open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
07.11.2011 N 426
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

18 листопада 2011 р.

за N 1320/20058

Про затвердження

Порядку організації та проведення

особистого прийому громадян у Міністерстві

соціальної політики України

Відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення
громадян" ( 393/96-ВР ), статті 1 Указу Президента України від
07.02.2008 N 109 ( 109/2008 ) "Про першочергові заходи щодо
забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на
звернення до органів державної влади та органів місцевого
самоврядування" та з метою вдосконалення організації особистого
прийому громадян керівництвом Міністерства, керівниками
структурних підрозділів Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого
прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України
(далі - Порядок), що додається.
2. Департаменту звернень громадян та контролю виконання
(Шелест Т.І.) забезпечити:
2.1. Організацію прийому громадян відповідно до цього
Порядку;
2.2. Подання цього наказу на державну реєстрацію до
Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набуває чинності з дня його офіційного
опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра - керівника апарату В.Коломійця.

Віце-прем'єр-міністр
України - Міністр С.Тігіпко
ПОГОДЖЕНО:
Директор Державного
центру зайнятості В.Галицький

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

соціальної політики України

07.11.2011 N 426
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

18 листопада 2011 р.

за N 1320/20058

ПОРЯДОК

організації та проведення

особистого прийому громадян у Міністерстві

соціальної політики України

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та
проведення особистого прийому громадян у Міністерстві соціальної
політики України (далі - Міністерство).
2. Особистий прийом громадян першим заступником Міністра,
заступником Міністра - керівником апарату, заступником Міністра
(далі - керівники Міністерства) проводиться у громадській
приймальні Міністерства соціальної політики України у визначені
графіком особистого прийому громадян керівниками Міністерства
(далі - графік) дні та час. У разі відсутності першого заступника Міністра особистий
прийом громадян проводить заступник Міністра - керівник апарату
або заступник Міністра. У разі відсутності керівників Міністерства особистий прийом
громадян проводять уповноважені ними посадові особи. Графік затверджує та в разі потреби вносить до нього зміни
заступник Міністра - керівник апарату за погодженням з
Віце-прем'єр-міністром України - Міністром.
3. Попередній запис на особистий прийом до керівників
Міністерства проводиться працівниками відділу прийому громадян
Департаменту звернень громадян та контролю виконання (далі -
Відділ) кожного робочого дня з 9.30 до 17.30, за виключенням часу
на обідню перерву з 13.00 до 14.00. Запис громадян на прийом до керівників Міністерства
проводиться у разі, коли питання, порушене громадянином, не
вирішено після особистого прийому керівниками і спеціалістами
самостійних структурних підрозділів Міністерства та Державного
центру зайнятості відповідно до компетенції. За зверненням начальника Відділу до проведення попереднього
запису громадян на прийом до керівників Міністерства можуть
залучатися працівники відповідних структурних підрозділів
Міністерства та Державного центру зайнятості. Прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України
"Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв
Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України
проводиться в першочерговому порядку.
4. Особистий прийом громадян щоденно, крім вихідних та
святкових днів, проводиться працівниками Відділу, керівниками і
спеціалістами самостійних структурних підрозділів Міністерства та
Державного центру зайнятості відповідно до компетенції з 9.30 до
17.30, за виключенням часу на обідню перерву з 13.00 до 14.00. Графіки прийому громадян, затверджені керівниками самостійних
структурних підрозділів Міністерства та Державного центру
зайнятості та погоджені з директором Департаменту звернень
громадян та контролю виконання, передаються до Відділу.
5. Вхід громадян до громадської приймальні Міністерства не
потребує оформлення перепустки та пред'явлення документів, що
посвідчують особу.
6. Інформація про порядок і графік особистого прийому
громадян керівниками Міністерства розміщується на офіційному
веб-сайті та у громадській приймальні Міністерства.
7. Для запису на особистий прийом громадянин повинен
пред'явити документ, що посвідчує його особу. Під час попереднього запису на особистий прийом з'ясовується
прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст
порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної
влади він звертався і яке було прийняте рішення, визначається
посадова особа чи орган державної влади, до компетенції яких
належить вирішення питання, вивчаються документи, інші матеріали,
що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви
(клопотання), скарги або пропозиції (зауваження). При цьому
обов'язково заповнюється реєстраційно-контрольна картка згідно з
додатком 1 до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в
органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях
громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно
від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої
постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року
N 348 ( 348-97-п ). Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина,
що не стосуються його звернення.
8. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже
розглядалося керівниками Міністерства, проводиться у разі, якщо
питання, порушене у першому зверненні, не було вирішено по суті.
9. У разі повторного звернення громадянина вивчаються
матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини повторного
звернення, надаються необхідні роз'яснення та можлива допомога.
10. Під час проведення особистого прийому громадян можуть
бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в
установленому порядку, та/або особи, які перебувають у родинних
відносинах з такими громадянами. Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого
прийому громадян не допускається.
11. Письмове звернення, яке подається громадянином на
особистому прийомі, оформлюється відповідно до вимог статті 5
Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ). Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється
письмово або усно (за його бажанням).
12. З урахуванням рішення, прийнятого під час особистого
прийому посадовою особою, яка його проводила, працівники Відділу,
відповідних служб та структурних підрозділів Міністерства
опрацьовують проекти резолюцій до звернень громадян і подають їх
на розгляд відповідному керівнику Міністерства.
13. Звернення громадян на особистому прийомі обліковується
відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в
органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях
громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно
від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої
постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року
N 348 ( 348-97-п ).
Директор Департаменту
звернень громадян
та контролю виконання Т.Шелест

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: