{Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства інфраструктури № 184 від 20.04.2018}
Про затвердження Змін до Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні
Відповідно до підпункту 4.3.7 підпункту 4.3 пункту 4 Положення про Міністерство інфраструктури України, затвердженого Указом Президента України від 12 травня 2011 року № 581, постанови Кабінету Міністрів України від 04 липня 2012 року № 718 «Про внесення зміни до пункту 2 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 р. № 1548» НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 19 березня 2012 року № 170, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 23 березня 2012 року за № 447/20760, що додаються.
2. Державній адміністрації залізничного транспорту забезпечити:
2.1. Подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
2.2. Правильне застосування цього наказу та поінформування про рівень тарифів пасажирів на вокзалах і в пунктах продажу проїзних документів.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування та діє до 31 грудня 2013 року.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Демидовича Д.В.
ПОГОДЖЕНО: Перший заступник Перший заступник Голови Заступник Керівника |
|
ЗМІНИ
до Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні
1. Абзаци сьомий та восьмий пункту 1.3 розділу І після слів «Інтерсіті+ (ІС+)» доповнити словами та цифрою «крім вагонів 1-го класу».
2. Третє речення абзацу першого пункту 1.7 розділу І після слів «поїздів Інтерсіті+ (ІС+)» доповнити словами та цифрою «(крім вагонів 1-го класу)».
3. Абзац другий пункту 1.9 розділу І викласти в такій редакції:
«Вартість проїзду пасажирів у вагоні 2-го класу швидкісного поїзда Інтерсіті+ (ІС+) визначається шляхом множення вартості проїзду у плацкартному вагоні швидкого поїзда на коефіцієнт 2,0».