open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 29 січня 2014 р. № 30
Київ

Деякі питання надання у 2014 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування

{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 268 від 17.07.2014}

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок та умови надання у 2014 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування, що додаються.

2. Міністерству фінансів здійснити випуск облігацій внутрішньої державної позики в обсязі 3800000 тис. гривень із строком обігу до п’яти років та відсотковою ставкою доходу на рівні не вище 14,25 відсотка річних, передбачивши розписом державного бюджету на лютий 2014 р., із зарахуванням отриманих коштів до спеціального фонду державного бюджету.

3. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства і Міністерству енергетики та вугільної промисловості надавати у межах повноважень роз’яснення щодо застосування Порядку та умов, затверджених цією постановою.

Виконуючий обов’язки
Прем’єр-міністра України



С.АРБУЗОВ

Інд. 70




ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 січня 2014 р. № 30

ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання у 2014 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування

1. Ці Порядок та умови визначають механізм надання у 2014 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування (далі - субвенція).

Субвенція надається з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування (далі - заборгованість), за рахунок джерел, зазначених у пунктах 14-17 і 20 статті 11, пункті 5 статті 12 і пункті 10 статті 13 Закону України “Про Державний бюджет України на 2014 рік”, згідно з розподілом, наведеним у додатку 1.

{Абзац другий пункту 1 в редакції Постанови КМ № 268 від 17.07.2014}

2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінрегіон.

3. Перерахування субвенції здійснюється на суму заборгованості, яка утворилася на початок місяця, в якому проводяться розрахунки, і не погашена на дату складення довідки про суму заборгованості.

4. Підставою для проведення розрахунків з погашення заборгованості є договір про організацію взаєморозрахунків, який укладається підприємствами, що виробляють, транспортують та постачають теплову енергію населенню або надають населенню послуги з централізованого водопостачання та водовідведення (далі - надавачі послуг), та іншими учасниками розрахунків з погашення заборгованості (далі - учасники розрахунків), у тому числі у разі заміни сторони у зобов’язанні під час здійснення розрахунків за придбану/реалізовану на оптовому ринку електричну енергію та відступлення прав вимоги щодо заборгованості за природний газ на користь Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України”, згідно з довідкою, що підтверджує наявність в учасників розрахунків кредиторської та/або дебіторської заборгованості на дату підписання такого договору. Примірний договір про організацію взаєморозрахунків наведений у додатках 2 і 3 (у разі проведення взаєморозрахунків за рахунок джерел, визначених пунктом 5 статті 12 Закону України “Про Державний бюджет України на 2014 рік”, залучених до спеціального фонду державного бюджету відповідно до пункту 2 статті 16 даного Закону).

Кількість сторін зазначеного договору є необмеженою та визначається такою кількістю учасників розрахунків, виконання договору якими забезпечить погашення заборгованості та проведення розрахунків у повному обсязі.

Учасниками розрахунків є:

територіальні органи Казначейства;

Міністерство фінансів Автономної Республіки Крим, обласні, міські у мм. Києві та Севастополі фінансові управління, фінансові управління районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій або структурні підрозділи з питань фінансів виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад (далі - місцеві фінансові органи);

надавачі послуг;

газодобувні підприємства, Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, її філії, дочірні підприємства і компанії;

суб’єкти господарювання, що здійснюють постачання природного газу за регульованим тарифом;

підприємства, що здійснюють передачу та постачання електричної енергії (далі - енергопостачальники);

державне підприємство “Енергоринок”;

державне підприємство “НЕК “Укренерго”;

енергогенеруючі компанії та їх кредитори - постачальники вугільної продукції;

державне підприємство “Вугілля України”;

вугледобувні підприємства;

Держрезерв.

Учасниками розрахунків можуть бути суб’єкти господарювання незалежно від форми власності.

Між надавачами послуг можуть бути проведені взаєморозрахунки.

Із суб’єктами господарювання, що здійснюють постачання природного газу, та енергопостачальниками або газодобувними підприємствами проводяться розрахунки з погашення кредиторської заборгованості за спожиті енергоносії (без урахування пені, штрафних та фінансових санкцій).

5. Обсяг заборгованості визначається надавачами послуг на підставі таких підтвердних документів:

1) розрахунок фактичної собівартості виробництва, транспортування та постачання теплової енергії населенню, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, що засвідчений підписом керівника або іншої уповноваженої особи надавача послуг, скріпленим печаткою;

2) копія рішення органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії населенню, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення;

3) звіт про витрати на виробництво та фінансові показники діяльності підприємств, засвідчений підписом керівника або іншої уповноваженої особи надавача послуг, скріпленим печаткою, зокрема:

з надання послуг з теплопостачання (за формою № 1С-теплопостачання);

з надання послуг з водопостачання та водовідведення (за формою № 1С-водопостачання, водовідведення);

4) звіт про постачання теплової енергії (за формою № 1-теп), звітний кошторис витрат на виробництво теплової енергії (за формою № 23-енерго), довідка про корисний відпуск теплової енергії і розрахунки за неї (за формою № 32-енерго) або звіт про роботу водопроводу (за формою № 1-водопровід) та/або звіт про роботу каналізації (за формою № 1-каналізація);

5) звіт про виконання інвестиційної програми (за формою № 2-інвестиції);

6) довідка про повернення щомісяця основної суми кредиту та інших витрат, передбачених графіком повернення кредиту згідно з кредитним договором, кошти якого залучалися для виконання інвестиційних програм.

6. Обсяг заборгованості визначається надавачами послуг як різниця між фактичними витратами на теплову енергію, що виробляється, транспортується та постачається населенню, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення і фактичними нарахуваннями згідно з тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, з урахуванням витрат, пов’язаних з провадженням інвестиційної діяльності, та відрахуванням проведених перерахунків за низькоякісні і надані не в повному обсязі послуги та трансфертів з державного та місцевих бюджетів, отриманих надавачами послуг для відшкодування різниці в тарифах, і фактично погашеної заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення за рахунок субвенції, отриманої за минулі роки.

7. Розрахунок обсягу заборгованості складається за формою згідно з додатком 4, погоджується відповідним структурним підрозділом місцевого органу виконавчої влади або виконавчого органу ради та подається разом з документами, зазначеними у пункті 5 цих Порядку та умов, учасниками розрахунків територіальним комісіям з погашення заборгованості підприємств паливно-енергетичного комплексу (далі - територіальні комісії), утвореним відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 р. № 190 (Офіційний вісник України, 2006 р., № 8, ст. 447), для прийняття рішення про узгодження обсягу заборгованості.

Територіальні комісії приймають протягом двох тижнів з дня надходження таких документів рішення про узгодження обсягу заборгованості.

Для визначення обсягу зобов’язань учасники розрахунків подають територіальним комісіям довідку-розрахунок суми додаткових податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість, які виникають у результаті проведення розрахунків згідно з договором про організацію взаєморозрахунків, за формою згідно з додатком 5.

Територіальні комісії узгоджують суми додаткових податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість учасників розрахунків відповідно до цих Порядку та умов.

8. Державне підприємство “Енергоринок”, Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, її філії, дочірні підприємства і компанії, Держрезерв укладають протягом 10 робочих днів з учасниками розрахунків договори про організацію взаєморозрахунків або надсилають їм письмову відмову з обґрунтуванням причини.

Обсяги заборгованості та зобов’язань енергогенеруючих компаній перед Держрезервом з повернення матеріальних цінностей у натуральному вигляді визначаються виходячи з ціни матеріальних цінностей, зазначеної у відповідних договорах, з урахуванням відсотків за користування органічним паливом та відповідно до судових рішень і актів звіряння розрахунків між Держрезервом та енергогенеруючими компаніями (у разі зазначення такої ціни в іноземній валюті - виходячи з перерахунку у гривні за офіційним курсом, установленим Національним банком на дату споживання матеріальних цінностей).

У разі відсутності такої ціни Держрезерв укладає з енергогенеруючою компанією договір купівлі-продажу матеріальних цінностей або додатковий договір до нього про повернення матеріальних цінностей у натуральному вигляді за цінами, що застосовувалися на дату споживання органічного палива.

Заборгованість (зобов’язання з повернення матеріальних цінностей у натуральному вигляді) Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” перед Держрезервом за отриманий природний газ підлягає переведенню у грошову форму в обсязі, зазначеному у відповідному судовому рішенні.

Обсяг зобов’язань Львівського міського комунального підприємства “Львівводоканал” з плати за надання державної гарантії та за користування субкредитом, наданим цьому підприємству на впровадження проекту водопостачання та каналізації м. Львова, у тому числі пені за невиконання умов його надання, а також повернення зазначеного субкредиту у повному обсязі, визначається відповідно до акта звіряння розрахунків між Мінфіном та Львівським міським комунальним підприємством “Львівводоканал”.

{Пункт 8 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 268 від 17.07.2014}

9. Учасники розрахунків подають до місцевого фінансового органу:

1) договір про організацію взаєморозрахунків;

2) рішення територіальної комісії про узгодження:

обсягу заборгованості;

суми додаткових податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість учасників розрахунків;

3) документи, зазначені у пункті 5 цих Порядку та умов;

4) акти звіряння заборгованості, складені учасниками розрахунків, із зазначенням суми заборгованості, яка виникла на початок місяця, в якому підписується договір про організацію взаєморозрахунків;

5) довідку органу доходів і зборів про розмір податкового боргу (з урахуванням штрафних санкцій та пені), у тому числі реструктуризованого або розстроченого (відстроченого), з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість, не сплачених на день видачі довідки, засвідчену підписом керівника такого органу, скріпленим печаткою (за наявності податкового боргу), або відповідне судове рішення;

6) довідку підприємства про розмір боргу (без урахування пені), в тому числі реструктуризованої або розстроченої (відстроченої) заборгованості, із сплати дивідендів (доходу), нарахованих на акції (частки, паї) господарських товариств електроенергетичної галузі, у статутному капіталі яких є державна частка, до державного бюджету, не сплачених на день видачі довідки, за підписом керівника такого підприємства, скріпленим печаткою, засвідчену підписом керівника суб’єкта управління корпоративними правами держави, скріпленим печаткою, за формою згідно з додатком 6;

7) довідку підприємства про розмір дивідендів (доходу), нарахованих на акції (частки, паї) зазначених у підпункті 6 цього пункту господарських товариств, що підлягають сплаті до державного бюджету за результатами фінансово-господарської діяльності за 2013 рік, за підписом керівника такого підприємства, скріпленим печаткою, засвідчену підписом керівника суб’єкта управління корпоративними правами держави, скріпленим печаткою, за формою згідно з додатком 7;

8) довідку підприємства про розмір боргу, зазначеного в підпункті 5 цього пункту, засвідчену підписом керівника підприємства, скріпленим печаткою;

9) акт звіряння розрахунків між Держрезервом та Національною акціонерною компанією “Нафтогаз України” за отриманий природний газ;

10) довідку органу доходів і зборів про наявність реструктуризованих за договорами податкових зобов’язань, які виникли у зв’язку із застосуванням статті 10 Закону України “Про заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування підприємств паливно-енергетичного комплексу”;

11) акт звіряння розрахунків між Держрезервом та енергогенеруючими компаніями за отримане органічне паливо.

Львівське міське комунальне підприємство “Львівводоканал” подає акт звіряння розрахунків між Мінфіном та цим підприємством про розмір плати за надання державної гарантії та плати за користування субкредитом, наданим цьому підприємству на впровадження проекту водопостачання та каналізації м. Львова, у тому числі пені за невиконання умов його надання, а також повернення зазначеного субкредиту.

{Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 268 від 17.07.2014}

10. Місцеві фінансові органи узагальнюють подані відповідно до пункту 9 цих Порядку та умов документи та надсилають щомісяця до 5 і 20 числа Міністерству фінансів Автономної Республіки Крим, фінансовим управлінням обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій договори про організацію взаєморозрахунків і реєстри договорів для формування та подання щомісяця до 7 і 22 числа Мінрегіону зведеного реєстру таких договорів разом з їх копіями, а Казначейству і його територіальним органам, в яких відкриті рахунки учасників розрахунків, - договори про організацію взаєморозрахунків.

11. Казначейство перевіряє договори про організацію взаєморозрахунків та подає Мінфіну інформацію про обсяг заборгованості.

Мінрегіон узагальнює подані відповідно до пункту 10 цих Порядку та умов документи, формує узагальнений реєстр договорів про організацію взаєморозрахунків та подає його щомісяця до 10 і 25 числа Мінфіну.

Мінфін на підставі інформації, поданої Казначейством, та узагальненого реєстру договорів про організацію взаєморозрахунків, поданого Мінрегіоном, приймає рішення про перерахування субвенції згідно з розподілом, яке доводиться до відома Казначейства.

12. Казначейство перераховує субвенцію відповідно до Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 р. № 1132 (Офіційний вісник України, 2010 р., № 96, ст. 3399), і Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого Мінфіном.

Розрахунки за рахунок джерел, визначених пунктами 14-17 статті 11 Закону України “Про Державний бюджет України на 2014 рік”, проводяться шляхом залучення коштів з єдиного казначейського рахунка.

13. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації розподіляють субвенцію між бюджетами районів, районів у мм. Києві та Севастополі і міст обласного значення на підставі проектів договорів про організацію взаєморозрахунків, а також можуть приймати рішення про централізоване перерахування субвенції без розподілу її між зазначеними бюджетами за згодою відповідних місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

14. Для проведення розрахунків з погашення заборгованості їх учасники (крім державного підприємства “Енергоринок”) відкривають рахунки в територіальних органах Казначейства.

Енергопостачальники та державне підприємство “Енергоринок” проводять розрахунки за куповану електричну енергію через відкриті в уповноваженому банку поточні рахунки із спеціальним режимом використання відповідно до Закону України “Про електроенергетику”. Уповноважений банк перераховує кошти в обсягах, що повинні бути перераховані енергопостачальником до спеціального фонду державного бюджету відповідно до договору про організацію взаєморозрахунків, із зазначеного рахунка на поточний рахунок енергопостачальника, відкритий в територіальному органі Казначейства.

15. У разі проведення взаєморозрахунків за рахунок джерел, визначених пунктом 5 статті 12 Закону України “Про Державний бюджет України на 2014 рік”, надавачі послуг та суб’єкти господарювання, що здійснюють постачання природного газу за регульованим тарифом, перераховують кошти в погашення кредиторської заборгованості за спожитий природний газ на рахунок Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України”, відкритий в Казначействі.

Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” перераховує кошти, що надійшли на її рахунок від надавачів послуг та суб’єктів господарювання, що здійснюють постачання природного газу за регульованим тарифом, відкритий в Казначействі, на сплату податкових зобов’язань перед бюджетом та на поточний рахунок зазначеної Компанії, відкритий у ПАТ “Укргазбанк”, для подальшого спрямування таких коштів на погашення та обслуговування запозичень Компанії, залучених під державні гарантії, та проведення розрахунків з постачальником імпортованого природного газу.

16. Порядок розподілу коштів, які надходять під час проведення розрахунків за спожиту електричну енергію, установлюється НКРЕ відповідно до Закону України “Про електроенергетику”.

17. Відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в територіальних органах Казначейства та операції, пов’язані з використанням субвенції, здійснюються в установленому законодавством порядку.

18. Складення та подання бюджетної і фінансової звітності про використання субвенції, а також контроль за її цільовим і ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.



Додаток 1
до Порядку та умов
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 17 липня 2014 р. № 268)

РОЗПОДІЛ
субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування, у 2014 році

(тис. гривень)

Найменування місцевого бюджету

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

усього

у тому числі

за рахунок джерел, зазначених у пунктах 14-17 статті 11 Закону України “Про Державний бюджет України на 2014 рік”

за рахунок джерел, зазначених у пункті 20 статті 11 та пункті 10 статті 13 Закону України “Про Державний бюджет України на 2014 рік”

за рахунок джерела, зазначеного у пункті 2 статті 16 Закону України “Про Державний бюджет України на 2014 рік”

Бюджет Автономної Республіки Крим






Обласний бюджет:





Вінницької області

80 015,5

49 816,8


30 198,7

Волинської області

62 372,6

46 710,8


15 661,8

Дніпропетровської області

707 192,3

406 262,3


300 930

Донецької області

426 856,1

205 344,4


221 511,7

Житомирської області

120 054,7

107 054,7


13 000

Закарпатської області

8 365,7

8 365,7



Запорізької області

144 358,8

118 622,7


25 736,1

Івано-Франківської області

52 972,3

43 581,6


9 390,7

Київської області

93 853,9

63 262,3


30 591,6

Кіровоградської області

60 542,3

48 219,8


12 322,5

Луганської області

159 733,1

101 031,6


58 701,5

Львівської області

166 805,1

65 318,4

66 274,6

35 212,1

Миколаївської області

64 118,8

51 744,7


12 374,1

Одеської області

237 049,9

183 156,1


53 893,8

Полтавської області

203 719,1

160 320,6


43 398,5

Рівненської області

68 706,2

51 005


17 701,2

Сумської області

62 162,1

42 278,2


19 883,9

Тернопільської області

38 692,4

25 004,7


13 687,7

Харківської області

468 195,2

305 073,6


163 121,6

Херсонської області

53 274,7

41 853,7


11 421

Хмельницької області

68 424

44 852,1


23 571,9

Черкаської області

61 300,9

40 961,5


20 339,4

Чернівецької області

19 604,2

17 369,3


2 234,9

Чернігівської області

77 581,8

52 756,5


24 825,3


Міський бюджет:





м. Києва

3 194 048,3

553 758,3


2 640 290

м. Севастополя





Усього

6 700 000

2 833 725,4

66 274,6

3 800 000

{Додаток 1 в редакції Постанови КМ № 268 від 17.07.2014}



Додаток 2
до Порядку та умов

ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР № ___
про організацію взаєморозрахунків


Додаток 3
до Порядку та умов

ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР № ___
про організацію взаєморозрахунків (відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України “Про Державний бюджет України на 2014 рік”)


Додаток 4
до Порядку та умов

РОЗРАХУНОК
обсягу заборгованості за минулі періоди з різниці


Додаток 5
до Порядку та умов

ДОВІДКА-РОЗРАХУНОК
суми додаткових податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість, які виникають у результаті проведення розрахунків згідно з договором про організацію взаєморозрахунків


Додаток 6
до Порядку та умов

ДОВІДКА
про розмір боргу із сплати дивідендів (доходу), в тому числі реструктуризованої або розстроченої (відстроченої) заборгованості, нарахованих на акції (частки, паї) господарського товариства


Додаток 7
до Порядку та умов

ДОВІДКА
про розмір дивідендів, нарахованих на акції (частки, паї)

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: