Про затвердження Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову програму розвитку аеропортів на період до 2023 року (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству інфраструктури разом з Міністерством економічного розвитку і торгівлі, заінтересованими центральними та місцевими органами виконавчої влади вжити заходів до підготовки інвестиційних проектів, які забезпечуватимуть виконання основних завдань та заходів, передбачених Програмою, та які фінансуватимуться за рахунок кредитів (позик), залучених у тому числі під державні гарантії (без використання коштів державного бюджету).
3. Міністерству інфраструктури разом з Фондом державного майна, Міністерством економічного розвитку і торгівлі, Міністерством фінансів, Антимонопольним комітетом та Національним агентством з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та реалізації інфраструктурних проектів вжити в установленому законодавством порядку заходів до передачі у державну власність до сфери управління Міністерства інфраструктури аеродромів та аеродромних об’єктів, у тому числі в разі їх будівництва, реконструкції за рахунок державних коштів, та в разі потреби внести відповідні проекти актів Кабінету Міністрів України.
4. Міністерству інфраструктури вжити в установленому порядку заходів до:
визначення аеродромів, аеродромних об’єктів (поверхні, призначені для посадки, зльоту, руху, стоянки повітряних суден, руху наземного транспорту на території аеродрому, ґрунтові елементи аеродрому, об’єкти обслуговування повітряного руху, засоби зв’язку, навігації та спостереження, візуальні засоби забезпечення польотів, об’єкти та засоби аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення, забезпечення авіаційної безпеки, метеорологічного обслуговування, електрозабезпечення аеродрому, споруди та мережі інженерних комунікацій, що забезпечують роботу аеродромних об’єктів) та земельних ділянок, необхідних для виконання заходів, передбачених Програмою;
закріплення аеродромів та аеродромних об’єктів на праві господарського відання за визначеним ним державним підприємством;
отримання у постійне користування визначеним державним підприємством необхідних земельних ділянок;
розроблення в установленому порядку відповідної документації із землеустрою щодо надання у постійне користування визначеному державному підприємству нових земельних ділянок, необхідних для виконання завдань та заходів Програми, та в разі потреби внести відповідні проекти актів Кабінету Міністрів України.
5. Рекомендувати органам місцевого самоврядування:
1) за погодженням з Міністерством інфраструктури привести у двотижневий строк завдання, показники і заходи відповідних міських програм у відповідність з визначеними Програмою основними завданнями, показниками і заходами;
2) сприяти забезпеченню діяльності визначеного Міністерством інфраструктури державного підприємства шляхом:
передачі аеродромів та аеродромних об’єктів, що належать до власності територіальних громад, до сфери управління Міністерства інфраструктури;
надання у постійне користування земельних ділянок для виконання завдань та заходів Програми.
6. Міністерству інфраструктури:
подати у місячний строк пропозиції щодо приведення актів Кабінету Міністрів України у відповідність з цією постановою;
подавати щороку до 1 березня Кабінетові Міністрів України і Міністерству економічного розвитку і торгівлі інформацію про хід виконання Програми.
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
розвитку аеропортів на період до 2023 року
Метою Програми є задоволення потреб держави у забезпеченні стабільного розвитку авіаційної галузі, приведення інфраструктури авіаційного транспорту у відповідність з міжнародними стандартами, забезпечення набуття Україною статусу транзитної держави з урахуванням її унікального географічного розташування, підвищення ефективності управління державним майном.
Шляхи і способи досягнення мети
Пропонуються такі способи та шляхи досягнення мети:
забезпечення будівництва, реконструкції та модернізації, зокрема:
- аеродромів та аеродромних об’єктів (поверхні, призначені для посадки, зльоту, руху, стоянки повітряних суден, руху наземного транспорту на території аеродрому, ґрунтові елементи аеродрому, об’єкти обслуговування повітряного руху, засоби зв’язку, навігації та спостереження, візуальні засоби забезпечення польотів, об’єкти та засоби аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення, забезпечення авіаційної безпеки, метеорологічного обслуговування, електрозабезпечення аеродрому, споруди та мережі інженерних комунікацій, що забезпечують роботу аеродромних об’єктів);
- об’єктів інфраструктури аеропортів (пасажирські та вантажні термінальні комплекси, цехи бортового харчування, об’єкти забезпечення авіаційним паливом), об’єктів неавіаційної діяльності тощо;
- об’єктів наземної інфраструктури, що належать українським повітряним перевізникам (ангарні комплекси, авіаційно-технічні бази, навчально-тренажерні центри, профілакторії, адміністративні будівлі, складські об’єкти), за рахунок їх власних коштів;
- аеродромів спільного використання та їх об’єктів за погодженням з відповідними органами державної влади, у сфері управління яких перебувають такі аеродроми, або органами місцевого самоврядування, у власності яких перебувають такі аеродроми;
забезпечення доступності інфраструктури аеропортів для маломобільних груп населення шляхом впровадження відповідних вимог до аеропортів, у тому числі щодо обов’язкової наявності у кожному з них амбулаторного ліфта;
забезпечення з урахуванням змін, що відбулися під час будівництва, реконструкції та модернізації аеропортів (як приклад - будівництво інвесторами пасажирських термінальних комплексів та інших об’єктів інфраструктури в міжнародних аеропортах “Харків”, “Київ” (Жуляни), “Дніпропетровськ”, “Одеса”):
- розподілу комплексу споруд та об’єктів аеропортів на аеродроми/аеродромні об’єкти та об’єкти, що не належать до аеродромних, з визначенням їх балансоутримувача в порядку, передбаченому законодавством;
- створення та розвитку єдиної державної мережі аеродромів в результаті їх об’єднання та передачі аеродромів державної і комунальної форми власності до сфери управління Мінінфраструктури з подальшим закріпленням аеродромів та аеродромних об’єктів на праві господарського відання за визначеним Мінінфраструктури державним підприємством;
збереження у державній власності аеродромів міжнародних аеропортів “Бориспіль” та “Львів”;
повернення у державну власність аеродромів міжнародних аеропортів “Дніпропетровськ”, “Київ” (Жуляни), “Харків”, “Одеса”, “Донецьк”, “Сімферополь”;
повернення у державну власність та збереження в ній інших аеродромів та аеродромних об’єктів, у тому числі у разі їх будівництва, реконструкції за рахунок державних коштів (або кредитних коштів, залучених під державні гарантії);
експлуатація аеродромів на підставі договору з державним підприємством - балансоутримувачем аеродромів;
забезпечення розвитку, експлуатації та утримання аеродромів за рахунок аеропортових зборів та інших не заборонених законодавством джерел;
визначення фінансово-правових відносин між державним підприємством - балансоутримувачем аеродромів та експлуатантом аеропортів щодо використання, утримання та розвитку аеродромів;
передача з комунальної в державну власність аеродромів, будівництво та реконструкція яких здійснені за рахунок державних коштів (або кредитних коштів, залучених під державні гарантії) в рамках виконання Державної цільової програми з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу з урахуванням зобов’язань органів місцевого самоврядування щодо передачі збудованих/ реконструйованих аеродромних об’єктів у державну власність;
передача аеродромних та аеропортових об’єктів, що збудовані або реконструйовані під час виконання Державної цільової програми з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, із сфери управління Укрєвроінфрапроекту до сфери управління Мінінфраструктури;
створення правових, організаційних та економічних передумов для авіакомпаній, які базуються в аеропортах;
забезпечення залучення приватних інвестицій у розвиток аеропортів, зокрема об’єктів інфраструктури аеропортів, що призначені для наземного обслуговування повітряних суден, пасажирів, екіпажів, обробки багажу, пошти, вантажу, для технічного обслуговування повітряних суден, кейтерингу, об’єктів забезпечення авіаційним паливом та неавіаційної діяльності шляхом їх надання (крім аеродромів та аеродромних об’єктів) інвесторам в оренду, концесію, управління, спільну діяльність або відчуження таких об’єктів чи корпоративних прав на них (крім аеродромів та аеродромних об’єктів) у порядку, передбаченому законодавством;
забезпечення створення правових та організаційних передумов для залучення інвесторів до розвитку аеропортів як експлуатантів аеропортів;
забезпечення рівності прав усіх суб’єктів авіаційної діяльності незалежно від форми власності, що провадять діяльність в аеропортах України;
вирішення питання щодо підписання Угоди про Спільний авіаційний простір між Україною та Європейським Союзом та здійснення процесу лібералізації ринку міжнародних авіаційних перевезень;
проведення відповідними органами державної влади разом з органами місцевого самоврядування інвентаризації земель аеропортів та аеродромів;
створення сприятливих умов для розвитку базової наукової установи, що здійснює проектування та науковий супровід програм розвитку аеропортів.
З метою комплексного підходу до розв’язання проблем розвитку авіації та транспортної інфраструктури держави в цілому під час проведення робіт з будівництва, реконструкції та модернізації інфраструктури аеропортів необхідно передбачити її інтеграцію до інфраструктури міського електричного, автомобільного та залізничного транспорту з метою створення цілісних транспортних вузлів з поєднанням усіх видів транспорту.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування завдань і заходів, передбачених Програмою, наведені у додатку 1.
Перелік основних завдань і заходів Програми наведено у додатку 2.
Під час визначення конкретних завдань і заходів враховано їх взаємозв’язок, повноту та всебічність, узгодженість з іншими програмами.
Завдання і заходи, передбачені Програмою, враховують потреби осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення шляхом встановлення вимог до аеропортів, у тому числі щодо обов’язкової наявності у кожному з них амбулаторного ліфта.
Крім того, до основних завдань та заходів слід віднести підписання Угоди про Спільний авіаційний простір між Україною та Європейським Союзом у 2016 році.
Додатково з метою лібералізації повітряного сполучення України з іншими державами світу буде запроваджено поетапний перегляд міжурядових угод.
Очікувані результати ефективності Програми
У результаті виконання Програми передбачається:
збільшення загального пасажиропотоку до рівня 24,3 млн. пасажирів до 2023 року (більш як удвічі порівняно з 2015 роком);
збільшення пропускної спроможності аеропортів удвічі, а також приведення рівня надання послуг в аеропортах у відповідність з міжнародними стандартами;
зменшення часу на наземне обслуговування кожного повітряного судна до 35-40 хвилин;
підвищення удвічі транзитного потенціалу головного міжнародного авіаційного транспортного вузла держави як запоруки успішного розвитку аеропортів;
активізація державно-приватного партнерства з утримання та експлуатації аеропортів та створення сприятливого інвестиційного клімату для розвитку авіаційної галузі;
розвиток неавіаційної діяльності аеропортів до 40 відсотків загальних доходів аеропортів;
збільшення частки авіаційних перевізників, що працюють за моделлю “лоу-кост”, до 30 відсотків загального ринку авіаційних перевезень;
створення не менш як 1000 додаткових робочих місць.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок власних коштів підприємств, у власності яких перебувають аеродроми, аеродромні об’єкти та аеропорти, а також залучених ними кредитних коштів, у тому числі під державні гарантії, державних коштів, коштів приватних інвесторів, а також інших не заборонених законодавством джерел.
Загальна потреба у залученні коштів для забезпечення розвитку аеропортів до 2023 року становить більш як 8,6 млрд. гривень, з них 5 млрд. гривень за рахунок інших джерел, у тому числі залучених під державні гарантії, надані в установленому законодавством порядку, у межах і за напрямами, що визначені законом про Державний бюджет України на відповідний рік, для забезпечення розвитку аеродромів та аеродромних об’єктів та близько 1,2 млрд. гривень за рахунок коштів приватних інвесторів для забезпечення розвитку об’єктів інфраструктури аеропортів, що не належать до аеродромних.
ПАСПОРТ
Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 944 (Офіційний вісник України, 2014 р., № 3, ст. 63).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 126.
3. Державний замовник - Мінінфраструктури.
4. Керівник Програми - Міністр інфраструктури.
5. Виконавці заходів Програми - центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання.
6. Строк виконання - 2016-2023 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування | Обсяг фінансування, млн. гривень | У тому числі за роками | |||||||
2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | ||
Державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 5019,38 | 2185,42 | 1521,06 | 621,9 | 342,5 | 87 | 87,5 | 87 | 87 |
Місцеві бюджети | 563,54 | 253,35 | 52,94 | 107,75 | 67,3 | 22,3 | 22,3 | 18,3 | 19,3 |
Інші джерела (власні кошти підприємства) | 1767,08 | 1128,18 | 319,7 | 235,7 | 36,7 | 11,7 | 11,7 | 11,7 | 11,7 |
Інші джерела (кошти інвестора) | 1347,3 | 890,9 | 201,31 | 61,95 | 110,62 | 41,81 | 20,71 | 10 | 10 |
Усього | 8697,3 | 4457,85 | 2095,01 | 1027,3 | 557,12 | 162,81 | 142,21 | 127 | 128 |
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року
Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника | Найменування заходу | Головний розпорядник бюджетних коштів, інвестор | Джерела фінансування (власні кошти, державний бюджет, інші) | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, млн. гривень | У тому числі за роками | |||||||||||||||
усього | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | ||||||
1. Удосконалення організаційного та нормативно-правового механізму розвитку авіаційної діяльності | кількість створених підприємств | 1 | 1 | 1) створення та забезпечення розвитку єдиної національної мережі аеродромів України через об’єднання аеродромів в одне підприємство | Мінінфраструктури | не потребує додаткового фінансування | ||||||||||||||||
кількість актів приймання-передачі аеродромних та аеропортових об’єктів, що перебувають у сфері управління Укрєвроінфра-проекту, до Мінінфраструктури | 2 | 2 | 2) забезпечення передачі із сфери управління Укрєвроінфрапроекту до сфери управління Мінінфраструктури аеродромних та аеропортових об’єктів, що перебувають у сфері управління Укрєвроінфра-проекту та які збудовані або реконструйовані під час підготовки до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу | Мінінфраструктури | ||||||||||||||||||
кількість договорів з фінансово-правових відносин між підприємством - балансоутримувачем аеродромів та експлуатантом аеропортів щодо експлуатації аеродромів | 17 | 1 | 6 | 6 | 4 | 3) визначення фінансово-правових відносин між підприємством - балансоутримувачем аеродромів та експлуатантом аеропортів щодо використання та утримання аеродромів | ||||||||||||||||
2. Забезпечення розвитку державного підприємства “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” | збільшення кількості місць стоянок автотранспорту біля термінального комплексу “D”, кількість машино-місць | 2038 | 2038 | 1) будівництво паркінгу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | 182 | 182 | |||||||||||||||||||
збільшення кількості місць стоянок автотранспорту біля термінального комплексу “D”, кількість машино-місць | 14 | 14 | 2) реконструкція перону для повітряних суден термінального комплексу “D” | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 502 | 102 | 200 | 200 | ||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
потужність насосно-фільтраційної станції, куб. метрів на годину | 3) будівництво насосно-фільтраційної станції централізованої заправної станції | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 200 | 200 | ||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
4) реконструкція огорожі за периметром території аеропорту (з сигналізацією, відеоспостереженням) | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 200 | 115 | 85 | |||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
Разом за завданням 2 | 1084 | 599 | 285 | 200 | ||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 902 | 417 | 285 | 200 | ||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 182 | 182 | ||||||||||||||||||||
3. Забезпечення розвитку державного підприємства “Міжнародний аеропорт “Львів” імені Данила Галицького” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 42,1 | 4,4 | 4,6 | 4,9 | 5,1 | 5,4 | 5,6 | 5,9 | 6,2 | 1) реконструкція аеродрому | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 157,99 | 157,99 | |||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
кількість обслуговуваних пасажирів, тис. осіб | 3046,9 | 319,1 | 335 | 351,8 | 369,4 | 387,8 | 407,2 | 427,6 | 449 | 2) будівництво нового аеровокзалу | -"- | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 67,69 | 67,69 | ||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
3) реконструкція існуючого пасажирського термінала та зовнішніх інженерних мереж в частині будівництва зовнішніх інженерних мереж | -"- | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 62,06 | 62,06 | ||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 3 | 287,74 | 287,74 | ||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 287,74 | 287,74 | |||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
4. Забезпечення розвитку комунального підприємства “Міжнародний аеропорт Харків” | 1) реконструкція, будівництво аеродромного комплексу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 124,9 | 124,9 | |||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
2) будівництво, реконструкція та проведення капітального ремонту термінального комплексу | -"- | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор ТОВ “Нью Системс АМ” | інші джерела (кошти інвестора) | 51 | 15 | 6 | 3 | 3 | 15 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
Разом за завданням 4 |
| 175,9 | 139,9 | 6 | 3 | 3 | 15 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 124,9 | 124,9 | |||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 51 | 15 | 6 | 3 | 3 | 15 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||
5. Забезпечення розвитку товариства з обмеженою відповідальністю “Міжнародний аеропорт “Дніпропетровськ” | кількість відправлених рейсів | 52457 | 5561 | 6396 | 6500 | 6600 | 6700 | 6800 | 6900 | 7000 | 1) реконструкція аеродрому | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | 22 | 22 | |||||||||||||||||||
2) реконструкція об’єктів інфраструктури та інженерного забезпечення | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | 67 | 67 | |||||||||||||||||||
кількість обслуговуваних пасажирів, тис. осіб | 2866 | 280 | 336 | 350 | 360 | 370 | 380 | 390 | 400 | 3) забезпечення підвищення пропускної спроможності аеропорту | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | 472 | 472 | |||||||||||||||||||
Разом за завданням 5 | 561 | 561 | ||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 561 | 561 | ||||||||||||||||||||
6. Забезпечення розвитку комунального підприємства “Міжнародний аеропорт “Київ” (Жуляни) | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 212 | 19 | 20 | 23 | 25 | 27 | 30 | 33 | 35 | 1) реконструкція перону та місць стоянок повітряних суден | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||
Київська міськдержадміністрація | місцевий бюджет | 133,4 | 133,4 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
2) будівництво пожежного депо | Мінінфраструктури | інші джерела, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 0,9 | 0,9 | ||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
зберігання повітряних суден, діб | 5750 | 710 | 720 | 720 | 720 | 720 | 720 | 720 | 720 | 3) будівництво ангара для повітряних суден (2 одиниці) | Мінінфраструктури | інші джерела, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти ТОВ “Мастер Авіа”) | 23 | 23 | |||||||||||||||||||
Разом за завданням 6 | 157,3 | 157,3 | ||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 133,4 | 133,4 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 0,9 | 0,9 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 23 | 23 | ||||||||||||||||||||
7. Забезпечення розвитку комунального підприємства “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” | кількість зльотів-посадок, одиниць на рік | 26136 | 2426 | 2233 | 2456 | 2947 | 3389 | 3897 | 4287 | 4501 | 1) реконструкція аеродрому | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 611,27 | 5,37 | 392,5 | 178,9 | 34,5 | ||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
пропускна спроможність, осіб на годину | 360 | 360 | 2) проектування та будівництво нового термінала | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада | інвестор під державні гарантії | 304,8 | 99,6 | 159,6 | 45,6 | |||||||||||||||||
3) допоміжна наземна інфраструктура | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
кількість об’єктів інфраструктури, одиниць | 7 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | місцевий бюджет | |||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | 151,9 | 11,56 | 3,2 | 107,62 | 11,81 | 17,71 | |||||||||||||||
реконструкція складу пально-мастильних матеріалів, одиниць | 1 | 1 | 4) забезпечення аеропорту паливом | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 27,75 | 27,75 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
кількість об’єктів інженерного забезпечення, одиниць | 3 | 1 | 2 | 5) інженерне забезпечення аеропорту | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 22,64 | 9,84 | 12,8 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
загальна площа: кв. метрів/ пропускна спроможність, тонн на добу | 6000/ 50 | 1600/13,3 | 2400/ 20 | 1000/ 8,3 | 1000/ 8,3 | 6) будівництво вантажного термінала | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | 39 | 10 | 15 | 7 | 7 | ||||||||||||||||
загальна довжина периметра, пог. метрів | 8000 | 8000 | 7) будівництво огорожі периметра з установленням технічних засобів спостереження | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 18,3 | 10,3 | 8 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
загальна площа, що підлягає ремонту, кв. метрів | 4834 | 8) проведення капітального ремонту існуючого аеровокзального комплексу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 8,5 | 8,5 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
загальна площа покриття, що підлягає ремонту, кв. метрів | 4000 | 9) проведення капітального ремонту злітно-посадкової смуги | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 4 | 4 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
кількість спеціальної техніки, одиниць | 1 | 10) придбання детектора вибухових речовин | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 0,65 | 0,65 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
-"- | 2 | 11) придбання двох технологічних автомобілів | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 1,42 | 1,42 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
кількість спеціальної техніки, одиниць | 1 | 12) придбання установки наземного живлення | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 1,3 | 1,3 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
-"- | 1 | 13) придбання установки повітряного запуску | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 2,5 | 2,5 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
-"- | 3 | 14) проведення капітального ремонту снігоприбиральних машин | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 4 | 4 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
-"- | 1 | 15) придбання машини для антиожеледної обробки повітряних суден | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 6,5 | 6,5 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
загальна площа реконструйованої будівлі, кв. метрів | 185 | 16) реконструкція приміщення для воєнізованої охорони аеропорту | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 0,47 | 0,47 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
Разом за завданням 7 | 1205 | 144,61 | 581,5 | 278,25 | 142,12 | 26,81 | 17,71 | 7 | 7 | |||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 611,27 | 5,37 | 392,5 | 178,9 | 34,5 | ||||||||||||||||
місцевий бюджет | 98,03 | 39,64 | 17,84 | 40,55 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 495,7 | 99,6 | 171,16 | 58,8 | 107,62 | 26,81 | 17,71 | 7 | 7 | |||||||||||||
8. Забезпечення розвитку комунального підприємства Херсонської обласної ради “Аеропорт “Херсон” | 1) розроблення відповідної документації щодо землеустрою для надання в установленому порядку земельних ділянок у постійне користування | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | 0,6 | 0,3 | 0,15 | 0,15 | |||||||||||||||||
2) розроблення технічних паспортів будівель та споруд | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
комунальне підприємство Херсонської обласної ради “Херсонські авіалінії” | інші джерела (власні кошти) | 0,55 | 0,2 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | ||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
3) виготовлення проектної документації на виконання робіт з проведення капітального ремонту покриття злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки та перону | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 317,9 | 46,1 | 31,8 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | |||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 0,6 | 0,6 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
4) реконструкція будівель та споруд аеропорту | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 88,2 | 18,2 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | |||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 17,5 | 3,5 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||
комунальне підприємство Херсонської обласної ради “Херсонські авіалінії” | інші джерела (власні кошти) | 8,95 | 1,95 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
5) реконструкція інженерних мереж аеропорту | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 91,84 | 21,84 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | |||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 1,75 | 0,35 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | ||||||||||||
комунальне підприємство Херсонської обласної ради “Херсонські авіалінії” | інші джерела (власні кошти) | 8 | 1,7 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | ||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
6) проведення капітального ремонту аварійно-рятувальної станції та пожежного депо, придбання спецавтотранспорту | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 0,92 | 0,22 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | ||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
7) будівництво митного ліцензійного складу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
комунальне підприємство Херсонської обласної ради “Херсонські авіалінії” | інші джерела (власні кошти) | 65 | 30 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
8) проведення капітального ремонту світлосигнальної системи злітно-посадкової смуги | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 4,7 | 2 | 1,7 | 1 | ||||||||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 1,88 | 0,48 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | ||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
9) реконструкція світлосигнальної системи злітно-посадкової смуги | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 42 | 38,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 0,03 | 0,03 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
10) реконструкція мереж інструментального керування курсовим та глісадним радіомаяком “Херсон” | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 29,9 | 19,4 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
11) випробування та налаштування засобів посадки з облітом літаком-лабораторією | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 4,48 | 0,98 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||
комунальне підприємство Херсонської обласної ради “Херсонські авіалінії” | інші джерела (власні кошти) | 5,6 | 0,7 | 0,7 | 0,7 | 0,7 | 0,7 | 0,7 | 0,7 | 0,7 | ||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
12) реконструкція та освітлення привокзальної площі та території | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||
комунальне підприємство Херсонської обласної ради “Херсонські авіалінії” | інші джерела (власні кошти) | 0,52 | 0,17 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | ||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
13) відновлення автопарку, спецавтотранспорту, придбання приладів та іншого обладнання | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 0,92 | 0,22 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | ||||||||||||
комунальне підприємство Херсонської обласної ради “Херсонські авіалінії” | інші джерела (власні кошти) | 8,82 | 1,82 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
14) будівництво готелю з паркінгом | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||
комунальне підприємство Херсонської обласної ради “Херсонські авіалінії” | інші джерела (власні кошти) | 27 | 6 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
15) придбання реагенту для антикригової обробки літаків та злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки та перону, обладнання для цих робіт | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 20 | 5 | 5 | 10 | ||||||||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 1,8 | 0,4 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | ||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
16) придбання обладнання для обслуговування повітряних суден | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 85,3 | 57,3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 16,78 | 5,78 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
17) реконструкція мереж обслуговування метеорологічного обладнання | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 5,5 | 2 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 0,55 | 0,55 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
18) реконструкція радіонавігаційних споруд посадки | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 173,8 | 54,8 | 17 | 17 | 17 | 17 | 17 | 17 | 17 | |||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 24 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
19) придбання обладнання для реєстрації, транспортування та контролю за багажем | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 7,5 | 2,5 | 1 | 1 | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 3,8 | 2,8 | 1 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
20) придбання обладнання для забезпечення безпеки | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 28,1 | 5,6 | 3,5 | 3 | 3,5 | 3 | 3,5 | 3 | 3 | |||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 24 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
комунальне підприємство Херсонської обласної ради “Херсонські авіалінії” | інші джерела (власні кошти) | 0,5 | 0,5 | |||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
21) придбання обладнання для транспортування пасажирів | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 40 | 10 | 10 | 10 | 10 | |||||||||||||||
Херсонська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 10 | 2 | 1,5 | 1,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
Разом за завданням 8 |
| 1169,29 | 350,49 | 123,15 | 134,15 | 121 | 110 | 110,5 | 110 | 110 | ||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 934,74 | 283,24 | 96,5 | 108,5 | 98 | 87 | 87,5 | 87 | 87 | ||||||||||||
місцевий бюджет | 109,01 | 23,91 | 14,8 | 13,8 | 11,3 | 11,3 | 11,3 | 11,3 | 11,3 | |||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 124,94 | 43,04 | 11,7 | 11,7 | 11,7 | 11,7 | 11,70 | 11,7 | 11,7 | |||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 0,6 | 0,3 | 0,15 | 0,15 | ||||||||||||||||||
9. Забезпечення розвитку комунального підприємства Криворізької міської ради “Міжнародний аеропорт “Кривий Ріг” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 11,7 | 1,2 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1) розроблення проекту реконструкції підсистеми вогнів наближення та технічної документації з установлення комплексу вогнів наближення | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 0,5 | 0,5 | |||||||
Дніпропетровська облдержадміністрація | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
2) реконструкція системи вогнів наближення | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Дніпропетровська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 7 | 7 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
3) реконструкція огорожі периметра аеродрому | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Днепропітровська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 0,7 | 0,4 | 0,3 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
4) проектування та монтаж системи опалення | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Дніпропетровська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 0,8 | 0,8 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
Разом за завданням 9 |
| 9 | 8,7 | 0,3 | ||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 0,5 | 0,5 | |||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 8,5 | 8,2 | 0,3 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
10. Забезпечення розвитку комунального підприємства “Міжнародний аеропорт Одеса” | 1) проектування реконструкція, будівництво аеродромного комплексу комунального підприємства “Міжнародний аеропорт Одеса” | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії) | 1679,94 | 1184,38 | 495,56 | ||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
2) проведення ремонту штучних покриттів аеродромного комплексу | Мінінфраструктури | державні кошти (в тому числі, кошти, що залучаються під державні гарантії) | ||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Одеса” | інші джерела (власні кошти) | 92,54 | 92,54 | |||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
3) реконструкція штучних покриттів аеродромного комплексу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії) | ||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Одеса” | інші джерела (власні кошти) | 548,55 | 548,55 | |||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
Разом за завданням 10 |
| 2321,03 | 1825,47 | 495,56 | ||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 1679,94 | 1184,38 | 495,56 | ||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 641,09 | 641,09 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
11. Забезпечення розвитку обласного комунального підприємства “Міжнародний аеропорт Рівне” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 8,2 | 0,5 | 0,7 | 1 | 1 | 1,1 | 1,2 | 1,2 | 1,5 | 1) розроблення проекту реконструкції аеродромного комплексу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||
Рівненська обласна рада | місцевий бюджет | 6 | 6 | |||||||||||||||||||
обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Рівне” | інші джерела (власні кошти) | 5 | 5 | |||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
2) реконструкція аеродромного комплексу, проведення капітального ремонту термінального комплексу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 50 | 20 | 20 | 10 | ||||||||||||||||
кількість обслуговуваних пасажирів, тис. осіб | 19 | 1,2 | 1,5 | 2,5 | 2,5 | 2,7 | 2,8 | 2,8 | 3 | Рівненська обласна рада | місцевий бюджет | 5 | 3 | 2 | ||||||||
обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Рівне” | інші джерела (власні кошти) | 23 | 11 | 8 | 4 | |||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
3) реконструкція огорожі | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 8 | 8 | ||||||||||||||||||
Рівненська обласна рада | місцевий бюджет | 2 | 2 | |||||||||||||||||||
обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Рівне” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
4) придбання обладнання для транспортування пасажирів | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 4,5 | 4,5 | ||||||||||||||||||
Рівненська обласна рада | місцевий бюджет | 0,5 | 0,5 | |||||||||||||||||||
обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Рівне” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
5) придбання обладнання для обслуговування повітряних суден | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 9 | 9 | ||||||||||||||||||
Рівненська обласна рада | місцевий бюджет | 1 | 1 | |||||||||||||||||||
обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Рівне” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
6) придбання вогнів заходу на посадку | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 12 | 12 | ||||||||||||||||||
Рівненська обласна рада | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||
обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Рівне” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
7) будівництво вантажного термінала | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Рівненська обласна рада | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||
обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Рівне” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | 9 | 9 | |||||||||||||||||||
8) придбання санітарного автомобіля | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Рівненська обласна рада | місцевий бюджет | 0,4 | 0,4 | |||||||||||||||||||
обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Рівне” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
Разом за завданням 11 | 135,4 | 82,4 | 39 | 14 | ||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 83,5 | 53,5 | 20 | 10 | |||||||||||||||||
місцевий бюджет | 14,9 | 12,9 | 2 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 28 | 16 | 8 | 4 | ||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 9 | 9 | ||||||||||||||||||||
12. Забезпечення розвитку Закарпатського обласного комунального підприємства “Міжнародний аеропорт Ужгород” | 1) відновлення та реконструкція асфальтобетонного покриття аеродрому (злітно-посадкової смуги, руліжних доріжок та перону) | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Закарпатська обласна рада | місцевий бюджет | 3,7 | 3,7 | |||||||||||||||||||
рух повітряних суден / тис. літако-вильотів | 4670 | 520 | 540 | 560 | 580 | 600 | 610 | 620 | 640 | Закарпатське обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Ужгород” | інші джерела (власні кошти) | 0,02 | 0,02 | |||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
2) виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення її комплексної державної експертизи з відновлення та реконструкції асфальтобетонного покриття аеродрому (злітно-посадкової смуги, руліжних доріжок та перону) | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Закарпатська обласна рада | місцевий бюджет | 0,06 | 0,06 | |||||||||||||||||||
кількість обслуговуваних пасажирів, тис. осіб | 104 | 12 | 12,5 | 12,5 | 13 | 13 | 13,5 | 13,5 | 14 | інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
3) придбання та переоснащення світлосигнальної системи аеропорту “М-2” вогнів малої інтенсивності на світлосигнальну систему вогнів високої інтенсивності | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Закарпатська обласна рада | місцевий бюджет | 12 | 12 | |||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
4) завершення капітального ремонту накопичувача “В” | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Закарпатська обласна рада | місцевий бюджет | 1,54 | 1,54 | |||||||||||||||||||
Закарпатське обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Ужгород” | інші джерела (власні кошти) | 0,06 | 0,06 | |||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
5) виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення її комплексної державної експертизи з визначення складу, конфігурації та схеми розташування візуальних аеронавігаційних засобів забезпечення польотів на вертолітному майданчику аеродрому | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 0,13 | 0,13 | ||||||||||||||||||
Закарпатська обласна рада | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||
Закарпатське обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Ужгород” | інші джерела (власні кошти) | 0,02 | 0,02 | |||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
6) будівництво авіаційно-рятувальної станції | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 1,55 | 1,55 | ||||||||||||||||||
Закарпатська обласна рада | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||
Закарпатське обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Ужгород” | інші джерела (власні кошти) | 0,05 | 0,05 | |||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
Разом за завданням 12 |
| 19,13 | 19,13 | |||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 1,68 | 1,68 | |||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 17,3 | 17,3 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 0,15 | 0,15 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
13. Забезпечення розвитку комунального підприємства “Міжнародний аеропорт Чернівці” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 53,7 | 2,5 | 0,5 | 7,2 | 8,3 | 8,3 | 8,7 | 8,7 | 9,5 | 1) проектування та реконструкція аеродромного комплексу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 33,11 | 28,11 | 2,5 | 2,5 | |||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
кількість обслуговуваних пасажирів, тис. осіб | 3072 | 120 | 161 | 441 | 460 | 460 | 470 | 480 | 480 | інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
Разом за завданням 13 |
| 33,11 | 28,11 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 33,11 | 28,11 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
14. Забезпечення розвитку комунального підприємства “Аеропорт Черкаси” | 1) проектування та реконструкція аеродромного комплексу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 115 | 90 | 15 | 10 | |||||||||||||||
Черкаська обласна рада | місцевий бюджет | 16,5 | 0,5 | 1 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||||||
комунальне підприємство “Аеропорт Черкаси” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
2) реконструкція термінального комплексу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 72 | 10 | 62 | |||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 14 | 203,5 | 100,5 | 78 | 10 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 187 | 100 | 77 | 10 | |||||||||||||||||
місцевий бюджет | 16,50 | 0,50 | 1 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
15. Забезпечення розвитку Полтавського обласного комунального підприємства Аеропорт - Полтава | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 64,3 | 6,8 | 7,5 | 7,9 | 8,3 | 8,3 | 8,5 | 8,5 | 8,5 | 1) проектування та реконструкція аеродромного комплексу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 450 | 5 | 150 | 150 | 145 | ||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
2) проектування та реконструкція термінального комплексу | -"- | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
кількість обслуговуваних пасажирів, тис. осіб | 350 | 5 | 9 | 12 | 54 | 54 | 72 | 72 | 72 | місцевий бюджет | 93 | 3 | 45 | 45 | ||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 15 | 543 | 5 | 153 | 195 | 190 | |||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 450 | 5 | 150 | 150 | 145 | ||||||||||||||||
місцевий бюджет | 93 | 3 | 45 | 45 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
16. Забезпечення розвитку Тернопільського комунального підприємства “Аеропорт Тернопіль” | рух повітряних суден,тис. літако-вильотів | 25,12 | 0,37 | 0,92 | 1,87 | 3,8 | 4,06 | 4,35 | 4,65 | 5,1 | 1) проектування та реконструкція аеродромного комплексу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 95 | 50 | 35 | 10 | |||||
Тернопільська обласна рада | місцевий бюджет | 5 | 5 | |||||||||||||||||||
Тернопільське обласне комунальне підприємство “Тернопільавіа-автотранс” | інші джерела (власні кошти) | 70 | 10 | 15 | 20 | 25 | ||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
2) будівництво термінального комплексу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Тернопільська обласна рада | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||
Тернопільське обласне комунальне підприємство “Тернопільавіа-автотранс” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | 25 | 10 | 15 | ||||||||||||||||||
Разом за завданням 16 | 195 | 75 | 65 | 30 | 25 | |||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 95 | 50 | 35 | 10 | |||||||||||||||||
місцевий бюджет | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 70 | 10 | 15 | 20 | 25 | |||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 25 | 10 | 15 | |||||||||||||||||||
17. Забезпечення розвитку Вінницького обласного комунального підприємства “Аеропорт “Вінниця” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 7,39 | 0,46 | 0,52 | 0,7 | 0,79 | 0,9 | 1,24 | 1,35 | 1,43 | 1) модернізація аеровокзалу та придбання нового обладнання | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||
Вінницька міська рада | місцевий бюджет | 50 | 7 | 4 | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 8 | ||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
кількість обслуговуваних пасажирів, тис. осіб | 251,2 | 4,8 | 12,1 | 14,9 | 20,7 | 34,5 | 45,9 | 57,5 | 60,8 | 2) реконструкція аеродрому | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 262 | 10 | 150 | 102 | ||||||
Вінницька міська рада | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
Разом за завданням 17 | 312 | 17 | 154 | 108 | 6 | 6 | 6 | 7 | 8 | |||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 262 | 10 | 150 | 102 | |||||||||||||||||
місцевий бюджет | 50 | 7 | 4 | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 8 | |||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
18. Забезпечення розвитку обласного комунального підприємства “Аеропорт Суми” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 18,6 | 1,1 | 1,6 | 2,1 | 2,5 | 2,5 | 2,8 | 2,9 | 3,1 | 1) реконструкція вантажного термінала | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||
Сумська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 0,5 | 0,5 | |||||||||||||||||||
обласне комунальне підприємство “Аеропорт Суми” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
2) проведення ремонту злітно-посадкової смуги | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 200 | 50 | 100 | 50 | ||||||||||||||||
Сумська облдержадміністрація | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||
обласне комунальне підприємство “Аеропорт Суми” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
3) переробка будівлі газової котельні під гараж спецтранспорту | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 3 | 1 | 2 | |||||||||||||||||
Сумська облдержадміністрація | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||
обласне комунальне підприємство “Аеропорт Суми” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
4) будівництво пункту зберігання авіапалива | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
Сумська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 1,2 | 1,2 | |||||||||||||||||||
обласне комунальне підприємство “Аеропорт Суми” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
кількість обслуговуваних пасажирів, тис. осіб | 37,8 | 0,8 | 1,2 | 1,8 | 2 | 4 | 7 | 9 | 12 | 5) реконструкція аеровокзального комплексу | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 60 | 60 | ||||||||
Сумська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 1,2 | 1,2 | |||||||||||||||||||
обласне комунальне підприємство “Аеропорт Суми” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
6) придбання спеціальної техніки та обладнання | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||
Сумська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 15 | 5 | 10 | ||||||||||||||||||
обласне комунальне підприємство “Аеропорт Суми” | інші джерела (власні кошти) | |||||||||||||||||||||
інвестор | інші джерела (кошти інвестора) | |||||||||||||||||||||
Разом за завданням 18 | 285,9 | 56,5 | 112 | 52,4 | 65 | |||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 268 | 51 | 102 | 50 | 65 | ||||||||||||||||
місцевий бюджет | 17,9 | 5,5 | 10 | 2,4 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||
Усього за Програмою | 8697,3 | 4457,85 | 2095,01 | 1027,3 | 557,12 | 162,81 | 142,21 | 127 | 128 | |||||||||||||
у тому числі | Мінінфраструктури | державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 5019,38 | 2185,42 | 1521,06 | 621,9 | 342,5 | 87 | 87,5 | 87 | 87 | |||||||||||
місцеві бюджети | 563,54 | 253,35 | 52,94 | 107,75 | 67,3 | 22,3 | 22,3 | 18,3 | 19,3 | |||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 1767,08 | 1128,18 | 319,7 | 235,7 | 36,7 | 11,7 | 11,7 | 11,7 | 11,7 | |||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 1347,3 | 890,9 | 201,31 | 61,95 | 110,62 | 41,81 | 20,71 | 10 | 10 |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року
Найменування завдання | Найменування показників виконання завдання | Одиниця виміру | Значення показників | ||||||||||
усього | у тому числі за роками | ||||||||||||
2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | ||||||
1. Збільшення загального пасажиропотоку | економічні | кількість обслуговуваних пасажирів, млн. осіб | 146,1 | 11,9 | 14,6 | 15,9 | 17,4 | 19 | 20,6 | 22,4 | 24,3 | ||
2. Збільшення пропускної спроможності аеропортів, а також приведення їх якісного рівня у відповідність з міжнародними стандартами | технічні | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 3152,78 | 317,52 | 1016,06 | 1819,2 | |||||||
3. Підвищення транзитного потенціалу Міжнародного аеропорту “Бориспіль” | економічні | частка загального пасажиропотоку, відсотків | 25 | 27 | 29 | 31 | 33 | 35 | 37 | 40 | |||
4. Активізація державно-приватного партнерства з утримання та експлуатації аеропортів | економічні | кількість реалізованих проектів | 17 | 1 | 3 | 3 | 4 | 2 | 1 | 2 | 1 | ||
5. Збільшення частки авіаційних перевізників, що працюють за моделлю “лоу-кост” | економічні | частка загального пасажиропотоку, відсотків | 8 | 10 | 15 | 18 | 21 | 25 | 27 | 30 | |||
6. Створення додаткових робочих місць у регіонах | соціальні | кількість місць | 1000 | 90 | 100 | 210 | 150 | 100 | 50 | 150 | 150 |