КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Явід 15 серпня 2007 р. N 657-р
Київ
Про затвердження плану заходів щодореалізації Концепції подолання корупції
в Україні "На шляху до доброчесності"
на період до 2010 року
{ Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМN 44-р ( 44-2009-р ) від 21.01.2009 }
1. Затвердити план заходів щодо реалізації Концепції
подолання корупції в Україні "На шляху до доброчесності"
( 742/2006 ) на період до 2010 року (далі - план заходів), що
додається.
2. Центральним органам виконавчої влади, відповідальним за
виконання плану заходів:
передбачати починаючи з 2008 року в межах доведеного
граничного обсягу видатків державного бюджету кошти для здійснення
заходів;
надсилати щороку до 20 січня МВС інформацію про стан його
виконання для узагальнення та подання Кабінетові Міністрів України
разом з пропозиціями щодо внесення у разі потреби змін до плану
заходів.
3. Фінансове забезпечення плану заходів у поточному році
здійснювати в межах видатків, передбачених у Державному бюджеті
України на 2007 рік ( 489-16 ).
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 31
ЗАТВЕРДЖЕНОрозпорядженням Кабінету Міністрів України
від 15 серпня 2007 р. N 657-р
ПЛАНзаходів щодо реалізації Концепції подолання
корупції в Україні "На шляху до доброчесності"
( 742/2006 ) на період до 2010 року
------------------------------------------------------------------ |Найменування заходу | Відповідальні за | Строк виконання | | | виконання | | ----------------------------------------------------------------| Загальні напрями реалізації Концепції | ----------------------------------------------------------------| 1.|Продовження роботи з|Мін'юст, |друге півріччя | |подальшого |Головдержслужба, |2007 р. - 2008 рік | |вдосконалення |МВС, СБУ, ДПА за | | |антикорупційного |участю Генеральної | | |законодавства, |прокуратури та | | |приведення його у |Верховного Суду | | |відповідність з |України | | |міжнародними | | | |стандартами. | | | |Забезпечення | | | |супроводження | | | |розгляду у Верховній| | | |Раді України | | | |проектів Законів | | | |України "Про засади | | | |запобігання та | | | |протидії корупції", | | | |"Про | | | |відповідальність | | | |юридичних осіб за | | | |вчинення корупційних| | | |правопорушень", "Про| | | |внесення змін до | | | |деяких законодавчих | | | |актів щодо | | | |відповідальності за | | | |корупційні | | | |правопорушення" | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 2.|Розроблення проектів| | | |нормативно-правових | | | |актів про внесення | | | |до актів | | | |законодавства, які | | | |визначають засади | | | |діяльності та статус| | | |державних | | | |службовців, змін | | | |щодо: | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |створення прозорої |Головдержслужба, | -"- | |системи прийняття та|Мін'юст, Мінфін, | | |просування по службі|Мінпраці за участю | | |державних |Генеральної | | |службовців, яка |прокуратури та | | |передбачає посилення|Верховного Суду | | |значення кадрового |України | | |резерву, заміщення | | | |вакантних посад на | | | |відкритій конкурсній| | | |основі, врахування | | | |результатів | | | |атестації | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |розроблення | -"- | -"- | |механізму ротації | | | |державних службовців| | | |та визначення | | | |порядку її | | | |проведення, | | | |насамперед на | | | |керівних посадах | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |визнання рішення |Головдержслужба, |друге півріччя | |суду про вчинення |Мін'юст, Мінфін, |2007 р. - 2008 рік | |особою корупційного |Мінпраці за участю | | |діяння підставою для|Генеральної | | |розірвання трудового|прокуратури та | | |договору |Верховного Суду | | | |України | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |реформування системи|Мінпраці, | -"- | |оплати праці |Головдержслужба, | | |державних службовців|Мін'юст, Мінфін | | |з метою створення | | | |додаткових | | | |матеріальних | | | |стимулів та | | | |вдосконалення | | | |інституту | | | |преміювання | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 3.|Розроблення та | | | |внесення на розгляд | | | |Кабінету Міністрів | | | |України проектів: | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |Закону України "Про |ДПА, |друге півріччя | |державний фінансовий|Головдержслужба, |2007 р. | |контроль за |Мінфін, МВС, СБУ | | |декларуванням | | | |доходів і їх | | | |витрачанням особами,| | | |уповноваженими на | | | |виконання функцій | | | |держави, членами їх | | | |сімей та близькими | | | |родичами" для | | | |забезпечення | | | |відкритості та | | | |прозорості службової| | | |діяльності осіб, | | | |уповноважених на | | | |виконання функцій | | | |держави | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |Кодексу доброчесної |Головдержслужба, | -"- | |поведінки осіб, |Мін'юст, МВС, СБУ, | | |уповноважених на |ДПА за участю | | |виконання функцій |Генеральної | | |держави |прокуратури та | | | |Верховного Суду | | | |України | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 4.|Вивчення питання |Мін'юст, |2008 рік | |врегулювання |Головдержслужба, | | |правових засад |Мінфін, МВС, СБУ | | |лобістської | | | |діяльності, | | | |створення прозорої | | | |системи вираження | | | |групових інтересів в| | | |органах державної | | | |влади | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 5.|Забезпечення | | | |доопрацювання та | | | |супроводження | | | |проектів: | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |Адміністративно- |Мін'юст |постійно | |процедурного кодексу| | | |України | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |Закону України "Про | -"- | -"- | |нормативно-правові | | | |акти" | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |Законів України "Про| -"- | -"- | |внесення змін до | | | |Закону України "Про | | | |судоустрій України" | | | |і "Про внесення змін| | | |до Закону України | | | |"Про статус суддів" | | | |(у новій редакції) | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 6.|Вивчення питання |Мін'юст, СБУ, МВС, |друге півріччя | |спрощення процедури |ДПА, Державна |2007 р. - | |прийняття рішення |судова |перше півріччя | |про надання |адміністрація за |2008 р. | |Верховною Радою |участю Генеральної | | |України згоди на |прокуратури та | | |притягнення до |Верховного Суду | | |кримінальної |України і Вищої | | |відповідальності, |ради юстиції | | |затримання чи арешт | | | |народного депутата | | | |України, судді | | | |Конституційного Суду| | | |України, судді суду | | | |загальної юрисдикції| | | |у разі наявності | | | |доказів, що | | | |підтверджують | | | |вчинення зазначеною | | | |особою суспільно | | | |небезпечного діяння,| | | |визначеного | | | |Кримінальним | | | |кодексом України | | | |( 2341-14 ) | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 7.|Підготовка і подання| | | |на розгляд Кабінету | | | |Міністрів України | | | |пропозицій щодо: | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |визначення на |Мін'юст, МВС, СБУ, |друге півріччя | |законодавчому рівні |ДПА |2007 р. - | |порядку участі | |2008 рік | |громадських | | | |організацій та інших| | | |інститутів | | | |громадянського | | | |суспільства у | | | |здійсненні заходів | | | |щодо запобігання та | | | |протидії корупції | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |утворення при |Головдержслужба, | -"- | |Кабінеті Міністрів |Мін'юст, СБУ, МВС, | | |України |ДПА, Мінекономіки, | | |координуючого органу|Мінфін за участю | | |з питань формування |Генеральної | | |єдиної державної |прокуратури та | | |політики у сфері |Верховного Суду | | |запобігання та |України і Вищої | | |протидії корупції на|ради юстиції | | |основі аналізу | | | |корупційних ризиків | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 8.|Запровадження |Мін'юст, МВС, СБУ, |друге півріччя | |антикорупційної |ДПА |2007 р. - | |оцінки | |2008 рік | |законопроектів під | | | |час проведення їх | | | |правової експертизи | | | |з метою запобігання | | | |виникненню можливих | | | |корупційних ризиків | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 9.|Проведення |Головдержслужба, |щороку | |комплексної |МВС, СБУ, ДПА, | | |перевірки дотримання|Державний | | |вимог Законів |департамент з | | |України "Про |питань виконання | | |державну службу" |покарань за участю | | |( 3723-12 ), "Про |Генеральної | | |службу в органах |прокуратури України| | |місцевого | | | |самоврядування", | | | |( 2493-14 ) | | | |"Про боротьбу з | | | |корупцією" | | | |( 356/95-ВР ) та | | | |інших нормативно- | | | |правових | | | |актів з питань | | | |проходження | | | |державної служби і | | | |служби в органах | | | |місцевого | | | |самоврядування з | | | |метою запобігання | | | |корупції в органах | | | |державної влади та | | | |органах місцевого | | | |самоврядування | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 10.|Створення відповідно|МВС, СБУ, ДПА, |друге півріччя | |до вимог Закону |Головдержслужба за |2007 р. - | |України "Про |участю Генеральної |перше півріччя | |міліцію" ( 565-12 ) |прокуратури та |2008 р. | |єдиного державного |Верховного Суду | | |банку даних про |України | | |осіб, засуджених або| | | |притягнутих до | | | |відповідальності за | | | |вчинення корупційних| | | |діянь та інших | | | |правопорушень, | | | |пов'язаних з | | | |корупцією, з | | | |класифікацією | | | |інформації за | | | |професійною і | | | |територіальною | | | |ознакою для | | | |використання під час| | | |проведення | | | |спеціальної | | | |перевірки кандидатів| | | |на посади державних | | | |службовців та | | | |працівників, які вже| | | |займають такі посади| | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 11.|Вивчення питання |Мін'юст, Мінфін, |2008 рік | |встановлення |Головдержслужба за | | |відповідальності за |участю Генеральної | | |корупційні дії, |прокуратури України| | |пов'язані з |та Рахункової | | |фінансуванням або |палати | | |матеріальним | | | |забезпеченням | | | |органів державної | | | |влади з | | | |позабюджетних джерел| | | |(кошти благодійних | | | |фондів, спонсорська | | | |допомога тощо) | | | ----------------------------------------------------------------| Забезпечення доброчесності в органах влади | ----------------------------------------------------------------| 12.|Розроблення проекту |Державна судова |друге півріччя | |Державної програми |адміністрація, |2007 р. - | |навчання професійних|Мін'юст за участю |2008 рік | |суддів та кандидатів|Верховного Суду | | |на посаду |України та Вищої | | |професійного судді |ради юстиції | | |на основі принципу | | | |верховенства права, | | | |положень | | | |Європейської | | | |конвенції про захист| | | |прав людини і | | | |основоположних | | | |свобод ( 995_004 ) | | | |та практики | | | |Європейського суду з| | | |прав людини | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 13.|Проведення |Мін'юст, |друге півріччя | |експертизи виборчого|Головдержслужба за |2007 р. - | |законодавства на |участю Центральної |2008 рік | |предмет зменшення |виборчої комісії | | |впливу | | | |корупціогенних | | | |чинників і | | | |розроблення за її | | | |результатами | | | |проектів відповідних| | | |законів | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 14.|Вивчення питання |Мін'юст, Державна | -"- | |доцільності |судова | | |закріплення на |адміністрація за | | |законодавчому рівні |участю Верховного | | |за певним органом |Суду України та | | |повноважень щодо |Вищої ради юстиції | | |надання офіційних | | | |роз'яснень і | | | |рекомендацій з | | | |питань, пов'язаних з| | | |регулюванням | | | |поведінки суддів, та| | | |видання збірника | | | |рішень з | | | |дисциплінарних справ| | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 15.|Підготовка та | | | |подання на розгляд | | | |Кабінету Міністрів | | | |України пропозицій | | | |щодо: | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |встановлення |Мінфін, Мін'юст |2008 рік | |відповідальності | | | |посадових осіб | | | |органів місцевого | | | |самоврядування за | | | |порушення частини | | | |третьої статті 28 | | | |Бюджетного кодексу | | | |України ( 2542-14 ) | | | |стосовно | | | |неопублікування | | | |інформації про | | | |місцеві бюджети | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |визначення нової |Головдержслужба, |2008-2009 роки | |структури |центральні та | | |центральних та |місцеві органи | | |місцевих органів |виконавчої влади | | |виконавчої влади за | | | |результатами | | | |функціонального | | | |обстеження таких | | | |органів відповідно | | | |до рекомендацій та | | | |стандартів держав - | | | |членів ЄС з метою | | | |запобігання | | | |дублюванню функцій, | | | |зменшення кількості | | | |контролюючих і | | | |наглядових інстанцій| | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |урегулювання |Держкомпідприєм- |друге півріччя | |функціональних |ництво, ГоловКРУ, |2007 р. - | |конфліктів у |ДПА, МОЗ, |2008 рік | |діяльності органів |Мінагрополітики, | | |виконавчої влади, |МВС, СБУ, | | |насамперед тих, що |Головдержслужба | | |пов'язані з | | | |поєднанням | | | |контрольно- | | | |дозвільних та | | | |господарських | | | |функцій, визначення | | | |шляхів запобігання | | | |їх виникненню в | | | |подальшому | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |удосконалення |Антимонопольний |друге півріччя | |законодавства про |комітет, |2007 р. - | |державні закупівлі з|Мінекономіки, |2008 рік | |метою приведення |Мінфін за участю | | |його у відповідність|Тендерної палати | | |з європейськими | | | |нормами і | | | |стандартами щодо | | | |політики | | | |підзвітності і | | | |прозорості та | | | |забезпечення доступу| | | |широкої | | | |громадськості до | | | |інформації про умови| | | |конкурсів із | | | |закупівлі товарів і | | | |послуг за державні | | | |кошти | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 16.|Вжиття заходів для |Мінтрансзв'язку, |2007-2010 роки | |зменшення кількості |Головдержслужба, | | |безпосередніх |Рада міністрів | | |контактів громадян і|Автономної | | |представників |Республіки Крим, | | |юридичних осіб з |обласні, Київська | | |державними |та Севастопольська | | |службовцями, зокрема|міські | | |шляхом запровадження|держадміністрації | | |системи електронного| | | |документообігу та | | | |електронного | | | |цифрового підпису | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 17.|Внесення до |Мін'юст |2008-2009 роки | |процесуального | | | |законодавства змін | | | |щодо визначення | | | |порядку розподілу | | | |позовних матеріалів | | | |і судових справ між | | | |суддями у місцевих | | | |та апеляційних судах| | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 18.|Розроблення та |Державна судова |2009 рік | |затвердження |адміністрація, | | |відповідно до вимог |Мін'юст, | | |статей 2 і 17 Закону|Мінтрансзв'язку | | |України "Про | | | |Національну програму| | | |інформатизації" | | | |( 74/98-ВР ) | | | |програми | | | |інформатизації судів| | | |загальної | | | |юрисдикції, інших | | | |органів та установ | | | |судової системи | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 19.|Забезпечення |Державна судова | -"- | |запровадження |адміністрація, | | |обов'язкового |Мін'юст | | |автоматизованого | | | |розподілу позовних | | | |матеріалів і судових| | | |справ між суддями у | | | |місцевих та | | | |апеляційних судах | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 20.|Підготовка | -"- | -"- | |законопроекту щодо | | | |внесення змін до | | | |статті 98 | | | |Конституції України | | | |( 254к/96-ВР ) | | | |в частині надання | | | |Рахунковій палаті | | | |повноважень із | | | |здійснення контролю | | | |за виконанням | | | |місцевих бюджетів | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 21.|Вивчення питання |Мінекономіки, |2008 рік | |доцільності надання |Мінфін, Мін'юст, | | |прав організаціям |Головдержслужба, | | |(фірмам, агентствам |центральні та | | |тощо) провадити |місцеві органи | | |діяльність, |виконавчої влади | | |пов'язану з | | | |виконанням за | | | |відповідну плату | | | |функцій органів | | | |державної влади | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 22.|Вивчення питання |Мінекономіки, |2009-2010 роки | |створення єдиного |Антимонопольний | | |державного банку |комітет, ДПА, | | |даних про юридичних |Держкомпідприєм- | | |осіб, причетних до |ництво за участю | | |корупції, з метою |Генеральної | | |недопущення їх до |прокуратури та | | |участі в здійсненні |Верховного Суду | | |державних закупівель|України | | |та внесення в разі | | | |необхідності | | | |проектів відповідних| | | |законодавчих актів | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 23.|Розроблення |ДПА, Мінфін, |2008-2009 роки | |механізму контролю |Головдержслужба, | | |за виконанням |Мін'юст за участю | | |державними |Національного банку| | |службовцями | | | |встановленої | | | |законодавством | | | |вимоги щодо | | | |повідомлення органів| | | |податкової служби | | | |про відкриття такими| | | |службовцями валютних| | | |рахунків в іноземних| | | |банках | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 24.|Підготовка та | | | |подання на розгляд | | | |Кабінету Міністрів | | | |України пропозицій | | | |щодо вдосконалення: | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |механізму здійснення|Мін'юст за участю |2008 рік | |контролю за |Центральної | | |фінансуванням |виборчої комісії | | |діяльності | | | |політичних партій і | | | |виборчого процесу | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |процедури перевірки |Мін'юст | -"- | |достовірності даних,| | | |поданих кандидатом | | | |на посаду судді | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 25.|Забезпечення |МВС, СБУ, ДПА, |друге півріччя | |ефективного захисту |Державний |2007 р. - | |і безпеки осіб, які |департамент з |перше півріччя | |є свідками |питань виконання |2008 р. | |корупційних діянь та|покарань за участю | | |беруть участь у |Генеральної | | |розгляді справ, |прокуратури України| | |пов'язаних з такими | | | |діяннями | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 26.|Вивчення питання |Мін'юст, СБУ, МВС, |2008 рік | |доцільності |ДПА за участю | | |запровадження |Генеральної | | |інституту правового |прокуратури України| | |компромісу стосовно | | | |суб'єктів | | | |корупційних діянь, | | | |які добровільно | | | |сприяли виявленню, | | | |розслідуванню та | | | |припиненню таких | | | |діянь, учинених ними| | | |особисто або іншими | | | |особами | | | ----------------------------------------------------------------| Посилення ролі інститутів громадянського суспільства | ----------------------------------------------------------------| 27.|Забезпечення |центральні органи |постійно | |широкого |виконавчої влади | | |інформування | | | |громадськості про | | | |розроблені | | | |законопроекти щодо | | | |боротьби з корупцією| | | |та запобігання її | | | |виникненню, зокрема | | | |із запрошенням | | | |громадян і | | | |представників | | | |громадських | | | |організацій до | | | |участі в обговоренні| | | |таких проектів | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 28.|Вивчення питання |Мін'юст, місцеві |2008 рік | |щодо визначення |органи виконавчої | | |механізму проведення|влади за участю | | |консультацій з |органів місцевого | | |представниками |самоврядування | | |громадськості під | | | |час розроблення | | | |проектів та | | | |прийняття | | | |нормативно-правових | | | |актів виборними | | | |органами | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 29.|Проведення прямих |Головдержслужба, |щокварталу | |телефонних ліній на |МВС, Мін'юст, |у другий | |тему "Суспільство |Мінрегіонбуд, СБУ, |четвер | |проти корупції" |ДПА (згідно з |першого | |за участю керівників|графіком) |місяця | |державних органів | | | |з метою забезпечення| | | |відкритості та | | | |прозорості | | | |діяльності органів | | | |виконавчої влади | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 30.|Підготовка та |Мін'юст за участю |2008 рік | |подання на розгляд |Вищої ради юстиції | | |Кабінетові Міністрів| | | |України пропозицій | | | |щодо розроблення і | | | |запровадження | | | |механізму | | | |громадського впливу | | | |на формування | | | |корпусу суддів, | | | |починаючи з добору | | | |кандидатів на посади| | | |суддів і до | | | |вирішення питання | | | |про припинення їх | | | |повноважень | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 31.|Надання громадським |Мін'юст |постійно | |організаціям | | | |підтримки у | | | |проведенні | | | |моніторингу стану | | | |виконання | | | |політичними партіями| | | |передвиборних | | | |програм | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 32.|Підготовка і подання|Держкомтелерадіо, |2008 рік | |Кабінету Міністрів |Мін'юст | | |України пропозицій | | | |щодо внесення змін | | | |до законодавства з | | | |метою усунення | | | |перешкод у | | | |проведенні | | | |журналістських | | | |розслідувань як | | | |одного з ефективних | | | |методів виявлення | | | |корупційних діянь, | | | |запровадження | | | |механізму захисту | | | |джерел | | | |журналістської | | | |інформації | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 33.|Визначення механізму|МВС, СБУ, ДПА, |2008-2009 роки | |участі засобів |Держкомтелерадіо | | |масової інформації у|за участю | | |здійсненні заходів з|Генеральної | | |протидії корупції |прокуратури України| | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 34.|Вивчення питання |МВС, СБУ, ДПА, |друге півріччя | |щодо стану |Мінфін за участю |2007 р. | |удосконалення |Генеральної | | |механізму заохочення|прокуратури України| | |осіб за надання | | | |об'єктивної | | | |інформації про факти| | | |корупції | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 35.|Запровадження на |Головдержслужба, | -"- | |офіційних веб-сайтах|центральні органи | | |рубрики "Запобігання|виконавчої влади, | | |проявам корупції" з |Рада міністрів | | |метою посилення |Автономної | | |відомчого контролю |Республіки Крим, | | |за додержанням |обласні, Київська | | |принципів прозорості|та Севастопольська | | |та відкритості |міські | | |діяльності органів |держадміністрації | | |виконавчої влади | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 36.|Включення до |Держкомтелерадіо, |постійно | |тематичних планів |МКТ, МОН | | |підготовки | | | |публікацій, теле- та| | | |радіопередач | | | |засобами масової | | | |інформації, що | | | |фінансуються з | | | |державного бюджету, | | | |питання протидії | | | |корупції для | | | |формування | | | |негативного | | | |ставлення громадян | | | |до її проявів і | | | |залучення | | | |громадськості до | | | |активної участі в | | | |антикорупційній | | | |діяльності держави | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 37.|Розроблення порядку |МВС, СБУ, ДПА, |друге півріччя | |взаємодії |Держкомтелерадіо |2007 р. - | |правоохоронних |за участю |2008 рік | |органів з |представників | | |громадськими |громадських | | |організаціями та |організацій і | | |засобами масової |засобів масової | | |інформації, що |інформації | | |спеціалізуються на | | | |висвітленні питань | | | |протидії корупції, | | | |участі їх у | | | |діяльності із | | | |запобігання та | | | |припинення корупції | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 38.|Запровадження в |МОН, Мін'юст | -"- | |загальноосвітніх | | | |школах і вищих | | | |навчальних закладах | | | |навчальних програм з| | | |питань запобігання | | | |корупції, включення | | | |до культурно- | | | |освітніх та виховних| | | |програм розділів, | | | |спрямованих на | | | |формування | | | |негативного | | | |ставлення до цього | | | |явища | | | ----------------------------------------------------------------| Підвищення ефективності діяльності органів, які ведуть боротьбу | з корупцією | ----------------------------------------------------------------| 39.|Підготовка і подання| | | |на розгляд Кабінету | | | |Міністрів України | | | |пропозицій щодо | | | |забезпечення: | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |можливості |Мін'юст, СБУ, МВС, | -"- | |конфіскації чи |ДПА, Мінекономіки, | | |вилучення в інший |Мінфін за участю | | |спосіб засобів |Генеральної | | |вчинення |прокуратури та | | |кримінальних |Верховного Суду | | |правопорушень і |України і Вищої | | |доходів, отриманих |ради юстиції | | |внаслідок вчинення | | | |кримінальних | | | |правопорушень чи | | | |відчуження | | | |власності, вартість | | | |якої відповідає | | | |таким доходам | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |зберігання речових |Мін'юст, СБУ, МВС, |друге півріччя | |доказів, зокрема їх |ДПА, Мінекономіки, |2007 р. - | |збереження у стані, |Мінфін за участю |2008 рік | |в якому вони |Генеральної | | |перебували на момент|прокуратури та | | |вилучення, у разі, |Верховного Суду | | |коли особи, що |України і Вищої | | |користуються правом |ради юстиції | | |недоторканності, | | | |затримані на місці | | | |вчинення тяжкого | | | |злочину, у тому | | | |числі корупційного | | | |діяння | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 40.|Удосконалення |МВС, СБУ, ДПА, |друге півріччя | |системи підготовки, |Міноборони за |2007 р. - | |підвищення |участю Генеральної |перше півріччя | |кваліфікації та |прокуратури України|2008 р. | |стажування фахівців | | | |спеціальних | | | |підрозділів МВС, | | | |СБУ, ДПА та інших | | | |державних органів, | | | |на які покладено | | | |завдання боротьби з | | | |корупцією | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 41.|Розроблення та |МВС, СБУ, ДПА за |2008-2009 роки | |запровадження |участю Генеральної | | |методики |прокуратури України| | |професійного добору | | | |працівників | | | |спеціальних | | | |підрозділів | | | |правоохоронних | | | |органів, на які | | | |покладено завдання | | | |боротьби з | | | |корупцією, з | | | |урахуванням | | | |особливостей функцій| | | |та завдань, | | | |покладених на такі | | | |підрозділи | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 42.|Підготовка і подання| | | |на розгляд Кабінету | | | |Міністрів України | | | |пропозицій щодо: | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |регулярного |Головдержслужба, |друге півріччя | |проведення |МВС, СБУ, ДПА, |2007 р. | |спеціальних |Рада міністрів | | |семінарів і |Автономної | | |тренінгів з питань |Республіки Крим, | | |запобігання корупції|обласні, Київська | | |з метою поглиблення |та Севастопольська | | |знань, необхідних |міські | | |для ефективного |держадміністрації | | |виконання завдань, а|за участю | | |також підвищення |Генеральної | | |рівня правової |прокуратури та | | |культури і правової |Верховного Суду | | |свідомості державних|України | | |службовців та інших | | | |працівників | | | |бюджетної сфери | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |коригування |МВС, СБУ, ДПА за |2008 рік | |критеріїв оцінки |участю Генеральної | | |ефективності роботи |прокуратури України| | |слідчих і | | | |спеціальних | | | |підрозділів | | | |правоохоронних | | | |органів стосовно | | | |боротьби з корупцією| | | |та організованою | | | |злочинністю | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |розроблення | -"- |друге півріччя | |механізму | |2007 р. - | |координації | |2008 рік | |діяльності державних| | | |органів, залучених | | | |до боротьби з | | | |корупцією, та | | | |розслідування | | | |пов'язаних з нею | | | |злочинів | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| |створення та | -"- |2009 рік | |запровадження єдиної| | | |комп'ютерної бази | | | |даних правоохоронних| | | |органів щодо справ | | | |про корупційні | | | |діяння та інші | | | |правопорушення, | | | |пов'язані з | | | |корупцією, з | | | |визначенням порядку | | | |доступу до неї | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 43.|Забезпечення | -"- |постійно | |постійного обміну | | | |досвідом з виявлення| | | |та перевірки | | | |інформації про факти| | | |корупції в різних | | | |сферах суспільного | | | |життя | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 44.|Удосконалення та |СБУ, МВС за участю |друге півріччя | |актуалізація |Генеральної |2007 р. - | |методичного |прокуратури України|2008 рік | |забезпечення |та Академії | | |діяльності |правових наук | | |правоохоронних | | | |органів з виявлення | | | |та розслідування | | | |злочинів, пов'язаних| | | |з корупцією | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 45.|Забезпечення |Головдержслужба, |постійно | |здійснення заходів |МВС | | |щодо підвищення | | | |кваліфікації | | | |державних службовців| | | |та посадових осіб | | | |місцевого | | | |самоврядування, на | | | |яких покладено | | | |обов'язки з | | | |організації роботи | | | |із запобігання | | | |корупції | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 46.|Активізація дій, |МВС, СБУ, ДПА за | -"- | |спрямованих на |участю Генеральної | | |запобігання, |прокуратури України| | |виявлення та | | | |припинення корупції | | | |в органах державної | | | |влади та органах | | | |місцевого | | | |самоврядування, | | | |насамперед тих, в | | | |яких корупційні | | | |діяння набули | | | |найбільшого | | | |поширення | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 47.|Забезпечення |ГоловКРУ, МВС, СБУ,| -"- | |відкритості та |ДПА | | |прозорості | | | |діяльності | | | |контролюючих та | | | |правоохоронних | | | |органів шляхом | | | |систематично | | | |висвітлення у | | | |засобах масової | | | |інформації | | | |результатів ревізій | | | |та перевірок | | | |використання | | | |бюджетних коштів, | | | |державного та | | | |комунального майна | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 48.|Визначення на |СБУ, МВС, Державна |постійно | |підставі вивчення |податкова | | |міжнародного досвіду|адміністрація за | | |порядку оцінки |участю Генеральної | | |оперативної |прокуратури | | |інформації про | | | |вчинення корупційних| | | |діянь та прийняття | | | |за її результатами | | | |відповідного рішення| | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 49.|Посилення кадрового |центральні органи | -"- | |забезпечення |виконавчої влади, | | |підрозділів |органи місцевого | | |внутрішнього |самоврядування | | |контролю в | | | |центральних органах | | | |виконавчої влади або| | | |їх створення (у разі| | | |їх відсутності) у | | | |межах граничної | | | |чисельності | | | |працівників таких | | | |органів з метою | | | |забезпечення | | | |додержання вимог | | | |антикорупційного | | | |законодавства в | | | |таких органах, | | | |ефективної | | | |взаємодії з | | | |відповідними | | | |підрозділами | | | |правоохоронних | | | |органів та зв'язків | | | |із громадськістю; | | | |затвердження | | | |положення про | | | |зазначені підрозділи| | | ----------------------------------------------------------------| Міжнародне співробітництво у сфері протидії корупції | ----------------------------------------------------------------| 50.|Формування з метою |МВС, МЗС, |2008 рік | |планування та |Мінекономіки, | | |координації |Мін'юст, СБУ, ДПА | | |міжнародного |за участю | | |співробітництва у |Генеральної | | |сфері боротьби з |прокуратури України| | |корупцією реєстру | | | |міжнародних угод, | | | |укладених між | | | |правоохоронними | | | |органами України та | | | |іноземних держав і | | | |визначення переліку | | | |органів, співпраця з| | | |якими у сфері | | | |боротьби з корупцією| | | |потребує | | | |унормування. | | | |Вивчення питання | | | |щодо доцільності | | | |укладення нових | | | |міжнародних угод | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 51.|Організаційне |Мінекономіки, |друге півріччя | |забезпечення |Мін'юст, МВС, ДПА, |2007 р. - | |супроводження |МЗС, Адміністрація |2010 рік | |Українською Стороною|Держприкордон- | | |міжнародних проектів|служби | | |з питань запобігання| | | |та протидії | | | |корупції, зокрема | | | |проекту Ради Європи | | | |"Підтримка належного| | | |урядування: проект | | | |протидії корупції в | | | |Україні (UPAC)" та | | | |Порогової програми | | | |Корпорації "Виклики | | | |тисячоліття" щодо | | | |зниження рівня | | | |корупції | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 52.|Продовження розвитку|МВС, СБУ, ДПА, |постійно | |співробітництва з |Мін'юст, МЗС, | | |іноземними державами|Головдержслужба | | |у частині | | | |розроблення | | | |загальної | | | |термінології, | | | |стандартів та | | | |методології | | | |запобігання | | | |корупції, розширення| | | |переліку | | | |статистичних даних, | | | |збільшення обсягу | | | |наукових знань про | | | |корупцію та | | | |організація обміну | | | |відповідною | | | |інформацією | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 53.|Удосконалення |Служба зовнішньої |2009 рік | |відомчих нормативних|розвідки, СБУ, МВС | | |актів щодо створення|ДПА за участю | | |узгодженого |Генеральної | | |механізму взаємодії |прокуратури України| | |з правоохоронними | | | |органами держав, що | | | |співпрацюють з | | | |Україною у сфері | | | |боротьби з корупцією| | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 54.|Поглиблення |МВС, СБУ, ДПА, |постійно | |співробітництва із |Мін'юст, | | |спеціальними |Держмитслужба, | | |службами та |Адміністрація | | |правоохоронними |Держприкордон- | | |органами іноземних |служби за участю | | |держав у боротьбі з |Генеральної | | |корупцією, зокрема |прокуратури України| | |шляхом здійснення | | | |спільних слідчих і | | | |оперативно- | | | |розшукових заходів у| | | |справах про | | | |корупційні | | | |правопорушення, | | | |розроблення | | | |пропозицій щодо | | | |вдосконалення | | | |правового | | | |регулювання спільної| | | |діяльності із | | | |захисту свідків, | | | |надання взаємної | | | |допомоги у | | | |здійсненні | | | |професійної | | | |підготовки кадрів, | | | |розроблення, | | | |виробництва та | | | |постачання | | | |спеціальної техніки | | | |і засобів, | | | |необхідних для | | | |задоволення потреб | | | |правоохоронної | | | |діяльності | | | ---+--------------------+-------------------+-------------------| 55.|Активізація та |МВС, МЗС, СБУ, ДПА | -"- | |вдосконалення |за участю | | |механізму |Генеральної | | |міжнародного обміну |прокуратури України| | |інформацією, зокрема| | | |про причетних до | | | |корупції суб'єктів | | | |зовнішньоекономічної| | | |діяльності | | | -----------------------------------------------------------------
{ План із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ N 44-р
( 44-2009-р ) від 21.01.2009 }
Джерело:Офіційний портал ВРУ