open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ

РІШЕННЯ

17.07.2015  № 1038


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
06 серпня 2015 р.
за № 955/27400

Про затвердження Порядку контролю за дотриманням професійними учасниками фондового ринку (ринку цінних паперів) вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

{Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної комісії
з цінних паперів та фондового ринку
№ 235 від 13.04.2017
№ 354 від 30.05.2018
№ 470 від 29.08.2019
№ 199 від 18.03.2021}

Відповідно до пункту 13 статті 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Порядок контролю за дотриманням професійними учасниками фондового ринку (ринку цінних паперів) вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, що додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 липня 2012 року № 997 «Про затвердження Порядку контролю за дотриманням професійними учасниками фондового ринку вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму», зареєстроване у Міністерстві юстиції України 09 серпня 2012 року за № 1353/21665 (зі змінами).

3. Департаменту контрольно-правової роботи (О. Мисюра) забезпечити:

подання цього рішення для здійснення експертизи на відповідність Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод до Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Міністерства юстиції України;

подання цього рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Управлінню інформаційних технологій та діловодства (А. Заїка) забезпечити оприлюднення цього рішення на офіційному веб-сайті НКЦПФР.

5. Управлінню внутрішнього аудиту та комунікацій (О. Збаражська) забезпечити опублікування цього рішення в офіційному друкованому виданні НКЦПФР.

6. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на члена НКЦПФР І. Назарчука.

Голова Комісії

Т. Хромаєв

ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби
фінансового моніторингу України




І.Б. Черкаський


ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної
комісії з цінних паперів
та фондового ринку
17.07.2015  № 1038


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
06 серпня 2015 р.
за № 955/27400

ПОРЯДОК
контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення суб’єктами первинного фінансового моніторингу, державне регулювання та нагляд за діяльністю яких здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

{Заголовок Порядку в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

I. Загальні положення

1. Цей Порядок є документом, що встановлює єдиний порядок здійснення Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку (далі - Орган контролю) контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення суб’єктами первинного фінансового моніторингу, державне регулювання та нагляд за діяльністю яких здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, зокрема, шляхом проведення планових виїзних/безвиїзних перевірок (далі - планові перевірки) та позапланових виїзних/безвиїзних перевірок (далі - позапланові перевірки).

{Абзац перший пункту 1 розділу I в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

Участь у перевірках за погодженням з Органом контролю має(ють) право брати працівник(и) Державної служби фінансового моніторингу України (далі – Держфінмоніторинг).

Місцем проведення виїзної перевірки є приміщення суб’єкта первинного фінансового моніторингу за його місцезнаходженням (тимчасовим місцезнаходженням, про яке суб’єкт первинного фінансового моніторингу повідомив Орган контролю) та/або приміщення Органу контролю.

{Абзац третій пункту 1 розділу I в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

Місцем проведення безвиїзної перевірки є приміщення Органу контролю.

{Абзац пункту 1 розділу I в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

2. Цей Порядок поширюється на суб’єктів первинного фінансового моніторингу (їх відокремлені підрозділи), державне регулювання та нагляд за діяльністю яких здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.

{Пункт 2 розділу I в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

3. Цей Порядок не розповсюджується на суб'єктів первинного фінансового моніторингу, які є банками/філіями іноземних банків, що отримали ліцензію(ї) на здійснення певного(их) виду(ів) професійної діяльності на ринку цінних паперів.

II. Організація проведення перевірок

1. Підставою для проведення Органом контролю планової перевірки суб'єкта первинного фінансового моніторингу на дотримання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення є включення його до плану-графіка проведення перевірок суб'єктів первинного фінансового моніторингу на відповідний квартал. План-графік затверджується наказом Голови Органу контролю або особою, яка виконує його обов'язки, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Органу контролю.

Участь у підготовці плану-графіка за погодженням з Органом контролю має право брати Держфінмоніторинг.

{Пункт 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

2. Включення суб’єкта первинного фінансового моніторингу до плана-графіка проведення перевірок здійснюється на підставі оцінки ризику суб’єкта первинного фінансового моніторингу бути використаним для відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення.

{Абзац перший пункту 2 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 470 від 29.08.2019}

{Абзац другий пункту 2 розділу II виключено на підставі Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 470 від 29.08.2019}

{Абзац третій пункту 2 розділу II виключено на підставі Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 470 від 29.08.2019}

Оцінка рівня ризику суб’єкта первинного фінансового моніторингу проводиться Органом контролю як періодично, так і у випадку виникнення значних подій або змін в управлінні та фінансових операцій цього суб’єкта, у тому числі за результатами проведеної Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку оцінки ризиків використання суб’єктів первинного фінансового моніторингу з метою легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення.

{Абзац другий пункту 2 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

Також, рівень ризику суб’єкта первинного фінансового моніторингу визначається на дату складання плану-графіка проведення перевірок. Критерії оцінки ризику визначаються Органом контролю та оприлюднюються на офіційному вебсайті Органу контролю.

{Пункт 2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

{Пункт 3 розділу II виключено на підставі Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

3. Планова перевірка передбачає заплановану Органом контролю перевірку відповідності діяльності суб'єкта первинного фінансового моніторингу вимогам законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення протягом періоду, який підлягає перевірці. Планова перевірка проводиться за період з дати закінчення попередньої перевірки або за певний період діяльності суб'єкта первинного фінансового моніторингу.

{Пункт 3 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

4. Планова перевірка охоплює конкретний перелік питань щодо дотримання суб'єктом первинного фінансового моніторингу вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення за видом(ами) професійної діяльності, якщо у плані-графіку не зазначене інше.

{Пункт 4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

5. Мінімальний перелік питань планової перевірки повинен включати перевірку дотримання вимог законодавства щодо:

1) призначення працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу;

2) вимог до кваліфікації працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу;

3) розробка, впровадження та оновлення правил, програм проведення фінансового моніторингу;

{Підпункт 3 пункту 5 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

4) здійснення належної перевірки клієнтів (представників клієнтів);

{Підпункт 4 пункту 5 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

5) проведення аналізу та виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, та операцій, стосовно яких є достатні підстави підозрювати, що вони пов'язані, стосуються або призначені для фінансування тероризму або фінансування розповсюдження зброї масового знищення, реєстрації таких фінансових операцій та надання інформації про них;

6) зупинення здійснення фінансової(их) операції(й), яка(і) містить(ять) ознаки легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення;

7) зберігання документів щодо ідентифікації осіб, які провели фінансову операцію, та документів, що стосуються ділових відносин з клієнтом, даних про операції;

8) розроблення критеріїв ризику щодо легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму, фінансування розповсюдження зброї масового знищення та управління ними;

9) проведення внутрішніх перевірок своєї діяльності на предмет дотримання законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

10) проведення заходів з підготовки персоналу щодо належного виконання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізацій (відмиванню) доходів одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню зброї масового знищення;

{Пункт 5 розділу II доповнено новим підпунктом згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

11) замороження/розмороження активів, що пов’язані з тероризмом та його фінансуванням, розповсюдженням зброї масового знищення та його фінансуванням.

{Пункт 5 розділу II доповнено новим підпунктом згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

Наведений перелік питань не є вичерпним і може доповнюватись під час проведення перевірки в межах законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

{Пункт 5 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

6. Про проведення планової перевірки суб'єкт первинного фінансового моніторингу повинен бути попередньо письмово повідомлений Органом контролю не менше ніж за десять календарних днів до початку її проведення.

До початку проведення планової перевірки, за письмовим повідомленням Органу контролю, може проводитись попередня зустріч із керівником суб’єкта перевірки за участю керівника інспекційної групи / посадовою особи що проводить перевірку, керівника профільного структурного підрозділу Органу контролю. Під час зустрічі обговорюються організаційні питання щодо майбутньої перевірки.

{Пункт 6 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

{Пункт 6 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

7. Позапланова перевірка передбачає незаплановану Органом контролю перевірку відповідності діяльності суб'єкта первинного фінансового моніторингу вимогам законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення протягом періоду, який підлягає перевірці, за окремими питаннями.

Позапланові перевірки можуть проводитися Органом контролю за наявності хоча б однієї з таких підстав:

1) повідомлення (у тому числі письмового) про ознаки порушення суб’єктом первинного фінансового моніторингу та/або його відокремленим підрозділом вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

{Підпункт 1 пункту 7 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

{Підпункт 2 пункту 7 розділу II виключено на підставі Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

2) на виконання судових рішень, які набрали законної сили, та на вимогу правоохоронних органів;

3) за ініціативою Органу контролю у разі безпосереднього виявлення ним ознак порушення суб'єктом первинного фінансового моніторингу та/або його відокремленим підрозділом вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

4) виявлення Органом контролю нових документів (обставин), що не були (не могли бути) відомі під час проведення планової перевірки та які можуть вплинути на висновки за результатами планової перевірки;

5) необхідність перевірки виконання суб'єктом первинного фінансового моніторингу законних вимог посадових осіб Органу контролю стосовно усунення ним порушень закону;

6) винесення уповноваженою особою Органу контролю постанови про зупинення провадження у справі про правопорушення з метою проведення додаткової перевірки;

7) неподання у встановлений строк суб'єктом первинного фінансового моніторингу документів (інформації) на письмовий запит Органу контролю щодо здійснення безвиїзної перевірки, а також письмових пояснень про причини, які перешкоджають поданню таких документів;

8) виявлення та підтвердження недостовірності в документах (інформації), наданих суб’єктом первинного фінансового моніторингу на письмовий запит Органу контролю, та/або якщо такі документи (інформація) не дають змоги оцінити виконання суб’єктом первинного фінансового моніторингу вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення під час його діяльності.

{Підпункт 8 пункту 7 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

Повторна перевірка питань, які перевірялись, здійснюється лише за рішенням суду, яке набрало законної сили, та/або за постановою (ухвалою) слідчого, прокурора (слідчого судді) у кримінальному провадженні та на підставі підпункту 4 цього пункту.

{Абзац другий підпункту 8 пункту 7 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

У разі виникнення під час проведення планової перевірки підстав для проведення позапланової перевірки, такі питання підлягають перевірці в межах проведення цієї планової перевірки.

{Абзац третій підпункту 8 пункту 7 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

{Абзац четвертий підпункту 8 пункту 7 розділу II виключено на підставі Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

8. Планові та позапланові виїзні перевірки проводяться в робочий час суб'єкта первинного фінансового моніторингу, що встановлений правилами внутрішнього трудового розпорядку.

За письмовим погодженням керівника суб'єкта первинного фінансового моніторингу або особи, яка виконує його обов'язки, перевірка може проводитись у неробочі дні або в позаробочий час суб'єкта первинного фінансового моніторингу.

9. Безвиїзна перевірка проводиться в приміщенні Органу контролю на підставі отриманих від суб’єкта первинного фінансового моніторингу документів (у тому числі електронних), їх копій, записів, даних, інформації щодо заходів, вжитих з метою виконання вимог у сфері запобігання та протидії, зокрема щодо здійснення належної перевірки клієнтів (у тому числі ідентифікації та верифікації представників клієнтів, встановлення їх повноважень), а також осіб, яким суб’єктом первинного фінансового моніторингу було відмовлено у встановленні ділових відносин та/або проведенні фінансових операцій, а також усіх документів, що стосуються ділових відносин (проведення фінансової операції) з клієнтом (включаючи ділову, зокрема внутрішню кореспонденцію, листування, звіти, запити, результати будь-якого аналізу під час здійснення належної перевірки клієнта).

Безвиїзна позапланова перевірка проводиться за погодженням Голови Органу контролю або особи, яка виконує його обов’язки.

{Розділ II доповнено новим пунктом згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

10. При проведенні безвиїзної перевірки Орган контролю має право отримувати від суб’єкта первинного фінансового моніторингу додаткові документи та пояснення на письмовий/електронний запит (додаток 10) Органу контролю.

Ненадання документів або надання суб’єктом первинного фінансового моніторингу документів не в повному обсязі на письмовий/електронний запит Органу контролю може бути підставою для проведення позапланової виїзної перевірки.

{Розділ II доповнено новим пунктом згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

11. Безвиїзна перевірка може проводитися однією особою.

{Розділ II доповнено новим пунктом згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

12. Для проведення виїзної перевірки Органом контролю утворюється робоча група та зі складу її членів призначається керівник.

До складу робочої групи, за згодою, мають право входити працівники Держфінмоніторингу.

{Пункт 12 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

13. Для проведення виїзної перевірки Головою Органу контролю (особою, яка виконує його обов’язки) керівнику робочої групи видається доручення у двох примірниках (додаток 1).

Доручення видається на строк, який забезпечує своєчасне та в повному обсязі проведення перевірок, але не більше ніж на 30 робочих днів.

Перевірка може бути закінчена раніше строку, вказаному у Дорученні.

{Пункт розділу II в редакції Рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 354 від 30.05.2018, № 199 від 18.03.2021}

14. Мінімальний склад робочої групи Органу контролю виїзної перевірки має становити дві особи з числа працівників Органу контролю.

{Пункт розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 354 від 30.05.2018; в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

15. Особа не може бути включена до складу робочої групи у разі наявності конфлікту інтересів.

Особа, яку включають до складу робочої групи повинна письмово повідомити уповноважену особу Органу контролю, яка видає доручення на проведення перевірки про відсутність конфлікту інтересів.

{Пункт 15 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

16. У разі якщо до робочої групи включено особу, яка згідно з пунктом 15 цього розділу не може бути включена до складу робочої групи, така особа має бути виключена зі складу робочої групи із дотриманням вимоги, передбаченої пунктом 14 цього розділу, щодо мінімального складу робочої групи.

{Пункт 16 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

17. Доручення на проведення виїзних перевірок суб’єктів первинного фінансового моніторингу реєструється в окремому Журналі Органу контролю (додаток 2).

{Пункт 17 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

18. Перевірка вважається розпочатою з дати отримання другого примірника доручення керівником суб’єкта первинного фінансового моніторингу (особою, яка виконує його обов’язки), що підтверджується підписом на першому примірнику доручення із зазначенням прізвища, ініціалів, посади, дати отримання другого примірника доручення, та повернення першого примірника доручення керівнику робочої групи.

Керівник суб’єкта первинного фінансового моніторингу (особа, яка виконує його обов’язки) зобов’язаний(а) підтвердити свою особу та повноваження.

Строк перевірки може бути продовжений уповноваженою особою Органу контролю, яка надала доручення, за обгрунтованим письмовим зверненням керівника робочої групи, але не більше ніж 10 робочих днів.

У разі продовження строку проведення перевірки завірена копія першого примірника доручення із продовженим строком під час перевірки надається або надсилається суб’єкту первинного фінансового моніторингу, що перевіряється.

{Пункт розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 235 від 13.04.2017; в редакції Рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 354 від 30.05.2018, № 199 від 18.03.2021}

19. У випадку необхідності заміни керівника або членів робочої групи після початку перевірки Органом контролю видається нове доручення з новим складом робочої групи зі збереженням термінів, зазначених у попередньо виданому дорученні.

Про отримання другого примірника нового доручення керівник суб'єкта первинного фінансового моніторингу (особа, яка виконує його обов'язки) власноруч робить відмітку на першому примірнику доручення із зазначенням прізвища, ініціалів, посади та дати отримання другого примірника доручення.

III. Права та обов'язки робочої групи

1. Керівник та члени робочої групи при проведенні виїзної перевірки на підставі доручення на проведення перевірки мають право:

1) безперешкодно входити до приміщень суб'єкта первинного фінансового моніторингу за службовим посвідченням і мати доступ до документів та інших матеріалів, необхідних для проведення перевірки;

2) вимагати у посадових осіб суб'єкта первинного фінансового моніторингу документи або інформацію, що міститься в них, які необхідні робочій групі для проведення перевірки;

3) вимагати в межах своєї компетенції у посадових осіб суб'єкта первинного фінансового моніторингу надання письмових пояснень;

4) звертатися до правоохоронних органів за наявності реальної загрози життю, здоров'ю або майну робочої групи, застосування щодо робочої групи насильства;

5) реалізовувати інші повноваження, передбачені законом.

2. Керівник робочої групи при проведенні виїзної перевірки на підставі доручення на проведення перевірки має право, зокрема:

{Абзац перший пункту 2 розділу III із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

1) вилучати на строк до трьох робочих днів документи, які підтверджують факти порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

2) скласти протокол про адміністративне правопорушення.

3. Керівник та члени робочої групи при проведенні виїзної перевірки зобов'язані:

1) вручити керівнику суб'єкта первинного фінансового моніторингу (особі, яка виконує його обов'язки) за місцем проведення перевірки другий примірник доручення. У разі відмови керівника (особи, яка виконує його обов'язки) суб'єкта первинного фінансового моніторингу поставити відмітку про отримання другого примірника доручення керівник робочої групи робить відповідний запис про те, що керівник (особа, яка виконує обов'язки) суб'єкта первинного фінансового моніторингу від підпису відмовився, та засвідчує це власним підписом;

2) повідомити керівника суб'єкта первинного фінансового моніторингу (особу, яка виконує його обов'язки) про права, обов'язки та повноваження робочої групи, про порядок проведення, підставу та питання перевірки, про права, обов'язки та відповідальність суб'єкта первинного фінансового моніторингу, про що робиться запис в акті перевірки;

{Підпункт 2 пункту 3 розділу III із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

3) надавати письмові запити про надання документів або інформації, що міститься в них, необхідних для проведення перевірки (додаток 3), із зазначенням часу та дати їх надання;

4) скласти Акт про відсутність суб'єкта первинного фінансового моніторингу (відокремленого підрозділу) за місцезнаходженням (додаток 4) у разі відсутності суб'єкта первинного фінансового моніторингу за місцезнаходженням, зазначеним у документі про державну реєстрацію юридичної особи (тимчасовим місцезнаходженням, про яке суб'єкт первинного фінансового моніторингу повідомив Орган контролю, місцезнаходженням, зазначеним у довідці про спеціалізовані структурні підрозділи суб'єкта первинного фінансового моніторингу, що мають інше місцезнаходження, ніж суб'єкт первинного фінансового моніторингу);

5) скласти Акт про відмову в проведенні перевірки (додаток 5) у разі:

недопуску робочої групи до приміщень суб'єкта первинного фінансового моніторингу;

відмови керівника суб'єкта первинного фінансового моніторингу (особи, яка виконує його обов'язки) поставити на першому примірнику доручення підпис та/або зазначити прізвище, ініціали, посаду, дату про отримання другого примірника доручення;

відмови керівника суб'єкта первинного фінансового моніторингу (особи, яка виконує його обов'язки) повернути перший примірник доручення;

відмови (ухилення) керівника суб'єкта первинного фінансового моніторингу (особи, яка виконує його обов'язки) отримати другий примірник доручення;

відмови (ухилення) посадових осіб суб'єкта первинного фінансового моніторингу у наданні суб'єктом первинного фінансового моніторингу всіх наявних у суб'єкта первинного фінансового моніторингу документів (інформації), необхідних для проведення перевірки;

{Абзац шостий підпункту 5 пункту 3 розділу III із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 354 від 30.05.2018}

відмови (ухилення) посадових осіб суб’єкта первинного фінансового моніторингу у наданні суб’єктом первинного фінансового моніторингу частини наявних у суб’єкта первинного фінансового моніторингу документів (інформації), необхідних(ої) для проведення перевірки.

{Підпункт 5 пункту 3 розділу III доповнено новим абзацом згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 354 від 30.05.2018}

4. Права та обов’язки робочої групи, визначені в підпунктах 2, 3, 5 пункту 1 та у підпункті 2 пункту 2 цього розділу розповсюджуються на посадову особу, що проводить безвиїзну перевірку.

{Пункт 4 розділу III в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

IV. Права та обов'язки суб'єкта первинного фінансового моніторингу, його посадових осіб

1. Посадові особи суб'єкта первинного фінансового моніторингу під час проведення виїзної перевірки мають право отримувати від робочої групи інформацію про:

1) порядок проведення, підставу та питання перевірки;

2) права та обов'язки робочої групи;

3) права та обов'язки посадових (уповноважених) осіб суб'єкта первинного фінансового моніторингу.

2. Суб'єкт первинного фінансового моніторингу та його посадові особи під час проведення виїзної перевірки зобов'язані:

1) допустити робочу групу до приміщень, у яких суб'єкт первинного фінансового моніторингу здійснює свою діяльність;

2) підтвердити повноваження керівника суб'єкта первинного фінансового моніторингу (особи, яка виконує його обов'язки) відповідними документами;

3) отримати другий примірник доручення;

4) поставити на першому примірнику доручення підпис із зазначенням прізвища, ініціалів, посади та дати отримання другого примірника доручення, повернути перший примірник доручення керівнику робочої групи;

5) забезпечити робочій групі робоче місце для проведення перевірки;

6) своєчасно та у повному обсязі надавати (оформлювати, засвідчувати) робочій групі достовірну інформацію, документи, копії документів (у яких можна прочитати всі написані в них відомості) або витяги з документів у терміни, встановлені запитами про надання документів, необхідних для проведення перевірки. Документи на ці запити надаються керівнику робочої групи із супровідним листом із зазначенням переліку наданих документів та дати їх надання;

{Підпункт 6 пункту 2 розділу IV в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 354 від 30.05.2018}

7) надавати письмові пояснення керівнику робочої групи;

8) надати документи, що вилучаються, та підписати протокол вилучення документів;

9) підписати та скріпити печаткою (у разі наявності) суб'єкта первинного фінансового моніторингу роздруковану форму електронного документа або підписати Акт огляду електронного документа (додаток 6);

10) не створювати перешкод для виконання покладених на керівника та членів робочої групи обов'язків.

3. Керівник суб'єкта первинного фінансового моніторингу (особа, яка виконує його обов'язки) може оскаржити дії членів робочої групи уповноваженій особі Органу контролю, яка видала доручення на проведення перевірки. Подання скарги не зупиняє проведення перевірки.

V. Порядок проведення перевірки та оформлення результатів

1. Під час проведення виїзної перевірки робоча група детально вивчає, аналізує та оцінює всі необхідні документи (у тому числі з обмеженим доступом), які стосуються діяльності суб'єкта первинного фінансового моніторингу у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення. Особлива увага при перевірці звертається на недоліки в діяльності, які можуть призвести до порушень вимог законодавства у цій сфері.

2. У разі існування документа в електронній формі, за умови, що даний документ створений суб'єктом первинного фінансового моніторингу, суб'єкт первинного фінансового моніторингу повинен його роздрукувати та надати робочій групі. Роздрукована форма електронного документа перед наданням робочій групі повинна бути засвідчена підписом посадової (уповноваженої) особи суб'єкта первинного фінансового моніторингу та скріплена печаткою (у разі наявності) суб'єкта первинного фінансового моніторингу.

У разі неможливості з технічних причин роздрукувати форму електронного документа робоча група складає Акт огляду електронного документа, виведеного на екран монітора, який засвідчується підписом посадової (уповноваженої) особи суб'єкта первинного фінансового моніторингу.

3. Орган контролю під час проведення перевірки має право отримувати від суб’єкта первинного фінансового моніторингу додаткові матеріали та пояснення на письмовий/електронний запит Органу контролю.

{Розділ V доповнено новим пунктом 3 згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

4. За результатами виїзної перевірки та надання суб’єктом перевірки всіх або частини наявних у суб’єкта перевірки документів (інформації) робоча група складає у двох примірниках Акт планової/позапланової перевірки дотримання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (далі – Акт перевірки) за встановленою формою (додаток 7), який підписують керівник та члени робочої групи не пізніше дати закінчення терміну дії доручення на проведення перевірки. Другий примірник Акта перевірки під особистий підпис вручається посадовій (уповноваженій) особі суб'єкта первинного фінансового моніторингу за місцем проведення перевірки.

{Абзац перший пункту розділу V із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 354 від 30.05.2018}

У разі складання Акта про відмову в проведенні перевірки на підставі абзацу сьомого підпункту 5 пункту 3 розділу III робоча група складає Акт перевірки щодо отриманих під час проведення перевірки частини наявних у суб’єкта перевірки документів (інформації), в якому зазначає інформацію про складання Акта про відмову в проведенні перевірки.

{Пункт розділу V доповнено новим абзацом згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 354 від 30.05.2018}

У разі складання Акта позапланової безвиїзної перевірки (додаток 11), посадова (уповноважена) особа суб’єкта первинного фінансового моніторингу не пізніше дати закінчення терміну проведення перевірки, письмово запрошується до приміщення Органу контролю для ознайомлення, підписання та отримання другого примірника акта.

{Пункт 4 розділу V доповнено новим абзацом згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

У разі відмови (неявки) посадової (уповноваженої) особи суб'єкта первинного фінансового моніторингу отримати другий примірник Акта перевірки та зробити про це підпис на першому примірнику Акта перевірки, керівник робочої групи/особа що проводила перевірку робить відповідний запис у двох примірниках Акта перевірки в місці, визначеному для підпису посадової (уповноваженої) особи суб'єкта первинного фінансового моніторингу. Протягом п'яти робочих днів другий примірник Акта перевірки направляється суб'єкту первинного фінансового моніторингу рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

{Абзац четвертий пункту 4 розділу V із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

Перший примірник Акта перевірки зберігається в Органі контролю. Сторінки Акта перевірки нумеруються та підписуються робочою групою/особою, що здійснювала перевірку.

{Абзац п'ятий пункту 4 розділу V із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

Копія Акта перевірки направляється Держфінмоніторингу, якщо його працівник(и) брав(ли) участь у проведенні перевірки.

5. До примірника Акта перевірки, який зберігається в Органі контролю, додаються матеріали перевірки – копії документів (витяги з документів, засвідчені суб'єктом первинного фінансового моніторингу), пояснення, протоколи та інші документи згідно з переліком, зазначеним в Акті перевірки.

До Акта планової перевірки додаються матеріали перевірки, які підтверджують факти порушень законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

{Абзац другий пункту 5 розділу V із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

Якщо під час планової перевірки також перевірялись додаткові питання дотримання законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, зазначені в плані-графіку, до Акта перевірки додаються матеріали перевірки, які підтверджують висновки робочої групи/посадової особи що здійснювала перевірку за цими питаннями.

{Абзац третій пункту 5 розділу V із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

До Акта позапланової перевірки додаються матеріали перевірки, які підтверджують висновки акта перевірки за питаннями, що перевірялися (відповідність діяльності вимогам законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення та/або наявність фактів порушень законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення).

{Абзац четвертий пункту 5 розділу V із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

Інформація, що міститься в Акті перевірки, не підлягає розголошенню працівниками Органу контролю та Держфінмоніторингу, яким вона стала відома. Акт перевірки та матеріали перевірки не підлягають передачі юридичним і фізичним особам, а також іншим органам, за винятком випадків, передбачених законом.

6. Не допускається викладати в Акті перевірки припущення та факти, не підтверджені документами.

7. В Акті перевірки викладаються всі виявлені під час перевірки обставини та порушення в діяльності суб'єкта первинного фінансового моніторингу законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

У разі усунення суб'єктом первинного фінансового моніторингу під час проведення перевірки виявлених робочою групою порушень та недоліків у діяльності робляться відповідні записи в Акті перевірки.

8. Будь-які виправлення та доповнення в Акті перевірки після його підписання не допускаються. Про виявлення описок після підписання Акта перевірки суб'єкт первинного фінансового моніторингу повідомляється письмово.

{Пункт 8 розділу V із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

9. У разі ненадання суб'єктом первинного фінансового моніторингу, що перевіряється, документів, необхідних для проведення перевірки, за наявності причин (втрата, вилучення документів тощо) в Акті перевірки робиться запис про це із зазначенням причин. Крім того, до Акта перевірки додаються пояснення посадової особи суб'єкта первинного фінансового моніторингу (у разі їх надання) та документи (належним чином завірені копії документів), що підтверджують причини відсутності документів.

10. У разі вилучення у встановленому порядку під час проведення перевірки документів, які підтверджують факти порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, до Акта перевірки додається протокол вилучення документів.

11. Зауваження до Акта перевірки можуть надаватися суб'єктом первинного фінансового моніторингу протягом трьох робочих днів з дати отримання другого примірника Акта перевірки.

12. Вжиття заходів за результатами виявлених під час проведення перевірки порушень здійснюється в установленому законодавством порядку. Постанова, винесена за справою про правопорушення законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, виявлені за результатами перевірки, може бути оскаржена в порядку і строки, передбачені законом.

VI. Порядок вилучення документів під час виїзної перевірки та роботи з ними

{Заголовок розділу VI із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

1. Керівник робочої групи під час виїзної перевірки суб'єкта первинного фінансового моніторингу має право вилучати на строк до трьох робочих днів документи, які підтверджують факти порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

2. Вилучення документів, проведене керівником робочої групи, оформлюється протоколом вилучення документів (додаток 8), у якому зазначаються дата його складання, прізвище та посада особи, яка провела вилучення, повний перелік вилучених документів та день, у який ці документи мають бути повернені.

Складання та підписання протоколу про вилучення документів здійснюються керівником робочої групи.

3. Копія протоколу вилучення документів надається посадовій (уповноваженій) особі суб'єкта первинного фінансового моніторингу, про що на протоколі вилучення документів цією особою робиться відповідний напис із зазначенням дати отримання зазначеної копії.

4. У разі відмови посадової (уповноваженої) особи суб'єкта первинного фінансового моніторингу отримати копію протоколу про вилучення документів керівник робочої групи робить відповідний запис про це в протоколі вилучення.

5. Кожне виправлення, підчистка, нерозбірливий запис, нечіткий відбиток печатки на документах (у разі наявності печатки), які вилучаються, повинні бути відображені в протоколі вилучення документів.

6. Забороняється робити будь-які дії, які можуть спричинити пошкодження або зміну змісту документа, який вилучено.

7. Керівник робочої групи під час роботи з вилученими документами має право робити копії вилучених документів для приєднання їх до Акта перевірки.

8. Відлік триденного строку вилучення документів починається з наступного дня за днем вилучення.

9. Про повернення вилучених документів посадовою (уповноваженою) особою суб'єкта первинного фінансового моніторингу робиться відповідний запис у протоколі вилучення.

10. У разі відмови посадової (уповноваженої) особи суб'єкта первинного фінансового моніторингу вчасно прийняти вилучені документи керівник робочої групи складає Акт про відмову суб'єкта первинного фінансового моніторингу від прийняття вилучених документів (додаток 9), а вилучені документи та копію Акта про відмову суб'єкта первинного фінансового моніторингу від прийняття вилучених документів протягом п'яти робочих днів з дати його складання направляє суб'єкту первинного фінансового моніторингу рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

{Розділ VII виключено на підставі Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

Директор департаменту
контрольно-правової роботи



О. Мисюра


Додаток 1
до Порядку контролю за дотриманням
вимог законодавства у сфері запобігання
та протидії легалізації (відмиванню)
доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення
суб’єктами первинного фінансового
моніторингу, державне регулювання
та нагляд за діяльністю яких здійснює
Національна комісія з цінних паперів
та фондового ринку
(пункт 13 розділу II)

ДОРУЧЕННЯ
на проведення (планової/позапланової) виїзної перевірки

{Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 235 від 13.04.2017, № 354 від 30.05.2018, № 199 від 18.03.2021}



Додаток 2
до Порядку контролю за дотриманням
вимог законодавства у сфері запобігання
та протидії легалізації (відмиванню)
доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення
суб’єктами первинного фінансового
моніторингу, державне регулювання
та нагляд за діяльністю яких здійснює
Національна комісія з цінних паперів
та фондового ринку
(пункт 17 розділу II)

ЖУРНАЛ
обліку доручень на проведення планових/позапланових виїзних перевірок суб’єктів первинного фінансового моніторингу

Номер доручення та дата видачі

Найменування суб’єкта первинного фінансового моніторингу та його реквізити

Підстава для проведення перевірки

Строк проведення перевірки

Склад робочої групи

Виявлені порушення

Заходи за результатами перевірки

Матеріали перевірки направлено

1

2

3

4

5

6

7

8









{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}


Додаток 3
до Порядку контролю за дотриманням
вимог законодавства у сфері запобігання
та протидії легалізації (відмиванню)
доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення
суб’єктами первинного фінансового
моніторингу, державне регулювання
та нагляд за діяльністю яких здійснює
Національна комісія з цінних паперів
та фондового ринку
(підпункт 3 пункту 3 розділу ІІІ)

ЗАПИТ
про надання документів або інформації, що міститься в них, необхідних для проведення перевірки

{Додаток 3 із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 235 від 13.04.2017, № 354 від 30.05.2018, № 199 від 18.03.2021}


Додаток 4
до Порядку контролю за дотриманням
вимог законодавства у сфері запобігання
та протидії легалізації (відмиванню)
доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення
суб’єктами первинного фінансового
моніторингу, державне регулювання
та нагляд за діяльністю яких здійснює
Національна комісія з цінних паперів
та фондового ринку
(підпункт 4 пункту 3 розділу ІІІ)

АКТ
про відсутність суб'єкта первинного фінансового моніторингу (відокремленого підрозділу) за місцезнаходженням

{Додаток 4 із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 235 від 13.04.2017, № 199 від 18.03.2021}


Додаток 5
до Порядку контролю за дотриманням
вимог законодавства у сфері запобігання
та протидії легалізації (відмиванню)
доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення
суб’єктами первинного фінансового
моніторингу, державне регулювання
та нагляд за діяльністю яких здійснює
Національна комісія з цінних паперів
та фондового ринку
(підпункт 5 пункту 3 розділу ІІІ)

АКТ
про відмову в проведенні перевірки

{Додаток 5 із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 235 від 13.04.2017, № 199 від 18.03.2021}


Додаток 6
до Порядку контролю за дотриманням
вимог законодавства у сфері запобігання
та протидії легалізації (відмиванню)
доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення
суб’єктами первинного фінансового
моніторингу, державне регулювання
та нагляд за діяльністю яких здійснює
Національна комісія з цінних паперів
та фондового ринку
(підпункт 9 пункту 2 розділу ІV)

АКТ
огляду електронного документа

{Додаток 6 із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 235 від 13.04.2017, № 199 від 18.03.2021}


Додаток 7
до Порядку контролю за дотриманням
вимог законодавства у сфері запобігання
та протидії легалізації (відмиванню)
доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення
суб’єктами первинного фінансового
моніторингу, державне регулювання
та нагляд за діяльністю яких здійснює
Національна комісія з цінних паперів
та фондового ринку
(пункт 4 розділу V)

АКТ
планової/позапланової перевірки дотримання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

{Додаток 7 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 235 від 13.04.2017; в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}


Додаток 8
до Порядку контролю за дотриманням
вимог законодавства у сфері запобігання
та протидії легалізації (відмиванню)
доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення
суб’єктами первинного фінансового
моніторингу, державне регулювання
та нагляд за діяльністю яких здійснює
Національна комісія з цінних паперів
та фондового ринку
(пункт 2 розділу VI)

ПРОТОКОЛ
вилучення документів

{Додаток 8 із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 235 від 13.04.2017, № 199 від 18.03.2021}


Додаток 9
до Порядку контролю за дотриманням
вимог законодавства у сфері запобігання
та протидії легалізації (відмиванню)
доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення
суб’єктами первинного фінансового
моніторингу, державне регулювання
та нагляд за діяльністю яких здійснює
Національна комісія з цінних паперів
та фондового ринку
(пункт 10 розділу VI)

АКТ
про відмову суб'єкта первинного фінансового моніторингу від прийняття вилучених документів

{Додаток 9 із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 235 від 13.04.2017, № 199 від 18.03.2021}


Додаток 10
до Порядку контролю за дотриманням
вимог законодавства у сфері запобігання
та протидії легалізації (відмиванню)
доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення
суб’єктами первинного фінансового
моніторингу, державне регулювання
та нагляд за діяльністю яких здійснює
Національна комісія з цінних паперів
та фондового ринку
(пункт 10 розділу II)

ЗАПИТ
про надання додаткових документів або інформації, що міститься в них, необхідних для проведення перевірки

{Додаток 10 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 235 від 13.04.2017; в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

{Додаток 11 виключено на підставі Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}


Додаток 11
до Порядку контролю за дотриманням
професійними учасниками фондового
ринку (ринку цінних паперів) вимог
законодавства у сфері запобігання
та протидії легалізації (відмиванню)
доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення
(пункт 4 розділу V)

АКТ
позапланової безвиїзної перевірки дотримання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

{Додаток 11 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 199 від 18.03.2021}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: