Про затвердження Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 714 від 22.09.2016
№ 787 від 06.09.2017
№ 585 від 18.07.2018
№ 1079 від 28.11.2018
№ 1191 від 27.12.2018
№ 401 від 27.03.2019
№ 402 від 15.05.2019
№ 317 від 29.04.2020
№ 763 від 19.08.2020
№ 1370 від 28.12.2020}
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову програму розвитку аеропортів на період до 2023 року (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству інфраструктури разом з Державним агентством інфраструктурних проектів, Міністерством економічного розвитку і торгівлі, іншими заінтересованими центральними та місцевими органами виконавчої влади вжити заходів до підготовки інвестиційних проектів/бізнес-планів, спрямованих на виконання основних завдань і заходів, передбачених Програмою, та які фінансуватимуться за рахунок коштів, передбачених у державному та місцевих бюджетах, кредитів (позик), залучених, зокрема, під державні гарантії, а також за рахунок інших джерел.
{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 714 від 22.09.2016; в редакції Постанови КМ № 402 від 15.05.2019}
3. Міністерству інфраструктури разом з Державним агентством інфраструктурних проектів, іншими заінтересованими центральними та місцевими органами виконавчої влади вжити в установленому законодавством порядку заходів до передачі аеродромів та аеродромних об’єктів до сфери управління Державного агентства інфраструктурних проектів. У разі будівництва, реконструкції аеродромів, аеродромних об’єктів їх передача може здійснюватись після прийняття їх в експлуатацію в порядку, визначеному законодавством.
{Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 714 від 22.09.2016; в редакції Постанови КМ № 402 від 15.05.2019}
4. Державному агентству інфраструктурних проектів вжити в установленому порядку заходів до:
{Абзац перший пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 714 від 22.09.2016}
визначення аеродромів, аеродромних об’єктів (поверхні, призначені для посадки, зльоту, руху, стоянки повітряних суден, руху наземного транспорту на території аеродрому, ґрунтові елементи аеродрому, об’єкти обслуговування повітряного руху, засоби зв’язку, навігації та спостереження, візуальні засоби забезпечення польотів, об’єкти та засоби аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення, забезпечення авіаційної безпеки, метеорологічного обслуговування, електрозабезпечення аеродрому, споруди та мережі інженерних комунікацій, що забезпечують роботу аеродромних об’єктів) та земельних ділянок, необхідних для виконання заходів, передбачених Програмою;
закріплення аеродромів та аеродромних об’єктів на праві господарського відання за визначеним ним державним підприємством;
отримання у постійне користування визначеним державним підприємством необхідних земельних ділянок;
розроблення в установленому порядку відповідної документації із землеустрою щодо надання у постійне користування визначеному державному підприємству нових земельних ділянок, необхідних для виконання завдань та заходів Програми, та в разі потреби внести відповідні проекти актів Кабінету Міністрів України.
5. Рекомендувати органам місцевого самоврядування:
1) за погодженням з Державним агентством інфраструктурних проектів привести завдання, показники і заходи відповідних міських програм у відповідність з визначеними Програмою основними завданнями, показниками і заходами;
{Підпункт 1 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 714 від 22.09.2016, № 402 від 15.05.2019}
2) сприяти забезпеченню діяльності визначеного Державним агентством інфраструктурних проектів державного підприємства шляхом:
передачі аеродромів та аеродромних об’єктів, що належать до власності територіальних громад, до сфери управління Державного агентства інфраструктурних проектів. Передача аеродромів та аеродромних об’єктів у разі їх будівництва, реконструкції може здійснюватися після прийняття їх в експлуатацію в порядку, визначеному законодавством;
{Абзац другий підпункту 2 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 402 від 15.05.2019}
надання у постійне користування земельних ділянок для виконання завдань та заходів Програми.
{Підпункт 2 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 714 від 22.09.2016}
6. Державному агентству інфраструктурних проектів:
розробити в установленому порядку пропозиції щодо приведення актів Кабінету Міністрів України у відповідність з цією постановою;
подавати щороку до 1 березня Кабінетові Міністрів України та Міністерству економічного розвитку і торгівлі інформацію про хід виконання Програми.
{Пункт 6 в редакції Постанови КМ № 714 від 22.09.2016}
7. Замовникам будівництва під час проектування та будівництва об’єктів інфраструктури аеропортів забезпечити здійснення контролю за дотриманням вимог щодо їх доступності для маломобільних груп населення.
{Постанову доповнено пунктом 7 згідно з Постановою КМ № 763 від 19.08.2020}
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
розвитку аеропортів на період до 2023 року
Метою Програми є задоволення потреб держави у забезпеченні стабільного розвитку авіаційної галузі, приведення інфраструктури авіаційного транспорту у відповідність з міжнародними стандартами, забезпечення набуття Україною статусу транзитної держави з урахуванням її унікального географічного розташування, підвищення ефективності управління державним майном.
Шляхи і способи досягнення мети
Пропонуються такі способи та шляхи досягнення мети:
забезпечення будівництва, реконструкції та модернізації, зокрема:
- аеродромів та аеродромних об’єктів (поверхні, призначені для посадки, зльоту, руху, стоянки повітряних суден, руху наземного транспорту на території аеродрому, ґрунтові елементи аеродрому, об’єкти обслуговування повітряного руху, засоби зв’язку, навігації та спостереження, візуальні засоби забезпечення польотів, об’єкти та засоби аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення, забезпечення авіаційної безпеки, метеорологічного обслуговування, електрозабезпечення аеродрому, споруди та мережі інженерних комунікацій, що забезпечують роботу аеродромних об’єктів);
- об’єктів інфраструктури аеропортів (пасажирські та вантажні термінальні комплекси, цехи бортового харчування, об’єкти забезпечення авіаційним паливом), об’єктів неавіаційної діяльності тощо;
- об’єктів наземної інфраструктури, що належать українським повітряним перевізникам (ангарні комплекси, авіаційно-технічні бази, навчально-тренажерні центри, профілакторії, адміністративні будівлі, складські об’єкти), за рахунок їх власних коштів;
- аеродромів спільного використання та їх об’єктів за погодженням з відповідними органами державної влади, у сфері управління яких перебувають такі аеродроми, або органами місцевого самоврядування, у власності яких перебувають такі аеродроми;
забезпечення доступності інфраструктури аеропортів для маломобільних груп населення шляхом впровадження відповідних вимог до аеропортів, у тому числі щодо обов’язкової наявності у кожному з них амбулаторного ліфта;
забезпечення з урахуванням змін, що відбулися під час будівництва, реконструкції та модернізації аеропортів (як приклад - будівництво інвесторами пасажирських термінальних комплексів та інших об’єктів інфраструктури в міжнародних аеропортах “Харків”, “Київ” (Жуляни), “Дніпропетровськ”, “Одеса”):
- розподілу комплексу споруд та об’єктів аеропортів на аеродроми/аеродромні об’єкти та об’єкти, що не належать до аеродромних, з визначенням їх балансоутримувача в порядку, передбаченому законодавством;
- створення та розвитку єдиної державної мережі аеродромів у результаті їх об’єднання та передачі аеродромів державної і комунальної форми власності до сфери управління Укрінфрапроекту з подальшим закріпленням аеродромів та аеродромних об’єктів на праві господарського відання за визначеним Укрінфрапроектом державним підприємством;
{Абзац десятий розділу в редакції Постанови КМ № 714 від 22.09.2016}
збереження у державній власності аеродромів міжнародних аеропортів “Бориспіль” та “Львів”;
повернення у державну власність аеродромів міжнародних аеропортів “Дніпропетровськ”, “Київ” (Жуляни), “Харків”, “Одеса”, “Донецьк”, “Сімферополь”;
повернення у державну власність та збереження в ній інших аеродромів та аеродромних об’єктів, у тому числі у разі їх будівництва, реконструкції за рахунок державних коштів (або кредитних коштів, залучених під державні гарантії);
експлуатація аеродромів на підставі договору з державним підприємством - балансоутримувачем аеродромів;
забезпечення розвитку, експлуатації та утримання аеродромів за рахунок аеропортових зборів та інших не заборонених законодавством джерел;
визначення фінансово-правових відносин між державним підприємством - балансоутримувачем аеродромів та експлуатантом аеропортів щодо використання, утримання та розвитку аеродромів;
передача з комунальної в державну власність аеродромів, аеродромних об’єктів, будівництво та реконструкція яких здійснені за рахунок державних коштів (або кредитних коштів, залучених під державні гарантії) в рамках виконання Державної цільової програми з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу з урахуванням зобов’язань органів місцевого самоврядування щодо передачі збудованих/ реконструйованих аеродромів, аеродромних об’єктів у державну власність;
{Абзац сімнадцятий розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 402 від 15.05.2019}
передача аеродромних та аеропортових об’єктів, що збудовані або реконструйовані під час виконання Державної цільової програми з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, до сфери управління Укрінфрапроекту;
{Абзац вісімнадцятий розділу в редакції Постанови КМ № 714 від 22.09.2016}
створення правових, організаційних та економічних передумов для авіакомпаній, які базуються в аеропортах;
забезпечення залучення приватних інвестицій у розвиток аеропортів, зокрема об’єктів інфраструктури аеропортів, що призначені для наземного обслуговування повітряних суден, пасажирів, екіпажів, обробки багажу, пошти, вантажу, для технічного обслуговування повітряних суден, кейтерингу, об’єктів забезпечення авіаційним паливом та неавіаційної діяльності шляхом їх надання (крім аеродромів та аеродромних об’єктів) інвесторам в оренду, концесію, управління, спільну діяльність або відчуження таких об’єктів чи корпоративних прав на них (крім аеродромів та аеродромних об’єктів) у порядку, передбаченому законодавством;
забезпечення створення правових та організаційних передумов для залучення інвесторів до розвитку аеропортів як експлуатантів аеропортів;
забезпечення рівності прав усіх суб’єктів авіаційної діяльності незалежно від форми власності, що провадять діяльність в аеропортах України;
вирішення питання щодо підписання Угоди про Спільний авіаційний простір між Україною та Європейським Союзом та здійснення процесу лібералізації ринку міжнародних авіаційних перевезень;
проведення відповідними органами державної влади разом з органами місцевого самоврядування інвентаризації земель аеропортів та аеродромів;
створення сприятливих умов для розвитку базової наукової установи, що здійснює проектування та науковий супровід програм розвитку аеропортів.
З метою комплексного підходу до розв’язання проблем розвитку авіації та транспортної інфраструктури держави в цілому під час проведення робіт з будівництва, реконструкції та модернізації інфраструктури аеропортів необхідно передбачити її інтеграцію до інфраструктури міського електричного, автомобільного та залізничного транспорту з метою створення цілісних транспортних вузлів з поєднанням усіх видів транспорту.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування завдань і заходів, передбачених Програмою, наведені у додатку 1.
Перелік основних завдань і заходів Програми наведено у додатку 2.
Під час визначення конкретних завдань і заходів враховано їх взаємозв’язок, повноту та всебічність, узгодженість з іншими програмами.
Завдання і заходи, передбачені Програмою, враховують потреби осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення шляхом встановлення вимог до аеропортів, у тому числі щодо обов’язкової наявності у кожному з них амбулаторного ліфта.
Крім того, до основних завдань та заходів слід віднести підписання Угоди про Спільний авіаційний простір між Україною та Європейським Союзом у 2016 році.
Додатково з метою лібералізації повітряного сполучення України з іншими державами світу буде запроваджено поетапний перегляд міжурядових угод.
Очікувані результати ефективності Програми
У результаті виконання Програми передбачається:
збільшення загального пасажиропотоку до рівня 24,3 млн. пасажирів до 2023 року (більш як удвічі порівняно з 2015 роком);
збільшення пропускної спроможності аеропортів удвічі, а також приведення рівня надання послуг в аеропортах у відповідність з міжнародними стандартами;
зменшення часу на наземне обслуговування кожного повітряного судна до 35-40 хвилин;
підвищення удвічі транзитного потенціалу головного міжнародного авіаційного транспортного вузла держави як запоруки успішного розвитку аеропортів;
активізація державно-приватного партнерства з утримання та експлуатації аеропортів та створення сприятливого інвестиційного клімату для розвитку авіаційної галузі;
розвиток неавіаційної діяльності аеропортів до 40 відсотків загальних доходів аеропортів;
збільшення частки авіаційних перевізників, що працюють за моделлю “лоу-кост”, до 30 відсотків загального ринку авіаційних перевезень;
створення не менш як 1000 додаткових робочих місць.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок власних коштів підприємств, у власності яких перебувають аеродроми, аеродромні об’єкти та аеропорти, а також залучених ними кредитних коштів, у тому числі під державні гарантії, державних коштів, коштів приватних інвесторів, а також інших не заборонених законодавством джерел.
Загальна потреба в залученні коштів для забезпечення розвитку аеропортів до 2023 року становить більш як 21,5 млрд. гривень, із них 12,4 млрд. гривень за рахунок коштів державного бюджету в межах і за напрямами, що визначені законом про Державний бюджет України на відповідний рік, 3,9 млрд. гривень за рахунок державних коштів, що залучені під державні гарантії, надані в установленому законодавством порядку для забезпечення розвитку аеродромів та аеродромних об’єктів, 2,1 млрд. гривень за рахунок місцевих бюджетів, 1,5 млрд. гривень за рахунок власних коштів підприємств і близько 1,6 млрд. гривень за рахунок коштів приватних інвесторів для забезпечення розвитку об’єктів інфраструктури аеропортів, що не належать до аеродромних.
{Абзац другий розділу “Обсяги та джерела фінансування” в редакції Постанови КМ № 1370 від 28.12.2020}
Обсяг видатків на виконання Програми визначається щороку під час складання проектів державного та місцевих бюджетів на відповідний рік з урахуванням їх реальних можливостей.
{Розділ “Обсяги та джерела фінансування” доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1370 від 28.12.2020}
ПАСПОРТ
Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 944 (Офіційний вісник України, 2014 р., № 3, ст. 63).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 126.
3. Державний замовник - Укрінфрапроект.
4. Керівник Програми - Голова Укрінфрапроекту.
5. Виконавці заходів Програми - центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання.
6. Строк виконання - 2016-2023 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування | Обсяг фінансування, млн. гривень | У тому числі за роками | ||||||||
2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |||
Державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 3 902,11 | 250 | 572 | 1 158,04 | 787,29 | 732,25 | 402,53 | |||
Державний бюджет | 12 394,48 | 200 | 100 | 2400 | 5565,23 | 4 129,25 | ||||
Місцеві бюджети | 2 069,22 | 17,39 | 44,59 | 310,61 | 535,61 | 466,98 | 514,24 | 46,4 | 133,4 | |
Інші джерела (власні кошти підприємства) | 1 536,56 | 438,2 | 322,5 | 240,24 | 290,56 | 244,16 | 0,9 | |||
Інші джерела (кошти інвестора) | 1 622,73 | 281,6 | 171,16 | 58,8 | 107,62 | 41,81 | 397,74 | 341 | 223 | |
Усього | 21 525,1 | 737,19 | 788,25 | 1 181,65 | 2 291,83 | 1 640,24 | 4 044,23 | 6355,16 | 4 486,55 |
{Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 714 від 22.09.2016, № 787 від 06.09.2017, № 585 від 18.07.2018, № 1079 від 28.11.2018, № 1191 від 27.12.2018, № 401 від 27.03.2019, № 317 від 29.04.2020, № 763 від 19.08.2020, № 1370 від 28.12.2020}
Додаток 2 |
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року
Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника | Найменування заходу | Головний розпорядник бюджетних коштів, інвестор | Джерела фінансування (власні кошти, державний бюджет, інші) | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, | У тому числі за роками | |||||||||||||||||
усього | у тому числі за роками | |||||||||||||||||||||||
2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |||||||||
1. Удосконалення організаційного та нормативно-правового механізму розвитку авіаційної діяльності | кількість утворених підприємств | 1 | 1 | 1) створення та забезпечення розвитку єдиної національної мережі аеродромів шляхом об’єднання аеродромів в одне підприємство | Укрінфрапроект | не потребує додаткового фінансування | ||||||||||||||||||
кількість актів приймання-передачі аеродромних та аеропортових об’єктів, що перебувають у сфері управління Мінінфраструктури або в комунальній власності до Укрінфрапроекту | 18 | 1 | 7 | 6 | 4 | 2) забезпечення передачі із сфери управління Мінінфраструктури до сфери управління Укрінфрапроекту аеродромних та аеропортових об’єктів, що перебувають у сфері управління Мінінфраструктури | Мінінфраструктури | |||||||||||||||||
кількість договорів з фінансово-правових відносин між підприємством - балансоутримувачем аеродромів та експлуатантом аеропортів щодо експлуатації та утримання аеродромів | 18 | 1 | 7 | 6 | 4 | 3) визначення фінансово-правових відносин між підприємством-балансоутримувачем аеродромів та експлуатантом аеропортів щодо експлуатації та утримання аеродромів |
|
| ||||||||||||||||
2. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Бориспіль” | збільшення кількості місць стоянки автотранспортних засобів біля термінального комплексу “D”, кількість машино-місць | 2038 | 2038 | 1) будівництво паркінгу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 182 | 182 | ||||||||||||||||||||||
збільшення кількості місць стоянки повітряних суден біля термінального комплексу “D”, кількість місць | 14 | 14 | 2) реконструкція перону для повітряних суден термінального комплексу “D” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 502 | 102 | 200 | 200 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
потужність насосно-фільтраційної станції, куб. метрів на годину | 1200 | 1200 | 3) будівництво насосно-фільтраційної станції централізованої заправної станції | -“- | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 200 | 200 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
довжина периметрової огорожі, кілометрів | 29,5 | 29,5 | 4) реконструкція огорожі по периметру території аеропорту (із сигналізацією, системою відеоспостереження) | -“- | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 200 | 115 | 85 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 2 | 1084 | 599 | 285 | 200 | ||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 902 | 417 | 285 | 200 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 182 | 182 | ||||||||||||||||||||||
3. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Львів” імені Данила Галицького | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 42,1 | 4,4 | 4,6 | 4,9 | 5,1 | 5,4 | 5,6 | 5,9 | 6,2 | 1) завершення реконструкції аеродрому, у тому числі встановлення систем охорони по периметру території аеропорту та проведення робіт з демонтажу примусово вилученого майна | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість обслуговуваних пасажирів, тис. осіб | 3046,9 | 319,1 | 335 | 351,8 | 369,4 | 387,8 | 407,2 | 427,6 | 449 | 2) завершення будівництва нового аеровокзалу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
3) завершення реконструкції існуючого пасажирського термінала та зовнішніх інженерних мереж у частині будівництва зовнішніх інженерних мереж | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури
| державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 3 | ||||||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
4. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Харків” | 1) реконструкція аеродрому “Міжнародний аеропорт Харків (Основа)” комунального підприємства “Харківський міський центр нерухомості” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
пропускна спроможність термінала, пасажирів на годину | 700 | 700 | 2) реконструкція термінального комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
ТОВ “Нью Системс АМ” (за згодою) | інші джерела (кошти інвестора) | 24 | 15 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
Разом за завданням 4 | 24 | 15 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 24 | 15 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||
5. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Дніпропетровськ” | кількість відправлених рейсів | 52457 | 5561 | 6396 | 6500 | 6600 | 6700 | 6800 | 6900 | 7000 | 1) проектування та будівництво аеродрому Міжнародного аерпорту “Дніпропетровськ” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
Мініфраструктури | державний бюджет | 6000 | 200 | 100 | 1400 | 2189,4 | 2110,6 | |||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 5 | 6000 | 200 | 100 | 1400 | 2189,4 | 2110,6 | ||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | 6000 | 200 | 100 | 1400 | 2189,4 | 2110,6 | ||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
6. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Київ” (Жуляни) | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 212 | 19 | 20 | 23 | 25 | 27 | 30 | 33 | 35 | 1) реконструкція перону та місць стоянки повітряних суден | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Київська міська державна адміністрація | місцевий бюджет | 133,4 | 133,4 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість об’єктів | 1 | 1 | 2) будівництво пожежного депо | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 0,9 | 0,9 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
-“- | 2 | 2 | 3) будівництво ангарів для повітряних суден | -“- | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
ТОВ “Мастер Авіа” (за згодою) | інші джерела (кошти інвестора) | 23 | ||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 6 | 157,3 | 157,3 | ||||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 133,4 | 133,4 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 0,9 | 0,9 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 23 | 23 | ||||||||||||||||||||||
7. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Запоріжжя” | кількість зльотів-посадок на рік | 27697 | 2407 | 2932 | 3260 | 2993 | 3420 | 3897 | 4287 | 4501 | 1) реконструкція аеродрому | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 569,68 | 15,99 | 60,99 | 89,1 | 357,2 | 46,4 | |||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 52,28 | 0,96 | 2,64 | 20,17 | 13,21 | 15,3 | ||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
пропускна спроможність, | 400 | 400 | 2) проектування та будівництво нового термінала | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 671,94 | 9,64 | 236,91 | 271,31 | 154,08 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 441,85 | 1,73 | 5,27 | 2,62 | 237,06 | 195,17 | ||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 304,8 | 99,6 | 159,6 | 45,6 | ||||||||||||||||||||
кількість об’єктів інфраструктури, одиниць | 7 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3) будівництво, реконструкція та модернізація об’єктів допоміжної наземної інфраструктури | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 4,2 | 3,6 | 0,6 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 1,2 | 0,3 | 0,2 | 0,7 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 151,9 | 11,56 | 3,2 | 107,62 | 11,81 | 17,71 | ||||||||||||||||||
кількість об’єктів | 1 | 1 | 4) реконструкція складу паливно-мастильних матеріалів | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 55,75 | 27,75 | 28 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
загальна площа: | 6000/ 50 | 1600/ 13,3 | 2400/ 20 | 1000/ 8,3 | 1000/ 8,3 | 5) будівництво вантажного термінала | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 39 | 10 | 15 | 7 | 7 | |||||||||||||||||||
загальна довжина периметра, | 8000 | 8000 | 6) будівництво огорожі по периметру території аеропорту з установленням технічних засобів спостереження | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 93,78 | 7,2 | 4,53 | 32 | 50,05 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 2,07 | 0,01 | 0,03 | 1,7 | 0,33 | |||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
загальна площа покриття злітно-посадкової смуги, що підлягає ремонту, кв. метрів | 158020 | 14490 | 7070 | 136460 | 7) проведення капітального ремонту злітно-посадкової смуги | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 356,92 | 1,03 | 25,15 | 19,43 | 161,31 | 150 | |||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 37,15 | 10,99 | 0,78 | 6,58 | 18,8 | |||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість спеціальної техніки та обладнання, одиниць | 2 | 2 | 8) придбання технологічних автомобілів | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 72,75 | 3,76 | 68,99 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість спеціальної техніки та обладнання, одиниць | 3 | 3 | 9) проведення капітального ремонту снігоприбиральних машин | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 5,24 | 1,57 | 3,67 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
загальна площа реконструйованої будівлі, кв. метрів | 185 | 185 | 10) реконструкція приміщення для воєнізованої охорони аеропорту | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 0,98 | 0,98 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 7 | 2861,49 | 110,69 | 234,55 | 392,55 | 860,09 | 681,26 | 521,95 | 53,4 | 7 | |||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 1825,02 | 8,39 | 42,59 | 304,61 | 493,61 | 425,18 | 504,24 | 46,4 | ||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 540,77 | 2,7 | 20,8 | 29,14 | 258,86 | 229,27 | ||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 495,7 | 99,6 | 171,16 | 58,8 | 107,62 | 26,81 | 17,71 | 7 | 7 | |||||||||||||||
8. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Херсон” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 4320 | 720 | 1270 | 2330 | 1) проектування та реконструкція злітно-посадкової смуги аеропорту “Херсон” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 320 | 320 | |||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 4,5 | 4,5 | ||||||||||||||||||||||
комунальне підприємство “Херсонські авіалінії” (за згодою) | інші джерела (власні кошти) | 0,35 | 0,35 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 8 | 324,85 | 4,85 | 320 | |||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | 320 | 320 | ||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 4,5 | 4,5 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 0,35 | 0,35 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
9. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Кривий Ріг” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 11,7 | 1,2 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1) проектування та капітальний ремонт покриття злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки та перону | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) реконструкція підсистеми світлосигнального обладнання аеродрому з установкою комплектів вогнів наближення першої категорії ІКАО з двох напрямків посадки | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
Криворізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
пропускна спроможність, пасажирів на годину | 400 | 400 | 3) проектування та реконструкція будівлі аеровокзалу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
Криворізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 250 | 125 | 125 | |||||||||||||||||||||
Разом за завданням 9 | 255 | 130 | 125 | |||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 250 | 125 | 125 | |||||||||||||||||||||
10. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Одеса” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 49,6 | 5,9 | 6,9 | 7,8 | 8,3 | 4,7 | 7,7 | 8,3 | 1) проектування, реконструкція, будівництво аеродромного комплексу комунального підприємства “Міжнародний аеропорт Одеса” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 3872,11 | 250 | 572 | 1158,04 | 786,59 | 702,95 | 402,53 | |||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) проведення ремонту штучного покриття аеродромного комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 92,54 | 18,50 | 16,70 | 11,10 | 31,70 | 14,54 | ||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 10 | 3964,65 | 18,5 | 266,7 | 583,1 | 1189,74 | 801,13 | 702,95 | 402,53 | ||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 3872,11 | 250 | 572 | 1158,04 | 786,59 | 702,95 | 402,53 | ||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 92,54 | 18,50 | 16,70 | 11,10 | 31,70 | 14,54 | ||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
11. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Рівне” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 3,95 | 0,05 | 1,2 | 1,2 | 1,5 | 1) проектування та капітальний ремонт покриття руліжної доріжки обласного комунального підприємства “Міжнародний аеропорт “Рівне” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 100 | 100 | |||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
Рівненська обласна державна адміністрація, | місцевий бюджет | 1,4 | 1,4 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) проектування та капітальний ремонт покриття перону обласного комунального підприємства “Міжнародний аеропорт “Рівне” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 150 | 150 | ||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
Рівненська обласна державна адміністрація, | місцевий бюджет | 1,4 | 1,4 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
довжина периметрової огорожі, кілометрів | 11,76 | 11,76 | 3) проектування та капітальний ремонт огорожі обласного комунального підприємства “Міжнародний аеропорт “Рівне” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 35,73 | 35,73 | |||||||||||||||||||||
Рівненська обласна державна адміністрація, | місцевий бюджет | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість систем обладнання, одиниць | 1 | 1 | 4) проектування та реконструкція системи світлосигнального обладнання обласного комунального підприємства “Міжнародний аеропорт “Рівне” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 71,4 | 71,4 | |||||||||||||||||||||
Рівненська обласна державна адміністрація, | місцевий бюджет | 1,4 | 1,4 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість встановлених систем, одиниць | 2 | 2 | 5) проектування та реконструкція радіотехнічних засобів навігації та посадки аеродромного комплексу, обладнання обласного комунального підприємства “Міжнародний аеропорт “Рівне” за адресою: | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 40 | 40 | |||||||||||||||||||||
Рівненська обласна державна адміністрація, | місцевий бюджет | 1,6 | 1,6 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 11 | 403,93 | 6,8 | 75,73 | 321,4 | ||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | 397,13 | 75,73 | 321,4 | |||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 6,8 | 6,8 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
12. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Чернівці” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 53,7 | 2,5 | 0,5 | 7,2 | 8,3 | 8,3 | 8,7 | 8,7 | 9,5 | 1) реконструкція аеродромного комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 535,4 | 535,4 | |||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 12 | 535,4 | 535,4 | ||||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | 535,4 | 535,4 | ||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
13. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Черкаси” | 1) проектування та реконструкція аеродромного комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) капітальний ремонт покриття перону | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
3) реконструкція периметрового огородження | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
4) реконструкція каналізаційних мереж | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
5) капітальний ремонт покриття руліжної доріжки | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
6) реконструкція світлосигнального обладнання | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
пропускна спроможність аеровокзалу, пасажирів на годину | 400 | 400 | 7) реконструкція будівлі аеровокзалу та малих архітектурних форм з елементами благоустрою на приаеровокзальній території | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 10 | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 169,03 | 169,03 | ||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 13 | 179,03 | 5 | 174,03 | |||||||||||||||||||||
у тому числі | ||||||||||||||||||||||||
державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 10 | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 169,03 | 169,03 | ||||||||||||||||||||||
14. Забезпечення розвитку аеропорту “Полтава” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 64,3 | 6,8 | 7,5 | 7,9 | 8,3 | 8,3 | 8,5 | 8,5 | 8,5 | 1) проектування та реконструкція аеродромного комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 522 | 522 | |||||||||||||||||||||
Полтавська обласна державна адміністрація | місцевий бюджет | 25 | 25 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
довжина периметрової огорожі, кілометрів | 8,5 | 8,5 | 2) реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно з вимогами авіаційної безпеки | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 42,3 | 42,3 | |||||||||||||||||||||
Полтавська обласна державна адміністрація | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
пропускна спроможність, пасажирів на годину | 400 | 400 | 3) проектування та реконструкція термінального комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
Полтавська обласна державна адміністрація | місцевий бюджет | 38 | 38 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 14 | 627,3 | 38 | 25 | 564,3 | ||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | 564,3 | 564,3 | ||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 63 | 38 | 25 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
15. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Тернопіль” | 1) проектування та реконструкція аеродромного комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) будівництво термінального комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 15 | ||||||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
16. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Вінниця” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 8,45 | 0,58 | 0,8 | 1,35 | 0,9 | 0,8 | 1,24 | 1,35 | 1,43 | 1) реконструкція аеродрому комунального підприємства “Аеропорт “Вінниця на території Гавришівської сільської ради Вінницького району Вінницької області” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 1577,65 | 604,27 | 454,73 | 518,65 | |||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість обслуговуваних пасажирів, тис. осіб | 496 | 30 | 53 | 61 | 40 | 2 | 60 | 100 | 150 | 2) модернізація аеровокзалу та придбання нового обладнання | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 19,5 | 9 | 2 | 6 | 2 | 0,5 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 479 | 83 | 206 | 190 | ||||||||||||||||||||
Разом за завданням 16 | 2078,15 | 9 | 2 | 6 | 4 | 0,5 | 687,27 | 660,73 | 708,65 | |||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | 1577,65 | 604,27 | 454,73 | 518,65 | ||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 21,5 | 9 | 2 | 6 | 4 | 0,5 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 479 | 83 | 206 | 190 | ||||||||||||||||||||
17. Забезпечення розвитку аеропорту “Суми” | 1) проектування та реконструкція аеродрому | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) реконструкція аеровокзального комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 17 | ||||||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
18. Проектування та будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні | обсяг пасажирських перевезень, | 500 | 500 | 1) передпроектні роботи, проектування, оцінка впливу на довкілля, розроблення інвестиційного проекту та будівництво аеродрому | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 30 | 0,7 | 29,3 | |||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 3000 | 1500 | 1500 | ||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) проектування та будівництво термінального комплексу та інфраструктури | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 18 | 3030 | 0,7 | 29,3 | 1500 | 1500 | |||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 30 | 0,7 | 29,3 | ||||||||||||||||||||
державний бюджет | 3000 | 1500 | 1500 | |||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
19. Розвиток Міжнародного аеропорту “Івано-Франківськ” | 1) проектування та реконструкція аеродрому | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) проектування та реконструкція термінала | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 19 | ||||||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Усього за Програмою | 21525,1 | 737,19 | 788,25 | 1181,65 | 2291,83 | 1640,24 | 4044,23 | 6355,16 | 4486,55 | |||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 3902,11 | 250 | 572 | 1158,04 | 787,29 | 732,25 | 402,53 | ||||||||||||||||
державний бюджет | 12394,48 | 200 | 100 | 2 400 | 5565,23 | 4129,25 | ||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 2069,22 | 17,39 | 44,59 | 310,61 | 535,61 | 466,98 | 514,24 | 46,4 | 133,4 | |||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 1536,56 | 438,2 | 322,5 | 240,24 | 290,56 | 244,16 | 0,9 | |||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 1622,73 | 281,6 | 171,16 | 58,8 | 107,62 | 41,81 | 397,74 | 341 | 223 |
{Додаток 2 в редакції Постанови КМ № 714 від 22.09.2016; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 787 від 06.09.2017, № 585 від 18.07.2018, № 1079 від 28.11.2018, № 1191 від 27.12.2018, № 401 від 27.03.2019, № 317 від 29.04.2020, № 763 від 19.08.2020; в редакції Постанови КМ № 1370 від 28.12.2020}
Додаток 3 |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року
Найменування завдання | Найменування показників виконання завдання | Одиниця виміру | Значення показника | ||||||||
усього | у тому числі за роками | ||||||||||
2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | ||||
1. Збільшення загального пасажиропотоку | економічні | кількість обслуговуваних пасажирів, млн. осіб | 98,1 | 8,3 | 10,6 | 12,6 | 13,7 | 4,5 | 7,2 | 16,9 | 24,3 |
2. Збільшення пропускної спроможності аеропортів, а також приведення їх якісного рівня у відповідність із міжнародними стандартами | технічні | кількість відправлених та прийнятих літаків, тис. | 1788 | 133,2 | 159,9 | 182,8 | 201,2 | 94,5 | 151,2 | 354,9 | 510,3 |
3. Підвищення транзитного потенціалу Міжнародного аеропорту “Бориспіль” | економічні | частка загального пасажиропотоку, відсотків | 25 | 27 | 29 | 31 | 33 | 35 | 37 | 40 | |
4. Активізація державно-приватного партнерства з утримання та експлуатації аеропортів | -“- | кількість реалізованих проектів | 8 | 1 | 1 | 2 | 4 | ||||
5. Збільшення частки авіаційних перевізників, що працюють за моделлю “лоу-кост” | -“- | частка загального пасажиропотоку, відсотків | 8 | 10 | 15 | 18 | 21 | 25 | 27 | 30 | |
6. Збереження існуючих та створення додаткових робочих місць у регіонах | соціальні | кількість місць | 1000 | 90 | 100 | 210 | 150 | 100 | 50 | 150 | 150 |
{Додаток 3 в редакції Постанови КМ № 1370 від 28.12.2020}