open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 11 червня 2012 р. № 517
Київ

Про затвердження Порядку та умов надання у 2012 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування

{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 626 від 04.07.2012}

Відповідно до частини другої статті 97 Бюджетного кодексу України та статті 23 Закону України “Про Державний бюджет України на 2012 рік” Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок та умови надання у 2012 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування, що додаються.

Прем'єр-міністр України

М.АЗАРОВ

Інд. 70





ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 червня 2012 р. № 517

ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання у 2012 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування

1. Ці Порядок та умови визначають механізм перерахування і надання у 2012 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування (далі - заборгованість).

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості (далі - субвенція) надається згідно з розподілом, наведеним у додатку 1.

2. Головним розпорядником субвенції є Мінрегіон.

Відповідальними виконавцями відповідної бюджетної програми є Мінрегіон і Казначейство.

3. Перерахування субвенції здійснюється на суму заборгованості, яка утворилася на 1 липня 2012 р. і не погашена на дату складення довідки про суму заборгованості.

{Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 626 від 04.07.2012}

4. Підставою для проведення розрахунків з погашення заборгованості є договір про організацію взаєморозрахунків, який укладається  підприємствами, що виробляють, транспортують та постачають теплову енергію населенню або надають населенню послуги з централізованого водопостачання та водовідведення (далі - надавачі послуг), та іншими учасниками розрахунків з погашення заборгованості (далі - учасники розрахунків) на підставі довідки, що підтверджує наявність в учасників розрахунків кредиторської та/або дебіторської заборгованості на дату підписання такого договору. Примірний договір про організацію взаєморозрахунків наведений у додатку 2.

Учасниками розрахунків є територіальні органи Казначейства; Міністерство фінансів Автономної Республіки Крим, обласні, міські у мм. Києві та Севастополі фінансові управління, фінансові управління районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій чи структурні підрозділи з питань фінансів виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад (далі - місцеві фінансові органи); надавачі послуг; Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, її філії, дочірні підприємства і компанії; суб’єкти господарювання, що здійснюють постачання природного газу за регульованим тарифом; підприємства, що здійснюють передачу та постачання електричної енергії (далі - енергопостачальники); державне підприємство “Енергоринок”; енергогенеруючі компанії та їх кредитори - постачальники вугільної продукції; державне підприємство “Вугілля України”; вугледобувні підприємства; Держрезерв.

{Абзац другий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 626 від 04.07.2012}

Кількість сторін договору про організацію взаєморозрахунків є необмеженою та визначається такою кількістю учасників розрахунків, виконання договору якими забезпечить погашення заборгованості та надходження до бюджету коштів у сумі, необхідній для її погашення.

Учасниками розрахунків можуть бути підприємства, установи, організації та інші суб’єкти господарювання незалежно від форми власності.

Із суб’єктами господарювання, що здійснюють постачання природного газу, та енергопостачальниками проводяться розрахунки з погашення кредиторської заборгованості за спожиті енергоносії (без урахування пені, штрафних та фінансових санкцій).

{Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 626 від 04.07.2012}

5. Обсяг заборгованості визначається надавачами послуг на підставі таких підтвердних документів:

1) розрахунок фактичної собівартості виробництва, транспортування та постачання теплової енергії населенню, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, що засвідчений підписом керівника або іншої уповноваженої особи надавача послуг, скріпленим печаткою;

2) копія рішення органу державної влади чи місцевого самоврядування про затвердження тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії населенню, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення;

3) звіт про витрати на виробництво та фінансові показники діяльності підприємств, засвідчений підписом керівника або іншої уповноваженої особи надавача послуг, скріпленим печаткою, зокрема:

з надання послуг з теплопостачання (за формою № 1С-теплопостачання);

з надання послуг з водопостачання та водовідведення (за формою № 1С-водопостачання, водовідведення);

4) звіт про постачання теплової енергії (за формою № 1-теп), звітний кошторис витрат на виробництво теплової енергії (за формою № 23-енерго), довідка про корисний відпуск теплової енергії і розрахунки за неї (за формою № 32-енерго) або звіт про роботу водопроводу (за формою № 1-водопровід) та/або звіт про роботу каналізації (за формою № 1-каналізація).

6. Обсяг заборгованості визначається надавачами послуг як різниця між фактичними витратами на теплову енергію, що виробляється, транспортується та постачається населенню, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення і фактичними нарахуваннями згідно з тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування, з урахуванням перерахунків за низькоякісні та надані не в повному обсязі послуги та відрахуванням дотації місцевих бюджетів, отриманої надавачами послуг.

7. Розрахунок обсягу заборгованості складається за формою згідно з додатком 3, погоджується відповідним структурним підрозділом місцевого органу виконавчої влади або виконавчого органу місцевого самоврядування та разом з документами, зазначеними у пункті 5 цих Порядку та умов, подається учасниками розрахунків територіальним комісіям з погашення заборгованості підприємств паливно-енергетичного комплексу (далі - територіальні комісії), утвореним відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 р. № 190 “Про утворення Міжвідомчої комісії з погашення заборгованості підприємств паливно-енергетичного комплексу” (Офіційний вісник України, 2006 р., № 8, ст. 447), для прийняття рішення про узгодження обсягу заборгованості.

Територіальні комісії протягом двох тижнів з дня надходження зазначених документів приймають рішення про узгодження обсягу заборгованості.

Для визначення обсягу зобов’язань енергопостачальники та державне підприємство “Енергоринок” подають територіальним комісіям довідку-розрахунок суми додаткового податкового зобов’язання з податку на прибуток підприємств, яке виникає у результаті проведення розрахунків згідно з договором про організацію взаєморозрахунків, за формою, наведеною в додатку 4.

{Абзац третій пункту 7 в редакції Постанови КМ № 626 від 04.07.2012}

Територіальні комісії узгоджують суми додаткового податкового зобов’язання з податку на прибуток підприємств енергопостачальників та державного підприємства “Енергоринок” відповідно до цих Порядку та умов.

{Абзац четвертий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 626 від 04.07.2012}

Забороняється проведення розрахунків з кредиторської заборгованості за природний газ та електричну енергію, спожиті надавачами послуг, що утворилася внаслідок зміни сторони за зобов’язанням.

{Абзац п'ятий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 626 від 04.07.2012}

8. Державне підприємство “Енергоринок”, Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, її філії, дочірні підприємства і компанії, Держрезерв укладають протягом 10 робочих днів з учасниками розрахунків договори про організацію взаєморозрахунків або надсилають їм письмову відмову з обґрунтуванням причини.

Обсяг заборгованості та зобов’язання енергогенеруючих компаній перед Держрезервом з повернення матеріальних цінностей у натуральному вигляді визначаються виходячи з ціни матеріальних цінностей, зазначеної у відповідних договорах, з урахуванням відсотків за користування органічним паливом та відповідно до судових рішень і актів звіряння розрахунків між Держрезервом та енергогенеруючими компаніями. У разі відсутності такої ціни Держрезерв укладає з енергогенеруючою компанією договір купівлі-продажу матеріальних цінностей або додаткову угоду до договору про повернення матеріальних цінностей у натуральному вигляді за цінами, що застосовувалися на дату відпуску органічного палива.

Обсяг зобов’язань енергогенеруючих компаній з плати за надання державних гарантій та за користування субкредитами, наданими для впровадження проектів розвитку ринку електроенергії, реабілітації та розширення централізованого теплопостачання м. Києва, у тому числі пені за невиконання умов їх надання; а також повернення зазначених субкредитів у повному обсязі з урахуванням частини, строк повернення якої ще не настав, визначається відповідно до актів звіряння розрахунків між Мінфіном та енергогенеруючими компаніями.

{Пункт 8 в редакції Постанови КМ № 626 від 04.07.2012}

9. Учасники розрахунків подають до місцевого фінансового органу:

1) договір про організацію взаєморозрахунків, укладений в установленому порядку;

2) рішення територіальної комісії про узгодження:

обсягу заборгованості;

суми додаткового податкового зобов’язання з податку на прибуток підприємств;

{Абзац третій підпункту 2 пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 626 від 04.07.2012}

{Підпункт 3 пункту 9 виключено на підставі Постанови КМ № 626 від 04.07.2012}

4) документи, зазначені у пункті 5 цих Порядку та умов;

5) акти звіряння заборгованості, складені учасниками розрахунків, із зазначенням суми заборгованості, яка виникла на дату підписання договору про організацію взаєморозрахунків;

6) довідку органу державної податкової служби про розмір податкового боргу (з урахуванням штрафних санкцій та пені), у тому числі реструктуризованого або розстроченого (відстроченого), з податку на прибуток підприємств і податку на додану вартість, не сплачених на день видачі довідки, що засвідчена підписом керівника такого органу, скріпленим печаткою (за наявності податкового боргу);

{Підпункт 6 пункту 9 в редакції Постанови КМ № 626 від 04.07.2012}

7) довідку органу державної податкової служби про розмір боргу (з урахуванням штрафних санкцій та пені) із сплати частини прибутку (доходу) та дивідендів (доходу), нарахованих на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутному капіталі яких є державна частка, до державного бюджету, не сплачених на день видачі довідки, що засвідчена підписом керівника такого органу, скріпленим печаткою (для вугледобувних підприємств);

{Підпункт 7 пункту 9 в редакції Постанови КМ № 626 від 04.07.2012}

8) довідку підприємства про розмір боргу, зазначеного в підпункті 7 цього пункту, що засвідчена підписом керівника підприємства, скріпленим печаткою (для енергогенеруючих підприємств);

{Підпункт 8 пункту 9 в редакції Постанови КМ № 626 від 04.07.2012}

9) акт звіряння розрахунків між Мінфіном та енергогенеруючими компаніями про розмір плати таких компаній за надання державних гарантій та плати за користування субкредитами, наданими для впровадження проектів розвитку ринку електроенергії, реабілітації та розширення централізованого теплопостачання м. Києва, у тому числі обсяг надходжень внаслідок стягнення пені за невиконання умов надання кредитів, а також про розмір зазначених субкредитів;

{Підпункт 9 пункту 9 в редакції Постанови КМ № 626 від 04.07.2012}

10) акт звіряння розрахунків між Держрезервом та енергогенеруючими компаніями за отримані матеріальні цінності.

{Підпункт 10 пункту 9 в редакції Постанови КМ № 626 від 04.07.2012}

Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” подає Казначейству довідку про розмір дивідендів (доходу), нарахованих на акції (частки, паї) за результатами фінансово-господарської діяльності Компанії за 2011 рік.

10. Місцеві фінансові органи узагальнюють подані відповідно до пункту 9 цих Порядку та умов документи та надсилають щомісяця до 5 і 20 числа Міністерству фінансів Автономної Республіки Крим, головним фінансовим управлінням обласних і Київської міської та фінансовому управлінню Севастопольської міської держадміністрацій договори про організацію взаєморозрахунків та реєстри договорів для формування та подання щомісяця до 7 і 22 числа Мінрегіону зведеного реєстру таких договорів разом з їх копіями, а Казначейству і його територіальним органам, в яких відкриті рахунки учасників розрахунків, договори про організацію взаєморозрахунків.

11. Казначейство перевіряє договори про організацію взаєморозрахунків та подає Мінфіну інформацію про обсяг заборгованості.

Мінрегіон узагальнює подані відповідно до пункту 10 цих Порядку та умов документи, формує узагальнений реєстр договорів про організацію взаєморозрахунків та подає його щомісяця до 10 і 25 числа Мінфіну.

Мінфін на підставі інформації, поданої Казначейством, та узагальненого реєстру договорів про організацію взаєморозрахунків, поданого Мінрегіоном, приймає рішення про перерахування субвенції згідно з розподілом, яке доводиться до відома Казначейства.

12. Казначейство перераховує субвенцію відповідно до Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 р. № 1132 (Офіційний вісник України, 2010 р., № 96, ст. 3399), і Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, затвердженого Мінфіном.

Розрахунки проводяться шляхом залучення коштів з єдиного казначейського рахунка.

{Пункт 12 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 626 від 04.07.2012}

13. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації розподіляють субвенцію між бюджетами районів, районів у мм. Києві та Севастополі і міст обласного значення на підставі договорів про організацію взаєморозрахунків, а також можуть приймати рішення про централізоване перерахування субвенції без розподілу її між зазначеними бюджетами за згодою відповідних місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

14. Для проведення розрахунків з погашення заборгованості їх учасники (крім енергопостачальників та державного підприємства “Енергоринок”) відкривають рахунки в територіальних органах Казначейства.

Енергопостачальники та державне підприємство “Енергоринок” проводять розрахунки за куповану електричну енергію через відкриті в уповноваженому банку поточні рахунки із спеціальним режимом використання відповідно до Закону України “Про електроенергетику”.

15. Учасники розрахунків у графі платіжного доручення “Призначення платежу” додатково зазначають “стаття 23 Закону України “Про Державний бюджет України на 2012 рік”.

16. Алгоритм розподілу коштів, які надходять під час проведення розрахунків за спожиту електричну енергію, установлюється НКРЕ.

17. Відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в територіальних органах Казначейства та операції, пов’язані з використанням субвенції, здійснюються в установленому законодавством порядку.

18. Складення та подання бюджетної і фінансової звітності про використання субвенції, а також контроль за її цільовим і ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

19. Роз’яснення щодо застосування цих Порядку та умов надаються Мінрегіоном.



Додаток 1
до Порядку та умов
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 4 липня 2012 р. № 626)

РОЗПОДІЛ
субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування, у 2012 році

(тис. гривень)

Найменування місцевого бюджету

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

усього

на погашення заборгованості з різниці в тарифах на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення за рахунок джерел, зазначених у пунктах 34-37, 39 і 40 статті 4 Закону України “Про Державний бюджет України на 2012 рік”

на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію

усього

за рахунок джерел, зазначених у Законі України “Про Державний бюджет України на 2012 рік”

пункт 38 статті 4

пункти 34-37, 39 і 40 статті 4

Бюджет Автономної Республіки Крим

124 003,2

117 123

6880,2

6 880,2


Обласний бюджет Вінницької області

56 168,6

17 709

38 459,6

2766

35 693,6

Обласний бюджет Волинської області

25 235,5

22 764

2471,5

2471,5


Обласний бюджет Дніпропетровської області

498 033,4

402 771

95 262,4

18 064,8

77 197,6

Обласний бюджет Донецької області

1 355 457,7

1160 144,5

195 313,2

39 523,3

155 789,9

Обласний бюджет Житомирської області

36 052,4

34 333

1719,4

1719,4


Обласний бюджет Закарпатської області

29 616,3

29 483,4

132,9

132,9


Обласний бюджет Запорізької області

24 714,1

19 968,6

4745,5

4745,5


Обласний бюджет Івано-Франківської області

4 999,1

3063

1936,1

1936,1


Обласний бюджет Київської області

9 026,3

3 783,1

5 243,2

5 243,2


Обласний бюджет Кіровоградської області

23 772,7

21 375

2 397,7

2 397,7


Обласний бюджет Луганської області

573 453,5

442 628,3

130 825,2

66 057,4

64 767,8

Обласний бюджет Львівської області

31 314,2

8 326

22 988,2

5 837

17 151,2

Обласний бюджет Миколаївської області

10 196,2

8 819

1 377,2

1 377,2


Обласний бюджет Одеської області

53 797,1

48 543

5 254,1

5 254,1


Обласний бюджет Полтавської області

81 793,3

75 248

6 545,3

6 545,3


Обласний бюджет Рівненської області

3 166

739

2 427

2 427


Обласний бюджет Сумської області

15 483,1

12 677

2 806,1

2 806,1


Обласний бюджет Тернопільської області

5 384,7

3 479

1 905,7

1 905,7


Обласний бюджет Харківської області

525 157,8

313 064

212 093,8

212 093,8


Обласний бюджет Херсонської області

7 632,6

5 082

2 550,6

2 550,6


Обласний бюджет Хмельницької області

18 783

14 901

3 882

3 882


Обласний бюджет Черкаської області

14 822,7

11 125

3697,7

3697,7


Обласний бюджет Чернівецької області

29 366,3

28 655,9

710,4

710,4


Обласний бюджет Чернігівської області

5 126,3

1 755

3 371,3

3 371,3


Міський бюджет м. Києва

3 393 633,7

1 057 802,7

2 335 831

2 335 831


Міський бюджет м. Севастополя

17 412,8

13 378

4 034,8

4 034,8


Усього

6 973 602,6

3 878 740,5

3 094 862,1

2 744 262

350 600,1

{Додаток 1 в редакції Постанови КМ № 626 від 04.07.2012}




Додаток 2
до Порядку та умов

ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР № ___
про організацію взаєморозрахунків

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 626 від 04.07.2012}



Додаток 3
до Порядку та умов

РОЗРАХУНОК
обсягу заборгованості за минулі роки з різниці в тарифах на ______________________________________, що надана населенню
(найменування послуги)
__________________________________________________________
(найменування підприємства, установи, організації, код згідно з ЄДРПОУ)

(гривень)

Рік

Фактичні нарахування згідно із затвердженими тарифами з урахуванням перерахунку за низькоякісні та надані не в повному обсязі послуги

Фактичні витрати з надання послуги для населення (повна собівартість)

Різниця між фактичними витратами та фактичними нарахуваннями

Дотація місцевого бюджету, отримана підприємством, установою, організацією для відшкодування різниці в тарифах

Обсяг заборгованості з різниці в тарифах

_____________________________________
(найменування посади керівника підприємства, установи, організації)

__________________
(підпис)

_____________________
(ініціали та прізвище)

Головний бухгалтер

__________________
(підпис)

_____________________
(ініціали та прізвище)

МП



__________
Примітка. Розрахунок обсягу заборгованості з різниці в тарифах проводиться без урахування податку на додану вартість.



Додаток 4
до Порядку та умов

ДОВІДКА-РОЗРАХУНОК
суми додаткового податкового зобов’язання з податку на прибуток підприємств, яке виникає у результаті проведення розрахунків згідно з договором про організацію взаєморозрахунків

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: