open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
28.05.2009 N 514

Про рішення щодо скарги товариства з обмеженою

відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

Відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг
за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 17.10.2008 N 921 ( 921-2008-п ) (зі змінами), наказу
Міністерства економіки України від 14.04.2008 N 126 ( z0373-08 )
"Про затвердження Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до
моменту укладення договору про закупівлю" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги товариства з
обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" стосовно організації
та здійснення Київською міською філією відкритого акціонерного
товариства "Укртелеком" процедури закупівлі за державні кошти
послуг на повне сервісне обслуговування обладнання Центру друку
(згідно з оголошенням N 06307 в інформаційному бюлетені "Вісник
державних закупівель" N 9 (345)/03.2009), що додається.
2. Відмовити товариству з обмеженою відповідальністю
"Мегапринт Сервіс" у задоволенні скарги.
3. Київській міській філії відкритого акціонерного товариства
"Укртелеком" продовжити процедуру закупівлі відповідно до вимог
законодавства з урахуванням затвердженого висновку.
4. Департаменту державних закупівель довести цей наказ до
відома товариства з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс",
Київської міської філії відкритого акціонерного товариства
"Укртелеком" та відкритого акціонерного товариства "Райффайзен
Банк Аваль" протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття.
Міністр економіки України Б.М.Данилишин

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

економіки України

28.05.2009 N 514

ВИСНОВОК

щодо розгляду скарги товариства з обмеженою

відповідальністю "Мегапринт Сервіс" стосовно

організації та здійснення Київською міською

філією відкритого акціонерного товариства

"Укртелеком" процедури закупівлі за державні

кошти послуг на повне сервісне

обслуговування обладнання Центру друку

За результатом розгляду скарги товариства з обмеженою
відповідальністю "Мегапринт Сервіс" (далі - Скаржник) стосовно
організації та здійснення Київською міською філією відкритого
акціонерного товариства "Укртелеком" (далі - Замовник) процедури
закупівлі за державні кошти послуг на повне сервісне
обслуговування обладнання Центру друку, на підставі наданих
Скаржником і Замовником матеріалів, з урахуванням пояснень,
наданих уповноваженими представниками Замовника, Скаржника і
товариства з обмеженою відповідальністю "Фолгат ФТК" (далі -
Переможець) під час розгляду скарги, установлено. Згідно з тендерною пропозицією Переможця та поясненнями
Замовника, наданими Мінекономіки (лист від 22.05.2009 N 01-36-661)
(далі - пояснення Замовника), Переможцем відповідно до вимог
пункту 1.1 додатка 2 і підпункту 2.12 "Технічне завдання"
додатка 3 до тендерної документації на закупівлю послуг на повне
сервісне обслуговування обладнання Центру друку, затвердженої
рішенням тендерного комітету Замовника від 18.02.2009 (зі змінами
від 24.03.2009) (далі - тендерна документація), надано, зокрема,
довідку в довільній формі щодо технічних можливостей надання
запропонованих послуг; авторизаційний лист компанії "Ксерокс
Лімітед" від 23.03.2009 N 1014.03 щодо права та здатності
товариства з обмеженою відповідальністю "Фолгат ФТК" на повне
сервісне обслуговування обладнання Центру друку Замовника згідно з
умовами тендерної документації. При цьому відповідно до тендерної пропозиції Переможця та
пояснень Замовника у складі тендерної пропозиції Переможця надано
засвідчену нотаріально копію статуту згідно з пунктом 3.1
додатка 2 до тендерної документації. Відповідно до наданого
статуту предметом діяльності Переможця, зокрема, є ремонт,
технічне і сервісне обслуговування електромеханічного обладнання,
обчислювальної та іншої техніки і технічних засобів, інші види
діяльності. Ураховуючи викладене, Скаржником не доведено, що Переможець
не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації,
зокрема пунктам 1 і 3 додатка 2 до тендерної документації. Пунктом 11 тендерної документації передбачалося надання
учасниками тендерного забезпечення у формі банківської гарантії
або поруки (оригінал) і зазначалося про обов'язкове узгодження
поруки із Замовником у письмовому вигляді. Згідно з тендерною пропозицією Переможця ним було надано
тендерне забезпечення у формі поруки та лист Замовника від
23.03.2009 N 01-36-370 про узгодження поручителя. При цьому
відповідно до пояснень Замовника запиту від Скаржника щодо
погодження поручителя до Замовника не надходило. Водночас тендерна
пропозиція Скаржника містить тендерне забезпечення у формі
банківської гарантії, що не суперечить пункту 11 тендерної
документації. Отже, Скаржником не доведено наявності з боку Замовника
порушень при узгодженні тендерного забезпечення у формі поруки,
зокрема, що дії Замовника призвели до неможливості оформлення
договору поруки деякими учасниками. У додатку 1 до тендерної документації "Форма тендерної
пропозиції на участь у відкритих торгах на закупівлю послуг на
повне сервісне обслуговування обладнання Центру друку"
передбачалося заповнення форми тендерної пропозиції, яка повинна
містити, зокрема, назву обладнання, періодичність виконання,
одиницю виміру, запропоновану кількість одиниць обладнання,
вартість копії з ПДВ, орієнтований наклад у місяць на одиницю
обладнання, загальну вартість накладу з ПДВ, фіксовану плату в
місяць за одиницю обладнання з ПДВ. Замовником у формі указано, що
загальна вартість тендерної пропозиції складається із суми
загальної вартості накладу за кожною одиницею обладнання та
фіксованої плати в місяць за кожною одиницею. Вимоги до визначення
ціни пропозиції передбачено пунктом 6 тендерної документації. При
цьому згідно з поясненнями Замовника Скаржник не звертався до
Замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації, у тому
числі щодо "Основних умов договору" додатка 4 до тендерної
документації. Відповідно до абзацу четвертого пункту 53 Положення про
закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921
( 921-2008-п ) (зі змінами) (далі - Положення), під час розкриття
тендерних пропозицій перевіряється наявність усіх необхідних
документів, передбачених тендерною документацією, а також
оголошується найменування та адреса кожного учасника, ціна кожної
тендерної пропозиції. Вчинення Замовником інших дій законодавством
не передбачено. З огляду на викладене Скаржник не довів наявності з боку
Замовника порушень установленого порядку проведення процедури
закупівлі, що вплинули на об'єктивність вибору переможця та
призвели до дискримінації Скаржника. Водночас згідно із статтею 19 Конституції України
( 254к/96-ВР ), пунктами 89 і 90 Положення ( 921-2008-п )
Мінекономіки не має правових підстав для відхилення пропозиції
учасника та визначення найкращої серед пропозицій, що залишились. Відповідно до пунктів 89 і 90 Положення ( 921-2008-п ),
пункту 13 Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту
укладення договору про закупівлю, затвердженого наказом
Мінекономіки від 30.01.2009 N 65 ( z0222-09 ), та з урахуванням
зазначеного скаргу товариства з обмеженою відповідальністю
"Мегапринт Сервіс" не задоволено.
Заступник директора
департаменту державних
закупівель С.С.Пересунько

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: