Про внесення змін до Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 126 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 18, ст. 740, № 83, ст. 2729; 2017 р., № 86, ст. 2604; 2018 р., № 61, ст. 2109; 2019 р., № 3, ст. 78, № 7, ст. 210, № 42, ст. 1466; 2020 р., № 37, ст. 1215, № 72, ст. 2286), зміни, що додаються.
ЗМІНИ,
що вносяться до Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року
1. Абзац другий розділу “Обсяги та джерела фінансування” викласти в такій редакції:
“Загальна потреба в залученні коштів для забезпечення розвитку аеропортів до 2023 року становить більш як 21,5 млрд. гривень, із них 12,4 млрд. гривень за рахунок коштів державного бюджету в межах і за напрямами, що визначені законом про Державний бюджет України на відповідний рік, 3,9 млрд. гривень за рахунок державних коштів, що залучені під державні гарантії, надані в установленому законодавством порядку для забезпечення розвитку аеродромів та аеродромних об’єктів, 2,1 млрд. гривень за рахунок місцевих бюджетів, 1,5 млрд. гривень за рахунок власних коштів підприємств і близько 1,6 млрд. гривень за рахунок коштів приватних інвесторів для забезпечення розвитку об’єктів інфраструктури аеропортів, що не належать до аеродромних.”.
2. Розділ “Обсяги та джерела фінансування” після абзацу другого доповнити абзацом такого змісту:
“Обсяг видатків на виконання Програми визначається щороку під час складання проектів державного та місцевих бюджетів на відповідний рік з урахуванням їх реальних можливостей.”.
3. У додатках до Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року:
1) пункт 7 додатка 1 викласти в такій редакції:
“7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування | Обсяг фінансування, млн. гривень | У тому числі за роками | ||||||||
2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |||
Державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 3 902,11 | 250 | 572 | 1 158,04 | 787,29 | 732,25 | 402,53 | |||
Державний бюджет | 12 394,48 | 200 | 100 | 2400 | 5565,23 | 4 129,25 | ||||
Місцеві бюджети | 2 069,22 | 17,39 | 44,59 | 310,61 | 535,61 | 466,98 | 514,24 | 46,4 | 133,4 | |
Інші джерела (власні кошти підприємства) | 1 536,56 | 438,2 | 322,5 | 240,24 | 290,56 | 244,16 | 0,9 | |||
Інші джерела (кошти інвестора) | 1 622,73 | 281,6 | 171,16 | 58,8 | 107,62 | 41,81 | 397,74 | 341 | 223 | |
Усього | 21 525,1 | 737,19 | 788,25 | 1 181,65 | 2 291,83 | 1 640,24 | 4 044,23 | 6355,16 | 4 486,55”; |
2) додаток 2 викласти в такій редакції:
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року
Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника | Найменування заходу | Головний розпорядник бюджетних коштів, інвестор | Джерела фінансування (власні кошти, державний бюджет, інші) | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, | У тому числі за роками | |||||||||||||||||
усього | у тому числі за роками | |||||||||||||||||||||||
2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |||||||||
1. Удосконалення організаційного та нормативно-правового механізму розвитку авіаційної діяльності | кількість утворених підприємств | 1 | 1 | 1) створення та забезпечення розвитку єдиної національної мережі аеродромів шляхом об’єднання аеродромів в одне підприємство | Укрінфрапроект | не потребує додаткового фінансування | ||||||||||||||||||
кількість актів приймання-передачі аеродромних та аеропортових об’єктів, що перебувають у сфері управління Мінінфраструктури або в комунальній власності до Укрінфрапроекту | 18 | 1 | 7 | 6 | 4 | 2) забезпечення передачі із сфери управління Мінінфраструктури до сфери управління Укрінфрапроекту аеродромних та аеропортових об’єктів, що перебувають у сфері управління Мінінфраструктури | Мінінфраструктури | |||||||||||||||||
кількість договорів з фінансово-правових відносин між підприємством - балансоутримувачем аеродромів та експлуатантом аеропортів щодо експлуатації та утримання аеродромів | 18 | 1 | 7 | 6 | 4 | 3) визначення фінансово-правових відносин між підприємством-балансоутримувачем аеродромів та експлуатантом аеропортів щодо експлуатації та утримання аеродромів |
|
| ||||||||||||||||
2. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Бориспіль” | збільшення кількості місць стоянки автотранспортних засобів біля термінального комплексу “D”, кількість машино-місць | 2038 | 2038 | 1) будівництво паркінгу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 182 | 182 | ||||||||||||||||||||||
збільшення кількості місць стоянки повітряних суден біля термінального комплексу “D”, кількість місць | 14 | 14 | 2) реконструкція перону для повітряних суден термінального комплексу “D” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 502 | 102 | 200 | 200 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
потужність насосно-фільтраційної станції, куб. метрів на годину | 1200 | 1200 | 3) будівництво насосно-фільтраційної станції централізованої заправної станції | -“- | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 200 | 200 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
довжина периметрової огорожі, кілометрів | 29,5 | 29,5 | 4) реконструкція огорожі по периметру території аеропорту (із сигналізацією, системою відеоспостереження) | -“- | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 200 | 115 | 85 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 2 | 1084 | 599 | 285 | 200 | ||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 902 | 417 | 285 | 200 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 182 | 182 | ||||||||||||||||||||||
3. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Львів” імені Данила Галицького | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 42,1 | 4,4 | 4,6 | 4,9 | 5,1 | 5,4 | 5,6 | 5,9 | 6,2 | 1) завершення реконструкції аеродрому, у тому числі встановлення систем охорони по периметру території аеропорту та проведення робіт з демонтажу примусово вилученого майна | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість обслуговуваних пасажирів, тис. осіб | 3046,9 | 319,1 | 335 | 351,8 | 369,4 | 387,8 | 407,2 | 427,6 | 449 | 2) завершення будівництва нового аеровокзалу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
3) завершення реконструкції існуючого пасажирського термінала та зовнішніх інженерних мереж у частині будівництва зовнішніх інженерних мереж | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури
| державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 3 | ||||||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
4. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Харків” | 1) реконструкція аеродрому “Міжнародний аеропорт Харків (Основа)” комунального підприємства “Харківський міський центр нерухомості” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
пропускна спроможність термінала, пасажирів на годину | 700 | 700 | 2) реконструкція термінального комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
ТОВ “Нью Системс АМ” (за згодою) | інші джерела (кошти інвестора) | 24 | 15 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
Разом за завданням 4 | 24 | 15 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 24 | 15 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||
5. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Дніпропетровськ” | кількість відправлених рейсів | 52457 | 5561 | 6396 | 6500 | 6600 | 6700 | 6800 | 6900 | 7000 | 1) проектування та будівництво аеродрому Міжнародного аерпорту “Дніпропетровськ” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
Мініфраструктури | державний бюджет | 6000 | 200 | 100 | 1400 | 2189,4 | 2110,6 | |||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 5 | 6000 | 200 | 100 | 1400 | 2189,4 | 2110,6 | ||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | 6000 | 200 | 100 | 1400 | 2189,4 | 2110,6 | ||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
6. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Київ” (Жуляни) | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 212 | 19 | 20 | 23 | 25 | 27 | 30 | 33 | 35 | 1) реконструкція перону та місць стоянки повітряних суден | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Київська міська державна адміністрація | місцевий бюджет | 133,4 | 133,4 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість об’єктів | 1 | 1 | 2) будівництво пожежного депо | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 0,9 | 0,9 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
-“- | 2 | 2 | 3) будівництво ангарів для повітряних суден | -“- | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
ТОВ “Мастер Авіа” (за згодою) | інші джерела (кошти інвестора) | 23 | ||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 6 | 157,3 | 157,3 | ||||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 133,4 | 133,4 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 0,9 | 0,9 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 23 | 23 | ||||||||||||||||||||||
7. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Запоріжжя” | кількість зльотів-посадок на рік | 27697 | 2407 | 2932 | 3260 | 2993 | 3420 | 3897 | 4287 | 4501 | 1) реконструкція аеродрому | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 569,68 | 15,99 | 60,99 | 89,1 | 357,2 | 46,4 | |||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 52,28 | 0,96 | 2,64 | 20,17 | 13,21 | 15,3 | ||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
пропускна спроможність, | 400 | 400 | 2) проектування та будівництво нового термінала | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 671,94 | 9,64 | 236,91 | 271,31 | 154,08 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 441,85 | 1,73 | 5,27 | 2,62 | 237,06 | 195,17 | ||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 304,8 | 99,6 | 159,6 | 45,6 | ||||||||||||||||||||
кількість об’єктів інфраструктури, одиниць | 7 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3) будівництво, реконструкція та модернізація об’єктів допоміжної наземної інфраструктури | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 4,2 | 3,6 | 0,6 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 1,2 | 0,3 | 0,2 | 0,7 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 151,9 | 11,56 | 3,2 | 107,62 | 11,81 | 17,71 | ||||||||||||||||||
кількість об’єктів | 1 | 1 | 4) реконструкція складу паливно-мастильних матеріалів | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 55,75 | 27,75 | 28 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
загальна площа: | 6000/ 50 | 1600/ 13,3 | 2400/ 20 | 1000/ 8,3 | 1000/ 8,3 | 5) будівництво вантажного термінала | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 39 | 10 | 15 | 7 | 7 | |||||||||||||||||||
загальна довжина периметра, | 8000 | 8000 | 6) будівництво огорожі по периметру території аеропорту з установленням технічних засобів спостереження | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 93,78 | 7,2 | 4,53 | 32 | 50,05 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 2,07 | 0,01 | 0,03 | 1,7 | 0,33 | |||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
загальна площа покриття злітно-посадкової смуги, що підлягає ремонту, кв. метрів | 158020 | 14490 | 7070 | 136460 | 7) проведення капітального ремонту злітно-посадкової смуги | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 356,92 | 1,03 | 25,15 | 19,43 | 161,31 | 150 | |||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 37,15 | 10,99 | 0,78 | 6,58 | 18,8 | |||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість спеціальної техніки та обладнання, одиниць | 2 | 2 | 8) придбання технологічних автомобілів | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 72,75 | 3,76 | 68,99 | ||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість спеціальної техніки та обладнання, одиниць | 3 | 3 | 9) проведення капітального ремонту снігоприбиральних машин | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 5,24 | 1,57 | 3,67 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
загальна площа реконструйованої будівлі, кв. метрів | 185 | 185 | 10) реконструкція приміщення для воєнізованої охорони аеропорту | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
Запорізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 0,98 | 0,98 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 7 | 2861,49 | 110,69 | 234,55 | 392,55 | 860,09 | 681,26 | 521,95 | 53,4 | 7 | |||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 1825,02 | 8,39 | 42,59 | 304,61 | 493,61 | 425,18 | 504,24 | 46,4 | ||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 540,77 | 2,7 | 20,8 | 29,14 | 258,86 | 229,27 | ||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 495,7 | 99,6 | 171,16 | 58,8 | 107,62 | 26,81 | 17,71 | 7 | 7 | |||||||||||||||
8. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Херсон” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 4320 | 720 | 1270 | 2330 | 1) проектування та реконструкція злітно-посадкової смуги аеропорту “Херсон” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 320 | 320 | |||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 4,5 | 4,5 | ||||||||||||||||||||||
комунальне підприємство “Херсонські авіалінії” (за згодою) | інші джерела (власні кошти) | 0,35 | 0,35 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 8 | 324,85 | 4,85 | 320 | |||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | 320 | 320 | ||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 4,5 | 4,5 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 0,35 | 0,35 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
9. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Кривий Ріг” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 11,7 | 1,2 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1) проектування та капітальний ремонт покриття злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки та перону | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) реконструкція підсистеми світлосигнального обладнання аеродрому з установкою комплектів вогнів наближення першої категорії ІКАО з двох напрямків посадки | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
Криворізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
пропускна спроможність, пасажирів на годину | 400 | 400 | 3) проектування та реконструкція будівлі аеровокзалу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
Криворізька міська рада (за згодою) | місцевий бюджет | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 250 | 125 | 125 | |||||||||||||||||||||
Разом за завданням 9 | 255 | 130 | 125 | |||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 250 | 125 | 125 | |||||||||||||||||||||
10. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Одеса” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 49,6 | 5,9 | 6,9 | 7,8 | 8,3 | 4,7 | 7,7 | 8,3 | 1) проектування, реконструкція, будівництво аеродромного комплексу комунального підприємства “Міжнародний аеропорт Одеса” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 3872,11 | 250 | 572 | 1158,04 | 786,59 | 702,95 | 402,53 | |||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) проведення ремонту штучного покриття аеродромного комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 92,54 | 18,50 | 16,70 | 11,10 | 31,70 | 14,54 | ||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 10 | 3964,65 | 18,5 | 266,7 | 583,1 | 1189,74 | 801,13 | 702,95 | 402,53 | ||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 3872,11 | 250 | 572 | 1158,04 | 786,59 | 702,95 | 402,53 | ||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 92,54 | 18,50 | 16,70 | 11,10 | 31,70 | 14,54 | ||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
11. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Рівне” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 3,95 | 0,05 | 1,2 | 1,2 | 1,5 | 1) проектування та капітальний ремонт покриття руліжної доріжки обласного комунального підприємства “Міжнародний аеропорт “Рівне” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 100 | 100 | |||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
Рівненська обласна державна адміністрація, | місцевий бюджет | 1,4 | 1,4 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) проектування та капітальний ремонт покриття перону обласного комунального підприємства “Міжнародний аеропорт “Рівне” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 150 | 150 | ||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
Рівненська обласна державна адміністрація, | місцевий бюджет | 1,4 | 1,4 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
довжина периметрової огорожі, кілометрів | 11,76 | 11,76 | 3) проектування та капітальний ремонт огорожі обласного комунального підприємства “Міжнародний аеропорт “Рівне” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 35,73 | 35,73 | |||||||||||||||||||||
Рівненська обласна державна адміністрація, | місцевий бюджет | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість систем обладнання, одиниць | 1 | 1 | 4) проектування та реконструкція системи світлосигнального обладнання обласного комунального підприємства “Міжнародний аеропорт “Рівне” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 71,4 | 71,4 | |||||||||||||||||||||
Рівненська обласна державна адміністрація, | місцевий бюджет | 1,4 | 1,4 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість встановлених систем, одиниць | 2 | 2 | 5) проектування та реконструкція радіотехнічних засобів навігації та посадки аеродромного комплексу, обладнання обласного комунального підприємства “Міжнародний аеропорт “Рівне” за адресою: | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 40 | 40 | |||||||||||||||||||||
Рівненська обласна державна адміністрація, | місцевий бюджет | 1,6 | 1,6 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 11 | 403,93 | 6,8 | 75,73 | 321,4 | ||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | 397,13 | 75,73 | 321,4 | |||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 6,8 | 6,8 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
12. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Чернівці” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 53,7 | 2,5 | 0,5 | 7,2 | 8,3 | 8,3 | 8,7 | 8,7 | 9,5 | 1) реконструкція аеродромного комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 535,4 | 535,4 | |||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 12 | 535,4 | 535,4 | ||||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | 535,4 | 535,4 | ||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
13. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Черкаси” | 1) проектування та реконструкція аеродромного комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) капітальний ремонт покриття перону | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
3) реконструкція периметрового огородження | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
4) реконструкція каналізаційних мереж | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
5) капітальний ремонт покриття руліжної доріжки | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
6) реконструкція світлосигнального обладнання | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
пропускна спроможність аеровокзалу, пасажирів на годину | 400 | 400 | 7) реконструкція будівлі аеровокзалу та малих архітектурних форм з елементами благоустрою на приаеровокзальній території | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 10 | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 169,03 | 169,03 | ||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 13 | 179,03 | 5 | 174,03 | |||||||||||||||||||||
у тому числі | ||||||||||||||||||||||||
державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 10 | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 169,03 | 169,03 | ||||||||||||||||||||||
14. Забезпечення розвитку аеропорту “Полтава” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 64,3 | 6,8 | 7,5 | 7,9 | 8,3 | 8,3 | 8,5 | 8,5 | 8,5 | 1) проектування та реконструкція аеродромного комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 522 | 522 | |||||||||||||||||||||
Полтавська обласна державна адміністрація | місцевий бюджет | 25 | 25 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
довжина периметрової огорожі, кілометрів | 8,5 | 8,5 | 2) реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно з вимогами авіаційної безпеки | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 42,3 | 42,3 | |||||||||||||||||||||
Полтавська обласна державна адміністрація | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
пропускна спроможність, пасажирів на годину | 400 | 400 | 3) проектування та реконструкція термінального комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
Полтавська обласна державна адміністрація | місцевий бюджет | 38 | 38 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 14 | 627,3 | 38 | 25 | 564,3 | ||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | 564,3 | 564,3 | ||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 63 | 38 | 25 | |||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
15. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Тернопіль” | 1) проектування та реконструкція аеродромного комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) будівництво термінального комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 15 | ||||||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
16. Забезпечення розвитку Міжнародного аеропорту “Вінниця” | рух повітряних суден, тис. літако-вильотів | 8,45 | 0,58 | 0,8 | 1,35 | 0,9 | 0,8 | 1,24 | 1,35 | 1,43 | 1) реконструкція аеродрому комунального підприємства “Аеропорт “Вінниця на території Гавришівської сільської ради Вінницького району Вінницької області” | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 1577,65 | 604,27 | 454,73 | 518,65 | |||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
кількість обслуговуваних пасажирів, тис. осіб | 496 | 30 | 53 | 61 | 40 | 2 | 60 | 100 | 150 | 2) модернізація аеровокзалу та придбання нового обладнання | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 19,5 | 9 | 2 | 6 | 2 | 0,5 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 479 | 83 | 206 | 190 | ||||||||||||||||||||
Разом за завданням 16 | 2078,15 | 9 | 2 | 6 | 4 | 0,5 | 687,27 | 660,73 | 708,65 | |||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | 1577,65 | 604,27 | 454,73 | 518,65 | ||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 21,5 | 9 | 2 | 6 | 4 | 0,5 | ||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 479 | 83 | 206 | 190 | ||||||||||||||||||||
17. Забезпечення розвитку аеропорту “Суми” | 1) проектування та реконструкція аеродрому | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) реконструкція аеровокзального комплексу | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 17 | ||||||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
18. Проектування та будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні | обсяг пасажирських перевезень, | 500 | 500 | 1) передпроектні роботи, проектування, оцінка впливу на довкілля, розроблення інвестиційного проекту та будівництво аеродрому | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 30 | 0,7 | 29,3 | |||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 3000 | 1500 | 1500 | ||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) проектування та будівництво термінального комплексу та інфраструктури | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 18 | 3030 | 0,7 | 29,3 | 1500 | 1500 | |||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 30 | 0,7 | 29,3 | ||||||||||||||||||||
державний бюджет | 3000 | 1500 | 1500 | |||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
19. Розвиток Міжнародного аеропорту “Івано-Франківськ” | 1) проектування та реконструкція аеродрому | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
2) проектування та реконструкція термінала | Укрінфрапроект | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | ||||||||||||||||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | |||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 19 | ||||||||||||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | |||||||||||||||||||||||
державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||
місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | ||||||||||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | ||||||||||||||||||||||||
Усього за Програмою | 21525,1 | 737,19 | 788,25 | 1181,65 | 2291,83 | 1640,24 | 4044,23 | 6355,16 | 4486,55 | |||||||||||||||
у тому числі | державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії | 3902,11 | 250 | 572 | 1158,04 | 787,29 | 732,25 | 402,53 | ||||||||||||||||
державний бюджет | 12394,48 | 200 | 100 | 2 400 | 5565,23 | 4129,25 | ||||||||||||||||||
місцевий бюджет | 2069,22 | 17,39 | 44,59 | 310,61 | 535,61 | 466,98 | 514,24 | 46,4 | 133,4 | |||||||||||||||
інші джерела (власні кошти) | 1536,56 | 438,2 | 322,5 | 240,24 | 290,56 | 244,16 | 0,9 | |||||||||||||||||
інші джерела (кошти інвестора) | 1622,73 | 281,6 | 171,16 | 58,8 | 107,62 | 41,81 | 397,74 | 341 | 223”. |
3) додаток 3 викласти в такій редакції:
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року
Найменування завдання | Найменування показників виконання завдання | Одиниця виміру | Значення показника | ||||||||
усього | у тому числі за роками | ||||||||||
2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | ||||
1. Збільшення загального пасажиропотоку | економічні | кількість обслуговуваних пасажирів, млн. осіб | 98,1 | 8,3 | 10,6 | 12,6 | 13,7 | 4,5 | 7,2 | 16,9 | 24,3 |
2. Збільшення пропускної спроможності аеропортів, а також приведення їх якісного рівня у відповідність із міжнародними стандартами | технічні | кількість відправлених та прийнятих літаків, тис. | 1788 | 133,2 | 159,9 | 182,8 | 201,2 | 94,5 | 151,2 | 354,9 | 510,3 |
3. Підвищення транзитного потенціалу Міжнародного аеропорту “Бориспіль” | економічні | частка загального пасажиропотоку, відсотків | 25 | 27 | 29 | 31 | 33 | 35 | 37 | 40 | |
4. Активізація державно-приватного партнерства з утримання та експлуатації аеропортів | -“- | кількість реалізованих проектів | 8 | 1 | 1 | 2 | 4 | ||||
5. Збільшення частки авіаційних перевізників, що працюють за моделлю “лоу-кост” | -“- | частка загального пасажиропотоку, відсотків | 8 | 10 | 15 | 18 | 21 | 25 | 27 | 30 | |
6. Збереження існуючих та створення додаткових робочих місць у регіонах | соціальні | кількість місць | 1000 | 90 | 100 | 210 | 150 | 100 | 50 | 150 | 150”. |