МІНІСТЕРСТВО СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 216 від 15.08.97 Зареєстровано в Міністерствім.Київ юстиції України
24 вересня 1997 р.
за N 426/2230
( Наказ втратив чинність на підставі НаказуДержавного комітету статистики
N 441/481 ( z0947-04 ) від 15.07.2004 )
Про затвердження форм державної статистичної звітності по дорожньому господарству загального користування таІнструкцій щодо їх заповнення
З метою подальшого удосконалення державної статистичної
звітності по дорожньому господарству Н А К А З У Ю:
1. Затвердити форми державної статистичної звітності по
дорожньому господарству загального користування та Інструкції щодо
їх заповнення і ввести у дію: річну - починаючи зі звіту за 1997 рік: - N 1-ДГ "Про наявність автомобільних доріг загального
користування та їх благоустрій"; квартальну - починаючи зі звіту за III квартал 1997 року: - N Д-1 "Про ремонт і утримання автомобільних доріг
загального користування"; 2. Розповсюдити вказані форми державної статистичної
звітності на обласні управління по будівництву та експлуатації
автомобільних доріг (облавтодори) та управління магістральних
доріг (упрдори). 3. Управлінню статистики транспорту та зв'язку (Голуб О.В.)
здійснювати методологічне керівництво з питань обліку і звітності
автомобільних доріг загального користування та їх благоустрою,
ремонту і утриманню. 4. Установити, що забезпечення звітних одиниць
інструментарієм, збір, розробка та надання зведеної інформації на
адресу Мінстату України здійснюються Українською державною
корпорацією по будівництву, ремонту і утриманню автомобільних
доріг у встановлені терміни, а саме: - N 1-ДГ - на 63 день після звітного періоду, - N Д-1 - на 20 день після звітного періоду. 5. Скасувати накази Мінстату України від 21.04.94 N 78 у
частині дії форми N 1-ДГ та від 27.04.95 N 109 ( v0109207-95 ) у
частині дії форм N Д-1. 6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра В.П.Арендар
Затвердженонаказом Мінстату України
15 серпня 1997 р. N 216
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
24 вересня 1997 р.
по складанню звіту ф.N Д-1 "Про ремонт та утримання
автомобільних доріг загального користування"
I. Загальні положення
Інструкція визначає порядок звітності про виконання
капітального, середнього і поточного ремонтів та робіт по
утриманню доріг загального користування України. Мета звітності - одержання інформації для раціонального
планування робіт щодо подальшого розвитку мережі доріг загального
користування України, реконструкції, ремонту та утримання доріг,
які експлуатуються.
II. Галузь використання
Інструкція призначена для використання обласними управліннями
по будівництву, ремонту та експлуатації автомобільних доріг
(облавтодори) і управліннями магістральних доріг (упрдори)
Української державної корпорації по будівництву, ремонту і
утриманню автомобільних доріг, на балансі яких знаходиться дорожнє
господарство України.
III. Нормативні документи
При розробці Інструкції по складанню звіту ф.N Д-1 "Про
ремонт та утримання автомобільних доріг загального користування"
були використані: "Строительные нормы и правила". СНиП 2.05.02-85. Автомобильные дороги. М., Госстрой СССР, 1986. СНиП 3.06.03-85. Автомобильные дороги. М., Госстрой СССР, 1986. СНиП 2.05.03-84. Мосты и трубы. М., Госстрой СССР, 1985. "Технические правила ремонта и содержания автомобильных дорог
общего пользования Украинской ССР" П218 УРСР 113-80. Київ,
"Будівельник", 1981. "Технический учет и паспортизация автомобильных дорог общего
пользования Украинской ССР". Інструкція ИН218 УРСР 012-83. Київ,
1983. Закон України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ) від 30 червня
1993 року. "Правила дорожнього руху України". м.Вінниця, "Дорога,
транспорт, пішохід", 1994. "Глоссарий по статистике транспорта", Євростат. ЄКМТ,
ЄЕК ООН, 1994. "Глоссарий терминов, используемых в системе статистического
наблюдения за деятельностью транспорта и связи как
транснациональных сфер в рамках Содружества Независимых
Государств", Статкомітет СНД, 1996.
IV. Основні терміни та їх тлумачення
Капітальний ремонт доріг та мостів - це роботи по зміні
основних частин або заміні їх на більш міцні та економічні -
лагодження земляного полотна, ліквідація ділянок здимання
дорожнього полотна, а також зсувних та обвальних ділянок,
будівництво або заміна берегозахисних споруд, зміцнення дорожнього
покриття, суцільне перемощування бруківок із заміною піщаної
основи, перебудова дерев'яних мостів і шляхопроводів на постійні,
зміцнення дерев'яних, залізобетонних, кам'яних та сталевих мостів
та ін. Середній ремонт доріг та мостів - це роботи для відновлення
зношених верхніх шарів асфальтобетонних покриттів, укладення їх
заново на окремих дільницях, виправлення ушкоджень та зменшення
крутих схилів, насипів та виїмок, виправлення захисних та
зміцнювальних пристроїв, водовідвідних споруджень, а також
підсипка, зрізка, планування та укріплення узбіч, перемощування
окремих ділянок бруківок із заміною основи, заміна дерев'яних
мостів, труб та шляхопроводів до 42 метрів на постійні, а також
будівництво дерев'яних і постійних мостів та шляхопроводів
довжиною до 42 метрів, виконання нескладних ремонтних робіт на
мостах (заміна настилу, балочних кліток, окремих вузлів та
елементів, виправлення мурування та ін.). Поточний ремонт доріг та дорожніх споруд - це виконання робіт
по усуненню дрібних пошкоджень проїжджої частини, земляного
полотна, водовідводу, штучних, зміцнювальних, захисних,
регуляційних споруд, громадських будівель, елементів обстановки
дороги, з'їздів та переїздів, що виникають у процесі експлуатації,
утримання в порядку конструктивних елементів дороги та дорожніх
споруд. Утримання доріг - систематичний та постійний догляд за
дорогою, дорожніми спорудами та смугою відводу. При утриманні
автомобільних доріг виконується планування узбіч, схилів насипів
та виїмок без підсипання грунту, пропускання води по канавах та
інших водовідвідних спорудженнях, догляд за захисними та
зміцнювальними спорудами, озеленення доріг, скошування трави та
вируб чагарників на узбіччях та укосах, утримання в охайному
вигляді смуги відводу та дорожніх покриттів, усунення слизькості
проїжджої частини доріг, догляд за ділянками доріг, очищення
мостів та труб від бруду, намулів, снігу, льоду, пропускання
льодоходу, паводкових вод, систематичний догляд за лінійними
будівлями та підсобними спорудами, фарбування павільйонів, стояків
дорожніх знаків, огороджень, спрямовуючих пристроїв та елементів
архітектурного оформлення дороги, утримання в охайному стані та
порядку зупинок транспорту, майданчиків відпочинку, альтанок та
інших споруд, нанесення та підтримання у справному стані розмітки
проїжджої частини, обстановки доріг та елементів споруд, догляд за
справністю дорожнього освітлення, засобів технологічного зв'язку
дорожніх організацій, а також засобів регулювання та організації
руху, дорожніх пристроїв та обстановки, облік руху та інші
спостереження, необхідні для правильної організації служби ремонту
та утримання доріг і дорожніх споруд. Автомобільна дорога з твердим покриттям - автомобільна дорога
з одношаровим чи багатошаровим дорожнім покриттям, яке складається
з різних видів ущільнених дорожніх сумішей або кам'яних матеріалів
(щебінь, гравій, шлак), оброблених або не оброблених в'яжучими. Автомобільна дорога грунтова - профільована грунтова дорога
або дорога, проїзна частина якої поліпшена введенням каркасних
добавок (гравію, шлаку та ін.). Це нижчий тип покриття, який
потребує постійного вирівнювання для запобігання виникненню колій. Міст - штучна споруда на автомобільній дорозі для перетинання
водної або іншої перешкоди, яка перериває земляне полотно дороги. Постійний міст - міст, призначений для тривалої експлуатації,
строк служби якого визначається довговічністю матеріалу
конструкції. Дерев'яний міст - штучна споруда з дерев'яним прогоном. Снігозахисні насадження - багаторядні дерево-чагарникові
посадки обумовленої густоти (суцільні або у вигляді огорожі)
вздовж автомобільної дороги з метою її захисту від снігових
заметів. Декоративні насадження - мальовниче розташування елементів
озеленення на смузі відведення дороги в ув'язці з навколишнім
ландшафтом. Застосовуються для автомобільних доріг, які проходять
у місцевості з пересіченим рельєфом, у рівнинній місцевості, при
в'їздах до населених пунктів і при проходженні через них. Протиерозійні насадження - насадження для захисту укосів і
схилів від ерозії - зруйнування через сукупну дію води та вітру. Кошторисна вартість - сума витрат на всі основні об'єкти і
види робіт, включаючи підготовчі, по поточному ремонту і утриманню
доріг, передбачені проектною документацією. Затверджена кошторисна
вартість є лімітом на весь звітний період. Фактична вартість - собівартість фактично виконаних робіт,
включаючи підготовчі, по поточному ремонту та утриманню доріг.
V. Документи первинного обліку
Документами первинного обліку витрат коштів та робіт з
утримання та ремонту автомобільних доріг є реєстри бухгалтерського
обліку, кошторисно-фінансові розрахунки згідно з "Порядком
визначення вартості будівництва, що здійснюється на території
України" (ДБН IV-16-95), акти приймання виконаних робіт, акти
оцінки якості.
VI. Порядок складання звіту
Звіт за формою N Д-1 "Про ремонт та утримання автомобільних
доріг загального користування" складається щоквартально
наростаючим підсумком регіональними управліннями по будівництву,
ремонту та експлуатації автомобільних доріг (облавтодори) та
управліннями магістральних доріг (упрдори). Обліку підлягають обсяги виконаних робіт по капітальному та
середньому ремонту доріг і мостів, а також по поточному ремонту і
утриманню доріг. При складанні звіту за формою N Д-1 необхідно керуватися
таким:
Розділ I "Капітальний та середній ремонт" Підставою для заповнення даних про витрати на капітальний і
середній ремонт автомобільних доріг і мостів (ряд.01, гр.1, 2) є
кошторисно-фінансові розрахунки по актах приймання виконаних робіт
і актах оцінки їх якості. До розділу включаються дані про ремонти,
виконані як господарським, так і підрядним способом. Графи 1 і 2 по рядках 02-06 заповнюються на підставі актів
приймання виконаних робіт по капітальному і середньому ремонту
доріг і мостів і актів оцінки їх якості у натуральному виразі:
км доріг, пог. м -мостів. Незакінчені роботи по капітальному і
середньому ремонтах доріг і мостів до звіту не включаються.
Розділ II "Роботи по поточному ремонту та утриманню доріг". Підставою для заповнення даних про витрати на поточний ремонт
і утримання доріг (включаючи зимове утримання і озеленення) є: - по фактичній вартості (ряд.07, гр.3) - кошторисно-фінансові
розрахунки по актах приймання виконаних робіт і актах їх оцінки; - по кошторисній вартості (ряд.07, гр.2) і по кошторисній
вартості створення насаджень (ряд.08-11, гр.2) - проектна
документація. Одиниці вимірювання - тис.грн. з точністю до 0,1
одиниці; - про обсяги створення снігозахисних, декоративних і
протиерозійних насаджень (ряд.08-11, гр.1) і фактичну вартість
створення насаджень (ряд.08-11, гр.3) - акти приймання виконаних
робіт. Довжина насаджень показується в кілометрах в
односторонньому обчислюванні з точністю до 0,1 одиниці. Одиниці вимірювання у графах 2 і 3 - тис.грн. з точністю до
0,1 одиниці.
VII. Порядок подання звіту
Статистичний звіт "Про ремонт та утримання автомобільних
доріг загального користування" складається за затвердженою
Мінстатом України формою N Д-1 відповідно до даної Інструкції,
підписується бухгалтером та керівником підприємства дорожнього
господарства, який несе відповідальність за повноту та
достовірність даних згідно з чинним законодавством.
Затвердженонаказом Мінстату України
15 серпня 1997 р. N 216
Інструкціяпо складанню звіту ф.N 1-ДГ "Про наявність автомобільних
доріг загального користування та їх благоустрій"
I. Загальні положення
Інструкція визначає порядок звітності про наявність
автомобільних доріг загального користування та їх благоустрій. Мета звітності - одержання інформації для раціонального
планування робіт щодо подальшого розвитку мережі доріг загального
користування України, реконструкції, ремонту та утриманню доріг,
які експлуатуються.
II. Галузь використання
Інструкція призначена для використання обласними управліннями
по будівництву, ремонту та експлуатації автомобільних доріг
(облавтодори) і управліннями магістральних доріг (упрдори)
Української державної корпорації по будівництву, ремонту і
утриманню автомобільних доріг, на балансі яких знаходиться дорожнє
господарство України.
III. Нормативні документи
При розробці Інструкції по складанню звіту ф.N 1-ДГ "Про
наявність автомобільних доріг загального користування та їх
благоустрій" були використані: "Строительные нормы и правила" СНиП 2.05.02-85. Автомобильные дороги. М., Госстрой СССР, 1986. СНиП 3.06.03-85. Автомобильные дороги. М., Госстрой СССР, 1986. СНиП 2.05.03-84. Мосты и трубы. М., Госстрой СССР, 1985. "Технические правила ремонта и содержания автомобильных дорог
общего пользования Украинской ССР" П218 УРСР 113-80. Київ, "Будівельник", 1981. "Технический учет и паспортизация автомобильных дорог общего
пользования Украинской ССР". Інструкція ИН218 УРСР 012-83. Київ, 1983. Закон України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ) від 30 червня
1993 року. "Правила дорожнього руху України". м.Вінниця, "Дорога,
транспорт, пішохід", 1994. "Глоссарий по статистике транспорта", Євростат, ЄКМТ, ЄЕК
ООН, 1994. "Глоссарий терминов, используемых в системе статистического
наблюдения за деятельностью транспорта и связи как
транснациональных сфер в рамках Содружества Независимых
Государств". Статкомітет СНД, 1996.
IV. Основні терміни та їх тлумачення
Основні терміни, які використовуються в Інструкції по
складанню звіту за формою N 1-ДГ "Про наявність автомобільних
доріг загального користування та їх благоустрій", відповідають
термінам СНиП "Автомобильные дороги", "Мосты и трубы". Автомобільна дорога загального користування - комплекс
інженерних споруд, який відповідає вимогам державного стандарту.
Така автомобільна дорога перебуває на балансі органів дорожнього
господарства держави. Автомобільні дороги загального користування
за своїм народногосподарським значенням поділяються на дороги
національні, регіональні та місцеві. Національні автомобільні дороги: - з'єднують столицю України м.Київ з адміністративними
центрами Автономної Республіки Крим, адміністративними центрами
областей та містами державного підпорядкування; - сполучені з міжнародними транспортними коридорами та
міжнародними автомагістралями; - з'єднують основні міжнародні прикордонні пункти пропуску
автомобільного транспорту, морські та авіаційні порти міжнародного
значення, міжнародні та національні курортні зони і зони
відпочинку, великі промислові і культурні центри країни. Регіональні автомобільні дороги : - з'єднують адміністративні центри Автономної Республіки
Крим, обласні центри між собою, а також з адміністративними
центрами районів, містами обласного підпорядкування; - з'єднують з дорогами національної мережі основні аеропорти,
морські та річкові порти, залізничні вузли, зони відпочинку,
курорти, прикордонні автомобільні пункти пропуску міжнародного та
міждержавного значення (за винятком тих, що увійшли до
національних автомобільних доріг). Місцеві автомобільні дороги: - з'єднують адміністративні центри районів з населеними
пунктами в межах району та цих населених пунктів між собою; - з'єднують населені пункти з залізничними станціями,
аеропортами, морськими та річковими портами і пристанями,
оздоровчими та культурними зонами, заповідниками, під'їздами до
прикордонних пунктів пропуску автомобільного транспорту та з
мережею доріг загального користування. Категорії доріг - критерій, який характеризує економічне
значення автомобільної дороги у загальній транспортній мережі та
інтенсивність руху на ній. Існує п'ять категорій доріг. Відповідно
до категорії визначаються усі технічні параметри дороги. Покриття цементобетонне - удосконалене покриття капітального
типу, монолітне, що споруджується з цементобетонних сумішей, які
ущільнюються на місці робіт, або збірне покриття із залізобетонних
плит. Покриття асфальтобетонне - удосконалене покриття капітального
типу, яке збудовано з ущільнених асфальтобетонних сумішей
(гарячих, теплих) і ущільнене. Чорне шосе (щебеневе, гравійне) - удосконалене покриття
полегшеного типу зі щебеневих та гравійних матеріалів, які
оброблені рідкими органічними в'яжучими. Біле шосе (щебеневе, шлакове, гравійне) - покриття
перехідного типу з подрібнених кам'яних матеріалів, які
укладаються шарами (спочатку великі фракції, потім - більш
дрібні), з розклинкою дрібним щебенем і ущільненням шарів. Бруківка брущата - удосконалене покриття капітального типу з
штучних матеріалів (кам'яної або шлакової брущатки, яка
наближається за формою до паралелепіпеду, що звужується донизу),
зроблене з перев'язуванням і заповненням швів. Бруківка булижна - дорожнє покриття перехідного типу зі
штучних матеріалів - булижного каменю або грубо колотої кам'яної
шашки. Дорога грунтова - профільована грунтова дорога або дорога,
проїзна частина якої поліпшена каркасними добавками (гравій, шлак
та ін.). Це нижчий тип покриття, яке потребує постійного
вирівнювання для запобігання виникненню колій. Мости - штучні споруди на автомобільних дорогах для
перетинання водних або інших перешкод, які переривають земляне
полотно дороги. Шляхопроводи - штучні споруди для пропуску однієї дороги над
іншою (на різних рівнях) при перетинанні автомобільної дороги або
залізниці. Труби - штучні споруди, які призначені для пропуску під
земляним полотном дороги невеликих постійних або тимчасових
водотоків. Придорожні насадження - дерева і чагарники в смузі відводу,
які служать для технічних цілей (захисту дороги від снігу, піску,
ерозії грунту, для оптичного орієнтування водіїв, запобігання
засліпленню водіїв світлом фар), для оздоровчих цілей (захист від
пилу, шуму, загазованості повітря), а також для
архітектурно-художнього оформлення дороги і ув'язки її з
навколишнім ландшафтом. Снігозахисні насадження - багаторядні посадки дерев та
чагарників, обумовленої густоти (суцільні або у вигляді огорожі)
вздовж автомобільної дороги з метою її захисту від снігових
заметів. Декоративні насадження - мальовниче розташування елементів
озеленення у смузі відводу дороги. Протиерозійні насадження - насадження для захисту укосів і
схилів від дії води і вітру. Снігозахисні засоби - засоби для захисту доріг від снігових
заметів, які затримують сніг. До снігозатримуючих засобів
відносяться: снігові траншеї, снігові стінки і вали, переносні
щити, огорожі, кам'яні стінки, прості загороди з місцевих
матеріалів (плоти і щити з хмизу, очерету та інших матеріалів). Розсадник - спеціально відведена територія для вирощування
садівного матеріалу для дорожніх озеленювальних посадок. Автопавільйон - споруда на автомобільній дорозі, яка
призначена для очікування пасажирами автобусів чи інших маршрутних
транспортних засобів у місцях зупинок, де не відбувається касовий
продаж квитків. Площадки зупинок - спеціально обладнаний майданчик у місцях
автобусних зупинок. Площадка відпочинку - майданчик поблизу автомобільної дороги
для тривалої зупинки транспортних засобів та для відпочинку
учасників руху. На майданчику відпочинку за функціональним
призначенням розрізняють зону стоянки автомобілів, зону
відпочинку, санітарно-гігієнічну зону зі сміттєзбірником і
туалетом. Дорожні знаки - технічні засоби організації дорожнього руху,
які мають умовні позначення, символи, що інформують учасників
дорожнього руху про умови руху, його особливості і необхідні
режими, а також про маршрут руху. Направляючі стовпчики - огороджувальні пристрої для зорового
орієнтування учасників дорожнього руху. Світлофорні об'єкти - система світлосигнальних пристроїв для
регулювання дорожнього руху. Огородження транспортні - пристрої для запобігання з'їзду
транспортних засобів з насипів земляного полотна, мостів,
шляхопроводів, естакад, наїздів на небезпечні перешкоди, зіткнень
із зустрічними транспортними засобами. Огородження пішохідні - пристрої для запобігання виходу
пішоходів і тварин на проїзну частину дороги. Пішохідний перехід (підземний, надземний) - інженерна
споруда, що призначена для безпечного переходу пішоходами проїзної
частини під дорогою (підземний), над дорогою (надземний). З'їзд - елемент перехрещення або примикання доріг на одному
рівні, призначений для поєднання проїзних частин доріг між собою. Тротуар, пішохідна доріжка - елемент дороги, призначений для
руху пішоходів, який прилягає до проїзної частини або
відокремлений від неї газоном. Велосипедна доріжка - доріжка, яка призначена для руху
велосипедистів. Укріплення узбіч - забезпечення стійкості узбіч від розмиву і
сповзань шляхом укріплення їх гравієм, чорним щебенем,
асфальтобетоном, травосіянням, обдернуванням. Кабельні лінії зв'язку - з'єднувальні кабельні мережі, які
забезпечують прямий зв'язок з дорожньо-експлуатаційною службою,
постами ДАЇ, пунктами медичної допомоги. Лінії штучного освітлення - стаціонарне освітлення, яке
забезпечує в темний період доби необхідну видимість на дорозі. Інтенсивність руху (розрахунковий показник) - кількість
автомобілів та інших транспортних засобів, які проходять через
визначений поперечний розріз дороги за одиницю часу (у середньому
за рік, за добу). Проїзна частина - елемент дороги, призначений для руху
транспортних засобів. Розподілювальна смуга - смуга, що розділяє направлення руху
або проїзні частини протилежних напрямків руху з метою запобігання
виїзду транспортних засобів з однієї частини (смуги) на іншу. Благоустрій автомобільних доріг - комплекс заходів, що
передбачає упорядкування споруджень для обслуговування руху і
проведення заходів по оформленню доріг.
V. Документи первинного обліку
Документами первинного обліку автомобільних доріг загального
користування і дорожніх споруд є технічний паспорт дороги з
лінійним графіком, картка на міст (шляхопровід), картка на трубу
та інші дорожні споруди, акти приймання робіт по ремонту і
утриманню автомобільних доріг, акти приймання виконаних
будівельно-монтажних робіт, акти передачі-приймання доріг з
балансу на баланс, титульний список автомобільних доріг, реєстр
змін стану доріг і дорожніх споруд, картка обліку
дорожньо-транспортних пригод.
VI. Порядок складання звіту
Звіт за формою N 1-ДГ "Про наявність автомобільних доріг
загального користування та їх благоустрій" складається один раз на
рік регіональними управліннями по будівництву, ремонту та
експлуатації автомобільних доріг (облавтодори), управліннями
магістральних доріг (упрдори). Упрдорами, які обслуговують
автомобільні дороги на території декількох регіонів, звіт
складається в цілому по території, а також у розрізі регіонів. Обліку підлягають автомобільні дороги загального користування
за категоріями і значеннями, дорожні споруди, захисні та
декоративні насадження, снігозахисні засоби, елементи благоустрою
та обстановки автомобільних доріг і технічні засоби організації
дорожнього руху. Звіт за формою N 1-ДГ "Про наявність автомобільних доріг
загального користування та їх благоустрій" складається, як
передбачається формою, у чотирьох варіантах: "Всього",
"Національні автомобільні дороги", "Регіональні автомобільні
дороги", "Місцеві автомобільні дороги".
При складанні звіту за ф.N 1-ДГ необхідно керуватися таким:
Розділ I "Довжина автомобільних доріг загального користування"
Дані графи 1 "наявність на 1 січня 199_ року" за всіма
рядками заповнюються на підставі технічного паспорту дороги і
повинні відповідати даним графи 12 за всіма рядками минулорічного
звіту; - графи 3-6 і 8-11 - "зміни за рік (збільшення, зменшення)" -
заповнюються на підставі даних зведених актів виконаних робіт по
будівництву і ремонтах, актів приймання та передачі, актів
списання, інвентаризації. Зміни довжини автомобільних доріг за звітний рік відбуваються
через уточнення технічного обліку, паспортизацію, інвентаризацію
автомобільних доріг (зміну меж населеного пункту, переведення
доріг з місцевого значення у регіональні чи національні або
навпаки) відповідно до постанов Уряду, а також приймання доріг на
баланс організацій, підвідомчих корпорації "Укравтодор" і
сторонніх організацій і відомств (сільськогосподарських
підприємств, комунальних організацій та інших відомств). Зміни існуючих типів покриття відбуваються внаслідок нового
будівництва і реконструкції доріг за рахунок капітальних вкладень,
капітального і середнього ремонтів доріг.
Контроль даних розділу I - сума даних рядків 111-116 за всіма
графами дорівнює даним рядка 110; сума даних рядків 110 та 120
дорівнює даним рядка 100; сума даних рядків 141 та 142 дорівнює
даним рядка 110; дані графи 2 дорівнюють сумі граф 3, 4, 5, 6 за
всіма рядками; дані графи 7 дорівнюють сумі даних граф 8, 9, 10,
11 за всіма рядками; графа 12 визначається відніманням даних графи
7 від суми даних граф 1 і 2 за всіма рядками. Одиниця вимірювання
довжини автомобільних доріг - кілометри з точністю до 0,1. До розділу I довідково включається інформація про кількість
місць (одиниць) концентрації дорожньо-транспортних пригод, які
взяті на облік (рядок 143), і загальна протяжність (кілометрів)
місць та ділянок концентрації дорожньо-транспортних пригод (рядок
144), до яких відносяться місця, де скоїлося 4 і більше ДТП за
останні три роки. Дані рядків 143 і 144 заповнюються на підставі картки обліку
дорожньо-транспортної пригоди.
Розділ II "Розподіл автомобільних доріг загального користування за категоріями"
Підставою для заповнення даних про довжину доріг з твердим
покриттям, за категоріями і значенням (гр.2-6 ряд.201, 202) є
технічний паспорт дороги.
Контроль даних розділу II - сума даних рядків 201-203 за
всіма графами дорівнює даним ряд.200 за всіма графами. Дані про
довжину доріг з твердим покриттям - всього, у тому числі за
категоріями ряд.200, гр.1 - відповідають даним рядка 110 гр.12.
Розділ III "Мости, шляхопроводи і труби"
Підставою для заповнення даних про наявність і протяжність
мостів і шляхопроводів, у тому числі за видами матеріалів і
такими, що проходять через залізниці, а також труб, є технічний
паспорт дороги, розділ 4.10 "Штучні споруди". Одиниця вимірювання довжини автомобільних доріг - кілометри
(км) з точністю до 0,1, штучних споруд - погонні метри (пог.м) з
точністю до цілих одиниць. Контроль даних розділу III - дані ряд.300 по 1 та 2 графах
дорівнюють сумі даних ряд. 311, 312 та 313 по 1 і 2 графах.
Розділ IV "Захисні та декоративні насадження, снігозахисні засоби" Підставою для заповнення даних про протяжність дороги з
придорожніми насадженнями і снігозахисні засоби (ряд.410, 430,
431, 440, 441, 450, 470) та площу снігозахисних, декоративних і
протиерозійних насаджень (ряд.430, 431, 440, 441, 450) є
технічний паспорт дороги, розділи 4.6 "Характеристика дороги по
снігозаносимості" і 4.11 "Зведена відомість снігозахисних і
декоративних лісонасаджень". До розділу IV довідково включається наявність розсадників
(одиниць) - по рядку 480 - та їх площа (га) - по рядку 490. Протяжність захисних та декоративних насаджень по рядках 430,
431, 441, 450 зазначається в односторонньому обчислюванні.
Розділ V "Благоустрій автомобільних доріг загального користування"
Підставою для заповнення даних про кількість автопавільйонів,
площадок, туалетів, придорожніх криниць (ряд.510, 521, 522, 530,
540 гр.1 і 2 та по ряд.522 гр.3) є технічний паспорт дороги,
розділ 4.8 "Дорожні інженерні споруди і обстановка дороги".
Розділ VI "Обстановка автомобільних доріг і технічні засоби організації дорожнього руху"
Підставою для заповнення даних про наявність дорожніх знаків,
направляючих стовпчиків, світлофорних об'єктів та ін. (ряд. 600,
650, 651, 654, 661, 662, 670, 750) є технічний паспорт дороги,
розділи 4.12 "Зведена відомість з'їздів", 4.13 "Зведена відомість
укріплення узбіч", 4.8 "Дорожні інженерні споруди і обстановка
дороги". Одиниці вимірювання протяжності доріг з горизонтальною
поздовжньою розміткою (км), огородження (пог.м) заповнюються з
точністю до цілих одиниць; довжина тротуарів і пішохідних доріжок
(км), велосипедних доріжок (км), кабельних ліній зв'язку (км),
штучного освітлення (км) зазначається в односторонньому
обчислюванні з точністю до 0,1 одиниці.
Контроль даних розділу VI - сума даних рядків 651, 652, 653
та 654 дорівнює даним рядка 650.
VII. Порядок подання звіту
Статистичний звіт "Про наявність автомобільних доріг
загального користування та їх благоустрій" складається за
затвердженою Мінстатом України формою N 1-ДГ відповідно до даної
Інструкції, підписується головним бухгалтером, головним інженером
і керівником підприємства дорожнього господарства, який несе
відповідальність за повноту і достовірність даних згідно з чинним
законодавством.
Державна статистична звітність
—————————————————————————————————————————————————————————————————— | Коди | |————————————————————————————————————————————————————————————————| |————————————————————————————————————————————————————————————————| |форми|органі|терит|галу-|виду|фор|організа|міністер|вищест| |КС| |докум|зації-|орії |зі за|екон|ми |ційно-пр|ства, ві|оящої | | | |ента |склада|за |ЗКГНГ|оміч|вла|авової |домства,|органі| | | |за |ча,іде|СПАТО| |ної |сно|форми го|МДО, кон|зації-| | | |ДКУД |нтифік| | |дія-|сті|сподарюв|церну, |іденти| | | | |аційн-| | |льно|КФВ|ання за |асоціа- |фікаці| | | | |ий код| | |сті | |КОПФГ |ції за |йний | | | | |ЄДРПОУ| | |за | | |СПОДУ |код | | | | | | | |КВЕД| | | |ЄДРПОУ| | | |—————+——————+—————+—————+————+———+————————+————————+——————+——+——| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11| ——————————————————————————————————————————————————————————————————
Кому надсилається _____________ Форма N 1-ДГ ____________________________________ Затверджена наказом
(найменування та адреса одержувача) Мінстату України відМіністерство (відомство) ______ 15.08.1997 р. N 216 ____________________________________ ____________________________________ Поштова - річна
Підприємство (об'єднання) _____ Надсилають облавтодори ____________________________________ і упрдори 25 січня:
Адреса підприємства ___________ 1) управлінню статистики ____________________________________ за місцем знаходження
Форма власності _______________ 2) своїй вищестоящій
організації
Звітпро наявність автомобільних доріг загального
користування та їх благоустрій
станом на 1 січня 199_ р.
Варіант заповнення (потрібне підкреслити): 01 - всього 02 - національні дороги 03 - регіональні дороги 04 - місцеві дороги
I. Довжина автомобільних доріг загального користування
(кілометрів)—————————————————————————————————————————————————————————————————— Найменування показника |Код|Наявн| Зміни за рік |ряд|ість |—————————————————————————————— |ка |на 1 | Збільшення | | |січня|—————————————————————————————+ | |199_ |Всь|Переве|Прийня-|За ра|Прий| | |року |ого|дено з|то в ек|хунок|нято| | | |(су|доріг |сплуата|робіт|від | | | |ма |іншого|цію піс|капіт|стор| | | |гр.|значен|ля буді|ально|онн-| | | |3, |ня |вництва|го і |іх | | | |4, | |та реко|серед|орга| | | |5, | |нструкц|нього|ніза| | | |6) | |ії за |ремон|цій | | | | | |рахунок|ту | | | | | | |капітал| | | | | | | |овкладе| | | | | | | |нь | | | —————————————————————————+———+—————+———+——————+———————+—————+————+ А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | —————————————————————————————————————————————————————————————————— Дороги - всього (сума 100
рядків 110, 120)
У тому числі: 110
з твердим покриттям,
всього (сума рядків
111-116)
з них за типами
покриття:
цементнобетонне 111
асфальтобетонне 112
чорне шосе 113
біле шосе 114
бруківки (включаючи бу- 115
лижні)
грунтові дороги, оброб- 116
лені чорними в'яжучими
матеріалами
грунтові дороги без 120
обробки в'яжучими мате-
ріалами
з рядка 100 - дороги в 130
межах населених пунктів
з рядка 110 - дороги: 141
з однією проїзною
частиною
з двома проїзними 142
частинами* —————————————————————————————————————————————————————————————————— продовження таблиці ————————————————————————————————————————————————————————————————— Зміни за рік |Наявність |Конт- ——————————————————————————————————————————————|на 1.01.199_|роль- Зменшення |року (гр.1 +|на ——————————————————————————————————————————————|гр.2 - гр.7)|сума Всього |Переда|Пербудо-|Перебудо- |Передано | |(сума гр.|но до-|вано за |вано за |стороннім| |
8, 9, 10,|ріг в |рахунок |рахунок |організа-| | 11) |інше |капіта- |капіталь- |ціям | | |значен|ловкла- |ного і се-| | | |ня |день |реднього | | | | | |ремонту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | —————————+——————+————————+——————————+—————————+————————————+————— 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 —————————————————————————————————————————————————————————————————
—————————————————————————————————————————————————————————————————
Довідково: кількість місць концентрації дорожньо-транспортних
пригод, що взято на облік (143) ______________________ од. загальна протяжність місць та ділянок концентрації
дорожньо-транспортних пригод (144) ___________________ км. ______________________
* Дороги з двома проїзними частинами - відділені одна від одної
розподілювальною смугою, яка не призначена для руху (термінологія
річного бюлетеня європейської статистики транспорту).
8, 9, 10,|ріг в |рахунок |рахунок |організа-| | 11) |інше |капіта- |капіталь- |ціям | | |значен|ловкла- |ного і се-| | | |ня |день |реднього | | | | | |ремонту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | —————————+——————+————————+——————————+—————————+————————————+————— 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 —————————————————————————————————————————————————————————————————
—————————————————————————————————————————————————————————————————
Довідково: кількість місць концентрації дорожньо-транспортних
пригод, що взято на облік (143) ______________________ од. загальна протяжність місць та ділянок концентрації
дорожньо-транспортних пригод (144) ___________________ км. ______________________
* Дороги з двома проїзними частинами - відділені одна від одної
розподілювальною смугою, яка не призначена для руху (термінологія
річного бюлетеня європейської статистики транспорту).
II. Розподіл автомобільних доріг загальногокористування за категоріями
(кілометрів)—————————————————————————————————————————————————————————————————— |Найменування пока-|Код|Всього,|у тому числі за категоріями|Контр| |зника |ря-| км |———————————————————————————|ольна| | |дка| | I | II | III | IV | V |сума | |——————————————————+———+———————+————+—————+—————+—————+————+—————| | А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |——————————————————+———+———————+————+—————+—————+—————+————+—————| |Довжина доріг з |200| | | | | | | | |твердим покриттям | | | | | | | | | |——————————————————+———+———————+————+—————+—————+—————+————+—————| |(сума рядків 201 -|200| | | | | | | | |203) | | | | | | | | | |——————————————————+———+———————+————+—————+—————+—————+————+—————| | з них: |201| | | | | | | | | національні | | | | | | | | | |——————————————————+———+———————+————+—————+—————+—————+————+—————| | регіональні |202| | | | | | | | |——————————————————+———+———————+————+—————+—————+—————+————+—————| | місцеві |203| | | | | | | | ——————————————————————————————————————————————————————————————————
III. Мости, шляхопроводи і труби—————————————————————————————————————————————————————————————————— | Найменування показників |Код |Наявність|Протяж|Контро-| | |рядка |одиниць |ність |льна су| | | | |пог.м |ма | |———————————————————————————————+———————+—————————+——————+———————| | А | Б | 1 | 2 | 3 | |———————————————————————————————+———————+—————————+——————+———————| |Мости і шляхопроводи, всього | 300 | | | | |(сума рядків 311, 312, 313) | | | | | |———————————————————————————————+———————+—————————+——————+———————| | у тому числі: | 311 | | | | |залізобетонні | | | | | |———————————————————————————————+———————+—————————+——————+———————| | металеві | 312 | | | | |———————————————————————————————+———————+—————————+——————+———————| | дерев'яні | 313 | | | | |———————————————————————————————+———————+—————————+——————+———————| | з рядка 300 - шляхопроводи | 320 | | | | |———————————————————————————————+———————+—————————+——————+———————| | у тому числі - через | 321 | | | | | залізниці | | | | | |———————————————————————————————+———————+—————————+——————+———————| |Труби | 330 | | | | —————————————————————————————————————————————————————————————————
IV. Захисні та декоративні насадження,снігозахисні засоби—————————————————————————————————————————————————————————————————— | Найменування показників |Код |Протяжність,|Площа,|Контро-| | |ряд- | км | га |льна су| | |ка | | |ма | |——————————————————————————————+—————+————————————+——————+———————| | А | Б | 1 | 2 | 3 | |——————————————————————————————+—————+————————————+——————+———————| |Дороги з придорожніми | | | Х | | |насадженнями | 410 | | Х | | |——————————————————————————————+—————+————————————+——————+———————| |Ділянки доріг, які заносить | | | Х | | |снігом | 420 | | Х | | |——————————————————————————————+—————+————————————+——————+———————| |Снігозахисні насадження | 430 | | | | |——————————————————————————————+—————+————————————+——————+———————| |у тому числі - ті, що забезпе-| 431 | | | | |чують захист доріг | | | | | |——————————————————————————————+—————+————————————+——————+———————| |Декоративні насадження | 440 | | | | |——————————————————————————————+—————+————————————+——————+———————| |з них - плодових і горіхоплодо| 441 | | | | |вих порід | | | | | |——————————————————————————————+—————+————————————+——————+———————| |Протиерозійні насадження | 450 | | | | |——————————————————————————————+—————+————————————+——————+———————| |Снігозахисні засоби | 470 | | Х | | —————————————————————————————————————————————————————————————————— Довідково: наявність розсадників (480) ____________ одиниць,
їх площа (490) ______________ га.
V. Благоустрій автомобільних доріг загального користування—————————————————————————————————————————————————————————————————— |Найменування показників| Код |Кількість|у тому числі|Загаль|Конт| | |рядка|одиниць |- розташова-|на пло|роль| | | | |ні в місцях |ща, |на | | | | |з перехідно-|кв.м |сума| | | | |швидкісними | | | | | | |смугами | | | |———————————————————————+—————+—————————+————————————+——————+————| | А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | |———————————————————————+—————+—————————+————————————+——————+————| |Автопавільйони | 510 | | | Х | | |———————————————————————+—————+—————————+————————————+——————+————| |Площадки: | | | | | | | зупинок автобусів | 521 | | | Х | | |———————————————————————+—————+—————————+————————————+——————+————| | стоянок і відпочин-| | | | | | |ку учасників дорожнього| | | | | | |руху | 522 | | | | | |———————————————————————+—————+—————————+————————————+——————+————| |Туалети | 530 | | | Х | | |———————————————————————+—————+—————————+————————————+——————+————| |Придорожні криниці та | | | | | | |джерела питної води | 540 | | | Х | | ——————————————————————————————————————————————————————————————————
VI. Технічні засоби організації дорожнього руху—————————————————————————————————————————————————————————————————— | Найменування показників |Код |Наявн|Контр| | |рядка|ість |ольна| | | | |сума | |——————————————————————————————————————————————+—————+—————+—————| | А | Б | 1 | 2 | |——————————————————————————————————————————————+—————+—————+—————| |Дорожні знаки, одиниць | 600 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+—————+—————| |Направляючі стовпчики, одиниць | 610 | | | |————————————————————————————————————————————————————————————————| |Світлофорні об'єкти, одиниць 620 | |————————————————————————————————————————————————————————————————| |Лічильники обліку руху транспорту, одиниць 630 | |————————————————————————————————————————————————————————————————| |Протяжність ліній дорожньої розмітки, км 640 | |————————————————————————————————————————————————————————————————| |Огородження, пог.м | 650 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+——————+————| |у тому числі: транспортні - тросові | 651 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+——————+————| | - металеві | 652 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+——————+————| | - інші | 653 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+——————+————| |пішохідні | 654 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+——————+————| |Пішохідні переходи, одиниць | | | | | - підземні | 661 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+——————+————| | - надземні | 662 | | | |————————————————————————————————————————————————————————————————| |З'їзди з твердим покриттям, одиниць 670 | |————————————————————————————————————————————————————————————————| |Естакади і оглядові ями, одиниць | 680 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+——————+————| |Тротуари і пішохідні доріжки, км | 690 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+——————+————| |Велосипедні доріжки, км | 700 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+——————+————| |Укріплення узбіччя, км* | 710 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+——————+————| |Кабельні лінії зв'язку, км | 720 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+——————+————| |Колонки технологічного зв'язку, одиниць | 730 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+——————+————| |Лінії штучного освітлення, км | 740 | | | |——————————————————————————————————————————————+—————+——————+————| |Інтенсивність руху (в середньому за рік), | 750 | | | |авт./діб. | | | | ——————————————————————————————————————————————————————————————————
Керівник __________________ Виконавець ________________________
"___"______________________ тел. ______________________________ _______ 199_ р.
______________
* Довжина зазначується в односторонньому обчислюванні
Джерело:Офіційний портал ВРУ