з обґрунтуванням позиції Мінекономрозвитку, яка додається. Висловлюється підсумкова позиція щодо результатів урегулювання розбіжностей.

Аналіз експертного висновку Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Прийняте рішення урядового комітету.

5. Пропозиції: схвалити, прийняти, відхилити, доопрацювати (схвалити, прийняти з урахуванням пропозицій, зауважень, доповнень тощо).

Наприклад, пропонуємо підтримати позицію Мінекономрозвитку щодо відхилення зауважень Мінпраці та внести законопроект (повна назва) на розгляд Кабінету Міністрів України.

______________________________
(посада керівника самостійного
структурного підрозділу)

________
(підпис)

____________________
(ініціали та прізвище)

__________
Примітка.



Доповідь повинна бути на одну - дві сторінки. У разі коли є посилання на абревіатури чи специфічні терміни, обов'язково надавати розшифрування. У разі коли є посилання на статті нормативно-правових актів, обов'язково наводити текст статей, до яких уносяться зміни.

{Додаток 1 в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 540 від 12.05.2014}




Додаток 2
до пункту 3 Порядку

ДОВІДКА
до проекту ____________________________________________
                        (повна назва нормативно-правового акта)


До засідання Кабінету Міністрів України
___ ____________ 20__ року

1. Питання № ____ (згідно з порядком денним засідання).

Стисло та чітко викладається суть та головні проблеми (питання) проекту (три - чотири ключових повідомлення), на розв'язання яких спрямовано проект акта, та результати, яких планується досягти.

2. Погодження.

Подається інформація щодо погодження проекту Мінекономрозвитку (без зауважень; із зауваженнями, які враховано; із зауваженнями, які враховано частково; із зауваженнями, які не враховано).

Прийняте рішення урядового комітету.

У разі коли зауваження Міністерства враховано частково або не враховано, викладається їх стислий зміст та аргументи на їх користь у таблиці:

Стислий виклад зауважень

Аргументація головного розробника щодо відхилення зауважень Мінекономрозвитку

Аргументація Мінекономрозвитку щодо необхідності врахування зауважень (або підтримки рішення головного розробника)

У разі коли в експертному висновку Секретаріату Кабінету Міністрів України є зауваження в частині, що стосується компетенції Мінекономрозвитку, надається аргументація Міністерства щодо необхідності врахування зауважень (або підтримки рішення головного розробника).

3. Економічні обґрунтування.

Дається оцінка (прогноз) економічних наслідків у разі впровадження запропонованого нормативно-правового акта.

4. Пропозиції: схвалити, прийняти, відхилити, доопрацювати (схвалити, прийняти з урахуванням пропозицій, зауважень, доповнень тощо).

Наприклад, Мінекономрозвитку не може погодитися з прийняттям проекту (повна назва) у запропонованій редакції, оскільки: пропонуємо під час засідання висловити такі зауваження до проекту / погоджуємося з рішенням головного розробника щодо відхилення зауважень Мінекономрозвитку тощо.

______________________________
(посада керівника самостійного
структурного підрозділу)

________
(підпис)

____________________
(ініціали та прізвище)

{Додаток 2 в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 540 від 12.05.2014}




Додаток 3
до пункту 4 Порядку


До засідання Кабінету Міністрів України
___ ____________ 20__ року

ДОВІДКА
щодо пропозицій до протокольного рішення Кабінету Міністрів України з питання організації виконання Закону України

____________________________________________ від ____________ № _______
(повна назва)                                                                           


До засідання Кабінету Міністрів України
___ ____________ 20__ року

1. Питання № ____ (згідно з порядком денним засідання).

Стисло та чітко викладається суть та головні проблеми (питання) прийнятого Закону.

2. Завдання, відповідальність за виконання яких покладено актом на Мінекономрозвитку.

Наводиться стисло інформація про зміст заходу з виконання відповідних завдань та строк їх виконання.

У разі коли Мінекономрозвитку визначено відповідальним за виконання завдання, яке не належить до компетенції Міністерства, наводиться аргументація та міністерство, яке необхідно визначити головним виконавцем зазначеного завдання.

3. Пропозиції: схвалити чи прийняти з урахуванням пропозицій, зауважень, доповнень тощо.

______________________________
(посада керівника самостійного
структурного підрозділу)

________
(підпис)

____________________
(ініціали та прізвище)

{Додаток 3 в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 540 від 12.05.2014}




Додаток 4
до абзацу другого пункту 2 Порядку

ДОПОВІДЬ
про проект ________________________________________
                              (повна назва нормативно-правового акта)


До засідання урядового комітету
___ ____________ 20__ року

1. Питання № ____ (згідно з порядком денним засідання).

Стисло та чітко викладається суть та головні проблеми (питання) проекту (три - чотири ключових повідомлення), на розв'язання яких спрямовано проект акта, та результати, яких планується досягти.

2. Економічні обґрунтування.

Дається оцінка (прогноз) економічних наслідків у разі впровадження запропонованого нормативно-правового акта. Повідомляється, яка ситуація є на сьогодні і як вона зміниться з прийняттям цього акта, як це вплине на економіку та бюджет, наводяться узагальнені статистичні дані, які б переконували в необхідності прийняття акта.

3. Оцінка регуляторного впливу.

Зазначається, чи має проект акта регуляторний характер, та оцінюється його регуляторний вплив, а також дається обґрунтування відповідності проекту регуляторного акта принципам державної регуляторної політики.

4. Погодження.

У разі коли позиції органів виконавчої влади не збігаються, зазначаються суть розбіжностей, можливі наслідки врахування чи неврахування зауважень і пропозицій та вжиті заходи щодо їх урегулювання. Розбіжності наводяться у вигляді порівняльної таблиці з обґрунтуванням позиції Мінекономрозвитку, яка додається. Висловлюється підсумкова позиція щодо результатів урегулювання розбіжностей.

Аналіз експертного висновку Секретаріату Кабінету Міністрів України.

5. Пропозиції: схвалити, прийняти, відхилити, доопрацювати (схвалити, прийняти з урахуванням пропозицій, зауважень, доповнень тощо).

Наприклад, пропонуємо підтримати позицію Мінекономрозвитку щодо відхилення зауважень Мінпраці та внести законопроект (повна назва) на розгляд Кабінету Міністрів України.

______________________________
(посада керівника самостійного
структурного підрозділу)

________
(підпис)

____________________
(ініціали та прізвище)

__________
Примітка.



Доповідь повинна бути на одну - дві сторінки. У разі коли є посилання на абревіатури чи специфічні терміни, обов'язково надавати розшифрування. У разі коли є посилання на статті нормативно-правових актів, обов'язково наводити текст статей, до яких уносяться зміни.

{Додаток 4 в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 540 від 12.05.2014}




Додаток 5
до абзацу другого пункту 3 Порядку

ДОВІДКА
до проекту ___________________________________________
                          (повна назва нормативно-правового акта)


До засідання урядового комітету
___ ____________ 20__ року

1. Питання № ____ (згідно з порядком денним засідання).

Стисло та чітко викладається суть та головні проблеми (питання) проекту (три - чотири ключових повідомлення), на розв'язання яких спрямовано проект акта, та результати, яких планується досягти.

2. Погодження.

Подається інформація щодо погодження проекту Мінекономрозвитку (без зауважень; із зауваженнями, які враховано; із зауваженнями, які враховано частково; із зауваженнями, які не враховано).

У разі коли зауваження Міністерства враховано частково або не враховано, викладається їх стислий зміст та аргументи на їх користь у таблиці:

Стислий виклад зауважень

Аргументація головного розробника щодо відхилення зауважень Мінекономрозвитку

Аргументація Мінекономрозвитку щодо необхідності врахування зауважень (або підтримки рішення головного розробника)

У разі коли в експертному висновку Секретаріату Кабінету Міністрів України є зауваження в частині, що стосується компетенції Мінекономрозвитку, надається аргументація Міністерства щодо необхідності врахування зауважень (або підтримки рішення головного розробника).

3. Економічні обґрунтування.

Дається оцінка (прогноз) економічних наслідків у разі впровадження запропонованого нормативно-правового акта.

4. Пропозиції: схвалити, прийняти, відхилити, доопрацювати (схвалити, прийняти з урахуванням пропозицій, зауважень, доповнень тощо).

Наприклад, Мінекономрозвитку не може погодитися з прийняттям проекту (повна назва) у запропонованій редакції, оскільки пропонуємо під час засідання висловити такі зауваження до проекту / погоджуємося з рішенням головного розробника щодо відхилення зауважень Мінекономрозвитку тощо.

______________________________
(посада керівника самостійного
структурного підрозділу)

________
(підпис)

____________________
(ініціали та прізвище)

{Додаток 5 в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 540 від 12.05.2014}




Додаток 6
до пункту 5 Порядку

ДОВІДКА
щодо проекту експертного висновку Кабінету Міністрів України до законопроекту, ініційованого народним депутатом України


До засідання урядового комітету
___ ____________ 20__ року

1. Питання № ____ (згідно з порядком денним засідання).

Стисло та чітко викладається суть та головні проблеми (питання) проекту (три - чотири ключових повідомлення), на розв'язання яких спрямований проект акта, та результати, яких планується досягти.

2. У разі якщо законопроект опрацьовувався на виконання доручення Кабінету Міністрів України, профільного комітету Верховної Ради України або за зверненням народного депутата України, подається позиція Мінекономрозвитку щодо цього законопроекту.

3. Наводиться стисло суть проекту експертного висновку Кабінету Міністрів України.

У разі коли в проекті експертного висновку Кабінету Міністрів України є зауваження в частині, що стосується компетенції Мінекономрозвитку, надається позиція Міністерства щодо цих зауважень.

4. Пропозиції: підтримати проект експертного висновку Кабінету Міністрів України з урахуванням пропозицій, зауважень, доповнень тощо.

______________________________
(посада керівника самостійного
структурного підрозділу)

________
(підпис)

____________________
(ініціали та прізвище)

{Додаток 6 в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 540 від 12.05.2014}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: