open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ
Н А К А З
15.07.2004 N 441/481
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

29 липня 2004 р.

за N 947/9546
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного

комітету статистики

N 265/263 ( z0770-06 ) від 21.06.2006 }
Про затвердження форм державних статистичних

спостережень у сфері дорожнього господарства

та інструкцій щодо їх заповнення

Відповідно до статті 14 Закону України "Про державну
статистику" ( 2614-12 ), підпункту 24 пункту 4 Положення про
Державну службу автомобільних доріг України, затвердженого Указом
Президента України від 19.01.2002 N 50 ( 50/2002 ), та з метою
подальшого вдосконалення державних статистичних спостережень у
сфері дорожнього господарства, ефективного контролю за
використанням бюджетних коштів Н А К А З У Є М О:
1. Затвердити форми державних статистичних спостережень
N 1-ДГ "Звіт про наявність автомобільних доріг загального
користування та їх благоустрій" (поштова-річна) ( z0948-04 ) та
N Д-1 "Звіт про ремонт і утримання автомобільних доріг загального
користування" (поштова-квартальна) та інструкцій щодо їх
заповнення (додаються).
2. Установити, що забезпечення бланками форм та інструкцій
щодо їх заповнення, затверджених пунктом 1 цього наказу,
покладається на Державну службу автомобільних доріг України.
3. Управлінню автомобільних доріг Державної служби
автомобільних доріг України (Сухоносов О.В.) забезпечити збір та
подання зведеної інформації за формами державних статистичних
спостережень N 1-ДГ ( z0948-04 ) та N Д-1 у встановлені терміни на
адресу Держкомстату України в цілому по Україні та в розрізі
регіонів.
4. Уважати таким, що втратив чинність, наказ Мінстату України
від 15.08.97 N 216 ( z0426-97 ) "Про затвердження форм державної
статистичної звітності по дорожньому господарству загального
користування та інструкцій щодо їх заповнення", зареєстрований у
Міністерстві юстиції України 24.09.97 за N 426/2230.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Державного комітету статистики України Власенко Н.С.
і заступника Голови Державної служби автомобільних доріг України
Березовського М.В.
Голова Державного комітету
статистики України О.Г.Осауленко
Голова Державної служби
автомобільних доріг України І.А.Вужинський

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Держкомстату України

та Укравтодору

15.07.2004 N 441/481
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

29 липня 2004 р.

за N 947/9546

ІНСТРУКЦІЯ

із складання квартальної форми державного статистичного

спостереження N Д-1 "Звіт про ремонт і утримання

автомобільних доріг загального користування"

1. Загальні положення
Ця Інструкція встановлює порядок складання звітності про
ремонт і утримання автомобільних доріг загального користування з
метою отримання інформації для проведення аналізу виконання плану
ремонту доріг та раціонального планування робіт з подальшого
розвитку мережі доріг загального користування України, що
експлуатуються.
2. Галузь використання
Дорожнє господарство України.
3. Документи первинного обліку
Документами первинного обліку витрат коштів на роботи з
утримання і ремонту автомобільних доріг є реєстри бухгалтерського
обліку, кошторисно-фінансові розрахунки згідно з Порядком
визначення вартості будівництва, реконструкції, капітального та
поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування
(державного та місцевого значення) ВБН Д.1.1-218-1-2001 та акти
виконаних робіт.
4. Основні терміни та їх тлумачення
Автомобільні дороги загального користування України - це
автомобільні дороги, які забезпечують внутрішньодержавні та
міжнародні перевезення пасажирів і вантажів, ураховують
адміністративно-територіальний поділ країни, з'єднують населені
пункти і є складовою частиною єдиної транспортної системи держави. Автомобільні дороги поділяються на дороги державного і
місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення - дороги, суміщені з
міжнародними транспортними коридорами та міжнародними
автомагістралями категорії "Є", з'єднують столицю України - місто
Київ з адміністративним центром АР Крим, адміністративними
центрами областей та містами державного підпорядкування, основні
міжнародні прикордонні пункти пропуску автомобільного транспорту,
морські та авіаційні порти міжнародного значення, найважливіші
об'єкти національного культурного надбання, курортні зони та
великі промислові і культурні центри країни. Автомобільні дороги місцевого значення - дороги, що з'єднують
адміністративні центри АР Крим і областей між собою та з
адміністративними центрами районів, міст обласного
підпорядкування, а також міста обласного підпорядкування й
адміністративні райони між собою, адміністративні центри районів
із адміністративними центрами сільських населених пунктів у межах
району та ці населені пункти між собою, населені пункти в межах
району із залізничними станціями, аеропортами, річковими портами,
об'єктами національного культурного надбання та
природно-заповідного фонду з мережею інших доріг загального
користування, прикордонні пункти пропуску автомобільного
транспорту. Згідно з ВБН В.3.2-218-182-2003 встановлено три групи видів
робіт - капітальний (удосконалений та полегшений), поточний
ремонти та експлуатаційне утримання автомобільних доріг і дорожніх
споруд. Капітальний ремонт автомобільних доріг - це комплекс робіт з
відновлення або поліпшення транспортно-експлуатаційних
характеристик автомобільних доріг та інженерних споруд і
приведення їх геометричних параметрів і технічних характеристик до
діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг. Капітальний ремонт автомобільних доріг поділяється на
удосконалений та полегшений. Удосконалений ремонт - комплекс робіт з удосконалення та
відновлення транспортно-експлуатаційних і технічних характеристик
автомобільних доріг та інженерних споруд, підвищення міцності
дорожніх одягів та земляного полотна, відновлення зношених
конструкцій, деталей інженерних споруд чи їх заміна на міцніші та
більш економічні. Полегшений ремонт - комплекс робіт із запобігання руйнуванню
дорожніх одягів (при цьому забезпечується рівність та шорсткість
удосконалених капітальних та полегшених покриттів) для
забезпечення безпечних умов руху автомобільного транспорту,
виправлення незначних пошкоджень та дефектів, що виникли в процесі
експлуатації. Поточний ремонт автомобільних доріг - комплекс робіт із
збереження їх транспортно-експлуатаційних характеристик шляхом
усунення незначних пошкоджень та дефектів, що виникли у процесі
експлуатації. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг - це організація
роботи із систематичного нагляду за дорогою, дорожніми спорудами
та смугою відводу для вчасного виявлення дефектів і визначення
обсягу робіт з їх усунення, забезпечення умов роботи елементів
дороги і споруд у різні пори року, підтримання їх у чистоті і
порядку. Дорога ґрунтова - профільована ґрунтова дорога або дорога,
проїзна частина якої поліпшена каркасними добавками (гравій, шлак
та інше). Це нижчий тип покриття, який потребує постійного
вирівнювання для запобігання виникненню колії. Мости - транспортна споруда, призначена для пропуску через
водні або інші перешкоди автомобільного транспорту, пішоходів і
різних комунікацій народногосподарського призначення.
5. Порядок складання звіту
Звіт за формою N Д-1 "Про ремонт та утримання автомобільних
доріг загального користування" складається щокварталу наростаючим
підсумком службами автомобільних доріг в АР Крим, областях,
м. Севастополі. Обліку підлягають виконані обсяги робіт з капітального
і поточного ремонтів, а також з експлуатаційного утримання
автомобільних доріг і мостів. При складанні звіту за формою N Д-1 використовуються такі
одиниці виміру: 1) довжина автомобільних доріг - кілометри (км) з точністю до
однієї десятої; 2) довжина штучних споруд - погонні метри (пог.м) з точністю
до цілих одиниць; 3) витрати в тис.грн. з точністю до однієї десятої, виділяючи
при цьому кошти на витрати за рахунок державного бюджету.
6. Заповнення форми
6.1. Заповнення розділу 1 "Капітальний ремонт (удосконалений
та полегшений)" Підставою для заповнення даних про витрати на капітальний
ремонт (удосконалений та полегшений) автомобільних доріг і мостів
(рядок 01, 02 графи 1 - 6) є кошторисно-фінансові розрахунки за
актами приймання обсягів виконаних робіт, включаючи зворотні суми
матеріалів і конструкцій від розбирання дорожнього одягу
автомобільних доріг і споруд на них, мостових споруд і виробничих
баз та інше. Графи 1-6 за рядками 03-08 заповнюються на підставі актів
приймання виконаних робіт з капітального ремонту доріг і мостів -
у тис.грн, та в натуральному виразі: км доріг, пог.м (одиниць) -
мостів.
6.2. Заповнення розділу 2 "Роботи з поточного ремонту доріг" Підставою для заповнення даних про витрати на поточний
ремонт: 1) за кошторисною вартістю (рядки 09, 10, графа 1) - проектна
документація; 2) за фактичною вартістю (рядки 09, 10, графа 2) -
кошторисно-фінансові розрахунки за актами приймання виконаних
робіт.
6.3. Заповнення розділу 3 "Роботи з експлуатаційного
утримання доріг" Підставою для заповнення даних про роботи з експлуатаційного
утримання: 1) витрати на експлуатаційне утримання автомобільних доріг
(рядок 11, графа 1) по забезпеченню споживчої якості дороги,
виявлення дефектів, їх усунення і виконання робіт із забезпечення
умов роботи елементів дороги і споруд у різні пори року - акти
приймання виконаних робіт і їх кошторисної вартості; 2) про обсяги виконання робіт із зимового утримання (рядки
12, 13, графа 2) - акти приймання виконаних робіт.
7. Порядок подання звіту
Державне статистичне спостереження "Звіт про ремонт і
утримання автомобільних доріг загального користування" складається
за затвердженою Державним комітетом статистики України та
Державною службою автомобільних доріг України формою N Д-1,
підписується бухгалтером і керівником підприємства дорожнього
господарства, які відповідають за повноту і достовірність даних
згідно з чинним законодавством. Службами автомобільних доріг в Автономній Республіці Крим,
областях, м. Севастополі звіт подається в терміни та на адресу, що
вказані на бланку форми. Державна служба автомобільних доріг України після одержання
звітів за формою N Д-1 від служб автомобільних доріг в Автономній
Республіці Крим, областях, м. Севастополі готує зведений звіт і
подає його Держкомстату України.
Директор департаменту статистики
послуг Державного комітету
статистики України І.В.Калачова
Начальник Управління автомобільних
доріг Державної служби автомобільних
доріг України О.В.Сухоносов

------------------------- Код ЄДРПОУ | | | | | | | | | -------------------------

Державне статистичне спостереження
------------------------------------------------------------------ | Порушення порядку подання або використання даних державних | | статистичних спостережень тягне за собою відповідальність, яка | | встановлена статтею 186-3 ( 80731-10 ) Кодексу України | | про адміністративні правопорушення | ------------------------------------------------------------------

ЗВІТ

про ремонт і утримання автомобільних доріг

загального користування

за__________ квартал 200__ р.
------------------------------------------- | Подають | Терміни | Форма N Д-1 | | подання | |-----------------------------+-----------| |1. Служби автомобільних |до 20 числа| ЗАТВЕРДЖЕНО | доріг в АР Крим, | після | Наказ Держкомстату | областях, м. Севастополі: | звітного | України та |- Державній службі | періоду | Укравтодору |автомобільних доріг України | | 15.07.2004 N 441/481 |(Укравтодор) | | |- Управлінню статистики за | | |місцезнаходженням | | |2.Державна служба | на | |автомобільних доріг | 40-й день | |України (Укравтодор) | після | |- Державному комітету | звітного | Поштова |статистики України | періоду | Квартальна -------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------- |Найменування організації - складача інформації | |-------------------------------------------------------------------------| |Поштова адреса | |-------------------------------------------------------------------------| | Коди організації-складача | |-------------------------------------------------------------------------| | за |території| виду | форми |організаційно-|міністерства, | | |ЄДРПОУ| (КОАТУУ)|економічної|власності|правової форми| іншого | | | | |діяльності | (КФВ) |господарювання| центрального | | | | | (КВЕД) | | (КОПФГ) |органу, якому | | | | | | | |підпорядкована| | | | | | | |організація - | | | | | | | | складач | | | | | | | | інформації | | | | | | | | (КОДУ)* | | |------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+----| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+----| | | | | | | | | ---------------------------------------------------------------------------
-------------- * Тільки для підприємств державного сектору.
Варіанти заповнення (потрібне підкреслити): Усього у тому числі: дороги державного значення дороги місцевого значення

I. Капітальний ремонт (удосконалений та полегшений)
-------------------------------------------------------------------------- | | Код |Одиниця | Капітальний ремонт | | |рядка| вимі- | | | | |рювання |------------------------------------------| | | | |усього|у т.ч.| у тому числі | | | | | |за ра-| | | | | | |хунок |----------------------------| | | | | |держ- |удосконалений| полегшений | | | | | |бюд- | | | | | | | |жету |-------------+--------------| | | | | | |разом|з них |разом|з них за| | | | | | | |за | |рахунок | | | | | | | |раху- | |бюджет- | | | | | | | |нок | | них | | | | | | | |бюдже- | | коштів | | | | | | | |тних | | | | | | | | | |коштів | | | |--------------+-----+--------+------+------+-----+-------+-----+--------| | А | Б | В | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |--------------+-----+--------+------+------+-----+-------+-----+--------| |ВИТРАТИ | 01 |тис.грн.| | | | | | | |ВСЬОГО: | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+------+------+-----+-------+-----+--------| | з них - | 02 | -"- | | | | | | | |зворотні суми | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+------+------+-----+-------+-----+--------| |З рядка 01 - | 03 | -"- | | | | | | | |витрати, | | | | | | | | | |відшкодовані | | | | | | | | | |за рахунок | | | | | | | | | |коштів | | | | | | | | | |державного | | | | | | | | | |бюджету | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+------+------+-----+-------+-----+--------| |Відремонтовано| 04 | км | | | | | | | |доріг - усього| | | | | | | | | |--------------+-----+--------+------+------+-----+-------+-----+--------| |у тому числі: | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+------+------+-----+-------+-----+--------| |з твердим | 05 | -"- | | | | | | | |покриттям | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+------+------+-----+-------+-----+--------| |ґрунтових | 06 | -"- | | | | | | | |--------------+-----+--------+------+------+-----+-------+-----+--------| |Відремонтовано| |пог.м | | | | | | | |мостів - | |--------+------+------+-----+-------+-----+--------| |усього | 07 |одиниць | | | | | | | | | |--------+------+------+-----+-------+-----+--------| | | |тис.грн.| | | | | | | |--------------+-----+--------+------+------+-----+-------+-----+--------| | з них: | | | | | | | | | |--------------+-----+--------+------+------+-----+-------+-----+--------| |Перебудовано | |пог.м | | | | | | | |дерев'яних | |--------+------+------+-----+-------+-----+--------| |мостів на | 08 |одиниць | | | | | | | |постійні | |--------+------+------+-----+-------+-----+--------| | | |тис.грн.| | | | | | | --------------------------------------------------------------------------

II. Роботи з поточного ремонту
------------------------------------------------------------------- | Найменування показника | Код |Одиниця|Коштори-|Фактична| Конт-| | |рядка|вимірю-| сна |вартість|рольна| | | | вання |вартість| | сума | |--------------------------+-----+-------+--------+--------+------| | А | Б | В | 1 | 2 | 3 | |--------------------------+-----+-------+--------+--------+------| |Витрати на поточний ремонт| 09 |тис.грн| | | | |- усього | | | | | | |--------------------------+-----+-------+--------+--------+------| | з них: | | | | | | |--------------------------+-----+-------+--------+--------+------| |за рахунок коштів | 10 | -"- | | | | |державного бюджету | | | | | | -------------------------------------------------------------------

III. Роботи з експлуатаційного утримання
------------------------------------------------------------------ | Найменування показника| Код | Одиниця|Коштори-|Фактична|Контро-| | |рядка| вимірю-| сна |вартість| льна | | | | вання |вартість| | сума | |-----------------------+-----+--------+--------+--------+-------| | А | Б | В | 1 | 2 | 3 | |-----------------------+-----+--------+--------+--------+-------| | Витрати на | |тис.грн.| | | | | експлуатаційне | | | | | | |утримання - усього | | | | | | |-----------------------+-----+--------+--------+--------+-------| |- за рахунок коштів | 12 | -"- | | | | |державного бюджету | | | | | | |-----------------------+-----+--------+--------+--------+-------| |з них: | | | | | | |-----------------------+-----+--------+--------+--------+-------| |зимове утримання | 13 | -"- | | | | ------------------------------------------------------------------
Керівник ______________
"___" __________ 200__ р.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: