open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Держкомстату України

та Укравтодору

15.07.2004 N 441/481

( z0947-04 )
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

29 липня 2004 р.

за N 948/9547
{ Інструкція втратила чинність на підставі Наказу Державного

комітету статистики

N 265/263 ( z0770-06 ) від 21.06.2006 }
N 265/263 ( z0770-06 ) від 21.06.2006 }
ІНСТРУКЦІЯ

із складання річної форми державного статистичного

спостереження N 1-ДГ "Звіт про наявність автомобільних

доріг загального користування та їх благоустрій"

1. Загальні положення
Інструкція встановлює порядок складання звітності про
наявність автомобільних доріг загального користування та їх
благоустрій з метою отримання інформації для раціонального
планування робіт з подальшого розвитку мережі доріг загального
користування України, реконструкції, ремонту та утримання доріг,
що експлуатуються.
2. Галузь використання
Дорожнє господарство України.
3. Документи первинного обліку
Документами первинного обліку автомобільних доріг загального
користування і дорожніх споруд є: технічний паспорт дороги з лінійним графіком, картка на міст
(шляхопровід); картка на трубу та інші дорожні споруди; акти приймання робіт з ремонту й утримання автомобільних
доріг; акти приймання виконаних будівельно-монтажних робіт; акти передавання-приймання доріг з балансу на баланс; титульний список автомобільних доріг; реєстр змін стану доріг і дорожніх споруд; картка обліку дорожньо-транспортних пригод.
4. Основні терміни та їх тлумачення
У цій Інструкції використовуються такі терміни: Автомобільні позаміські дороги загального користування і
сільські дороги України - це автомобільні дороги, які забезпечують
внутрішньодержавні та міжнародні перевезення пасажирів і вантажів,
ураховують адміністративно-територіальний поділ країни, з'єднують
населені пункти і є складовою частиною єдиної транспортної системи
держави. Автомобільні дороги поділяються на дороги державного та
місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення - дороги, суміщені з
міжнародними транспортними коридорами та міжнародними
автомагістралями категорії "Є", з'єднують столицю України - місто
Київ з адміністративним центром АР Крим, адміністративними
центрами областей та містами державного підпорядкування, основні
міжнародні прикордонні пункти пропуску автомобільного транспорту,
морські та авіаційні порти міжнародного значення, найважливіші
об'єкти національного культурного надбання, курортні зони та
великі промислові і культурні центри країни. Автомобільні дороги місцевого значення - дороги, що з'єднують
адміністративні центри Автономної Республіки Крим і областей між
собою та з адміністративними центрами районів, містами обласного
підпорядкування, а також міста обласного підпорядкування і
адміністративні центри районів між собою, адміністративні центри
районів з адміністративними центрами сільських населених пунктів у
межах району та ці населені пункти між собою, населені пункти в
межах району з залізничними станціями, аеропортами, річковими
портами, об'єктами національного культурного надбання та
природно-заповідного фонду з мережею інших доріг загального
користування, прикордонні пункти пропуску автомобільного
транспорту. Категорії доріг - критерій, який характеризує економічне
значення автомобільної дороги в загальній транспортній мережі та
інтенсивність руху на ній. Існує п'ять категорій доріг. Відповідно
до категорії визначаються усі технічні параметри дороги. Технічний облік та паспортизація автомобільних доріг - це
комплекс обов'язкових заходів, що проводяться постійно з метою
одержання докладних відомостей про наявність та технічний стан
автомобільних доріг і дорожніх споруд для раціонального планування
робіт з їх реконструкції, ремонту та утримання. Покриття цементобетонне - удосконалене покриття капітального
типу, монолітне, що споруджується з цементобетонних сумішей, які
ущільнюються на місці робіт, або збірне покриття із залізобетонних
плит. Покриття асфальтобетонне - удосконалене покриття капітального
типу, яке збудовано з ущільнених асфальтобетонних сумішей
(гарячих, теплих). Чорне шосе (щебеневе, гравійне) - удосконалене покриття
полегшеного типу зі щебеневих та гравійних матеріалів, які
оброблені рідкими органічними в'яжучими. Біле шосе (щебеневе, шлакове, гравійне) - покриття
перехідного типу з подрібнених кам'яних матеріалів, які
укладаються шарами (спочатку великі фракції, потім - більш
дрібні), з розклинкою дрібним щебенем і ущільненням шарів. Бруківка - дорожнє покриття перехідного типу з булижного або
колотого каменю. Ґрунтові покриття, оброблені в'яжучими матеріалами - це
покриття перехідного типу із шаром зносу у вигляді ущільненої
суміші ґрунту з в'яжучими матеріалами (рідкий бітум, гудрон,
дьоготь, цемент та інше). Дорога ґрунтова - профільована ґрунтова дорога або дорога,
проїзна частина якої поліпшена каркасними добавками (гравій, шлак
та ін.). Це нижчий тип покриття, який потребує постійного
вирівнювання для запобігання виникненню колії. Мости і шляхопроводи - транспортна споруда, призначена для
пропуску через водні або інші перешкоди автомобільного транспорту,
пішоходів і різних комунікацій народногосподарського призначення. Естакада - інженерна споруда для руху транспортних засобів та
(або) пішоходів, підняття однієї дороги над іншою у місці їх
перетину, а також для створення дороги на певній висоті, яка не
має з'їздів на іншу дорогу. Труби - штучні споруди в тілі дорожнього насипу для пропуску
під земляним полотном автомобільної дороги невеликих постійних або
тимчасових водостоків. Огородження транспортні - огородження бар'єрного та
парапетного типів, призначені для запобігання вимушеним з'їздам
транспортних засобів із земляного полотна дороги, проїзної частини
мостів, шляхопроводів, естакад та зіткненню із зустрічними
транспортними засобами, наїздами на масивні предмети та споруди,
які розташовані в смузі відводу дороги. Пішохідні огородження - сітки, конструкції поручневого типу,
призначені для упорядкування руху пішоходів та запобіганню виходу
на проїзну частину диких і свійських тварин. Пішохідний перехід підземний, надземний - інженерна споруда,
що призначена для безпечного переходу пішоходами проїзної частини
під дорогою (підземний), над дорогою (надземний). Придорожні насадження - дерева і чагарники в смузі відводу,
які служать для технічних цілей (захисту дороги від снігу, піску,
ерозії ґрунту, для оптичного орієнтування водіїв, запобігання
засліпленню водіїв світлом фар), для екологічних цілей (захист від
пилу, шуму, загазованості повітря), а також для
архітектурно-художнього оформлення дороги і ув'язки її з
навколишнім ландшафтом. Снігозахисні насадження - багаторядні посадки дерев та
чагарників обумовленої густоти (суцільні або у вигляді огорожі)
уздовж автомобільної дороги з метою її захисту від снігових
заметів. Декоративні насадження - мальовниче розташування елементів
озеленення у смузі відводу дороги. Протиерозійні насадження - насадження для захисту укосів і
схилів від води і вітру. Снігозахисні засоби - засоби для захисту доріг від снігових
заметів. До снігозахисних засобів належать: снігові траншеї,
снігові стінки і вали, переносні щити, огорожі, кам'яні стінки,
прості загороди з місцевих матеріалів (плоти і щити з хмизу,
очерету та інших матеріалів). Розсадник - спеціально відведена територія для вирощування
садивного матеріалу для придорожніх насаджень. Автопавільйони - споруди на автомобільній дорозі, які
призначені для очікування пасажирами автобусів чи інших маршрутних
транспортних засобів у місцях зупинок, де не відбувається касовий
продаж квитків. Площадки зупинок - спеціально обладнаний майданчик у місцях
автобусних зупинок. Площадки відпочинку - майданчик поблизу автомобільної дороги
для тривалої зупинки транспортних засобів та для відпочинку
учасників руху. На площадці відпочинку за функціональним
призначенням розрізняють зону стоянки автомобілів, зону
відпочинку, санітарно-гігієнічну зону зі сміттєзбірником і
туалетом. Дорожні знаки - технічні засоби організації дорожнього руху,
які мають умовні позначення, символи, що інформують учасників
дорожнього руху про умови руху, його особливості і необхідні
режими, а також про маршрут руху. Направляючі стовпчики - огороджувальні пристрої для зорового
орієнтування учасників дорожнього руху. Світлофорні об'єкти - система світлосигнальних пристроїв для
регулювання дорожнього руху. З'їзд - елемент перехрещення або примикання доріг на одному
рівні, призначений для поєднання проїзних частин доріг між собою. Тротуар, пішохідна доріжка - елемент дороги, призначений для
руху пішоходів, який прилягає до проїзної частини або
відокремлений від неї газоном. Велосипедна доріжка - доріжка, виконана в межах дороги чи
поза нею з покриттям, що призначена для руху на велосипедах та
мопедах. Узбіччя - виділений конструктивно або суцільною лінією
дорожньої розмітки елемент автомобільної дороги, який прилягає
безпосередньо до зовнішнього краю проїзної частини, розташований з
нею на одному рівні та не призначений для руху транспортних
засобів. Укріплення узбіч - забезпечення стійкості узбіч від розмиву і
сповзань шляхом укріплення їх гравієм, чорним щебенем,
асфальтобетоном, травосіянням, обдернуванням. Кабельні лінії зв'язку - з'єднувальні кабельні мережі, які
забезпечують прямий зв'язок з дорожньо-експлуатаційною службою,
постами ДАЇ, пунктами медичної допомоги. Лінії штучного освітлення - стаціонарне освітлення, яке
забезпечує в темний період доби необхідну видимість на дорозі. Проїзна частина - елемент дороги, призначений для руху
нерейкових транспортних засобів. Дорога може мати одну або дві
проїзних частини, межами яких є розділювальна смуга. Розділювальна смуга - частина дороги, спеціально виконана чи
позначена дорожньою розміткою, яка розділяє суміжні потоки
транспортних засобів. Благоустрій автомобільних доріг - комплекс споруд для
обслуговування учасників дорожнього руху.
5. Порядок складання звіту
Звіт за формою N 1-ДГ "Про наявність автомобільних доріг
загального користування та їх благоустрій" складається один раз
на рік Службами автомобільних доріг в АР Крим, областях,
м. Севастополі. Обліку підлягають автомобільні дороги загального користування
за категоріями і значеннями, дорожні споруди, захисні та
декоративні насадження, снігозахисні засоби, елементи благоустрою
доріг і технічні засоби організації дорожнього руху. Звіт за формою N 1-ДГ "Про наявність автомобільних доріг
загального користування та їх благоустрій" складається, як
передбачається формою, окремо щодо всіх автомобільних доріг
(магістральних, регіональних, територіальних, районних, сільських)
за мережею доріг державного і місцевого значення та в цілому за
регіонами. При складанні звіту за формою N 1-ДГ необхідним є контроль:
усі дані звіту за варіантом заповнення 01 - Усього повинні
дорівнювати сумі відповідних даних за варіантами заповнення 02 і
05; дані звіту 02 - державного значення повинні дорівнювати сумі
відповідних даних за варіантами заповнення 03 і 04; дані звіту
05 - місцевого значення повинні дорівнювати сумі відповідних даних
за варіантами заповнення 06, 07 і 08.
6. Заповнення форми
6.1. Заповнення розділу I "Довжина автомобільних доріг
загального користування" Графа 1 "Наявність на 1 січня року" за всіма рядками
заповнюється на підставі технічного паспорта дороги і повинна
відповідати даним графи 12 за всіма рядками минулорічного звіту. Графи 3-6 і 8-11 - "зміни за рік (збільшення, зменшення)" -
заповнюються на підставі даних зведених актів виконаних робіт з
будівництва і ремонтів, актів приймання та передавання, актів
списання, інвентаризації. Зміни загальної довжини автомобільних доріг за звітний рік
можуть відбуватися через уточнення при технічному обліку,
паспортизації, інвентаризації автомобільних доріг, зміні меж
населених пунктів, переведенні доріг з місцевого значення у
державне або навпаки відповідно до постанов уряду, а також
прийнятті доріг на баланс організаціями, що підпорядковуються
Державній службі автомобільних доріг України (Укравтодору), від
сторонніх організацій і відомств та передачі їх на баланс
стороннім організаціям. Зміни довжини автомобільних доріг за типами покриття можуть
відбуватися внаслідок будівництва нових і реконструкції діючих
доріг за рахунок капітальних вкладень, капітального ремонту та
уточнення при технічному обліку і паспортизації автомобільних
доріг. Контроль даних розділу I - сума даних рядків 111-116 за всіма
графами повинна дорівнювати даним рядка 110; сума даних рядків 110
та 120 повинна дорівнювати даним рядка 100; сума даних рядків 141
та 142 повинна дорівнювати даним рядка 110; дані графи 2 повинні
дорівнювати сумі граф 3, 4, 5, 6 за всіма рядками; дані графи 7
повинні дорівнювати сумі даних граф 8, 9, 10, 11 за всіма рядками;
графа 12 визначається відніманням даних графи 7 від суми даних
граф 1 і 2 за всіма рядками. Одиниця вимірювання довжини
автомобільних доріг - кілометри з точністю до однієї десятої. До розділу І як довідка включається інформація про кількість
місць (одиниць) концентрації дорожньо-транспортних пригод, які
взяті на облік (рядок 143), і про загальну протяжність
(кілометрів) місць та ділянок концентрації дорожньо-транспортних
пригод (рядок 144), де скоїлося 4 і більше ДТП за останні три
роки. Дані рядків 143 і 144 заповнюють на підставі картки обліку
дорожньо-транспортної пригоди.
6.2. Заповнення розділу II "Розподіл автомобільних доріг
загального користування за категоріями" Підставою для заповнення даних про довжину доріг з твердим
покриттям за категоріями і значенням (графи 2-6 рядки 201, 204) є
технічний паспорт дороги. Контроль даних розділу II - сума рядка 201 за всіма графами
дорівнює даним рядків 202, 203; сума рядка 204 дорівнює даним
рядків 205, 206, 207. Дані про довжину доріг з твердим покриттям - усього, рядок
200, графа 1 - повинні відповідати даним рядка 110 графи 12
розділу I.
6.3. Заповнення розділу III "Мости, шляхопроводи і труби" Підставою для заповнення даних про наявність і протяжність
мостів та шляхопроводів, у тому числі за видами матеріалів, а
також труб є технічний паспорт дороги та акти приймання робіт. Одиниця вимірювання довжини штучних споруд - погонні метри
(пог.м) з точністю до цілих одиниць. Контроль даних розділу III - дані рядка 300 повинні
дорівнювати сумі даних рядків 311, 312 та 313.
6.4. Заповнення розділу IV "Захисні та декоративні
насадження, снігозахисні засоби" Підставою для заповнення даних про протяжність доріг з
придорожніми насадженнями і снігозахисні засоби (рядки 410-430,
431, 440, 441, 450, 470) та про площу снігозахисних, декоративних
і протиерозійних насаджень (рядки 430, 431, 440, 441, 450) є
технічний паспорт дороги та акти приймання робіт. До розділу IV як довідка включена наявність розсадників
(одиниць) - за рядком 480 - та їх площа (га) - за рядком 490. Протяжність снігозахисних та декоративних насаджень - рядки
430, 431, 441, 450 - зазначається в односторонньому обчисленні.
6.5. Заповнення розділу V "Благоустрій автомобільних доріг
загального користування" Підставою для заповнення даних про кількість автопавільйонів,
площадок, туалетів, придорожніх криниць та джерел питної води
(рядки 510, 521, 522, 530, 540 графи 1 і 2 та рядок 522 графи 3) є
паспорт автомобільної дороги, акти виконаних робіт та
інвентаризації.
6.6. Заповнення розділу VI "Технічні засоби організації
дорожнього руху" Підставою для заповнення даних про наявність дорожніх знаків,
направляючих стовпчиків, світлофорних об'єктів і таке інше (рядок
660-650, 651-655, 661, 662, 670-740) є технічний паспорт дороги та
акти прийманні робіт. Одиниці вимірювання протяжності доріг з горизонтальною
поздовжньою розміткою (км), огородження (пог.м) заповнюються з
точністю до цілих одиниць; довжина тротуарів і пішохідних доріжок
(км), штучного освітлення (км) зазначається в односторонньому
обчислюванні з точністю до однієї десятої. Контроль даних розділу VI - сума даних рядків 651, 652, 653,
654, 655 повинна дорівнювати даним рядка 650.
7. Порядок подання звіту
Державне статистичне спостереження "Звіт про наявність
автомобільних доріг загального користування та їх благоустрій"
складається за затвердженою Державним комітетом статистики України
та Державною службою автомобільних доріг України формою N 1-ДГ,
підписується керівником підприємства дорожнього господарства. Службами автомобільних доріг в Автономній Республіці Крим,
областях, м. Севастополі звіт подається в терміни та на адресу, що
вказані на бланку форми. Державна служба автомобільних доріг України після одержання
звітів за формою N 1-ДГ від служб автомобільних доріг в Автономній
Республіці Крим, областях, м. Севастополі готує зведений звіт і
подає його Держкомстату України до 15 березня року, наступного за
звітним.
Директор департаменту статистики
послуг Державного комітету
статистики України І.В.Калачова
Начальник Управління автомобільних
доріг Державної служби автомобільних
доріг України О.В.Сухоносов

------------------------- Код ЄДРПОУ | | | | | | | | | -------------------------
Державне статистичне спостереження

-------------------------------------------------------------------- | Порушення порядку подання або використання даних державних| |статистичних спостережень тягне за собою відповідальність, яка| |встановлена статтею 186-3 ( 80731-10 ) Кодексу України про| |адміністративні правопорушення | --------------------------------------------------------------------

ЗВІТ
про наявність автомобільних доріг загального користування

та їх благоустрій за станом на 1 січня 200_ р.

--------------------------------------- | Подають |Терміни| Форма N 1-ДГ | |подання| |-----------------------------+-------| |1. Служби автомобільних доріг| до 30 | ЗАТВЕРДЖЕНО |в АР Крим, областях, | січня | Наказ Держкомстату |м. Севастополі: | | України та Укравтодору | - Державній службі | | 15.07.2004 N 441/481 |автомобільних доріг | | |України (Укравтодор) | | |- Управлінню статистики | | |за місцезнаходженням | | |2. Державна служба | до 15 | |автомобільних доріг України |березня| |(Укравтодор): | | |- Державному комітету | | | статистики України | | Річна | | | Поштова ---------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------- |Найменування організації - складача інформації | |-------------------------------------------------------------------------| |Поштова адреса | |-------------------------------------------------------------------------| | Коди організації-складача | |-------------------------------------------------------------------------| | за |території| виду | форми |організаційно-|міністерства, | | |ЄДРПОУ| (КОАТУУ)|економічної|власності|правової форми| іншого | | | | |діяльності | (КФВ) |господарювання| центрального | | | | | (КВЕД) | | (КОПФГ) |органу, якому | | | | | | | |підпорядкована| | | | | | | |організація - | | | | | | | | складач | | | | | | | | інформації | | | | | | | | (КОДУ)* | | |------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+----| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |------+---------+-----------+---------+--------------+--------------+----| | | | | | | | | --------------------------------------------------------------------------- -------------- * Тільки для підприємств державного сектору.
Варіант заповнення (потрібне підкреслити)

01 - Усього 05 - місцевого значення 01 - Усього 05 - місцевого значення 02 - державного значення 06 - териториальні дороги 03 - магістральні дороги 07 - районні дороги 04 - регіональні дороги 08 - сільські дороги

I. Довжина автомобільних доріг загального користування
(кілометрів)-------------------------------------------------------------------------------------------------- |Найменування |Код |Наяв- | Збільшення | Зменшення |Наявність| | показника |ряд-|ність |-----------------------------+-----------------------------| на | | |ків |на 1 |усьо-|пере-|прий-|зара-|прий-|всьо-|пере-|пере-|пере-|пере-|1 січня | | | |січня |го, |веде-|нято |хунок|нято |го, |дано |будо-|будо-|дано |200_ р. | | | |200_ р.|сума |но із|в |робіт|від |сума |доріг|вано |вано |сто- |(гр.1 + | | | | |гр. |доріг|експ-|капі-|сто- |гр. |в ін-| за |за |рон- |+ гр.2 - | | | | |3, 4,|іншо-|луа- |таль-|рон- |8, 9,| ше |раху-|раху-|нім |- гр.7) | | | | |5, 6 |го |тацію|ного |ніх |10, |зна- |нок |нок |орга-| | | | | | |зна- |після|ремо-|ор- |11 |чен- |ка- |ка- |ніза-| | | | | | |чен- |буді-|нту |гані-| |ня, |піта-|піта-|ціям | | | | | | |ня, |вниц-| |за- | |тех- |льних|льно-| | | | | | | |тех- |тва | |цій | |об- |вкла-|го | | | | | | | |об- |та | | | |лік |день |ремо-| | | | | | | |лік |реко-| | | | | |нту | | | | | | | | |нст- | | | | | | | | | | | | | | |рук- | | | | | | | | | | | | | | |ції | | | | | | | | | | | | | | |за | | | | | | | | | | | | | | |раху-| | | | | | | | | | | | | | |нок | | | | | | | | | | | | | | |капі-| | | | | | | | | | | | | | |таль-| | | | | | | | | | | | | | |ного | | | | | | | | | | | | | | |ремо-| | | | | | | | | | | | | | |нту | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| | А | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |Дороги - |100 | | | | | | | | | | | | | |всього (сума | | | | | | | | | | | | | | |рядків | | | | | | | | | | | | | | |110, 120) | | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |у тому числі:| | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |з твердим |110 | | | | | | | | | | | | | |покриттям, | | | | | | | | | | | | | | |усього (сума | | | | | | | | | | | | | | |рядків | | | | | | | | | | | | | | |111-116) | | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |з них по | | | | | | | | | | | | | | |типах | | | | | | | | | | | | | | |покриття: | | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |цементо- |111 | | | | | | | | | | | | | |бетонне | | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |асфальто- |112 | | | | | | | | | | | | | |бетонне | | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |чорне шосе і |113 | | | | | | | | | | | | | |чорні | | | | | | | | | | | | | | |гравійні | | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |біле шосе |114 | | | | | | | | | | | | | |(щебеневе, | | | | | | | | | | | | | | |шлакове і | | | | | | | | | | | | | | |гравійне) | | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |бруківки |115 | | | | | | | | | | | | | |(включаючи | | | | | | | | | | | | | | |булижні) | | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |ґрунтові |116 | | | | | | | | | | | | | |дороги, | | | | | | | | | | | | | | |оброблені | | | | | | | | | | | | | | |чорними | | | | | | | | | | | | | | |в'яжучими | | | | | | | | | | | | | | |матеріалами | | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |ґрунтові |120 | | | | | | | | | | | | | |дороги без | | | | | | | | | | | | | | |обробки | | | | | | | | | | | | | | |в'яжучими | | | | | | | | | | | | | | |матеріалами | | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |із рядка 100 |130 | | | | | | | | | | | | | |дороги в | | | | | | | | | | | | | | |межах | | | | | | | | | | | | | | |населених | | | | | | | | | | | | | | |пунктів | | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |з рядка 110 | | | | | | | | | | | | | | |дороги: | | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |з однією |141 | | | | | | | | | | | | | |проїзною | | | | | | | | | | | | | | |частиною | | | | | | | | | | | | | | |-------------+----+-------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+---------| |з двома |142 | | | | | | | | | | | | | |проїзними | | | | | | | | | | | | | | |частинами* | | | | | | | | | | | | | | --------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------- * Дороги з двома проїзними частинами - відділені одна від
одної розділювальною смугою, яка не призначена для руху
(термінологія щорічного бюлетеню європейської статистики
транспорту)
Довідково:

Кількість місць концентрації дорожньо-транспортних пригод, що
взято на облік (143) _____________ одиниць Загальна протяжність місць та ділянок концентрації
дорожньо-транспортних пригод (144) _____________ кілометрів

Кількість місць концентрації дорожньо-транспортних пригод, що
взято на облік (143) _____________ одиниць Загальна протяжність місць та ділянок концентрації
дорожньо-транспортних пригод (144) _____________ кілометрів

II. Розподіл автомобільних доріг загального

користування за категоріями
------------------------------------------------------------------ | Найменування | Код |Усього,| У тому числі за |Контрольна| | показника |рядка| км | категоріями | сума | | | | |---------------------| | | | | | I | II | II | VI| V | | |-----------------+-----+-------+---+----+----+---+---+----------| | А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |-----------------+-----+-------+---+----+----+---+---+----------| |Довжина дороги з | 200 | | | | | | | | |твердим | | | | | | | | | |покриттям (сума | | | | | | | | | |рядків 201 і 204)| | | | | | | | | |-----------------+-----+-------+---+----+----+---+---+----------| |з них: | | | | | | | | | |-----------------+-----+-------+---+----+----+---+---+----------| |державного | 201 | | | | | | | | |значення (сума | | | | | | | | | |рядків 202 | | | | | | | | | |і 203) | | | | | | | | | |-----------------+-----+-------+---+----+----+---+---+----------| |у тому числі: | | | | | | | | | |-----------------+-----+-------+---+----+----+---+---+----------| |магістральні | 202 | | | | | | | | |дороги | | | | | | | | | |-----------------+-----+-------+---+----+----+---+---+----------| |регіональні | 203 | | | | | | | | |дороги | | | | | | | | | |-----------------+-----+-------+---+----+----+---+---+----------| |місцевого | 204 | | | | | | | | |значення (сума | | | | | | | | | |рядків 205, 206, | | | | | | | | | |207) | | | | | | | | | |-----------------+-----+-------+---+----+----+---+---+----------| |у тому числі: | | | | | | | | | |-----------------+-----+-------+---+----+----+---+---+----------| |територіальні | 205 | | | | | | | | |дороги | | | | | | | | | |-----------------+-----+-------+---+----+----+---+---+----------| |районні дороги | 206 | | | | | | | | |-----------------+-----+-------+---+----+----+---+---+----------| |сільські дороги | 207 | | | | | | | | ------------------------------------------------------------------

III. Мости, шляхопроводи і труби
------------------------------------------------------------------ |Найменування показників| Код | Наявність|Протяжність,|Контроль| | | рядка | одиниць | пог.м |на сума | |-----------------------+-------+----------+------------+--------| | А | Б | 1 | 2 | 3 | |-----------------------+-------+----------+------------+--------| |Мости і шляхопроводи, | 300 | | | | |усього (сума рядків | | | | | |311, 312, 313) | | | | | |-----------------------+-------+----------+------------+--------| |з них: | | | | | |-----------------------+-------+----------+------------+--------| |залізобетонні | 311 | | | | |-----------------------+-------+----------+------------+--------| |металеві | 312 | | | | |-----------------------+-------+----------+------------+--------| |дерев'яні | 313 | | | | |-----------------------+-------+----------+------------+--------| |з рядка 300 - | 320 | | | | |шляхопроводи | | | | | |-----------------------+-------+----------+------------+--------| |з них: | | | | | |-----------------------+-------+----------+------------+--------| |через залізниці | 321 | | | | |-----------------------+-------+----------+------------+--------| |Труби | 330 | | | | ------------------------------------------------------------------

IV. Захисні та декоративні насадження
--------------------------------------------------------------------- | Найменування показників | Код |Протяжність,| Площа,|Контрольна| | | рядка | км | га | сума | |---------------------------+-------+------------+-------+----------| | А | Б | 1 | 2 | 3 | |---------------------------+-------+------------+-------+----------| |Дороги з придорожніми | 410 | | Х | | |насадженнями | | | | | |---------------------------+-------+------------+-------+----------| |Ділянки доріг, які заносить| 420 | | Х | | |снігом | | | | | |---------------------------+-------+------------+-------+----------| |Снігозахисні насадження, | 430 | | | | |усього * | | | | | |---------------------------+-------+------------+-------+----------| |з них: | | | | | |---------------------------+-------+------------+-------+----------| |ті, що забезпечують захист | 431 | | | | |доріг* | | | | | |---------------------------+-------+------------+-------+----------| |Декоративні насадження*, | 440 | | | | |усього | | | | | |---------------------------+-------+------------+-------+----------| |з них: | | | | | |---------------------------+-------+------------+-------+----------| |плодових і горіхоплідних | 441 | | | | |порід* | | | | | |---------------------------+-------+------------+-------+----------| |Протиерозійні насадження | 450 | | | | |---------------------------+-------+------------+-------+----------| |Снігозахисні засоби* | 470 | | Х | | ---------------------------------------------------------------------
-------------- * Довжина зазначається в односторонньому обчисленні.
Довідково: наявність розсадників (480) _________одиниць, їх
площа (490)_________ га.

V. Благоустрій автомобільних доріг загального

користування
------------------------------------------------------------------ | Найменування | Код |Кіль-|У тому числі -|Загальна| Конт-| | показників |рядка|кість| розташовані | площа, |рольна| | | |оди- | в місцях | кв.м | сума | | | |ниць | з перехідно- | | | | | | | швидкісними | | | | | | | смугами | | | | | | | | | | | | | | | | | |---------------------+-----+-----+--------------+--------+------| | А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | |---------------------+-----+-----+--------------+--------+------| |Автопавільйони | 510 | | | Х | | |---------------------+-----+-----+--------------+--------+------| |Площадки: зупинок | 521 | | | Х | | |автобусів | | | | | | |---------------------+-----+-----+--------------+--------+------| |стоянок і відпочинку | 522 | | | | | |учасників дорожнього | | | | | | |руху | | | | | | |---------------------+-----+-----+--------------+--------+------| |Туалети | 530 | | | Х | | |---------------------+-----+-----+--------------+--------+------| |Придорожні криниці та| 540 | | | Х | | |джерела питної води | | | | | | ------------------------------------------------------------------

VI. Технічні засоби організації дорожнього руху
------------------------------------------------------------------ | Найменування показників |Код рядка|Наявність|Контрольна| | | | | сума | |---------------------------------+---------+---------+----------| | А | Б | 1 | 2 | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Дорожні знаки, одиниць | 600 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Направляючі стовпчики, одиниць | 610 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Світлофорні об'єкти, одиниць | 620 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Лічильники обліку руху | 630 | | | |транспорту, одиниць | | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Дорожня розмітка, км | 640 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Огородження, пог.м. | 650 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |у тому числі: транспортні - | 651 | | | |тросові | | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |- металеві | 652 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |- залізобетонні | 653 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |- пішохідні | 654 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |- сітчаті | 655 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Пішохідні переходи, одиниць | 660 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |- підземні | 661 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |- надземні | 662 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |З'їзди з твердим покриттям, | 670 | | | |одиниць | | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Естакади і оглядові ями, одиниць | 680 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Тротуари і пішохідні доріжки, км | 690 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Велосипедні доріжки, км | 700 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Укріплені узбіччя, км * | 710 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Кабельні лінії зв'язку, одиниць | 720 | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Колонки технологічного зв'язку, | 730 | | | |одиниць | | | | |---------------------------------+---------+---------+----------| |Лінії штучного освітлення, км | 740 | | | ------------------------------------------------------------------ -------------- * Довжина зазначається в односторонньому обчисленні
Керівник ______________________ Виконавець ____________________
"____" ________________ тел.: _________________________

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: